abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119869609
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 22:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
PandaWill Happy hour Week

Jiayu G2- $120

Newman NM860- $110

Beide 25% korting,wel snel wezen :Y
Die pandawill acties moet je supersnel bij zijn. Al meerder malen geprobeerd en steeds te laat. Second chance is ook nog een mooi aanbod en meestal wel haalbaar.
pi_119871212
Yeuh, mijn amoy is binnen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119874007
Vrijdag de Neo bij Lightake besteld, vandaag verzonden via DHL, zonder douane zou ik hem dus vrijdag nog kunnen hebben :-)
pi_119874113
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 11:40 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Vrijdag de Neo bij Lightake besteld, vandaag verzonden via DHL, zonder douane zou ik hem dus vrijdag nog kunnen hebben :-)
Met douane ook wel denk ik
pi_119874494
hopelijk komen de quadcores in januari / februari uit
kan ik er nog eentje oppikken
pi_119875967
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 07:53 schreef glsf het volgende:

[..]

Ik heb wel gelezen dat die G2 niet altijd 3g ondersteund (ook al staat dat in de spec). Staat ook iemand op marktplaats die hem verkoopt vanwege niet werkende 3G. Ook op de site van thhproducts staat bij een heleboel telefoons +3G. Bij de G2 niet !
Dat klopt! Is omdat ik niet kan garanderen dat de 3G werkt op de G2 plus.
Toch zijn er ook Fokkers bij wie deze gsm WEL zonder problemen op het 3G netwerk komt natuurlijk!
pi_119876152
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 08:51 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Die pandawill acties moet je supersnel bij zijn. Al meerder malen geprobeerd en steeds te laat. Second chance is ook nog een mooi aanbod en meestal wel haalbaar.
Neem aan dat die 5 bij beschikbaar betekent dat er ook echt maar 5 stuks zijn? Dat is wel vrij dramatisch dan ;)
pi_119876789
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Dat klopt! Is omdat ik niet kan garanderen dat de 3G werkt op de G2 plus.
Toch zijn er ook Fokkers bij wie deze gsm WEL zonder problemen op het 3G netwerk komt natuurlijk!
Misschien dat 1 van de 2 3G frequenties dan niet wordt ondersteund, en dat je met sommige providers wel geluk hebt :P
pi_119877629
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 13:08 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Misschien dat 1 van de 2 3G frequenties dan niet wordt ondersteund, en dat je met sommige providers wel geluk hebt :P
Ja, zoiets moet het haast wel zijn denk ik.
pi_119881416
Heb even getest, maar de code in de OP lijkt niet meer geldig bij Pandawill:

Coupon code "panda4fok" is not valid.
pi_119882044
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef Xenorium het volgende:

[..]

En En?

ik moet nog een bugreport maken, wat ik zelf ben tegengekomen is dat de standaard browser eruit klapt soms. Dus dat moet in v2 gefixed worden. Apps uninstallen daar komt nog engels tevoorschijn. Email moet nog vertaald worden.

Gegevens gebruik moet eigenlijk vertaald worden met data gebruik denk ik. Voor de rest ben ik niet veel bugs tegengekomen.

Jullie?
'kdraai nu de T12NL ROM sinds 2 dagen, eerste indruk is dat de neo razendsnel opstart!
Verder haalt 'm nu een AnTuTu score van: 6572 met deze rom, en ik kan mij met de stock rom (T12) iets herinneren van 5700!

euh voor de rest:
- "music" is nog int engels + crashed bijna altijd als ge bij "artists" een map opeklapt?
- live wallpapers zijn weg (voor snelheid/batterij optimaliseren?), op zich maakt mij da ni veel uit, mr tis een waarschuwing voor degeen da wel tof vinden
- ah en de achtergrond van de smsgesprekken/telefoonboek is int wit, was da drvoor ni int zwart? kvon da wel beetje stylisher :D , maar 't is opzich geen bug denkik

Zeker al heerlijk werk verricht, en kben voorlopig supercontent van men cheapo phone met de T12NL rom! ^O^
pi_119882606
Antutu is pas geupdate, de resultaten zouden ook daardoor iets anders kunnen zijn.
Meerdere keren testen geeft verschillende resultaten.
Mijn Star V1277 gaf al een paar keer boven 6100, terwijl vorige keren de resultaten rond de 5300 waren.
Overigens voor geïnteresseerden, die V1277 is echt een prima telefoontje voor het geld,
nog geen enkel probleem gevonden, echt alles werkt, geen chinese overtollige app's, nederlands in te stellen, volledige playstore, fantastisch QHD amoled scherm, batterij gaat makkelijk de dag uit,
werkelijk helemaal goed, ondanks de slechts 512mB ram.
Zelfs de adapter was EU type.
pi_119882893
oops
pi_119883283
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef Mehari het volgende:

Overigens voor geïnteresseerden, die V1277 is echt een prima telefoontje voor het geld,
nog geen enkel probleem gevonden, echt alles werkt, geen chinese overtollige app's, nederlands in te stellen, volledige playstore, fantastisch QHD amoled scherm, batterij gaat makkelijk de dag uit,
werkelijk helemaal goed, ondanks de slechts 512mB ram.
Zelfs de adapter was EU type.
QHD op 4,3 inch is op zich best prima idd, weet je zeker dat het amoled is? Ram is misschien nog een twijfelpunt maar zag bij een verkoper dat deze op 1.2Ghz geclocked is, dat scheelt ook wel in Antutu natuurlijk.
pi_119883287
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef SittingDuck het volgende:
Heb even getest, maar de code in de OP lijkt niet meer geldig bij Pandawill:

Coupon code "panda4fok" is not valid.
PANDAFORYOU5 is de beste code geloof ik
pi_119883641
Heb gevraagd in een winkel hier in de buurt, en als ik mijn Neo openvijs kunnen zij het wel solderen enzo :D

Shiz zou jij misschien een paar tips kunnen geven? Weet dat je gezegd had dat de vijzen vastgeplakt zaten dat dat lastig was, maar zijn er nog dingen die je bent tegengekomen waar ik best op let? Dingen die moeilijk terug ineen te zetten waren ofzo? Thx,

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:04 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nu heb ik trouwens zelf ook gemerkt wat naar mijn vincent_vd hier aankaartte..
neo werkt multi touch niet erg lekker af.. ik heb momenteel een N64 emulator draaien ( wat een geweldige uitvinding om n64 roms te kunnen emuleren op android :P!) en ik merk dat ik tijdens het spelen van bijv. Mario Kart als ik gas wil blijven geven en de bocht om, mijn gas knopje even niet reageert en ik dus gas afneem.. een lichte beweging en hij word weer herkend..
irritant soms, maar er valt wel mee te leven :P

nu lekker mario spielnnnnn O-)
héhé dat bedoelde ik idd dus :) Kan idd beetje ambetant zijn bij games maarja, blijft fantastisch ding voor de prijs, en zo veel game ik toch niet op men gsm dus :)
pi_119883699
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 07:45 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

Daar kwam ik ook achter, maar hoe kun je dat doen?
Iemand enig idee? Batterij caliberen.
pi_119883893
Nou, die 1.2Ghz doet'ie bij mij niet, volgens Antutu maar 1.001Ghz.
Dat amoled staat met grote letters op de doos, wordt ook vaak vermeld bij de specs.
Het ziet er ook erg goed uit, totaal geen light bleeding, zwart is echt zwart.
Hdmi uit is best grappig, veel klachten op diverse fora over dat het beeld alleen rechtop is maar bij mij komt alles goed bij het afspelen van video en foto met de telefoon in liggende positie,
samen met een bluetooth muis kan je gewoon op de tv werken.
Nog eens een bluetooth toetsenbord proberen, dan is het helemaal af.
pi_119883905
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

appje downloaden van de store? die beweren dat te kunnen..
pi_119883965
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef penningmaniac het volgende:

[..]

100% charge -> 0% charge -> 100% charge -> wipe battery stats -> 100% charge.
pi_119885741
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef Mehari het volgende:
Dat amoled staat met grote letters op de doos, wordt ook vaak vermeld bij de specs.
Ah zie het al, de 6577 doet 1.2Ghz en de 6575 1 Ghz, kan dat kloppen?
Amoled net gevonden en dat maakt het wel heel interessant. QHD amoled 4.3" + 6577 op 1.2 + 2000Mah accu is best een puike combi waar je zo een dagje op 1 lading mee doorkomt en toch best heel redelijke prestaties mee haalt. :-)
pi_119886027
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:10 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Amoled net gevonden en dat maakt het wel heel interessant. QHD amoled 4.3" + 6577 op 1.2 + 2000Mah accu is best een puike combi waar je zo een dagje op 1 lading mee doorkomt en toch best heel redelijke prestaties mee haalt. :-)
MTK6577T is dacht ik 1.2Ghz en MTK6577 normaal 1.0 Ghz.
  maandag 3 december 2012 @ 17:35:27 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119886716
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Vincent_vd het volgende:
Heb gevraagd in een winkel hier in de buurt, en als ik mijn Neo openvijs kunnen zij het wel solderen enzo :D

Shiz zou jij misschien een paar tips kunnen geven? Weet dat je gezegd had dat de vijzen vastgeplakt zaten dat dat lastig was, maar zijn er nog dingen die je bent tegengekomen waar ik best op let? Dingen die moeilijk terug ineen te zetten waren ofzo? Thx,

[..]
Bedoel je mij niet stiekem :@.

Ik heb de Neo open gehad. Benodigdheden: Brute kracht en een goed passende schroevendraaier.
De schroefjes zitten met lijm vast dus het gaat een gevecht worden. (zelf 1 uit moeten boren).

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef Mehari het volgende:
Het ziet er ook erg goed uit, totaal geen light bleeding, zwart is echt zwart.
Hdmi uit is best grappig, veel klachten op diverse fora over dat het beeld alleen rechtop is maar bij mij komt alles goed bij het afspelen van video en foto met de telefoon in liggende positie,
samen met een bluetooth muis kan je gewoon op de tv werken.
Nog eens een bluetooth toetsenbord proberen, dan is het helemaal af.
Goed om te horen dat dat goed werkt :D! De meeste MTK6577's draaien overigens op 1Ghz, alleen de nieuwere telfoons hebben een overklokmogelijkheid.

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:10 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef Creqaw het volgende:

[..]

MTK6577T is dacht ik 1.2Ghz en MTK6577 normaal 1.0 Ghz.
Correct, de T is niks meer dan een overklok. Meestal gebruiken fabrikanten gewoon de processor aanduiding zonder T.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119886798
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bedoel je mij niet stiekem :@.

Ik heb de Neo open gehad. Benodigdheden: Brute kracht en een goed passende schroevendraaier.
De schroefjes zitten met lijm vast dus het gaat een gevecht worden. (zelf 1 uit moeten boren).

Oei ja natuurlijk :D Had om de één of andere reden in mijn hoofd zitten dat Shiz dat gedaan had :)
En ok, ga eerst een schroevendraaier moeten kopen dan heb niets zo klein dat goed past. Op die schroefjes na wel geen problemen gehad dan? Dat klinkt dan toch nog tamelijk veelbelovend :)
  maandag 3 december 2012 @ 17:41:25 #50
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119886910
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Oei ja natuurlijk :D Had om de één of andere reden in mijn hoofd zitten dat Shiz dat gedaan had :)
En ok, ga eerst een schroevendraaier moeten kopen dan heb niets zo klein dat goed past. Op die schroefjes na wel geen problemen gehad dan? Dat klinkt dan toch nog tamelijk veelbelovend :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')