SPOILER: SchermOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PowerhouseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AccuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DualSIM & FrequentiebandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ondersteuning van AndroidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.
Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.SPOILER: WebshopsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AliExpress & DHGateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao & TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aftersale: en nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html || www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |
› Jiayu G3-topicreeks op FOK!
OP Version 1.0 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL![]()
Zo ziet mijn NEO er op het moment uit.
Startscherm:
App menu:
Andere Launcher maakt al veel verschil zeg.
Zo op deze screencaps lijkt het alleen wel wat roze de achtergrond dan als je het op de NEO zelf ziet haha.![]()
Ben er mee eens dat wel erg storend is dat het topic nu alleen nog over de Neo gaat en dat maakt het een heel slordig topic.
Lijkt me dus niet slecht om een topic puur voor de Neo aan te maken, want elk bericht over een andere Chinese smartphone word nu gewoon ondergesneeuwd.![]()
Werkt prima! hier en daar nog iets engels (was bij de android tour in het start scherm als ik het me goed herinner. Gebruik zelf ik Chrome en dat werkte hier primaquote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Xenorium het volgende:
[..]
En En?
ik moet nog een bugreport maken, wat ik zelf ben tegengekomen is dat de standaard browser eruit klapt soms. Dus dat moet in v2 gefixed worden. Apps uninstallen daar komt nog engels tevoorschijn. Email moet nog vertaald worden.
Gegevens gebruik moet eigenlijk vertaald worden met data gebruik denk ik. Voor de rest ben ik niet veel bugs tegengekomen.
Jullie?. Het is niet mijn telefoon die ik dagelijks gebruik. Mocht ik nog wat tegen komen dan laat ik het zeker weten!
Ergens snap ik dit, als iemand een mooie OP maakt ben ik het zeker mee eens!quote:Op zondag 2 december 2012 20:13 schreef lekzzz het volgende:
Is het misschien toch niet beter een Neo topic te openen? Ik merk dat ik gewoonweg niet meer wil posten omdat het bijna uitsluitend alleen nog maar Neo gerelateerd is. Het fenomeen Chinese Smartphones gaat zo wel een beetje verloren. Zeker als je ook naar de OP kijkt en dan bekijkt wat er allemaal puur Neo gerelateerd is.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik wil zelf de Umi X1 hebben dus dat komt goed. Morgen eens bestellen via mistertao.
Zijn er fokkers die er al eentje hebben?![]()
Gewoon naar settings-->Audio profiles. Daar kan je dan op het profiel klikken dat je wil aanpassen, in de opties die je dan krijgt kan je onder andere unlock sound afvinkenquote:Op zondag 2 december 2012 18:14 schreef penningmaniac het volgende:
Nu nog even iets vinden om het lock/unlock geluid weg te halen zonder hem op stil te zetten![]()
![]()
Lijkt me missschien nog nieteens zo gek. Wat is die Jiayu G2 eigenlijk minder als de Neo? Gaat vooral om de schermresolutie toch? Wat vinden de kenners onder ons, is het het nog waard om een G2 te kopen?quote:Op zondag 2 december 2012 22:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PandaWill Happy hour Week
Jiayu G2- $120
Newman NM860- $110
Beide 25% korting,wel snel wezen![]()
en 512MB RAM maar :s En is echt te weinig voor Android eigenlijkquote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef tharonny het volgende:
[..]
Lijkt me missschien nog nieteens zo gek. Wat is die Jiayu G2 eigenlijk minder als de Neo? Gaat vooral om de schermresolutie toch? Wat vinden de kenners onder ons, is het het nog waard om een G2 te kopen?![]()
G2 heeft lagere resolutie dan G3.is IPS ipv Gorilla Glass,lagere batterij en RAM.quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef tharonny het volgende:
[..]
Lijkt me missschien nog nieteens zo gek. Wat is die Jiayu G2 eigenlijk minder als de Neo? Gaat vooral om de schermresolutie toch? Wat vinden de kenners onder ons, is het het nog waard om een G2 te kopen?![]()
![]()
IPS is een display techniek terwijl Gorilla Glass gaat om de buitenste laag van een scherm wat het feitelijke scherm beschemd. Een scherm kan zowel Gorilla Glass als IPS hebben.![]()
Bij die audio profiles, hoe kan ik je het aanpassen, wil ook mijn telefoon enzo aanpassen maar kan nergens vinden waar dat kan.![]()
Gewoon op zo'n profiel klikken... :p en dan beetje naar onder scrollen daar staat "screen lock sound"quote:Op zondag 2 december 2012 23:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
Bij die audio profiles, hoe kan ik je het aanpassen, wil ook mijn telefoon enzo aanpassen maar kan nergens vinden waar dat kan.![]()
Stop jij dan ook met het 'vervuilen' van dit topic met Honor 2 praatquote:Op zondag 2 december 2012 21:51 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ben er mee eens dat wel erg storend is dat het topic nu alleen nog over de Neo gaat en dat maakt het een heel slordig topic.
Lijkt me dus niet slecht om een topic puur voor de Neo aan te maken, want elk bericht over een andere Chinese smartphone word nu gewoon ondergesneeuwd.?
ieder topic kan ik zo 5-15 post van je vinden gebaseerd op de honor 2
moeten we daar dan ook maar een apart topic voor aan maken?
Logischer wijs krijgen nu veel mensen de neo binnen, qua bang for bucks het beste nu op de markt..
Echter zal deze stormloop aan berichten over de neo binnen een aantal weken echt wel over zijn..
en word er hier en daar gemeld dat er missschien een nieuwe rom is.. iedereen weet nu immers wel hoe die moet rooten/flashen.
Ga je een nieuw topic maken voor de neo, dan valt dit topic ook weer dood..
totdat er een nieuwe phone is die spraakmakend genoeg is om te bestellen.. en dan volgt vast en zeker het ritueel wat nu met de neo ook gebeurd.. iedereen plaatst post omtrent die phone..
Ik snap best dat t voor mensen die niet geïnteresseerd zijn in de neo, een beetje een overkill aan berichten is.. maar voorlopig is er ook weinig anders om naar uit te kijken denk ik zelf?
de quadcores zijn nu nog niet echt in de bang for buck fase, daar komt met de komst van de MT6589( eind deze maand?) vast en zeker verandering in.. en dan zal het topic gauw genoeg weer over andere phones gaan?
![]()
Hij vraagt verschil tussen neo en G2, niet tussen G2 en G3quote:Op zondag 2 december 2012 22:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
G2 heeft lagere resolutie dan G3.is IPS ipv Gorilla Glass,lagere batterij en RAM.![]()
![]()
Ahaquote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hij vraagt verschil tussen neo en G2, niet tussen G2 en G3
*multi tabs*
[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 02-12-2012 23:50:52 ]![]()
Op www.tweakers.net heb ik al een topic voor de Huawei Honor 2 aangemaakt, dus de discussie loopt daar, hier wilt toch iedereen voor een dubbeltje op eerste rij zitten, dus ik begrijp het van de Neo wel en eerst volgend populair toestel zal dan ook rond een zelfde prijs moeten zitten.quote:Op zondag 2 december 2012 23:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
Stop jij dan ook met het 'vervuilen' van dit topic met Honor 2 praat?
ieder topic kan ik zo 5-15 post van je vinden gebaseerd op de honor 2
moeten we daar dan ook maar een apart topic voor aan maken?
Logischer wijs krijgen nu veel mensen de neo binnen, qua bang for bucks het beste nu op de markt..
Echter zal deze stormloop aan berichten over de neo binnen een aantal weken echt wel over zijn..
en word er hier en daar gemeld dat er missschien een nieuwe rom is.. iedereen weet nu immers wel hoe die moet rooten/flashen.
Ga je een nieuw topic maken voor de neo, dan valt dit topic ook weer dood..
totdat er een nieuwe phone is die spraakmakend genoeg is om te bestellen.. en dan volgt vast en zeker het ritueel wat nu met de neo ook gebeurd.. iedereen plaatst post omtrent die phone..
Ik snap best dat t voor mensen die niet geïnteresseerd zijn in de neo, een beetje een overkill aan berichten is.. maar voorlopig is er ook weinig anders om naar uit te kijken denk ik zelf?
de quadcores zijn nu nog niet echt in de bang for buck fase, daar komt met de komst van de MT6589( eind deze maand?) vast en zeker verandering in.. en dan zal het topic gauw genoeg weer over andere phones gaan?
Maar het scheiden van Neo N02 zou best nuttig zijn, want er word hier van alles gedaan met updates, custom rol ter betrekking tot Neo, dus het verdient best een eigen topic.
Persoonlijk vind ik die quadcores juist bang for buck, omdat het hele plaatje klopt, bij een 1000 yuan toestel word er gewoon flink in geleverd op camera, scherm, geheugen etc, dus het is maar net wat je bang for buck wilt noemen.
2000 yuan vind ik bang for buck als het toestel bied wat HTC of Samsung bied voor zo'n 4000 a 5000 yuan.
Ja sorry ik denk in yuan al het om Chinese producten gaat en niet in euro. En stja natuurlijk als een toestel in China 1888 yuan kost, dan heb j het niet voor ¤ 230 ofzo in Nederland, dan ga je inderdaad richting de ¤ 300 a ¤ 350 maar dat kom door de import heffingen, dat is zodat je toch maar die HTC koopt of om je te ontmoedigen te importen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Diqiu-Long op 03-12-2012 00:05:54 ]![]()
Ja voor jou is t leuk als je zelf naar china kan gaan etcquote:Op zondag 2 december 2012 23:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Op www.tweakers.net heb ik al een topic voor de Huawei Honor 2 aangemaakt, dus de discussie loopt daar, hier wilt toch iedereen voor een dubbeltje op eerste rij zitten, dus ik begrijp het van de Neo wel en eerst volgend populair toestel zal dan ook rond een zelfde prijs moeten zitten.
Maar het scheiden van Neo N02 zou best nuttig zijn, want er word hier van alles gedaan met updates, custom rol ter betrekking tot Neo, dus het verdient best een eigen topic.
Persoonlijk vind ik die quadcores juist bang for buck, omdat het hele plaatje klopt, bij een 1000 yuan toestel word er gewoon flink in geleverd op camera, scherm, geheugen etc, dus het is maar net wat je bang for buck wilt noemen.
2000 yuan vind ik bang for buck als het toestel bied wat HTC of Samsung bied voor zo'n 4000 a 5000 yuan.
Ja sorry ik denk in yuan al het om Chinese producten gaat en niet in euro...
voor t merendeel van ons is 300-400 euro voor een china phone nog veel..
dan speel ik liever safe voor een toestel van +-100 euro te kopen..
Nu heb ik trouwens zelf ook gemerkt wat naar mijn vincent_vd hier aankaartte..
neo werkt multi touch niet erg lekker af.. ik heb momenteel een N64 emulator draaien ( wat een geweldige uitvinding om n64 roms te kunnen emuleren op android!) en ik merk dat ik tijdens het spelen van bijv. Mario Kart als ik gas wil blijven geven en de bocht om, mijn gas knopje even niet reageert en ik dus gas afneem.. een lichte beweging en hij word weer herkend..
irritant soms, maar er valt wel mee te leven
nu lekker mario spielnnnnn![]()
![]()
Nee klopt dat geef ik net in me edit aan, ik zo 1888 yuan, jullie zien ¤ 300 a ¤ 400 omdat het geïmporteerd moet worden.
Maar ik wacht ervaringen af van andere, ik koop zelf nu nog even niks nu misschien haal ik me de Nexus 4 wel in de Media Markt, maar ik wacht ook op de MT6589, ik wil zelf namelijk ook niet meer veel aan een smartphone uitgeven, omdat ik mijn smartphone vaak gewoon ligt te niksen, want ik heb een tablet voor thuis.
Smartphone is meer bedoeld voor on the go.![]()
Ik vind zo'n topic wel handig voor de Neo, hoef ik niet over de honor 2/jiayu g3 te lezen etc. Zeker ook voor verdere updates, als er dan iets nieuws is moet ik elke dag pagina's lezen om hier achter te komen ipv dat het topic weer boven mijn my at komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kwam ik ook achter, maar hoe kun je dat doen?quote:Op zondag 2 december 2012 22:22 schreef mtchel112 het volgende:
Nu de accu van mn neo maar is calibreren, klopt niks van![]()
Ik heb wel gelezen dat die G2 niet altijd 3g ondersteund (ook al staat dat in de spec). Staat ook iemand op marktplaats die hem verkoopt vanwege niet werkende 3G. Ook op de site van thhproducts staat bij een heleboel telefoons +3G. Bij de G2 niet !quote:Op zondag 2 december 2012 22:52 schreef tharonny het volgende:
[..]
Die pandawill acties moet je supersnel bij zijn. Al meerder malen geprobeerd en steeds te laat. Second chance is ook nog een mooi aanbod en meestal wel haalbaar.quote:Op zondag 2 december 2012 22:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PandaWill Happy hour Week
Jiayu G2- $120
Newman NM860- $110
Beide 25% korting,wel snel wezen![]()
Yeuh, mijn amoy is binnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrijdag de Neo bij Lightake besteld, vandaag verzonden via DHL, zonder douane zou ik hem dus vrijdag nog kunnen hebben :-)![]()
Met douane ook wel denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 11:40 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Vrijdag de Neo bij Lightake besteld, vandaag verzonden via DHL, zonder douane zou ik hem dus vrijdag nog kunnen hebben :-)![]()
Dat klopt! Is omdat ik niet kan garanderen dat de 3G werkt op de G2 plus.quote:Op maandag 3 december 2012 07:53 schreef glsf het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen dat die G2 niet altijd 3g ondersteund (ook al staat dat in de spec). Staat ook iemand op marktplaats die hem verkoopt vanwege niet werkende 3G. Ook op de site van thhproducts staat bij een heleboel telefoons +3G. Bij de G2 niet !
Toch zijn er ook Fokkers bij wie deze gsm WEL zonder problemen op het 3G netwerk komt natuurlijk!![]()
Neem aan dat die 5 bij beschikbaar betekent dat er ook echt maar 5 stuks zijn? Dat is wel vrij dramatisch danquote:Op maandag 3 december 2012 08:51 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Die pandawill acties moet je supersnel bij zijn. Al meerder malen geprobeerd en steeds te laat. Second chance is ook nog een mooi aanbod en meestal wel haalbaar.![]()
![]()
Misschien dat 1 van de 2 3G frequenties dan niet wordt ondersteund, en dat je met sommige providers wel geluk hebtquote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Dat klopt! Is omdat ik niet kan garanderen dat de 3G werkt op de G2 plus.
Toch zijn er ook Fokkers bij wie deze gsm WEL zonder problemen op het 3G netwerk komt natuurlijk!![]()
![]()
Ja, zoiets moet het haast wel zijn denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 13:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Misschien dat 1 van de 2 3G frequenties dan niet wordt ondersteund, en dat je met sommige providers wel geluk hebt![]()
Heb even getest, maar de code in de OP lijkt niet meer geldig bij Pandawill:
Coupon code "panda4fok" is not valid.![]()
'kdraai nu de T12NL ROM sinds 2 dagen, eerste indruk is dat de neo razendsnel opstart!quote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Xenorium het volgende:
[..]
En En?
ik moet nog een bugreport maken, wat ik zelf ben tegengekomen is dat de standaard browser eruit klapt soms. Dus dat moet in v2 gefixed worden. Apps uninstallen daar komt nog engels tevoorschijn. Email moet nog vertaald worden.
Gegevens gebruik moet eigenlijk vertaald worden met data gebruik denk ik. Voor de rest ben ik niet veel bugs tegengekomen.
Jullie?
Verder haalt 'm nu een AnTuTu score van: 6572 met deze rom, en ik kan mij met de stock rom (T12) iets herinneren van 5700!
euh voor de rest:
- "music" is nog int engels + crashed bijna altijd als ge bij "artists" een map opeklapt?
- live wallpapers zijn weg (voor snelheid/batterij optimaliseren?), op zich maakt mij da ni veel uit, mr tis een waarschuwing voor degeen da wel tof vinden
- ah en de achtergrond van de smsgesprekken/telefoonboek is int wit, was da drvoor ni int zwart? kvon da wel beetje stylisher, maar 't is opzich geen bug denkik
Zeker al heerlijk werk verricht, en kben voorlopig supercontent van men cheapo phone met de T12NL rom!![]()
![]()
Antutu is pas geupdate, de resultaten zouden ook daardoor iets anders kunnen zijn.
Meerdere keren testen geeft verschillende resultaten.
Mijn Star V1277 gaf al een paar keer boven 6100, terwijl vorige keren de resultaten rond de 5300 waren.
Overigens voor geïnteresseerden, die V1277 is echt een prima telefoontje voor het geld,
nog geen enkel probleem gevonden, echt alles werkt, geen chinese overtollige app's, nederlands in te stellen, volledige playstore, fantastisch QHD amoled scherm, batterij gaat makkelijk de dag uit,
werkelijk helemaal goed, ondanks de slechts 512mB ram.
Zelfs de adapter was EU type.![]()
QHD op 4,3 inch is op zich best prima idd, weet je zeker dat het amoled is? Ram is misschien nog een twijfelpunt maar zag bij een verkoper dat deze op 1.2Ghz geclocked is, dat scheelt ook wel in Antutu natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Mehari het volgende:
Overigens voor geïnteresseerden, die V1277 is echt een prima telefoontje voor het geld,
nog geen enkel probleem gevonden, echt alles werkt, geen chinese overtollige app's, nederlands in te stellen, volledige playstore, fantastisch QHD amoled scherm, batterij gaat makkelijk de dag uit,
werkelijk helemaal goed, ondanks de slechts 512mB ram.
Zelfs de adapter was EU type.![]()
PANDAFORYOU5 is de beste code geloof ikquote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef SittingDuck het volgende:
Coupon code "panda4fok" is not valid.![]()
Heb gevraagd in een winkel hier in de buurt, en als ik mijn Neo openvijs kunnen zij het wel solderen enzo
Shiz zou jij misschien een paar tips kunnen geven? Weet dat je gezegd had dat de vijzen vastgeplakt zaten dat dat lastig was, maar zijn er nog dingen die je bent tegengekomen waar ik best op let? Dingen die moeilijk terug ineen te zetten waren ofzo? Thx,héhé dat bedoelde ik idd dusquote:Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nu heb ik trouwens zelf ook gemerkt wat naar mijn vincent_vd hier aankaartte..
neo werkt multi touch niet erg lekker af.. ik heb momenteel een N64 emulator draaien ( wat een geweldige uitvinding om n64 roms te kunnen emuleren op android!) en ik merk dat ik tijdens het spelen van bijv. Mario Kart als ik gas wil blijven geven en de bocht om, mijn gas knopje even niet reageert en ik dus gas afneem.. een lichte beweging en hij word weer herkend..
irritant soms, maar er valt wel mee te leven
nu lekker mario spielnnnnnKan idd beetje ambetant zijn bij games maarja, blijft fantastisch ding voor de prijs, en zo veel game ik toch niet op men gsm dus
![]()
![]()
Iemand enig idee? Batterij caliberen.quote:Op maandag 3 december 2012 07:45 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter, maar hoe kun je dat doen?![]()
Nou, die 1.2Ghz doet'ie bij mij niet, volgens Antutu maar 1.001Ghz.
Dat amoled staat met grote letters op de doos, wordt ook vaak vermeld bij de specs.
Het ziet er ook erg goed uit, totaal geen light bleeding, zwart is echt zwart.
Hdmi uit is best grappig, veel klachten op diverse fora over dat het beeld alleen rechtop is maar bij mij komt alles goed bij het afspelen van video en foto met de telefoon in liggende positie,
samen met een bluetooth muis kan je gewoon op de tv werken.
Nog eens een bluetooth toetsenbord proberen, dan is het helemaal af.![]()
appje downloaden van de store? die beweren dat te kunnen..quote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Iemand enig idee? Batterij caliberen.![]()
100% charge -> 0% charge -> 100% charge -> wipe battery stats -> 100% charge.quote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
Iemand enig idee? Batterij caliberen.![]()
Ah zie het al, de 6577 doet 1.2Ghz en de 6575 1 Ghz, kan dat kloppen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef Mehari het volgende:
Dat amoled staat met grote letters op de doos, wordt ook vaak vermeld bij de specs.
Amoled net gevonden en dat maakt het wel heel interessant. QHD amoled 4.3" + 6577 op 1.2 + 2000Mah accu is best een puike combi waar je zo een dagje op 1 lading mee doorkomt en toch best heel redelijke prestaties mee haalt. :-)![]()
MTK6577T is dacht ik 1.2Ghz en MTK6577 normaal 1.0 Ghz.quote:Op maandag 3 december 2012 17:10 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ah zie het al, de 6577 doet 1.2Ghz en de 6575 1 Ghz, kan dat kloppen?
Amoled net gevonden en dat maakt het wel heel interessant. QHD amoled 4.3" + 6577 op 1.2 + 2000Mah accu is best een puike combi waar je zo een dagje op 1 lading mee doorkomt en toch best heel redelijke prestaties mee haalt. :-)![]()
Bedoel je mij niet stiekemquote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb gevraagd in een winkel hier in de buurt, en als ik mijn Neo openvijs kunnen zij het wel solderen enzo
Shiz zou jij misschien een paar tips kunnen geven? Weet dat je gezegd had dat de vijzen vastgeplakt zaten dat dat lastig was, maar zijn er nog dingen die je bent tegengekomen waar ik best op let? Dingen die moeilijk terug ineen te zetten waren ofzo? Thx,
[..].
Ik heb de Neo open gehad. Benodigdheden: Brute kracht en een goed passende schroevendraaier.
De schroefjes zitten met lijm vast dus het gaat een gevecht worden. (zelf 1 uit moeten boren).Goed om te horen dat dat goed werktquote:Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef Mehari het volgende:
Het ziet er ook erg goed uit, totaal geen light bleeding, zwart is echt zwart.
Hdmi uit is best grappig, veel klachten op diverse fora over dat het beeld alleen rechtop is maar bij mij komt alles goed bij het afspelen van video en foto met de telefoon in liggende positie,
samen met een bluetooth muis kan je gewoon op de tv werken.
Nog eens een bluetooth toetsenbord proberen, dan is het helemaal af.! De meeste MTK6577's draaien overigens op 1Ghz, alleen de nieuwere telfoons hebben een overklokmogelijkheid.
quote:Op maandag 3 december 2012 17:10 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ah zie het al, de 6577 doet 1.2Ghz en de 6575 1 Ghz, kan dat kloppen?
Amoled net gevonden en dat maakt het wel heel interessant. QHD amoled 4.3" + 6577 op 1.2 + 2000Mah accu is best een puike combi waar je zo een dagje op 1 lading mee doorkomt en toch best heel redelijke prestaties mee haalt. :-)Correct, de T is niks meer dan een overklok. Meestal gebruiken fabrikanten gewoon de processor aanduiding zonder T.quote:Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef Creqaw het volgende:
[..]
MTK6577T is dacht ik 1.2Ghz en MTK6577 normaal 1.0 Ghz.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oei ja natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2012 17:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bedoel je mij niet stiekem.
Ik heb de Neo open gehad. Benodigdheden: Brute kracht en een goed passende schroevendraaier.
De schroefjes zitten met lijm vast dus het gaat een gevecht worden. (zelf 1 uit moeten boren).Had om de één of andere reden in mijn hoofd zitten dat Shiz dat gedaan had
En ok, ga eerst een schroevendraaier moeten kopen dan heb niets zo klein dat goed past. Op die schroefjes na wel geen problemen gehad dan? Dat klinkt dan toch nog tamelijk veelbelovend![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Oei ja natuurlijkHad om de één of andere reden in mijn hoofd zitten dat Shiz dat gedaan had
En ok, ga eerst een schroevendraaier moeten kopen dan heb niets zo klein dat goed past. Op die schroefjes na wel geen problemen gehad dan? Dat klinkt dan toch nog tamelijk veelbelovendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bedankt voor je input. Zal de bugs toevoegen aan mijn bugslijst! Als ik weer eens tijd heb richting de kerstvakantie dan ga ik aan de slag om v2 te maken waar de bugs verholpen zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef CruiSerX007 het volgende:
[..]
'kdraai nu de T12NL ROM sinds 2 dagen, eerste indruk is dat de neo razendsnel opstart!
Verder haalt 'm nu een AnTuTu score van: 6572 met deze rom, en ik kan mij met de stock rom (T12) iets herinneren van 5700!
[ afbeelding ]
euh voor de rest:
- "music" is nog int engels + crashed bijna altijd als ge bij "artists" een map opeklapt?
- live wallpapers zijn weg (voor snelheid/batterij optimaliseren?), op zich maakt mij da ni veel uit, mr tis een waarschuwing voor degeen da wel tof vinden
- ah en de achtergrond van de smsgesprekken/telefoonboek is int wit, was da drvoor ni int zwart? kvon da wel beetje stylisher, maar 't is opzich geen bug denkik
[ afbeelding ]
Zeker al heerlijk werk verricht, en kben voorlopig supercontent van men cheapo phone met de T12NL rom!![]()
Everything went better than expected!
Die schroefjes kwamen los alsof het niets was, misschien dat ze bij jouw wat gemorst hadden met de lijm ofzo :p
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn er al hoor, zie de OP, alleen de MT6589 smartphones moeten nog uitkomen.quote:Op maandag 3 december 2012 11:57 schreef YebCar het volgende:
hopelijk komen de quadcores in januari / februari uit
kan ik er nog eentje oppikken![]()
Hmm was dus een slecht idee om de Jiayu G2 nog te willen bestellenDacht eigenlijk dat dat oude model ook 1gig ram had, maar dat is dus alleen dat nieuwe model. Verder ben je zonder 3G tegewoordig ook nergens (heeft mijn huidige toestel ook niet..) Even doorsparen!
![]()
en werkt dit nog een beetje? andere mensen al geprobeerd?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:01 schreef Vincent_vd het volgende:
Goed nieuws!
Blijkbaar is Google Now een tijdje geleden al geport voor ICS![]()
Gewoon dit flashen in CWM en je hebt google Now
Edit:
hmm, na dit te flashen werkt google now wel perfect, maar als ik nu via blackmart iets wil installeren zegt hij "there is a problem parsing the package".
Misschien toch best niet installeren dan, of mensen die het willen testen best eerst een cwm backup maken
Edit2: lag precies gewoon aan de app die ik wilde downloaden, probeerde een andere en die ging wel gewoon
deze is neem ik aan gewoon in t Engels toch?![]()
Werkte tot ik hem daarnet uit elkaar gevezen heb perfect bij mijquote:Op maandag 3 december 2012 23:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
en werkt dit nog een beetje? andere mensen al geprobeerd?
deze is neem ik aan gewoon in t Engels toch?Was inderdaad in het engels, heb niet getest of je het ook in het Nederlands kon zetten.
![]()
Mijn neo doet een beetje gek..
wifi signaal is opeens zwakker.. playstore blijft lang laden..
whatsapp werkt niet op wifi, 3g daarin tegen wel weer goed..
reboot helpt weinig... miss toch maar eens resetten naar fabrieksinstellingen mocht hij dit blijven doen..
Naar nogmaals reboot, geen probleem meer
[ Bericht 18% gewijzigd door Downstar op 03-12-2012 23:56:54 ]![]()
Dat ligt niet aan de code hoor, die doet het gewoon, probeer het net:quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef SittingDuck het volgende:
Coupon code "panda4fok" is not valid.Dat jij een code wilt toepassen op een reeds afgeprijsd item of een item dat in de aanbieding/pre-order staat, daar kunnen wij niks aan doen (dat zal het namelijk zijn).quote:Subtotal $15.99
Discount (panda4fok) -$0.80Dat was ik togh nie, jongûh!quote:Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Oei ja natuurlijkHad om de één of andere reden in mijn hoofd zitten dat Shiz dat gedaan had
[..]Het model dat ik had, de eerste JY-G2 met 6575-processor, had wel gewoon werkende 3G, 1GB RAM en 8 Megapixel camera. Dat hebben ze later veranderd in een 'luxe' versie met 6577-processor en als inboeten: 512MB RAM + 5 Megapixel camera en een 6577-versie met 1GB RAM en 8 Megapixel camera. Er waren wat licentieproblemen waardoor ze van WCDMA 850/900/2100 opeens alleen nog maar 2100 hadden neergekwakt als compatible. Maar goed, zelfs dan, 3G is verder alleen maar op de 2100 Mhz, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Vast een foute netwerkprovider-instelling indien het niet werkt, is mijn gok.quote:Op maandag 3 december 2012 23:06 schreef tharonny het volgende:
Hmm was dus een slecht idee om de Jiayu G2 nog te willen bestellenDacht eigenlijk dat dat oude model ook 1gig ram had, maar dat is dus alleen dat nieuwe model. Verder ben je zonder 3G tegewoordig ook nergens (heeft mijn huidige toestel ook niet..) Even doorsparen!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik denkt dat ik die JY G2+ toch ga bestellen via Mixeshop voor 116¤.quote:Op maandag 3 december 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het model dat ik had, de eerste JY-G2 met 6575-processor, had wel gewoon werkende 3G, 1GB RAM en 8 Megapixel camera. Dat hebben ze later veranderd in een 'luxe' versie met 6577-processor en als inboeten: 512MB RAM + 5 Megapixel camera en een 6577-versie met 1GB RAM en 8 Megapixel camera. Er waren wat licentieproblemen waardoor ze van WCDMA 850/900/2100 opeens alleen nog maar 2100 hadden neergekwakt als compatible. Maar goed, zelfs dan, 3G is verder alleen maar op de 2100 Mhz, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Vast een foute netwerkprovider-instelling indien het niet werkt, is mijn gok.
Ik heb zelf ook een Neo in huis, mijn madam heeft die ondertussen in gebruik .
Ik vind een 4.5" scherm te groot, ik kan er niet mee overweg![]()
Daarom dat ik een 4" wil, ik kom van een 3.2" samsung gioI love the smell of china electroncs in the morning!![]()
De g2+ is bij Jiayumobileshop 135 dollar met extra batterij etc. Ik zou hem daar halen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:11 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik denkt dat ik die JY G2+ toch ga bestellen via Mixeshop voor 116¤.
Ik heb zelf ook een Neo in huis, mijn madam heeft die ondertussen in gebruik .
Ik vind een 4.5" scherm te groot, ik kan er niet mee overweg![]()
Daarom dat ik een 4" wil, ik kom van een 3.2" samsung gio
Edit:http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.html
Is 5 dollar duurder geworden (coupon thankyou).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dat is die met 512 ram en een 5mp camera, ik wil deze:quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De g2+ is bij Jiayumobileshop 135 dollar met extra batterij etc. Ik zou hem daar halen.
Edit:http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.html
Is 5 dollar duurder geworden (coupon thankyou).![]()
http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.htmlI love the smell of china electroncs in the morning!![]()
8% korting op smartphones bij BuyInCoins (helaas niet een heel actueel assortiment) coupon: KEGEFSMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heeft iemand ervaring met de Amoi N821? Zit te twijfelen tussen deze of de Jiayu G3. Of zijn er nog andere toffe toestellen beschikbaar op het moment?![]()
wat is nu verschil tussen upgrade uitleg op lightake forum en de verschillen tutorials die in deze topic worden beschreven??
http://forum.lightake.com/Topic.aspx?BoardID=43&TopicID=2207![]()
Hoe krijg ik clockwork mod als standaard geflashed? Ik moet steeds clockworkmod weer opnieuw flashen om toegang er tot te krijgen.
EDIT:
Oh volgens mij heb ik het al, had de laatste keer neit gezegt dat hij de stock recovery niet mocht flashen tijden de boot.![]()
Dat lijkt me niet zo moeilijk: de G3..quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:51 schreef Uchiha1911 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Amoi N821? Zit te twijfelen tussen deze of de Jiayu G3. Of zijn er nog andere toffe toestellen beschikbaar op het moment?![]()
Ik krijg deze week nog de Amoi binnen dus kan je dan laten weten hoe die is!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:51 schreef Uchiha1911 het volgende:
Ik weet dat i124Q er ook 1 heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:51 schreef Uchiha1911 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Amoi N821? Zit te twijfelen tussen deze of de Jiayu G3. Of zijn er nog andere toffe toestellen beschikbaar op het moment?
Hij vertelde dat hij het scherm wat beter vond dan de NEO en lekkerder in de hand ligt. Ook accu capaciteit ligt wat hoger. Hij had hem gedowngrade en nu met NL taal en root en CWM.![]()
niks toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef vuurpaard66 het volgende:
wat is nu verschil tussen upgrade uitleg op lightake forum en de verschillen tutorials die in deze topic worden beschreven??
http://forum.lightake.com/Topic.aspx?BoardID=43&TopicID=2207
hun doen het ook via mobile uncle ( het flashen van recovery)
en hun rooten alleen via een andere chinees script..
voor de rest gelijkwaardig..![]()
Note wel dat hij geen wireless-n ondersteund.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:03 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Dat is die met 512 ram en een 5mp camera, ik wil deze:![]()
http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.htmlOns aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
vreemd, op andere sites staat dat hij dit wel ondersteund. Ik heb hem besteld bij Mixeshop ondertussen. Nu eventjes afwachten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef Haque het volgende:
[..]
Note wel dat hij geen wireless-n ondersteund.
I love the smell of china electroncs in the morning!![]()
http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p69985.html
Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.![]()
Resolutie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.
Ik blijf twijfelen, Umi X1 of wachten?![]()
Is 512 Mb geheugen ipv 1GB. Accu is gemiddeld. Maar voor die prijs een leuk ding.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.![]()
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:54 schreef k00tj3 het volgende:
Ik zie het nu pas eingelijk. Er zit geen notification led in de Neo of ligt dat aan mij?![]()
Dat vergeten ze op Chinese sites regelmatig te vermelden. Waarom is me nog steeds een raadsel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef Haque het volgende:
[..]
Note wel dat hij geen wireless-n ondersteund.Lijkt me een prima telefoon voor dat geld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.
Zelf ga ik de Jiayu inruilen voor iets anders denk ik. Mijn spec-geilheid verteld me dat het een 1080P 5'' scherm met quadcore processor moet worden (en 2GB ram).Maar dat is over een maand of 3 pas goed beschikbaar denk ik
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
1080p schermen zullen die niet exclusief voor de duurdere prijsklasse zijn? Dus dan verwacht ik dat het geen budget zal wezen en eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of een Xiaomi Mi2 hebben zo'n beetje alles wat je verwacht van een high end toestel, maar 1080p lijkt me iets voor nieuwe flagships van 2013 VN de grote merken.![]()
Meer mensen last van dat bij de neo maar 1 kant van headphones het doet? Vanochtend nergens last van nu krijg ik maar door 1 oortje geluid![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
1080p schermen zullen die niet exclusief voor de duurdere prijsklasse zijn? Dus dan verwacht ik dat het geen budget zal wezen en eenZe hebben het er over dat de nieuwe quadcore toestellen met Mediatek aardig goedkoper zullen worden. 1080P schermen vallen qua prijs ook wel mee dacht ik. 300 dollar (of iets meer) heb ik er wel voor over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of een Xiaomi Mi2 hebben zo'n beetje alles wat je verwacht van een high end toestel, maar 1080p lijkt me iets voor nieuwe flagships van 2013 VN de grote merken.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hey jongens ,
Ik ben de laatste tijd op zoek naar een china mobiele telefoon maar ik weet niet of ze wel goede kwaliteit en zo hebben.
Zou iemand mij misschien kunnen vertelen bij welke site ik zou moeten bestellen en hoe het gaat met de douane en natuurlijk welke telefoon het beste is. (Ik wil rond de 100-150 uitgeven , Kan ook iets meer als ie echt goed is maar liever niet)
Heel erg bedankt alvast
Derek![]()
Ik hoor dat fastcardtech, mixeshop,tmallbox en lightake wel betrouwbaar zijn. Verder is er ook nog mistertao. Zijn er nog meer maar kan me de namen niet herinneren. 150 euro is rond de 190 dollar dus ik gok dat je daar wel een Neo van kan halen. Douane is een beetje hit or miss. Veel hebben niks hoeven betalen maar anderen weer wel. Ga ermaar uit van wel en wees blij als het niet zo is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef derekpsv het volgende:
Hey jongens ,
Ik ben de laatste tijd op zoek naar een china mobiele telefoon maar ik weet niet of ze wel goede kwaliteit en zo hebben.
Zou iemand mij misschien kunnen vertelen bij welke site ik zou moeten bestellen en hoe het gaat met de douane en natuurlijk welke telefoon het beste is. (Ik wil rond de 100-150 uitgeven , Kan ook iets meer als ie echt goed is maar liever niet)
Heel erg bedankt alvast
Derek![]()
Dus zoals ik het nu hoor zou ik als ik een china phone wil kopen voor de Neo moeten gaan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik hoor dat fastcardtech, mixeshop,tmallbox en lightake wel betrouwbaar zijn. Verder is er ook nog mistertao. Zijn er nog meer maar kan me de namen niet herinneren. 150 euro is rond de 190 dollar dus ik gok dat je daar wel een Neo van kan halen. Douane is een beetje hit or miss. Veel hebben niks hoeven betalen maar anderen weer wel. Ga ermaar uit van wel en wees blij als het niet zo is.
En ik heb nog een ander vraagje , Hoe is de snelheid ,en de Lag bij games en zo op de neo? (Ik hoef geen echt grote games te spelen maar gewoon wat kleine)![]()
Ik vind persoonlijk de Jiayu G3 en Umi X1 mooier maar dat licht buiten je budget. Qua specs is er ook niet veel anders behalve dat je dan Gorilla Glass (of vergelijkbaars) mist. Spelletjes speel ik niet heel veel, heb eigenlijk alleen Angry Birds Star Wars geprobeerd wat flawless werkt. Er was iemand die zei dat GTA III ook goed werkte.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef derekpsv het volgende:
[..]
Dus zoals ik het nu hoor zou ik als ik een china phone wil kopen voor de Neo moeten gaan?
En ik heb nog een ander vraagje , Hoe is de snelheid ,en de Lag bij games en zo op de neo? (Ik hoef geen echt grote games te spelen maar gewoon wat kleine)![]()
Is de jiayu G3 beter want ik zou er best wat bij me budget willen doen voor een betere , en eigenlijk zou die wel in me budget passen 143,60. Maar helaas dan nog met douane en zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de Jiayu G3 en Umi X1 mooier maar dat licht buiten je budget. Qua specs is er ook niet veel anders behalve dat je dan Gorilla Glass (of vergelijkbaars) mist. Spelletjes speel ik niet heel veel, heb eigenlijk alleen Angry Birds Star Wars geprobeerd wat flawless werkt. Er was iemand die zei dat GTA III ook goed werkte.
Maar ik zou graag willen weten of er echt een groot verschil tussen zit en fijner is en zo
alvast bedankt
Derek![]()
Voor zover ik het weet zit het grootste verschil in de batterij (is groot), het scherm (Gorilla Glass) en het design. Batterij is de Jiayu volgensmij echt uniek mee. Het scherm en design zijn te verwaarlozen afhangend van een screen protector en jou smaak in design.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:07 schreef derekpsv het volgende:
[..]
Is de jiayu G3 beter want ik zou er best wat bij me budget willen doen voor een betere , en eigenlijk zou die wel in me budget passen 143,60. Maar helaas dan nog met douane en zo.
Maar ik zou graag willen weten of er echt een groot verschil tussen zit en fijner is en zo
alvast bedankt
Derek![]()
Ik denk dat ik dan gewoon voor de jiayu ga , Meestal is mijn batterij nogal snel leeg (Gebruik iets te veel)quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Voor zover ik het weet zit het grootste verschil in de batterij (is groot), het scherm (Gorilla Glass) en het design. Batterij is de Jiayu volgensmij echt uniek mee. Het scherm en design zijn te verwaarlozen afhangend van een screen protector en jou smaak in design.
Bedankt voor alle hulp![]()
![]()
Stekkertje beetje bijdraaien, dan doet die het wel weer? (heb ik overigens alleen bij de bijgeleverde oortjes, met andere oortjes doet hij het gewoon altijd goed)quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef mtchel112 het volgende:
Meer mensen last van dat bij de neo maar 1 kant van headphones het doet? Vanochtend nergens last van nu krijg ik maar door 1 oortje geluid![]()
Die oortdoppies zijn gewoon rotzooi.
