Koop de zwarte, als je hem verliest dan zie je hem nog liggen in de sneeuw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef Jeffreydo- het volgende:
Had hem al gezien SittingDuck haha, weet nog steeds niet zeker welke kleur ik ga kopen.
Witte lijkt op jouw filmpje kleiner, maar dat komt door witte achtergrond denk ik.
Van de voorkant vind ik de witte eigenlijk ook mooier, maar van de achterkant ben ik nog niet helemaal overtuigd..
Iemand die me kan overtuigen?
Tegen vingerafdrukken gaat hij niet helpen, tegen krassen zeker wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Jeffreydo- het volgende:
Helpt de Screen Protector trouwens, zo ja, waartegen?
Normaal houd ik niet zo van die dingen, maar zou dus tegen krassen helpen en vingerafdrukken?
Helpt dit bij de NEO? Anders koop ik het er ook maar bij.
Ik en RobertNL hebben hem idd opengehad.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?
Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
De planning is dat ik voor mijn nieuwe blog wel hoogwaardige reviews wil gaan schrijven/opnemen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?
Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
Onder andere hier:quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand waar de goophone i5 te bestellen is? Dat lijkt me best een mooi toestel:
- 1.4GHz tegra3
- 1GB ram
- 4" 720p IPS-scherm
- 8mp camera
- 16/32gb geheugen
- iPhone 5 form factor
Voor (wat ik gezien heb) zo'n $250,-
Denk dat mensen meer voor ''eigen'' ontwerpen gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
BedanktIemand anders die dit toestel overweegt?
Dit ligt aan de afmetingen van de telefoon.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef pazara het volgende:
ik heb een samsung s2 hoesje,maar als ik nu zon smartphone uit china bestel, past die hoesje dan nog wel?
ja en aan het soort hoesje. Als je echt zo'n opklik ding hebt gaat het niet passen. Als het gewoon zo een leren zakje is zou het kunnen passen als hij ongeveer even groot is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
[..]
Dit ligt aan de afmetingen van de telefoon.
deze heb ik besteld http://www.ioffer.com/i/c(...)i-s2-i9100-518324079quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:34 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
ja en aan het soort hoesje. Als je echt zo'n opklik ding hebt gaat het niet passen. Als het gewoon zo een leren zakje is zou het kunnen passen als hij ongeveer even groot is.
Is je S2 kapot?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:30 schreef pazara het volgende:
ik heb een samsung s2 hoesje,maar als ik nu zon smartphone uit china bestel, past die hoesje dan nog wel?
haha dan gaat een china phone wss niet echt een upgrade zijn...quote:
ik zoek een toestel met een grote scherm waarmee je makkelijk kan typenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
haha dan gaat een china phone wss niet echt een upgrade zijn...Tenzij je voor één van de quadcore modellen gaat natuurlijk
Volgens mij komen er binnenkort een paar zeer mooie phablets uit (5"+ dus).quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef pazara het volgende:
[..]
ik zoek een toestel met een grote scherm waarmee je makkelijk kan typen
ik heb namelijk dikke vingers
En je hebt niet het idee dat je die zélf kan vinden in de voorgaande tien topics?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:15 schreef davedavy het volgende:
Heeft iemand een foto gemaakt met zijn Neo? Ik wil graag de fotokwaliteit weten
Ik volg dit topic niet echt, lijkt me vrij nutteloos tijd te gaan verspillen om 100 pagina's te doorzoeken naar één foto die er misschien helemaal niet is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:10 schreef funky_fart het volgende:
[..]
En je hebt niet het idee dat je die zélf kan vinden in de voorgaande tien topics?
Uit de OP:quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:08 schreef k00tj3 het volgende:
In welk slot van de Neo moet ik mijn 3G kaartje doen?
Je wilt je simkaart dus in het linker kaartslot steken waar 'W' bij staat.quote:G - GSM 850/900/1800/1900MHz
W - WCDMA (3G) 850/2100MHz
In dat geval is het wachten op iemand die bereid is zijn eigen tijd te verspillen voor jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:25 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik volg dit topic niet echt, lijkt me vrij nutteloos tijd te gaan verspillen om 100 pagina's te doorzoeken naar één foto die er misschien helemaal niet is.
Er is een verschil tussen helpen en tijd verspillen, wat jij nu doet is tijd verspillenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:29 schreef funky_fart het volgende:
[..]
In dat geval is het wachten op iemand die bereid is zijn eigen tijd te verspillen voor jou![]()
;-)quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen helpen en tijd verspillen, wat jij nu doet is tijd verspillenMaar goed ik zal zelf zoeken, en laten we verder maar niet offtopic gaan.
Hartelijk bedankt!quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:43 schreef funky_fart het volgende:
[..]
;-)
DIG / Chinese Smartphones #8 - root, recovery en overige download tips&trics
En in deze uitgebreide first look review van Downstar vind je ook wat foto's:
DIG / Chinese Smartphones #4 - A shipment of WIN is about to arrive!?
Ik heb het zwarte hoesje. Echt goed, past super en biedt goeie grip. Maakt de telefoon wel ietsje dikker en breder natuurlijk, maar ik vind hem dan net beter in de hand liggenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:24 schreef Jeffreydo- het volgende:
http://lightake.com/detail.do/sku.Rubberized_Snap_on_Hard_Plastic_Back_Skin_Case_Cover_Protector_Guard_for_NEO_N02_M_Cell_Phone___Black-59386
Heeft iemand (een van) deze hoesjes gekocht, zo ja, werken ze een beetje?
Of andere hoesjes die goed werken?
Ik ga denk ik voor witte met zwart hoesje eromheen, van de voorkant vind ik de witte er mooier uit zien op foto's.
Hoesje is inderdaad dik in orde, voelt stevig aan en past perfect. Vind wel dat het wat minder grip geeft dan zonder omdat het hoesje glad plastic is terwijl de gewone achterkant van de Neo zo zacht isquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:09 schreef CruiSerX007 het volgende:
[..]
Ik heb het zwarte hoesje. Echt goed, past super en biedt goeie grip. Maakt de telefoon wel ietsje dikker en breder natuurlijk, maar ik vind hem dan net beter in de hand liggen
btw Ik heb de zwarte NEO gekocht, kvond de witte een beetje raar omdat de omranding van het scherm zwart is, maar ieder heeft zijn voorkeur
Ah, nee dat gaat enkel voor een S2 passen, of misschien voor een identieke kloon...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef pazara het volgende:
[..]
deze heb ik besteld http://www.ioffer.com/i/c(...)i-s2-i9100-518324079
Heb het zwarte hoesje ook errond.quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:18 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Hoesje is inderdaad dik in orde, voelt stevig aan en past perfect. Vind wel dat het wat minder grip geeft dan zonder omdat het hoesje glad plastic is terwijl de gewone achterkant van de Neo zo zacht is
[..]
Ah, nee dat gaat enkel voor een S2 passen, of misschien voor een identieke kloon...
Iedereen in die nog in dit topic post heeft 'm: DIG / [Jiayu] G3 #17 - Nog steeds voorradig!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:28 schreef BartMcCormick het volgende:
Heb een aantal topics hierover doorgelezen.. Maar niet alles, dus wat ik me afvroeg, is er nog iemand die die Jiayu G3 uiteindelijk nog heeft gekocht? Die lijkt mij namelijk nog steeds het interessantst, alleen las ik dus dat hij erg slecht leverbaar was, is dat nog steeds het geval?
Top! Heb niet echt zitten opletten haha, wist niet dat er een apart topic voor de G3 was.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:34 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Iedereen in die nog in dit topic post heeft 'm: DIG / [Jiayu] G3 #17 - Nog steeds voorradig!
Ik heb 'm zelf ook.
Het goedkoopst is om 'm via mistertao.com van TaoBao te halen, maar dat is geluk hebben want niet alle sellers hebben er voorraad.
Verder hebben mixeshop.com en geekbuying.com de G3 op voorraad
Oh trouwens, RobertNL heeft volgens mij ook nog een G3 over!
Antelife is wel ok volgens mij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:52 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Top! Heb niet echt zitten opletten haha, wist niet dat er een apart topic voor de G3 was.
Hier nog toevallig iemand die ervaring heeft met Antelife.com of Fastcardtech.com? Beide sites bieden de G3 aan voor rond de 200$.. Is dat een beetje een fair price of betaal ik dan eigenlijk teveel?
Thanks! Zal nog een beetje wat sites bekijken en ook ff een bezoekje brengen aan het G3 topic.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:06 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Antelife is wel ok volgens mij.
Fastcardtech vertrouw ik niet zo, heb ook van niemand gehoord dat ze daar een G3 hebben gekregen.
Ik heb er $203 inclusief verzendkosten voor betaald aan een verkoper op AliExpress.com, maar de prijzen zijn daar iets gestegen denk ik.
TMallbox is ook nog een optie: http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
$218
M'n zus heeft een Haipai x720d gekocht bij antelife, zaterdag besteld, een week later dinsdag maandag geleverd, hun customer service antwoordt wat traag (ze beloven antwoord binnen de 24uur) en je krijgt het tracking number niet automatisch doorgestuurd maar als je erachter vraagt sturen ze het wel doorquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:52 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Hier nog toevallig iemand die ervaring heeft met Antelife.com of Fastcardtech.com? Beide sites bieden de G3 aan voor rond de 200$.. Is dat een beetje een fair price of betaal ik dan eigenlijk teveel?
Heb mijn camera vergeleken met de camera van m'n zus haar Haipai (ook 8mp, 720p video). http://www.antelife.com/h(...)art-phone-black.htmlquote:Op donderdag 6 december 2012 23:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tja.. die lage fps komt hier duidelijk doordat er amper licht in de ruimte aanwezig is, en hij automatisch op nachtmodus komt, met een langere sluitertijd tot gevolg..
waardoor er meer licht op de lens kan vallen, en het fps naar beneden gaat..
wss heb je met voldoende licht wel vloeiende beelden.. videosettings zou ik daartegen ook niet op high zetten maar fine, voor HD 720 materiaal
Waar vind ik die? (haipai is niet geroot)quote:Op zondag 9 december 2012 12:19 schreef Creqaw het volgende:
Rip de camera related files uit de Haipai en zet het op je eigen telefoon om te checken.
Je moet de Haipai daar wel voor rooten en nee dat is niet gevaarlijk want ik heb net hetzelfde gedaan maar dan met Umi X1 files op een Jiayu G3.quote:Op zondag 9 december 2012 16:23 schreef mizmat het volgende:
[..]
Waar vind ik die? (haipai is niet geroot)
En is dat niet 'gevaarlijk'? :p
http://www.invoercalculator.nl/quote:Op zondag 9 december 2012 16:57 schreef CnMaster_ het volgende:
Wat zijn de inklaringskosten van DHL? Ik wil een smartphone bestellen..
Hoe kom je aan 148 euro?quote:Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef mizmat het volgende:
Ik moest op m'n bestelling van 148 euro (Neo), 34 euro extra betalen aan dhl
ok bedankt! Als je me nu nog kan zeggen op welke locatie, in welk mapje die files staan dan ben ik perfect geholpenquote:Op zondag 9 december 2012 16:54 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Je moet de Haipai daar wel voor rooten en nee dat is niet gevaarlijk want ik heb net hetzelfde gedaan maar dan met Umi X1 files op een Jiayu G3.
HIj kostte 124 toen ik hem bestelde, heb er ook nog een hoop screenprotectors bij besteld en dan nog een tiental euro extra voor snelle levering met dhlquote:Op zondag 9 december 2012 17:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 148 euro?
Hij kost toch maar 118 euro.
Ah, dus voor de verzendkosten betaal je ook nog belastingquote:Op zondag 9 december 2012 17:07 schreef mizmat het volgende:
[..]
HIj kostte 124 toen ik hem bestelde, heb er ook nog een hoop screenprotectors bij besteld en dan nog een tiental euro extra voor snelle levering met dhl
/system/app/Camera.apk en Camera.odex en /system/lib/libcamalgo.so en dan nog 4 libs die er gelijk achter staan.quote:Op zondag 9 december 2012 17:06 schreef mizmat het volgende:
[..]
ok bedankt! Als je me nu nog kan zeggen op welke locatie, in welk mapje die files staan dan ben ik perfect geholpen
Als je dat omrekent:quote:Op zondag 9 december 2012 17:03 schreef mizmat het volgende:
Ik moest op m'n bestelling van 148 euro (Neo), 34 euro extra betalen aan dhl
ennuh waar kun je die functie vinden dan op de Neo? want ik kan hem niet vinden namelijkquote:Op zondag 9 december 2012 19:33 schreef shiznuts het volgende:
Heeft 'ie gewoon
[ afbeelding ]
› http://www.neomobile.com.cn/goods.php?id=38
Ze hebben trouwens een eigen Tmall-store... http://szneo.tmall.com
Gewoon. Heet 'FM Radio' en heeft het icoontje van een transistorradio met antenne.quote:Op zondag 9 december 2012 20:01 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
ennuh waar kun je die functie vinden dan op de Neo? want ik kan hem niet vinden namelijk
Stond de GPS gewoon aan... vandaar dat hij zoveel stroom verbruikte.quote:Op zondag 9 december 2012 19:15 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
De batterij van de Neo lijkt niet helemaal te kloppen. Ik ben van plan deze te calibreren met behulp van deze post op XDA. Hebben jullie het ook zo gedaan?
Ik heb dat hele icoontje/app niet (T12 NL)quote:Op zondag 9 december 2012 20:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gewoon. Heet 'FM Radio' en heeft het icoontje van een transistorradio met antenne.
[ afbeelding ]
Heb hetzelfde na de nl updatequote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Ik heb dat hele icoontje/app niet (T12 NL)
Is er geen apk van te maken?quote:Op maandag 10 december 2012 01:02 schreef Xenorium het volgende:
Grappige bug, goed dat je het meldt. Vergeten terug te plaatsen. Ook vergeten te vertalen.
Als ik tijd heb morgen maak ik wel een update.zip voor mijn clockwork recovery zodat je gewoon de fm radio erbij flasht.
Kan niet garanderen dat ik ook tijd heb om hem naar het Nederlands te vertalen.
Zou ook andere dingen willen verbeteren, helaas tijdgebrek. Tegen de kerstvakantie is er wat meer mogelijk dan probeer ik de meeste bugs wel op te lossen.
quote:@ JD_1971
Zou dit je kunnen helpen?
http://forums.androidcent(...)-id-not-working.html
Nee!!!!!!! Het is al een apk maar is een system app van android!! Net zoiets als Google Play, krijg je nooit goed werkend als er niet vanuit de rom al geinstalleerd wordt of via de recovery.quote:
Top gedaan!quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.
Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands.![]()
http://rapidshare.com/fil(...)shlight_Xenorium.zip
Dat zegt niks. Het is maar net hoe ze neerkomen. Wel vervelendquote:Op maandag 10 december 2012 16:34 schreef Creqaw het volgende:
Wow, de Umi kan niet tegen een stootje zeg. Zusje liet hem vallen vanaf kniehoogte en er zit nu een barst bij de capacitive buttons.
Moet je eigenlijk een backup maken van je apps oid? of staan alle apps en dergelijke na het flashen nog op de telefoon?quote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Ok hier de fix voor de FMRadio en Flashlight. Gewoon op je sdkaart zetten als zip en via CWM recovery updaten.
Ik hoor de feedback wel. Jullie hebben geluk, heb 'm vertaald in het Nederlands.![]()
Das best rap dan. Ik heb zelf ook zo een cover besteld en een extra accu + screen protector.quote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef glsf het volgende:
Back cover bij lightake besteld en 28/11 shipped (airmail) en vandaag binnengekomen per post. Best wel snel voor deze drukke periode.
Telefoon een week eerder geshipped (airmail) en nog niet binnen.
Bij Lightake? Zelf ook besteld en $154,77 betaald.quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef Miniem het volgende:
Wil ik de Neo bestellen met de coupon retailmenot, is hij in de "aanbieding"![]()
Nu betaal ik 159 dollar ipv 155 dollar![]()
Wanneer? net? coupon werkte hier niet hoor. Omdat hij in "promotion" is.quote:Op maandag 10 december 2012 19:52 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Bij Lightake? Zelf ook besteld en $154,77 betaald.
Coupon werkte gewoon.
Gisteren.quote:Op maandag 10 december 2012 19:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wanneer? net? coupon werkte hier niet hoor. Omdat hij in "promotion" is.
Dat zeg ik, hij werkt niet omdat hij sinds vandaag in de "aanbieding" is.quote:Op maandag 10 december 2012 19:56 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gisteren.
-8888 1 - $0.00 $0.00 Registered Air Mail, Package Tracking Service.
0000 1 - $0.00 $0.00 Sample: Registered Air Mail Shipping
1779 1 - ($8.15) $0.00 LT Coupon RETAILMENOT
21438 1 - $0.00 $0.00 TF Card Reader with Cap (Without Packing)
59344 1 - $162.92 $0.00 Neo N02-M 4.5 inch QHD Dual Core MTK6577 Android 4.0 Cellphone GSM+WCDMA 1GB/4GB - White
Arg ik dacht dat ik op een andere leef.quote:Op maandag 10 december 2012 19:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hij werkt niet omdat hij sinds vandaag in de "aanbieding" is.
Gisteren was dat nog niet.
Thnx is geluktquote:Op maandag 10 december 2012 15:55 schreef Xenorium het volgende:
Halleluja! Hulde aan die vaklieden, die 5 euro zijn goed besteedquote:Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Vincent_vd het volgende:
Halleluja, audio werkt weer zoals het hoort
Heb hem dus opengevezen en het moederbordje er uit gehaald. In een fantastische winkel hier in Leuven (www.aitec.be) hebben ze dan voor een luttele 5 euro de aansluitingen van de audio jack terug gesoldeerd.
Ben ik even opgelucht! Dacht dat ik even 130 euro verspild had :p
Lijkt wel een beetje op "Fixed the bug related to the association of caller identification (CID) with contacts, due to country code prefixes" hier onder V1.0MOD (02-10-2012):quote:Op maandag 10 december 2012 10:19 schreef JD_1971 het volgende:
Dank voor je reactie (onderstaande quote) maar helaas is dit niet de oplossing om Caller ID (06 12345678) goed te mappen op persoon in contact list (+31 6 12345678). Ik snap niet dat hier niemand anders last van heeft of waarom er niet aan gerefereerd wordt aangezien zowel ik als ook mijn collega (beide NEO n02) hier last van hebben (T12 Xenorium NL Rom). Blijven we gewoon verder zoeken en proberen. Allen dank voor de reacties aangezien ik niet alle post heb kunnen lezen!
Haha ja inderdaad, zijn te druk bezig met herstellen waarschijnlijkquote:Op maandag 10 december 2012 20:02 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Halleluja! Hulde aan die vaklieden, die 5 euro zijn goed besteed)
Ps: in websites bouwen zijn ze minder goed, zo te zien
Nog veel moeten neerleggen voordat je hem mee mocht nemen?quote:Op maandag 10 december 2012 21:13 schreef stefke001 het volgende:
Uiteindelijk na een kleine omweg via Belgische dounae Neo vandaag afgehaald in postkantoor. Nu kunnen we beginnen !
Goed om te horen! Was het veel werk?quote:Op maandag 10 december 2012 18:48 schreef Vincent_vd het volgende:
Halleluja, audio werkt weer zoals het hoort
Heb hem dus opengevezen en het moederbordje er uit gehaald. In een fantastische winkel hier in Leuven (www.aitec.be) hebben ze dan voor een luttele 5 euro de aansluitingen van de audio jack terug gesoldeerd.
Ben ik even opgelucht! Dacht dat ik even 130 euro verspild had :p
Viel wel mee eigenlijk. Uiteenhalen ging heel gemakkelijk bij mij. In de winkel bleek dan dat de audio ingang op 2 plekken losgekomen was en hebben het dan gesoldeerd. Weet niet hoe moeilijk dat geweest is, maar die man heeft daar al zo veel ervaring mee dus voor hem waarschijnlijk een werkje van niets.quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog veel moeten neerleggen voordat je hem mee mocht nemen?
[..]
Goed om te horen! Was het veel werk?
Tja, toch nog een 39 euroquote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog veel moeten neerleggen voordat je hem mee mocht nemen?
[..]
Goed om te horen! Was het veel werk?
enorm snel, mijn cover + screenprotectors + accu voor de neo die ik had besteld op 10 novemberquote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef glsf het volgende:
Back cover bij lightake besteld en 28/11 shipped (airmail) en vandaag binnengekomen per post. Best wel snel voor deze drukke periode.
Telefoon een week eerder geshipped (airmail) en nog niet binnen.
Ja de Belgiche douaniers kunnen er wat van :-)quote:Op maandag 10 december 2012 21:54 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Tja, toch nog een 39 euro. Gekozen om via airmail te laten verzenden, maar er jammergenoeg uitgepikt. Pakket is ook open geweest. Telefoon was langer op weg van Brussel naar mijn woonplaats dan van China naar Brussel. Maar bon, ben content dat ik 'm nu heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |