abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127585460
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er dan nog momenten dat de onrust jouw wel overneemt gray? Dat mediteren, rust, etc. niet werkt. Of dat je merkt dat het niet volledig rust is in je hoofd?

En dat slaat niet door in paniek of angst?
Die momenten zijn óf heel kort, of ze bestaan naast m'n rust.

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef birdy-xx het volgende:
Ik wil geen extra topic aanmaken, dus ik probeer het hier:

Voelen jullie je bezwaard om te gaan daten en je problemen mee te nemen voordat ze verholpen zijn? En wanneer zouden jullie zoiets gaan vertellen tijdens daten? Vinden jullie dat je dat dan direct moet zeggen of pas later als je een band hebt opgebouwd?
Dat is wel wat ik heb gedaan. Immers, hoe kon ik iemand gelukkig maken en beschermen van leed als ik dat voor mezelf niet eens kon?

M'n ervaringen deel ik met iedereen die ernaar vraagt of er baat bij heeft om het te weten. Begrip is de voorganger van liefde is mijn ervaring. :)
  zondag 9 juni 2013 @ 16:59:51 #102
103397 minthy
Lief-ish
pi_127585582
quote:

Voelen jullie je bezwaard om te gaan daten en je problemen mee te nemen voordat ze verholpen zijn? En wanneer zouden jullie zoiets gaan vertellen tijdens daten? Vinden jullie dat je dat dan direct moet zeggen of pas later als je een band hebt opgebouwd?
Dubbel. Meestal heb ik veel contact voor een date en komt het wel ter sprake. Tegen m'n laatste date heb ik niets gezegd, omdat ik toen goed in m'n vel zat en nergens last van had. Dat is met veel misverstanden van mijn kant faliekant verkeerd gelopen en even daarna ben ik onderuit gegaan.

Ik heb nu al langere tijd intensief contact met een meer dan leuke vent die op de hoogte is van m'n huidige sores, al betrap ik mezelf erop dat ik ook tegenover hem niet het achterste van m'n tong laat zien. Wel meer dan ik normaal doe. Geen idee hoe dat verder gaat lopen en óf dat überhaupt gaat lopen, ook hier komt m'n angst om de hoek kijken :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127585646
quote:
ullie je bezwaard om te gaan daten en je problemen mee te nemen voordat ze verholpen zijn? En wanneer zouden jullie zoiets gaan vertellen tijdens daten? Vinden jullie dat je dat dan direct moet zeggen of pas later als je een band hebt opgebouwd?
Later.
Rustig aan.
pi_127585891
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:56 schreef Gray het volgende:
Begrip is de voorganger van liefde :)
*;
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:09:44 #105
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127585908
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Dubbel. Meestal heb ik veel contact voor een date en komt het wel ter sprake. Tegen m'n laatste date heb ik niets gezegd, omdat ik toen goed in m'n vel zat en nergens last van had. Dat is met veel misverstanden van mijn kant faliekant verkeerd gelopen en even daarna ben ik onderuit gegaan.

Ik heb nu al langere tijd intensief contact met een meer dan leuke vent die op de hoogte is van m'n huidige sores, al betrap ik mezelf erop dat ik ook tegenover hem niet het achterste van m'n tong laat zien. Wel meer dan ik normaal doe. Geen idee hoe dat verder gaat lopen en óf dat überhaupt gaat lopen, ook hier komt m'n angst om de hoek kijken :)
Gewoon er voor gaan :*
  zondag 9 juni 2013 @ 17:14:32 #106
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_127586061
quote:

Stukje bij beetje vertellen met de tijd. Anders kan je iemand al wegjagen voordat het nog maar begonnen is.
Touching from a distance ~
pi_127586062
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Maar als hij eerst al weet van je 'sores', dan kun je daar naartoe werken als hij je die kans geeft. Ik ben bang als ik direct zeg waar ik in zit en wat mijn problemen zijn, dat ze direct afhaken. Ik heb nu bij mijn laatste date het bij onze tweede date vertelt omdat hij zelf aandrong en we hadden al wekenlang veel contact gehad waardoor het ook vertrouwd voelde om het te vertellen. Dat was ook het einde van ons contact.

Dus ik weet niet of je direct eerlijk moet zijn en kans hebt dat je iemand direct wegjaagt omdat er genoeg andere vrouwen zijn zonder 'problemen', of je ze eerst moet laten kennen zodat je die kans krijgt om je te bewijzen.

Eigenlijk is het advies ook dat ik niet moet gaan daten totdat ik genoeg aan mijzelf heb gewerkt en teleurstellingen kan verwerken, maar ik voel mij telkens goed genoeg om het te proberen en wil verder. Het gaat allemaal te langzaam, ik wil ook leven, maar dat werkt niet zo heb ik gemerkt voor anderen.

Misschien moet je het wel in delen brengen zodat het niet zo hard aankomt en de ander niet je therapeut hoeft te spelen. ( om het allemaal nog moeilijker te maken )
  zondag 9 juni 2013 @ 17:14:32 #108
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586064
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gewoon er voor gaan :*
Ja, maar in hoeverre moet je het een ander aandoen dat je niet goed in je vel hangt? Afgezien van m'n eigen geluk, dat van een ander is me meer waard :P
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 17:15:59 #109
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127586104
Ik wil eigenlijk gewoon bezig met mijn studie maar het gaat niet ;(
Misschien moet ik even weer contact opzoeken met de psycholoog.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 17:16:42 #110
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127586123
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, maar in hoeverre moet je het een ander aandoen dat je niet goed in je vel hangt? Afgezien van m'n eigen geluk, dat van een ander is me meer waard :P
Hij weet het al toch? Als hij ook bereid is om er voor te gaan dan weet ie al waar ie aan begint.
Wie niet waagt wie niet wint.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:17:10 #111
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127586136
quote:

Ik voel me bezwaard om te gaan daten wanneer mijn problemen verholpen zijn. Dan heb ik namelijk misschien jaren of maanden wegegooid.

Wanneer? Boem, direct 1e date, hoppetah en hatseflats. Dat heb ik ook gedaan bij mijn huidige vriendin. Ik ging op reis om mijn vorige te vergeten en had daar een aantal zware momenten. Toen kwam daar in diezelfde stad opeens een leuke dame aan zetten, die voelde dat er wat 'was'. Alles op tafel gemieterd en we zijn nu nog steeds bij elkaar.

Je kunt beter direct alles weten ipv dat je na maanden of misschien jaren dingen gaat tegenkomen die minder leuk zijn. En daar zit je dan met 3 kinderen een dame die je niet meer wil en een hypotheek.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:17:42 #112
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127586153
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Waarom gaat het niet? Ik heb hetzelfde btw, moet keihard nog even ergens voor knallen maar doe er geen flikker voor :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zondag 9 juni 2013 @ 17:18:12 #113
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586172
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef birdy-xx het volgende:

[..]

Maar als hij eerst al weet van je 'sores', dan kun je daar naartoe werken als hij je die kans geeft. Ik ben bang als ik direct zeg waar ik in zit en wat mijn problemen zijn, dat ze direct afhaken. Ik heb nu bij mijn laatste date het bij onze tweede date vertelt omdat hij zelf aandrong en we hadden al wekenlang veel contact gehad waardoor het ook vertrouwd voelde om het te vertellen. Dat was ook het einde van ons contact.

Dus ik weet niet of je direct eerlijk moet zijn en kans hebt dat je iemand direct wegjaagt omdat er genoeg andere vrouwen zijn zonder 'problemen', of je ze eerst moet laten kennen zodat je die kans krijgt om je te bewijzen.

Eigenlijk is het advies ook dat ik niet moet gaan daten totdat ik genoeg aan mijzelf heb gewerkt en teleurstellingen kan verwerken, maar ik voel mij telkens goed genoeg om het te proberen en wil verder. Het gaat allemaal te langzaam, ik wil ook leven, maar dat werkt niet zo heb ik gemerkt voor anderen.

Misschien moet je het wel in delen brengen zodat het niet zo hard aankomt en de ander niet je therapeut hoeft te spelen. ( om het allemaal nog moeilijker te maken )
Ik blijf "ja-maren" :P
En het is ook gewoon zo dat als je niets doet, je ook niet op je bek kan gaan ;)

Van wie heb je dat advies gekregen?
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 17:19:44 #114
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127586220
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom gaat het niet? Ik heb hetzelfde btw, moet keihard nog even ergens voor knallen maar doe er geen flikker voor :').
Ik voel me niet lekker. Ik voel me nooit lekker.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 9 juni 2013 @ 17:20:07 #115
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586234
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Herkenbaar. Hier moet in nog een paar dingetjes afmaken maar het lukt niet. In plaats van me erover op te fokken heb ik m'n afstuderen uitgesteld :)
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 17:21:29 #116
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586277
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hij weet het al toch? Als hij ook bereid is om er voor te gaan dan weet ie al waar ie aan begint.
Wie niet waagt wie niet wint.
Het alom gehate "als je niks uitvreet kan je ook niet op je flikker krijgen" ;)
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 17:23:16 #117
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127586345
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Het alom gehate "als je niks uitvreet kan je ook niet op je flikker krijgen" ;)
Dat is ook weer waar. Maar aks je hem echt leuk vind moet je er gewoon voor gaan en het in ieder geval een kans geven.

Dus hop, vraag hem uit voor een date ofzo.
pi_127586626

[ Bericht 100% gewijzigd door birdy-xx op 09-06-2013 17:36:09 ]
pi_127586698
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:14 schreef birdy-xx het volgende:

[..]

Verwar daten niet meer leven. ;)
  zondag 9 juni 2013 @ 17:33:25 #120
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127586705
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Herkenbaar. Hier moet in nog een paar dingetjes afmaken maar het lukt niet. In plaats van me erover op te fokken heb ik m'n afstuderen uitgesteld :)
Uitgesteld met of zonder datum? Want hoe schat je in dat je het wel weer kunt namelijk?
  zondag 9 juni 2013 @ 17:39:44 #121
103397 minthy
Lief-ish
pi_127586916
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is ook weer waar. Maar aks je hem echt leuk vind moet je er gewoon voor gaan en het in ieder geval een kans geven.

Dus hop, vraag hem uit voor een date ofzo.
We gaan het wel zien :)
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:31 schreef birdy-xx het volgende:

Daar zit bij mij het dilemma; ik zou graag eerst zelf alles op de rit hebben en die ander er zo min mogelijk mee belasten.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uitgesteld met of zonder datum? Want hoe schat je in dat je het wel weer kunt namelijk?
Met datum, ik ga voor augustus ipv juli.Soms heb ik dagen waarop het wel lukt :P
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 17:40:53 #122
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127586955
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk het lekkere gevoel van heel vroeger terug. Ik heb het niet meer gehad sinds mijn twaalfde. Als het lekkere gevoel weer terug is, dan komt de motivatie vanzelf.
Zoals je je voelt komt niet omdat je ouder wordt en volwassen bent, maar omdat je je gewoon écht kut voelt.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:41:10 #123
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127586968
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:39 schreef minthy het volgende:

[..]

We gaan het wel zien :)

[..]

Daar zit bij mij het dilemma; ik zou graag eerst zelf alles op de rit hebben en die ander er zo min mogelijk mee belasten.

[..]

Met datum, ik ga voor augustus ipv juli.Soms heb ik dagen waarop het wel lukt :P
Succes er mee :*
  zondag 9 juni 2013 @ 17:42:37 #124
103397 minthy
Lief-ish
pi_127587014
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Succes er mee :*
Dank je! :*
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 17:43:34 #125
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127587046
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk het lekkere gevoel van heel vroeger terug. Ik heb het niet meer gehad sinds mijn twaalfde. Als het lekkere gevoel weer terug is, dan komt de motivatie vanzelf.
Zoals je voelt komt niet omdat je ouder wordt en volwassen bent, maar omdat je je gewoon écht kut voelt.
Zo voel ik me zelf ook hoor :). Gewoon echt kut. Ben even terug in NL voor de meds + afspraak met de psyche en ga weer vluchten. Bij mij is het dan met name dat ik het gevoel van voor mijn vorige relatie eigenlijk wel terug wil. Al zitten we wel beide met verschillende problemen. Jij zoekt meer sociaal leven ik zoek eigenlijk meer zin in het leven :P.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:44:41 #126
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127587076
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Zoals je je voelt komt niet omdat je ouder wordt en volwassen bent, maar omdat je je gewoon écht kut voelt.
Maar hoe denk je dat lekkere gevoel terug te krijgen dan?
  zondag 9 juni 2013 @ 17:54:11 #127
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127587424
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar hoe denk je dat lekkere gevoel terug te krijgen dan?
Ik heb echt geen flauw idee. Dat kutgevoel is nu integraal aan mij als persoon en het definieert me. Er is geen andere Comp_Lex die ik even tevoorschijn kan toveren. Ik voel me niet happy en het lukt me ook niet meer om me happy te voelen ;(
Weet je wat nu zo gek is? Nu gaat het sociaal een beetje zoals ik dat al altijd wilde zien, maar ik word daar niet door beïnvloed. Het doet me gewoon echt helemaal niks en dat vind ik zo verschrikkelijk kut. Het zal wel hetzelfde zijn als met relaties denk ik. Ik vind het geen flikker meer aan eigenlijk.
pi_127589470
Eindelijk, een doorbraak: je (on)geluk is niet afhankelijk van de situatie.
  zondag 9 juni 2013 @ 18:58:35 #129
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127589585
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:54 schreef Gray het volgende:
Eindelijk, een doorbraak: je (on)geluk is niet afhankelijk van de situatie.
Maar nu weet ik het echt niet meer. Nu komt het nooit meer goed met me. Ik hoop dat ik binnenkort officieel gestoord ben.
pi_127590711
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar nu weet ik het echt niet meer. Nu komt het nooit meer goed met me. Ik hoop dat ik binnenkort officieel gestoord ben.
Je weet het weldegelijk. Je hint er in deze post zelfs naar. Je moet alleen nog beter willen worden.
  zondag 9 juni 2013 @ 19:46:13 #131
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127591580
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Je weet het weldegelijk. Je hint er in deze post zelfs naar. Je moet alleen nog beter willen worden.
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dit niet opgelost gaat worden zonder medicijnen. Ik wil niet respectloos overkomen, maar ik trap niet in trucjes en er hoeft ook niet tegen me gezegd te worden dat ik wel heel goed ben. Ik hoef geen complimenten te horen en ik wil ook niet geknuffeld worden.
Het kutte zit te diep in mij om eruit getrokken te kunnen worden. Ik heb er te lang mee geleefd. Op m'n twaalfde had het misschien nog op de normale manier opgelost kunnen worden, maar dat kan nu niet meer.
pi_127592583
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat dit niet opgelost gaat worden zonder medicijnen. Ik wil niet respectloos overkomen, maar ik trap niet in trucjes en er hoeft ook niet tegen me gezegd te worden dat ik wel heel goed ben. Ik hoef geen complimenten te horen en ik wil ook niet geknuffeld worden.
Het kutte zit te diep in mij om eruit getrokken te kunnen worden. Ik heb er te lang mee geleefd. Op m'n twaalfde had het misschien nog op de normale manier opgelost kunnen worden, maar dat kan nu niet meer.
Als jij denkt dat dit alleen met medicijnen opgelost gaat worden, dan moet je je vooral in die situatie begeven. Zeggen dat het te laat is voor het kutte om eruit getrokken te worden is zelfkastijding. Complimenten hoef je van mij niet te verwachten zolang je de verantwoordelijkheid voor je geluk buiten jezelf plaatst, slechts medeleven.
  zondag 9 juni 2013 @ 20:22:34 #133
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127593305
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dit alleen met medicijnen opgelost gaat worden, dan moet je je vooral in die situatie begeven. Zeggen dat het te laat is voor het kutte om eruit getrokken te worden is zelfkastijding. Complimenten hoef je van mij niet te verwachten zolang je de verantwoordelijkheid voor je geluk buiten jezelf plaatst, slechts medeleven.
Ik had het niet over de mensen, maar over uit mijn kamer komen. De mensen zelf hebben er niets mee te maken. Ze zijn gewoon aardig en ze kunnen verder niks aan mijn situatie doen.
pi_127594513
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:22 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik had het niet over de mensen, maar over uit mijn kamer komen. De mensen zelf hebben er niets mee te maken. Ze zijn gewoon aardig en ze kunnen verder niks aan mijn situatie doen.
Ik heb al tweemaal het gevoel alsof je niet op mij reageert, alsof je reactie in een verkeerd raam geplaatst zijn...

Welke mensen heb je het plots over? En je kamer? :?

Zodra ik thuis ben zal ik nog eens uitgebreid kijken, misschien mis ik iets.
  zondag 9 juni 2013 @ 21:01:22 #135
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127595384
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb al tweemaal het gevoel alsof je niet op mij reageert, alsof je reactie in een verkeerd raam geplaatst zijn...

Welke mensen heb je het plots over? En je kamer? :?

Zodra ik thuis ben zal ik nog eens uitgebreid kijken, misschien mis ik iets.
Je had het over "(on)geluk is niet afhankelijk van de situatie" en "verantwoordelijkheid voor je geluk buiten jezelf leggen". Daar reageerde ik op. Situatie interpreteer ik als omgeving of context en verantwoordelijkheid heeft te maken met mensen.
  zondag 9 juni 2013 @ 21:33:51 #136
103397 minthy
Lief-ish
pi_127597479
Wie heeft die uiterst motiverende TT toegevoegd?
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 21:41:25 #137
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127598002
Verander dat snel eens!
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_127598088
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je had het over "(on)geluk is niet afhankelijk van de situatie" en "verantwoordelijkheid voor je geluk buiten jezelf leggen". Daar reageerde ik op. Situatie interpreteer ik als omgeving of context en verantwoordelijkheid heeft te maken met mensen.
Ah, okay! Bedankt voor de toelichting. :)

Ik bedoelde situatie meer als 'buiten jezelf' en verantwoordelijkheid als de jouwe. Kortom, zoek geluk in jezelf en neem zelf de verantwoordelijkheid voor je (on)geluk. Ieder moment dat je niet daarmee bezig bent is een verspild moment.

Door aandachtig te zijn in al dat je ervaart kweek je de concentratie die nodig is voor het leren over wat er in je afspeelt. Wanneer je een probleem tot in de kern kent is het al geen probleem meer.
  zondag 9 juni 2013 @ 21:56:22 #139
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_127599000
quote:
8s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Senor__Chang het volgende:
Verander dat snel eens!
Joke's on me!

Btw, ze wil spoedig praten. Oh, nee, ze zegt, wij gaan(!) spoedig praten. Het is zo godsgruwelijke hard om haar niet toe te voegen op facebook, ze voegde me toe maar ik durf niet te klikken :D
  zondag 9 juni 2013 @ 21:59:24 #140
103397 minthy
Lief-ish
pi_127599240
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Joke's on me!

Btw, ze wil spoedig praten. Oh, nee, ze zegt, wij gaan(!) spoedig praten. Het is zo godsgruwelijke hard om haar niet toe te voegen op facebook, ze voegde me toe maar ik durf niet te klikken :D
En iedereen denkt nu dat ik zwaar in zak en as zit en levensmoe ben, omdat ik de TS ben :')

Dus zij deelt de lakens uit en bepaalt wat er gaat gebeuren? :+
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 22:00:05 #141
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127599284
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:59 schreef minthy het volgende:

[..]

En iedereen denkt nu dat ik zwaar in zak en as zit en levensmoe ben, omdat ik de TS ben :')

Dus zij deelt de lakens uit en bepaalt wat er gaat gebeuren? :+
Dat doen alle vrouwen toch?
  zondag 9 juni 2013 @ 22:01:10 #142
103397 minthy
Lief-ish
pi_127599354
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat doen alle vrouwen toch?
Nee hoor, ik niet tenminste. Maar goed, misschien ben ik ook niet bepaald een hittepit :')
Tante minthy!! O+
  zondag 9 juni 2013 @ 22:06:53 #143
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127599706
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, okay! Bedankt voor de toelichting. :)

Ik bedoelde situatie meer als 'buiten jezelf' en verantwoordelijkheid als de jouwe. Kortom, zoek geluk in jezelf en neem zelf de verantwoordelijkheid voor je (on)geluk. Ieder moment dat je niet daarmee bezig bent is een verspild moment.

Door aandachtig te zijn in al dat je ervaart kweek je de concentratie die nodig is voor het leren over wat er in je afspeelt. Wanneer je een probleem tot in de kern kent is het al geen probleem meer.
Ik ben een persoon die het moet ervaren. Dingen als "zoeken naar geluk" en "verantwoordelijkheid nemen" zijn zaken waar ik eigenlijk niks mee kan, omdat het niet concreet genoeg voor me is. Ik vind het jammer dat er geen handelingen zijn waarmee ik mezelf op een "magische" wijze weer gelukkig kan maken. Ik zou het liefst willen zien dat 10 pirouettes maken mij weer gelukkig zou kunnen maken.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:07:00 #144
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127599710
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee hoor, ik niet tenminste. Maar goed, misschien ben ik ook niet bepaald een hittepit :')
Ja dat zeg je nu
pi_127600433
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben een persoon die het moet ervaren. Dingen als "zoeken naar geluk" en "verantwoordelijkheid nemen" zijn zaken waar ik eigenlijk niks mee kan, omdat het niet concreet genoeg voor me is. Ik vind het jammer dat er geen handelingen zijn waarmee ik mezelf op een "magische" wijze weer gelukkig kan maken. Ik zou het liefst willen zien dat 10 pirouettes maken mij weer gelukkig zou kunnen maken.
Uiteraard moet je het ervaren, dat is voor iedereen zo. ;)

Je gaat echter geen geluk vangen als je niet je handen ophoudt. Het mist je handen als je niet kijkt waar het is. Zou je het zoeken in jezelf, dan zie je dat het geluk niet (alleen) in je handen ligt, maar in je eigen vingers zat die hele tijd. Dan zie je dat alles helemaal okay is, simpelweg omdat jij helemaal okay bent met alles. :)
  zondag 9 juni 2013 @ 22:25:48 #146
103397 minthy
Lief-ish
pi_127600836
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat zeg je nu
Oprecht waar ^O^
Tante minthy!! O+
pi_127600880
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Oprecht waar ^O^
Hey hoe is het madame?
Rustig aan.
pi_127600916
Comp lex, zit je aan de medicijnen nog of nie?
Rustig aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:27:23 #149
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127600940
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Oprecht waar ^O^
Dan zal ik het maar geloven
  zondag 9 juni 2013 @ 22:27:41 #150
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127600958
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef Gray het volgende:

[..]

Uiteraard moet je het ervaren, dat is voor iedereen zo. ;)

Je gaat echter geen geluk vangen als je niet je handen ophoudt. Het mist je handen als je niet kijkt waar het is. Zou je het zoeken in jezelf, dan zie je dat het geluk niet (alleen) in je handen ligt, maar in je eigen vingers zat die hele tijd. Dan zie je dat alles helemaal okay is, simpelweg omdat jij helemaal okay bent met alles. :)
Hoe werkt dit in combinatie met irrationele angsten en spanningen? Dat is iets wat ik volgens mij ook heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')