27, nog 8 jaar voordat ik pas oud ben.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben pas 20 hoor, ik ben niet zo oud als jullie
20 hier. Boks.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Zoals gewoonlijk zal ik wel weer het oudste zijn hier... Depressingquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Omdat de andere te positief was.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
En nou ontopic, en waarom die TT in hemelsnaam?
Ik ben benieuwd hoe oud Gray is.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zal ik wel weer het oudste zijn hier... Depressing
Oeehh datenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Geen idee, ik heb hem zonder TT geopend. Ik haat het namelijk om reeksen te openen waarbij je ook nog na moet denken over een titelquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
En nou ontopic, en waarom die TT in hemelsnaam?
Ach leeftijd is maar een getal johquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zal ik wel weer het oudste zijn hier... Depressing
Haha, nee ik met jou.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik met mezelf?![]()
Ik ben wel leuk![]()
Goed plan!
Op die toerquote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem zonder TT geopend. Ik haat het namelijk om reeksen te openen waarbij je ook nog na moet denken over een titel
Je bent illegaal, dat mag niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Catnip het volgende:
[..]
Haha, nee ik met jou.
5 jaar valt wel mee..
M'n moeder zei altijd dat ik al oud was vanaf m'n geboorte. Geen idee of ze me toen al als grijsaard zag. Van de week m'n eerste aangetroffen in m'n wenkbrauw, al is het misschien zo'n zomerblonde.quote:
Ik ben benieuwd hoe oud Gray is.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Gray het volgende:
M'n moeder zei altijd dat ik al oud was vanaf m'n geboorte. Geen idee of ze me toen al als grijsaard zag. Van de week m'n eerste aangetroffen in m'n wenkbrauw, al is het misschien zo'n zomerblonde.
61? 62?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Gray het volgende:
[..]
M'n moeder zei altijd dat ik al oud was vanaf m'n geboorte. Geen idee of ze me toen al als grijsaard zag. Van de week m'n eerste aangetroffen in m'n wenkbrauw, al is het misschien zo'n zomerblonde.
Nope, in rust op de bankquote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
That's the spirit.
I didn't hear a bell, one more round.
Goedzo, rust in de tentquote:
Na de partij krijgen boksers altijd een massage he.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedzo, rust in de tent![]()
Ook veel teveel spierpijn om te boksen.
Aan mijn zere lijf geen polonaisequote:Op zondag 9 juni 2013 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na de partij krijgen boksers altijd een massage he.
Oh ja, sorryquote:Op maandag 10 juni 2013 00:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, het is nog geen carnaval.
Wel opletten he
Check je DM jung! En nee, dit betrof niet zijn leeftijdquote:
Ik denk dat jij ook wel een toffe gast bentquote:Op zondag 9 juni 2013 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat beide sitting elfing en fausti twee prima gasten zijn.
Waarom het botst? Ik denk miscommunicatie en dat het nergens voor nodig is...
Verzoen eens met elkander en probeer elkaar te begrijpen?
True!quote:Op maandag 10 juni 2013 00:36 schreef Gray het volgende:
Eén ding is zeker: we zijn allemaal gevoelig. Anders zaten we hier niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |