Koop de zwarte, als je hem verliest dan zie je hem nog liggen in de sneeuw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef Jeffreydo- het volgende:
Had hem al gezien SittingDuck haha, weet nog steeds niet zeker welke kleur ik ga kopen.
Witte lijkt op jouw filmpje kleiner, maar dat komt door witte achtergrond denk ik.
Van de voorkant vind ik de witte eigenlijk ook mooier, maar van de achterkant ben ik nog niet helemaal overtuigd..
Iemand die me kan overtuigen?
Tegen vingerafdrukken gaat hij niet helpen, tegen krassen zeker wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Jeffreydo- het volgende:
Helpt de Screen Protector trouwens, zo ja, waartegen?
Normaal houd ik niet zo van die dingen, maar zou dus tegen krassen helpen en vingerafdrukken?
Helpt dit bij de NEO? Anders koop ik het er ook maar bij.
Ik en RobertNL hebben hem idd opengehad.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?
Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
De planning is dat ik voor mijn nieuwe blog wel hoogwaardige reviews wil gaan schrijven/opnemen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?
Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
Onder andere hier:quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand waar de goophone i5 te bestellen is? Dat lijkt me best een mooi toestel:
- 1.4GHz tegra3
- 1GB ram
- 4" 720p IPS-scherm
- 8mp camera
- 16/32gb geheugen
- iPhone 5 form factor
Voor (wat ik gezien heb) zo'n $250,-
Denk dat mensen meer voor ''eigen'' ontwerpen gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
BedanktIemand anders die dit toestel overweegt?
Dit ligt aan de afmetingen van de telefoon.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef pazara het volgende:
ik heb een samsung s2 hoesje,maar als ik nu zon smartphone uit china bestel, past die hoesje dan nog wel?
ja en aan het soort hoesje. Als je echt zo'n opklik ding hebt gaat het niet passen. Als het gewoon zo een leren zakje is zou het kunnen passen als hij ongeveer even groot is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
[..]
Dit ligt aan de afmetingen van de telefoon.
deze heb ik besteld http://www.ioffer.com/i/c(...)i-s2-i9100-518324079quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:34 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
ja en aan het soort hoesje. Als je echt zo'n opklik ding hebt gaat het niet passen. Als het gewoon zo een leren zakje is zou het kunnen passen als hij ongeveer even groot is.
Is je S2 kapot?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef pazara het volgende:
ik heb een samsung s2 hoesje,maar als ik nu zon smartphone uit china bestel, past die hoesje dan nog wel?
haha dan gaat een china phone wss niet echt een upgrade zijn...quote:
ik zoek een toestel met een grote scherm waarmee je makkelijk kan typenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
haha dan gaat een china phone wss niet echt een upgrade zijn...Tenzij je voor één van de quadcore modellen gaat natuurlijk
Volgens mij komen er binnenkort een paar zeer mooie phablets uit (5"+ dus).quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef pazara het volgende:
[..]
ik zoek een toestel met een grote scherm waarmee je makkelijk kan typen
ik heb namelijk dikke vingers
En je hebt niet het idee dat je die zélf kan vinden in de voorgaande tien topics?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:15 schreef davedavy het volgende:
Heeft iemand een foto gemaakt met zijn Neo? Ik wil graag de fotokwaliteit weten
Ik volg dit topic niet echt, lijkt me vrij nutteloos tijd te gaan verspillen om 100 pagina's te doorzoeken naar één foto die er misschien helemaal niet is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:10 schreef funky_fart het volgende:
[..]
En je hebt niet het idee dat je die zélf kan vinden in de voorgaande tien topics?
Uit de OP:quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:08 schreef k00tj3 het volgende:
In welk slot van de Neo moet ik mijn 3G kaartje doen?
Je wilt je simkaart dus in het linker kaartslot steken waar 'W' bij staat.quote:G - GSM 850/900/1800/1900MHz
W - WCDMA (3G) 850/2100MHz
In dat geval is het wachten op iemand die bereid is zijn eigen tijd te verspillen voor jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik volg dit topic niet echt, lijkt me vrij nutteloos tijd te gaan verspillen om 100 pagina's te doorzoeken naar één foto die er misschien helemaal niet is.
Er is een verschil tussen helpen en tijd verspillen, wat jij nu doet is tijd verspillenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:29 schreef funky_fart het volgende:
[..]
In dat geval is het wachten op iemand die bereid is zijn eigen tijd te verspillen voor jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |