abonnement Unibet Coolblue
pi_118812760






Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het

Mannentennis.


Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2010: Klik
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657

ATP Bracket: Klik









Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open



Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London



















Poll: Wie is je favoriete speler?

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Murray
Andy Roddick
David Nalbandian
Nikolay Davydenko
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Mikhail Youzhny
Stanislas Wawrinka
Richard Gasquet
Radek Stepanek
Iemand anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier



Het grote Centrale Tennistopic
Het grote Centrale Tennistopic II
Het grote Centrale Tennistopic III
Het grote Centrale Tennistopic IV
Het grote Centrale Tennistopic V
Het grote Centrale Tennistopic VI
Het grote Centrale Tennistopic VII
Het grote Centrale Tennistopic VIII
Het grote Centrale Tennistopic IX
Het grote Centrale Tennistopicl X
Het grote Centrale Tennistopic XI
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XII
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XIII
Het Centrale Tennis Topic Deel XIV
Het Centrale Tennis Topic Deel XV
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XVI
[Tennis] Het grote Centrale Tennistopic Deel XIX
[[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXII
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXIII
[Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic
[Tennis] ATP Tour # XXV: Het Centrale Tennistopic !!
[Tennis] ATP Tour # XXVI: De doorbraak van Kei en Gaba
[Tennis] ATP Tour # XXVII: Op naar Rome
[Tennis] ATP Tour # XXVIII: US Hard and the road to Shanghai
[Tennis] ATP Tour # XXIX: To the Masters !
[Tennis] ATP Tour # XXX: Zonder God !
[Tennis] ATP Tour # XXXI: Going down under
[Tennis] ATP Tour # XXXII: Kredietcrisis leidt tot fixen
ATP Tour # XXXIII: Op naar de Masters
ATP Tour #XXXIV: De oudjes aan de Mickey Mouse!
ATP Tour #XXXV: Tennis is Fed!
ATP Tour #XXXVI Amerikaans Hardcourt
ATP Tour #XXXVII Op naar de ATP Tour Finals in Londen
[ATP Tour # XXXVIII] Waar 2010 van start gaat !
[ATP Tour # XXXIX] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XL] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLI] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLII] Het centrale tennistopic



Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Roddick
David Nalbandian
Andy Murray
Teimuraz Gabashvili
Robin Haase
Martin Verkerk
Matwé Middelkoop
Donald Young
Thiemo de Bakker
Michel Koning
Dick Norman
Juan Martin Del Potro
Radek Stepanek
Radek Stevanek
Hesse Huta Galung
Jan Silva



De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118812783
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Meh, hij speelt al de hele week "raar". Als dat lukt wordt hij geroemd omdat hij zo "vrij voor zijn schoten durft te gaan" en als het niet lukt is er wel ergens een commentator lul die aan de wal staat te zeuren over "showboaten".

In werkelijkheid heeft hij de langste week van zijn leven gehad, is hij moe op elke mogelijke manier en lukte sommige dingen net niet vandaag. Daarnaast speelde Ferrer een superdegelijke, professionele wedstrijd, dan wordt het hem gewoon niet.
Natuurlijk, maar je kan echt niet ontkennen dat hij zich vandaag compleet anders gedroeg. Dat kreunen was nog wel het meest bizar. Toen hij daarmee stopte ging het ook ineens beter :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118812963
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar je kan echt niet ontkennen dat hij zich vandaag compleet anders gedroeg. Dat kreunen was nog wel het meest bizar. Toen hij daarmee stopte ging het ook ineens beter :')
Ja, ik kan jullie allebei wel begrijpen. Maar dit wordt typisch zo'n mega wisselvallige speler als inderdaad Dolgopolov, Monfils ofzo...heb ik echt geen zin in. Laten we hopen dat hij wel een soort van real deal is, maar ik betwijfel het. Ik vind het maar een naar mannetje.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118812979
Om eerlijk te zijn viel het kreunen me niet enorm op, maar mijn stream was ook aan de matige kant. Kan er niet veel in lezen. Misschien kostte het hem gewoon meer moeite dan normaal, misschien nam hij het een beetje over van Ferrer, misschien waren het de zenuwen.

Maar goed, we zullen wel zien wat er van hem terecht komt. Onregelmatig vind ik niet zo erg, als zijn pieken maar hoog zijn. Niet zo stom als Dolgo of Monfils is altijd fijn, maar dat zal toch wel.

Moet eigenlijk meer aan een Tsonga denken. Grote service en een aggressief en "vrij" spel, maar ja, als je niet-nadenken-maar-vrij-spelen tennis speelt zitten er soms wat schoonheidsfoutjes in.
pi_118813402
Gefeliciteerd David _O_!
pi_118815565
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 16:47 schreef Norrage het volgende:
7 titels dit jaar, maar dit is de eerste grote titel...de rest waren allemaal Mickey Mouse toernooitjes...Maar wel heel knap! Kijken wat ie met zijn doping kan doen in London!
Is even afwachten hoe hij het plant. Vorig jaar was hij in London erg, erg moe naar eigen zeggen, om vervolgens in de Davis Cup Del Potro in de 5e (!) set compleet te vermorzelen :')
pi_118816136
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 17:15 schreef AttunPalalin het volgende:
Gefeliciteerd David _O_!
Ik vind het leuk voor hem *O*
  zondag 4 november 2012 @ 19:15:02 #8
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_118817377
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:43 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik vind het leuk voor hem *O*
Ik gunde hem ook wel
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_118853645
Haase nog maar 9 plekken voor op Sijsling :D

Volgend jaar dus een nieuwe beste Nederlander.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119150713
Tennisseizoen voorbij!!!

:'( :'( :'( :'( :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_119150747
Ach nadal speelt vast nog een exhibition volgende week.

En we hebben Davis Cup nog!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119152846
Leuk seizoen wel. Epische finale in Melbourne, Isner in de top tien, Nadal zeven keer RG, Roger zeven keer Wimbledon, Hewitt weer in een finale, Murray goud en US Open, Ferrer met een Mastertitel..

Wel jammer dat we nu waarschijnlijk tot na de Aussie Open met deze TT zitten. Met alle respect hoor, maar denk dat Jerzy weer een tijdje onderduikt.
pi_119153047
Isner in de top 10..dat duurde ook niet lang hoor :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119153128
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Isner in de top 10..dat duurde ook niet lang hoor :D
Neuh, maar dat vond ik wel tof. Vond hem toen ook een tijdje fantastisch spelen.
pi_119153258
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 01:08 schreef Rosario het volgende:
Met alle respect hoor, maar denk dat Jerzy weer een tijdje onderduikt.
Ik hoop het niet, maar ik vrees dat het een tweede Rosol wordt.
pi_119190766
Nu.nl :')

quote:
Del Potro is definitief terug, versloeg Federer in zijn eigen Basel en leverde in de halve finale van de Spelen misschien wel de mooiste partij van het jaar af.
_O-
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119190861
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:28 schreef Morthill het volgende:
Nu.nl :')

[..]

_O-
_O-
wat een kutpartij was dat, hadden net zo goed 2 3tjes kunnen zijn die niet wisten te retourneren en telkens uitgleden op het gras.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119216926
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119220215
Dat laatste punt, fucking waanzin _O_
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119220372
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_119220776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:31 schreef Morthill het volgende:
Dat laatste punt, fucking waanzin _O_
Ook het moment waarop _O_ (net als die eerste trouwens, 8-8 in de supertiebreak :D)..jammer dat Fedje die volgende 2 punten wegchokete
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 14 november 2012 @ 23:27:28 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_119222684
Wat een gek is het toch ook :D

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_119224627
quote:
Is het raar als ik nummer 10 het beste punt uit de collage vindt? Nummer 1 was ook wel vet, maar een minpuntje vanwege de onzuivere volley.
  donderdag 15 november 2012 @ 00:40:56 #24
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119225434
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Is het raar als ik nummer 10 het beste punt uit de collage vindt? Nummer 1 was ook wel vet, maar een minpuntje vanwege de onzuivere volley.
Ik vond nummer 10 ook beter dan de meeste single punten. Sowieso zijn dubbelpunten vaak 'flitsender' dan singlepunten, omdat het spelletje sneller is.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_119288681
Raonic heeft een nieuwe site

http://www.milosraonicofficial.com/
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_119344579
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119344744
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119450108
Mensen! Omdat we toch eens wat te doen moeten hebben was ik wel eens benieuwd naar jullie favoriete (actieve) spelers. Dus post je top 10! Past ook wel een beetje in de eindejaarslijstjes cultuur ;)

-----

Dit had ik op MTF gepost :)

1. Hewitt (will always be my #1 ever, eventhough he is not anywhere succesful anymore.... ;(
2. Murray (tie up with Djoko...I like Murray's game the most and I like Djoko his personality the most)
3. Djokovic
4. Nalbandian (same with Hewitt, basically, will always be up there as long as he's active)
5. Monfils (where is this guy, goddamn)
6. Davydenko (damn it, my entire top 10 consists of people that are basically finished or retired)
7. Federerl (I would vote for them higher up, but he is just too succesful to do so...
8. Nadal (same as above)
9. Del Potro
10. Tsonga
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119453170
Lijstjes _O_

1: Federer
2: Isner
3: Berdych, zijn spel en techniek _O_ Persoonlijkheid wat minder, wat saaitjes
4: Hewitt, jeugdheld
5: Nadal, nu hij een half jaar weg is geweest mis ik hem op op de tour, hele goede mentaliteit
6: Verdasco, speelt niet meer zo goed
7: Baghdatis, Persoonlijkheid
8: Djokovic, qua tennis zoooo goed
9: Del Potro, Biggame
10: Filip Krajanovic, in 2010 mee gesparred op de Nick Bolletieri accademie, sindsdien volg ik hem af en toe, maar hij is helaas veel geblesseerd...

Dan nog Gonzo die dus gestopt is. ;(
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  woensdag 21 november 2012 @ 11:13:34 #30
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119457830
1. Gasquet
2. Tommy Haas
3. Nalbandian
4. Federer
5. Cilic
6. Raonic
7. Nieminen
8. Del Potro
9. Ferrer
10. Djokovic
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_119458030
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef Salamando het volgende:
1. Gasquet
2. Tommy Haas
3. Nalbandian
4. Federer
5. Cilic
6. Raonic
7. Nieminen
8. Del Potro
9. Ferrer
10. Djokovic
goed dat je er Tommy bij zet, we hadden nog kunnen denken dat je Roowbin bedoelde :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 21 november 2012 @ 11:37:36 #32
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119458532
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

goed dat je er Tommy bij zet, we hadden nog kunnen denken dat je Roowbin bedoelde :D
Daarom :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_119458599
Zo'n lijstje is verrekte lastig. Ik dacht: doe ik wel even. Maar het lukt voor geen meter.
That's all folks!
pi_119458830
1. Murray
2. Djokovic
3. Nalbandian
4. Gasquet
5. Tsonga
6. Del potro
7. Federer
8. Karlovic
9. Dolgopolov
10. Llodra
pi_119458881
Jerzy zou er ook wel tussen kunnen komen maar ik vrees dat dat een eendagsvlieg wordt.
  woensdag 21 november 2012 @ 13:27:26 #36
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119462027
quote:
:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_119462346
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 11:47 schreef luckass het volgende:
1. Murray
2. Djokovic
3. Nalbandian
4. Gasquet
5. Tsonga
6. Del potro
7. Federer
8. Karlovic
9. Dolgopolov
10. Llodra
Dolgopolov :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119462512
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 13:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dolgopolov :')
Zijn spelletje _O_. Jammer dat ie zo wisselvallig is als het weer.
pi_119464061
1. Ferrer. Smul echt van zijn speelstijl, mentale kracht, etc. Woont in mijn favoriete stad in Spanje, Valencia. Praat zeer slecht Engels, en dat is wel weer stoer. Enige top vijf speler die zijn hand niet omdraait voor een ATP 250, heb ik altijd het idee. Hoe dan ook een koning, deze man.
2. Gasquet, heerlijke backhand, beetje een flapdrol, tof dus.
3. Hewitt. Die was hip toen ik begon met tennis kijken als puber, en is voor mij nooit helemaal weggeweest.
4. Isner. Heeft potten gespeeld dat ik echt fan van 'm werd. De laatste tijd is hij een beetje, zoals iemand het hier verwoordde, 'een pussy in rally's' geworden. Dieptepunt was toch wel z'n pot tegen Anderson in Shanghai. Twee en een half uur op de baan en twaalf minuten zuivere speeltijd. :')
5. Tommy Haas. Oude baas.
6. Tsonga.
7. Del Potro. Beetje haat-liefde verhouding mee, maar toch.
8. Nishikori. Als-ie niet geblesseerd is. Bijna nooit dus.
9. Nadal, ook al mis ik 'm nu niet echt.
10. Querrey. Als je 'm een strohoed opzet rechtstreeks uit een boek van Mark Twain. Toffe peer.
pi_119470298
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef XL het volgende:

[..]

Ja!
quote:
Kristof Vliegen opent wijn- en tapasbar

Ex-tennisser Kristof Vliegen (30) neemt een carrièrewending: hij opent in Lasne, tegen Waterloo, zijn eigen wijn- en tapasbar. Daarmee verdwijnt hij definitief uit de tenniswereld.

Nadat hij een punt achter zijn carrière moest zetten in 2011 door aanhoudende blessures, besloot Kristof Vliegen een tennis-academie op te richten om jonge spelers te begeleiden. Daar heeft hij nu genoeg van, zegt hij in een interview met l'Avenir. ‘Het ging me niet goed af om met jonge mensen te werken als ze niet dezelfde visie hebben als ik', aldus Vliegen. ‘Ik besloot om me definitief uit de tenniswereld terug te trekken.'

Nu is Vliegen een totaal andere richting ingeslagen, die van de horeca. Met een vriend baat hij nu zijn wijn- en tapasbar uit in het centrum van Lasne, Vlaams Brabant. ‘Velen kennen mijn passie voor het nachtleven', vertelt Vliegen, afkomstig uit Limburg. ‘Ik wist dat ik na mijn tenniscarrière die richting wou uitgaan. Ik trainde in Rixensart en Lasne, dus voor mij is het een logische keuze om daar met mijn nieuwe carrière verder te gaan.'

Toch is het een heel ander leven. ‘Het moeilijkste is omgaan met dode momenten tijdens de week', gaat de voormalige tennisser verder. ‘Vroeger werd alles voor me gepland, nu moet ik alles zelf doen.'
pi_119485697
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_119490596
Toffe reclame :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119490834
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119493689
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119522329
1 Werner Eschauer, op je 33e de top honderd binnenknallen en tot plaats 56 op de wereldranglijst reiken. Dan ben je gewoon een koning.
2 Martin Verkerk. Geen toelichting nodig.
3 Vince Spadea. From October 1999 to June 2000, Spadea suffered a record losing run of 21 losses in a row. Spadea's losing streak led the Associated Press to dub him "the Charlie Brown of tennis" (after the comic strip character who kept trying but failing to kick the football)
4 Donald Young. Enorme gehyped, 1 jaar je potentie waar maken en dan weer terug naar mammie. Wat een held.
5 Jerzy Janowicz. Let‘s say the Court 4 isn‘t of the best quality, or at least wasn‘t that year. Still, many players played on it and everything was just fine. Until Jerzy Janowicz turned up and decided that the court was the reason why he was playing such a poor game. And so on he went and ripped the baseline out. Literally. _O-
6 Brian Battistone. 7 Jeff Tarango. He was a top ten doubles player and a French Open doubles runner up, but is mostly remembered for defaulting a match at Wimbledon and his ex-wife assaulting the umpire once Tarango had left the court.
8 Amir Weintraub, beetje schrijven over hoe zwaar het is als nummer 200 zoveel financieel gezien en dan lekker die jappen ownen in de Davis Cup.
9 Ernests Gulbis, Rijke papa, vliegt met de privejet van zijn papa naar toernooien. Is opgepakt in Zweden vanwege het betalen van prostituees en moest zich daardoor terugtrekken uit het toernooi.
10 Robin Haase, eh onee :')
pi_119522695
Ik vroeg eigenlijk om actieve spelers, maar desalniettemin een bruut lijstje :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119537784
1. Federer
2. Haas
3. Gasquet
4. Murray
5. Nalbandian
6. Stepanek
7. Tsonga
8. Berdych
9. Karlovic
10. Youzhny
pi_119617617
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zondag 25 november 2012 @ 21:32:26 #49
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119617710
quote:
hoe komt hij eruit?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_119618413
quote:
:D
Ziet eruit als een aardige locatie.
pi_119664767
http://ibidmobile.net/vu/auction/

Iemand die 20.000 wil betalen voor een uurtje tennissen met Agassi?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119666644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:25 schreef Morthill het volgende:
http://ibidmobile.net/vu/auction/

Iemand die 20.000 wil betalen voor een uurtje tennissen met Agassi?
Zal wel veel meer worden. ;)
Voor 3.500 bal je al met Ana. Doe ik dat wel.
  dinsdag 27 november 2012 @ 10:31:03 #53
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_119666857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:22 schreef Rosario het volgende:

[..]

Zal wel veel meer worden. ;)
Voor 3.500 bal je al met Ana. Doe ik dat wel.
Goede dubbelzinnige woordspeling.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_119668952
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:22 schreef Rosario het volgende:

[..]

Zal wel veel meer worden. ;)
Voor 3.500 bal je al met Ana. Doe ik dat wel.
Includes (2) Night Stay for (2) people at Local Hotel and $200 in Food Vouchers.

Ik neem aan met haar?
pi_119668975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:31 schreef Salamando het volgende:

[..]

Goede dubbelzinnige woordspeling.
Zal wel all-inclusive zijn.
That's all folks!
pi_119678763
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:58 schreef luckass het volgende:

[..]

Includes (2) Night Stay for (2) people at Local Hotel and $200 in Food Vouchers.

Ik neem aan met haar?
In that case :D
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119680001
In before Ana is lelijk
pi_119680188
Ana is lelijk :r
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_119886796
Ik lees dat Aint Afraid Of Ya een comeback gaat maken _O_

Voorlopig alleen deze bron: http://www.tennis-prose.c(...)eback-story-part-ii/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119888631
:o

_O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  maandag 3 december 2012 @ 19:18:44 #61
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_119890608
Laat Martin het maar niet horen ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_119906374
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 10:22 schreef Rosario het volgende:

[..]

Zal wel veel meer worden. ;)
Voor 3.500 bal je al met Ana. Doe ik dat wel.
Tennisles van een skelet :9~ :9~ :9~

pi_119906415
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:15 schreef wimderon het volgende:

[..]

Tennisles van een skelet :9~ :9~ :9~

[ afbeelding ]
Je hoort mij niets zeggen over haar uiterlijk. Het is wel een voormalig nummer één van de WTA, dus om daar een keer mee getennist te hebben zou mij wel 3.500 euro waard zijn.. Denk ik. :')
pi_119906497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:18 schreef Rosario het volgende:

[..]

Je hoort mij niets zeggen over haar uiterlijk. Het is wel een voormalig nummer één van de WTA, dus om daar een keer mee getennist te hebben zou mij wel 3.500 euro waard zijn.. Denk ik. :')
Mij totaal niet. Ik heb al meerdere malen tegen profs gespeeld. (niet de toppers) Maar op toernooien is het zo makkelijk om wat punten te spelen. Juan Navarro heb ik bijvoorbeeld een kwartier mee staan slaan toen in Amersfoort. :D En op Rosmalen met Haase en een Spaanse speler (Even de naam vergeten) Ook nog een keer met Huta Galung...
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_119906621
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:22 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Mij totaal niet. Ik heb al meerdere malen tegen profs gespeeld. (niet de toppers) Maar op toernooien is het zo makkelijk om wat punten te spelen. Juan Navarro heb ik bijvoorbeeld een kwartier mee staan slaan toen in Amersfoort. :D En op Rosmalen met Haase en een Spaanse speler (Even de naam vergeten) Ook nog een keer met Huta Galung...
Heel leuk, maar dat zijn toch geen nummers één. Ik kan zelf verder totaal niet tennissen (doe het inmiddels wel al een tijdje) dus de kans dat ik met hen een balletje sla is nihil. Vraag me ook af hoe jij dat geflikt hebt? Volgens mij las ik ergens dat je ook op de Nick Bolletieri-academie bent geweest?
pi_119906663
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 01:32 schreef Rosario het volgende:

[..]

Heel leuk, maar dat zijn toch geen nummers één. Ik kan zelf verder totaal niet tennissen (doe het inmiddels wel al een tijdje) dus de kans dat ik met hen een balletje sla is nihil. Vraag me ook af hoe jij dat geflikt hebt? Volgens mij las ik ergens dat je ook op de Nick Bolletieri-academie bent geweest?
Klopt, in 2010 ben ik daar een week geweest. :Y Dat was ik nog vergeten daar met Filip Krajinovic gespeeld. _O_

Gewoon vragen, als ze op zo'n achterafbaantje aan het trainen zijn. Die spelers vinden dat vaak geweldig dat je de ballen hebt om zoiets te vragen.

Ana Ivanovic wel zien trainen op Amsterpark, Amsterdam. Toen was ze herstellende van een blessure en was ze met Sven Groeneveld aan het revalideren.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_119907835
Meestal als ik ze zie trainen op een achterafbaantje staan er een hoop fans. Behalve bij de mindere goden op Roland Garros, maar volgens mij vind de organisatie het niet zo tof als ik daar de baan op loop :D
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_120017977
quote:
Rafter zet Tomic uit Daviscupteam Australië
ANP | Gepubliceerd op 06 december 2012, 07:51

MELBOURNE - Captain Pat Rafter heeft tennisser Bernard Tomic uit het Daviscupteam van Australië gezet. De 20-jarige Tomic neemt zijn sport volgens Rafter niet serieus genoeg. De talentvolle Australiër, die geboren is in Duitsland, ontbreekt daarom begin februari tijdens de ontmoeting met Taiwan.

Tomic bereikte in juni de 27e plaats op de wereldranglijst, zijn hoogste ranking tot nu toe, maar zakte daarna door tegenvallende resultaten terug. ,,Wij eisen altijd 100 procent inzet en betrokkenheid van onze tennissers. Het gaat bij Tomic niet om een incident, maar in zijn benadering van het tennis. We hopen dat hij door dit besluit de motivatie krijgt om zich altijd als een professional te gedragen, voor, tijdens en na de wedstrijd'', zei technisch directeur Craig Tiley van de Australische bond.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_120018475
Als Siemerink dat nou eens deed met Haase :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_120129698


Federer vs Haas, beide in braziliaanse voetbaltenue _O_

Nu live:

_O_ _O_ _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door detennismaster op 09-12-2012 22:40:03 ]
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_120130654
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_120136714
Federer dacht nog even dat hij Verkerk in het publiek zag zitten.



pi_120217188
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_120220982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 01:59 schreef Rosario het volgende:

[..]

Isner: _O_
Isner idd altijd _O_

maar ook een ' _O_ ' voor The X!
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_120225357
Damn wat een shot _O_
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_120225420
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:23 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Isner idd altijd _O_

maar ook een ' _O_ ' voor The X!
Ik bedoelde eigenlijk dat Isner dat gebaar maakte na het punt. ;)
pi_120226590
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:44 schreef Rosario het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk dat Isner dat gebaar maakte na het punt. ;)
Ook zo
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_120291467



pi_120291687
_O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_120292078

FEDERER vs. DEL POTRO, Argentina 12/13
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_120292832
Hardop gelachen om die Facebook-berichten. :P
pi_120294412
Die Facebookposts _O-
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_120301569
quote:
Tof! Maradona die weer lekker loopt te spacen. :')
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:24:20 #86
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_120303260
Livestream van de KNLTB Masters: http://www.tennistv.nl/
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_120309098
Die facebook berichten.
pi_120323885
quote:
Mannenfinale US Open in 2013 op maandag

De US Open, de vierde en laatste grand slam van het seizoen, zal volgend jaar een dag langer duren. De mannenfinale zal op maandag getennist worden, meerbepaald 9 september. Ook de vrouwenfinale in New York schuift een dagje op naar de zondag. De halve finales zijn op vrijdag bij de vrouwen, en blijven op zaterdag voor de mannen.

Behalve de aangepaste kalender maakte de organisatie vrijdag ook bekend dat het prijzengeld met 4 miljoen dollar wordt opgetrokken, tot 29,5 miljoen dollar (22,5 miljoen euro).

Met de extra wedstrijddag komen de organisatoren tegemoet aan de vraag van de spelers. Die wilden graag een dag rust tussen de halve finales en de finale in het enkelspel. 'Ik ben blij met het aangepaste schema en de rustdag tussen halve finales en finales', reageert de Schot Andy Murray, dit jaar de beste in New York. 'Het is goed dat ze rekening hebben gehouden met de vragen van de spelers, net als bij de verhoging van het prijzengeld.'

Ook titelverdedigster bij de vrouwen Serena Williams is opgetogen. 'Dit is super voor de spelers, en het maakt het toernooi beter dan ooit, voor alle spelers', aldus de Amerikaanse.
pi_120324077
En waarom beginnen ze niet gewoon op zondag dan?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_120334121
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:29 schreef franklop het volgende:
En waarom beginnen ze niet gewoon op zondag dan?
Omdat het risico aan het einde zit.
sig verwijderd door FA
pi_120518482
Nog 8 dagen en we beginnen in Abu Dhabi weer met een exhibition toernooi *O* .

Met als het goed is de rentree van Nadal.

Nog 26 dagen tot de AO *O* .

De tennisvrije dagen mogen nu wel weer klaar zijn..
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_120518741
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
De tennisvrije dagen mogen nu wel weer klaar zijn..
Zeker, kan niet wachten wat het nieuwe seizoen gaat brengen.
pi_120518981
Ik zou ook eigenlijk mijn OP eens moeten updaten. Die klopt van geen kant meer.. hehe.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_120538548
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Omdat het risico aan het einde zit.
Omdat ze natuurlijk niet hun super-saturday willen kwijtraken....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_120541100
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zou ook eigenlijk mijn OP eens moeten updaten. Die klopt van geen kant meer.. hehe.
Het is bijna vakantie, dus leef je uit

quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Omdat ze natuurlijk niet hun super-saturday willen kwijtraken....
:?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_120626173






pi_120626248
quote:
pi_120627240
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 04:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O- _O-
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_120627678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 04:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:23:25 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_120635942
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 04:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:24:53 #102
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_120635993
Hebben jullie deze al gezien:


(alleen dat eerste punt is al meer dan geweldig en dat tweede vind ik ook bijzonder; had nog nooit zo'n punt gezien. En het derde punt is een instant klassieker.)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_120637892
Die ballen die Nadal soms slaat, het is gewoon oneerlijk.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_120762071
quote:
Nadal stelt door maagvirus rentree uit

De Spaanse tennisser Rafael Nadal heeft moeten afzeggen voor het demonstratietoernooi van Abu Dhabi. Nadal zou zijn rentree maken na een afwezigheid van een halfjaar wegens een knieblessure.

Een maagvirus weerhoudt Nadal ervan om af te reizen naar de Verenigde Arabische Emiraten, zo liet de tennisser dinsdag via Facebook weten. Normaal gesproken neemt hij volgende week deel aan het ATP-toernooi van Doha.

Nadal zei de gang van zaken te betreuren. 'Na ongeveer een half jaar niet te hebben gespeeld keek ik uit naar mijn rentree. Het stelt me bijzonder teleur dat het niet door kan gaan. Met mijn revalidatie lig ik volledig op schema en mijn knie is helemaal in orde. Ik ben er klaar voor.'
AD
pi_120762453
Leuke best points :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 26 december 2012 @ 10:32:39 #106
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_120777609
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 18:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]

AD
Wel jammer. Ik las laatst op tennis.com dat hij tot Monte Carlo veel wil rusten tussen de toernooien door en dat hij er vanaf dan weer helemaal voor wil gaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_120825211
We zijn weer begonnen aan het nieuwe jaar. Murray had er meteen geen zin in en gaat eraf tegen Tipsarevic. Ferrer wint van Berdych.
sig verwijderd door FA
pi_120825873
:') Murray
Maar abu Dhabi :') :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_120866807
Nadal wss uit de AO...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_120866979
Nadal mist de AO vanwege die griep :')
pi_120867113
quote:
Big 4 reunion delayed. Rafael Nadal has pulled out of Australian Open, plans to return on clay on South American swing in February
pi_120867306
Ferrer weggeblazen door Djokovic in Abu Dhabi trouwens, 6-0, 6-3
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:34:18 #113
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120867464
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:23 schreef TheArt het volgende:
Nadal mist de AO vanwege die griep :' vanwege de dopingperikelen, wordt nog even stilzwijgend geschorst door de ATP en mag straks weer na 6 maanden de baan op)
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:36:33 #114
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_120867545
Gewoon verkapte dopingschorsing dit ja :') :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_120867660
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Daarom die :') Ik geloof geen reet van dit zoveelste excuus.
pi_120867745
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef Salamando het volgende:
Gewoon verkapte dopingschorsing dit ja :') :D.
Rafa :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 28 december 2012 @ 16:45:47 #117
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_120867938
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:39 schreef TheArt het volgende:

[..]

Daarom die :') Ik geloof geen reet van dit zoveelste excuus.
Ja weet ik. Alleen zijn de meeste ignorant en trappen overal in. Want in tennis wordt geen doping gebruikt. Is alleen bij wielrennen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 17:47:15 #118
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_120871044
Wordt wel heel knullig nu ... had gewoon die knieblessure wat langer laten duren dan :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_120871261
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 17:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wordt wel heel knullig nu ... had gewoon die knieblessure wat langer laten duren dan :D
Dat komt wellicht nog, "de terugval". Hangt er even vanaf hoe lang de schorsing is.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:18:26 #120
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_120872329
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 16:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja weet ik. Alleen zijn de meeste ignorant en trappen overal in. Want in tennis wordt geen doping gebruikt. Is alleen bij wielrennen.
Probleem is vooral; ga het maar bewijzen ...

Geen bewijs = geen pers = geen credibility = ignorance
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_120872573
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Probleem is vooral; ga het maar bewijzen ...

Geen bewijs = geen pers = geen credibility = ignorance
Als je sportjournalist bent valt er wel het e.e.a. te achterhalen in de Fuentes-affaire denk ik.
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:26:41 #122
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_120872661
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als je sportjournalist ben valt er wel het e.e.a. te achterhalen in de Fuentes-affaire denk ik.
Ik zie een mooie kans voor Edwin Winkels :Y
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_120872698
misschien toch maar eens die cursus onderzoeksjournalistiek gaan volgen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 28 december 2012 @ 18:35:27 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_120873043
Stuur Knipping en Van Duren erop af!1!11!!

:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 28 december 2012 @ 19:44:14 #125
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_120876618
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 18:35 schreef Szura het volgende:
Stuur Knipping en Van Duren erop af!1!11!!

:')
Peppie en Kokkie kennende komen die terug met een enorm schimmig verhaal over dopingmaffia en oude verlaten gebouwtjes hoog in de Pyreneeën met onbevestigde BV'tjes :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_120878378
jammer eigenlijk dat het volgende GS na de Australian Open zo lang duurt, Nadal verliest natuurlijk weer karrenvracht aan punten, waardoor hij (tijdelijk) uit de top 4 valt

had leuk geweest als hij bijvoorbeeld als nummer zes op RG of SW19 terecht had gekomen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_120911464
Djoker. :')
pi_120915801
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:00 schreef Rosario het volgende:
Djoker. :')
Wat?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 29 december 2012 @ 16:59:15 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_120915871
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:57 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat?
Dat ja, verschrikkelijk irritant :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_120917350
Stond gewoon een beetje slap te spelen. 3-1 voor in de tiebreak, verloor 'm alsnog. Veel kansen om te breken in de tweede, deed 't niet. Maar goed, 't is exhibition, dus ja. Publiek heeft in ieder geval gelachen.
  maandag 31 december 2012 @ 19:45:02 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121020506
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_121020807
quote:
awwww O+ jij ook!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_121036848
Leuke dubbel in de Hopman Cup. Isner/Venus tegen Tsonga/Johansson.
pi_121047453
Nadal, met nieuw kapsel, alweer aan het trainen:





Wel erg vroeg afgemeld voor de AO hoor.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121059749
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:00 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal, met nieuw kapsel, alweer aan het trainen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wel erg vroeg afgemeld voor de AO hoor.
Ik blijf het ook nog steeds een raar verhaal vinden. Hoe kan 17 dagen nou niet genoeg zijn om optimaal voor te bereiden. :') Hij mist dan misschien alleen wat wedstrijdritme, maarja tijdens de trainingen kan hij ook gewoon potten spelen en de eerste rondes van de AO kan die dan voor het eerst weer op televisiebanen inkomen. Ik zie geen problemen
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121061849
Deze foto's _O-

Die schoenen. _O-

Tomic is voor zijn voeten even in China geweest?

Dracula is that you?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121071655
Djoko verliest van Tomic :o

Tomic :r :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121074414
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:58 schreef Norrage het volgende:
Djoko verliest van Tomic :o

Tomic :r :')
quote:
''Ik was nogal nerveus voor de wedstrijd. Ik heb hard gewerkt aan mijn service en techniek en ik denk dat ik daarom won'', zei hij.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:28:43 #140
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121074861
Lopez is ook een ontzettend zaadje eigenlijk. Staat dubbele break voor tegen Kubot en krijgt een strafpunt tegen omdat ie eerst een racket kapot slaat en daarna zeikt. Verliest vervolgens hard _O- .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_121075760
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:58 schreef Norrage het volgende:
Djoko verliest van Tomic :o

Tomic :r :')
De Toom _O_
pi_121080839
Fils, mooi dat ie weer fit is ^O^

Rosol verliest van 6-0 6-4 van Lorenzi :') :')
pi_121085298
Monfils ^O^, Gasquet overleeft maar net tegen Zemlja, 5-2* achter in de derde, maar uiteindelijk toch de winst in de tie-break.
sig verwijderd door FA
pi_121085754
Heerlijk dat de umpires echt op de tijdregel letten nu _O_ .

Lopez al een 2e service er door moeten slaan. Ook Monfils werd ervoor gewaarschuwd. ^O^
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121092605
Wel goed om te zien dat er ook daadwerkelijk regelmatig waarschuwingen worden uitgedeeld als er meer dan 25 seconden gepakt wordt tussen de punten. Hopelijk wordt deze lijn doorgezet.
pi_121092787
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:14 schreef wimderon het volgende:
Wel goed om te zien dat er ook daadwerkelijk regelmatig waarschuwingen worden uitgedeeld als er meer dan 25 seconden gepakt wordt tussen de punten. Hopelijk wordt deze lijn doorgezet.
Zou eigenlijk gewoon een timer moeten komen net als je bij basketbal de schotklok hebt. 10.gif
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121103699
Raonic naar New Balance. Eindelijk weg bij dat achterlijke lacoste _O_





Ziet er echt vet uit!

Zijn ook geruchten dat Berdych naar Head is gestapt als kledingsponsor en Dimitrov naar Wilson. Nike verliest alleen maar meer spelers. ;(
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  donderdag 3 januari 2013 @ 11:52:22 #148
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121105395
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:46 schreef detennismaster het volgende:
Raonic naar New Balance. Eindelijk weg bij dat achterlijke lacoste _O_
[ afbeelding ]

[ [url=http://l.yimg.com/iu/api/res/1.2/T1DLg.2_K3EQKp4phMUz3Q--/YXBwaWQ9eXZpZGVvO2NoPTMwMDA7Y3I9MTtjdz0yMDAwO2R4PTE7ZHk9MTtmaT11bGNyb3A7aD0zMDAwO3E9NzA7dz0yMDAw/http://media.zenfs.com/en(...)3-197.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]

Ziet er echt vet uit!

Zijn ook geruchten dat Berdych naar Head is gestapt als kledingsponsor en Dimitrov naar Wilson. Nike verliest alleen maar meer spelers. ;(
Ik zag gisteren Kamke in dat belachelijke oranje shirt met felle kleuren spelen dat Raonic vorig jaar had _O- .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_121105434
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef TheGeneral het volgende:
Heerlijk dat de umpires echt op de tijdregel letten nu _O_ .

Lopez al een 2e service er door moeten slaan. Ook Monfils werd ervoor gewaarschuwd. ^O^
Misschien wel de reden dat Nadal zijn terugkeer heeft uitgesteld, dat hij meer kan wennen aan die regel :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_121110751
Murray in 3 sets langs Millman :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121157855
Gasquet met een paar geile backhands naar de finale van Doha.

Nu live op Eurosport 2 Davydenko - Ferrer.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121158114
Als Donkey zo blijft spelen, zie ik hem nog verdomd ver komen op de AO ook :o
pi_121158231
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:52 schreef TheArt het volgende:
Als Donkey zo blijft spelen, zie ik hem nog verdomd ver komen op de AO ook :o
Superdenko *O*

Laat nu wel 3 BP's liggen.
pi_121158301
Ach, superdenko voor 1 toernooitje denk ik dan, en dan weer 1e ronde exit...
Hij doet het trouwens altijd goed in Doha
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121158527
*5-2 Donkey _O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121158669
Hoppa. 6-2 Davy.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121158824
Hij staat echt geweldig te spelen! Zo is het echt genieten van Donkey _O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121159629
De oude Davy is terug.
sig verwijderd door FA
pi_121159641
Geniaal :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121159773
En geweldig naar *4-3.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121160038
GSM Donkey. En hoe _O_ Hij is echt helemaal terug.
pi_121160059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:42 schreef TheArt het volgende:
GSM Donkey. En hoe _O_ Hij is echt helemaal terug.
Nou ja, bij hem moet je het volgende toernooi maar afwachten hoe hij speelt. Of hoe hij over een maand speelt.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121160079
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:43 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Nou ja, bij hem moet je het volgende toernooi maar afwachten hoe hij speelt. Of hoe hij over een maand speelt.
Dit niveau heb ik hem in jaren niet meer zien halen, ook de vorige jaren in Doha niet.
pi_121160101
Perfecte wedstrijd zo ongeveer..zou zo heerlijk zijn als hij dit nog een jaartje vol kan houden :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121160172
Zo zonde dat hij nooit een GS heeft gewonnen. AO 2010 had hem moeten zijn.
pi_121160215
Hopelijk kan hij dit volhouden. Eerst morgen tegen Gasquet die niet heel overtuigend door het toernooi ging.
pi_121160343
De finale zal hij wel winnen. Sinds juli 2006 is hij 15-3 in finales en Gasquet is nou niet van Federer/Djokovic kwaliteit.
pi_121162059
Bautista-Agut verslaat Berdych.
pi_121162487
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:45 schreef BobW het volgende:
Bautista-Agut verslaat Berdych.
Haase-bedwinger Bedene verslaat Wawa. :')
pi_121172464
Davy _O_

Maar die ligt er straks weer 1e ronde uit. Vorig jaar had ie ook nog een opleving waar hij achtereenvolgens bijna van Haase en van Fedje won, en daarna ging het werd bergafwaarts...ach...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121172861
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef Norrage het volgende:
Davy _O_

Maar die ligt er straks weer 1e ronde uit. Vorig jaar had ie ook nog een opleving waar hij achtereenvolgens bijna van Haase en van Fedje won, en daarna ging het werd bergafwaarts...ach...
Iedere mongool won toen van Haase en hij speelde 1 set goed tegen Fed..echt een opleving zou ik dat niet noemen. Dit is in ieder geval met afstand zijn beste tennis van de afgelopen 2 jaar en waarschijnlijk nog wel langer. Doha 2011 won hij dik van Rafa, maar zijn spel deze week is beter.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121173536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Iedere mongool won toen van Haase en hij speelde 1 set goed tegen Fed..echt een opleving zou ik dat niet noemen. Dit is in ieder geval met afstand zijn beste tennis van de afgelopen 2 jaar en waarschijnlijk nog wel langer. Doha 2011 won hij dik van Rafa, maar zijn spel deze week is beter.
Ik ben blij dat je mijn Haase opmerking serieus nam, dat was de bedoeling :P

Ik bedoel meer, in Rotterdam haalde hij de halve finale...behalve 1 graveltiteltje vorig jaar(toch) was dat zijn beste resultaat, en daar doelde ik op :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121173603
Dat was niet zo handig van me..ik ben een beetje moe ;(

Er had net zo goed Donald Young kunnen staan ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121180829
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121181994
Leuke namen bij de laatste 4 in Brisbane. :)

Murray
Nishikori

Baghdatis
Dimitrov

Dimi won al van Raonic en Melzer en het zou leuk zijn als hij dit jaar nou eens zou doorbreken. :Y
Baggy speelt deze week eindelijk echt weer eens goed tennis, hopelijk kan hij dit doortrekken naar de AO.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121183471
Gasquet heeft wel een monsterloting gehad naar de finale in Doha. Hernych, Zemlja, geblesseerde Lacko, Brands.
pi_121184572
Kei geeft op, Dimitrov wint de final set tie-break, finale dus Murray-Dimitrov.
sig verwijderd door FA
pi_121184720
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 03:50 schreef wimderon het volgende:
Gasquet heeft wel een monsterloting gehad naar de finale in Doha. Hernych, Zemlja, geblesseerde Lacko, Brands.
Zemlja zal flink balen.
pi_121184761
Dimi _O_
De Daaf _O_ _O_
pi_121185681
Kei...stond 4/1 voor kennelijk...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121187091
Ook Baghdatis kreeg een 2e service toegewezen nadat hij teveel tijd tussen de punten had genomen in zijn partij tegen Dimitrov _O_ .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zaterdag 5 januari 2013 @ 12:11:21 #182
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_121187175
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:07 schreef TheGeneral het volgende:
Ook Baghdatis kreeg een 2e service toegewezen nadat hij teveel tijd tussen de punten had genomen in zijn partij tegen Dimitrov _O_ .
Nieuwe regels toch? Of iig strenger toegepast.

Fijn voor Nadal (ooit)
pi_121187375
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 12:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nieuwe regels toch? Of iig strenger toegepast.

Fijn voor Nadal (ooit)
Zelfde regels. Inderdaad strenger toegepast ^O^ .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121187434
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121188449
Dimitrov maakt toch wel indruk zo hoor. Leuk. Leuke speler, volgens mij interessante persoonlijkheid ook. Dat lachje bij dat dropshot van Baggy bijvoorbeeld, en die vreugde aan het eind *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121189211
Bedene wint set 1 van Tipsy :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121189453
Ondanks dat het geen flikker zegt als je van Rooowbin wint, gebeurt het toch best vaak dat een (onbekende) speler die van hem wint vervolgens heel erg ver komt in een toernooi...het is bijna geen toeval meer. Misschien is het wel een door Martin aan Roowbin overgedragen tactiek, en beoordelen we Rooowbin permanent verkeerd!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121189569
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121194652
Davy gelijk een break voor: *2-0.
sig verwijderd door FA
pi_121195375
Davy aan het heersen _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121195760
Hij kan nog steeds niet smashen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121195768
Smashen kan 'ie nog steeds niet.
sig verwijderd door FA
pi_121195882
:D

Settttt

Moeizame game, toch wat spanning.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121196124
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Smashen kan 'ie nog steeds niet.
Wel beter dan Djoko
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121196277
3 BPs van Gasquet weg in 3 seconden :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121196368
Bautista-Agut langs Paire en in de finale in Chennai.
pi_121197189
Lekker punt hoor _O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121197217
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:09 schreef BobW het volgende:
Bautista-Agut langs Paire en in de finale in Chennai.
Net als Tipsy die zich herstelde.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121197278
Rebreak Gasquet!

4-4.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121197284
Godver Daaf, wat doe je :(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121197290
Davydenko voor het eerst gebroken dit toernooi :{
pi_121197767
Gasquet speelt ook niet onaardig trouwens hoor, top wedstrijd!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121197964
Tiebreak
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121198040
Gasquet toch wel een stuk beter vanaf die weggewerkte breakpoints op 2-4..Nu ook al de minibreak. Third set coming up
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121198504
en 3e set.

Gasquet speelt goed en Davydenko wat minder. Hoop dat Davy wint, dat heeft ie nodig voor zijn plaatsing op de AO :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121198943
Lange blessurebehandeling voor Davy net :(

Middenin de game op deuce ook nog..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121199147
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
Lange blessurebehandeling voor Davy net :(

Middenin de game op deuce ook nog..
Werkt wel BP weg en pakt de game. Leuk hoor, deze twee mannen in de finale _O_.

Maar Davydenko lijkt niet helemaal fris helaas.
pi_121199883
Ondertussen 4-2* Gasquet.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121199905
Davy ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121199983
*5-2 Gasquet.

Wel geweldig gebroken hoor _O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_121199997
Dubbele break!
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121200495
GSMC Gasquet. Mooi, al had ik het Davydenko nog wat meer gegund.

Vond het vreemd dat Davydenko niet challengede op 30-30, 5-3...
pi_121205381
Gasquet O+
pi_121205955
Nishikori zeker weer geblesseerd trouwens. :')
pi_121212032
Davydenko ;(
pi_121221009
Murray wint van Dimitrov in de finale van Brisbane.
sig verwijderd door FA
pi_121221123
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 09:29 schreef Ambrosius het volgende:
Murray wint van Dimitrov in de finale van Brisbane.
Wedstrijd van de gemiste kansen voor Dimi ;(. Maar gaat de goeie kant op met hem!
pi_121221702
Murray *O* en Dimitrov *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121224633
Die Bautista-Agut is echt lekker bezig hoor.. Die gaat het Tipsa moeilijk maken.
pi_121228030

De ervaring van Murary gaf de doorslag want Dimitrov speelde zeker niet slecht. Vooral tiebreak eerste set was jammer. (7-0)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121228474
Aan de hand van dat filmpje alleen zou je denken dat dimitrov dit 6-1 6-1 won _O- bijna alleen maar punten van hem. Vooral zijn snelheid en voetenwerk, en natuurlijk backhand, zijn indrukwekkend.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121228855
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:23 schreef detennismaster het volgende:

De ervaring van Murary gaf de doorslag want Dimitrov speelde zeker niet slecht. Vooral tiebreak eerste set was jammer. (7-0)
Hoe heeft hij verloren :?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_121228971
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hoe heeft hij verloren :?
Ja, idd, _O- Echt alleen maar zieke punten van Dimi.

Het is af en toe gewoon net Federer waar je naar kijkt. _O_
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121261695
Janowicz speelt echt verschrikkelijk slecht tegen Baker in Auckland. Baker domineert zwaar, het enige wat Jano in leven houdt is dat hij megaclutch is. Elke keer 0-30 of 15-40 kwam hij weer. Uiteindelijk won Baker de tweede in de tiebreak verdiend, maar ook ging het nog bijna mis na een dikke voorsprong.

Nu dus 1-1 in sets: 6-4 6-7 *0-0

Benieuwd of Jano wat beter gaat spelen in de derde set want dit is echt poep. _O-

Edit: Break voor Baker. 0-1*
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  maandag 7 januari 2013 @ 10:34:44 #225
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121262146
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:16 schreef detennismaster het volgende:
Janowicz speelt echt verschrikkelijk slecht tegen Baker in Auckland. Baker domineert zwaar, het enige wat Jano in leven houdt is dat hij megaclutch is. Elke keer 0-30 of 15-40 kwam hij weer. Uiteindelijk won Baker de tweede in de tiebreak verdiend, maar ook ging het nog bijna mis na een dikke voorsprong.

Nu dus 1-1 in sets: 6-4 6-7 *0-0

Benieuwd of Jano wat beter gaat spelen in de derde set want dit is echt poep. _O-

Edit: Break voor Baker. 0-1*
Die man is een 1 hit wonder vrees ik :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_121262225
Baker had het net al af kunnen maken op 5-1*, nu mag hij zelf gaan serveren op *5-2.
pi_121262394
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:34 schreef Salamando het volgende:

[..]

Die man is een 1 hit wonder vrees ik :').
Tsja, 1e pot van het jaar, en 1e pot sinds die finale. Niet heel onverwacht. Maar ik ben het wel met je eens dat die vent een 1 hit wonder gaat zijn. Wellicht piekt hij nog wel eens een andere keer ergens.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121262462
Baker, je gaat toch niet falen he.

40-0 voor op *5-4 en nu deuce :X.
pi_121262529
Baker doet ook moeilijk zeg. In de eerste twee sets 0/9 BPs gepakt tegenover 1/1 Janowicz.
Dan in set 3 pakt hij een dubbele break maar heeft hij 8 MPs nodig.
  maandag 7 januari 2013 @ 10:49:25 #230
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121262553
Maar hij wint wel _O- :D .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_121262920
Haase tegen Sijsling in Auckland. :D
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121280946
Een nieuw record! *O*

Uitslag derde kwalificatieronde future in Plantation (VS): Benjamin Balleret def Guillaume Couillard 7-6(34) 6-1

Sowieso een :') voor het feit dat Balleret nu kwalies van een future moet spelen, maar de 36-34 in de tiebreak is de langste tiebreak ooit in het professionele tennis. En dat op gravel. Het oude record stamt uit 1992 toen Rahunen Nyborg versloeg in de kwalificaties van het ATP-toernooi van Kopenhagen. Het werd toen 24-22 in een tiebreak.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheArt op 07-01-2013 19:44:37 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 19:36:53 #233
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121281443
Lijkt me geweldig, twee van die Monegasken die daar in de States even een demonstratie ultiem gravelrukken op het veld leggen :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_121297278
quote:
Participated in my second marathon of the day, as I walked back up to court 4 to watch promising young Frenchman Pierre-Hugues Herbert play German veteran Bjorn Phau. And boy was I in for a treat having never watched Herbert play before today. The young bloke seems to wrestle with an unhealthy amount of demons while he is on court. He broke several racquets, one of which would have put the efforts of Marat Safin and Marcos Baghdatis to shame, striking the ground no less than 8 times before it had completely disintegrated, giving it the punishment it deserved after he failed to put away a guy who has played the game for 10 years longer than him and is ranked over 100 spots higher.

Herbert also muttered to himself after literally almost every point (win or lose), had unpredictable outbursts which frightened me immensely and ended the match by belting a ball as far as I've ever seen, almost hitting it onto the highway which was over 200 metres away. He then trudged off the court in a huff, kicking the small fence to make his way out of the court before making his way back to the locker room quicker than Usain Bolt.
Deze man moet zo snel mogelijk op een tv-court :Y :')
pi_121300945
Na de finale in Brisbane is Dimitrov weer Dimugtrov. Hij verliest in Sydney met 6-3, 6-1 van Fog :')
pi_121301401
Hij wil gewoon nog een weekje vrij voordat het echt begint :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  dinsdag 8 januari 2013 @ 09:04:38 #237
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121301591
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:17 schreef wimderon het volgende:

[..]

Deze man moet zo snel mogelijk op een tv-court :Y :')
:D

Kollerer 2.0 _O_
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_121301703
Zou Monfils nog ooit terugkeren op zijn oude niveau ?
U MAD?
pi_121301735
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:17 schreef wimderon het volgende:

[..]

Deze man moet zo snel mogelijk op een tv-court :Y :')
_O- :D

Fantopicje waardig ?
U MAD?
pi_121318496
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:14 schreef TheArt het volgende:
Na de finale in Brisbane is Dimitrov weer Dimugtrov. Hij verliest in Sydney met 6-3, 6-1 van Fog :')
Meest schaamteloze tank in tijden, zelfs de Fog moet er van onder de indruk zijn geweest. :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:52:57 #241
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_121319283
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:17 schreef wimderon het volgende:
ever watched Herbert play before today. The young bloke seems to wrestle with an unhealthy amount of demons while he is on court. He broke several racquets, one of which would have put the efforts of Marat Safin and Marcos Baghdatis to shame, striking the ground no less than 8 times before it had completely disintegrated, giving it the punishment it deserved after he failed to put away a guy who has played the game for 10 years longer than him and is ranked over 100 spots higher.


Wat een baas :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_121319333
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Meest schaamteloze tank in tijden, zelfs de Fog moet er van onder de indruk zijn geweest. :')
Het schijnt redelijk erg geweest te zijn ja. Gewoon midden in een punt alvast naar zijn bankje lopen en zo, niet eens moeite doen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121339015
Nadalletje is eind december schijnbaar 4x getest in 2 weken :')
pi_121341820
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:03 schreef wimderon het volgende:
Nadalletje is eind december schijnbaar 4x getest in 2 weken :')
Toen was alles al lang uit zijn lichaam joh.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121342560
PH Herbert is door naar ronde 2 Q AO
U MAD?
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:28:19 #246
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_121342811
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:03 schreef wimderon het volgende:
Nadalletje is eind december schijnbaar 4x getest in 2 weken :')
Geen probleem, gewoon de rentree uitstellen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_121355876
Onze servicekanonnen zijn ook weer lekker bezig de laatste tijd. :')
pi_121357226
quote:
99s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef XL het volgende:

[..]

Geen probleem, gewoon de rentree uitstellen
Uiteraard
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:41:25 #249
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121357864
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Rosario het volgende:
Onze servicekanonnen zijn ook weer lekker bezig de laatste tijd. :')
Wie/waar doel je op?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_121357977
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121358148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Wie/waar doel je op?
Raonic en Isner hebben nog geen pot gewonnen dit jaar.. Isner heeft zelfs nog geen set gewonnen, ging er vannacht in twee sets af tegen Harrison.

Eind vorig seizoen ging het ook al niet zo best.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:49:07 #252
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121358180
Komt vanzelf wel weer bij die mannen... Isner is afgelopen jaar ook meer een gravelaar geworden ;)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_121358232
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:03 schreef wimderon het volgende:
Nadalletje is eind december schijnbaar 4x getest in 2 weken :')
Wat wil dat zeggen volgens jou?
pi_121358431
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef Rosario het volgende:

[..]

Raonic en Isner hebben nog geen pot gewonnen dit jaar.. Isner heeft zelfs nog geen set gewonnen, ging er vannacht in twee sets af tegen Harrison.

Eind vorig seizoen ging het ook al niet zo best.
Raonic heeft ook pas 1 pot gespeeld. Isner trouwens ook.

Raonic verloor van een Dimi in vorm. Hij haalde niet voor niks de finale. Vervolgens tankte Dimi wel Sidney tegen 'the Fog' :')
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121358517
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:54 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Raonic heeft ook pas 1 pot gespeeld. Isner trouwens ook.

Raonic verloor van een Dimi in vorm. Hij haalde niet voor niks de finale. Vervolgens tankte Dimi wel Sidney tegen 'the Fog' :')
Raonic heeft er twee gespeeld, vannacht tegen Hewitt. Verloren.
Isner heeft drie wedstrijden gespeeld, ook nog Hopman Cup.

Ja, zul je zeggen, dat zijn Exhibitions. Maar toch. Winnen levert geld op dus ze zullen heus hun best wel doen.
pi_121358660
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef Rosario het volgende:

[..]

Raonic heeft er twee gespeeld, vannacht tegen Hewitt. Verloren.
Isner heeft drie wedstrijden gespeeld, ook nog Hopman Cup.

Ja, zul je zeggen, dat zijn Exhibitions. Maar toch. Winnen levert geld op dus ze zullen heus hun best wel doen.
Vannacht tegen Hewitt = exhibition = telt niet
Hopman Cup = ook soort van exhibition = telt niet
Isner was geblesseerd, en is dat nog steeds. Hij zou bijna niet meedoen aan AO

We gaan het zien :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121358706
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef Norrage het volgende:

[..]
Isner was geblesseerd, en is dat nog steeds. Hij zou bijna niet meedoen aan AO
Oh ja, dat kan wel, dat zou dat rare voetenwerk verklaren. Qua punten tellen exhibitions inderdaad niet, maar je kan toch wel iemands vorm daaraan afzien. Maar misschien heeft hij inderdaad getankt.
pi_121359130
Djokovic heeft bij de hopman cup van Tomic verloren.

Dat zegt genoeg :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121359240
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef Rosario het volgende:

[..]

Raonic heeft er twee gespeeld, vannacht tegen Hewitt. Verloren.
Isner heeft drie wedstrijden gespeeld, ook nog Hopman Cup.

Ja, zul je zeggen, dat zijn Exhibitions. Maar toch. Winnen levert geld op dus ze zullen heus hun best wel doen.
Jij kijkt toch wel lang genoeg tennis om te weten dat je aan een exhibition echt niks kan af zien. Het is gewoon zoveel anders.

We zullen het zien op de AO en het rest van het seizoen. Ik denk persoonlijk dat Raonic dit jaar de top10 induikt. Ben benieuwd. :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121359254
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef Norrage het volgende:
Djokovic heeft bij de hopman cup van Tomic verloren.

Dat zegt genoeg :P
Idd _O-
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121361330
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:17 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Jij kijkt toch wel lang genoeg tennis om te weten dat je aan een exhibition echt niks kan af zien. Het is gewoon zoveel anders.
Hmja, blijkbaar niet. :P
Maar we gaan het zien. Dat Isner maar ver mag komen!
(Raonic vind ik maar niks)
pi_121361451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Rosario het volgende:

[..]

Hmja, blijkbaar niet. :P
Maar we gaan het zien. Dat Isner maar ver mag komen!
(Raonic vind ik maar niks)
Raonic en Isner vind ik allebei erg leuk om naar te kijken. Ik hou wel van zo'n 'biggame'. Raonic is ook nog gewoon best jong dus die heeft ontzettend veel potentie. :Y
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:08:53 #264
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121363345
Het kon al bijna niet triester met Jesse Huta Galung, maar hij presteert het toch nog :')

quote:
Balend als een stekker stapte Jesse Huta Galung de baan af na zijn pijnlijke nederlaag tegen de Duitser Jan-Lennard Struff in het kwalificatietoernooi van de Australian Open. Hij had een 4-2 voorsprong verspeeld in de derde set en bij 5-5 een dramatische servicegame met drie dubbele fouten afgeleverd: 2-6, 6-3, 7-5.

"Die jongen nam veel risico en dat pakte in de laatste game erg goed uit’’, meende Huta Galung. ,"En het is ook bijzonder lastig tennissen met die harde wind. Dit is echt balen, want ik heb prima getraind en sterke oefensetjes gespeeld. Maar ja, hij speelde zo’n beetje alles-of-niets en dat pakte goed voor hem uit. Terwijl ik er toch zo dicht bij was. Het scheelde maar een haar of ik had voor de wedstrijd kunnen serveren. Dat is een vervelend gevoel. Maar het is niet anders.’’
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_121363495
Zoek de verschillen ja. :{
pi_121363560
'Lastige omstandigheden, dubbele fouten op cruciale momenten, prima getraind, alles-of-niets bij die andere jongen, sterke oefensetjes, scheelde niets.'

Was het niet toevallig een interview met Robin :') ?
pi_121363930
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:13 schreef wimderon het volgende:
'Lastige omstandigheden, dubbele fouten op cruciale momenten, prima getraind, alles-of-niets bij die andere jongen, sterke oefensetjes, scheelde niets.'

Was het niet toevallig een interview met Robin :') ?
Nederlandse tennissers tegenwoordig :') Ze moeten eens bij Koning Martin op bezoek.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121364002
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Nederlandse tennissers tegenwoordig :') Ze moeten eens bij Koning Martin op bezoek.
Koning Martin kan gewoon beter zelf weer gaan tennissen _O_
pi_121364167
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:23 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Koning Martin kan gewoon beter zelf weer gaan tennissen _O_
Doet hij ook:

Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121364279
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121364441
quote:
Het ging een beetje om de move en niet om de rally :P en paire doet deze move wel vaker :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121366043
quote:
Zo bijzonder is dit toch ook niet..zo heb ik hem ook weleens geslagen en ik ben echt baggerslecht :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121366505
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zo bijzonder is dit toch ook niet..zo heb ik hem ook weleens geslagen en ik ben echt baggerslecht :D
Tsja ik zeg dat ook altijd bij een willekeurige tweener, eigenlijk. Maar ik vond de timing in de rally ook vet :D gewoon de 2e bal :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121366582
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:26 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Doet hij ook:

[ afbeelding ]
:D
U MAD?
pi_121366661
Nou, die tweeners van Fed vind ik technisch echt perfect en die zijn echt niet heel makkelijk te slaan. Het heeft mij al menig blauwe plek opgeleverd in ieder geval. Zo'n tweener recht vooruit met 1 been in spreidstand lukt iedereen wel. Sure, niet iedereen doet het/durft het te doen, maar dat is weer iets anders.

In ieder geval leuk dat je ze steeds meer ziet showboaten, ik kan het wel waarderen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121367132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zo bijzonder is dit toch ook niet..zo heb ik hem ook weleens geslagen en ik ben echt baggerslecht :D
_O-

Jij hebt geen KNLTB pasje meer toch?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121367186
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:26 schreef detennismaster het volgende:

[..]

_O-

Jij hebt geen KNLTB pasje meer toch?
nee
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121371004
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:26 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Doet hij ook:

[ afbeelding ]
nice
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_121390106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Nou, die tweeners van Fed vind ik technisch echt perfect en die zijn echt niet heel makkelijk te slaan. Het heeft mij al menig blauwe plek opgeleverd in ieder geval. Zo'n tweener recht vooruit met 1 been in spreidstand lukt iedereen wel. Sure, niet iedereen doet het/durft het te doen, maar dat is weer iets anders.

In ieder geval leuk dat je ze steeds meer ziet showboaten, ik kan het wel waarderen :)
Ik sloeg er één a la Fed in de training binnen een maand geleden. Ik kon ze door het glas heen in het clubhuis zien staan applaudisseren. Dat was wel koning :D
pi_121423962
Tomic heeft wel wat goeds gedaan in de off-season zeg :o

Finale nu.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121424155
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:25 schreef Norrage het volgende:
Tomic heeft wel wat goeds gedaan in de off-season zeg :o

Finale nu.
Hij geniet van het thuisvoordeel. Vorig jaar rond deze tijd was hij ook goed bezig, verloor hij alleen van Murray in de aanloop naar de Australian Open, waar hij nog in de vierde ronde kwam.
pi_121424951
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:43 schreef Rosario het volgende:

[..]

Hij geniet van het thuisvoordeel. Vorig jaar rond deze tijd was hij ook goed bezig, verloor hij alleen van Murray in de aanloop naar de Australian Open, waar hij nog in de vierde ronde kwam.
Maar toen presteerde hij in de maanden daaraan voorafgaand niet 0,0 helemaal niets
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121425309
Dit jaar gaat Tomic maximaal de derde ronde halen.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121425845
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar toen presteerde hij in de maanden daaraan voorafgaand niet 0,0 helemaal niets
Ha ja da's waar, in z'n laatste twee wedstrijden van vorig seizoen won hij maar vier games ofzo. Werd-ie gebageld door Youzh en Florian Mayer. :')
pi_121437182
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 08:25 schreef Norrage het volgende:
Tomic heeft wel wat goeds gedaan in de off-season zeg :o

Finale nu.
Tomic _O_
pi_121438673
Combinatie van geluk, lijnrechters en een mentaal falende Seppi, maar eindelijk heeft het "top 10 in drie maanden wonder" een finale gehaald. :')
pi_121465400
Tomic wint z'n eerste toernooi, in 3 sets in de finale van Sydney tegen Anderson.
sig verwijderd door FA
pi_121465495
Tomic :r
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 12 januari 2013 @ 11:52:53 #289
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121465640
Lamlendig kereltje, wel een toffe bijnaam. Voorlopig geen fan van A-Tomic hier ...

Voor de komende Australian Open maar weer vooral uitkijken naar de Safin-light spelers als Tsonga, Baghdatis, Youzhny e.d. Goed tennissen, veel emoties en wereldpotjes spelen, kom maar *O*
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_121466552
Hewitt verslaat gewoon even Raonic, Berdych en Del Potro in vier dagen tijd. _O_
En nou niet miepen over Exhibitions. :{w
pi_121466687
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:35 schreef Rosario het volgende:
Hewitt verslaat gewoon even Raonic, Berdych en Del Potro in vier dagen tijd. _O_
En nou niet miepen over Exhibitions. :{w
Ze lieten hem winnen, stond in het contract.

De mannen waar ik dit toernooi op ga letten en voor zal supporten zijn: Federer, Raonic, Dimitrov, Baghdatis, Tsonga, Hewitt, Berdych en DelPo.

Maar verder zal ik ook gewoon verschrikkelijk veel gaan kijken :D
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121466749
Laten we hopen dat Hewitt ook tipsy nog verslaat
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 12 januari 2013 @ 12:44:48 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_121466810
Hewitt _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_121466918
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:42 schreef Norrage het volgende:
Laten we hopen dat Hewitt ook tipsy nog verslaat
Idd, dan heeft ook direct een mooi schema. Om ver te komen.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121467066
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:40 schreef detennismaster het volgende:

[..]
Maar verder zal ik ook gewoon verschrikkelijk veel gaan kijken :D
Elke dag de wekker om 01:00? :P
pi_121467950
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 12:55 schreef Rosario het volgende:

[..]

Elke dag de wekker om 01:00? :P
Nee joh, zeker in de ochtend zijn er altijd van die damespartijen. :') Ik heb in de tweede week van de AO toetsweek dus heel veel nachttennis zal het helaas niet worden. Maar de komende weken ga ik zeker wat ochtenden om 5 uur opstaan mits er leuke partijen zijn. De meeste thrillers zijn vaak ook 's avonds though. ;)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_121622132
Interessant interview met Chrisje Rochus ( _O_ )

http://www.lalibre.be/spo(...)est-une-realite.html

-Toen hij zich eerder uitsprak over doping (en hij achteraf gelijk bleek te hebben met die Argentijnen) kreeg hij meteen een brief van de ATP dat hij zich koest moest houden.

-Hij vindt de plotselinge langdurige afwezigheid van Nadal en Soderling opvallend. Als Soderling in juli toevallig genezen is en een rentree maakt zou dat de theorie wel bevestigen (2 jaar 'schorsing'), net als Nadal nu toevallig na 6 maanden zijn rentree gaat maken.
pi_121623088
Spelers worden in competitie pas getest nadat ze verloren hebben geloof ik? Dan zou de upset van Rosol dus de timing van Nadal zijn bloedwaarden overhoop hebben gegooid?
Tja, het zou best kunnen.
pi_121623159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 02:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Spelers worden in competitie pas getest nadat ze verloren hebben geloof ik? Dan zou de upset van Rosol dus de timing van Nadal zijn bloedwaarden overhoop hebben gegooid?
Tja, het zou best kunnen.
Waarom sloot 'ie zich niet gewoon op in de panic room? Crazy fan no?
pi_121650390
fa
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')