abonnement Unibet Coolblue
pi_119852894


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
pi_119853442
Zo ziet mijn NEO er op het moment uit. :)

Startscherm:


App menu:


Andere Launcher maakt al veel verschil zeg. :)
Zo op deze screencaps lijkt het alleen wel wat roze de achtergrond dan als je het op de NEO zelf ziet haha.
pi_119857888
Wat is de neo een verademing als je van een motorola defy komt :')
pi_119857942
Ben er mee eens dat wel erg storend is dat het topic nu alleen nog over de Neo gaat en dat maakt het een heel slordig topic.

Lijkt me dus niet slecht om een topic puur voor de Neo aan te maken, want elk bericht over een andere Chinese smartphone word nu gewoon ondergesneeuwd.
  zondag 2 december 2012 @ 22:00:17 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119858476
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Xenorium het volgende:

[..]

En En?

ik moet nog een bugreport maken, wat ik zelf ben tegengekomen is dat de standaard browser eruit klapt soms. Dus dat moet in v2 gefixed worden. Apps uninstallen daar komt nog engels tevoorschijn. Email moet nog vertaald worden.

Gegevens gebruik moet eigenlijk vertaald worden met data gebruik denk ik. Voor de rest ben ik niet veel bugs tegengekomen.

Jullie?
Werkt prima! hier en daar nog iets engels (was bij de android tour in het start scherm als ik het me goed herinner. Gebruik zelf ik Chrome en dat werkte hier prima :D. Het is niet mijn telefoon die ik dagelijks gebruik. Mocht ik nog wat tegen komen dan laat ik het zeker weten!
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef lekzzz het volgende:
Is het misschien toch niet beter een Neo topic te openen? Ik merk dat ik gewoonweg niet meer wil posten omdat het bijna uitsluitend alleen nog maar Neo gerelateerd is. Het fenomeen Chinese Smartphones gaat zo wel een beetje verloren. Zeker als je ook naar de OP kijkt en dan bekijkt wat er allemaal puur Neo gerelateerd is.
Ergens snap ik dit, als iemand een mooie OP maakt ben ik het zeker mee eens!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119858506
Ik wil zelf de Umi X1 hebben dus dat komt goed. Morgen eens bestellen via mistertao. ;)
Zijn er fokkers die er al eentje hebben?
pi_119859857
Nu de accu van mn neo maar is calibreren, klopt niks van
pi_119860814
PandaWill Happy hour Week

Jiayu G2- $120

Newman NM860- $110

Beide 25% korting,wel snel wezen :Y
pi_119860851
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 18:14 schreef penningmaniac het volgende:
Nu nog even iets vinden om het lock/unlock geluid weg te halen zonder hem op stil te zetten
Gewoon naar settings-->Audio profiles. Daar kan je dan op het profiel klikken dat je wil aanpassen, in de opties die je dan krijgt kan je onder andere unlock sound afvinken ;)
pi_119861416
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 22:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PandaWill Happy hour Week

Jiayu G2- $120

Newman NM860- $110

Beide 25% korting,wel snel wezen :Y
Lijkt me missschien nog nieteens zo gek. Wat is die Jiayu G2 eigenlijk minder als de Neo? Gaat vooral om de schermresolutie toch? Wat vinden de kenners onder ons, is het het nog waard om een G2 te kopen?
pi_119861635
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef tharonny het volgende:

[..]

Lijkt me missschien nog nieteens zo gek. Wat is die Jiayu G2 eigenlijk minder als de Neo? Gaat vooral om de schermresolutie toch? Wat vinden de kenners onder ons, is het het nog waard om een G2 te kopen?
en 512MB RAM maar :s En is echt te weinig voor Android eigenlijk
pi_119861669
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef tharonny het volgende:

[..]

Lijkt me missschien nog nieteens zo gek. Wat is die Jiayu G2 eigenlijk minder als de Neo? Gaat vooral om de schermresolutie toch? Wat vinden de kenners onder ons, is het het nog waard om een G2 te kopen?
G2 heeft lagere resolutie dan G3.is IPS ipv Gorilla Glass,lagere batterij en RAM. :*
pi_119861761
IPS is een display techniek terwijl Gorilla Glass gaat om de buitenste laag van een scherm wat het feitelijke scherm beschemd. Een scherm kan zowel Gorilla Glass als IPS hebben.
pi_119861917
Bij die audio profiles, hoe kan ik je het aanpassen, wil ook mijn telefoon enzo aanpassen maar kan nergens vinden waar dat kan.
pi_119862319
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
Bij die audio profiles, hoe kan ik je het aanpassen, wil ook mijn telefoon enzo aanpassen maar kan nergens vinden waar dat kan.
Gewoon op zo'n profiel klikken... :p en dan beetje naar onder scrollen daar staat "screen lock sound"
pi_119862631
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ben er mee eens dat wel erg storend is dat het topic nu alleen nog over de Neo gaat en dat maakt het een heel slordig topic.

Lijkt me dus niet slecht om een topic puur voor de Neo aan te maken, want elk bericht over een andere Chinese smartphone word nu gewoon ondergesneeuwd.
Stop jij dan ook met het 'vervuilen' van dit topic met Honor 2 praat :P?
ieder topic kan ik zo 5-15 post van je vinden gebaseerd op de honor 2
moeten we daar dan ook maar een apart topic voor aan maken?

Logischer wijs krijgen nu veel mensen de neo binnen, qua bang for bucks het beste nu op de markt..
Echter zal deze stormloop aan berichten over de neo binnen een aantal weken echt wel over zijn..
en word er hier en daar gemeld dat er missschien een nieuwe rom is.. iedereen weet nu immers wel hoe die moet rooten/flashen.

Ga je een nieuw topic maken voor de neo, dan valt dit topic ook weer dood..
totdat er een nieuwe phone is die spraakmakend genoeg is om te bestellen.. en dan volgt vast en zeker het ritueel wat nu met de neo ook gebeurd.. iedereen plaatst post omtrent die phone..

Ik snap best dat t voor mensen die niet geïnteresseerd zijn in de neo, een beetje een overkill aan berichten is.. maar voorlopig is er ook weinig anders om naar uit te kijken denk ik zelf?

de quadcores zijn nu nog niet echt in de bang for buck fase, daar komt met de komst van de MT6589( eind deze maand?) vast en zeker verandering in.. en dan zal het topic gauw genoeg weer over andere phones gaan :)?
pi_119862674
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

G2 heeft lagere resolutie dan G3.is IPS ipv Gorilla Glass,lagere batterij en RAM. :*
Hij vraagt verschil tussen neo en G2, niet tussen G2 en G3 ;)
pi_119862695
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hij vraagt verschil tussen neo en G2, niet tussen G2 en G3 ;)
Aha :P

*multi tabs*

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 02-12-2012 23:50:52 ]
pi_119863724
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:20 schreef Downstar het volgende:

[..]

Stop jij dan ook met het 'vervuilen' van dit topic met Honor 2 praat :P?
ieder topic kan ik zo 5-15 post van je vinden gebaseerd op de honor 2
moeten we daar dan ook maar een apart topic voor aan maken?

Logischer wijs krijgen nu veel mensen de neo binnen, qua bang for bucks het beste nu op de markt..
Echter zal deze stormloop aan berichten over de neo binnen een aantal weken echt wel over zijn..
en word er hier en daar gemeld dat er missschien een nieuwe rom is.. iedereen weet nu immers wel hoe die moet rooten/flashen.

Ga je een nieuw topic maken voor de neo, dan valt dit topic ook weer dood..
totdat er een nieuwe phone is die spraakmakend genoeg is om te bestellen.. en dan volgt vast en zeker het ritueel wat nu met de neo ook gebeurd.. iedereen plaatst post omtrent die phone..

Ik snap best dat t voor mensen die niet geïnteresseerd zijn in de neo, een beetje een overkill aan berichten is.. maar voorlopig is er ook weinig anders om naar uit te kijken denk ik zelf?

de quadcores zijn nu nog niet echt in de bang for buck fase, daar komt met de komst van de MT6589( eind deze maand?) vast en zeker verandering in.. en dan zal het topic gauw genoeg weer over andere phones gaan :)?
Op www.tweakers.net heb ik al een topic voor de Huawei Honor 2 aangemaakt, dus de discussie loopt daar, hier wilt toch iedereen voor een dubbeltje op eerste rij zitten, dus ik begrijp het van de Neo wel en eerst volgend populair toestel zal dan ook rond een zelfde prijs moeten zitten.

Maar het scheiden van Neo N02 zou best nuttig zijn, want er word hier van alles gedaan met updates, custom rol ter betrekking tot Neo, dus het verdient best een eigen topic.

Persoonlijk vind ik die quadcores juist bang for buck, omdat het hele plaatje klopt, bij een 1000 yuan toestel word er gewoon flink in geleverd op camera, scherm, geheugen etc, dus het is maar net wat je bang for buck wilt noemen.

2000 yuan vind ik bang for buck als het toestel bied wat HTC of Samsung bied voor zo'n 4000 a 5000 yuan.

Ja sorry ik denk in yuan al het om Chinese producten gaat en niet in euro. En stja natuurlijk als een toestel in China 1888 yuan kost, dan heb j het niet voor ¤ 230 ofzo in Nederland, dan ga je inderdaad richting de ¤ 300 a ¤ 350 maar dat kom door de import heffingen, dat is zodat je toch maar die HTC koopt of om je te ontmoedigen te importen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Diqiu-Long op 03-12-2012 00:05:54 ]
pi_119864192
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Op www.tweakers.net heb ik al een topic voor de Huawei Honor 2 aangemaakt, dus de discussie loopt daar, hier wilt toch iedereen voor een dubbeltje op eerste rij zitten, dus ik begrijp het van de Neo wel en eerst volgend populair toestel zal dan ook rond een zelfde prijs moeten zitten.

Maar het scheiden van Neo N02 zou best nuttig zijn, want er word hier van alles gedaan met updates, custom rol ter betrekking tot Neo, dus het verdient best een eigen topic.

Persoonlijk vind ik die quadcores juist bang for buck, omdat het hele plaatje klopt, bij een 1000 yuan toestel word er gewoon flink in geleverd op camera, scherm, geheugen etc, dus het is maar net wat je bang for buck wilt noemen.

2000 yuan vind ik bang for buck als het toestel bied wat HTC of Samsung bied voor zo'n 4000 a 5000 yuan.

Ja sorry ik denk in yuan al het om Chinese producten gaat en niet in euro.
Ja voor jou is t leuk als je zelf naar china kan gaan etc :P..
voor t merendeel van ons is 300-400 euro voor een china phone nog veel..
dan speel ik liever safe voor een toestel van +-100 euro te kopen.. :P

Nu heb ik trouwens zelf ook gemerkt wat naar mijn vincent_vd hier aankaartte..
neo werkt multi touch niet erg lekker af.. ik heb momenteel een N64 emulator draaien ( wat een geweldige uitvinding om n64 roms te kunnen emuleren op android :P!) en ik merk dat ik tijdens het spelen van bijv. Mario Kart als ik gas wil blijven geven en de bocht om, mijn gas knopje even niet reageert en ik dus gas afneem.. een lichte beweging en hij word weer herkend..
irritant soms, maar er valt wel mee te leven :P

nu lekker mario spielnnnnn O-)
pi_119864411
Nee klopt dat geef ik net in me edit aan, ik zo 1888 yuan, jullie zien ¤ 300 a ¤ 400 omdat het geïmporteerd moet worden.

Maar ik wacht ervaringen af van andere, ik koop zelf nu nog even niks nu misschien haal ik me de Nexus 4 wel in de Media Markt, maar ik wacht ook op de MT6589, ik wil zelf namelijk ook niet meer veel aan een smartphone uitgeven, omdat ik mijn smartphone vaak gewoon ligt te niksen, want ik heb een tablet voor thuis.

Smartphone is meer bedoeld voor on the go.
pi_119864800
Ik vind zo'n topic wel handig voor de Neo, hoef ik niet over de honor 2/jiayu g3 te lezen etc. Zeker ook voor verdere updates, als er dan iets nieuws is moet ik elke dag pagina's lezen om hier achter te komen ipv dat het topic weer boven mijn my at komt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 december 2012 @ 07:15:10 #23
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_119868807
Nou heel goed, welke Neo expert bied zich aan om een topic aan te maken?
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_119868959
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef mtchel112 het volgende:
Nu de accu van mn neo maar is calibreren, klopt niks van
Daar kwam ik ook achter, maar hoe kun je dat doen?
pi_119869028
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef tharonny het volgende:

[..]

Lijkt me missschien nog nieteens zo gek. Wat is die Jiayu G2 eigenlijk minder als de Neo? Gaat vooral om de schermresolutie toch? Wat vinden de kenners onder ons, is het het nog waard om een G2 te kopen?
Ik heb wel gelezen dat die G2 niet altijd 3g ondersteund (ook al staat dat in de spec). Staat ook iemand op marktplaats die hem verkoopt vanwege niet werkende 3G. Ook op de site van thhproducts staat bij een heleboel telefoons +3G. Bij de G2 niet !
pi_119869609
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 22:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PandaWill Happy hour Week

Jiayu G2- $120

Newman NM860- $110

Beide 25% korting,wel snel wezen :Y
Die pandawill acties moet je supersnel bij zijn. Al meerder malen geprobeerd en steeds te laat. Second chance is ook nog een mooi aanbod en meestal wel haalbaar.
pi_119871212
Yeuh, mijn amoy is binnen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119874007
Vrijdag de Neo bij Lightake besteld, vandaag verzonden via DHL, zonder douane zou ik hem dus vrijdag nog kunnen hebben :-)
pi_119874113
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:40 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Vrijdag de Neo bij Lightake besteld, vandaag verzonden via DHL, zonder douane zou ik hem dus vrijdag nog kunnen hebben :-)
Met douane ook wel denk ik
pi_119874494
hopelijk komen de quadcores in januari / februari uit
kan ik er nog eentje oppikken
pi_119875967
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 07:53 schreef glsf het volgende:

[..]

Ik heb wel gelezen dat die G2 niet altijd 3g ondersteund (ook al staat dat in de spec). Staat ook iemand op marktplaats die hem verkoopt vanwege niet werkende 3G. Ook op de site van thhproducts staat bij een heleboel telefoons +3G. Bij de G2 niet !
Dat klopt! Is omdat ik niet kan garanderen dat de 3G werkt op de G2 plus.
Toch zijn er ook Fokkers bij wie deze gsm WEL zonder problemen op het 3G netwerk komt natuurlijk!
pi_119876152
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:51 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Die pandawill acties moet je supersnel bij zijn. Al meerder malen geprobeerd en steeds te laat. Second chance is ook nog een mooi aanbod en meestal wel haalbaar.
Neem aan dat die 5 bij beschikbaar betekent dat er ook echt maar 5 stuks zijn? Dat is wel vrij dramatisch dan ;)
pi_119876789
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Dat klopt! Is omdat ik niet kan garanderen dat de 3G werkt op de G2 plus.
Toch zijn er ook Fokkers bij wie deze gsm WEL zonder problemen op het 3G netwerk komt natuurlijk!
Misschien dat 1 van de 2 3G frequenties dan niet wordt ondersteund, en dat je met sommige providers wel geluk hebt :P
pi_119877629
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:08 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Misschien dat 1 van de 2 3G frequenties dan niet wordt ondersteund, en dat je met sommige providers wel geluk hebt :P
Ja, zoiets moet het haast wel zijn denk ik.
pi_119881416
Heb even getest, maar de code in de OP lijkt niet meer geldig bij Pandawill:

Coupon code "panda4fok" is not valid.
pi_119882044
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Xenorium het volgende:

[..]

En En?

ik moet nog een bugreport maken, wat ik zelf ben tegengekomen is dat de standaard browser eruit klapt soms. Dus dat moet in v2 gefixed worden. Apps uninstallen daar komt nog engels tevoorschijn. Email moet nog vertaald worden.

Gegevens gebruik moet eigenlijk vertaald worden met data gebruik denk ik. Voor de rest ben ik niet veel bugs tegengekomen.

Jullie?
'kdraai nu de T12NL ROM sinds 2 dagen, eerste indruk is dat de neo razendsnel opstart!
Verder haalt 'm nu een AnTuTu score van: 6572 met deze rom, en ik kan mij met de stock rom (T12) iets herinneren van 5700!



euh voor de rest:
- "music" is nog int engels + crashed bijna altijd als ge bij "artists" een map opeklapt?
- live wallpapers zijn weg (voor snelheid/batterij optimaliseren?), op zich maakt mij da ni veel uit, mr tis een waarschuwing voor degeen da wel tof vinden
- ah en de achtergrond van de smsgesprekken/telefoonboek is int wit, was da drvoor ni int zwart? kvon da wel beetje stylisher :D , maar 't is opzich geen bug denkik



Zeker al heerlijk werk verricht, en kben voorlopig supercontent van men cheapo phone met de T12NL rom! ^O^
pi_119882606
Antutu is pas geupdate, de resultaten zouden ook daardoor iets anders kunnen zijn.
Meerdere keren testen geeft verschillende resultaten.
Mijn Star V1277 gaf al een paar keer boven 6100, terwijl vorige keren de resultaten rond de 5300 waren.
Overigens voor geïnteresseerden, die V1277 is echt een prima telefoontje voor het geld,
nog geen enkel probleem gevonden, echt alles werkt, geen chinese overtollige app's, nederlands in te stellen, volledige playstore, fantastisch QHD amoled scherm, batterij gaat makkelijk de dag uit,
werkelijk helemaal goed, ondanks de slechts 512mB ram.
Zelfs de adapter was EU type.
pi_119882893
oops
pi_119883283
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Mehari het volgende:

Overigens voor geïnteresseerden, die V1277 is echt een prima telefoontje voor het geld,
nog geen enkel probleem gevonden, echt alles werkt, geen chinese overtollige app's, nederlands in te stellen, volledige playstore, fantastisch QHD amoled scherm, batterij gaat makkelijk de dag uit,
werkelijk helemaal goed, ondanks de slechts 512mB ram.
Zelfs de adapter was EU type.
QHD op 4,3 inch is op zich best prima idd, weet je zeker dat het amoled is? Ram is misschien nog een twijfelpunt maar zag bij een verkoper dat deze op 1.2Ghz geclocked is, dat scheelt ook wel in Antutu natuurlijk.
pi_119883287
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef SittingDuck het volgende:
Heb even getest, maar de code in de OP lijkt niet meer geldig bij Pandawill:

Coupon code "panda4fok" is not valid.
PANDAFORYOU5 is de beste code geloof ik
pi_119883641
Heb gevraagd in een winkel hier in de buurt, en als ik mijn Neo openvijs kunnen zij het wel solderen enzo :D

Shiz zou jij misschien een paar tips kunnen geven? Weet dat je gezegd had dat de vijzen vastgeplakt zaten dat dat lastig was, maar zijn er nog dingen die je bent tegengekomen waar ik best op let? Dingen die moeilijk terug ineen te zetten waren ofzo? Thx,

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nu heb ik trouwens zelf ook gemerkt wat naar mijn vincent_vd hier aankaartte..
neo werkt multi touch niet erg lekker af.. ik heb momenteel een N64 emulator draaien ( wat een geweldige uitvinding om n64 roms te kunnen emuleren op android :P!) en ik merk dat ik tijdens het spelen van bijv. Mario Kart als ik gas wil blijven geven en de bocht om, mijn gas knopje even niet reageert en ik dus gas afneem.. een lichte beweging en hij word weer herkend..
irritant soms, maar er valt wel mee te leven :P

nu lekker mario spielnnnnn O-)
héhé dat bedoelde ik idd dus :) Kan idd beetje ambetant zijn bij games maarja, blijft fantastisch ding voor de prijs, en zo veel game ik toch niet op men gsm dus :)
pi_119883699
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 07:45 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Daar kwam ik ook achter, maar hoe kun je dat doen?
Iemand enig idee? Batterij caliberen.
pi_119883893
Nou, die 1.2Ghz doet'ie bij mij niet, volgens Antutu maar 1.001Ghz.
Dat amoled staat met grote letters op de doos, wordt ook vaak vermeld bij de specs.
Het ziet er ook erg goed uit, totaal geen light bleeding, zwart is echt zwart.
Hdmi uit is best grappig, veel klachten op diverse fora over dat het beeld alleen rechtop is maar bij mij komt alles goed bij het afspelen van video en foto met de telefoon in liggende positie,
samen met een bluetooth muis kan je gewoon op de tv werken.
Nog eens een bluetooth toetsenbord proberen, dan is het helemaal af.
pi_119883905
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Iemand enig idee? Batterij caliberen.
appje downloaden van de store? die beweren dat te kunnen..
pi_119883965
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Iemand enig idee? Batterij caliberen.
100% charge -> 0% charge -> 100% charge -> wipe battery stats -> 100% charge.
pi_119885741
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef Mehari het volgende:
Nou, die 1.2Ghz doet'ie bij mij niet, volgens Antutu maar 1.001Ghz.
Dat amoled staat met grote letters op de doos, wordt ook vaak vermeld bij de specs.
Ah zie het al, de 6577 doet 1.2Ghz en de 6575 1 Ghz, kan dat kloppen?
Amoled net gevonden en dat maakt het wel heel interessant. QHD amoled 4.3" + 6577 op 1.2 + 2000Mah accu is best een puike combi waar je zo een dagje op 1 lading mee doorkomt en toch best heel redelijke prestaties mee haalt. :-)
pi_119886027
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:10 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ah zie het al, de 6577 doet 1.2Ghz en de 6575 1 Ghz, kan dat kloppen?
Amoled net gevonden en dat maakt het wel heel interessant. QHD amoled 4.3" + 6577 op 1.2 + 2000Mah accu is best een puike combi waar je zo een dagje op 1 lading mee doorkomt en toch best heel redelijke prestaties mee haalt. :-)
MTK6577T is dacht ik 1.2Ghz en MTK6577 normaal 1.0 Ghz.
  maandag 3 december 2012 @ 17:35:27 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119886716
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb gevraagd in een winkel hier in de buurt, en als ik mijn Neo openvijs kunnen zij het wel solderen enzo :D

Shiz zou jij misschien een paar tips kunnen geven? Weet dat je gezegd had dat de vijzen vastgeplakt zaten dat dat lastig was, maar zijn er nog dingen die je bent tegengekomen waar ik best op let? Dingen die moeilijk terug ineen te zetten waren ofzo? Thx,

[..]
Bedoel je mij niet stiekem :@.

Ik heb de Neo open gehad. Benodigdheden: Brute kracht en een goed passende schroevendraaier.
De schroefjes zitten met lijm vast dus het gaat een gevecht worden. (zelf 1 uit moeten boren).

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef Mehari het volgende:
Nou, die 1.2Ghz doet'ie bij mij niet, volgens Antutu maar 1.001Ghz.
Dat amoled staat met grote letters op de doos, wordt ook vaak vermeld bij de specs.
Het ziet er ook erg goed uit, totaal geen light bleeding, zwart is echt zwart.
Hdmi uit is best grappig, veel klachten op diverse fora over dat het beeld alleen rechtop is maar bij mij komt alles goed bij het afspelen van video en foto met de telefoon in liggende positie,
samen met een bluetooth muis kan je gewoon op de tv werken.
Nog eens een bluetooth toetsenbord proberen, dan is het helemaal af.
Goed om te horen dat dat goed werkt :D! De meeste MTK6577's draaien overigens op 1Ghz, alleen de nieuwere telfoons hebben een overklokmogelijkheid.

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:10 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ah zie het al, de 6577 doet 1.2Ghz en de 6575 1 Ghz, kan dat kloppen?
Amoled net gevonden en dat maakt het wel heel interessant. QHD amoled 4.3" + 6577 op 1.2 + 2000Mah accu is best een puike combi waar je zo een dagje op 1 lading mee doorkomt en toch best heel redelijke prestaties mee haalt. :-)
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef Creqaw het volgende:

[..]

MTK6577T is dacht ik 1.2Ghz en MTK6577 normaal 1.0 Ghz.
Correct, de T is niks meer dan een overklok. Meestal gebruiken fabrikanten gewoon de processor aanduiding zonder T.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119886798
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bedoel je mij niet stiekem :@.

Ik heb de Neo open gehad. Benodigdheden: Brute kracht en een goed passende schroevendraaier.
De schroefjes zitten met lijm vast dus het gaat een gevecht worden. (zelf 1 uit moeten boren).

Oei ja natuurlijk :D Had om de één of andere reden in mijn hoofd zitten dat Shiz dat gedaan had :)
En ok, ga eerst een schroevendraaier moeten kopen dan heb niets zo klein dat goed past. Op die schroefjes na wel geen problemen gehad dan? Dat klinkt dan toch nog tamelijk veelbelovend :)
  maandag 3 december 2012 @ 17:41:25 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119886910
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Oei ja natuurlijk :D Had om de één of andere reden in mijn hoofd zitten dat Shiz dat gedaan had :)
En ok, ga eerst een schroevendraaier moeten kopen dan heb niets zo klein dat goed past. Op die schroefjes na wel geen problemen gehad dan? Dat klinkt dan toch nog tamelijk veelbelovend :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119888101
Juist ook geupdate naar de NL rom van Xenorium en haal een score van 6681!
pi_119889140
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef CruiSerX007 het volgende:

[..]

'kdraai nu de T12NL ROM sinds 2 dagen, eerste indruk is dat de neo razendsnel opstart!
Verder haalt 'm nu een AnTuTu score van: 6572 met deze rom, en ik kan mij met de stock rom (T12) iets herinneren van 5700!

[ afbeelding ]

euh voor de rest:
- "music" is nog int engels + crashed bijna altijd als ge bij "artists" een map opeklapt?
- live wallpapers zijn weg (voor snelheid/batterij optimaliseren?), op zich maakt mij da ni veel uit, mr tis een waarschuwing voor degeen da wel tof vinden
- ah en de achtergrond van de smsgesprekken/telefoonboek is int wit, was da drvoor ni int zwart? kvon da wel beetje stylisher :D , maar 't is opzich geen bug denkik

[ afbeelding ]

Zeker al heerlijk werk verricht, en kben voorlopig supercontent van men cheapo phone met de T12NL rom! ^O^
Bedankt voor je input. Zal de bugs toevoegen aan mijn bugslijst! Als ik weer eens tijd heb richting de kerstvakantie dan ga ik aan de slag om v2 te maken waar de bugs verholpen zijn.
pi_119890495
Everything went better than expected! :D
Die schroefjes kwamen los alsof het niets was, misschien dat ze bij jouw wat gemorst hadden met de lijm ofzo :p

Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119891510
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef YebCar het volgende:
hopelijk komen de quadcores in januari / februari uit
kan ik er nog eentje oppikken
Ze zijn er al hoor, zie de OP, alleen de MT6589 smartphones moeten nog uitkomen.
pi_119902455
Hmm was dus een slecht idee om de Jiayu G2 nog te willen bestellen :P Dacht eigenlijk dat dat oude model ook 1gig ram had, maar dat is dus alleen dat nieuwe model. Verder ben je zonder 3G tegewoordig ook nergens (heeft mijn huidige toestel ook niet..) Even doorsparen!
pi_119903772
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:01 schreef Vincent_vd het volgende:
Goed nieuws!
Blijkbaar is Google Now een tijdje geleden al geport voor ICS :D
Gewoon dit flashen in CWM en je hebt google Now :D

Edit:
hmm, na dit te flashen werkt google now wel perfect, maar als ik nu via blackmart iets wil installeren zegt hij "there is a problem parsing the package".
Misschien toch best niet installeren dan, of mensen die het willen testen best eerst een cwm backup maken :)
Edit2: lag precies gewoon aan de app die ik wilde downloaden, probeerde een andere en die ging wel gewoon :)
en werkt dit nog een beetje? andere mensen al geprobeerd?
deze is neem ik aan gewoon in t Engels toch?
pi_119903815
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:38 schreef Downstar het volgende:

[..]

en werkt dit nog een beetje? andere mensen al geprobeerd?
deze is neem ik aan gewoon in t Engels toch?
Werkte tot ik hem daarnet uit elkaar gevezen heb perfect bij mij :) Was inderdaad in het engels, heb niet getest of je het ook in het Nederlands kon zetten.
pi_119904016
Mijn neo doet een beetje gek..
wifi signaal is opeens zwakker.. playstore blijft lang laden..
whatsapp werkt niet op wifi, 3g daarin tegen wel weer goed..

reboot helpt weinig :(... miss toch maar eens resetten naar fabrieksinstellingen mocht hij dit blijven doen..


Naar nogmaals reboot, geen probleem meer :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Downstar op 03-12-2012 23:56:54 ]
  maandag 3 december 2012 @ 23:49:18 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119904221
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef SittingDuck het volgende:
Heb even getest, maar de code in de OP lijkt niet meer geldig bij Pandawill:

Coupon code "panda4fok" is not valid.
Dat ligt niet aan de code hoor, die doet het gewoon, probeer het net:
quote:
Subtotal $15.99
Discount (panda4fok) -$0.80
Dat jij een code wilt toepassen op een reeds afgeprijsd item of een item dat in de aanbieding/pre-order staat, daar kunnen wij niks aan doen (dat zal het namelijk zijn). :P
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Oei ja natuurlijk :D Had om de één of andere reden in mijn hoofd zitten dat Shiz dat gedaan had :)
[..]
Dat was ik togh nie, jongûh! :D
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:06 schreef tharonny het volgende:
Hmm was dus een slecht idee om de Jiayu G2 nog te willen bestellen :P Dacht eigenlijk dat dat oude model ook 1gig ram had, maar dat is dus alleen dat nieuwe model. Verder ben je zonder 3G tegewoordig ook nergens (heeft mijn huidige toestel ook niet..) Even doorsparen!
Het model dat ik had, de eerste JY-G2 met 6575-processor, had wel gewoon werkende 3G, 1GB RAM en 8 Megapixel camera. Dat hebben ze later veranderd in een 'luxe' versie met 6577-processor en als inboeten: 512MB RAM + 5 Megapixel camera en een 6577-versie met 1GB RAM en 8 Megapixel camera. Er waren wat licentieproblemen waardoor ze van WCDMA 850/900/2100 opeens alleen nog maar 2100 hadden neergekwakt als compatible. Maar goed, zelfs dan, 3G is verder alleen maar op de 2100 Mhz, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Vast een foute netwerkprovider-instelling indien het niet werkt, is mijn gok.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119907412
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Het model dat ik had, de eerste JY-G2 met 6575-processor, had wel gewoon werkende 3G, 1GB RAM en 8 Megapixel camera. Dat hebben ze later veranderd in een 'luxe' versie met 6577-processor en als inboeten: 512MB RAM + 5 Megapixel camera en een 6577-versie met 1GB RAM en 8 Megapixel camera. Er waren wat licentieproblemen waardoor ze van WCDMA 850/900/2100 opeens alleen nog maar 2100 hadden neergekwakt als compatible. Maar goed, zelfs dan, 3G is verder alleen maar op de 2100 Mhz, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Vast een foute netwerkprovider-instelling indien het niet werkt, is mijn gok.
Ik denkt dat ik die JY G2+ toch ga bestellen via Mixeshop voor 116¤.
Ik heb zelf ook een Neo in huis, mijn madam heeft die ondertussen in gebruik .
Ik vind een 4.5" scherm te groot, ik kan er niet mee overweg :P
Daarom dat ik een 4" wil, ik kom van een 3.2" samsung gio
I love the smell of china electroncs in the morning!
  dinsdag 4 december 2012 @ 07:51:12 #61
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119907618
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:11 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Ik denkt dat ik die JY G2+ toch ga bestellen via Mixeshop voor 116¤.
Ik heb zelf ook een Neo in huis, mijn madam heeft die ondertussen in gebruik .
Ik vind een 4.5" scherm te groot, ik kan er niet mee overweg :P
Daarom dat ik een 4" wil, ik kom van een 3.2" samsung gio
De g2+ is bij Jiayumobileshop 135 dollar met extra batterij etc. Ik zou hem daar halen.

Edit:http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.html

Is 5 dollar duurder geworden (coupon thankyou).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119907703
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 07:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De g2+ is bij Jiayumobileshop 135 dollar met extra batterij etc. Ik zou hem daar halen.

Edit:http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.html

Is 5 dollar duurder geworden (coupon thankyou).

Dat is die met 512 ram en een 5mp camera, ik wil deze: :)

http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.html
I love the smell of china electroncs in the morning!
  dinsdag 4 december 2012 @ 09:07:44 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119908420
8% korting op smartphones bij BuyInCoins (helaas niet een heel actueel assortiment) coupon: KEGEFS
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119909260
Heeft iemand ervaring met de Amoi N821? Zit te twijfelen tussen deze of de Jiayu G3. Of zijn er nog andere toffe toestellen beschikbaar op het moment?
pi_119911032
wat is nu verschil tussen upgrade uitleg op lightake forum en de verschillen tutorials die in deze topic worden beschreven??

http://forum.lightake.com/Topic.aspx?BoardID=43&TopicID=2207
pi_119911568
Hoe krijg ik clockwork mod als standaard geflashed? Ik moet steeds clockworkmod weer opnieuw flashen om toegang er tot te krijgen.

EDIT:

Oh volgens mij heb ik het al, had de laatste keer neit gezegt dat hij de stock recovery niet mocht flashen tijden de boot.
pi_119912932
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:51 schreef Uchiha1911 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Amoi N821? Zit te twijfelen tussen deze of de Jiayu G3. Of zijn er nog andere toffe toestellen beschikbaar op het moment?
Dat lijkt me niet zo moeilijk: de G3..
pi_119914260
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:51 schreef Uchiha1911 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Amoi N821? Zit te twijfelen tussen deze of de Jiayu G3. Of zijn er nog andere toffe toestellen beschikbaar op het moment?
Ik krijg deze week nog de Amoi binnen dus kan je dan laten weten hoe die is!
pi_119915377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 09:51 schreef Uchiha1911 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Amoi N821? Zit te twijfelen tussen deze of de Jiayu G3. Of zijn er nog andere toffe toestellen beschikbaar op het moment?
Ik weet dat i124Q er ook 1 heeft.

Hij vertelde dat hij het scherm wat beter vond dan de NEO en lekkerder in de hand ligt. Ook accu capaciteit ligt wat hoger. Hij had hem gedowngrade en nu met NL taal en root en CWM.
pi_119916929
Ik zie het nu pas eingelijk. Er zit geen notification led in de Neo of ligt dat aan mij?
pi_119917390
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef vuurpaard66 het volgende:
wat is nu verschil tussen upgrade uitleg op lightake forum en de verschillen tutorials die in deze topic worden beschreven??

http://forum.lightake.com/Topic.aspx?BoardID=43&TopicID=2207
niks toch?

hun doen het ook via mobile uncle ( het flashen van recovery)
en hun rooten alleen via een andere chinees script..
voor de rest gelijkwaardig..
pi_119917490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 08:03 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Dat is die met 512 ram en een 5mp camera, ik wil deze: :)

http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.html
Note wel dat hij geen wireless-n ondersteund.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_119923759
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef Haque het volgende:

[..]

Note wel dat hij geen wireless-n ondersteund.
vreemd, op andere sites staat dat hij dit wel ondersteund. Ik heb hem besteld bij Mixeshop ondertussen. Nu eventjes afwachten. :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_119925169
http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p69985.html

Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.
pi_119925424
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p69985.html

Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.
Resolutie?
Ik blijf twijfelen, Umi X1 of wachten?
pi_119927032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p69985.html

Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.
Is 512 Mb geheugen ipv 1GB. Accu is gemiddeld. Maar voor die prijs een leuk ding.
pi_119927707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:54 schreef k00tj3 het volgende:
Ik zie het nu pas eingelijk. Er zit geen notification led in de Neo of ligt dat aan mij?
Dat klopt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:12:31 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119927851
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef Haque het volgende:

[..]

Note wel dat hij geen wireless-n ondersteund.
Dat vergeten ze op Chinese sites regelmatig te vermelden. Waarom is me nog steeds een raadsel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p69985.html

Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.
Lijkt me een prima telefoon voor dat geld.

Zelf ga ik de Jiayu inruilen voor iets anders denk ik. Mijn spec-geilheid verteld me dat het een 1080P 5'' scherm met quadcore processor moet worden (en 2GB ram).Maar dat is over een maand of 3 pas goed beschikbaar denk ik :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119930573
1080p schermen zullen die niet exclusief voor de duurdere prijsklasse zijn? Dus dan verwacht ik dat het geen budget zal wezen en een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of een Xiaomi Mi2 hebben zo'n beetje alles wat je verwacht van een high end toestel, maar 1080p lijkt me iets voor nieuwe flagships van 2013 VN de grote merken.
pi_119930988
Meer mensen last van dat bij de neo maar 1 kant van headphones het doet? Vanochtend nergens last van nu krijg ik maar door 1 oortje geluid
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:19:49 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119931045
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
1080p schermen zullen die niet exclusief voor de duurdere prijsklasse zijn? Dus dan verwacht ik dat het geen budget zal wezen en een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of een Xiaomi Mi2 hebben zo'n beetje alles wat je verwacht van een high end toestel, maar 1080p lijkt me iets voor nieuwe flagships van 2013 VN de grote merken.
Ze hebben het er over dat de nieuwe quadcore toestellen met Mediatek aardig goedkoper zullen worden. 1080P schermen vallen qua prijs ook wel mee dacht ik. 300 dollar (of iets meer) heb ik er wel voor over.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119931956
Hey jongens ,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar een china mobiele telefoon maar ik weet niet of ze wel goede kwaliteit en zo hebben.
Zou iemand mij misschien kunnen vertelen bij welke site ik zou moeten bestellen en hoe het gaat met de douane en natuurlijk welke telefoon het beste is. (Ik wil rond de 100-150 uitgeven , Kan ook iets meer als ie echt goed is maar liever niet)
Heel erg bedankt alvast

Derek
pi_119932336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef derekpsv het volgende:
Hey jongens ,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar een china mobiele telefoon maar ik weet niet of ze wel goede kwaliteit en zo hebben.
Zou iemand mij misschien kunnen vertelen bij welke site ik zou moeten bestellen en hoe het gaat met de douane en natuurlijk welke telefoon het beste is. (Ik wil rond de 100-150 uitgeven , Kan ook iets meer als ie echt goed is maar liever niet)
Heel erg bedankt alvast

Derek
Ik hoor dat fastcardtech, mixeshop,tmallbox en lightake wel betrouwbaar zijn. Verder is er ook nog mistertao. Zijn er nog meer maar kan me de namen niet herinneren. 150 euro is rond de 190 dollar dus ik gok dat je daar wel een Neo van kan halen. Douane is een beetje hit or miss. Veel hebben niks hoeven betalen maar anderen weer wel. Ga ermaar uit van wel en wees blij als het niet zo is.
pi_119932733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Ik hoor dat fastcardtech, mixeshop,tmallbox en lightake wel betrouwbaar zijn. Verder is er ook nog mistertao. Zijn er nog meer maar kan me de namen niet herinneren. 150 euro is rond de 190 dollar dus ik gok dat je daar wel een Neo van kan halen. Douane is een beetje hit or miss. Veel hebben niks hoeven betalen maar anderen weer wel. Ga ermaar uit van wel en wees blij als het niet zo is.
Dus zoals ik het nu hoor zou ik als ik een china phone wil kopen voor de Neo moeten gaan?
En ik heb nog een ander vraagje , Hoe is de snelheid ,en de Lag bij games en zo op de neo? (Ik hoef geen echt grote games te spelen maar gewoon wat kleine)
pi_119932896
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef derekpsv het volgende:

[..]

Dus zoals ik het nu hoor zou ik als ik een china phone wil kopen voor de Neo moeten gaan?
En ik heb nog een ander vraagje , Hoe is de snelheid ,en de Lag bij games en zo op de neo? (Ik hoef geen echt grote games te spelen maar gewoon wat kleine)
Ik vind persoonlijk de Jiayu G3 en Umi X1 mooier maar dat licht buiten je budget. Qua specs is er ook niet veel anders behalve dat je dan Gorilla Glass (of vergelijkbaars) mist. Spelletjes speel ik niet heel veel, heb eigenlijk alleen Angry Birds Star Wars geprobeerd wat flawless werkt. Er was iemand die zei dat GTA III ook goed werkte.
pi_119933423
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk de Jiayu G3 en Umi X1 mooier maar dat licht buiten je budget. Qua specs is er ook niet veel anders behalve dat je dan Gorilla Glass (of vergelijkbaars) mist. Spelletjes speel ik niet heel veel, heb eigenlijk alleen Angry Birds Star Wars geprobeerd wat flawless werkt. Er was iemand die zei dat GTA III ook goed werkte.
Is de jiayu G3 beter want ik zou er best wat bij me budget willen doen voor een betere , en eigenlijk zou die wel in me budget passen 143,60. Maar helaas dan nog met douane en zo.
Maar ik zou graag willen weten of er echt een groot verschil tussen zit en fijner is en zo

alvast bedankt

Derek
pi_119933577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:07 schreef derekpsv het volgende:

[..]

Is de jiayu G3 beter want ik zou er best wat bij me budget willen doen voor een betere , en eigenlijk zou die wel in me budget passen 143,60. Maar helaas dan nog met douane en zo.
Maar ik zou graag willen weten of er echt een groot verschil tussen zit en fijner is en zo

alvast bedankt

Derek
Voor zover ik het weet zit het grootste verschil in de batterij (is groot), het scherm (Gorilla Glass) en het design. Batterij is de Jiayu volgensmij echt uniek mee. Het scherm en design zijn te verwaarlozen afhangend van een screen protector en jou smaak in design.
pi_119934673
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Voor zover ik het weet zit het grootste verschil in de batterij (is groot), het scherm (Gorilla Glass) en het design. Batterij is de Jiayu volgensmij echt uniek mee. Het scherm en design zijn te verwaarlozen afhangend van een screen protector en jou smaak in design.
Ik denk dat ik dan gewoon voor de jiayu ga , Meestal is mijn batterij nogal snel leeg (Gebruik iets te veel)
Bedankt voor alle hulp :)
pi_119934937
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef mtchel112 het volgende:
Meer mensen last van dat bij de neo maar 1 kant van headphones het doet? Vanochtend nergens last van nu krijg ik maar door 1 oortje geluid
Stekkertje beetje bijdraaien, dan doet die het wel weer? (heb ik overigens alleen bij de bijgeleverde oortjes, met andere oortjes doet hij het gewoon altijd goed)
pi_119939488
Die oortdoppies zijn gewoon rotzooi.

Wat zijn alternatieven eigenlijk zodat je ook nog gewoon goed radio ontvangt?
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:58:35 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119940002
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Xenorium het volgende:
Die oortdoppies zijn gewoon rotzooi.

Wat zijn alternatieven eigenlijk zodat je ook nog gewoon goed radio ontvangt?
Zal straks even een aantal proberen :D

Heb hier een paar awei's, brainvawz en een sennheiser liggen. Zit vast één tussen die het goed doet :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119944745
Ik ga deze als kerstcadeau krijgen (zelf uitgezocht, uiteraard): http://www.china24shop.co(...)-display-p-1104.html
Ben benieuwd :) Ik heb me goed ingelezen, dus ik hoop dat dit toch echt een goeie keus was :P
  woensdag 5 december 2012 @ 03:46:01 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119944961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 02:11 schreef stroopwafelt het volgende:
Ik ga deze als kerstcadeau krijgen (zelf uitgezocht, uiteraard): http://www.china24shop.co(...)-display-p-1104.html
Ben benieuwd :) Ik heb me goed ingelezen, dus ik hoop dat dit toch echt een goeie keus was :P
Is maar 512MB. Voor dat feit is de prijs niet denderend. Het type (/merk???) is niet (heel) populair. Je krijgt geen updates via het besturingssysteem zelf (over-the-air), maar moet je je via fora over inlezen over er nieuwe firmware is en welke instructies je moet volgen om die versie dan op je mobieltje te zetten. Dat is makkelijker te doen als je mede-Nederlanders of Engelstalige lui hebt met datzelfde mobieltje. Zelf het wiel uitvinden op Chinese fora is minder tofjens.

Pluspunten zijn natuurlijk de ok 2000mAh accu (in zoverre die dat daadwerkelijk blijkt, da's altijd maar afvragen bij Chinese no-name brands) en een 720p display. Verder ken ik die shop niet, dus dat is up-to-you.

Overall: als je 512MB niet erg vindt in tijden waar 1GB eigenlijk de standaard is en boeien updates je niet of denk je dat je daar zelf wel een community voor vindt of Chinese forumposts voor door een vertaler gaat halen: go for it. Anders, zoals velen voor een phone uit de OpeningsPost gaan, al is dat nu vast te laat. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119947091
Iemand ervaringen met de WCDMA instellingen via *#*#4636#*#*?
Het viel me op dat bij het energieverbruik van de Neo het mobiele netwerk veel stroom verbruikt. Als je *#*#4636#*#* invoert bij je telefoonkiezer kun je deze instelling aanpassen waarbij hij standaard op WCDMA preferred staat, als je deze op GSM auto zet zou het energieverbruik minder moeten worden?
pi_119947158
Die 512mB valt in de praktijk wel mee, gebruik ik nu ook een week met Android 4.
De schermkwaliteit kan tegenvallen, 260k waar je eigenlijk 16000k wilt.
Overigens QHD is geen 1280x720 maar 960x540, tegenstrijdige info dus.
Maar ja dat klopt wel vaker niet.
Zelf heb ik hiervoor een B63M gebruikt en die zat goed in elkaar.
pi_119947211
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef bakkertje99 het volgende:
Iemand ervaringen met de WCDMA instellingen via *#*#4636#*#*?
Het viel me op dat bij het energieverbruik van de Neo het mobiele netwerk veel stroom verbruikt. Als je *#*#4636#*#* invoert bij je telefoonkiezer kun je deze instelling aanpassen waarbij hij standaard op WCDMA preferred staat, als je deze op GSM auto zet zou het energieverbruik minder moeten worden?
Met de app Mobileuncle heb je direct toegang tot de engineering mode, wat betreft die setting, gewoon proberen.
pi_119954568
Zo! De bezorger wilde net me Umi X1 komen brengen, maar ik moet 50,30 euro betalen! De douane zit me wel flink te naaien dus. Maarja, nog steeds me telefoon niet, omdat ik geen cash bij me heb en de bezorger geen pingeval...
pi_119955710
Hallo Allemaal,

Allereerst dank aan allen voor het melden van jullie bevindingen en stappenplan waarmee zowel ik als mijn collega onze Neo No2 (Lightake) hebben kunnen voorzien van root, CWM en Xenorium NL ROM.
Daarom ook speciale dank aan RobertNL en Xenorium!!

Echter valt ons beide een vervelend issue op (in de Xenorium NL Rom) en dat is als iemand belt zijn/haar vast/mobiel nummer zichtbaar wordt ipv van zijn naam zoals opgenomen contactenlijst. Nu staat in contacten lijst er altijd +31 gevolgd door het gsm nummer zonder de nul (0). Dus als iemand belt met zijn/haar mobiele/vaste nummer match dat niet met de +31 die ervoor staat in contactenlijst. Hebben jullie daar ook last van? Iemand oplossing hiervoor?

Mocht bovenstaande vaag zijn, hierbij een voorbeeld:
Stel dat Pietje Zwart (06-12345678) belt, dan zie je dus niet zijn contact naam maar nummer 06-12345678 in het scherm staan terwijl Pietje Zwart met +31 612345678 in contactenlijst opgenomen staat. Normaal moet android die vertaalslag maken en deze matchen op de contacten lijst om zo de naam te tonen ipv nummer. Ik las ergens iets over aanpassing in build.prop gerelateerd aan: ro.phone.min_match=9 in topic missing Caller ID match?!?! een V2 uitdaging voor Xenorium :)???

Voor de geinteresseerden: naast mijn Neo No2 wacht ik met smart op mijn Umi X1! Hopelijk geen probleem met GPS fix zoals ik links en rechts lees!


Alvast dank!

[ Bericht 6% gewijzigd door JD_1971 op 05-12-2012 15:02:24 ]
pi_119956925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:47 schreef Nellykelly het volgende:
Zo! De bezorger wilde net me Umi X1 komen brengen, maar ik moet 50,30 euro betalen! De douane zit me wel flink te naaien dus. Maarja, nog steeds me telefoon niet, omdat ik geen cash bij me heb en de bezorger geen pingeval...
50 euro is best veel. Hoe hoog waren de kosten voor de telefoon zelf?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_119957514
@McNulty

50.30 - 12,5 inklaringskosten = 37.8 euro aan (21%) btw over de waarde van telefoon. Dus (37.8/21)*100 = 180,- euro. Mijn Umi X1 is tegen 190 euro door UreDeal aan mij verkocht waarmee ik dus 52,40 mag neertellen indien douane hem eruit pikt. Dus bidden op de blote knieen :).
pi_119958154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 15:05 schreef JD_1971 het volgende:
@McNulty

50.30 - 12,5 inklaringskosten = 37.8 euro aan (21%) btw over de waarde van telefoon. Dus (37.8/21)*100 = 180,- euro. Mijn Umi X1 is tegen 190 euro door UreDeal aan mij verkocht waarmee ik dus 52,40 mag neertellen indien douane hem eruit pikt. Dus bidden op de blote knieen :).
McNulty, precies dat^
En ik heb hem voor 180 euro bij uredeal. Morgen maar even ophalen bij het postkantoor.. beetje jammer, zit er al langer dan een maand op te wachten. Nooit meer gratis verzenden, gewoon DHL voortaan.
pi_119958248
Ach, jij krijgt hem tenminste binnenkort, mijn Umi is ergens maar PostNL weet niet waar precies.
pi_119960304
DHL stond altijd voor gegarandeerd betalen, komen dan de extra verzendkosten ook bij.
Je betaald over het totaal.
pi_119960586
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Mehari het volgende:
DHL stond altijd voor gegarandeerd betalen, komen dan de extra verzendkosten ook bij.
Je betaald over het totaal.
er zijn een heleboel mensen die bij mixeshop hebben besteld en geen tax hoeven te betalen

20 nov me neo besteld

status: The item will leave Hong Kong for its destination on 6-Dec-2012
pi_119984865
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Majinster het volgende:

[..]

er zijn een heleboel mensen die bij mixeshop hebben besteld en geen tax hoeven te betalen

20 nov me neo besteld

status: The item will leave Hong Kong for its destination on 6-Dec-2012
De mijne was op de 17e vertrokken uit HK en uiteindelijk afgelopen vrijdag binnen (reken maar op een 2 weken). Gratis verzending en ik heb gelukkig geen belasting hoeven betalen..
pi_119994287
Tada, speeltjes! :)



Die Umi is echt VET en ook die verpakking!

[ Bericht 2% gewijzigd door SittingDuck op 06-12-2012 16:00:23 ]
pi_119994467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef SittingDuck het volgende:
Tada, speeltjes! :)

[ afbeelding ]

Die Umi is echt VET en ook die verpakking!
De foto mag wel iets groter, ik zie het bijna niet nu :P
pi_119994674
Neo bevalt prima, ik heb nog een vraagje over cwm die we via de mobile unlce tool hebben geinstalleerd. Deze is na de installatie van gapps weer verdwenen.

Als ik de cwm (recovery.img) nu opnieuw installeer via mobile uncle tools dan kan ik hem daarna prima in cwm booten..

Maar na opnieuw opstarten en volume up of down kom ik altijd in de recovery boot van de neo zelf, waar ik eigenlijk de cwm verwacht..

had verwacht altijd te kunnen booten in cwm, of kan het toch ?
pi_119997824
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef henkieve het volgende:
Neo bevalt prima, ik heb nog een vraagje over cwm die we via de mobile unlce tool hebben geinstalleerd. Deze is na de installatie van gapps weer verdwenen.

Als ik de cwm (recovery.img) nu opnieuw installeer via mobile uncle tools dan kan ik hem daarna prima in cwm booten..

Maar na opnieuw opstarten en volume up of down kom ik altijd in de recovery boot van de neo zelf, waar ik eigenlijk de cwm verwacht..

had verwacht altijd te kunnen booten in cwm, of kan het toch ?
Dan kies je voor de optie om de stock recovery weer terug te flashen als je uit clockworkmod weer gaat :P
pi_119998669
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:56 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

De foto mag wel iets groter, ik zie het bijna niet nu :P
Zo beter? :)
pi_119998695
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:00 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Zo beter? :)
Ja ziet er goed uit idd :)
pi_119999480
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef SittingDuck het volgende:
Tada, speeltjes! :)

[ afbeelding ]

Die Umi is echt VET en ook die verpakking!
Hoe is de Amoi? :D Umi > Amoi?
pi_119999924
De Newman N2 / Freelander I20 begint leverbaar te worden. Een telefoon met prachtige specs, vergelijkbaar met de Nexus4:

http://www.pandawill.com/(...)p70195/category/380/

Voor ongeveer ¤250,- excl. evt. douane kosten.

Zelf ga ik wellicht een phablet kopen, deze wel teverstaan:

http://www.pandawill.com/(...)gps-grey-p70143.html
pi_120004071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef Uchiha1911 het volgende:

[..]

Hoe is de Amoi? :D Umi > Amoi?
Allebei hele mooie toestellen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de Umi X1 qua stijl enzo.
Die heeft ook meteen Google Play er op en een eigen skin. Erg mooi!
pi_120008096
Ik heb de Umi ook binnen sinds vandaag!! Nu moet ik hem nog even gaan rooten en dingen als baidu er afschoppen. Weet er iemand toevallig ook nog een goede custom rom? Of zal ik wachten op de 4.1.2 versie van Umi zelf? Hij zit nu nog in de beta-versie.
pi_120009336
Neo weer goedkoper geworden :) 162 dollartjes
pi_120009711
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef tharonny het volgende:
Neo weer goedkoper geworden :) 162 dollartjes
$155 met coupon retailmenot
pi_120010015
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:09 schreef glsf het volgende:

[..]

$155 met coupon retailmenot
Best interessant, iemand die hem heeft?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120010539
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Miniem het volgende:

[..]

Best interessant, iemand die hem heeft?
Heb je deze thread wel gelezen. Bijna de gehele thread gaat over dit toestel.
pi_120010722
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:23 schreef glsf het volgende:

[..]

Heb je deze thread wel gelezen. Bijna de gehele thread gaat over dit toestel.
Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?

Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120010821
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?

Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
Staat in de eerste post. Maar om het je makkelijk te maken, zie hier
pi_120011207
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef glsf het volgende:

[..]

Staat in de eerste post. Maar om het je makkelijk te maken, zie hier
Ziet er netjes uit, ik ga er eens over nadenken :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Miniem op 06-12-2012 21:15:19 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120011774
Umi X1 ontvangen, mooi ding maar vanwege het hebben van de Jiayu heb ik die aan m'n zusje gegeven. Was ook de enige in ons gezin zonder een iPhone of dual core phone.
Album: http://imgur.com/a/02vA7

//edit Moet zeggen, de camera op de Umi is een stuk beter dan die van de Jiayu. De front camera van de Umi is wel weer crap.
//edit Paket waarde stond op $10 maar het doosje was opengeknipt en vast getaped. Ik verwacht binnenkort een brief van PostNL om cash op te hoesten.
//edit Ze houden trouwens erg van screen protectors. Er zaten 2 op het scherm en nog 1 los in de doos.

[ Bericht 13% gewijzigd door Creqaw op 06-12-2012 20:53:03 ]
pi_120013707
Jeez, wat lijken al die walkthroughs met rooten en firmware etc ingewikkeld zeg :')
Is het idd zo moeilijk? :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120013887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:44 schreef Creqaw het volgende:
Umi X1 ontvangen, mooi ding maar vanwege het hebben van de Jiayu heb ik die aan m'n zusje gegeven. Was ook de enige in ons gezin zonder een iPhone of dual core phone.
Album: http://imgur.com/a/02vA7

//edit Moet zeggen, de camera op de Umi is een stuk beter dan die van de Jiayu. De front camera van de Umi is wel weer crap.
//edit Paket waarde stond op $10 maar het doosje was opengeknipt en vast getaped. Ik verwacht binnenkort een brief van PostNL om cash op te hoesten.
//edit Ze houden trouwens erg van screen protectors. Er zaten 2 op het scherm en nog 1 los in de doos.
En hoe is het scherm in vergelijking met de G3 ?
pi_120013997
quote:
0s.gif Op donderdag 6 decemberh 2012 21:17 schreef Miniem het volgende:
Jeez, wat lijken al die walkthroughs met rooten en firmware etc ingewikkeld zeg :')
Is het idd zo moeilijk? :P
Stelt allemaal niet zoveel voor. Als je er nog niet bekend mee ben, gewoon alles even goed doorlezen.
pi_120014080
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef tharonny het volgende:

[..]

Stelt allemaal niet zoveel voor. Als je er nog niet bekend mee ben, gewoon alles even goed doorlezen.
En als het niet lukt doe jij het voor me? :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120014444
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:21 schreef glsf het volgende:

[..]

En hoe is het scherm in vergelijking met de G3 ?
Donkerder (ook op dezelfde brightness) maar verder wel gelijk. Scherp en alles niet veel over te klagen. Het kan trouwens ook nog zo zijn dat de G3 gewoon een heel licht scherm heeft.
pi_120015037
Leuk prijsje voor de Neo! Is het lastig om deze te rooten en hier de Play store op te krijgen?
pi_120015070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Uchiha1911 het volgende:
Leuk prijsje voor de Neo! Is het lastig om deze te rooten en hier de Play store op te krijgen?
Zie OP ;)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120015145
Ben de discussies over chinese smartphones al een maandje aan het volgen, intussen een Neo gekocht die ik met succes heb kunnen rooten en updaten naar T12, bedankt daarvoor! :D

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn waarbij de bovenste helft van hun Neo erg warm krijgt na een halfuurtje / uurtje gebruik? Nu ik de cpu op ondemand heb gezet is het minder extreem maar hij kan toch erg warm worden :(

Voor batterij: juicedefender ultimate is echte aanrader, verlengt m'n batterijleven 2.4X op 'balanced' mode (gamen, surfen blijft even snel :D)

Nog een probleempje: De camera gaat bij mij erg traag, nog mensen met dit probleem? Als ik film geraak ik aan amper 10-15 fps denk ik, gelijk welke videokwaliteit ik instel.. :( Moeten er naast de custom rom nog extra drivers geinstalleerd worden voor de camera?

alvast bedankt :)
pi_120016897
@ Mizmat, Ik weet dat er op dit moment wel een camerafix.apk bestand in omloop is, maar de precieze functie hiervan moet je even aan chiz vragen :)

@Miniem, Tuurlijk wil ik je helpen! Daar zitten we hier voor niet? En ik ben echt niet de enige die je verder helpt hoor!
pi_120018714
@miniem met mijn tutorial, met plaatjes notabene.. moet je het toch zeker lukken :D!

@Mizmat, zoals meerdere al hebben gemeld.. bovenkant word idd warm bij veel gebruik..
maar bij niet echt dat je zegt van extreem ofzo..

camera gaat hier wel gewoon snel.. althans ik zie dr geen problemen mee?

ik zal eens kijken naar die juicedefender ultimate!
  donderdag 6 december 2012 @ 23:04:25 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120019259
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120020024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:54 schreef Downstar het volgende:

camera gaat hier wel gewoon snel.. althans ik zie dr geen problemen mee?
Het onderwerp van de video is totaal irrelevant, maar het toont wel de crappy kwaliteit van mijn camera (driver) :p . Gefilmd op medium quality omdat ik dacht dat de high quality er misschien voor zorgde dat ik zo weinig fps had, niet dus.. Ik zie in mijn youtube dat het 3GP formaat is, moet het niet avi of mpeg 4 ofzo zijn?

Filmpje trouwens gewoon via google chrome geupload op youtube in desktop mode, ging lekker snel :D

[ Bericht 14% gewijzigd door mizmat op 06-12-2012 23:20:45 (video-linkje erin vergeten zetten) ]
pi_120021030
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:20 schreef mizmat het volgende:

[..]

Het onderwerp van de video is totaal irrelevant, maar het toont wel de crappy kwaliteit van mijn camera (driver) :p . Gefilmd op medium quality omdat ik dacht dat de high quality er misschien voor zorgde dat ik zo weinig fps had, niet dus.. Ik zie in mijn youtube dat het 3GP formaat is, moet het niet avi of mpeg 4 ofzo zijn?

Filmpje trouwens gewoon via google chrome geupload op youtube in desktop mode, ging lekker snel :D
Tja.. die lage fps komt hier duidelijk doordat er amper licht in de ruimte aanwezig is, en hij automatisch op nachtmodus komt, met een langere sluitertijd tot gevolg..
waardoor er meer licht op de lens kan vallen, en het fps naar beneden gaat..

wss heb je met voldoende licht wel vloeiende beelden.. videosettings zou ik daartegen ook niet op high zetten maar fine, voor HD 720 materiaal ;)
pi_120026923
Gaat er trouwens een normale sim in de neo? Of moet er een nano in?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120027098
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:32 schreef Miniem het volgende:
Gaat er trouwens een normale sim in de neo? Of moet er een nano in?
2x normaal
pi_120027703
Zit even mijn DHL tracking code te bekijken en zie dit staan:

8 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Heb ik nog geluk of ik kan ik vrijwel zeker een rekening verwachten? :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:39:15 #140
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120028687
Voor zover ik de materie beheers, zou ik gokken op het laatste, al kan het raar lopen. Enkel een pakket dat níet ingeklaard wordt, passeert de douane ongezien. Voor jou geldt dus sowieso al het tegenovergestelde...

[ Bericht 0% gewijzigd door funky_fart op 07-12-2012 10:50:59 ]
pi_120029584
*loopt naar de pinautomaat om te pinnen*

Heb 140 euro online betaald.
In het slechtste geval dus 180 euro totaal voor een Neo N02-m. Valt volgens mij nog wel mee, heb hem dan na 5 werkdagen in huis.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:12:47 #142
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120029840
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:03 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Zit even mijn DHL tracking code te bekijken en zie dit staan:

8 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Heb ik nog geluk of ik kan ik vrijwel zeker een rekening verwachten? :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:39 schreef funky_fart het volgende:
Voor zover ik de materie beheers, zou ik gokken op het laatste, al kan het raar lopen. Enkel een pakket dat níet ingeklaard wordt, passeert de douane ongezien. Voor jou geldt dus sowieso al het tegenovergestelde...
Bij DHL gaat alles langs de douane. Zegt dus niks :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120029993
Als ik de Neo bestel kan ik het beste via de free airmail doen denk ik?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120030930
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Miniem het volgende:
Als ik de Neo bestel kan ik het beste via de free airmail doen denk ik?
Hangt ervanaf, het kan eeuwen duren voordat het aankomt.
pi_120031063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Hangt ervanaf, het kan eeuwen duren voordat het aankomt.
Ik bedoel meer qua douanekosten, tijd maakt me niet zoveel uit :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:43:25 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120031117
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik bedoel meer qua douanekosten, tijd maakt me niet zoveel uit :P
Ja, correct :). Als je hem helemaal goedkoop wil moet je het via misterTao doen :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120031181
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, correct :). Als je hem helemaal goedkoop wil moet je het via misterTao doen :D
Ik heb geen CC, helaas niet mogelijk -O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120031235
Ik heb voor de verandering bij Mixeshop besteld en met FEDEX laten versturen.
Eens benieuwd hoe het daar zit met douanekosten in vergelijking met DHL.
I love the smell of china electroncs in the morning!
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:49:28 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120031391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef bartvdg het volgende:
Ik heb voor de verandering bij Mixeshop besteld en met FEDEX laten versturen.
Eens benieuwd hoe het daar zit met douanekosten in vergelijking met DHL.
Het fijne daarmee is dat je naderhand nog een rekening kan krijgen (bij DHL weet je direct waar je aan toe bent).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120034273
quote:
Was al gepost geloof ik en geen official rom zo te zien..:P
pi_120034926
Buysku wil van hun freelander I10 af zowel group deal als lightning deal. Maar hoeveel kost hij nu eigenlijk?
lightning:
http://www.buysku.com/who(...)GPS-Dual-camera.html
$227.99 - 16.7% = $189.99
http://www.buysku.com/Member/Point/Bulkdesc.html?id=187
$207.99 - 12% = $182.99
en als je de group buy uitchecked wordt hij $184.88 :?

[ Bericht 12% gewijzigd door Fasroslis op 07-12-2012 13:24:59 ]
pi_120036330
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:19 schreef Fasroslis het volgende:
freelander I10
Alhankelijk op welke je klikt :)
Overigens is de freelander i10 toch een goedkopere variant van de Newman N1 ?
Dan kun je denk ik beter de Newman N1 kopen want die is bij hun goedkoper dan de i10 8-)
pi_120036495
Is de witte Neo nou op voorraad of niet?
Stukje naar beneden staat er een rode regel :P

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120036648
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef glsf het volgende:

[..]

Alhankelijk op welke je klikt :)
Overigens is de freelander i10 toch een goedkopere variant van de Newman N1 ?
Dan kun je denk ik beter de Newman N1 kopen want die is bij hun goedkoper dan de i10 8-)
Freelander zou inderdaad de OEM en dus goedkopere versie van de Newman moeten zijn alleen lijkt mij die consequent duurder dan het origineel. Soms kan ik die chinezen toch echt niet volgen. Twijfel nog of ik een 2de Neo ga kopen (de eerste hangt hopelijk momenteel ergens in de lucht) of dat het dus de Newman gaat worden.
pi_120036666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Miniem het volgende:
Is de witte Neo nou op voorraad of niet?
Stukje naar beneden staat er een rode regel :P

http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344
Neo(White) is in shortage recently because it's sold so fast, you can choose the black one, we will have in stock on 11/30/2012, all orders will be shipped after 11/30/2012.

30 november, we zijn alweer een weekje verder..
ze zouden dus nu op stock moeten zijn, zeker zijn? even mailen met CS ;)
pi_120036688
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

Neo(White) is in shortage recently because it's sold so fast, you can choose the black one, we will have in stock on 11/30/2012, all orders will be shipped after 11/30/2012.

30 november, we zijn alweer een weekje verder..
ze zouden dus nu op stock moeten zijn, zeker zijn? even mailen met CS ;)
CS? lightake bedoel je? :P moet ik weer 48h wachten ;(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:05:27 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120036799
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef Miniem het volgende:

[..]

CS? lightake bedoel je? :P moet ik weer 48h wachten ;(
Customer Service. En wat hij zegt. :D

Ik begrijp niet dat mensen niemand zouden kennen met een CC. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120036853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
De Newman N2 / Freelander I20 begint leverbaar te worden. Een telefoon met prachtige specs, vergelijkbaar met de Nexus4:

http://www.pandawill.com/(...)p70195/category/380/

Voor ongeveer ¤250,- excl. evt. douane kosten.

Zelf ga ik wellicht een phablet kopen, deze wel teverstaan:

http://www.pandawill.com/(...)gps-grey-p70143.html
Ik ga liever voor een phablet met quadcore :P Maar bedankt voor posten, zag deze telefoons nog niet.
pi_120036871
CS = Customer service = klantenservice, en inderdaad de CS van LT = lightake :P haha

gewoon even vragen idd of ze op voorraad zijn..

Je hebt toch ook prepaid creditcards?
pi_120036961
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:

Je hebt toch ook prepaid creditcards?
Nah, een heel gedoe en bovendien snap ik niet hoe je bij mistertao moet bestellen. :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120037559
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef portabel het volgende:

[..]

Ik ga liever voor een phablet met quadcore :P Maar bedankt voor posten, zag deze telefoons nog niet.
N2 op android-sale in pre-order iets goedkoper dan de freelander op pandawill ($299.99)
http://android-sale.com/newman-n2.html
Nu ja pre-orders daar doen we niet meer aan mee geloof ik.
pi_120038078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef portabel het volgende:

[..]

Ik ga liever voor een phablet met quadcore :P Maar bedankt voor posten, zag deze telefoons nog niet.
Heb hem besteld (deze dus: http://www.pandawill.com/(...)gps-grey-p70143.html)! Nu afwachten.. Ben ook op zoek naar een hoesje voor zo'n ding, dat valt tegen!
pi_120038198
Niemand last van dat Caller ID niet match met Contact list?

Het probleem is dat je niet de naam van een bekend contact te zien krijgt als hij/zij je belt maar gewoon zijn/haar "lokele NL" nummer dus 06-12345678 of 010-1234567.

Dus iemand die je belt, daarvan zie je het "lokale NL" (06-12345678) nummer in display wat eigenlijk gematched moet worden op het internationale nummer (+31-612345678) zoals opgeslagen onder het contact om zijn/haar naam ipv nummer te displayen. Dit werkt wel bij al mijn andere android phones. Dus iemand een idee aangezien mijn collega exact hetzelfde probleem heeft met zijn NEO (Root, CWM, Xenorium T12 NL ROM)?!?

Aanpassing build.prop (ro.phone.min-match=9 toegevoegd via editor van ES File Explorer) is niet de oplossing.

[ Bericht 11% gewijzigd door JD_1971 op 07-12-2012 14:45:17 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:25:01 #164
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120040013
@ JD_1971

Zou dit je kunnen helpen?

http://forums.androidcent(...)-id-not-working.html
pi_120040514
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120040588
quote:
Ik zal voor hem antwoorden: ja :P

edit:

DHL reed net door de straat, maar ze reden mij voorbij =(

[ Bericht 3% gewijzigd door SNiPESH0TZ op 07-12-2012 15:58:59 ]
pi_120041909
Heb me even ingezet en 2 (matige) reviews gemaakt van de AMOI N821 en van de UMI X1

Te bekijken op mijn blog of op YouTube natuurlijk!

Ze zijn nog zo vers van de pers dat ze nog gedraait moeten worden, maar komt in orde!

Vragen?
pi_120042565
Die is idd van mij :)
pi_120043102
Kut, ik twijfel hoe ik de Neo laat verzenden.
DHL is 23 dollar meer en je hebt meer kans op ~38 euro douane kosten, wel na een week binnen.

En airmail kan zo lang duren :'(
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120043306
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef Miniem het volgende:
Kut, ik twijfel hoe ik de Neo laat verzenden.
DHL is 23 dollar meer en je hebt meer kans op ~38 euro douane kosten, wel na een week binnen.

En airmail kan zo lang duren :'(
Ik had je vandaag graag DHL aanbevolen, helaas heb ik mijn Neo nog niet binnen (werkdag nr5 vandaag).
pi_120043398
Hallo,

ik volg dit al een tijdje en wil graag zelf een smartphone importeren.

Zit te twijfelen tussen de NEO, Umi X1 en Amoi N821.
Ik ga denk ik voor de NEO, die is het goedkoopst en heeft de grootste support volgens mij.
Alleen ik twijfel nog of ik DHL zou gebruiken.
Ik wil de mobiel natuurlijk snel hebben, maar hoe groot is de kans dat ik er BTW over moet betalen?
En hoelang zou het duren als je de normale gratis verzending gebruikt? Ik heb het trouwens over Lightake. Ik heb namelijk niet zo veel zin om de Btw te betalen..

Verder twijfel ik nog tussen de zwarte en de witte versie. Heb nu ZTE Blade, weet iemand of de zwarte daar op lijkt qua kleur?
Witte lijkt me wel mooi, maar zwart is natuurlijk de veilige keuze:)

Verder kan ik niet vinden hoelang de airmail erover kan doen.

In het kort dus: welke kleur en welke manier van verzenden

Alvast bedankt.
pi_120043543
Ik kies voor de witte. :P
En net zoals ik zei airmail kan wel een maand duren (kan korter kan langer), minder kans op invoerrechten dan DHL though.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120043566
Airmail kan 2weken tot 2 maanden duren (als de douane lastig doet) vanaf het punt dat de webshop het verzend. Je kans op douane is kleiner.
DHL duurt normaal gesproken 5 werkdagen vanaf verzending van de webshop.

En _nooit_ wat in China kopen als je niet bereid bent BTW te betalen, kijk naar de prijs inclusief extra kosten, vind je dat een goede prijs? Bestellen! Hoef je geen BTW te betalen? Extra pils voor in de kroeg.

Ik denk met de december maand dat je met airmail dit jaar de telefoon niet hoeft te verwachten.
pi_120043602
Denk ik ook, nu bestellen met airmail is pas volgend jaar krijgen.
pi_120043807
2 maanden duurt mij inderdaad te lang, ik kies dan denk ik toch maar voor DHL.
178 dollar zou dat uitkomen, is iets minder dan 150 euro volgens mij?
dan zou het met btw dus op ongeveer 190 euro uitkomen, klopt dat?

Dit weekend dan maar bestellen denk ik :)
pi_120043852
Nee man, reken op 175 euro.
pi_120043874
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef Jeffreydo- het volgende:
2 maanden duurt mij inderdaad te lang, ik kies dan denk ik toch maar voor DHL.
178 dollar zou dat uitkomen, is iets minder dan 150 euro volgens mij?
dan zou het met btw dus op ongeveer 190 euro uitkomen, klopt dat?

Dit weekend dan maar bestellen denk ik :)
Vergeet de coupon retailmenot niet ;)

155usd + 23 usd = 135 euro + 38 euro = 173 euro.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120044017
Ja, ik had 155 usd + 23 = 177 dollar ofzo, dan koop ik voor 3 usd nog case erbij, maar dan heb ik de wisselkoers iets te ruim genomen denk ik, LT gaf zelf 135 euro aan bij 162 dollar, dus vandaar :)
pi_120044196
Wat nog wel eens interessant is om te zien wat het verschil is met meteen afrekenen in euro´s of dit via paypal om te rekenen.
Kan soms zomaar 5 Euro schelen.
pi_120044271
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef Jeffreydo- het volgende:
Ja, ik had 155 usd + 23 = 177 dollar ofzo, dan koop ik voor 3 usd nog case erbij, maar dan heb ik de wisselkoers iets te ruim genomen denk ik, LT gaf zelf 135 euro aan bij 162 dollar, dus vandaar :)
Toevallig mijn ervaring met LighTake ook uitgetypt. Misschien vind je het handig: http://chinareview.nl/lightake-com-ervaring/
pi_120044285
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef Mehari het volgende:
Wat nog wel eens interessant is om te zien wat het verschil is met meteen afrekenen in euro´s of dit via paypal om te rekenen.
Kan soms zomaar 5 Euro schelen.
Ik zie niet hoe je bij Lightake vanaf de webshop het in euro's kan zetten.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120044286
Okee bedankt, alleen een vraagje, hoe en waar moet dat? Zoveel koop ik niet met Paypal eigenlijk.

Ik weet dat je vanaf LT wordt doorverwezen naar paypal, en dan x aantal dollars moet afrekenen.
Hoe moet het dan op jouw manier?
pi_120044507
Helpt de Screen Protector trouwens, zo ja, waartegen?
Normaal houd ik niet zo van die dingen, maar zou dus tegen krassen helpen en vingerafdrukken?

Helpt dit bij de NEO? Anders koop ik het er ook maar bij.
pi_120044647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Jeffreydo- het volgende:
Helpt de Screen Protector trouwens, zo ja, waartegen?
Normaal houd ik niet zo van die dingen, maar zou dus tegen krassen helpen en vingerafdrukken?

Helpt dit bij de NEO? Anders koop ik het er ook maar bij.
Voor zover ik weet heeft de Neo geen krasbestendig scherm dus ik zou er gewoon een op plakken, kan geen kwaad toch?
pi_120044680
Veel webshops kan je euro´s, ponden, dollars en meer selecteren ergens op de pagina.
Vlak voor je echt betaald met Paypal kan je nog terug.
Bij LT door het pijltje over het bedrag te zetten opent een menuutje.
Ik zie trouwens dat daar for reference bij staat, ´kweet niet of ze daar ook mee afrekenen.
Werkt in ieder geval bij Uredeal, Pandawill, Focalprice, Dealextreme (en ook gebruikt).
pi_120044757
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef Mehari het volgende:
Veel webshops kan je euro´s, ponden, dollars en meer selecteren ergens op de pagina.
Vlak voor je echt betaald met Paypal kan je nog terug.
Bij LT door het pijltje over het bedrag te zetten opent een menuutje.
Ik zie trouwens dat daar for reference bij staat, ´kweet niet of ze daar ook mee afrekenen.
Werkt in ieder geval bij Uredeal, Pandawill, Focalprice, Dealextreme (en ook gebruikt).
Het is mij ook opgevallen dat als je dat aanklikt het meestal duurder is in Euros dan gewoon Dollars gebruiken.
pi_120044960
Als er iemand zijn telefoon bij uredeal gaat bestellen, ik kreeg een 5 dollar coupon meegestuurd maar die ga ik toch nooit gebruiken. Het is toch iets.
pi_120045106
Bij Focalprice was ik de laatste keer goedkoper door in Euro´s af te rekenen, bij Uredeal waren de Dollars weer goedkoper.
Zal misschien ook wel per dag verschillen.
In ieder geval iets om op te letten, alle beetjes helpen, zeker als je perse buiten eventuele invoerrechten heffing wil blijven.
pi_120046020
Ik heb de Neo binnengekregen. Eerste indruk is goed.
Nu zie ik wel zo'n klein luchtbelletje onder het scherm, het lijkt er niet op dat er al een screenprotector ofzo opzit.
Ik las al dat meer mensen dit hadden?
pi_120046072
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef SNiPESH0TZ het volgende:

[..]

Ik had je vandaag graag DHL aanbevolen, helaas heb ik mijn Neo nog niet binnen (werkdag nr5 vandaag).
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Ik heb de Neo binnengekregen. Eerste indruk is goed.
Nu zie ik wel zo'n klein luchtbelletje onder het scherm, het lijkt er niet op dat er al een screenprotector ofzo opzit.
Ik las al dat meer mensen dit hadden?
Lol :+ geen douanekosten?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:50:35 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120046074
Denk dat er wel eentje vanuit de fabriek al opzit eigenlijk.
Je ziet 'em nauwelijks zitten. :o
Peuter eens wat in de buurt van de speaker los!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120046222
Geen douanekosten trouwens, 140 euries totaal betaald. Afgelopen vrijdag besteld.

Er zat bij mij trouwens een screenprotector in de verpakking zie ik net. "ScreenGuard" staat erop.

edit:

Jep er zat standaard al 1tje op, wat een rotding om los te krijgen.

Tijd om te beginnen met rooten
pi_120046317
Heb je de witte of zwarte gekocht? Is die aan te raden?

Kun je misschien snel een filmpje van de buitenkant maken, rondje eromheen draaien?
pi_120046512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Geen douanekosten trouwens, 140 euries totaal betaald. Afgelopen vrijdag besteld.

Er zat bij mij trouwens een screenprotector in de verpakking zie ik net. "ScreenGuard" staat erop.

edit:

Jep er zat standaard al 1tje op, wat een rotding om los te krijgen.

Tijd om te beginnen met rooten
Ik had hem tegelijkertijd met jouw besteld, maar gekozen voor airmail omdat ik geen zin heb/had in douanekosten. Nu ik mijn trackingcode bekijk, is hij nog niet eens ergens traceerbaar. Toch maar voor DHL moeten kiezen.

Iemand die deze carrier kent? RX*******DE, nog nooit van gehoord. Hopelijk een carrier met tempo
pi_120046575
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik had hem tegelijkertijd met jouw besteld, maar gekozen voor airmail omdat ik geen zin heb/had in douanekosten. Nu ik mijn trackingcode bekijk, is hij nog niet eens ergens traceerbaar. Toch maar voor DHL moeten kiezen.

Iemand die deze carrier kent? RX*******DE, nog nooit van gehoord. Hopelijk een carrier met tempo
Dat is DHL Global mail. Hier te tracken.
pi_120046616
Snipeshotz, heb je trouwens Multilanguage? Ik dacht dat LT dat erbij ging leveren of iets dergelijks?
pi_120046725
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef glsf het volgende:

[..]

Dat is DHL Global mail. Hier te tracken.
Haha nu hopen dat DHL daar niet zo streng is. Kan hem via de site trouwens nog niet vinden, wat een kut service toch altijd. Ach ik bedacht mij bij de aankoop, ik heb geen haast dus dan heb ik dat ook niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120047679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef Jeffreydo- het volgende:
Snipeshotz, heb je trouwens Multilanguage? Ik dacht dat LT dat erbij ging leveren of iets dergelijks?
Ik heb alleen Engels en Chinees, ik ben nu bezig met het installeren van updates, roms en dergelijke.

Ik volg deze: DIG / Chinese Smartphones #9 - Waar inmiddels iedereen er al eentje heeft? post.

Ik heb overigens de telefoon besteld op mijn bedrijfsnaam, maar aangezien mijn BTW-nummer nergens staat vermeld zou ik officieel gezien wel BTW moeten betalen, heb dus gewoon geluk gehad.

[ Bericht 11% gewijzigd door SNiPESH0TZ op 07-12-2012 18:51:10 ]
pi_120051692
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef Jeffreydo- het volgende:
Heb je de witte of zwarte gekocht? Is die aan te raden?

Kun je misschien snel een filmpje van de buitenkant maken, rondje eromheen draaien?
Waarom kijk je niet even hier? :)
pi_120052273
Had hem al gezien SittingDuck haha, weet nog steeds niet zeker welke kleur ik ga kopen.
Witte lijkt op jouw filmpje kleiner, maar dat komt door witte achtergrond denk ik.

Van de voorkant vind ik de witte eigenlijk ook mooier, maar van de achterkant ben ik nog niet helemaal overtuigd..

Iemand die me kan overtuigen?
pi_120052487
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef Jeffreydo- het volgende:
Had hem al gezien SittingDuck haha, weet nog steeds niet zeker welke kleur ik ga kopen.
Witte lijkt op jouw filmpje kleiner, maar dat komt door witte achtergrond denk ik.

Van de voorkant vind ik de witte eigenlijk ook mooier, maar van de achterkant ben ik nog niet helemaal overtuigd..

Iemand die me kan overtuigen?
Koop de zwarte, als je hem verliest dan zie je hem nog liggen in de sneeuw.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120053307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Jeffreydo- het volgende:
Helpt de Screen Protector trouwens, zo ja, waartegen?
Normaal houd ik niet zo van die dingen, maar zou dus tegen krassen helpen en vingerafdrukken?

Helpt dit bij de NEO? Anders koop ik het er ook maar bij.
Tegen vingerafdrukken gaat hij niet helpen, tegen krassen zeker wel.
Zoals hier al eerder gezegd heeft de Neo geen gorilla glas dat krasbestendig is, bijgevolg is een screenprotector wel aan te raden. Er zit er trouwens al standaard eentje op zo uit de doos ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?

Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
Ik en RobertNL hebben hem idd opengehad.
RobertNL had dat puur uit nieuwsgierigheid gedaan. Ik heb mijne open gehad omdat ik door heel lomp te zijn mijn audio in jack kapot heb gemaakt :p
pi_120053605
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?

Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
De planning is dat ik voor mijn nieuwe blog wel hoogwaardige reviews wil gaan schrijven/opnemen.

Het probleem is dat ik nog geen opname apparatuur heb.

Misschien dat ik het wel uitbesteed, kandidaten zijn welkom :-)
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:18:38 #204
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_120054904
Weet iemand waar de goophone i5 te bestellen is? Dat lijkt me best een mooi toestel:

- 1.4GHz tegra3
- 1GB ram
- 4" 720p IPS-scherm
- 8mp camera
- 16/32gb geheugen
- iPhone 5 form factor

Voor (wat ik gezien heb) zo'n $250,-
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:25:48 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120055316
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand waar de goophone i5 te bestellen is? Dat lijkt me best een mooi toestel:

- 1.4GHz tegra3
- 1GB ram
- 4" 720p IPS-scherm
- 8mp camera
- 16/32gb geheugen
- iPhone 5 form factor

Voor (wat ik gezien heb) zo'n $250,-
Onder andere hier:
http://www.aliexpress.com(...)+i5&catId=0&manual=y
Daarnaast gewoon eens kijken op sites zoals pandawill etc.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:26:26 #206
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_120055353
Bedankt :) Iemand anders die dit toestel overweegt?
pi_120055648
http://chinareview.nl/neo-n02-m-eerste-indruk-fotos/

Ik heb mijn eerste indruk ff gepost, ook wat foto's om de afmeting met een HTC Sensation te vergelijken.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:31:28 #208
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120055665
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bedankt :) Iemand anders die dit toestel overweegt?
Denk dat mensen meer voor ''eigen'' ontwerpen gaan.
Spec wise ziet hij er wel goed uit overigens :D.
Zie nu net dat het de versie met een MTK6577 is. Weet je zeker dat er ook 1 met tegra 3 is?

Zelf ondertussen toch stiekem wel steeds meer aan het verdiepen in de phablets.
1080p, 5''+ grote batterij, quadcore en 2GB RAM.

[ Bericht 24% gewijzigd door RobertNL op 07-12-2012 21:37:10 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120059005
ik heb een samsung s2 hoesje,maar als ik nu zon smartphone uit china bestel, past die hoesje dan nog wel?
pi_120059163
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef pazara het volgende:
ik heb een samsung s2 hoesje,maar als ik nu zon smartphone uit china bestel, past die hoesje dan nog wel?
Dit ligt aan de afmetingen van de telefoon.
pi_120059199
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef SNiPESH0TZ het volgende:

[..]

Dit ligt aan de afmetingen van de telefoon.
ja en aan het soort hoesje. Als je echt zo'n opklik ding hebt gaat het niet passen. Als het gewoon zo een leren zakje is zou het kunnen passen als hij ongeveer even groot is.
pi_120059360
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:34 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

ja en aan het soort hoesje. Als je echt zo'n opklik ding hebt gaat het niet passen. Als het gewoon zo een leren zakje is zou het kunnen passen als hij ongeveer even groot is.
deze heb ik besteld http://www.ioffer.com/i/c(...)i-s2-i9100-518324079
pi_120059520
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef pazara het volgende:
ik heb een samsung s2 hoesje,maar als ik nu zon smartphone uit china bestel, past die hoesje dan nog wel?
Is je S2 kapot? :P
pi_120059590
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Is je S2 kapot? :P
nee?
pi_120059620
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:42 schreef pazara het volgende:

[..]

nee?
haha dan gaat een china phone wss niet echt een upgrade zijn... :) Tenzij je voor één van de quadcore modellen gaat natuurlijk
pi_120059756
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

haha dan gaat een china phone wss niet echt een upgrade zijn... :) Tenzij je voor één van de quadcore modellen gaat natuurlijk
ik zoek een toestel met een grote scherm waarmee je makkelijk kan typen
ik heb namelijk dikke vingers
pi_120059977
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef pazara het volgende:

[..]

ik zoek een toestel met een grote scherm waarmee je makkelijk kan typen
ik heb namelijk dikke vingers
Volgens mij komen er binnenkort een paar zeer mooie phablets uit (5"+ dus).

Ligt wel aan je budget natuurlijk, als je onder de 200$ iets zoekt kan je beter de S2 houden :)
pi_120067522
Heeft iemand een foto gemaakt met zijn Neo? Ik wil graag de fotokwaliteit weten :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:10:12 #219
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120069034
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:15 schreef davedavy het volgende:
Heeft iemand een foto gemaakt met zijn Neo? Ik wil graag de fotokwaliteit weten :)
En je hebt niet het idee dat je die zélf kan vinden in de voorgaande tien topics? ;)
pi_120069306
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:10 schreef funky_fart het volgende:

[..]

En je hebt niet het idee dat je die zélf kan vinden in de voorgaande tien topics? ;)

Ik volg dit topic niet echt, lijkt me vrij nutteloos tijd te gaan verspillen om 100 pagina's te doorzoeken naar één foto die er misschien helemaal niet is.
pi_120071799
In welk slot van de Neo moet ik mijn 3G kaartje doen?
pi_120071899
Ik dacht de linkse gezien te hebben in de filmpjes, staat er op de plaats waar batterij moet niet een 1 en en 2 onder de simkaarten?
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:13:54 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120071940
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:08 schreef k00tj3 het volgende:
In welk slot van de Neo moet ik mijn 3G kaartje doen?
Uit de OP:
quote:
G - GSM 850/900/1800/1900MHz
W - WCDMA (3G) 850/2100MHz
Je wilt je simkaart dus in het linker kaartslot steken waar 'W' bij staat.
Een tweede simkaart voor spraak only (geen 3G) kun je rechts kwijt bij het 'G'-slot.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:29:44 #224
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120072309
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 11:25 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ik volg dit topic niet echt, lijkt me vrij nutteloos tijd te gaan verspillen om 100 pagina's te doorzoeken naar één foto die er misschien helemaal niet is.
In dat geval is het wachten op iemand die bereid is zijn eigen tijd te verspillen voor jou :)

Ik weet niet waar ze staan, maar er zijn er voldoende gepost.
pi_120072344
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:29 schreef funky_fart het volgende:

[..]

In dat geval is het wachten op iemand die bereid is zijn eigen tijd te verspillen voor jou :)
Er is een verschil tussen helpen en tijd verspillen, wat jij nu doet is tijd verspillen :) Maar goed ik zal zelf zoeken, en laten we verder maar niet offtopic gaan.
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:43:20 #226
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120072648
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:31 schreef davedavy het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen helpen en tijd verspillen, wat jij nu doet is tijd verspillen :) Maar goed ik zal zelf zoeken, en laten we verder maar niet offtopic gaan.
;-)

DIG / Chinese Smartphones #8 - root, recovery en overige download tips&trics

En in deze uitgebreide first look review van Downstar vind je ook wat foto's:
DIG / Chinese Smartphones #4 - A shipment of WIN is about to arrive!?
pi_120073739
http://lightake.com/detail.do/sku.Rubberized_Snap_on_Hard_Plastic_Back_Skin_Case_Cover_Protector_Guard_for_NEO_N02_M_Cell_Phone___White-59387
of
http://lightake.com/detail.do/sku.Rubberized_Snap_on_Hard_Plastic_Back_Skin_Case_Cover_Protector_Guard_for_NEO_N02_M_Cell_Phone___Black-59386
Heeft iemand (een van) deze hoesjes gekocht, zo ja, werken ze een beetje?
Of andere hoesjes die goed werken?

Ik ga denk ik voor witte met zwart hoesje eromheen, van de voorkant vind ik de witte er mooier uit zien op foto's.
pi_120074537
quote:
Hartelijk bedankt!
pi_120074965
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:24 schreef Jeffreydo- het volgende:

http://lightake.com/detail.do/sku.Rubberized_Snap_on_Hard_Plastic_Back_Skin_Case_Cover_Protector_Guard_for_NEO_N02_M_Cell_Phone___Black-59386
Heeft iemand (een van) deze hoesjes gekocht, zo ja, werken ze een beetje?
Of andere hoesjes die goed werken?

Ik ga denk ik voor witte met zwart hoesje eromheen, van de voorkant vind ik de witte er mooier uit zien op foto's.
Ik heb het zwarte hoesje. Echt goed, past super en biedt goeie grip. Maakt de telefoon wel ietsje dikker en breder natuurlijk, maar ik vind hem dan net beter in de hand liggen :)
btw Ik heb de zwarte NEO gekocht, kvond de witte een beetje raar omdat de omranding van het scherm zwart is, maar ieder heeft zijn voorkeur :)
pi_120076868
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:09 schreef CruiSerX007 het volgende:

[..]

Ik heb het zwarte hoesje. Echt goed, past super en biedt goeie grip. Maakt de telefoon wel ietsje dikker en breder natuurlijk, maar ik vind hem dan net beter in de hand liggen :)
btw Ik heb de zwarte NEO gekocht, kvond de witte een beetje raar omdat de omranding van het scherm zwart is, maar ieder heeft zijn voorkeur :)
Hoesje is inderdaad dik in orde, voelt stevig aan en past perfect. Vind wel dat het wat minder grip geeft dan zonder omdat het hoesje glad plastic is terwijl de gewone achterkant van de Neo zo zacht is :)

quote:
Ah, nee dat gaat enkel voor een S2 passen, of misschien voor een identieke kloon...
pi_120080125
Kloppen de kleuren van foto's wel precies op Lightake?
Het zwarte (dus scherm en stukje erboven/onder) bij witte versie is zwarter dan bij de zwarte versie lijkt me.

Kun jij misschien een foto maken van de NEO met hoesje eromheen van voor- en zijkant? Kijken hoe het eruit ziet

Alvast bedankt als het kan :)
pi_120080822
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:18 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Hoesje is inderdaad dik in orde, voelt stevig aan en past perfect. Vind wel dat het wat minder grip geeft dan zonder omdat het hoesje glad plastic is terwijl de gewone achterkant van de Neo zo zacht is :)

[..]

Ah, nee dat gaat enkel voor een S2 passen, of misschien voor een identieke kloon...
Heb het zwarte hoesje ook errond.
Persoonlijk is het gevoel beter zonder hoesje.
Met het hoesje is hij wat gladder.
Alhoewel er op de site van LT vermeld staat da het hoesje een rubber coating heeft, volgens mij is het gewoon hard plastic.
Maar het beschermt wel :)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_120082460
Heb een aantal topics hierover doorgelezen.. Maar niet alles, dus wat ik me afvroeg, is er nog iemand die die Jiayu G3 uiteindelijk nog heeft gekocht? Die lijkt mij namelijk nog steeds het interessantst, alleen las ik dus dat hij erg slecht leverbaar was, is dat nog steeds het geval?
pi_120082643
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:28 schreef BartMcCormick het volgende:
Heb een aantal topics hierover doorgelezen.. Maar niet alles, dus wat ik me afvroeg, is er nog iemand die die Jiayu G3 uiteindelijk nog heeft gekocht? Die lijkt mij namelijk nog steeds het interessantst, alleen las ik dus dat hij erg slecht leverbaar was, is dat nog steeds het geval?
Iedereen in die nog in dit topic post heeft 'm: DIG / [Jiayu] G3 #17 - Nog steeds voorradig! :)
Ik heb 'm zelf ook.
Het goedkoopst is om 'm via mistertao.com van TaoBao te halen, maar dat is geluk hebben want niet alle sellers hebben er voorraad.
Verder hebben mixeshop.com en geekbuying.com de G3 op voorraad :)

Oh trouwens, RobertNL heeft volgens mij ook nog een G3 over!
pi_120083223
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Iedereen in die nog in dit topic post heeft 'm: DIG / [Jiayu] G3 #17 - Nog steeds voorradig! :)
Ik heb 'm zelf ook.
Het goedkoopst is om 'm via mistertao.com van TaoBao te halen, maar dat is geluk hebben want niet alle sellers hebben er voorraad.
Verder hebben mixeshop.com en geekbuying.com de G3 op voorraad :)

Oh trouwens, RobertNL heeft volgens mij ook nog een G3 over!
Top! Heb niet echt zitten opletten haha, wist niet dat er een apart topic voor de G3 was. :+

Hier nog toevallig iemand die ervaring heeft met Antelife.com of Fastcardtech.com? Beide sites bieden de G3 aan voor rond de 200$.. Is dat een beetje een fair price of betaal ik dan eigenlijk teveel?
pi_120083698
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:52 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Top! Heb niet echt zitten opletten haha, wist niet dat er een apart topic voor de G3 was. :+

Hier nog toevallig iemand die ervaring heeft met Antelife.com of Fastcardtech.com? Beide sites bieden de G3 aan voor rond de 200$.. Is dat een beetje een fair price of betaal ik dan eigenlijk teveel?
Antelife is wel ok volgens mij.
Fastcardtech vertrouw ik niet zo, heb ook van niemand gehoord dat ze daar een G3 hebben gekregen.

Ik heb er $203 inclusief verzendkosten voor betaald aan een verkoper op AliExpress.com, maar de prijzen zijn daar iets gestegen denk ik.

TMallbox is ook nog een optie: http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
$218

[ Bericht 5% gewijzigd door AnimeFan op 08-12-2012 20:15:00 ]
pi_120084230
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Antelife is wel ok volgens mij.
Fastcardtech vertrouw ik niet zo, heb ook van niemand gehoord dat ze daar een G3 hebben gekregen.

Ik heb er $203 inclusief verzendkosten voor betaald aan een verkoper op AliExpress.com, maar de prijzen zijn daar iets gestegen denk ik.

TMallbox is ook nog een optie: http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
$218
Thanks! Zal nog een beetje wat sites bekijken en ook ff een bezoekje brengen aan het G3 topic.
pi_120102102
Ik heb de reacties gelezen. Alleen nog niet écht een idee wat momenteel (maand) december dé beste is om te bestellen, ongeacht de prijs. Iemand die me op weg kan helpen :)?
Love is in the air!
pi_120102196
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:52 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Hier nog toevallig iemand die ervaring heeft met Antelife.com of Fastcardtech.com? Beide sites bieden de G3 aan voor rond de 200$.. Is dat een beetje een fair price of betaal ik dan eigenlijk teveel?
M'n zus heeft een Haipai x720d gekocht bij antelife, zaterdag besteld, een week later dinsdag maandag geleverd, hun customer service antwoordt wat traag (ze beloven antwoord binnen de 24uur) en je krijgt het tracking number niet automatisch doorgestuurd maar als je erachter vraagt sturen ze het wel door :)

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tja.. die lage fps komt hier duidelijk doordat er amper licht in de ruimte aanwezig is, en hij automatisch op nachtmodus komt, met een langere sluitertijd tot gevolg..
waardoor er meer licht op de lens kan vallen, en het fps naar beneden gaat..

wss heb je met voldoende licht wel vloeiende beelden.. videosettings zou ik daartegen ook niet op high zetten maar fine, voor HD 720 materiaal ;)
Heb mijn camera vergeleken met de camera van m'n zus haar Haipai (ook 8mp, 720p video). http://www.antelife.com/h(...)art-phone-black.html
De ruime waarin ik gefilmd heb was best wel ok qua verlichting.
In een normaal verlichte ruimte is de mijne laggy, traag, donker, en bruin-oranje schijn op het beeld.. De haipai geeft gewoon een helder vloeiend beeld zoals het hoort.Settings zijn op beide telefoons hetzelfde.
Er is dus echt wel iets mis met m'n drivers denk ik, aangezien de haipai zelfde camera, zelfde besturingssysteem, zelfde processor heeft..
Iemand die kan helpen?
pi_120102605
Rip de camera related files uit de Haipai en zet het op je eigen telefoon om te checken.
pi_120107408
Hier is ook een witte Neo onderweg. Zal wel niet voor kerst hier zijn maar ik kijk er hoe dan ook wel naar uit. Hij vervangt een halfgare Blade dus ik zal er hoe dan ook wel op vooruitgaan. :-)
pi_120111182
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:19 schreef Creqaw het volgende:
Rip de camera related files uit de Haipai en zet het op je eigen telefoon om te checken.
Waar vind ik die? (haipai is niet geroot)
En is dat niet 'gevaarlijk'? :p
pi_120112454
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:23 schreef mizmat het volgende:

[..]

Waar vind ik die? (haipai is niet geroot)
En is dat niet 'gevaarlijk'? :p
Je moet de Haipai daar wel voor rooten en nee dat is niet gevaarlijk want ik heb net hetzelfde gedaan maar dan met Umi X1 files op een Jiayu G3.
pi_120112569
Wat zijn de inklaringskosten van DHL? Ik wil een smartphone bestellen..
pi_120112789
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef CnMaster_ het volgende:
Wat zijn de inklaringskosten van DHL? Ik wil een smartphone bestellen..
http://www.invoercalculator.nl/
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120112805
Ik moest op m'n bestelling van 148 euro (Neo), 34 euro extra betalen aan dhl
pi_120112848
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef mizmat het volgende:
Ik moest op m'n bestelling van 148 euro (Neo), 34 euro extra betalen aan dhl
Hoe kom je aan 148 euro?
Hij kost toch maar 118 euro.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120112909
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:54 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Je moet de Haipai daar wel voor rooten en nee dat is niet gevaarlijk want ik heb net hetzelfde gedaan maar dan met Umi X1 files op een Jiayu G3.
ok bedankt! Als je me nu nog kan zeggen op welke locatie, in welk mapje die files staan dan ben ik perfect geholpen :)
pi_120112972
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoe kom je aan 148 euro?
Hij kost toch maar 118 euro.
HIj kostte 124 toen ik hem bestelde, heb er ook nog een hoop screenprotectors bij besteld en dan nog een tiental euro extra voor snelle levering met dhl
pi_120112999
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:07 schreef mizmat het volgende:

[..]

HIj kostte 124 toen ik hem bestelde, heb er ook nog een hoop screenprotectors bij besteld en dan nog een tiental euro extra voor snelle levering met dhl
Ah, dus voor de verzendkosten betaal je ook nog belasting :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120113058
Je betaalt gewoon belasting op de prijs die de verkoper op je pakketje heeft geplakt.. En blijkbaar stond daar 148 euro op. Jammer want bvb bij dealextreme zetten ze er altijd een hele lage waarde op :(
pi_120113163
quote:
Bedankt, ¤10 dus.
pi_120113291
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef mizmat het volgende:

[..]

ok bedankt! Als je me nu nog kan zeggen op welke locatie, in welk mapje die files staan dan ben ik perfect geholpen :)
/system/app/Camera.apk en Camera.odex en /system/lib/libcamalgo.so en dan nog 4 libs die er gelijk achter staan.
pi_120114726
Kwam deze op taobao tegen.
Ziet er niet slecht uit voor die prijs?
http://item.taobao.com/it(...)K1p55&id=18197971363
pi_120117733
De batterij van de Neo lijkt niet helemaal te kloppen. Ik ben van plan deze te calibreren met behulp van deze post op XDA. Hebben jullie het ook zo gedaan?
  zondag 9 december 2012 @ 19:15:40 #256
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_120117756
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef mizmat het volgende:
Ik moest op m'n bestelling van 148 euro (Neo), 34 euro extra betalen aan dhl
Als je dat omrekent:

(34 / 21) * 100 = 161,904762 euro.

Misschien kun je nu kijken waardoor ze op dat bedrag kwamen?
Maar bij dhl pakken ze de dollarkoers en rekenen die om naar euro voor zover ik weet.

Trouwens zit er op de Neo wel FM radio? kan het nergens vinden

[ Bericht 4% gewijzigd door penningmaniac op 09-12-2012 19:24:06 ]
  zondag 9 december 2012 @ 19:33:44 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120118476
Heeft 'ie gewoon

http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=38

Ze hebben trouwens een eigen Tmall-store... http://szneo.tmall.com :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 9 december 2012 @ 20:01:00 #258
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_120119655
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:33 schreef shiznuts het volgende:
Heeft 'ie gewoon
[ afbeelding ]
http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=38

Ze hebben trouwens een eigen Tmall-store... http://szneo.tmall.com :9
ennuh waar kun je die functie vinden dan op de Neo? want ik kan hem niet vinden namelijk
  zondag 9 december 2012 @ 20:07:04 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120120005
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

ennuh waar kun je die functie vinden dan op de Neo? want ik kan hem niet vinden namelijk
Gewoon. Heet 'FM Radio' en heeft het icoontje van een transistorradio met antenne.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120120998
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
De batterij van de Neo lijkt niet helemaal te kloppen. Ik ben van plan deze te calibreren met behulp van deze post op XDA. Hebben jullie het ook zo gedaan?
Stond de GPS gewoon aan... vandaar dat hij zoveel stroom verbruikte.
  zondag 9 december 2012 @ 20:28:07 #261
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_120121124
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gewoon. Heet 'FM Radio' en heeft het icoontje van een transistorradio met antenne.
[ afbeelding ]
Ik heb dat hele icoontje/app niet (T12 NL)
  zondag 9 december 2012 @ 20:34:03 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120121491
Ik had geen baat bij een NL-versie en heb het gewoon bij de officiële releases gehouden.
Misschien iets teveel aan Chinese 'troep' uit de originele releases gesloopt, met Titanium backup gespeeld?

Ik heb 'em gewoon. Laatst nog in de trein gebruikt, werkte prima.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120121875
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Ik heb dat hele icoontje/app niet (T12 NL)
Heb hetzelfde na de nl update
pi_120136663
Grappige bug, goed dat je het meldt. Vergeten terug te plaatsen. Ook vergeten te vertalen.

Als ik tijd heb morgen maak ik wel een update.zip voor mijn clockwork recovery zodat je gewoon de fm radio erbij flasht.

Kan niet garanderen dat ik ook tijd heb om hem naar het Nederlands te vertalen.

Zou ook andere dingen willen verbeteren, helaas tijdgebrek. Tegen de kerstvakantie is er wat meer mogelijk dan probeer ik de meeste bugs wel op te lossen.
pi_120139297
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 01:02 schreef Xenorium het volgende:
Grappige bug, goed dat je het meldt. Vergeten terug te plaatsen. Ook vergeten te vertalen.

Als ik tijd heb morgen maak ik wel een update.zip voor mijn clockwork recovery zodat je gewoon de fm radio erbij flasht.

Kan niet garanderen dat ik ook tijd heb om hem naar het Nederlands te vertalen.

Zou ook andere dingen willen verbeteren, helaas tijdgebrek. Tegen de kerstvakantie is er wat meer mogelijk dan probeer ik de meeste bugs wel op te lossen.
Is er geen apk van te maken?
pi_120141344
Probeer maar :p
http://db.tt/3wQGrVmp

Verstuurd vanaf mijn Jiayu G3
pi_120141402
@Funky-Fart,

Dank voor je reactie (onderstaande quote) maar helaas is dit niet de oplossing om Caller ID (06 12345678) goed te mappen op persoon in contact list (+31 6 12345678). Ik snap niet dat hier niemand anders last van heeft of waarom er niet aan gerefereerd wordt aangezien zowel ik als ook mijn collega (beide NEO n02) hier last van hebben (T12 Xenorium NL Rom). Blijven we gewoon verder zoeken en proberen. Allen dank voor de reacties aangezien ik niet alle post heb kunnen lezen!

@Xenorium, ik mist ook de handig flashlight app in je rom. Is wel eens handig zo na het stappen in een donker steegje ;) of als je je sleutel in het slot moet steken s'avonds.

quote:
@ JD_1971
Zou dit je kunnen helpen?
http://forums.androidcent(...)-id-not-working.html
pi_120141711
@AnimeFan,

Helaas je FM Radio apk geeft "Application NOT installed" op Neo N02.
Toch dank voor je effort!
pi_120142107
Oppo heeft nu ook een Engelse site online staan. Wat kijk ik uit naar de Oppo Find 5.

Ik durf wel te stellen dat we binnen enkele jaren Oppo hier ook in de winkels vinden, ze zitten al in Amerika met hun blu-ray spelers, maar het lijkt erop dat de telefoons daar nu ook heen gaan.

Sowieso qua design ook gewoon prachtig om te zien!
pi_120144839
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 08:02 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Is er geen apk van te maken?
Nee!!!!!!! Het is al een apk maar is een system app van android!! Net zoiets als Google Play, krijg je nooit goed werkend als er niet vanuit de rom al geinstalleerd wordt of via de recovery.

Via recovery moet altijd met een script! Gelukkig kan ik een script in elkaar draaien!

Zal straks ook gelijk de rom vernieuwen en de FMradio + flashlight toevoegen voor degene die upgraden met mijn rom.

Voor de mensen die mijn Rom al draaien maak ik ff een update die je via de CWM update. Dus gewoon op je sdkaart zetten en in je recovery er naar toe gaan.
pi_120149975
Zo de Neo is nu een klein weekje in m'n bezit, Het toestel bevalt prima alleen het stroom verbruik was neit echt naar mijn zin. Dat lijkt nu redelijk onder controle en daarvoor heb ik het volgende gedaan:
Allereest de NL rom van Xenorium erop (echt heel fijn!)
Daarna:
- een toetsenbord met Nederlandse taal ondersteuning (handiger met de spellingscontrole)
- Auto bluetooth: https://play.google.com/s(...).autobluetooth&hl=nl dit om ervoor te zorgen dat de accu wat langer mee gaat, heeft wel het vervelende neveneffect dat bluetooth dus standaard uit staat en pas aangaat op het moment dat ik gebeld wordt, of wil gaan bellen. Je kunt de app overigens zo instellen dat zodra hij laadt Bluetooth het wel gewoon doet en dat is voor in de auto op zich wel handig. Zonder te laden werkt het ook en pakt m'n Skoda het gesprek netjes op als je gebeld wordt of gaat bellen.
- Battery calibration: http://nl.appbrain.com/ap(...)a.batterycalibration
- Battery defender

Verder natuurlijk alle apps die je niet kunt missen.
De uitkomst is een toestel dat best een woordje Nederlands kent en waarvan de accu best lang mee gaat (1 dag op een halve accu).

Eigenaardigheden die nog over zijn:
- de accu loopt van 100% heel snel terug naar 85 en gaat dan normaal (wellicht nog eens calibreren..)

[ Bericht 4% gewijzigd door bakkertje99 op 10-12-2012 15:58:01 ]
pi_120152093
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.

Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands. ;)

http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip

[ Bericht 22% gewijzigd door Xenorium op 10-12-2012 16:58:35 ]
pi_120153811
Wow, de Umi kan niet tegen een stootje zeg. Zusje liet hem vallen vanaf kniehoogte en er zit nu een barst bij de capacitive buttons.
  maandag 10 december 2012 @ 17:16:48 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120155429
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.

Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands. ;)

http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
Top gedaan!
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef Creqaw het volgende:
Wow, de Umi kan niet tegen een stootje zeg. Zusje liet hem vallen vanaf kniehoogte en er zit nu een barst bij de capacitive buttons.
Dat zegt niks. Het is maar net hoe ze neerkomen. Wel vervelend :'( opzoek naar een nieuwe dus.... (of repareren).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120156359
Heeft iemand nog behoefte aan een uitgebreide review van de Neo? Volgens mij behandeld Downstar wel genoeg.
Op Google/YouTube lijkt hij me niet zeer populair.

Ik haal liever een nieuw aankomend toestel in China en ga die reviewen, denk ik dan.
pi_120156369
oops dubblepost
pi_120158061
Back cover bij lightake besteld en 28/11 shipped (airmail) en vandaag binnengekomen per post. Best wel snel voor deze drukke periode.
Telefoon een week eerder geshipped (airmail) en nog niet binnen.
  maandag 10 december 2012 @ 18:30:10 #278
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_120158264
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.

Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands. ;)

http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
Moet je eigenlijk een backup maken van je apps oid? of staan alle apps en dergelijke na het flashen nog op de telefoon?
pi_120159077
Halleluja, audio werkt weer zoals het hoort :D
Heb hem dus opengevezen en het moederbordje er uit gehaald. In een fantastische winkel hier in Leuven (www.aitec.be) hebben ze dan voor een luttele 5 euro de aansluitingen van de audio jack terug gesoldeerd.
Ben ik even opgelucht! Dacht dat ik even 130 euro verspild had :p
pi_120159111
Geen backup nodig. Deze zip flasht alleen de radio en flashlight.
pi_120159749
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef glsf het volgende:
Back cover bij lightake besteld en 28/11 shipped (airmail) en vandaag binnengekomen per post. Best wel snel voor deze drukke periode.
Telefoon een week eerder geshipped (airmail) en nog niet binnen.
Das best rap dan. Ik heb zelf ook zo een cover besteld en een extra accu + screen protector.
pi_120161137
Wil ik de Neo bestellen met de coupon retailmenot, is hij in de "aanbieding" :'(
Nu betaal ik 159 dollar ipv 155 dollar :')

Maar weer wachten dan :{
Staat alleen nergens hoelang die promotie duurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miniem op 10-12-2012 19:39:51 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120161717
Ik zit nog steeds met de batterij van de Neo N02-m, vandaag van 0 tot 100% opgeladen (de telefoon viel letterlijk uit) en nu na 20 minuten zit ik nog maar op 82%.
Als ik bij accu stats kijk zie ik:
37% beeldscherm
24% mobiel stand-by
24% Wi-Fi
rest spelletjes en apps
pi_120162083
Witte Neo besteld met extra batterij, wit hoesje en DHL shipping. *O* 190 dollar armer :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120162103
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef Miniem het volgende:
Wil ik de Neo bestellen met de coupon retailmenot, is hij in de "aanbieding" :'(
Nu betaal ik 159 dollar ipv 155 dollar :')
Bij Lightake? Zelf ook besteld en $154,77 betaald. ;)
Coupon werkte gewoon.
pi_120162159
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Bij Lightake? Zelf ook besteld en $154,77 betaald. ;)
Coupon werkte gewoon.
Wanneer? net? coupon werkte hier niet hoor. Omdat hij in "promotion" is.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120162321
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:54 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wanneer? net? coupon werkte hier niet hoor. Omdat hij in "promotion" is.
Gisteren. ;)

-8888 1 - $0.00 $0.00 Registered Air Mail, Package Tracking Service.
0000 1 - $0.00 $0.00 Sample: Registered Air Mail Shipping
1779 1 - ($8.15) $0.00 LT Coupon RETAILMENOT
21438 1 - $0.00 $0.00 TF Card Reader with Cap (Without Packing)
59344 1 - $162.92 $0.00 Neo N02-M 4.5 inch QHD Dual Core MTK6577 Android 4.0 Cellphone GSM+WCDMA 1GB/4GB - White
pi_120162383
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Gisteren. ;)

-8888 1 - $0.00 $0.00 Registered Air Mail, Package Tracking Service.
0000 1 - $0.00 $0.00 Sample: Registered Air Mail Shipping
1779 1 - ($8.15) $0.00 LT Coupon RETAILMENOT
21438 1 - $0.00 $0.00 TF Card Reader with Cap (Without Packing)
59344 1 - $162.92 $0.00 Neo N02-M 4.5 inch QHD Dual Core MTK6577 Android 4.0 Cellphone GSM+WCDMA 1GB/4GB - White

Dat zeg ik, hij werkt niet omdat hij sinds vandaag in de "aanbieding" is.
Gisteren was dat nog niet.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120162570
quote:
7s.gif Op maandag 10 december 2012 19:58 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat zeg ik, hij werkt niet omdat hij sinds vandaag in de "aanbieding" is.
Gisteren was dat nog niet.
Arg ik dacht dat ik op een andere leef. :D
Wel gek trouwens dat de korting dan 0 is, meeste sites herstelt hij het originele bedrag en trekt daar de korting vanaf, niet dat je daar wat aan hebt want hij is nu ineens $175,- |:(
pi_120162624
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.

Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands. ;)

http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
Thnx is gelukt :)
  maandag 10 december 2012 @ 20:02:58 #291
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_120162659
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Vincent_vd het volgende:
Halleluja, audio werkt weer zoals het hoort :D
Heb hem dus opengevezen en het moederbordje er uit gehaald. In een fantastische winkel hier in Leuven (www.aitec.be) hebben ze dan voor een luttele 5 euro de aansluitingen van de audio jack terug gesoldeerd.
Ben ik even opgelucht! Dacht dat ik even 130 euro verspild had :p
Halleluja! Hulde aan die vaklieden, die 5 euro zijn goed besteed :))


Ps: in websites bouwen zijn ze minder goed, zo te zien ;)
  maandag 10 december 2012 @ 20:05:51 #292
226208 penningmaniac
Enjoy the ride!
pi_120162824
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Thnx is gelukt :)
Same here, thanks Xeno! :)
pi_120164307
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 10:19 schreef JD_1971 het volgende:
Dank voor je reactie (onderstaande quote) maar helaas is dit niet de oplossing om Caller ID (06 12345678) goed te mappen op persoon in contact list (+31 6 12345678). Ik snap niet dat hier niemand anders last van heeft of waarom er niet aan gerefereerd wordt aangezien zowel ik als ook mijn collega (beide NEO n02) hier last van hebben (T12 Xenorium NL Rom). Blijven we gewoon verder zoeken en proberen. Allen dank voor de reacties aangezien ik niet alle post heb kunnen lezen!
Lijkt wel een beetje op "Fixed the bug related to the association of caller identification (CID) with contacts, due to country code prefixes" hier onder V1.0MOD (02-10-2012):
Misschien kun hem eens vragen hoe hij dat heeft opgelost.
pi_120167090
Uiteindelijk na een kleine omweg via Belgische dounae Neo vandaag afgehaald in postkantoor. Nu kunnen we beginnen !
pi_120168332
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Halleluja! Hulde aan die vaklieden, die 5 euro zijn goed besteed :))

Ps: in websites bouwen zijn ze minder goed, zo te zien ;)
Haha ja inderdaad, zijn te druk bezig met herstellen waarschijnlijk :D
Was wel fijn om nog eens een winkel te hebben waar ze de dingen niet gewoon "kapot" verklaren of enkel kunnen opsturen naar de fabrikant.
  maandag 10 december 2012 @ 21:44:41 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_120168863
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:13 schreef stefke001 het volgende:
Uiteindelijk na een kleine omweg via Belgische dounae Neo vandaag afgehaald in postkantoor. Nu kunnen we beginnen !
Nog veel moeten neerleggen voordat je hem mee mocht nemen?
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Vincent_vd het volgende:
Halleluja, audio werkt weer zoals het hoort :D
Heb hem dus opengevezen en het moederbordje er uit gehaald. In een fantastische winkel hier in Leuven (www.aitec.be) hebben ze dan voor een luttele 5 euro de aansluitingen van de audio jack terug gesoldeerd.
Ben ik even opgelucht! Dacht dat ik even 130 euro verspild had :p
Goed om te horen! Was het veel werk?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_120169398
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog veel moeten neerleggen voordat je hem mee mocht nemen?

[..]

Goed om te horen! Was het veel werk?
Viel wel mee eigenlijk. Uiteenhalen ging heel gemakkelijk bij mij. In de winkel bleek dan dat de audio ingang op 2 plekken losgekomen was en hebben het dan gesoldeerd. Weet niet hoe moeilijk dat geweest is, maar die man heeft daar al zo veel ervaring mee dus voor hem waarschijnlijk een werkje van niets. :D
pi_120169412
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog veel moeten neerleggen voordat je hem mee mocht nemen?

[..]

Goed om te horen! Was het veel werk?
Tja, toch nog een 39 euro :'( . Gekozen om via airmail te laten verzenden, maar er jammergenoeg uitgepikt. Pakket is ook open geweest. Telefoon was langer op weg van Brussel naar mijn woonplaats dan van China naar Brussel. Maar bon, ben content dat ik 'm nu heb.
pi_120169426
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef glsf het volgende:
Back cover bij lightake besteld en 28/11 shipped (airmail) en vandaag binnengekomen per post. Best wel snel voor deze drukke periode.
Telefoon een week eerder geshipped (airmail) en nog niet binnen.
enorm snel, mijn cover + screenprotectors + accu voor de neo die ik had besteld op 10 november
en die verzonden was op 19 november, nog steeds niet binnen..

was hij verstuurd middels HK airmail?
pi_120179353
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef stefke001 het volgende:

[..]

Tja, toch nog een 39 euro :'( . Gekozen om via airmail te laten verzenden, maar er jammergenoeg uitgepikt. Pakket is ook open geweest. Telefoon was langer op weg van Brussel naar mijn woonplaats dan van China naar Brussel. Maar bon, ben content dat ik 'm nu heb.
Ja de Belgiche douaniers kunnen er wat van :-)
Door Lightake een NEO met DHL laten verzenden en betaalde ook 36.95¤ taksen , op de bon stond dat de waarde 60USD was. Ookal eens een tablet met DHL laten versturen waar als waarde 150USD op aagegeven stond, ook 36.95¤ taksen.

Heb op 4 dec bij Mixeshop een Jiayu G2 besteld , voor verzending met FEDEX gekozen , dacht dat ik meer geluk zou hebben met douane.
Nu blijkt dat Fedex geen mobile phones verstuurd naar Belgie 8)7
Telefoontje ligt nu nog bij Mixeshop om met DHL verstuurd te worden :)
Weeral iets bijgeleerd zullen we maar zeggen. ;)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_120184108
Heb gisteren gehoord dat ik voor ¤200,- een kerstcadeau uit mag zoeken. Nou ben ik weer begonnen met twijfelen, zal ik nog steeds voor de NEO gaan, of weet iemand een betere telefoon rond deze prijs?
de G3 vind ik niet zo mooi, de UMI X1 zou kunnen, maar daar is de support niet zo groot volgens mij.

Ik kan overig wel gewoon andere cadeau's bijverzinnen, dat is het probleem niet :)
Zijn er misschien al Quadcore's te verkrijgen voor dat geld?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')