27, nog 8 jaar voordat ik pas oud ben.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben pas 20 hoor, ik ben niet zo oud als jullie
20 hier. Boks.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Zoals gewoonlijk zal ik wel weer het oudste zijn hier... Depressingquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Omdat de andere te positief was.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
En nou ontopic, en waarom die TT in hemelsnaam?
Ik ben benieuwd hoe oud Gray is.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zal ik wel weer het oudste zijn hier... Depressing
Oeehh datenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
Geen idee, ik heb hem zonder TT geopend. Ik haat het namelijk om reeksen te openen waarbij je ook nog na moet denken over een titelquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
En nou ontopic, en waarom die TT in hemelsnaam?
Ach leeftijd is maar een getal johquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zal ik wel weer het oudste zijn hier... Depressing
Haha, nee ik met jou.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik met mezelf?![]()
Ik ben wel leuk![]()
Goed plan!
Op die toerquote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem zonder TT geopend. Ik haat het namelijk om reeksen te openen waarbij je ook nog na moet denken over een titel
Je bent illegaal, dat mag niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Catnip het volgende:
[..]
Haha, nee ik met jou.
5 jaar valt wel mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |