abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 april 2013 @ 19:38:36 #1
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124765443


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.




Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124765617
Ik ga het eigenlijk even niet meer zo missen tbh
pi_124765645
Ik wel. Heel m'n zondagavond routine is nu verprutst. Wat moet ik nu?!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_124765672
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 19:44 schreef OMG het volgende:
Ik wel. Heel m'n zondagavond routine is nu verprutst. Wat moet ik nu?!
Zoek een vervangende serie.
  maandag 1 april 2013 @ 19:46:10 #6
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124765698
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Kenju het volgende:

[..]

Is het niet zo dat op het moment dat Maggie of Glenn vertelt dat ze in de gevangenis zitten, er iets is rondom Merle die gezegd zou hebben dat de gevangenis niet te 'clearen' valt? Dat suggereert dat hij al wist van de gevangenis.

Ik kan het dus misschien fout hebben dat hij die gevangenis wil voor de veiligheid, maar dat hij wist van de gevangenis staat gewoon vast.
Oké, hij wist dat er een gevangenis bestond ergens in de omgeving, maar die lag in de Red Zone dus daar kwamen ze niet.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124765773
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 19:44 schreef OMG het volgende:
Ik wel. Heel m'n zondagavond routine is nu verprutst. Wat moet ik nu?!
GoT is weer begonnen.
pi_124765789
Ja inderdaad. mooie timing :D
  maandag 1 april 2013 @ 19:59:40 #9
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_124766166
Jammer dat die governor storyline nog niet voorbij is. En dat iedereen naar de gevangenis zou gaan zag ik ook niet aankomen.

En die Mexicaan mag na dat intrappen op Merle vorige week ook wel dood
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 1 april 2013 @ 20:03:37 #10
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_124766310
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 19:44 schreef OMG het volgende:
Ik wel. Heel m'n zondagavond routine is nu verprutst. Wat moet ik nu?!
amc had een grappig filmpje achter de episode waarin Mad Men werd voorgesteld.

Ik vond de laatste aflevering erg goed. Lekker tempo, paar mooie momenten, gewoon goed. Al had de governor verhaallijn wl afgelopen mogen zijn wat mij betreft
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_124766411
Treurige aflevering met die viool. Mooi, maar inderdaad.. Die governer verhaallijn mag van mij nu ook stoppen. Ik heb goede hoop op het volgende seizoen gezien de nieuwe showrunner.
pi_124766644
Ja, ik vond het een maar een matige aflevering. :N
pi_124767007
Het valt me mee dat de meerderheid hier ook negatief begint te praten over deze serie, als dat in Amerika hetzelfde is wordt het misschien nog eens wat.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  maandag 1 april 2013 @ 20:23:16 #14
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124767209
Jezus wat een matige final. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 1 april 2013 @ 20:25:16 #15
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124767307
Is de Governor na die massamoord rondjes gaan rijden of zo? Zodat de hele bunch rustig aan naar Woodbury kon, Andrea nog even de hand aan zichzelf kon slaan en het hele kamp geëvacueerd kon worden? :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 1 april 2013 @ 20:28:13 #16
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124767467
Ik gok dat de governer in epi 2 of 3 van volgend seizoen gewoon neer gaat, dat hij aan gaat vallen onverwachts maar dat de prison dan wint, met een hoop nietszeggende doden, maar ook een paar doden in de hoofdpersonages (denk aan een Hershell/Caroll/Beth/Glenn(?)/Sasha.
Overigens zonde dat Andrea dood is, had een hoop potentie in zich, personage is verneukt in s3, maar ze had een hoop aspecten van Dale, waar ze heel close mee was, in de zin van dat er geen doden moesten vallen.
Hopelijk neemt Karen haar plaats in als toekomstige scherpschutter.
  maandag 1 april 2013 @ 20:38:51 #17
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124768016
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:28 schreef yamiown het volgende:
Ik gok dat de governer in epi 2 of 3 van volgend seizoen gewoon neer gaat, dat hij aan gaat vallen onverwachts maar dat de prison dan wint, met een hoop nietszeggende doden, maar ook een paar doden in de hoofdpersonages (denk aan een Hershell/Caroll/Beth/Glenn(?)/Sasha.
Overigens zonde dat Andrea dood is, had een hoop potentie in zich, personage is verneukt in s3, maar ze had een hoop aspecten van Dale, waar ze heel close mee was, in de zin van dat er geen doden moesten vallen.
Is dit laatste niet juist de reden dat het vrij logisch is dat ze haar killen? Dat gedoe tussen Woodbury en de prison-group is immers over. Of moet er eerst een volgend conflict komen waar zij zich dan weer tussen werkt oid?

Ik ben wel benieuwd hoe Carl zich gaat ontwikkelen als character. Zou zomaar een nieuw soort combinatie tussen Shane en de Governor kunnen worden wanneer Rick hem niet onder controle weet te krijgen (want die is hij duidelijk deels verloren). Zou wel opvallend zijn om een dergelijk jonge character een rol van betekenis te geven.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 1 april 2013 @ 20:43:34 #18
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124768295
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:38 schreef Kenju het volgende:

[..]

Is dit laatste niet juist de reden dat het vrij logisch is dat ze haar killen? Dat gedoe tussen Woodbury en de prison-group is immers over. Of moet er eerst een volgend conflict komen waar zij zich dan weer tussen werkt oid?

Ik ben wel benieuwd hoe Carl zich gaat ontwikkelen als character. Zou zomaar een nieuw soort combinatie tussen Shane en de Governor kunnen worden wanneer Rick hem niet onder controle weet te krijgen (want die is hij duidelijk deels verloren). Zou wel opvallend zijn om een dergelijk jonge character een rol van betekenis te geven.
Ik vind Carl zijn actie te rechtvaardigen. Hij zag hoe Shane werd vermoord door Rick, Rick gaf zijn geweer en stak hem toen, dat ventje wilde zijn geweer ook geven, terwijl Carl zei dat hij het neer moest leggen.
Ik persoonlijk vind Carl een typisch karakter voor TWD, een kind die niet weet wat goed of slecht is, alleen weet hij dat hij alles moet doen om te overleven en anderen te laten overleven.
pi_124768889
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:43 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik vind Carl zijn actie te rechtvaardigen. Hij zag hoe Shane werd vermoord door Rick, Rick gaf zijn geweer en stak hem toen, dat ventje wilde zijn geweer ook geven, terwijl Carl zei dat hij het neer moest leggen.
Ik persoonlijk vind Carl een typisch karakter voor TWD, een kind die niet weet wat goed of slecht is, alleen weet hij dat hij alles moet doen om te overleven en anderen te laten overleven.
Is dat zo? Kwam Carl niet pas aan nadat Rick Shane had neergestoken en in tranen naast hem zat?

En ik vind wel dat er een verschil zit tussen Rick en Shane en een wildvreemde die in een bos voorbij komt (Jody was z'n naam geloof ik, van wat ik me van Talking Dead herinner). Shane probeerde Rick te vermoorden, wat het neersteken enigszins rechtvaardigde, terwijl die jongen in het bos iets te langzaam was met het opgeven van z'n geweer en maar een paar seconden met Carl en Hershel heeft doorgebracht.

Ik ben het eens dat Carl wel een goed karakter voor TWD is, ook al werkt 'ie op m'n zenuwen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 1 april 2013 @ 20:57:50 #20
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124769002
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 20:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Is dat zo? Kwam Carl niet pas aan nadat Rick Shane had neergestoken en in tranen naast hem zat?

En ik vind wel dat er een verschil zit tussen Rick en Shane en een wildvreemde die in een bos voorbij komt (Jody was z'n naam geloof ik, van wat ik me van Talking Dead herinner). Shane probeerde Rick te vermoorden, wat het neersteken enigszins rechtvaardigde, terwijl die jongen in het bos iets te langzaam was met het opgeven van z'n geweer en maar een paar seconden met Carl en Hershel heeft doorgebracht.

Ik ben het eens dat Carl wel een goed karakter voor TWD is, ook al werkt 'ie op m'n zenuwen.
Hij kwam later aan, maar het is nooit bekend geworden of hij het eerder al zag dus het is meer een theorie, maar daarnaast gaf Carl alle voorbeelden van wanneer ze te laat waren (walker die Dale op at, Governer die Merle doodschoot na de onderhandelingen etc.) en dat vond ik ook een aardig argument.
En die jongen had ze al aangevallen en probeerde hen al eerder te vermoorden, vergeet dat niet ;).
Die gast was helemaal gehersenspoelt door de govener..
En Carl werkt mij niet op de zenuwen tbh. hij is koelbloedig (heeft hij zelf miss niet door) en dat is niemand anders daar.

Ik vraag me trouwens af of Deryl ooit iemand vermoordt heeft (en dan bedoel ik niet aanval op woodbury waar ze random schoten).
Kan het me zo niet herinneren.
  maandag 1 april 2013 @ 21:16:14 #21
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_124769795
wat een tegenvaller deze finale, moeten we nu in s4 weer dat governor gezeik aanhoren dan?
<hr>
  maandag 1 april 2013 @ 21:16:57 #22
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_124769831
Bah, had me eigenlijk ook veer van de final voorgesteld.

Vond het wel mooi dat Carl hard was, en Rick daardoor besefte dat hij deze attitude niet langer kon volhouden.

Maar Andrea ging ook maar op een lullige manier dood, liet dan zien hoe Milton op haar knaagde :9~.

Dat stukje waar de Govenor er op los begon te schieten was wel indrukwekkend, maar ben eigenlijk wel helemaal klaar met die personage.

Al met al dus maar een matige aflevering.
#FREEBAJSKORV
pi_124769869
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:57 schreef yamiown het volgende:

[..]

En die jongen had ze al aangevallen en probeerde hen al eerder te vermoorden, vergeet dat niet ;).

Dat werd mij tijdens het kijken niet helemaal duidelijk, waar die jongen nou vandaan kwam. Ik had al zo'n vermoeden dat 'ie deel uitmaakte van de governor's leger, maar wist het niet zeker. Voor hetzelfde geld had het echt een wildvreemde geweest die op de vlucht / op weg was (net zoals dat Tyreese z'n groepje Andrea en Milton tegenkwamen, en hoe Michonne Andrea vond en dergelijke).

Ergens snap ik wel dat Carl 'em neerschoot, want Woodbury staat gelijk aan governor en bad guys. Aan de andere kant, Die gozer was in z'n eentje, outnumbered, en z'n geweer al aan het neerleggen.

En volgens de poll bij Talking Dead, of Carl te ver was gegaan met het neerschieten van Jody of niet, was de uitslag 50/50. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_124769905
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat een tegenvaller deze finale, moeten we nu in s4 weer dat governor gezeik aanhoren dan?
Nee, hoor. Tenminste, niet als je stopt met kijken, gok ik. Ooit verwacht ik hem wel eens terug.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_124770022
'milton' herken ik nupas uit de serie the good wife
pi_124770070
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 21:17 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat werd mij tijdens het kijken niet helemaal duidelijk, waar die jongen nou vandaan kwam. Ik had al zo'n vermoeden dat 'ie deel uitmaakte van de governor's leger, maar wist het niet zeker. Voor hetzelfde geld had het echt een wildvreemde geweest die op de vlucht / op weg was (net zoals dat Tyreese z'n groepje Andrea en Milton tegenkwamen, en hoe Michonne Andrea vond en dergelijke).

Ergens snap ik wel dat Carl 'em neerschoot, want Woodbury staat gelijk aan governor en bad guys. Aan de andere kant, Die gozer was in z'n eentje, outnumbered, en z'n geweer al aan het neerleggen.

En volgens de poll bij Talking Dead, of Carl te ver was gegaan met het neerschieten van Jody of niet, was de uitslag 50/50. :P.
hij kwam steeds dichterbij met dat wapen, ik had ook geschoten
  maandag 1 april 2013 @ 21:22:32 #27
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_124770086
The governor vind ik juist gruwelijkkkk!
Ik verwacht volgend jaar een vete tussen de governor en his clan (die chappie en mexciaan) en de prison.
'k heb de comics nog niet gelezen.
Later pater,
  maandag 1 april 2013 @ 21:25:25 #28
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124770231
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 21:17 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat werd mij tijdens het kijken niet helemaal duidelijk, waar die jongen nou vandaan kwam. Ik had al zo'n vermoeden dat 'ie deel uitmaakte van de governor's leger, maar wist het niet zeker. Voor hetzelfde geld had het echt een wildvreemde geweest die op de vlucht / op weg was (net zoals dat Tyreese z'n groepje Andrea en Milton tegenkwamen, en hoe Michonne Andrea vond en dergelijke).

Ergens snap ik wel dat Carl 'em neerschoot, want Woodbury staat gelijk aan governor en bad guys. Aan de andere kant, Die gozer was in z'n eentje, outnumbered, en z'n geweer al aan het neerleggen.

En volgens de poll bij Talking Dead, of Carl te ver was gegaan met het neerschieten van Jody of niet, was de uitslag 50/50. :P.
Die gast deed er ook weet ik hoe lang over om zijn geweer neer te leggen, hij keek naar Carl, naar geweer, naar Hershell, naar Beth, naar geweer, naar Carl etc. en legde zijn geweer maar niet neer.
Daarnaast denk ik niet dat Beth of Hershell ook maar hadden geschoten als die jongen Carl had overmeestert.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 21:27:39 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124770350
ik verwacht eigenlijk dat hij gewoon helemaal uit beeld verdwijnt en dan net als Merle na een tijdje weer opduikt ergens anders waar hij iedereen weer heeft ingepalmt

'hoi Rick }) '
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 21:29:02 #30
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124770419
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:22 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

hij kwam steeds dichterbij met dat wapen, ik had ook geschoten
de oorlog was aan de gang!

ik had direct geschoten zodra hij uit de bosjes kwam sprinten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 april 2013 @ 21:29:40 #31
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124770462
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 21:17 schreef OMG het volgende:

Ergens snap ik wel dat Carl 'em neerschoot, want Woodbury staat gelijk aan governor en bad guys. Aan de andere kant, Die gozer was in z'n eentje, outnumbered, en z'n geweer al aan het neerleggen.
Persoonlijk dacht ik dat die gast iets wilde proberen. Ze zeiden immers dat hij zijn geweer moest neerleggen, maar in plaats daarvan gaf hij zijn geweer. Het is immers een manier om dichterbij te komen. Ik vond het dus ook niet bepaald schokkend oid dat Carl hem neerschoot. Wanneer ze er niet op waren teruggekomen had ik er weinig meer van gedacht.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124770784
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef yamiown het volgende:

[..]

Die gast deed er ook weet ik hoe lang over om zijn geweer neer te leggen, hij keek naar Carl, naar geweer, naar Hershell, naar Beth, naar geweer, naar Carl etc. en legde zijn geweer maar niet neer.
Daarnaast denk ik niet dat Beth of Hershell ook maar hadden geschoten als die jongen Carl had overmeestert.
Wellicht was 'ie zo langzaam omdat het juist Carl was. Als je eerst wordt gehersenspoeld dat de gevangenis vol met gevaarlijke psychopaten zit, en vervolgens een Carl tegenkomt en daar door een wapen op je gericht krijgt, is dat misschien anders dan wanneer Hershel dat had gedaan (of wat voor volwassene dan ook, wat misschien meer met de verwachting had overeengekomen).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 1 april 2013 @ 21:37:19 #33
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124770904
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 21:35 schreef OMG het volgende:

[..]

Wellicht was 'ie zo langzaam omdat het juist Carl was. Als je eerst wordt gehersenspoeld dat de gevangenis vol met gevaarlijke psychopaten zit, en vervolgens een Carl tegenkomt en daar door een wapen op je gericht krijgt, is dat misschien anders dan wanneer Hershel dat had gedaan (of wat voor volwassene dan ook, wat misschien meer met de verwachting had overeengekomen).
Je moet niet vergeten in wat voor staat beiden kampen waren.
Beiden hadden het idee dat het andere kamp vol lunatics zat en als die jongen onder schot wordt gehouden dan leg je gewoon je wapen neer.
Als ze hem meteen wilden neerschieten hadden ze dat dan wel gedaan.
Die gast had zijn wapen neer moeten leggen en zichzelf moeten overgeven, dat deed hij niet.
  maandag 1 april 2013 @ 21:41:58 #34
181126 MouzurX
Misschien?
pi_124771184
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:38 schreef Kenju het volgende:

[..]

Is dit laatste niet juist de reden dat het vrij logisch is dat ze haar killen? Dat gedoe tussen Woodbury en de prison-group is immers over. Of moet er eerst een volgend conflict komen waar zij zich dan weer tussen werkt oid?

Ik ben wel benieuwd hoe Carl zich gaat ontwikkelen als character. Zou zomaar een nieuw soort combinatie tussen Shane en de Governor kunnen worden wanneer Rick hem niet onder controle weet te krijgen (want die is hij duidelijk deels verloren). Zou wel opvallend zijn om een dergelijk jonge character een rol van betekenis te geven.
Quoi?!?
Andrea was al irritant vanaf seconde 1 dat ze in beeld was.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 1 april 2013 @ 21:47:06 #35
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_124771493
Ik denk dat we een liefdesverhouding krijgen tussen hershell en carl
<hr>
pi_124771499
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 21:37 schreef yamiown het volgende:

[..]

Als ze hem meteen wilden neerschieten hadden ze dat dan wel gedaan.
Die gast had zijn wapen neer moeten leggen en zichzelf moeten overgeven, dat deed hij niet.
Dan ben ik van mening dat die jongen sowieso al de klos was, omdat ik gok dat Carl niemand uit Woodbury had laten leven, hoe snel die persoon zijn / haar wapen had opgegeven dan ook.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 1 april 2013 @ 21:48:33 #37
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124771582
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 21:47 schreef OMG het volgende:

[..]

Dan ben ik van mening dat die jongen sowieso al de klos was, omdat ik gok dat Carl niemand uit Woodbury had laten leven, hoe snel die persoon zijn / haar wapen had opgegeven dan ook.
Misschien niet nee, maar dat zullen we nooit weten.
Maar Carl gaf hem de kans te leven als hij zijn wapen neer had gelegd en zich had overgegeven.
pi_124772769
Mooi momentje met Carl, aangezien ook hier in dit topic iedereen iets anders denkt :P.

En ik vond het wel een verrassende aflevering, hoewel ik één van de weinigen ben. Wat ik alleen vaag vond is dat de Governor binnen 10 tellen iedereen (bijna) iedereen neerknalde. Kan hij zo goed mikken? :P
  maandag 1 april 2013 @ 22:09:44 #39
202546 Baszh
The Dude abides
pi_124772891
Andrea is dood _O_
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 1 april 2013 @ 22:10:30 #40
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_124772945
Gvd, blij dat Andrea eindelijk dood is, stomme teef. Ook nog gewoon die tang een keer laten vallen als je hem al praktisch in je hand hebt.

Thinking about thinking of you.
pi_124772956
  maandag 1 april 2013 @ 22:10:52 #42
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_124772962
Hershel is een beetje de nieuwe Dale, niet?
and then...
  maandag 1 april 2013 @ 22:11:27 #43
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_124773001
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Daryl _O_.
and then...
  maandag 1 april 2013 @ 22:12:07 #44
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124773039
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef Schalks. het volgende:
Hershel is een beetje de nieuwe Dale, niet?
Jep
En ik gok dat Tyreese een beetje de nieuwe T-dog wordt (niet vaak in beeld maar hardwerkend en doet wat hij moet doen, nuttig dus).
Karen zal wel de nieuwe Andrea worden (de slet uithangen, schietles nemen)
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 22:15:23 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124773220
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
waarom probeert Andrea Carl neer te schieten???

kan werkelijk niets goeds doen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 22:17:21 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124773339
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 21:41 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Quoi?!?
Andrea was al irritant vanaf seconde 1 dat ze in beeld was.
vond haar eigenlijk tot het CDC wel redelijk

hadden ze daar gewoon dood moeten laten gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 april 2013 @ 22:17:29 #47
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_124773348
Waarom maakt Maggie in godsnaam een pistooltje van haar hand als ze er ook een in haar holster heeft zitten :')?
and then...
pi_124773413
Morgan zou toch in de laatste aflevering op komen draven?
pi_124773525
Beetje jammerlijk dit... :P

Was het 4e seizoen al bevestigd?
pi_124773530
Beth is gewoon al 27 jaar. :') Schat haar eerder 18.
pi_124773575
Zou seizoen 4 eindelijk eens wat meer los laten over de helikopter uit S1E1 en S2E13 (season finale)?
pi_124773578
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Studiotje het volgende:
Beetje jammerlijk dit... :P

Was het 4e seizoen al bevestigd?
Jep, nu Game of Thrones, daarna begint Dexter weer en dan weer verder met The Walking Dead. ^O^
pi_124773658
pas in de herfst weer te zien :'(
  maandag 1 april 2013 @ 22:22:59 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_124773671
Eindelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
  maandag 1 april 2013 @ 22:23:30 #55
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124773702
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:21 schreef artm het volgende:
Zou seizoen 4 eindelijk eens wat meer los laten over de helikopter uit S1E1 en S2E13 (season finale)?
Wellicht zelfde chopper die gechrasht is met die soldaten?
pi_124773746
Was die heli @ Atlanta niet gewoon van het leger?
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 22:30:47 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124774044
die helikopter is idd helemaal niets meer mee gedaan ^O^

zou een mooie filler zijn ergens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 1 april 2013 @ 22:31:53 #58
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124774096
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
Dat laatste is simpel, Woodbury is aanzienlijk minder veilig dan de Prison. Daarom wilde de Governor ook de Prison hebben.
Hij wilde die prison helemaal niet hebben. Hij wilde Rick dood.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:41 schreef Ugjerke het volgende:
Nee, dat wist hij niet. Dat is allemaal wel redelijk vastgesteld, net als dat hij die gevangenis wou vanwege de fatsoenlijke muren en verdedigbaarheid.
Voor een TWD-groupie die schijnbaar alle wiki's afstruint en erelid van de fanclub is vat je het allemaal vrij belabberd.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:15 schreef Ugjerke het volgende:
Die gevangenis hebben ze hoe dan ook niet gevonden.
Owned, wijsneus:
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef Jelmer80 het volgende:
Ergens in de serie zegt de Governor tegen Merle hoe het kan dat hun in de gevangenis zitten., terwijl hij zei dat dit niet te doen was om te ontruimen. Ik weet niet welke episode maar het komt naar voren wanneer ze weten dat die Rick etc. daar zitten
Haters everywhere but I don't really care.
pi_124774175
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef yamiown het volgende:

[..]

Wellicht zelfde chopper die gechrasht is met die soldaten?
Beide helikopters waren niet leger-groen maar wit.
  maandag 1 april 2013 @ 22:35:06 #60
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124774252
Redelijke laatste ep. Blij dat die Andrea dood is.
Dat de governor nog leeft is dan wel weer dramatisch slecht :(
Volgend seizoen wel ff kijken, in de hoop dat dat meteen het laatste seizoen is.
Ik voorspel een hoop uitgerekte drama-afleveringen ala die bullshit neger-jankie-jankie ep.

Misschien dat het nog leuk wordt als Carl uiteindelijk Rick afschiet, want daar zal het wel op uitdraaien.
Carl, I am your father
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 22:36:14 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124774321
waarom zou Carl in godsnaam Rick neerschieten?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 22:36:26 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124774332
dan stop ik echt met kijken hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124774720
Lori is in ieder geval verleden tijd nu. ^O^
  maandag 1 april 2013 @ 22:46:07 #64
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124774813
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef JohnB52 het volgende:
Morgan zou toch in de laatste aflevering op komen draven?
1 april!!!!!!!!!1111!!
pi_124775024
Nu het seizoen afgelopen is, ga deze serie volgen:

TV / In The Flesh - BBC Three
  maandag 1 april 2013 @ 22:50:49 #66
293860 lipjes
Alleen van boven
  maandag 1 april 2013 @ 22:51:17 #67
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124775080
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
waarom zou Carl in godsnaam Rick neerschieten?
Hij klijkt steeds linker naar z'n pa :7
Amerikanen, pistool, bambam, dood. ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
pi_124775165
Carl zou weleens afstand van de groep kunnen nemen
Rick en de meute gaan hem zoeken....halverwege het seizoen komen ze de Governor weer tegen en tadaa je heb seizoen 4 :{
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_124775191
Groep gaat splitsen, sowieso
pi_124775221
Vond het tegenvallen als afsluiting van het season.

The governor heeft het echt te lang overleefd. Te veel scenes waarin hij dood had moeten gaan of neergeschoten had moeten worden, zoals o.a.:
- oog uitgestoken wat hij overleeft
- andrea die 2x weigert hem neer te schieten/steken
- rick die hem niet even neerschiet in dat gebouwtje
- ceasar en die andere dude, die daar braaf staan te kijken hoe het halve kamp wordt uitgemoord.
Had echt gehoopt dat het in deze aflevering wel klaar zou zijn.

Die idioot van een Milton, die zich nog even vast laat zetten. Had van hem nog wel enige actie verwacht in de laatste aflevering.

Alweer terug naar die gevangenis, terwijl ze weten dat the governor nog ergens rondloopt. Ook had ik iets meer actie verwacht, dan alleen het wegjagen van die lui, in de hoop dat ze niet meer terug zouden komen. Ik had eerder verwacht dat ze halve gevangenis zouden opblazen.
Eerst denken, dan typen
pi_124775231
Hmm weet niet of iemand dit wil weten dus zet het maar in een spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 april 2013 @ 22:55:28 #72
397508 secondelijm
Voorheen Maniakje :P
pi_124775288
Huh, heb ik wel alles gezien? Waarom precies is 't afgelopen met die Lori-hallucinaties? :P
pi_124775289
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Piger het volgende:
Vond het tegenvallen als afsluiting van het season.

The governor heeft het echt te lang overleefd. Te veel scenes waarin hij dood had moeten gaan of neergeschoten had moeten worden, zoals o.a.:
- oog uitgestoken wat hij overleefd
- andrea die 2x weigert hem neer te schieten/steken
- rick die hem niet even neerschiet in dat gebouwtje
- ceasar en die andere dude, die daar braaf staan te kijken hoe het halve kamp wordt uitgemoord.
Had echt gehoopt dat het in deze aflevering wel klaar zou zijn.

Die idioot van een Milton, die zich nog even vast laat zetten. Had van hem nog wel enige actie verwacht in de laatste aflevering.

Alweer terug naar die gevangenis, terwijl ze weten dat the governor nog ergens rondloopt. Ook had ik iets meer actie verwacht, dan alleen het wegjagen van die lui, in de hoop dat ze niet meer terug zouden komen. Ik had eerder verwacht dat ze halve gevangenis zouden opblazen.
Ik kan me het wel voorstellen van die ceasar en die andere. Ze zaten ook naar elkaar te kijken wat de ander zou gaan doen en ze lieten duidelijk weten dat ze bang waren dat ze iets verkeerds deden.
pi_124775300
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Piger het volgende:
Vond het tegenvallen als afsluiting van het season.

The governor heeft het echt te lang overleefd. Te veel scenes waarin hij dood had moeten gaan of neergeschoten had moeten worden, zoals o.a.:
- oog uitgestoken wat hij overleeft
- andrea die 2x weigert hem neer te schieten/steken
- rick die hem niet even neerschiet in dat gebouwtje
- ceasar en die andere dude, die daar braaf staan te kijken hoe het halve kamp wordt uitgemoord.
Had echt gehoopt dat het in deze aflevering wel klaar zou zijn.

Die idioot van een Milton, die zich nog even vast laat zetten. Had van hem nog wel enige actie verwacht in de laatste aflevering.

Alweer terug naar die gevangenis, terwijl ze weten dat the governor nog ergens rondloopt. Ook had ik iets meer actie verwacht, dan alleen het wegjagen van die lui, in de hoop dat ze niet meer terug zouden komen. Ik had eerder verwacht dat ze halve gevangenis zouden opblazen.
Vergeet ook niet dat gebouw toen hij Andrea achterna zat toen een groep walkers hem achterna zat.
pi_124775357
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef secondelijm het volgende:
Huh, heb ik wel alles gezien? Waarom precies is 't afgelopen met die Lori-hallucinaties? :P
Volgens mij waren die hallucinaties voor de keuzes die hij moest maken en nu hij Lori niet meer ziet betekent dat dat hij de goeie keuzes heeft gemaakt, zoiets :P .
pi_124775361
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat gebouw toen hij Andrea achterna zat toen een groep walkers hem achterna zat.
Vond ik ook een matige, maar vooral het feit dat hij haar weer zo makkelijk teruggevonden had.
Eerst denken, dan typen
  maandag 1 april 2013 @ 22:58:28 #77
397508 secondelijm
Voorheen Maniakje :P
pi_124775433
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:56 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Volgens mij waren die hallucinaties voor de keuzes die hij moest maken en nu hij Lori niet meer ziet betekent dat dat hij de goeie keuzes heeft gemaakt, zoiets :P .
Aaaah, nooit opgemerkt. Thanks! :)
  maandag 1 april 2013 @ 23:17:15 #78
237910 Tetz
like.no.other
pi_124776354
Waren die 2 helis niet in een flashback scene? Want meteen daarna zag je Shane met Lori en Carl op de snelweg, kort na de uitbraak.

Finale was mwoah. Hoopte na zijn killingspree als afsluiter te zien dat de Governour en friends bij Morgan op bezoek kwamen en daar voor een boobytrap vielen.

Hopelijk splitsen ze zich af waar the prison een soort van camp blijft en een groepje scouts op zoek gaat naar antwoorden. Echt vreemd dat ze trouwens niet hun auto's hebben geswapped voor die military vehicles. Of op zn minst 1 of 2 meegenomen. Lijkt me meer zombieproof. Wel brandstof slurpers maar daar hebben ze schijnbaar toch genoeg voorraad.
pi_124776441
Interview met Robert Kirkman

The Governor is returning next season. What role will he play and what was behind the decision to keep him alive?
Kirkman: The decision to keep him alive was made before we cast him. The Governor was always going to be someone who was going to be around for more than one season. We knew going into it that he was going to survive Season 3. As far as what his role is exactly in Season 4, that will have to remain shrouded in mystery for the time being. But I will say it's going to be very different. We have The Governor, we have Rick, we have the prison. These are elements from Season 3, but everything is going to be radically changed and radically different in some very cool ways. I wouldn't expect the same conflict or the same stories coming into Season 4. Things are going to be evolving quite a bit between seasons.

What kind of threat will the group be facing next season?
Kirkman: Walkers are definitely still going to be in the mix. This is a zombie show, so that's always going to be present. The honest truth is that this question is more than likely going to have to wait for a few months until we're more ready to talk about Season 4. But we advanced things in the third season to where humans were a more present threat than the zombies, and that may continue into Season 4.

Will the group still be residing at the prison next season?
Kirkman: The world is definitely going to open up. We'll see a lot of new elements and a lot of new places. But the prison is still going to be present, but maybe not in the way people expect.

Het hele interview
pi_124776516
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef secondelijm het volgende:
Huh, heb ik wel alles gezien? Waarom precies is 't afgelopen met die Lori-hallucinaties? :P
Omdat Rick naar de brug keek waar Lori aan het begin van de aflevering stond en zij nu weg was, met andere woorden; afgesloten hoofdstuk
  maandag 1 april 2013 @ 23:22:20 #81
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_124776598
Hij laat veel los zeg, ik ben weer helemaal bij.
and then...
  maandag 1 april 2013 @ 23:23:08 #82
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124776637
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 23:22 schreef Schalks. het volgende:
Hij laat veel los zeg, ik ben weer helemaal bij.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  maandag 1 april 2013 @ 23:29:38 #83
181126 MouzurX
Misschien?
pi_124776923
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:55 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat gebouw toen hij Andrea achterna zat toen een groep walkers hem achterna zat.
Dat was helemaal belachelijk.
10 walkers op hem in 2 vierkante meter en natuurlijk overleeft tie het :')

In seizoen 1 ging je ook dood als je door een walker gekrauwd werd, maar blijkbaar geld dat niet meer, iig niet voor the governor want dan wordt je toch sowieso wel 1 keer geraakt..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_124776940
Andrew Lincoln zei ook dat dit een SPECTACULAIRE, BAANBREKENDE en ULTIEM BEVREDIGENDE aflevering zou worden, dus dergelijke interviews moet je nooit serieus nemen :').
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  maandag 1 april 2013 @ 23:30:45 #85
181126 MouzurX
Misschien?
pi_124776987
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 23:29 schreef Gorzalka het volgende:
Andrew Lincoln zei ook dat dit een SPECTACULAIRE, BAANBREKENDE en ULTIEM BEVREDIGENDE aflevering zou worden, dus dergelijke interviews moet je nooit serieus nemen :').
Andrea is dood dus op zich ben ik wel ultiem bevredigd ja.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_124777032
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Andrea is dood dus op zich ben ik wel ultiem bevredigd ja.
Heb jij het lijk van Andrea al gezien dan? ;(
pi_124777126
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Andrea is dood dus op zich ben ik wel ultiem bevredigd ja.
Ho ho, de schrijvers hebben dat als een zeer emotioneel moment bedoeld waar de tranen van in je ogen zouden moeten staan. Je gaat me toch niet vertellen dat die scène exact het tegenovergestelde effect bij je teweeg bracht :{?
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124777612
Ik vind die governor wel erg irritant worden. Zo'n onverwoestbaar figuur, staan ze met 10 met met mitrailleurs op hem gericht schiet hij ze allemaal dood met 1 handgun :') Je steekt hem een mes in zn rug en hij pakt in een reflex het mes en steekt hem in zn belager :') Je steekt en slaat hem helemaal verrot, mist ie alleen een oog. Zo nep zo saai :')

Verhaal mag van mij wel weer helemaal omslaan naar het vechten tegen de zombies en ontdekken van nieuwe omgevingen.
  maandag 1 april 2013 @ 23:46:53 #89
181126 MouzurX
Misschien?
pi_124777727
Aflevering 14 was gewoon compleet (80%) shots met andrea in beeld, ben zo blij dat dat gezeik niet meer terugkomt in seizoen 4. _O_ kan niet wachten tot na de zomer.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_124777902
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef MouzurX het volgende:
Aflevering 14 was gewoon compleet (80%) shots met andrea in beeld, ben zo blij dat dat gezeik niet meer terugkomt in seizoen 4. _O_ kan niet wachten tot na de zomer.
Denken dat Andrea niet in geestvorm terugkomt. :')
pi_124777965
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:51 schreef tralalala het volgende:

[..]

Denken dat Andrea niet in geestvorm terugkomt. :')
Inderdaad. Samen met Merle in een witte jurk. ^O^.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_124777985
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef FredVleespet het volgende:

Will the group still be residing at the prison next season?
Kirkman: The world is definitely going to open up. We'll see a lot of new elements and a lot of new places. But the prison is still going to be present, but maybe not in the way people expect.

Het hele interview
Hmm, tweede story line misschien?
pi_124778018
ANDREA IS DOOD *O* *O*
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:02:02 #94
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124778332
Zou leuk zijn wanneer baas Shane weer even terugkomt, flashback van hoe het ging in Atlanta :Y
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_124778359
pff wat een chaos aflevering
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:28:02 #96
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124779567
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef matthijst het volgende:

[..]

Hij wilde die prison helemaal niet hebben. Hij wilde Rick dood.

[..]

Voor een TWD-groupie die schijnbaar alle wiki's afstruint en erelid van de fanclub is vat je het allemaal vrij belabberd.

[..]

Owned, wijsneus:

[..]

Hier is maar een reactie op mogelijk: :')
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:35:55 #97
181126 MouzurX
Misschien?
pi_124779898
Een splitsing van de groep zie ik eig niet gebeuren nu michone er "echt" bij hoort.

Misschien dat ze gaan rondstropen ofzo of idd een 2de verhaallijn met nieuwe mensen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_124779985
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Zou leuk zijn wanneer baas Shane weer even terugkomt, flashback van hoe het ging in Atlanta :Y
Flashbacks naar het begin van de uitbraak graag. _O_
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:42:50 #99
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124780133
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:28 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hier is maar een reactie op mogelijk: :')
Zielig, ja, dat vind ik dus ook van dat suffe gezwam van je in al die TWD topics.
Alsof je een van de schrijvers bent en wij maar een stelletje sukkels die je voetjes moeten kussen omdat je ons wilt vertellen hoe het allemaal in elkaar zit. Pffffff.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:48:34 #100
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124780319
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:42 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zielig, ja, dat vind ik dus ook van dat suffe gezwam van je in al die TWD topics.
Alsof je een van de schrijvers bent en wij maar een stelletje sukkels die je voetjes moeten kussen omdat je ons wilt vertellen hoe het allemaal in elkaar zit. Pffffff.
Oh wacht, nu weet ik weer wie je bent. Er is maar een user hier die zo op de persoon afgaat.

Ik dacht dat je weg was. :')
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:52:36 #101
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_124780438
Sowieso is FOK! vaak negatief over alles ;)

Maar in het geval van TWD is het wel terecht ;D
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:09:01 #102
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_124780874
Hmm, net gekeken, ik zit een beetje met een gemixt gevoel.
Andrea dood is prima, en ik vond dr afscheidsmomentje met Michonne wel aardig gedaan, Carl word ook lekker hard, en Rick is van zijn Lori-gejank af.

Maar nogsteeds de Gov, en WEER die stomme prison, nu met wat extra beeldvulling dmv die 20/30 survivors.
Brand die toko af, en laat ze lekker verder trekken, imho smeren ze dit dunne verhaallijntje veels te lang uit.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_124780904
Wat was precies de reden waarom die hele groep van de governor tijdens die aanval zich ineens compleet terugtrok? Ze werden beschoten, ja.. maar dat is toch een van de dingen die je kan verwachten als je "een groep psychopaten" aanvalt. En dat de governor boos wordt dat iedereen zich terugtrok is ook wat raar gezien hij zelf net zo hard wegvlucht als de rest. Je kan me niet vertellen dat ze zich terugtrokken naar de auto's omdat het nou zo'n goed verdedigbare plek is.

Karen, die nieuwe, zei dat het een "slaugher" was. Er ging helemaal niemand dood. Een slachtpartij is in mijn boek toch echt wat er gebeurt als meer dan de helft wordt vermoord.
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:16:51 #104
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_124781060
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:10 schreef schijffie het volgende:
Wat was precies de reden waarom die hele groep van de governor tijdens die aanval zich ineens compleet terugtrok? Ze werden beschoten, ja.. maar dat is toch een van de dingen die je kan verwachten als je "een groep psychopaten" aanvalt.
was ook compleet onlogisch maar dat is vaak met dingen in TWD, ik krijg steeds het gevoel dat het maar moet om verder te kunnen met de verhaallijn, en alle logica overboord wordt gegooid.

quote:
En dat de governor boos wordt dat iedereen zich terugtrok is ook wat raar gezien hij zelf net zo hard wegvlucht als de rest. Je kan me niet vertellen dat ze zich terugtrokken naar de auto's omdat het nou zo'n goed verdedigbare plek is.
ook onlogisch maar van de andere kant is de governor natuurlijk mentaal niet helemaal stabiel

quote:
Karen, die nieuwe, zei dat het een "slaugher" was. Er ging helemaal niemand dood. Een slachtpartij is in mijn boek toch echt wat er gebeurt als meer dan de helft wordt vermoord.
zei ze dat over die aanval op de prison of over dat de governor iedereen neerschoot, volgens mij bedoelde ze dat laatste
<hr>
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:18:44 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124781090
Moest dat met Andrea dramatisch zijn? Ik was blij dat die trut doodging
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124781180
Ah ja voordat ik het vergeet, krijgen we straks weer gezeik met Carl die stomme dingen doet.
pi_124781203
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef sjeppert het volgende:
Carl zou weleens afstand van de groep kunnen nemen
Rick en de meute gaan hem zoeken....halverwege het seizoen komen ze de Governor weer tegen en tadaa je heb seizoen 4 :{
God dit is zo slecht dat het best eens zou kunnen ook nog. :')
pi_124781245
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:18 schreef Stefan het volgende:
Moest dat met Andrea dramatisch zijn? Ik was blij dat die trut doodging
Ik vond het ook vrij suf, net als die scènes van vorige week. Allemaal zo gespeeld spannend. Vanaf het moment dat je Milton daar zag doodgaan, wist je al precies hoe zich allemaal verder af zou spelen. Dat ze die tang (een fucking tang om handboeien doormidden te ehh...knijpen? Plastic handboeien?) liet vallen was ook al meteen duidelijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:16 schreef Dawnbreaker het volgende:

zei ze dat over die aanval op de prison of over dat de governor iedereen neerschoot, volgens mij bedoelde ze dat laatste
Ze zei het net iets voor hij iedereen neerschoot, over de prison aanval.
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:32:29 #109
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124781313
Matige episode :{ Al vind ik het wel leuk dat Carl steeds meer psycho wordt ^O^ . Eerste episode van nieuwe seizoen graag dikke massamoord op die kinderen en bejaarden uit Woodbury. En misschien dat The Governor later nog kan terugkomen als je eigenlijk niet verwacht maar zal wel niet :') . Andrea gelukkig dood _O_ Wat kon ik me ergeren aan haar zeg :') .
Oh.
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:35:04 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124781357
Goed lijstje met plotholes hier
IMDb :: Boards :: "The Walking Dead" (2010) :: Finale Full of Retarded Moments


Waarom iedereen van woodbury in een gevangenis gaat wonen is me een raadsel
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124781386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:10 schreef schijffie het volgende:
Wat was precies de reden waarom die hele groep van de governor tijdens die aanval zich ineens compleet terugtrok? Ze werden beschoten, ja.. maar dat is toch een van de dingen die je kan verwachten als je "een groep psychopaten" aanvalt. En dat de governor boos wordt dat iedereen zich terugtrok is ook wat raar gezien hij zelf net zo hard wegvlucht als de rest. Je kan me niet vertellen dat ze zich terugtrokken naar de auto's omdat het nou zo'n goed verdedigbare plek is.
Omdat de helft van de groep geen gevechtservaring had en bang wegvluchtte, de Governor ging er achteraan om ze te stoppen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:37:49 #112
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_124781408
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:35 schreef Stefan het volgende:
Goed lijstje met plotholes hier
IMDb :: Boards :: "The Walking Dead" (2010) :: Finale Full of Retarded Moments

Waarom iedereen van woodbury in een gevangenis gaat wonen is me een raadsel
Geen idee :') Ik woon ook liever in een normaal huis dan een koude muffe cel _O-
Oh.
  dinsdag 2 april 2013 @ 01:44:40 #113
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_124781541
het is natuurlijk ook bizar dat 30 bewapende mensen gaan vluchten omdat er een rookgranaat afgaat
<hr>
pi_124781720
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:36 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Omdat de helft van de groep geen gevechtservaring had en bang wegvluchtte, de Governor ging er achteraan om ze te stoppen.
Was het niet zo dat Martinez een groot gedeelte van de groep had lopen trainen in de voorgaande afleveringen. Training is natuurlijk anders dan een echt gevecht, maar dat er op je geschoten wordt is toch het eerste wat je kan verwachten als je ten oorlog trekt.

Ik had het eerder gelooft wanneer er links en recht mensen werden neergeschoten door Glenn en Maggie. Dan wordt je inderdaad bang als één voor één je vrienden doodvallen. De producers hebben duidelijk geen echt probleem met het feit dat mensen duidelijk in beeld doodgaan, gezien het feit de Governor ze allemaal neerschiet.

Maar nee, Maggie en Glenn zijn de good-guys en die schieten niet zomaar mensen neer. De Governor is een psychopaat, dus die mag dat.
pi_124781974
Deze aflevering :')
Conscience do cost.
pi_124782067
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:35 schreef Stefan het volgende:
Goed lijstje met plotholes hier
IMDb :: Boards :: "The Walking Dead" (2010) :: Finale Full of Retarded Moments


Waarom iedereen van woodbury in een gevangenis gaat wonen is me een raadsel
Inderdaad, zeg. Bejaarden en kinderen, al het afgekeurd materiaal dat niet in het leger van de governor mocht, kan zichzelf prima verdedigen en voor zichzelf zorgen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 2 april 2013 @ 03:10:32 #117
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124782297
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:35 schreef Stefan het volgende:
Goed lijstje met plotholes hier
IMDb :: Boards :: "The Walking Dead" (2010) :: Finale Full of Retarded Moments

Waarom iedereen van woodbury in een gevangenis gaat wonen is me een raadsel
Slecht lijstje dat nergens op slaat en elk punt kan (enigszins) goedgepraat worden.
Bear in mind dat al die mensen waarschijnlijk veel geliefden in de apocalyps zijn verloren en mentaal niet erg stabiel zijn en snel bang zullen worden.

Yeah there's a lot of retarded moments during the season, but this episode might be the most in a single episode. Here's what I caught, feel free to add you own. Some are a little nitpicky but some are down right retarded.

- Surprising only Carl is mad at Rick. Michonne's not mad at Rick for trying to trade her in. Darrel doesn't blame Rick at all for Merle's death (a little more plausible).
Waarom zou Michonne boos zijn? Rick heeft getwijfeld maar zou het niet gedaan hebben, Michonne weet dat ze erbij (begint te horen) hoort.
Waarom zou Daryl boos zijn? Merle ging weg zonder dat iemand iets wist en Daryl wilde niet dat Rick mee ging zoeken.

- Glen to Rick about Carl, "I never seen him this mad". Uh...Rick's his father, I think he would know Carl better than Glen. What's the point of Glen saying anything?

Het is iets algemeens om te zeggen... Daarnaast was Glenn de eerste maanden bij Carl toen de acopalyps begon en dat was Rick niet. Als je, je hierover al druk maakt...

- Grenade and shoot up three empty towers. Ok I guess they're just making sure, but kind of wasting ammo.

Beter paar granaten verspillen en zekerheid hebben, dan opeens 20 man verliezen, omdat 3 personen boven je iedereen neer maait en daarmee totale chaos creëert.

- Approach the prison on foot in a mob behind a jeep. Sure, it won't be easy to kill all of them clustered together like that....much better than being spread out.
Samen sta je enigszins sterker. Als je zou verspreiden loop je de kans op een random walker-slachtoffer of kunnen mensen één voor één neergehaald worden met een demper aangezien het minder snel gemerkt wordt.
Overigens is de binnenplaats klein en kan je dus niet zo ver verspreiden.

- Everybody go into the prison at once. No need to guard the vehicles.

Er zijn maar zoveel ingangen naar de gevangenis. Er stonden echt wel mensen naar achter te kijken. Voordat iemand bij een auto was en deze daadwerkelijk had gestart lag er al een kogel door de band. Daarnaast als je daar mensen apart gaat houden zijn die makkelijkere doelwitten en heb je minder mankracht om naar binnen te gaan.

- Andrea can't talk to dying Milton at the same time as trying to pick up the pliers. Has to constantly stop working to check if Milton's alive too.
Andrea en Milton hadden een hele hechte band. Als je een geliefde ziet sterven dan kan je, je amper concentreren op andere dingen, zelfs al zijn deze dingen levensbedreigend.

- Throw three smoke grenades at the Woodbury group, don't try to kill them.

Zo creëer je totale chaos, als ze zouden schieten waren ze makkelijke doelwitten geweest. Op deze manier zorg je voor hysterie en misschien friendly fire + je jaagt ze de gevangenis uit.

- Woodbury group freaks out at three smoke grenades.

+ alermen. Hierdoor zie en hoor je niets. Je weet totaal niet wat er aan de hand is. Zie vorige statement voor verdere uitleg.

- Glen and Maggie shoots at retreating Woodbury group, but only aims at ground wasting ammo.
Het is moeilijk mikken op rennende doelwitten, terwijl je zelf ook beschoten wordt. Daarnaast is het niet bekend of Glenn en Maggie iemand geraakt hebben.

- Rick gives a damn that Carl killed a Woodbury kid surrendering.
Goh, vreemd dat je boos wordt als je kind van 9(?) iemand dood schiet...

- Governor goes nuts and starts shooting the Woodbury Group. Nobody fights back....good thing they all left their guns back on the trucks....even their pistols.
* Governer heeft veel gedaan om deze mensen te beschermen en te laten overleven, dat hij opeens zo doet moet een enorme shock zijn;
* Mensen zullen behoorlijk wat geliefden zijn verloren en daardoor nog mentaal kapot zijn;
* Mensen komen zojuist van een slagveld, waar ze totaal zijn overdonderd en wat zo ongeveer d eergste gebeurtenis van hun leven was.
Aka ze waren er niet in staat voor.

- Tyreese's guy aiming an AK-47 at the governor expecting him to surrender after he mowed down something like 20 of his own people.
Governer heeft Allen onderdak geboden en hij de governer heeft de moordenaar van de zoon van Allen vermoord. Allen hoopte ontzien te worden lijkt me en wilde samen met de governer verder gaan.

- Martenez and that Black Guy not stopping the Governor from mowing down their own. It's like if your boss freaks out and starts killing all your coworkers, "maybe he won't kill us too since we brown nose him all the time".

Martinez en die andere zijn de oppergeneraals van de governer, zij hebben waarschijnlijk al zoveel met hem meegemaakt en zijn zo gehersenspoelt dat ze niet beter weten.

- Also how does the Governor kill 20+ people with a gun that holds 30 rounds while he's not even aiming? Wow, lucky on the Governor's part....unlucky for his victims.

Waren waarschijnlijk niet meer dan ±12 slachtoffers, daarnaast lagen een hoop nog levend (kogel in je buik zorgt er ook voor dat je naar de grond gaat), die later af zijn gemaakt door de governer.

- Karen hiding defenseless in the truck while all the Woodbury dead turns into zombies. "Hey it's not like there's 20+ guns lying around that I can defend myself with".
*Als je gaat rondschieten lok je alleen walkers;
*Als je gaat rondschieten dan zorg je misschien ervoor dat de governer terug komt om het klusje af te maken;
*Als je met een geweer in je hand staat als de vijand komt, is er meer kans dat je een kogel door je kop krijgt;
*Net als de rest was ze waarschijnlijk geshockeerd van wat er net was gebeurd en moest ze even tot zichzelf komen.

- Glen & Maggie staying behind at the prison in case the Governor comes back. "Yeah, because Beth, Carol, Carl, and Hershel can't do anything....but you three go get the Governor and his 20+ group".
Die groep was volledig gedesorrienteerd, als ze hadden aangevallen wisten ze niet wat er aan de hand was geweest. Daarnaast heb je het verassingseffect, haal de governer en zijn twee generaals neer en je houdt een groep mensen over die niet weten wat te doen.

- Andrea, gets free. Cannot kill one zombie without being bitten after killing numerous Zombies with her bare hands before. (Doesn't matter, I wanted her to die anyways, less one retard).

Andrea haalt walkers neer met messen, ze had geen scherp object, daarnaast zat ze nog met 1 hand vast aan de stoel toen Milton haar aanviel, ze had niets om zich te verdedigen (en kom niet aan met die tang, want dat had nooit gewerkt).

- Move all of the surviving residents of Woodbury into the prison instead of moving into Woodbury. It's not like there's more supplies and space in Woodbury, no everybody cram into these cells. (I don't care how much stuff could have been in the bus, there's no way you can transport the amount of stuff in Woodsbury in that bus and whatever couple of other vehicles they had).
Diverse redenen:
* Ze kunnen de rest van de spullen van Woodbury altijd nog halen;
* Gevangenis is veel en veel veiliger qua verdediging (denk aan de hekken);
* Gevangenis is een groter gebied (Woodbury was maar 1 of 2 straten);
* Governer leeft nog en kent letterlijk elke zwakke plek van Woodbury;
* Martinez heeft een nade launcher, één schot en heel de muur van Woodbury is weg, terwijl dit bij de prison niet zo is;
* Prison heeft veel meer ruimte om dingen (veilig) op te slaan;
* Prison is makkelijker te verdedigen, omdat het gebied waar zij zitten alleen hoeven te verdedigen, rest zit onder de walkers en wil je daar voorbij komen, dan moet je toch echt geluid maken en dan wordt je betrapt;
* Groep kent de prison, weten wat waar ligt, weten dat er veel ruimte is om dingen te doen (denk aan bijvoorbeeld sporten voor al de kinderen, of een groot gebied om te wandelen voor de ouderen), waarom dan weg gaan?
*Comfort haal je weg eens, maar ze hebben een grote bus, waar je in principe behoorlijk wat matrassen, kussens en dekens van Woodbury mee kan nemen.
pi_124782335
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:35 schreef Stefan het volgende:
Goed lijstje met plotholes hier
IMDb :: Boards :: "The Walking Dead" (2010) :: Finale Full of Retarded Moments

Waarom iedereen van woodbury in een gevangenis gaat wonen is me een raadsel
Omdat je daar veiliger zit misschien?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_124782341
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 01:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
het is natuurlijk ook bizar dat 30 bewapende mensen gaan vluchten omdat er een rookgranaat afgaat
Als jij in zo'n donkercellencomplex staat met de verwachting aangevallen te worden, dan schrik je je echt wel de tering hoor :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_124782344
Ik vind seizoen 3 nou ook niet echt geweldig, maar het soms nergens opslaande gezeur van mensen hier is minstens net zo irritant :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_124782349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:10 schreef yamiown het volgende:

[..]

Slecht lijstje dat nergens op slaat en elk punt kan (enigszins) goedgepraat worden.
Bear in mind dat al die mensen waarschijnlijk veel geliefden in de apocalyps zijn verloren en mentaal niet erg stabiel zijn en snel bang zullen worden.

Yeah there's a lot of retarded moments during the season, but this episode might be the most in a single episode. Here's what I caught, feel free to add you own. Some are a little nitpicky but some are down right retarded.

- Surprising only Carl is mad at Rick. Michonne's not mad at Rick for trying to trade her in. Darrel doesn't blame Rick at all for Merle's death (a little more plausible).
Waarom zou Michonne boos zijn? Rick heeft getwijfeld maar zou het niet gedaan hebben, Michonne weet dat ze erbij (begint te horen) hoort.
Waarom zou Daryl boos zijn? Merle ging weg zonder dat iemand iets wist en Daryl wilde niet dat Rick mee ging zoeken.

- Glen to Rick about Carl, "I never seen him this mad". Uh...Rick's his father, I think he would know Carl better than Glen. What's the point of Glen saying anything?

Het is iets algemeens om te zeggen... Daarnaast was Glenn de eerste maanden bij Carl toen de acopalyps begon en dat was Rick niet. Als je, je hierover al druk maakt...

- Grenade and shoot up three empty towers. Ok I guess they're just making sure, but kind of wasting ammo.

Beter paar granaten verspillen en zekerheid hebben, dan opeens 20 man verliezen, omdat 3 personen boven je iedereen neer maait en daarmee totale chaos creëert.

- Approach the prison on foot in a mob behind a jeep. Sure, it won't be easy to kill all of them clustered together like that....much better than being spread out.
Samen sta je enigszins sterker. Als je zou verspreiden loop je de kans op een random walker-slachtoffer of kunnen mensen één voor één neergehaald worden met een demper aangezien het minder snel gemerkt wordt.
Overigens is de binnenplaats klein en kan je dus niet zo ver verspreiden.

- Everybody go into the prison at once. No need to guard the vehicles.

Er zijn maar zoveel ingangen naar de gevangenis. Er stonden echt wel mensen naar achter te kijken. Voordat iemand bij een auto was en deze daadwerkelijk had gestart lag er al een kogel door de band. Daarnaast als je daar mensen apart gaat houden zijn die makkelijkere doelwitten en heb je minder mankracht om naar binnen te gaan.

- Andrea can't talk to dying Milton at the same time as trying to pick up the pliers. Has to constantly stop working to check if Milton's alive too.
Andrea en Milton hadden een hele hechte band. Als je een geliefde ziet sterven dan kan je, je amper concentreren op andere dingen, zelfs al zijn deze dingen levensbedreigend.

- Throw three smoke grenades at the Woodbury group, don't try to kill them.

Zo creëer je totale chaos, als ze zouden schieten waren ze makkelijke doelwitten geweest. Op deze manier zorg je voor hysterie en misschien friendly fire + je jaagt ze de gevangenis uit.

- Woodbury group freaks out at three smoke grenades.

+ alermen. Hierdoor zie en hoor je niets. Je weet totaal niet wat er aan de hand is. Zie vorige statement voor verdere uitleg.

- Glen and Maggie shoots at retreating Woodbury group, but only aims at ground wasting ammo.
Het is moeilijk mikken op rennende doelwitten, terwijl je zelf ook beschoten wordt. Daarnaast is het niet bekend of Glenn en Maggie iemand geraakt hebben.

- Rick gives a damn that Carl killed a Woodbury kid surrendering.
Goh, vreemd dat je boos wordt als je kind van 9(?) iemand dood schiet...

- Governor goes nuts and starts shooting the Woodbury Group. Nobody fights back....good thing they all left their guns back on the trucks....even their pistols.
* Governer heeft veel gedaan om deze mensen te beschermen en te laten overleven, dat hij opeens zo doet moet een enorme shock zijn;
* Mensen zullen behoorlijk wat geliefden zijn verloren en daardoor nog mentaal kapot zijn;
* Mensen komen zojuist van een slagveld, waar ze totaal zijn overdonderd en wat zo ongeveer d eergste gebeurtenis van hun leven was.
Aka ze waren er niet in staat voor.

- Tyreese's guy aiming an AK-47 at the governor expecting him to surrender after he mowed down something like 20 of his own people.
Governer heeft Allen onderdak geboden en hij de governer heeft de moordenaar van de zoon van Allen vermoord. Allen hoopte ontzien te worden lijkt me en wilde samen met de governer verder gaan.

- Martenez and that Black Guy not stopping the Governor from mowing down their own. It's like if your boss freaks out and starts killing all your coworkers, "maybe he won't kill us too since we brown nose him all the time".

Martinez en die andere zijn de oppergeneraals van de governer, zij hebben waarschijnlijk al zoveel met hem meegemaakt en zijn zo gehersenspoelt dat ze niet beter weten.

- Also how does the Governor kill 20+ people with a gun that holds 30 rounds while he's not even aiming? Wow, lucky on the Governor's part....unlucky for his victims.

Waren waarschijnlijk niet meer dan ±12 slachtoffers, daarnaast lagen een hoop nog levend (kogel in je buik zorgt er ook voor dat je naar de grond gaat), die later af zijn gemaakt door de governer.

- Karen hiding defenseless in the truck while all the Woodbury dead turns into zombies. "Hey it's not like there's 20+ guns lying around that I can defend myself with".
*Als je gaat rondschieten lok je alleen walkers;
*Als je gaat rondschieten dan zorg je misschien ervoor dat de governer terug komt om het klusje af te maken;
*Als je met een geweer in je hand staat als de vijand komt, is er meer kans dat je een kogel door je kop krijgt;
*Net als de rest was ze waarschijnlijk geshockeerd van wat er net was gebeurd en moest ze even tot zichzelf komen.

- Glen & Maggie staying behind at the prison in case the Governor comes back. "Yeah, because Beth, Carol, Carl, and Hershel can't do anything....but you three go get the Governor and his 20+ group".
Die groep was volledig gedesorrienteerd, als ze hadden aangevallen wisten ze niet wat er aan de hand was geweest. Daarnaast heb je het verassingseffect, haal de governer en zijn twee generaals neer en je houdt een groep mensen over die niet weten wat te doen.

- Andrea, gets free. Cannot kill one zombie without being bitten after killing numerous Zombies with her bare hands before. (Doesn't matter, I wanted her to die anyways, less one retard).

Andrea haalt walkers neer met messen, ze had geen scherp object, daarnaast zat ze nog met 1 hand vast aan de stoel toen Milton haar aanviel, ze had niets om zich te verdedigen (en kom niet aan met die tang, want dat had nooit gewerkt).

- Move all of the surviving residents of Woodbury into the prison instead of moving into Woodbury. It's not like there's more supplies and space in Woodbury, no everybody cram into these cells. (I don't care how much stuff could have been in the bus, there's no way you can transport the amount of stuff in Woodsbury in that bus and whatever couple of other vehicles they had).
Diverse redenen:
* Ze kunnen de rest van de spullen van Woodbury altijd nog halen;
* Gevangenis is veel en veel veiliger qua verdediging (denk aan de hekken);
* Gevangenis is een groter gebied (Woodbury was maar 1 of 2 straten);
* Governer leeft nog en kent letterlijk elke zwakke plek van Woodbury;
* Martinez heeft een nade launcher, één schot en heel de muur van Woodbury is weg, terwijl dit bij de prison niet zo is;
* Prison heeft veel meer ruimte om dingen (veilig) op te slaan;
* Prison is makkelijker te verdedigen, omdat het gebied waar zij zitten alleen hoeven te verdedigen, rest zit onder de walkers en wil je daar voorbij komen, dan moet je toch echt geluid maken en dan wordt je betrapt;
* Groep kent de prison, weten wat waar ligt, weten dat er veel ruimte is om dingen te doen (denk aan bijvoorbeeld sporten voor al de kinderen, of een groot gebied om te wandelen voor de ouderen), waarom dan weg gaan?
*Comfort haal je weg eens, maar ze hebben een grote bus, waar je in principe behoorlijk wat matrassen, kussens en dekens van Woodbury mee kan nemen.
^O^
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 2 april 2013 @ 03:23:40 #122
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124782351
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vind seizoen 3 nou ook niet echt geweldig, maar het soms nergens opslaande gezeur van mensen hier is minstens net zo irritant :')
Eens, blijkbaar verwacht iedereen dat mensen allemaal übermenschen zijn die nergens bang voor zijn en dingen meteen verwerken.
In zo'n apocalyps ben je toch wat meer op je hoede dan in normale tijden.
pi_124782371
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vind seizoen 3 nou ook niet echt geweldig, maar het soms nergens opslaande gezeur van mensen hier is minstens net zo irritant :')
De serie wil serieus en realistisch zijn, maar faalt daar constant in door gewoon slecht schrijfwerk. Veel gezeur had heel makkelijk voorkomen kunnen worden kleine aanpassingen.

En er is zoiets als een edit-kop

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:23 schreef yamiown het volgende:

[..]

Eens, blijkbaar verwacht iedereen dat mensen allemaal übermenschen zijn die nergens bang voor zijn en dingen meteen verwerken.
In zo'n apocalyps ben je toch wat meer op je hoede dan in normale tijden.
Het is inderdaad de apocalyps, je mag verwachten dat het darwinisme zijn werk heeft gedaan. Bange mensen horen daar niet echt bij.
  dinsdag 2 april 2013 @ 03:30:05 #124
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124782374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:28 schreef schijffie het volgende:

[..]

De serie wil serieus en realistisch zijn, maar faalt daar constant in door gewoon slecht schrijfwerk. Veel gezeur had heel makkelijk voorkomen kunnen worden kleine aanpassingen.
Noem eens wat dingen, ik ben zeker dat ik ze kan ontkrachten.
Mensen hebben vreemde verwachtingen dat is het.
pi_124782388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:10 schreef yamiown het volgende:

[..]

Slecht lijstje dat nergens op slaat
Dit. :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 03:39:26 #126
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124782397
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:35 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Dit. :')
Heb je het over het originele lijstje of wat ik ervan heb gemaakt?
Als je het over mijn lijstje hebt, waarom dan?
pi_124782402
Die 2 kereltjes die gewoon weer bij de Governator in de auto stappen na z'n massamoordje :')
1 van die 2 had 'm daarna moeten neerknallen. Die immortality van 'm wordt echt irritant.

Scenes met Andrea weer lekker irritant, dat ze dat ding laat vallen en steeds treuzelde. En dan heeft ze iets scherps en beide handen vrij en kan ze ineens niet 1 walker aan? Ze heeft er al tientallen gedood met een mes. Maja good riddance. Niets meer dan een domme neukslet.

Rick die zich af laat katten door z'n zoon :') Pussy.

En is vast al besproken, maar waarom iedereen naar de gevangenis nemen ipv dat dorpje overnemen? Walkers hadden ze daar geen last van, en gewoon huizen ipv cellen.
pi_124782414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:39 schreef yamiown het volgende:

[..]

Heb je het over het originele lijstje of wat ik ervan heb gemaakt?
Als je het over mijn lijstje hebt, waarom dan?
Het originele lijstje was :')

:P
pi_124782415
Het zijn niet dingen die per se fout zijn, maar gewoon totaal onlogisch zijn

- Governor die iedereen neerschiet full-auto met één magazijn zonder te richten en met één hand. De governor heeft daarnaast maar één oog, dus diepte zien is niet zijn sterkste punt.
- Martinez heeft een grenade-launcher, heel leuk dat je al die wachttorens neerschiet, maar op het moment dat hij ze echt nodig heeft (wanneer Glenn en Maggie schieten), is dat wapen nergens te vinden.
- Governor die er te lang overdoet om die gast uit Tyreese's groep neer te schieten. Het kan, hij kan bang zijn, maar als de governor net even iets sneller schoot, dan was het toch geloofwaardiger.

En dit is wat ik herinner van deze aflevering. Dat lijstje is ook een boel bullshit.
En ja, je kan het vast allemaal ontkrachten, maar dat mondt dan uit in een wellus-nietus discussie.
  dinsdag 2 april 2013 @ 03:54:53 #130
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124782422
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:49 schreef schijffie het volgende:
Het zijn niet dingen die per se fout zijn, maar gewoon totaal onlogisch zijn

- Governor die iedereen neerschiet full-auto met één magazijn zonder te richten. De governor heeft daarnaast maar één oog, dus diepte zien is niet zijn sterkste punt.
- Martinez heeft een grenade-launcher, heel leuk dat je al die wachttorens neerschiet, maar op het moment dat hij ze echt nodig heeft (wanneer Glenn en Maggie schieten), is dat wapen nergens te vinden.
- Governor die er te lang overdoet om die gast uit Tyreese's groep neer te schieten. Het kan, hij kan bang zijn, maar als de governor net even iets sneller schoot, dan was het toch geloofwaardiger.

En dit is wat ik herinner van deze aflevering. Dat lijstje is ook een boel bullshit.
En ja, je kan het vast allemaal ontkrachten, maar dat mondt dan uit in een wellus-nietus discussie.
- Governor die iedereen neerschiet full-auto met één magazijn zonder te richten. De governor heeft daarnaast maar één oog, dus diepte zien is niet zijn sterkste punt.
Zoals ik al zei, al die mensen waren op een kluitje, daarnaast was het duidelijk dat lang niet iedereen terug was gekomen bij die auto. Als iedereen dezelfde kant oprent is het gewoon prijs schieten, dan krijg je met 30 kogels makkelijk 10-12 man neer.

- Martinez heeft een grenade-launcher, heel leuk dat je al die wachttorens neerschiet, maar op het moment dat hij ze echt nodig heeft (wanneer Glenn en Maggie schieten), is dat wapen nergens te vinden.
Wat is het praktische nut om een nade launcher mee te nemen IN de gevangenis.
Je schiet 1x fout en je hele leger is weg, of je schiet de gevangenis in puin (governer wilde die hebben), daarnaast is zo'n ding ontiegelijk zwaar en dus totaal niet praktisch.

- Governor die er te lang overdoet om die gast uit Tyreese's groep neer te schieten. Het kan, hij kan bang zijn, maar als de governor net even iets sneller schoot, dan was het toch geloofwaardiger.
Governer moest een ander wapen pakken en zo gauw hij dat had shoot hij, hij kon wel snel naar dat wapen grijpen maar mensen schieten toch eerder uit reflex bij een snelle (onverwachte) beweging dan wanneer iets rustig gebeurd.
Daarnaast had de governer echt wel door, dat wanneer Allen echt zou schieten hij dat allang had gedaan.
pi_124782430
Ik kan niet zeggen dat ik ervaring heb met het schieten van wapens, mijn ervaring komt voornamelijk uit games en films, dus dat zal niet echt kloppen met hoe het echt is. Maar toch kan ik met aardige zekerheid zeggen dat het schieten van wapens toch wel moeilijker is hoe hij het over doet komen (vooral als je dat met één hand zonder te richten doet)

Met een grenade-laucher fout schieten lijkt me ook sterk. Gewoon zorgen voor geen obstakels tussen jou en je doelwit.

Ook vrij zeker dat de Governor geen belang had in de gevangenis zelf. Hij ging daar heen met maar één doel: het vermoorden van iedereen die bij Ricks groep hoort. Ook had hij tegen Merle gezegd in het begin van het seizoen dat hij Woodbury prefereerde omdat mensen daar het oude gevoel hadden in een echt dorp te wonen. Kan zijn dat zijn motieven verandert zijn in de loop van de tijd, maar dat is verder niet gezegd.

Anyway... welles.
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:09:35 #132
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124782436
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 04:05 schreef schijffie het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik ervaring heb met het schieten van wapens, mijn ervaring komt voornamelijk uit games en films, dus dat zal niet echt kloppen met hoe het echt is. Maar toch kan ik met aardige zekerheid zeggen dat het schieten van wapens toch wel moeilijker is hoe hij het over doet komen (vooral als je dat met één hand zonder te richten doet)

Met een grenade-laucher fout schieten lijkt me ook sterk. Gewoon zorgen voor geen obstakels tussen jou en je doelwit.

Ook vrij zeker dat de Governor geen belang had in de gevangenis zelf. Hij ging daar heen met maar één doel: het vermoorden van iedereen die bij Ricks groep hoort. Ook had hij tegen Merle gezegd in het begin van het seizoen dat hij Woodbury prefereerde omdat mensen daar het oude gevoel hadden in een echt dorp te wonen. Kan zijn dat zijn motieven verandert zijn in de loop van de tijd, maar dat is verder niet gezegd.

Anyway... welles.
Ken je wapens.
Governer heeft een wapen met vrijwel geen terugslag, daarnaast kent hij het wapen door en door. Hij heeft de ervaring ermee.Verder heeft governer vaker uitgesproken dat hij de prison wil, al is het niet voor de bescherming, dan is het wel voor de spullen die er nog her en der liggen.

Verder schiet een grenadelauncher niet in 1 lijn, er zit een curve in en zo'n gevangenis gang is ontzettend smal.
Maar zoals ik al eerder zei is het gewoon praktischer een lichtere (s)mg mee te nemen.
Overigens weet ik niet of er überhaupt wel munitie over was voor die grenade launcher, passen 4 of 5 granaten in en hij heeft al minimaal 2 à 3 torens opgeblazen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:16:02 #133
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124782445
Overigens schoot de gov met 2 handen, te zien aan deze pic (zag ik net staan, ik dacht zelf ook met één hand):
http://walkingdead.wikia.(...)file=AMCpicWttT3.png
pi_124782464
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 04:09 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ken je wapens.
Governer heeft een wapen met vrijwel geen terugslag, daarnaast kent hij het wapen door en door. Hij heeft de ervaring ermee.Verder heeft governer vaker uitgesproken dat hij de prison wil, al is het niet voor de bescherming, dan is het wel voor de spullen die er nog her en der liggen.
Ik zag ook net dat hij wel twee handen gebruikt, hij wisselt een beetje lijkt het. In ieder geval al die mensen lopen weg in een rechte lijn. Die mensen aan de linkerkant van de auto's lopen het open veld in. Je zou denken dat ze dekking zoeken of een wapen proberen te pakken. Dat zou je weer kunnen toewijzen aan onervarenheid / shock.

Maar als het echt zo makkelijk is, dan zou je denken dat de Anders Breiviks van deze wereld toch veel meer mensen neer zouden schieten?

quote:
Verder schiet een grenadelauncher niet in 1 lijn, er zit een curve in en zo'n gevangenis gang is ontzettend smal.
Maar zoals ik al eerder zei is het gewoon praktischer een lichtere (s)mg mee te nemen.
Overigens weet ik niet of er überhaupt wel munitie over was voor die grenade launcher, passen 4 of 5 granaten in en hij heeft al minimaal 2 à 3 torens opgeblazen.
Ik doelde meer op daarbuiten op het moment dat Maggie en Glenn schieten. In een klein gangetje schieten lijkt me inderdaad ook niet heel handig. Toch lijkt me het tactische voordeel van een grenade launcher tijdens de bestorming zelf, dus niet in de gevangenis, toch groter dan een MP5(k?) Ik ging er min of meer vanuit dat hij hem wel bij zich zou hebben, als is het maar op zijn rug.

Een kapotte gevangenis met een dode tegenpartij lijkt me toch beter dan één in goede staat maar bezet door de vijand.
  dinsdag 2 april 2013 @ 04:36:22 #135
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124782484
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 04:25 schreef schijffie het volgende:

[..]

Ik zag ook net dat hij wel twee handen gebruikt, hij wisselt een beetje lijkt het. In ieder geval al die mensen lopen weg in een rechte lijn. Die mensen aan de linkerkant van de auto's lopen het open veld in. Je zou denken dat ze dekking zoeken of een wapen proberen te pakken. Dat zou je weer kunnen toewijzen aan onervarenheid / shock.

Maar als het echt zo makkelijk is, dan zou je denken dat de Anders Breiviks van deze wereld toch veel meer mensen neer zouden schieten?
Verschillen zijn enorm natuurlijk.
Breiviks van deze wereld worden gestopt, terwijl de governer zonder druk kan schieten, want zijn maatjes beschermen hem wel.
Lang niet al die mensen waren dood, daar ga ik in ieder geval van uit, in het echt zou je medische hulp krijgen, in TWD is het (bewusteloos) wachten tot je sterft of opgegeten wordt.
quote:
[..]

Ik doelde meer op daarbuiten op het moment dat Maggie en Glenn schieten. In een klein gangetje schieten lijkt me inderdaad ook niet heel handig. Toch lijkt me het tactische voordeel van een grenade launcher tijdens de bestorming zelf, dus niet in de gevangenis, toch groter dan een MP5(k?) Ik ging er min of meer vanuit dat hij hem wel bij zich zou hebben, als is het maar op zijn rug.

Een kapotte gevangenis met een dode tegenpartij lijkt me toch beter dan één in goede staat maar bezet door de vijand.
Ik snap je punt, maar het is meer dat iedereen had verwacht dat het gevecht binnen zou plaats vinden, of dat de rest al weg was. Want wat lijkt de slimste manier om een gevangenis te bewaken, binnen in nauwe gangen, of buiten waar je hekken om je heen hebt en meer plekken waar je vanuit kan schieten?
Daarnaast had Martinez zich niet kunnen verdedigen met die nade launcher, hij kon hem niet op zijn rug dragen en als hij enkel de nade launcher zou meenemen (en een revolver) dan zou hij of zichzelf mee opblazen of te weinig tijd hebben zijn revolver te trekken.
Als je een gevangenis binnen gaat is het gewoon niet praktisch een nade launcher mee te nemen.
pi_124782504
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 04:25 schreef schijffie het volgende:

[..]

Toch lijkt me het tactische voordeel van een grenade launcher tijdens de bestorming zelf, dus niet in de gevangenis, toch groter dan een MP5(k?) Ik ging er min of meer vanuit dat hij hem wel bij zich zou hebben, als is het maar op zijn rug.
In tegenstelling tot games kun je niet echt meerdere grote wapens bij je dragen. En een grenade launcher is natuurlijk geen wapen om in nauwe gangen te gebruiken.

Maar goed, als dit je belangrijkste punten zijn is het blijkbaar een topserie. ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 07:19:32 #137
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124782760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:48 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Oh wacht, nu weet ik weer wie je bent. Er is maar een user hier die zo op de persoon afgaat.

Ik dacht dat je weg was. :')
Och, och, nu lekker huilie huilie doen?
Je korte termijn geheugen een beetje aangetast door al die zombiepraat ofzo?
Je bent namelijk zelf ook niet vies van een beetje op de man zeiken als iemand het niet met je zwetspraat eens is:
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:43 schreef Ugjerke het volgende:
Sowieso is het lastig als je een serie kijkt waarbij je eigenlijk niet helemaal door hebt wat er aan de hand is. Dan is het voor de hand liggend dat je daarna gaat klagen omdat je niet helemaal door hebt wat er allemaal aan de hand is.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:25:49 #138
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124783132
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 07:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

Och, och, nu lekker huilie huilie doen?
Je korte termijn geheugen een beetje aangetast door al die zombiepraat ofzo?
Je bent namelijk zelf ook niet vies van een beetje op de man zeiken als iemand het niet met je zwetspraat eens is:

[..]

Het is misschien subjectief, maar ik vind dat er nogal een verschil zit tussen "je hebt de serie niet goed gevolgd" en "je geilt op 13-jarige jochies".
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:26:39 #139
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_124783134
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:18 schreef JohnB52 het volgende:
Morgan zou toch in de laatste aflevering op komen draven?
Dat dacht ik ook. Na de aflevering waar hij wel in zat, checkte ik imdb en daar stond hij ook bij de laatste aflevering. Als ik nu kijk staat hij er niet meer bij.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:32:27 #140
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_124783201
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 03:10 schreef yamiown het volgende:

[..]

Slecht lijstje dat nergens op slaat en elk punt kan (enigszins) goedgepraat worden.
Bear in mind dat al die mensen waarschijnlijk veel geliefden in de apocalyps zijn verloren en mentaal niet erg stabiel zijn en snel bang zullen worden.

Wat een gemierenneuk zeg, niet te geloven.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  Redactie Frontpage dinsdag 2 april 2013 @ 08:36:59 #141
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124783253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:26 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Na de aflevering waar hij wel in zat, checkte ik imdb en daar stond hij ook bij de laatste aflevering. Als ik nu kijk staat hij er niet meer bij.
Dat saven ze waarschijnlijk voor het nieuwe seizoen. Wat ik nu hoop is dat ze vertrekken uit de gevangenis, had dat deze aflevering eigenlijk al verwacht. 't Wordt weer tijd voor een ander decor.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:01:21 #142
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124783535
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het is misschien subjectief, maar ik vind dat er nogal een verschil zit tussen "je hebt de serie niet goed gevolgd" en "je geilt op 13-jarige jochies".
Oh, was jij dat, die geilde op 13-jarige jochies?
Dat kan je ook beter niet op een openbaar forum toegeven natuurlijk?
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:18:40 #143
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124783764
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:01 schreef matthijst het volgende:

[..]

Oh, was jij dat, die geilde op 13-jarige jochies?
Dat kan je ook beter niet op een openbaar forum toegeven natuurlijk?
_O-
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124783776
Jezus, matthijst :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:44:03 #145
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_124784177
Ondanks de ietwat teleurstellende finale vond ik het toch een aardig seizoen.
Geen topserie maar wel vermakelijker dan 99% van wat er op de Nederlandse tv te zien is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:19:29 #146
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_124784848
Wat een kut aflevering zeg! :r
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:32:19 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_124785070
Waarom doen mensen moeilijk over de wegvluchtende mensen uit de gevangenis? Als ik in nauwe tunnels zou staan, er rookgranaten af gaan en alle alarmen afgaan (wat elke zombie uit de wijde omtrek aantrekt) zou ik ook zo snel mogelijk weg proberen te komen.

Ik vond het één van de weinige echt goede dingen uit de aflevering. i.p.v. dat het een mens vs mens gevecht werd (wat de woodbury groep met gemak had moeten winnen) gebruikt de gevangenisgroep de dreiging van zombies. Exact wat The Govenor probeerde in de eerdere aanval op de gevangenis. De enige juiste manier van de schrijvers om een gefaalde aanval te rechtvaardigen in mijn optiek.

Voor de rest was het een slechte aflevering dat zeker, maar ik vermaak me er nog steeds prima mee hoor :)

Ik zie the Govenor trouwens begin volgend seizoen nog wel terugkomen in een laatste aanval op de gevangenis, waarbij een muur sneuvelt en de veiligheid van de gevangenis niet langer te garanderen valt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat de groep nu groter is lijkt me prima, zo kun je moeilijker met zijn allen je biezen pakken en weggaan. De dreiging van zombies wordt groter omdat je minder mobiel bent.

Al met al eindigt het seizoen niet zo slecht. Genoeg potentie om volgend seizoen een stuk spannender te maken :) Sowieso was dit seizoen al weer 2 keer beter dan het vorige. Ik heb er vertrouwen in :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:37:21 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124785175
Ik vond het ook niet zo heftig allemaal, maar goed, het blijft wel een vermakelijke serie verder. Maar het mag allemaal wel weer iets meer survival-achtig van mij.

Ik snap dat het niet over zombies maar over mensen gaat, maar ze moeten waken voor wat veel series overkomt, te hoog soap-gehalte.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:45:10 #149
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124785322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het ook niet zo heftig allemaal, maar goed, het blijft wel een vermakelijke serie verder. Maar het mag allemaal wel weer iets meer survival-achtig van mij.

Ik snap dat het niet over zombies maar over mensen gaat, maar ze moeten waken voor wat veel series overkomt, te hoog soap-gehalte.
Ik hoop nog meer verschillende manieren te zijn waarop mensen met zulke gebeurtenissen omgaan, dat is voor mij het belangrijkste aspect van de menselijke interactie in deze serie. Niet wie met wie vriendjes wil zijn. :P Wat dat betreft mogen er ook wel meer kinderen in de serie komen, die worden denk ik veel sterker gevormd door hun omgeving dan de volwassenen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124785441
Het enige goede aan de aflevering was dat die soap slet Andrea eindelijk dood ging. Nu maar hopen dat het volgende seizoen Michonne niet de hele tijd de 'geest' van Andrea ziet :')

Wie is trouwens de kapper in de gevangenis? Het haar van Carl was keurig geknipt en gestyled.



Vermakelijke serie, maar het het zoveel beter kunnen zijn.
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:53:46 #151
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124785496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:51 schreef 1299 het volgende:
Het enige goede aan de aflevering was dat die soap slet Andrea eindelijk dood ging. Nu maar hopen dat het volgende seizoen Michonne niet de hele tijd de 'geest' van Andrea ziet :')

Wie is trouwens de kapper in de gevangenis? Het haar van Carl was keurig geknipt en gestyled.

[ afbeelding ]

Vermakelijke serie, maar het het zoveel beter kunnen zijn.
Michonne ziet al geesten, daar kan er nog best een bij. Zolang het maar niet de hele tijd in de snufferd van de kijker geduwd wordt. :)

Ik zie Carol of Beth er wel voor aan om te knippen. Enige wat je nodig hebt is een schaar natuurlijk.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:55:20 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124785517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:51 schreef 1299 het volgende:
Wie is trouwens de kapper in de gevangenis? Het haar van Carl was keurig geknipt en gestyled.
Continuïteits foutjes. Andrea's haar was ook regelmatig perfect gekruld. Michonne droeg laatst een nieuw smetteloos beige vestje. Gelukkig worden ze nooit vies tijdens het zombies slachten :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:13:39 #153
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124785914
Snap niet dat iedereen hier op details als haardracht en kleding gaat letten.
Het is een zombie serie, ga niet op die details letten.
Als je realisme wil kan je nog beter GTST kijken...
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:17:13 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124786010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:13 schreef yamiown het volgende:
Snap niet dat iedereen hier op details als haardracht en kleding gaat letten.
Het is een zombie serie, ga niet op die details letten.
Als je realisme wil kan je nog beter GTST kijken...
Mij valt het ook nooit zo op. Al zag ik vorige afl wel dat iemand in een auto stapte, de hoek omging en andere velgen had :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_124786863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:53 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik zie Carol of Beth er wel voor aan om te knippen. Enige wat je nodig hebt is een schaar natuurlijk.
Of een katana.
pi_124787976
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_124788088
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:33:31 #158
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124788161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Of een katana.
Ja, op zich is dat ook mogelijk. Al heb ik toch liever een schaar. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124788184
De serie heeft geen budget als Game of thrones, om maar wat te noemen. Jammer. Vreemd ook. Omdat the walking dead ontzettend populair is.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:06:26 #160
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_124789223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:34 schreef Disorder het volgende:
De serie heeft geen budget als Game of thrones, om maar wat te noemen. Jammer. Vreemd ook. Omdat the walking dead ontzettend populair is.
Waarom zouden ze er dan meer geld inpompen? Het is nu toch al populair zonder die kapitaalinjectie?
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:07:11 #161
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124789251
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:34 schreef Disorder het volgende:
De serie heeft geen budget als Game of thrones, om maar wat te noemen. Jammer. Vreemd ook. Omdat the walking dead ontzettend populair is.
Ligt ook aan de zender denk ik, AMC is niet zo rijk als HBO.
pi_124789624
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:34 schreef Disorder het volgende:
Jammer. Vreemd ook. Omdat the walking dead ontzettend populair is.
Het budget is zelfs verlaagd na het eerste seizoen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:17:40 #163
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124789638
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ligt ook aan de zender denk ik, AMC is niet zo rijk als HBO.
Zelfs dan geven ze volgens mij nog steeds meer geld aan andere AMC series zoals Mad Men dan aan Walking Dead. Jammer, aangezien Walking Dead nog best wat extra budget kan gebruiken en veel meer succes heeft.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124789774
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:17 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Het budget is zelfs verlaagd na het eerste seizoen.
Voor seizoen 3 was het gewoon verhoogd hoor. Flink ook.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_124790009
Kut final, de Governor moest keihard dood... :'(
pi_124790224
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Voor seizoen 3 was het gewoon verhoogd hoor. Flink ook.
Klopt, maar ik had het over seizoen 2 waar het budget verlaagd was ondanks dat de serie het goed deed.
pi_124790581
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:13 schreef yamiown het volgende:
Snap niet dat iedereen hier op details als haardracht en kleding gaat letten.
Het is een zombie serie, ga niet op die details letten.
Als je realisme wil kan je nog beter GTST kijken...
Daar gaat het dus niet om, maargoed.
Conscience do cost.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:57:08 #168
311340 J83
New kid, be nice
pi_124790965
Dacht hier gelezen te hebben dat Morgan weer op zou duiken in de finale?
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:57:51 #169
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124790992
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:57 schreef J83 het volgende:
Dacht hier gelezen te hebben dat Morgan weer op zou duiken in de finale?
Volgens mij was dat vooral een wens. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:58:50 #170
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124791025
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:27 schreef Drifter__ het volgende:
Kut final, de Governor moest keihard dood... :'(
ja dat rekken is echt zo jammer, weg met de gov en weg met de gevangenis
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124791034
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:57 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Volgens mij was dat vooral een wens. :P
Stond op IMDB bij de castlist schijnbaar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:26:35 #172
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_124791867
The Governor bevestigd voor S4.
Het is echter nog niet bekend of hij regelmatig gaat terugkeren of af en toe.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:32:41 #173
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124792082
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Stond op IMDB bij de castlist schijnbaar.
Hmmm, is dat door gebruikers makkelijk aan te passen?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:32:43 #174
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124792083
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef AartBakkebaard het volgende:
The Governor bevestigd voor S4.
Het is echter nog niet bekend of hij regelmatig gaat terugkeren of af en toe.
Hij wordt een vast character en zal dus regelmatig opduiken.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:33:19 #175
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124792102
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef yamiown het volgende:

[..]

Hij wordt een vast character en zal dus regelmatig opduiken.
Ze gaan echt compleet afwijken van de comics dus. :) Alleen maar mooi.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:38:58 #176
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124792273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:33 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ze gaan echt compleet afwijken van de comics dus. :) Alleen maar mooi.
Was volgens mij ook al bekend gemaakt, ze willen een eigen verhaallijn volgen maar soms toch karakters van de strips toevoegen (ik zie best gebeuren dat ze die prison "tijdelijk" gaan verlaten voor de trip naar Washington, voor die gast die iets claimt te weten).
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:46:21 #177
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124792494
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:38 schreef yamiown het volgende:

[..]

Was volgens mij ook al bekend gemaakt, ze willen een eigen verhaallijn volgen maar soms toch karakters van de strips toevoegen (ik zie best gebeuren dat ze die prison "tijdelijk" gaan verlaten voor de trip naar Washington, voor die gast die iets claimt te weten).
Ja, ze zijn nu ook al niet meer exact het comicverhaal aan het volgen. Maar ze gaan er nu wel verder van afwijken dan ik had verwacht.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124793654
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:26 schreef AartBakkebaard het volgende:
The Governor bevestigd voor S4.
Het is echter nog niet bekend of hij regelmatig gaat terugkeren of af en toe.
Oh wut. Dus dit drama was ook echt de final? :')

Ik dacht al zoiets maar toen het afgelopen was concludeerde ik dat ik het wel verkeerd moest hebben.

Jammer dat een serie met zo oneindig veel potentie zoiets slechts ermee doen.

Enige lichtpuntje van heel de aflevering was dat Andrea eindelijk dood is.
Conscience do cost.
pi_124793946
Ik vond dat stuk met Carl wel sterk gedaan, je kan er over discussiëren of hij die andere gast wel of niet terecht neerschoot, maar voor de rest was het zeer matig.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:02:50 #180
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124795498
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:17:08 #181
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_124796142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:24 schreef JackHerrer het volgende:
Ik vond dat stuk met Carl wel sterk gedaan, je kan er over discussiëren of hij die andere gast wel of niet terecht neerschoot, maar voor de rest was het zeer matig.
Die gast deed er wel erg langzaam over, en ook niet laten vallen maar aan Carl willen geven, één beweging en hij kon Carl neerschieten.

Zoals ik het zo zag kan ik wel begrijpen dat Carl schoot.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_124800568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Die gast deed er wel erg langzaam over, en ook niet laten vallen maar aan Carl willen geven, één beweging en hij kon Carl neerschieten.

Zoals ik het zo zag kan ik wel begrijpen dat Carl schoot.
Ja, alleen schoot Carl dus om een heel andere reden. Niet omdat hij een dreiging was, maar omdat hij in de toekomst een dreiging zou kunnen vormen.

Dat dat joch niet gewoon dat wapen liet vallen sloeg natuurlijk nergens op
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:21:48 #183
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124800635
al met al leuke final
jammer maaaaaaaaaar er zitten er altijd mindere tussen zeikerds,
"Do the monkey with me"
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:25:06 #184
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_124800725
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Die gast deed er wel erg langzaam over, en ook niet laten vallen maar aan Carl willen geven, één beweging en hij kon Carl neerschieten.

Zoals ik het zo zag kan ik wel begrijpen dat Carl schoot.
Je weet dat je niet zomaar een shotgun op de grond kan gooien omdat hij dan af kan gaan. Verder hoop ik dat Carl heel snel dood gaat wat een irritant kut kind is dat zeg :r
  Moderator dinsdag 2 april 2013 @ 18:33:24 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124801012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:21 schreef fonkeymonkey het volgende:
al met al leuke final
jammer maaaaaaaaaar er zitten er altijd mindere tussen zeikerds,
de finale zou niet 1 van de mindere moeten zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124801314
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je weet dat je niet zomaar een shotgun op de grond kan gooien omdat hij dan af kan gaan. Verder hoop ik dat Carl heel snel dood gaat wat een irritant kut kind is dat zeg :r
Goh dat wist ik niet. Zullen de schrijvers dat hebben geweten? :P
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:18:29 #187
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124802756
dus als ik het goed begrijp schoot de governur 10 tot 15 bewapende mensen dood zonder reden en had geen van zn handlangers zoiets van ok doei?
pi_124802846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je weet dat je niet zomaar een shotgun op de grond kan gooien omdat hij dan af kan gaan. Verder hoop ik dat Carl heel snel dood gaat wat een irritant kut kind is dat zeg :r
Dat is bij elk vuurwapen. Je kan zo'n ding met de loop naar een veilige kant laten vallen, da's ook een optie. En alsof zo'n jongen daarover nadenkt _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator dinsdag 2 april 2013 @ 19:21:57 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124802913
het is toch geen football die je moet spiken ofzo :D

gewoon neerleggen zonder te treuzelen en eerst heel de situatie in je op te nemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:07:24 #190
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124805389
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef Daskaar het volgende:
dus als ik het goed begrijp schoot de governur 10 tot 15 bewapende mensen dood zonder reden en had geen van zn handlangers zoiets van ok doei?
Dan zie je mooi hoe er verschillende manieren te zijn waarop mensen met zulke gebeurtenissen omgaan, dat is voor mij het belangrijkste aspect van de menselijke interactie in deze serie!
Prachtig toch om te zien.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_124805672
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef Daskaar het volgende:
dus als ik het goed begrijp schoot de governur 10 tot 15 bewapende mensen dood zonder reden en had geen van zn handlangers zoiets van ok doei?
Hij had wel een reden, alleen geen goede. Het feit dat ze allemaal niet meer terug wilden werkte op zijn zenuwen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:19:15 #192
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124806021
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij had wel een reden, alleen geen goede. Het feit dat ze allemaal niet meer terug wilden werkte op zijn zenuwen.
ja ik snap de irritatie. maar uit het niet 15 bewapende handlangers neer schieten die zich niet verdedigen en dan die twee flapdrollen die overblijven die ook niks doen tegen de governur, das gewoon slecht geschreven.
pi_124806809
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:19 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ja ik snap de irritatie. maar uit het niet 15 bewapende handlangers neer schieten die zich niet verdedigen en dan die twee flapdrollen die overblijven die ook niks doen tegen de governur, das gewoon slecht geschreven.
Nee dat is de werkelijkheid. Als ik een van die twee flapdrollen was zou ik ook niet weten wat ik moet doen en afwachten wat de andere zou gaan doen.
pi_124807402
Mensen denken volgens mij te veel in de lijn van "Wat zou ik willen doen in zo'n situatie?" in plaats van "Wat zou men in werkelijkheid kunnen doen in zo'n situatie?". Ja, bij die laatste hoort bevriezen van angst ook.
  Moderator dinsdag 2 april 2013 @ 20:44:20 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124807430
mweh I don't buy it

ik zou er vanuit gaan dat hij helemaal schoon schip wilde maken en dat ik de volgende in de rij was ... ik zou dat graag willen voorkomen denk ik

maar ik heb niet zoveel van dit soort madmax situaties meegemaakt nog ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:44:48 #196
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_124807463
Sjonge jonge, wat een final. Meer een opwarmertje. En niet eens een echte cliffhanger.

En dan idd the governor niet gewoon ook doodknallen.. nee, braaf mee gaan in de auto. Nou, ik had 'm volgepompt. Je eigen mensen knal je niet af.

Enige vraag waar ik nu mee zit; hoe gaan ze ex-Woodbury van eten voorzien?! ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 20:44:58 #197
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_124807472
quote:
Er zijn veel doden gevallen in het derde seizoen van The Walking Dead, dus logisch genoeg zijn de makers momenteel op zoek naar nieuwe personages. Momenteel staat er een casting open voor het onbekende personage "Roy Stark", die niet in de comics voorkomt. Hij wordt als volgt omschreven:

"A former army medic who is deeply haunted by his past — pre- and post-zombie apocalypse. As a result, he’s a bit of a loner, although he maintains a charming/self-deprecating/confident public face."

Het personage zal rond de 40 jaar oud zijn.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  Moderator dinsdag 2 april 2013 @ 20:45:20 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124807497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:43 schreef Disorder het volgende:
Mensen denken volgens mij te veel in de lijn van "Wat zou ik willen doen in zo'n situatie?" in plaats van "Wat zou men in werkelijkheid kunnen doen in zo'n situatie?". Ja, bij die laatste hoort bevriezen van angst ook.
tuurlijk bestaat dat, maar niet bij 20 man tegelijk verspreid over verschillende punten in de aflevering
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124808310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Nog een geheime bastard van Ned :(
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 2 april 2013 @ 21:03:17 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124808582
doorgetripte soldaat genaamd Stark?



*O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 2 april 2013 @ 21:13:01 #201
181126 MouzurX
Misschien?
pi_124809185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

Mooi, hopelijk komen ze een legerbasis tegen ofzo :)

En de finale voelde ook niet aan als finale.
Dat was wel anders bij 1 toen dat hele gebouw ontplofte.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_124812181
Brok in mijn keel om Andrea. ;( Naief wicht maar een goed hart
pi_124812760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef sp3c het volgende:
doorgetripte soldaat genaamd Stark?

[ afbeelding ]

*O*
Dat is lang geleden.
pi_124815644
Halverwege seizoen 2... Net ep 7 gezien... Had niet verwacht dat die Andrea bij Hershel in de schuur zou zitten... En dat stukje daarvoor met Shane die hem soort van flipt was ook erg goed...

Al met al.. Zeer leuke serie... En Maggie is een beeb :P
pi_124816957
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef wc-eend het volgende:
Halverwege seizoen 2... Net ep 7 gezien... Had niet verwacht dat die Andrea bij Hershel in de schuur zou zitten... En dat stukje daarvoor met Shane die hem soort van flipt was ook erg goed...

Al met al.. Zeer leuke serie... En Maggie is een beeb :P
Nee man Beth O+ .
  Moderator dinsdag 2 april 2013 @ 23:16:33 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124817313
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef wc-eend het volgende:
Halverwege seizoen 2... Net ep 7 gezien... Had niet verwacht dat die Andrea bij Hershel in de schuur zou zitten... En dat stukje daarvoor met Shane die hem soort van flipt was ook erg goed...

Al met al.. Zeer leuke serie... En Maggie is een beeb :P
sophia?

was wel een shocker idd :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:18:35 #207
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124817424
De aflevering dat de menselijkheid weer terug komt in de groep. Mooi hoor. Gouvernor is zwaar geknakt en zijn dorp is leeg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_124817471
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef Mestras het volgende:
Brok in mijn keel om Andrea. ;(
:').
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:20:52 #209
133369 Jivis
Critikut
pi_124817546
_O_ _O_ Andrea eindelijk dood _O_ _O_
Amen.
pi_124817943
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef Mestras het volgende:
Brok in mijn keel om Andrea. ;( Naief wicht maar een goed hart
Ik zat meer op 't puntje van de stoel omdat ze maar bleef treuzelen met die tang. Frustratie alom, omdat je al weet wat er gaat gebeuren.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:32:56 #211
181126 MouzurX
Misschien?
pi_124818083
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:29 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik zat meer op 't puntje van de stoel omdat ze maar bleef treuzelen met die tang. Frustratie alom, omdat je al weet wat er gaat gebeuren.
Ik had totaal geen spanning, heb het zelfs deels zitten doorklikken omdat ik me er gewoon zo aan erger "o je verandert in een zombie? laat ik maar gewoon doorpraten en niet mezelf bevrijden :)"
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_124818809


Voor de OP. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Zipportal op 02-04-2013 23:55:27 ]
pi_124819432
"The governor is the charismatic leader of Woodbury"

_O-
  woensdag 3 april 2013 @ 00:07:27 #214
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124819575
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:32 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ik had totaal geen spanning, heb het zelfs deels zitten doorklikken omdat ik me er gewoon zo aan erger "o je verandert in een zombie? laat ik maar gewoon doorpraten en niet mezelf bevrijden :)"
Sowieso begonnen ze pas te praten toen de gov al een uur weg was
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 3 april 2013 @ 00:30:51 #215
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124820299
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Nee dat is de werkelijkheid. Als ik een van die twee flapdrollen was zou ik ook niet weten wat ik moet doen en afwachten wat de andere zou gaan doen.
ik zou als schrijver absoluut niet achter deze beslissing kunnen staan, onlogisch, onrealistisch en slecht uitgewerkt.
pi_124820888
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 3 april 2013 @ 04:55:25 #217
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_124822825
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef Mestras het volgende:
Brok in mijn keel om Andrea. ;( Naief wicht maar een goed hart
Milton, die had een brok in zn keel van Andrea ;)
pi_124823100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:30 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ik zou als schrijver absoluut niet achter deze beslissing kunnen staan, onlogisch, onrealistisch en slecht uitgewerkt.
Waarom is dit onrealistisch?
  woensdag 3 april 2013 @ 08:56:25 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124824029
Ik zag afgelopen week The Reaping weer's voorbij komen op tv (komt uit 2007). Daar speelde The Gov ook weer een gluiperd in.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 april 2013 @ 09:09:36 #220
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124824253
Ik moest wel een beetje lachen toen Milton neergestoken werd en dus na krap 3 minuten de theorie van half internet/driekwart Fok de prullenbak in kon (Milton vindt en redt Andrea en schiet later de Governor dood) :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 3 april 2013 @ 09:12:46 #221
133369 Jivis
Critikut
pi_124824318
Wel irritant dat de Governor nog leeft, al had ik dat wel verwacht. Dat wordt nu vast zo'n 'tadaaa!' moment volgend seizoen :r.
Amen.
  woensdag 3 april 2013 @ 09:36:19 #222
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124824784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen toen Milton neergestoken werd en dus na krap 3 minuten de theorie van half internet/driekwart Fok de prullenbak in kon (Milton vindt en redt Andrea en schiet later de Governor dood) :D
Ja, ik had daar zo naar uitgekeken en toen BAM recht in m'n gezicht.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 3 april 2013 @ 09:42:45 #223
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124824911
Mensen die dachten dat Milton het zou overleven snappen het niet. :')
  woensdag 3 april 2013 @ 09:47:46 #224
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124825033
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 07:23 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waarom is dit onrealistisch?
sowieso omdat iedereen wapens had..
  woensdag 3 april 2013 @ 10:08:32 #225
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124825496
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:42 schreef hexje het volgende:
Mensen die dachten dat Milton het zou overleven snappen het niet. :')
De wens is de vader van de gedachte. :P

Stom trouwens dat ik dacht dat Morgan erin zou zitten, Tyreese zat er al in.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_124825773
quote:
9s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:42 schreef hexje het volgende:
Mensen die dachten dat Milton het zou overleven snappen het niet. :')
Alsof het zo'n gekke gedachte is dat Milton Andrea zou bevrijden :'). Hij was laatste tijd al aan het samenspannen met Andrea, dus zo'n gekke gedachte is dat niet. Wie had verwacht dat de governor dit seizoen zou overleven? Weinig mensen denk ik.
pi_124827130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:47 schreef Daskaar het volgende:

[..]

sowieso omdat iedereen wapens had..
En dan schieten ze dus ook altijd?
  woensdag 3 april 2013 @ 11:10:21 #228
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124827243
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:07 schreef Disorder het volgende:

[..]

En dan schieten ze dus ook altijd?
serieus?
je vraagt me of een groep mensen die getrained is mensen dood te schieten, en verraden wordt door hun leider die zn geweer leegschiet op enkele van hun, niet zullen terug schieten?
pi_124827430
Echt, het gemiddelde IQ van sommige mensen in dit topic moet wel echt heel laag zijn zeg :')

Ik vond het een geweldige afsluiter van het grotendeels zeer acceptabele seizoen. En als je het niet realistisch vond dat ze de Governor daar niet neerschoten, heb je het dus echt absoluut niet begrepen. Ik vond het een fantastisch realistische scene die zo ongeveer het hele seizoen mooi samenvatte. En zeggen dat niemand wilde schieten is ook totale onzin. Eentje richtte zijn geweer op de Gov, maar durfde gewoon niet (en werd dus neergeschoten). Tsja. ik zou het in zo'n geval ook niet weten hoor. Verder hoefden die andere 2 zich natuurlijk niet verraden te voelen. Zij zijn tenslotte wel echte killers, en hoefden niet te vrezen voor de Gov in dit geval. Geweldige scene dus ^O^ Reacties op deze scene in dit topic zijn echt ténenkrommend.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_124827442
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef Daskaar het volgende:

[..]

serieus?
je vraagt me of een groep mensen die getrained is mensen dood te schieten, en verraden wordt door hun leider die zn geweer leegschiet op enkele van hun, niet zullen terug schieten?
Waarom is dat zo vreemd? Kijk eens naar Syrië. Genoeg mensen die verraden worden, gewapend zijn en niet terug vechten. Je doet net alsof iedereen hetzelfde zou reageren in zo'n situatie (schieten!).
  woensdag 3 april 2013 @ 11:19:20 #231
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124827562
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:15 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waarom is dat zo vreemd? Kijk eens naar Syrië. Genoeg mensen die verraden worden, gewapend zijn en niet terug vechten. Je doet net alsof iedereen hetzelfde zou reageren in zo'n situatie (schieten!).
ik snap dat je de duivel niet durft neer te schieten, want wat als je mist?
maar zijn mensen waren niet bang voor hem.
ik snap niet dat mensen die scene verdedigen.
je kan m dat best laten doen, maar niet zoals ze het hebben uitgewerkt.

en ik denk dat als je een peleton gewapende rebellen gaat beschieten ze niet in wilde paniek het open veld inrennen..
  woensdag 3 april 2013 @ 11:20:19 #232
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124827603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef Daskaar het volgende:

[..]

serieus?
je vraagt me of een groep mensen die getrained is mensen dood te schieten, en verraden wordt door hun leider die zn geweer leegschiet op enkele van hun, niet zullen terug schieten?
Getraind is een groot woord. Ze wisten waar de trekker zat. Ik had niet het idee dat die groep echt getrainde killers waren.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:20:27 #233
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124827614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:19 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ik snap dat je de duivel niet durft neer te schieten, want wat als je mist?
maar zijn mensen waren niet bang voor hem.
ik snap niet dat mensen die scene verdedigen.
je kan m dat best laten doen, maar niet zoals ze het hebben uitgewerkt.
Zijn mensen waren niet bang?
Toen Tyresse zei dat hij niet mee ging en de governer "Thank you" zei tegen Tyreese piste half Woodbury in hun broek.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:21:22 #234
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124827639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Getraind is een groot woord. Ze wisten waar de trekker zat. Ik had niet het idee dat die groep echt getrainde killers waren.
het vergt een zekere instelling om normale mensen neer te kunnen schieten, maar idd soldaten waren het niet, dus angst is zeker een factor
  woensdag 3 april 2013 @ 11:22:18 #235
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124827669
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:20 schreef yamiown het volgende:

[..]

Zijn mensen waren niet bang?
Toen Tyresse zei dat hij niet mee ging en de governer "Thank you" zei tegen Tyreese piste half Woodbury in hun broek.
denk je? de governur deed zich altijd overkomen als een redelijk mens naar zn volk.

en waarom zouden die twee handlangers hem niet door zn hoofd schieten? ze stonden achter m.. waarom zouden ze bij m in de auto stappen als ze wisten dat hij hen net zo makkelijk afknalt zoals hij de rest deed
pi_124828257
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
Echt, het gemiddelde IQ van sommige mensen in dit topic moet wel echt heel laag zijn zeg :')

:')
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 11:39:50 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124828263
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:15 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waarom is dat zo vreemd? Kijk eens naar Syrië. Genoeg mensen die verraden worden, gewapend zijn en niet terug vechten. Je doet net alsof iedereen hetzelfde zou reageren in zo'n situatie (schieten!).
maar hier reageert iedereen juist exact hetzelfde (niet schieten!) en dat maakt het een beetje rarig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:41:30 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124828316
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar hier reageert iedereen juist exact hetzelfde (niet schieten!) en dat maakt het een beetje rarig
idd, als er een of andere idioot iedereen om me heen neer begint te knallen en ik heb zelf ook een pistool, dan neem ik geen risco denk ik :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 11:46:21 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124828490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

idd, als er een of andere idioot iedereen om me heen neer begint te knallen en ik heb zelf ook een pistool, dan neem ik geen risco denk ik :P.
ik ook hoop ik _O-

tuurlijk je weet het idd niet, bevroren van angst, andere poepen in hun broek weet ik veel maar van een mannetje of 15 verwacht ik toch wel dat er 1 is die terugschiet

zeker bij mensen die de fok!king zombie apocalypse zolang al hebben overleefd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:47:38 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124828528
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ook hoop ik _O-

tuurlijk je weet het idd niet, bevroren van angst, andere poepen in hun broek weet ik veel maar van een mannetje of 15 verwacht ik toch wel dat er 1 is die terugschiet

zeker bij mensen die de fok!king zombie apocalypse zolang al hebben overleefd
Ja ok, maar die ene gast had zijn pistool al op zijn kop gericht, die aarzelde dus te lang :P.

En natuurlijk is het allemaal speculeren zo, maar die mensen zijn daar ook niet net allemaal achter hun bureau vandaan gekropen, die leven ook al een lange tijd in survivalmode zou je denken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 april 2013 @ 11:50:06 #241
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124828597
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, maar die ene gast had zijn pistool al op zijn kop gericht, die aarzelde dus te lang :P.

En natuurlijk is het allemaal speculeren zo, maar die mensen zijn daar ook niet net allemaal achter hun bureau vandaan gekropen, die leven ook al een lange tijd in survivalmode zou je denken.
percies
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 11:52:12 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124828664
ja ok die ene richtte zijn gun op de guvnur in de hoop dat hij tot rede zou komen en hem niet overhoop zou knallen ofzo

maar dat was een irritante loser, als die niet dood (of killfrenzy) was gegaan dan stond ik nu bij het hoofdkantoor van AMC de fok!king ramen in te gooien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 april 2013 @ 11:52:17 #243
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124828668
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, maar die ene gast had zijn pistool al op zijn kop gericht, die aarzelde dus te lang :P.

En natuurlijk is het allemaal speculeren zo, maar die mensen zijn daar ook niet net allemaal achter hun bureau vandaan gekropen, die leven ook al een lange tijd in survivalmode zou je denken.
Nou ja, de meesten zitten al heel lang in Woodbury toch?

In de comic heeft Andrea het er op een gegeven moment over dat ze af en toe eens de gevangenis uit moeten om te "trainen", anders vergeet je hoe gevaarlijk het "buiten" is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_124828749
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
Echt, het gemiddelde IQ van sommige mensen in dit topic moet wel echt heel laag zijn zeg :')

Ik vond het een geweldige afsluiter van het grotendeels zeer acceptabele seizoen. En als je het niet realistisch vond dat ze de Governor daar niet neerschoten, heb je het dus echt absoluut niet begrepen. Ik vond het een fantastisch realistische scene die zo ongeveer het hele seizoen mooi samenvatte. En zeggen dat niemand wilde schieten is ook totale onzin. Eentje richtte zijn geweer op de Gov, maar durfde gewoon niet (en werd dus neergeschoten). Tsja. ik zou het in zo'n geval ook niet weten hoor. Verder hoefden die andere 2 zich natuurlijk niet verraden te voelen. Zij zijn tenslotte wel echte killers, en hoefden niet te vrezen voor de Gov in dit geval. Geweldige scene dus ^O^ Reacties op deze scene in dit topic zijn echt ténenkrommend.
Jouw opmerking over het gemiddelde IQ hier ook.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 11:55:21 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124828750
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, de meesten zitten al heel lang in Woodbury toch?

In de comic heeft Andrea het er op een gegeven moment over dat ze af en toe eens de gevangenis uit moeten om te "trainen", anders vergeet je hoe gevaarlijk het "buiten" is.
ja maar dat is ook niet echt vredig, iig de soldiertypes gingen ook steeds de poort uit om spullen te stelen, in een geval schoten ze een zootje soldaten overhoop en in een ander geval kwamen ze Andrea, Michone en die helikopterdude tegen

of Merle moet alle 'ervaren' schutters te grazen hebben genomen behalve de governor en zijn luitenanten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 april 2013 @ 11:57:48 #246
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124828830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja maar dat is ook niet echt vredig, iig de soldiertypes gingen ook steeds de poort uit om spullen te stelen, in een geval schoten ze een zootje soldaten overhoop en in een ander geval kwamen ze Andrea, Michone en die helikopterdude tegen

of Merle moet alle 'ervaren' schutters te grazen hebben genomen behalve de governor en zijn luitenanten
Ja van die lui werden er inderdaad al een paar in dat gedoe met Merle/Michonne gedood volgens mij, en bij het gevecht in Woodbury zullen er ook wel wat gesneuveld zijn.
Dit leken echt op "gewone mensen" die nu naar de gevangenis gingen.

Edit: Oh Merle z'n laatste momenten bedoel je natuurlijk, daar zal hij er inderdaad ook wel een paar gesnipt hebben :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:00:51 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124828918
mweh ik vind het nog steeds niet heel erg geloofwaardig

vond het geen slechte episode, meer een gemiddelde walking dead aflevering en door de vorige finales lag de verwachting misschien wat te hoog
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:01:17 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124828928
de vorige was een betere finale geweest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 april 2013 @ 12:03:44 #249
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_124828988
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:19 schreef Daskaar het volgende:

[..]

ik snap dat je de duivel niet durft neer te schieten, want wat als je mist?
maar zijn mensen waren niet bang voor hem.
ik snap niet dat mensen die scene verdedigen.
je kan m dat best laten doen, maar niet zoals ze het hebben uitgewerkt.

en ik denk dat als je een peleton gewapende rebellen gaat beschieten ze niet in wilde paniek het open veld inrennen..
Dat is het probleem al 'Gewapende rebellen'

Dat zijn het niet, het zijn verwende mensen die nauwelijks de hardheid van de wereld hebben ervaren, gelukkig in hun community, de soldaten regelde het wel met de zombies buiten de deur, die mensen hebben niets van het harde leven meegekregen.

Nee, die verwende mensen die nog nooit iemand hebben beschoten, nog nooit een echt gevecht hebben gezien krijgen geweren in de handen gedrukt en moeten zich maar zien te redden.

Daarbij komt de totale schok dat hun Saviour, hun leider opeens op ze in begint ze schieten, dat verwacht je natuurlijk nooit als je alleen zijn publiekelijke kant ziet, dus totaal overdonderd vluchten ze, wat logisch is.

En voordat je gaat zeggen dat er veel meer getrainde soldaten waren, ja....maar die had Merle al afgemaakt in de vorige aflevering.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  woensdag 3 april 2013 @ 12:09:46 #250
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124829149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Dat is het probleem al 'Gewapende rebellen'

Dat zijn het niet, het zijn verwende mensen die nauwelijks de hardheid van de wereld hebben ervaren, gelukkig in hun community, de soldaten regelde het wel met de zombies buiten de deur, die mensen hebben niets van het harde leven meegekregen.

Nee, die verwende mensen die nog nooit iemand hebben beschoten, nog nooit een echt gevecht hebben gezien krijgen geweren in de handen gedrukt en moeten zich maar zien te redden.

Daarbij komt de totale schok dat hun Saviour, hun leider opeens op ze in begint ze schieten, dat verwacht je natuurlijk nooit als je alleen zijn publiekelijke kant ziet, dus totaal overdonderd vluchten ze, wat logisch is.

En voordat je gaat zeggen dat er veel meer getrainde soldaten waren, ja....maar die had Merle al afgemaakt in de vorige aflevering.
ja is zo, maar in dat geval had t beter uitgewerkt kunnen worden in mijn mening.
t klinkt alsof ik zit te zeiken om te zeiken, maar dat bedoel ik niet zo.

de irritatie bij de guv werd opgebouwd het hele seizoen, en ik verwachtte dat ie eerder zou knappen maar ik vond t gewoon niet overtuigend gedaan.
  woensdag 3 april 2013 @ 12:11:05 #251
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124829192
Toen hij die vissenkop trok zag ik het al aankomen eigenlijk. :P

Ik dacht alleen dat hij een iemand neer zou schieten om een punt te maken, niet dat hij iedereen neer zou schieten. "Of je laat de prisongroep op je schieten, of ik schiet op je".
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:12:39 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124829249
daar zit het probleem ook een beetje, je moet aannemen dat die mensen nog nooit iets meegemaakt hebben en je moet aannemen dat Merle precies die kerels die wel wat mee hebben gemaakt er tussenuit heeft geschoten etc.

ik vond het echt niet goed uitgewerkt, ongeloofwaardig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124829351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jouw opmerking over het gemiddelde IQ hier ook.
Voel je je aangesproken? :')

Ik ga me echt niet meer met dit topic bemoeien zeg, sjonge jonge. Het heeft mijn kijk-plezier van deze serie echt heel grondig verpest. Wat een mierenneukers. Andere series valt het wel mee, maar hier? :') Ik kan me niet eens inhouden om neutrale reacties te plaatsen :( mijn fout.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_124829361
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? :')

Ik ga me echt niet meer met dit topic bemoeien zeg, sjonge jonge. Het heeft mijn kijk-plezier van deze serie echt heel grondig verpest. Wat een mierenneukers. Andere series valt het wel mee, maar hier? :') Ik kan me niet eens inhouden om neutrale reacties te plaatsen :( mijn fout.
Totaal niet, maar je misplaatste arrogantie stoorde me.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:17:18 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124829397
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? :')

Ik ga me echt niet meer met dit topic bemoeien zeg, sjonge jonge. Het heeft mijn kijk-plezier van deze serie echt heel grondig verpest. Wat een mierenneukers. Andere series valt het wel mee, maar hier? :') Ik kan me niet eens inhouden om neutrale reacties te plaatsen :( mijn fout.
als een beetje kritiek je kijkplezier al grondig verpest dan zou ik me meer druk maken om mijn eigen iq eerlijk gezegd _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:19:18 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124829451
als je Southpark kijkt dan raad ik je sterk aan heel erg ver uit dat topic weg te blijven want daar zijn de meningen een stuk sterker over verdeeld _O-

hier valt het nog reuze mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124829478
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:32 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ik had totaal geen spanning, heb het zelfs deels zitten doorklikken omdat ik me er gewoon zo aan erger "o je verandert in een zombie? laat ik maar gewoon doorpraten en niet mezelf bevrijden :)"
Wist ze toen al dat het ding achter haar op de grond lag?
pi_124829550
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:10 schreef Daskaar het volgende:

[..]

serieus?
je vraagt me of een groep mensen die getrained is mensen dood te schieten, en verraden wordt door hun leider die zn geweer leegschiet op enkele van hun, niet zullen terug schieten?
'Getrained om mensen dood te schieten' wat ze geen van allen nog hebben gedaan en bij de eerste de beste confrontatie renden ze met z'n allen weg. Dus ja, dat een eerste instinct is wegrennen ipv terugschieten vind ik niet heel gek.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:23:46 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124829603
een open veld inrennen zou niet mijn eerste keuze zijn als je ook achter vrachtwagens kan gaan schuilen

durf ik best te beweren O-)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124829755
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:01 schreef sp3c het volgende:
de vorige was een betere finale geweest
Dan vond ik dus ook al, veel betere episode.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:23 schreef sp3c het volgende:
een open veld inrennen zou niet mijn eerste keuze zijn als je ook achter vrachtwagens kan gaan schuilen

durf ik best te beweren O-)
Blinde paniek. :P
  woensdag 3 april 2013 @ 12:29:43 #261
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124829879
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

als een beetje kritiek je kijkplezier al grondig verpest dan zou ik me meer druk maken om mijn eigen iq eerlijk gezegd _O-
Ik snap het wel. Het is leuker om een topic te lezen waarin de serie daadwerkelijk besproken wordt, dan een topic te lezen waarbij een aanzienlijk deel van de comments enkel bestaat uit "Wat een kutzooi", "wat een slechte serie", "Ik kijk nooit meer" en meer van dat soort posts. De meest vervelende vind ik nog: "Dit komt niet overeen met mijn mening, waardoor het feitelijk slecht is".
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 3 april 2013 @ 12:30:11 #262
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124829893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan vond ik dus ook al, veel betere episode.

[..]

Blinde paniek. :P
Je moet mij zien tijdens het lasergamen, kom ik een vijand tegen en ga ik als een malloot op en neer hupsen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:30:48 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124829927
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan vond ik dus ook al, veel betere episode.
dat sowieso maar dat is echt een mooi moment om pauze te nemen, gegarandeerd dat iedereen klaar zit voor de start van seizoen 4

nu heb ik zoiets van 'mweh, governor is hem gesmeerd, ze zitten nog steeds in de prison maar nu met 100 omaatjes ... boeiuh'

en dat met Merle (en Daryl) was gewoon heel erg sterk

snap echt niet dat ze dat 'bevredigende einde' hebben willen forceren want de contracten voor seizoen 4 waren al getekend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:31:56 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124829975
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Het is leuker om een topic te lezen waarin de serie daadwerkelijk besproken wordt, dan een topic te lezen waarbij een aanzienlijk deel van de comments enkel bestaat uit "Wat een kutzooi", "wat een slechte serie", "Ik kijk nooit meer" en meer van dat soort posts. De meest vervelende vind ik nog: "Dit komt niet overeen met mijn mening, waardoor het feitelijk slecht is".
ja ok die vind ik ook irritant maar die kom je in elk topic tegen

leeuwendeel van de posts gaat volgens mij daadwerkelijk over de serie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 april 2013 @ 12:41:00 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_124830299
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 23:20 schreef Jivis het volgende:
_O_ _O_ Andrea eindelijk dood _O_ _O_
Dit is nou de eerste kwaliteitspost in weken.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:42:07 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124830343
al mijn posts zijn kwaliteitsposts vriend :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 april 2013 @ 13:08:45 #267
177948 Daskaar
cake or death?
pi_124831250
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? :')

Ik ga me echt niet meer met dit topic bemoeien zeg, sjonge jonge. Het heeft mijn kijk-plezier van deze serie echt heel grondig verpest. Wat een mierenneukers. Andere series valt het wel mee, maar hier? :') Ik kan me niet eens inhouden om neutrale reacties te plaatsen :( mijn fout.
ja ik snap dat wel. ik vond dexter bijvoorbeeld altijd leuk, tot ik op n forum de reacties las bij seizoen 3 en t me duidelijk werd dat de serie idd erg in kwaliteit gedaald was.
niet omdat anderen t stom vonden maar omdat ze argumenten aandroegen die me lieten zien wat er mis was.
ik ben sindsdien ook met een kritischer oog gaan kijken naar series en minder vergevensgezind geworden.
wat jammer is want je zit minder in de serie, maar met WD vond ik vooral seizoen twee een enorme daling in kwaliteit wat ze enorm goedmaakten met dit seizoen.
tis niet perfect en bevat nog steeds 'slechte' momenten maar ik kan wel weer genieten van de serie
pi_124831912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja ok die vind ik ook irritant maar die kom je in elk topic tegen

leeuwendeel van de posts gaat volgens mij daadwerkelijk over de serie
Mwah, ik durf te wedden dat het gezeur hier een stuk erger is, dan in, pak 'em beet, het Grey's Anatomy topic.

Je kunt natuurlijk discussieren of je in Allen's situatie meteen had geschoten of niet (of als een Martinez die later met de gov weer in de truck stapte). Ik denk persoonlijk dat ik door angst bevroren zou zijn, of in ieder geval dusdanig verrast, dat ik niet meteen zou weten wat ik wat zou moeten doen.
Dan kun je een andere mening hebben, maar dat betekend niet meteen dat de serie kut is, zoals in de berg "ik zou het anders hebben gedaan / had het anders willen zien, en daarom is alles onlogisch / onrealistisch / kut." achtige posts voorbij komt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 3 april 2013 @ 14:21:46 #269
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_124833978
Nu ik erover hoor zou dit een betere seizoensopener zijn geweest en de vorige(15) een betere seizoensfinale.
  woensdag 3 april 2013 @ 14:28:33 #270
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_124834245
toch jammer dat het in de 2de seizoenshelft flink ingekakt is, dat Woodbury had veel potentie maar daar is niets mee gedaan. In het begin wordt nog gesuggereerd dat er experimenten etc plaatsvinden, nadat Michonne er huis gehouden heeft was er 8 afleveringen lang alleen nog maar plaats voor wraak van the governor en dat eindigt dan op deze manier. Ik heb me wel vermaakt maar het had zoveel beter en interessanter kunnen zijn
pi_124835131
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124835244
Milton _O_
  Redactie Frontpage woensdag 3 april 2013 @ 14:56:31 #273
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_124835247
Ik stel voor dat iedereen die anderen wil gaan afzeiken dat gaat doen in een eigen aangemaakt topic in ONZ, en niet hier een fan-topic gaat verkrachten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_124836213
Interessant stuk over de season finale die deels opnieuw opgenomen is.
quote:
Word is original “Walking Dead” showrunner Frank Darabont got the boot midway through season two because AMC didn’t like the first season-two episode he wrote (indeed, most of that episode wound up on the cutting room floor).

Now comes word that a big chunk of third season finale -- script credited to outgoing showrunner Glen Mazzara -- was scrapped and reshot from a new script written (without onscreen credit) by Scott Gimple, who takes over as the series’ showrunner starting with season four.

The reshot scenes were those that focused on the locked room containing tied-up Andrea and the mortally-wounded Milton.

Dallas Roberts, who played Milton, compared and contrasted the Mazzara and Gimple versions of the script for Entertainment Weekly:

Originally, the beating scene that started the episode wasn’t there. Originally, I showed up and was led into the room where Andrea was and I took the tools out – the instruments of torture that were laid on the table — and then he shot me in the stomach, completely unexpectedly. And then I was left to bleed out in the same idea basically — you’re going to kill her now. There was a lot more of Milton trying to open the door and him trying to free her from the chains. And then there was a section where he was going to wrap the chain around the neck and try to choke her to death before he turned so she wouldn’t have to deal with Walker Milton, or Biter Milton, as it were.
And then at the end of that, it was just Tyreese and someone else who found her. Rick and Daryl and Michonne weren’t there. So it was essentially the same idea, except you saw me taking chunks out of Laurie Holden in that version. And then they called us back a few months later to reshoot it and made all those changes. So now you’re not sure if I’ve gotten her until after that door opens, and I think that’s probably why they did it.

While in the broadcast version Milton permanently lost his trademark eyeglasses during The Governor’s opening-scene enhanced interrogation, the publicity stills showing a bespectacled zombie Milton are actually from the discarded Mazzara version.

Gimple, hired by Darabont at the start of season two, wrote two of this year’s most acclaimed episodes: “Clear,” featuring the three-years-later return of Lennie James as Morgan Jones; and “This Sorrowful Life,” depicting the final exit of Michael Rooker’s Merle Dixon.
Verklaard ook waarom Tyrese tegen zijn zus zegt; ik kijk nog even rond blijf jij hier bij de bejaarden. Vervolgens zien we in die aflevering nergens terug wat hij nou ging doen. Hij zou dus in het orginele stuk Andrea vinden...
  woensdag 3 april 2013 @ 15:22:47 #276
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124836312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef FredVleespet het volgende:
Interessant stuk over de season finale die deels opnieuw opgenomen is.

[..]

Verklaard ook waarom Tyrese tegen zijn zus zegt; ik kijk nog even rond blijf jij hier bij de bejaarden. Vervolgens zien we in die aflevering nergens terug wat hij nou ging doen. Hij zou dus in het orginele stuk Andrea vinden...
Dat vond ik al zo raar
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124836343
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat vond ik al zo raar
Waarschijnlijk gewoon vergeten uit te knippen dus :')
  woensdag 3 april 2013 @ 15:24:51 #278
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124836404
Waarom kroop Milton trouwens niet gewoon die 3 meter om Andrea die tang aan te geven
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_124836524
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:24 schreef Stefan het volgende:
Waarom kroop Milton trouwens niet gewoon die 3 meter om Andrea die tang aan te geven
Stond niet in het script :P
  woensdag 3 april 2013 @ 15:29:25 #280
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_124836588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:27 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Stond niet in het script :P
Nee, in t script stond
Milton zegt tegen Andrea dat er een tang ligt als de Gov al lang en breed bij de gevangenis is

En ik zat gewoon af te tellen dan ze de tang liet vallen
1, 2 kleng
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 3 april 2013 @ 15:30:41 #281
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124836634
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef FredVleespet het volgende:
Interessant stuk over de season finale die deels opnieuw opgenomen is.

[..]

Verklaard ook waarom Tyrese tegen zijn zus zegt; ik kijk nog even rond blijf jij hier bij de bejaarden. Vervolgens zien we in die aflevering nergens terug wat hij nou ging doen. Hij zou dus in het orginele stuk Andrea vinden...
Mooi, wist nog niet dat die Gimple de showrunner zou worden. Heeft ongeveer de 2 beste afleveringen van het seizoen gemaakt. Beloofd wat dus :Y
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 3 april 2013 @ 15:45:05 #282
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_124837092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Mooi, wist nog niet dat die Gimple de showrunner zou worden. Heeft ongeveer de 2 beste afleveringen van het seizoen gemaakt. Beloofd wat dus :Y
Maar de seizoensfinale dus wel zo aangepast dat er geen klap van klopte... dat is dan weer een stuk minder
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 3 april 2013 @ 15:45:45 #283
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124837117
quote:
3s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Maar de seizoensfinale dus wel zo aangepast dat er geen klap van klopte... dat is dan weer een stuk minder
Mwah mwah, 1 scene van 2 seconden. Maar inderdaad, dat het beter gemoeten :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 3 april 2013 @ 15:51:51 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_124837348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Mwah mwah, 1 scene van 2 seconden. Maar inderdaad, dat het beter gemoeten :P
Ik doel meer op het hele stuk met Milton en Andrea ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 3 april 2013 @ 15:57:28 #285
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124837543
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef FredVleespet het volgende:
Interessant stuk over de season finale die deels opnieuw opgenomen is.

[..]

Verklaard ook waarom Tyrese tegen zijn zus zegt; ik kijk nog even rond blijf jij hier bij de bejaarden. Vervolgens zien we in die aflevering nergens terug wat hij nou ging doen. Hij zou dus in het orginele stuk Andrea vinden...
Ik dacht toen inderdaad dat hij Andrea zou vinden, maar toen dat niet gebeurde heb ik er ook niet meer over nagedacht.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 3 april 2013 @ 16:10:32 #286
133369 Jivis
Critikut
pi_124838058
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:28 schreef planethugo het volgende:
toch jammer dat het in de 2de seizoenshelft flink ingekakt is, dat Woodbury had veel potentie maar daar is niets mee gedaan. In het begin wordt nog gesuggereerd dat er experimenten etc plaatsvinden, nadat Michonne er huis gehouden heeft was er 8 afleveringen lang alleen nog maar plaats voor wraak van the governor en dat eindigt dan op deze manier. Ik heb me wel vermaakt maar het had zoveel beter en interessanter kunnen zijn
Inderdaad, ik had het idee dat die Milton een of andere 'breakthrough' zou krijgen wat betreft zijn experimenten. Daar is alleen niks meer mee gedaan en nu is hij dood :'). Lekker zinloze scenes waren dat dan.

Die Governor snap ik ook niet echt meer. Eerst had ik het idee dat hij nog wel een groter plan had, al dan niet kwaadaardig. Maar uiteindelijk blijkt hij gewoon een moordende gek te zijn, zonder enig zinnig motief.
Amen.
  woensdag 3 april 2013 @ 16:20:55 #287
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124838419
quote:
13s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef Jivis het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had het idee dat die Milton een of andere 'breakthrough' zou krijgen wat betreft zijn experimenten. Daar is alleen niks meer mee gedaan en nu is hij dood :'). Lekker zinloze scenes waren dat dan.

Die Governor snap ik ook niet echt meer. Eerst had ik het idee dat hij nog wel een groter plan had, al dan niet kwaadaardig. Maar uiteindelijk blijkt hij gewoon een moordende gek te zijn, zonder enig zinnig motief.
Waarom zinloos? We weten nu toch dat mensen die turnen niet reageren op de menselijke dingen van enkele minuten/uren daarvoor. Wat opzich ook wel logisch is wanneer de cortex in de hersenen niet meer actief is.

Verder deed hij niet heel veel experimenten toch?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_124838436
quote:
13s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef Jivis het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had het idee dat die Milton een of andere 'breakthrough' zou krijgen wat betreft zijn experimenten. Daar is alleen niks meer mee gedaan en nu is hij dood :'). Lekker zinloze scenes waren dat dan.
Dat hij dood ging voordat hij een "breakthrough" zou hebben gekregen maakt die scenes niet minder nutteloos. De test met die oude man liet hem zien dat iedereen in een zombie veranderd, ongeacht je gebeten bent of niet, en later was hij informatie aan het vergaren bij Hershel en dergelijke.

[qoute]
Die Governor snap ik ook niet echt meer. Eerst had ik het idee dat hij nog wel een groter plan had, al dan niet kwaadaardig. Maar uiteindelijk blijkt hij gewoon een moordende gek te zijn, zonder enig zinnig motief.
[/quote]

Ach, de governor is een nare dictator die z'n zin niet kreeg en daar zijn woede en frustratie op z'n eigen mensen afreageerde. Z'n motief was nog steeds iedereen in de gevangenis te doden, voor zover ik weet. Dat het een gek was, was geloof ik al langer duidelijk. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 3 april 2013 @ 16:23:06 #289
133369 Jivis
Critikut
pi_124838506
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Waarom zinloos? We weten nu toch dat mensen die turnen niet reageren op de menselijke dingen van enkele minuten/uren daarvoor. Wat opzich ook wel logisch is wanneer de cortex in de hersenen niet meer actief is.

Verder deed hij niet heel veel experimenten toch?
Dat wisten we vorig seizoen toch al :').
Amen.
  woensdag 3 april 2013 @ 16:23:38 #290
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124838535
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat wisten we vorig seizoen al :').
Oh ok. Hoe dan?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 3 april 2013 @ 16:24:57 #291
133369 Jivis
Critikut
pi_124838592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Oh ok. Hoe dan?
Shane etcetera die doodgingen zonder gebeten te zijn, maar wel in een zombie veranderden. Die dokter die tegen Rick had gezegd dat ze allemaal infected zijn.

Misschien was het voor Milton inderdaad nieuw, maar wij als kijker wist het al lang. Derhalve vind ik het niets toevoegende scenes.
Amen.
  woensdag 3 april 2013 @ 16:26:02 #292
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124838632
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:24 schreef Jivis het volgende:

[..]

Shane etcetera die doodgingen zonder gebeten te zijn, maar wel in een zombie veranderden. Die dokter die tegen Rick had gezegd dat ze allemaal infected zijn.

Misschien was het voor Milton inderdaad nieuw, maar wij als kijker wist het al lang. Derhalve vind ik het niets toevoegende scenes.
Dat is niet mijn punt. Ik zei dat we nu weten dat mensen die turnen geen besef meer lijken te hebben van wie/wat ze ooit waren.

Wat wel degelijk nieuw is, gezien de vrouw van Morgan in seizoen 1 en het meisje uit aflevering 1 wat een knuffelbeer oppakt.

Edit: Dat iedereen turnt, ongeacht hoe je dood gaat was ook bij Milton al bekend. The Governor zegt dat in aflevering 1 van seizoen 3, en waarom zou hij anders die testen doen op die oude vent? ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 3 april 2013 @ 16:28:53 #293
133369 Jivis
Critikut
pi_124838765
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Dat is niet mijn punt. Ik zei dat we nu weten dat mensen die turnen geen besef meer lijken te hebben van wie/wat ze ooit waren.

Wat wel degelijk nieuw is, gezien de vrouw van Morgan in seizoen 1 en het meisje uit aflevering 1 wat een knuffelbeer oppakt.
Enorm nuttig hoor :'). Er zijn al twee seizoenen lang zombies geweest die hapjes nemen uit mensen die ze voorheen kenden.
Amen.
  woensdag 3 april 2013 @ 16:29:59 #294
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124838827
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:28 schreef Jivis het volgende:

[..]

Enorm nuttig hoor :'). Er zijn al twee seizoenen lang zombies geweest die hapjes nemen uit mensen die ze voorheen kenden.
Klopt. Maar die 2 dingen die ik niet op noem lieten doorschemeren dat ze nog dingen wisten, dat lijkt nu ontkracht. Al ging het allemaal wel erg snel tijdens dat experiment.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 3 april 2013 @ 16:32:09 #295
133369 Jivis
Critikut
pi_124838939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Klopt. Maar die 2 dingen die ik niet op noem lieten doorschemeren dat ze nog dingen wisten, dat lijkt nu ontkracht. Al ging het allemaal wel erg snel tijdens dat experiment.
Die scenes suggereerden dat er nog meer over dat onderzoek zou komen, maar het is als een nachtkaars uitgegaan. Sowieso vind ik dat ze inmiddels wel wat meer aandacht mogen besteden aan het grotere plaatje.
Amen.
  woensdag 3 april 2013 @ 16:32:55 #296
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_124838974
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Klopt. Maar die 2 dingen die ik niet op noem lieten doorschemeren dat ze nog dingen wisten, dat lijkt nu ontkracht. Al ging het allemaal wel erg snel tijdens dat experiment.
kan wel zijn, in een horrorserie als dit hadden ze Milton ook een gekke dokter kunnen laten zijn die experimenten uitvoerde op levende wezens en dat ze dat ook lieten zien. In het begin van S3 werd ook in die richting gehint, daarna werd dat compleet terzijde geschoven. Net als dat hele Woodbury, er leek zoveel meer achter te zitten maar uiteindelijk stelde het helemaal niet veel voor
  woensdag 3 april 2013 @ 16:35:31 #297
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_124839096
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan wel zijn, in een horrorserie als dit hadden ze Milton ook een gekke dokter kunnen laten zijn die experimenten uitvoerde op levende wezens en dat ze dat ook lieten zien. In het begin van S3 werd ook in die richting gehint, daarna werd dat compleet terzijde geschoven. Net als dat hele Woodbury, er leek zoveel meer achter te zitten maar uiteindelijk stelde het helemaal niet veel voor
Dat is waar. Had interessant kunnen zijn :) Onderzoek naar een geneesmiddel a la "I am Legend" wellicht. Uiteraard compleet falend omdat de serie nog even door moet :)

Edit: Ik hoop inderdaad, zoals Jivis ook zegt, dat seizoen 4 weer over het grotere plaatje gaat. Andere groepen/personen tegen komen als Jenner bij het CDC enz. Op zoek naar antwoorden.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_124840037
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ga me echt niet meer met dit topic bemoeien zeg, sjonge jonge. Het heeft mijn kijk-plezier van deze serie echt heel grondig verpest. Wat een mierenneukers. Andere series valt het wel mee, maar hier? :') Ik kan me niet eens inhouden om neutrale reacties te plaatsen :( mijn fout.
Zou het dan toch aan de serie zelf liggen :o?
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef JeMoeder het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die anderen wil gaan afzeiken dat gaat doen in een eigen aangemaakt topic in ONZ, en niet hier een fan-topic gaat verkrachten.
Dit is een discussietopic, geen fantopic.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 17:05:01 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124840476
een discussie onder (ex)fans?

ik ben absoluut nog steeds fan omdat de sfeer van die zombie apocalypse echt heel goed neergezet word maar ik vind de focus op de mensen zelf (wisten we van te voren) wat minder boeiend en ik vind dat die stukken ook gewoon een stuk minder geschreven zijn

er mist gewoon net iets teveel logica, eigenlijk vanaf seizoen 1 en daardoor halen ze er niet echt uit wat er in zit vind ik

kan me eigenlijk wel voorstellen dat mensen er op een gegeven moment klaar mee zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 3 april 2013 @ 19:29:33 #300
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124846712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Totaal niet, maar je misplaatste arrogantie stoorde me.
Tis niet misplaatst.......
  woensdag 3 april 2013 @ 19:33:54 #301
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_124846968
Had meer verwacht van de Finale maar al met al was het wel oke.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')