Wat zijn alternatieven eigenlijk zodat je ook nog gewoon goed radio ontvangt?![]()
Zal straks even een aantal proberenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Xenorium het volgende:
Die oortdoppies zijn gewoon rotzooi.
Wat zijn alternatieven eigenlijk zodat je ook nog gewoon goed radio ontvangt?
Heb hier een paar awei's, brainvawz en een sennheiser liggen. Zit vast één tussen die het goed doet
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ga deze als kerstcadeau krijgen (zelf uitgezocht, uiteraard): http://www.china24shop.co(...)-display-p-1104.html
Ben benieuwdIk heb me goed ingelezen, dus ik hoop dat dit toch echt een goeie keus was
![]()
![]()
Is maar 512MB. Voor dat feit is de prijs niet denderend. Het type (/merk???) is niet (heel) populair. Je krijgt geen updates via het besturingssysteem zelf (over-the-air), maar moet je je via fora over inlezen over er nieuwe firmware is en welke instructies je moet volgen om die versie dan op je mobieltje te zetten. Dat is makkelijker te doen als je mede-Nederlanders of Engelstalige lui hebt met datzelfde mobieltje. Zelf het wiel uitvinden op Chinese fora is minder tofjens.quote:Op woensdag 5 december 2012 02:11 schreef stroopwafelt het volgende:
Ik ga deze als kerstcadeau krijgen (zelf uitgezocht, uiteraard): http://www.china24shop.co(...)-display-p-1104.html
Ben benieuwdIk heb me goed ingelezen, dus ik hoop dat dit toch echt een goeie keus was
Pluspunten zijn natuurlijk de ok 2000mAh accu (in zoverre die dat daadwerkelijk blijkt, da's altijd maar afvragen bij Chinese no-name brands) en een 720p display. Verder ken ik die shop niet, dus dat is up-to-you.
Overall: als je 512MB niet erg vindt in tijden waar 1GB eigenlijk de standaard is en boeien updates je niet of denk je dat je daar zelf wel een community voor vindt of Chinese forumposts voor door een vertaler gaat halen: go for it. Anders, zoals velen voor een phone uit de OpeningsPost gaan, al is dat nu vast te laat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand ervaringen met de WCDMA instellingen via *#*#4636#*#*?
Het viel me op dat bij het energieverbruik van de Neo het mobiele netwerk veel stroom verbruikt. Als je *#*#4636#*#* invoert bij je telefoonkiezer kun je deze instelling aanpassen waarbij hij standaard op WCDMA preferred staat, als je deze op GSM auto zet zou het energieverbruik minder moeten worden?![]()
Die 512mB valt in de praktijk wel mee, gebruik ik nu ook een week met Android 4.
De schermkwaliteit kan tegenvallen, 260k waar je eigenlijk 16000k wilt.
Overigens QHD is geen 1280x720 maar 960x540, tegenstrijdige info dus.
Maar ja dat klopt wel vaker niet.
Zelf heb ik hiervoor een B63M gebruikt en die zat goed in elkaar.![]()
Met de app Mobileuncle heb je direct toegang tot de engineering mode, wat betreft die setting, gewoon proberen.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef bakkertje99 het volgende:
Iemand ervaringen met de WCDMA instellingen via *#*#4636#*#*?
Het viel me op dat bij het energieverbruik van de Neo het mobiele netwerk veel stroom verbruikt. Als je *#*#4636#*#* invoert bij je telefoonkiezer kun je deze instelling aanpassen waarbij hij standaard op WCDMA preferred staat, als je deze op GSM auto zet zou het energieverbruik minder moeten worden?![]()
Zo! De bezorger wilde net me Umi X1 komen brengen, maar ik moet 50,30 euro betalen! De douane zit me wel flink te naaien dus. Maarja, nog steeds me telefoon niet, omdat ik geen cash bij me heb en de bezorger geen pingeval...![]()
Hallo Allemaal,
Allereerst dank aan allen voor het melden van jullie bevindingen en stappenplan waarmee zowel ik als mijn collega onze Neo No2 (Lightake) hebben kunnen voorzien van root, CWM en Xenorium NL ROM.
Daarom ook speciale dank aan RobertNL en Xenorium!!
Echter valt ons beide een vervelend issue op (in de Xenorium NL Rom) en dat is als iemand belt zijn/haar vast/mobiel nummer zichtbaar wordt ipv van zijn naam zoals opgenomen contactenlijst. Nu staat in contacten lijst er altijd +31 gevolgd door het gsm nummer zonder de nul (0). Dus als iemand belt met zijn/haar mobiele/vaste nummer match dat niet met de +31 die ervoor staat in contactenlijst. Hebben jullie daar ook last van? Iemand oplossing hiervoor?
Mocht bovenstaande vaag zijn, hierbij een voorbeeld:
Stel dat Pietje Zwart (06-12345678) belt, dan zie je dus niet zijn contact naam maar nummer 06-12345678 in het scherm staan terwijl Pietje Zwart met +31 612345678 in contactenlijst opgenomen staat. Normaal moet android die vertaalslag maken en deze matchen op de contacten lijst om zo de naam te tonen ipv nummer. Ik las ergens iets over aanpassing in build.prop gerelateerd aan: ro.phone.min_match=9 in topic missing Caller ID match?!?! een V2 uitdaging voor Xenorium???
Voor de geinteresseerden: naast mijn Neo No2 wacht ik met smart op mijn Umi X1! Hopelijk geen probleem met GPS fix zoals ik links en rechts lees!
Alvast dank!
[ Bericht 6% gewijzigd door JD_1971 op 05-12-2012 15:02:24 ]![]()
50 euro is best veel. Hoe hoog waren de kosten voor de telefoon zelf?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:47 schreef Nellykelly het volgende:
Zo! De bezorger wilde net me Umi X1 komen brengen, maar ik moet 50,30 euro betalen! De douane zit me wel flink te naaien dus. Maarja, nog steeds me telefoon niet, omdat ik geen cash bij me heb en de bezorger geen pingeval...we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Forum Opties Forumhop: Hop naar: