abonnement Unibet Coolblue
pi_117727094
Hier kun je terecht met vragen over moderatie. Alleen voor topics in klaagbaak.
Ook kun je hier topics melden die verbaggeren of tegen de policy ingaan.
In dat geval kun je ook een TR plaatsen (Topic Report, zie warnsmall.png)

Korte duidelijke vraag, met linkje zodat we niet hoeven te zoeken.
Kan het niet in het feedbacktopic kun je altijd een moderator een pm sturen.

Slowchat in dit topic wordt verwijderd.

De gouden regel: Doe normaal!
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:19:10 #2
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_117727173
Nogmaals:

Alsof hetzelfde niet het geval was bij het topic " Seks met"
En dat laat je/laten jullie ook open.
Er is al dagen geleden gezegd dat het topic verzonnen was, maar toch wordt het open gelaten.\
Heel vreemd.
Leef en Laten Leven
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:34:19 #3
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117727606
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef Robijn48 het volgende:
Nogmaals:

Alsof hetzelfde niet het geval was bij het topic " Seks met"
En dat laat je/laten jullie ook open.
Er is al dagen geleden gezegd dat het topic verzonnen was, maar toch wordt het open gelaten.\
Heel vreemd.
Dat topic is allang en breed weggezakt en ik snap eerlijk niet zo goed waarom jij daar maar op blijft hameren, jij wilde het dicht hebben, is niet gebeurd, jammer dat heb je soms. Wat mij betreft zijn we over dat topic allang en breed klaar. Jij vond dat topic echt niet kunnen, nou ja, goed recht maar het is en blijft KLB. Zo'n ramp was het nu ook weer niet.
Daarbij opent Ikjijallebei weleens vaker zo'n soort topic en na een tijdje krijg je dan niet meer dan 'verzonnen klacht' reacties. Het is namelijk niet de bedoeling om telkens maar topics te verzinnen daarom ging 'ie dicht om vervolgens op verzoek weer open te gaan.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_117727636
Rawberry als je haan geen aandacht geeft rot hij vanzelf weg
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:38:50 #5
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_117727730
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:34 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat topic is allang en breed weggezakt en ik snap eerlijk niet zo goed waarom jij daar maar op blijft hameren, jij wilde het dicht hebben, is niet gebeurd, jammer dat heb je soms. Wat mij betreft zijn we over dat topic allang en breed klaar. Jij vond dat topic echt niet kunnen, nou ja, goed recht maar het is en blijft KLB. Zo'n ramp was het nu ook weer niet.
Daarbij opent Ikjijallebei weleens vaker zo'n soort topic en na een tijdje krijg je dan niet meer dan 'verzonnen klacht' reacties. Het is namelijk niet de bedoeling om telkens maar topics te verzinnen daarom ging 'ie dicht om vervolgens op verzoek weer open te gaan.
Dat topic was geopend door de Hangui, en niet door iemand anders. Dus get your facts straight.
Waarom ik erop blijf hameren? Omdat er eerst werd gezegd dat het wel weg zou zakken, wat het niet deed.
Toen bleek uiteindelijk dat het inderdaad verzonnen was. En zelfs dan verwijderen jullie het NOG niet.
Leef en Laten Leven
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:43:08 #6
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117727846
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:38 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat topic was geopend door de Hangui, en niet door iemand anders. Dus get your facts straight.
Waarom ik erop blijf hameren? Omdat er eerst werd gezegd dat het wel weg zou zakken, wat het niet deed.
Toen bleek uiteindelijk dat het inderdaad verzonnen was. En zelfs dan verwijderen jullie het NOG niet.
Dat weet ik, ik koppelde terug naar het topic van Ikjijallebei waarmee jij weer dat topic van de Hangui erbij haalde.
Het topic is nu weg, in de vergetelheid geraakt destijds niet gesloten (wellicht had dat wel gemoeten, nouja dat gebeurt weleens) dus wat mij betreft het is een afgesloten hoofdstuk nu. Voortaan zal ik wat strikter naar dat soort topics kijken maar verder is de discussie wel klaar.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:45:09 #7
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_117727898
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:43 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat weet ik, ik koppelde terug naar het topic van Ikjijallebei waarmee jij weer dat topic van de Hangui erbij haalde.
Het topic is nu weg, in de vergetelheid geraakt destijds niet gesloten (wellicht had dat wel gemoeten, nouja dat gebeurt weleens) dus wat mij betreft het is een afgesloten hoofdstuk nu. Voortaan zal ik wat strikter naar dat soort topics kijken maar verder is de discussie wel klaar.
Ik zou maar zeker wel kijken naar topics die gaan over seks met overledenen, ja.
Gaat een beetje ver, niet?
Vind dat jullie dit aardig hebben laten versloffen.
Leef en Laten Leven
pi_117727947
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Rawberry als je haan geen aandacht geeft rot hij vanzelf weg
Jup, goed idee.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_117728249
Robijn houd even op met van KLB een geen-plezier-toegestaan subforum te maken. Hier een geheimpje, mods zijn net mensen, ongelooflijk maar waar. Niet op alles lopen zeiken en je zal een stressvrij leven hebben.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Forum Admin maandag 8 oktober 2012 @ 13:27:02 #10
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_117729172
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:45 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik zou maar zeker wel kijken naar topics die gaan over seks met overledenen, ja.
Gaat een beetje ver, niet?
Vind dat jullie dit aardig hebben laten versloffen.
Ik vond het een mooi troll topic van HangUI zeker als blijkt hoe erg jij je er nu nog over op kan winden, zelfs als je weet dat het trolltopic was. Dan zeg ik petje af voor HangUI. En ja dat beoordelen we per topic en per geval, een volgende dag gooien we een trolltopic gewoon dicht.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:11:56 #11
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_117735108
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 13:27 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik vond het een mooi troll topic van HangUI zeker als blijkt hoe erg jij je er nu nog over op kan winden, zelfs als je weet dat het trolltopic was. Dan zeg ik petje af voor HangUI. En ja dat beoordelen we per topic en per geval, een volgende dag gooien we een trolltopic gewoon dicht.
Dit trolltopic is de dag erna niet dichtgegooid.
En sorry, ik wind me er niet over op :)
Ik vind het beleid gewoon niet erg consequent.

En oh uhm ja. Ik vergeet soms dat dit een puber forum is.
Leef en Laten Leven
  Forum Admin maandag 8 oktober 2012 @ 16:22:03 #12
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_117735583
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dit trolltopic is de dag erna niet dichtgegooid.
En sorry, ik wind me er niet over op :)
Ik vind het beleid gewoon niet erg consequent.

En oh uhm ja. Ik vergeet soms dat dit een puber forum is.
We proberen zo consequent mogelijk te zijn, een trolltopic hoeft niet per se dicht, hangt van allerlei factoren af. En ja soms zijn er puberale topics bij, soms wat serieuzere.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 8 oktober 2012 @ 16:58:19 #13
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117737381
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:34 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat topic is allang en breed weggezakt en ik snap eerlijk niet zo goed waarom jij daar maar op blijft hameren, jij wilde het dicht hebben, is niet gebeurd, jammer dat heb je soms. Wat mij betreft zijn we over dat topic allang en breed klaar. Jij vond dat topic echt niet kunnen, nou ja, goed recht maar het is en blijft KLB. Zo'n ramp was het nu ook weer niet.
Daarbij opent Ikjijallebei weleens vaker zo'n soort topic en na een tijdje krijg je dan niet meer dan 'verzonnen klacht' reacties. Het is namelijk niet de bedoeling om telkens maar topics te verzinnen daarom ging 'ie dicht om vervolgens op verzoek weer open te gaan.
Hier even op inhakend: mijn topics zijn allemaal waargebeurd, soms een tikkeltje overdreven getypt om stennis te schoppen, maar stuk voor stuk zijn het allemaal heftige waargebeurde verhalen (heel kut soms trouwens).
pi_117740983
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dit trolltopic is de dag erna niet dichtgegooid.
En sorry, ik wind me er niet over op :)
Ik vind het beleid gewoon niet erg consequent.

En oh uhm ja. Ik vergeet soms dat dit een puber forum is.
Totaal gebrek aan zelfspot en relativering :)
Geeft niet, groei je wel overheen
Ga weg
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:27:36 #15
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_117741091
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:24 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Totaal gebrek aan zelfspot en relativering :)
Geeft niet, groei je wel overheen
Tuurlijk knul.
Wat jij ervan denkt interesseert me eigenlijk niet. Ik zit hier toch in Feedback topic van KLB? Volgens mij heb jij hier niets mee te maken?
Leef en Laten Leven
pi_117741148
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:27 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Tuurlijk knul.
Wat jij ervan denkt interesseert me eigenlijk niet. Ik zit hier toch in Feedback topic van KLB? Volgens mij heb jij hier niets mee te maken?
Jawel, want ik lees KLB ook en ik mag ook feedback geven hier natuurlijk. Verder heeft dit invloed op een forum dat ik (voornamelijk dankzij de ietwat anarchistische inslag) graag lees :)
Ga weg
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:30:33 #17
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_117741182
quote:
15s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:29 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Jawel, want ik lees KLB ook en ik mag ook feedback geven hier natuurlijk. Verder heeft dit invloed op een forum dat ik (voornamelijk dankzij de ietwat anarchistische inslag) graag lees :)
Ach gos. Nou, wees maar niet bang dat er iets zal veranderen hoor.
Leef en Laten Leven
pi_117741199
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ach gos. Nou, wees maar niet bang dat er iets zal veranderen hoor.
Ik draag graag mijn steentje bij :)
Ga weg
  maandag 8 oktober 2012 @ 18:31:29 #19
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_117741218
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik draag graag mijn steentje bij :)
Jah, bemoeien heet dat.
Hee, maar ik laat het hierbij. Bye.
Leef en Laten Leven
pi_117741233
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 18:31 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Jah, bemoeien heet dat.
Hee, maar ik laat het hierbij. Bye.
Feedback remember?
Stiekem heb ik het laatste woord
Ga weg
pi_117741396
Genoeg geweest.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:39:12 #22
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117847403
AEX schiet maar niet omhoog

ik snap de reden niet, beni k nu dom
  Forum Admin donderdag 11 oktober 2012 @ 12:28:33 #23
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_117849169
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:39 schreef ikjijallebei het volgende:
AEX schiet maar niet omhoog

ik snap de reden niet, beni k nu dom
Jep.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:31:32 #24
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117849264
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Jep.
Altijd weer de "coole" admin uithangen jij. :') waardeloze vent.

Wat is de eigenlijke reden? Het betreft een serieuze klacht waarin voor een arme sloeber als ik veel geld mee gemoeid gaat.

Edit: laat maar zitten trouwns, zulke onderwerpen voorspellen binnen KLB toch niet veel goeds.
  Forum Admin donderdag 11 oktober 2012 @ 12:35:09 #25
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_117849377
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:31 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Altijd weer de "coole" admin uithangen jij. :') waardeloze vent.

Wat is de eigenlijke reden? Het betreft een serieuze klacht waarin voor een arme sloeber als ik veel geld mee gemoeid gaat.

Edit: laat maar zitten trouwns, zulke onderwerpen voorspellen binnen KLB toch niet veel goeds.
Die grote waffel geef je maar aan je moeder. Een volgende keer tieft ik je er voor twee weken vanaf.
Jouw "serieuze" klachten zijn uiteraard niet meer dan doorzichtige infantiele dikdoenerige verhaaltjes. Na twee topics was het al niet leuk meer maar dat dringt maar niet tot je door dus gaan ze dicht.
  Forum Admin donderdag 11 oktober 2012 @ 12:39:06 #26
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_117849502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:31 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Altijd weer de "coole" admin uithangen jij. :') waardeloze vent.

Wat is de eigenlijke reden? Het betreft een serieuze klacht waarin voor een arme sloeber als ik veel geld mee gemoeid gaat.

Edit: laat maar zitten trouwns, zulke onderwerpen voorspellen binnen KLB toch niet veel goeds.
Beetje de categorie "Al mijn geld op rood ingezet, balletje valt op zwart"
"100 staatsloten gekocht, geen miljonair geworden."
Voor de rest hebben we een forum hierover: AEX, waar je oa kan discussiëren hoe je je long posities afdekt met shorts, wat men verwacht van de markt, noem maar op.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:51:02 #27
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117849901
quote:
3s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Die grote waffel geef je maar aan je moeder. Een volgende keer tieft ik je er voor twee weken vanaf.
Jouw "serieuze" klachten zijn uiteraard niet meer dan doorzichtige infantiele dikdoenerige verhaaltjes. Na twee topics was het al niet leuk meer maar dat dringt maar niet tot je door dus gaan ze dicht.
Nou nou nou, respect hoor voor jou, respect. Meneer voelt zich helemaal het mannetje nu hij onterecht bans kan uitdelen aan normaal postende users met soms ietwat -voor de gemiddelde FOK!ker- onrealistische (klachten)topics. :')

Objectiviteit is bij jou dus ver te zoeken, kan wel geconcludeerd worden. Emoties slepen jou mee. Nog even een opfrissertje: je dient neutraal, eerlijk en objectief te zijn. Alleen aan eerlijkheid ontbreekt het bij jou niet, maar jouw eerlijkheid is altijd je mening, oftewel subjectief, in strijd....enfin, je begrijpt het wle.

En mijn welgemeende excuses voor het feit dat mijn oprechte en realistische klachten op jou overkomen als "doorzichtig en infantiel" (leuk woordje trouwens die laatste, heb je zeker op FOK! geleerd :')). Dit was niet de bedoeling. Ik zal speciaal een nieuwe klacht aanmaken, een goede. ^O^

Het zal mij echt helemaal niks verbazen als ik voor deze post een (onterechte) ban krijg ten gevolge van brutaliteit en opstandigheid ofzoiets. :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 12:51:27 #28
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117849918
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:39 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Beetje de categorie "Al mijn geld op rood ingezet, balletje valt op zwart"
"100 staatsloten gekocht, geen miljonair geworden."
Voor de rest hebben we een forum hierover: AEX, waar je oa kan discussiëren hoe je je long posities afdekt met shorts, wat men verwacht van de markt, noem maar op.
Ik ben daar ook "actief". :)
  Forum Admin donderdag 11 oktober 2012 @ 12:57:45 #29
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_117850072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:51 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Nou nou nou, respect hoor voor jou, respect. Meneer voelt zich helemaal het mannetje nu hij onterecht bans kan uitdelen aan normaal postende users met soms ietwat -voor de gemiddelde FOK!ker- onrealistische (klachten)topics. :')
Jouw definitie van normaal is anders dan die van mij blijkbaar. Mag jij een keer raden wie er aan het kortste eind trekt.
quote:
Nog even een opfrissertje: je dient neutraal, eerlijk en objectief te zijn. Alleen aan eerlijkheid ontbreekt het bij jou niet, maar jouw eerlijkheid is altijd je mening, oftewel subjectief, in strijd....enfin, je begrijpt het wle.
En van wie "dien" ik dat te moeten doen dan? Van jou? :')
quote:
En mijn welgemeende excuses voor het feit dat mijn oprechte en realistische klachten op jou overkomen als "doorzichtig en infantiel" (leuk woordje trouwens die laatste, heb je zeker op FOK! geleerd :')). Dit was niet de bedoeling. Ik zal speciaal een nieuwe klacht aanmaken, een goede. ^O^
Aanvaard. Een nieuwe klacht is niet nodig. Doe het maar in AEX.
quote:
Het zal mij echt helemaal niks verbazen als ik voor deze post een (onterechte) ban krijg ten gevolge van brutaliteit en opstandigheid ofzoiets. :')
Neuh. Deze post was wel op normale toon, je kan het blijkbaar wel dus.
Ga ik me nu weer met de meer nuttige dingen in het leven bezig houden. Toedeledokie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 11-10-2012 13:07:23 ]
  donderdag 11 oktober 2012 @ 13:15:35 #30
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117850669
quote:
7s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Jouw definitie van normaal is anders dan die van mij blijkbaar. Mag jij een keer raden wie er aan het kortste eind trekt.

[..]

En van wie "dien" ik dat te moeten doen dan? Van jou? :')

[..]

Aanvaard. Een nieuwe klacht is niet nodig. Doe het maar in AEX.

[..]

Neuh. Deze post was wel op normale toon, je kan het blijkbaar wel dus.
Ga ik me nu weer met de meer nuttige dingen in het leven bezig houden. Toedeledokie.
1e stukje: waarschijnlijk ik, aangezien ik maar een simpele user ben en jij de stoere admin met "macht". ;)
2e stukje: nee niet van mij, ik neem aan dat dat wel verwacht mag worden van een moderator, laat staan van een admin. Je bent toch een "voorbeeld" met een "functie". Zonder die 3 elementen te bezitten ben je feitelijk een flutadmin en neemt niemand je serieus. Algemeen belang dus.
3e stukje: te laat, heb al een andere klacht gemaakt. Moet wel op het gemiddelde blijven van 3 klachten per maand natuurlijk, anders klopt mijn administratie niet meer en wijk ik af van mijn neurotische patroon.
4e sutkje: ik doe me hier altijd voor als debielletje, hiermee wil ik jou overigens geen gelijk geven op punt 1, dat jouw definitie van normaal correct is, en die van mij niet. Hooguit in sommige gevallen. Dat terzijde. Tevens gedraag ik mij hier zoals ik me gedrag omdat ik graag op hetzelfde niveau mijzelf wil verenigen met de FOK!kers, denk bijvoorbeeld aan het niveau "plas in zijn kont" (noodzakelijkerwijs gedraag ik mij dus zo).

oke groetjes ik ga ook wat zinnigs doen.
  Forum Admin donderdag 11 oktober 2012 @ 15:17:34 #31
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_117855305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 13:15 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

1e stukje: waarschijnlijk ik, aangezien ik maar een simpele user ben en jij de stoere admin met "macht". ;)
2e stukje: nee niet van mij, ik neem aan dat dat wel verwacht mag worden van een moderator, laat staan van een admin. Je bent toch een "voorbeeld" met een "functie". Zonder die 3 elementen te bezitten ben je feitelijk een flutadmin en neemt niemand je serieus. Algemeen belang dus.
3e stukje: te laat, heb al een andere klacht gemaakt. Moet wel op het gemiddelde blijven van 3 klachten per maand natuurlijk, anders klopt mijn administratie niet meer en wijk ik af van mijn neurotische patroon.
4e sutkje: ik doe me hier altijd voor als debielletje, hiermee wil ik jou overigens geen gelijk geven op punt 1, dat jouw definitie van normaal correct is, en die van mij niet. Hooguit in sommige gevallen. Dat terzijde. Tevens gedraag ik mij hier zoals ik me gedrag omdat ik graag op hetzelfde niveau mijzelf wil verenigen met de FOK!kers, denk bijvoorbeeld aan het niveau "plas in zijn kont" (noodzakelijkerwijs gedraag ik mij dus zo).

oke groetjes ik ga ook wat zinnigs doen.
Probeer eens boven dat niveau uit te stijgen, dat zou ik wel waarderen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:44:43 #32
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117856427
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 15:17 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Probeer eens boven dat niveau uit te stijgen, dat zou ik wel waarderen.
Ik wil er zo graag bijhoren. Dan bestaat de kans dat ik "buiten de boot val". ;(

Ach ja, doe ik toch wel omdat iedereen mijn topics als verzonnen bestempeld. :')
  donderdag 11 oktober 2012 @ 15:53:10 #33
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117856797
Ik meng mij ook een keer in deze discussie en dat is het tevens het eerste en het laatste dat ik erover zeg. Verder vind ik jouw verhaaltjes simpelweg niet boeiend genoeg om ze zoveel aandacht te geven, dat zou teveel van het goede zijn zoveel is er nu ook weer niet aan de hand. Maar ik voel toch even de noodzaak om mijn mening over jouw topics éénmalig te ventileren.

Maar goed, ik vond jouw topics lange tijd wel aardig, jij steekt er moeite in en probeert er een leuk verhaal van te maken, daar heb ik altijd wel een zwak voor want dat soort dingen lees ik graag. Maar jij bent nu op een punt beland waarop jouw verhaaltjes over dat je ‘zo lekker bent’ en altijd vrouwelijke aandacht krijgt strontvervelend worden. Hetzelfde gaat overigens voor al die andere aangedikte verhaaltjes op, het gaat nu gewoon irritant worden. Het is niet meer grappig. Kijk, als je een goed verhaal leest is dat na 50 keer niet meer goed, als jij een lekker broodje eet is dat broodje de vijftigste keer niet meer lekker, als jij vijftig keer hetzelfde standje met iemand doet tijdens de seks wordt ook seks vervelend. Daar komt het een beetje op neer.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 11 oktober 2012 @ 16:52:01 #34
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_117859305
We weten allebei dat, als ik erop in zou gaan, jij toch wel weer zou reageren.

Sowieso kansloos om te zeggen dat je je er "eenmalig" in mengt.

De enige dingen die ik kwijt wil als reactie op jou (uiteraard inclusief huillach) staan hieronder.
1) leer het verschil kennen tussen "het is" en "vind ik";
2) (nog steeds) niet doorhebben dat ik met de beschrijvingen van mezelf puur provocerend en irriterend bezig ben. :') tot overmaat van ramp/vermaak maken sommige users zelfs topics aan over mij, kun je nagaan hoe hoog het zit. :') ;
3) niet de minste, ik denk inderdaad dat dit niet helemaal mijn plek is. Verdere uitleg behoeft niet m.i.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:50:02 #35
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117901256
Waarom heeft haan33 mijn topic gesloten?
Joint verneukt door wind
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_117901305
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:50 schreef haan33 het volgende:
Waarom heeft haan33 mijn topic gesloten?
Joint verneukt door wind
Edit: lol laat maar :D
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:53:16 #37
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117901331
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je hebt jouw eigen topic gesloten :?
Nee, dat heeft haan gedaan
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Forum Admin vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:55:41 #38
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_117904976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:50 schreef haan33 het volgende:
Waarom heeft haan33 mijn topic gesloten?
Joint verneukt door wind
Omdat haan33 ook inzag dat dit verhaaltje beter in zijn dagboek kon, ware het niet dat hij veel van zijn dagboekbladzijden als lange vloei gebruikt had.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:03:17 #39
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117905330
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:55 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Omdat haan33 ook inzag dat dit verhaaltje beter in zijn dagboek kon, ware het niet dat hij veel van zijn dagboekbladzijden als lange vloei gebruikt had.
haan is ook een baas
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:01:04 #40
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117924945
En dat noemen ze gatenkaas ? &^%$*&^*%
Waarom is dit open?
Ik weet dat jullie tong80 zijn topics selectief open laten, maar dit keer..
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_117929500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:01 schreef haan33 het volgende:
En dat noemen ze gatenkaas ? &^%$*&^*%
Waarom is dit open?
Ik weet dat jullie tong80 zijn topics selectief open laten, maar dit keer..
Is gewoon dicht hoor?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:51:32 #42
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117929653
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Is gewoon dicht hoor?
Andere topics van die autist worden altijd uren lang open gehouden,
ik weet dat jullie hem adoreren, maar wees eens consequent!
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_117929858
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:51 schreef haan33 het volgende:

[..]

Andere topics van die autist worden altijd uren lang open gehouden,
ik weet dat jullie hem adoreren, maar wees eens consequent!
Tja ik heb daar iig geen tijd voor gehad. En dat adoreren valt ook wel mee.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:01:28 #44
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117929922
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Tja ik heb daar iig geen tijd voor gehad. En dat adoreren valt ook wel mee.
Ik heb meerdere DM's van mods gehad waaruit dat bleek. :)
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_117930902
Ik sluit me daar eigenlijk wel bij aan, leuk dat tong een miljard posts heeft maar die meuk die hij opent is echt te armoedig
Ga weg
pi_117931693
Maak een TR aan en we zullen er wat aan doen indien nodig. Erover doorzeuren heeft ook geen zin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 17:00:33 ]
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:46:49 #47
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_117960169
Is mijn prachtige, zorgvuldig samengestelde OP serieus door een moderator aangepast omdat er een 'opsomming' in stond?

Dit topic: Vrouwen die zonder aanleiding vertellen 'Vijtig tinten grijs' te lezen
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:48:55 #48
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117960264
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:46 schreef 2thmx het volgende:
Is mijn prachtige, zorgvuldig samengestelde OP serieus door een moderator aangepast omdat er een 'opsomming' in stond?

Dit topic: Vrouwen die zonder aanleiding vertellen 'Vijtig tinten grijs' te lezen
Ja, verder is hij hetzelfde gebleven maar meerdere klachten is iets uit het verleden. Een klacht.
Dus jouw OP is nog even prachtig als eerst.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:51:23 #49
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_117960360
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:48 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ja, verder is hij hetzelfde gebleven maar meerdere klachten is iets uit het verleden. Een klacht.
Dus jouw OP is nog even prachtig als eerst.
Maar er staan nog steeds twee klachten in de OP! Dus je mag meerdere klachten in één topic verwerken, zolang je maar niet nadrukkelijk, bv. via een opsomming, aan het KLB-publiek duidelijk maakt dat er meer dan één klacht in het topic staat?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:54:26 #50
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117960467
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:51 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Maar er staan nog steeds twee klachten in de OP! Dus je mag meerdere klachten in één topic verwerken, zolang je maar niet nadrukkelijk, bv. via een opsomming, aan het KLB-publiek duidelijk maakt dat er meer dan één klacht in het topic staat?
Nou, nu is de klacht dat boek. Tevens staat er de mening over mannen en seks bij. Maar dat is nu niet meer een onderdeel van de klacht, of althans, niet meer zo expliciet. Dat leidt namelijk af van de originele klacht.
Dus je mag je OP gewoon indelen naar behoeven, zorg alleen dat er maar 1 expliciete klacht staat.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:56:38 #51
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_117960562
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:54 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Nou, nu is de klacht dat boek. Tevens staat er de mening over mannen en seks bij. Maar dat is nu niet meer een onderdeel van de klacht, of althans, niet meer zo expliciet. Dat leidt namelijk af van de originele klacht.
Dus je mag je OP gewoon indelen naar behoeven, zorg alleen dat er maar 1 expliciete klacht staat.
Ja, het zal wel. Het verbaast me ietwat dat een KLB-moderator zoveel aanstoot neemt aan een opsomming. Prima werk verder, ik zal opsommingen in de toekomst vermijden.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  maandag 15 oktober 2012 @ 09:22:34 #52
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117987522
Ik zou dus heel graag willen weten:
Kunnen admins nou wel of niet DM's lezen?
Want waarom heb je anders buiten de DM ook de PM?
gr gr een nieuwsgierige haan
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Forum Admin maandag 15 oktober 2012 @ 09:27:57 #53
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_117987643
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:22 schreef haan33 het volgende:
Ik zou dus heel graag willen weten:
Kunnen admins nou wel of niet DM's lezen?
Want waarom heb je anders buiten de DM ook de PM?
gr gr een nieuwsgierige haan
Uit de algemene voorwaarden.

quote:
9. Messages.fok.nl / Privéberichten

a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle onderdelen van het FOK.nl domein.

b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender, de ontvanger en sitebeheerders.
Dus ja. Het is technisch mogelijk en dan alleen voor de admins. Maar het gebeurt alleen maar in hele uitzonderlijke gevallen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 09:29:46 #54
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117987667
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Uit de algemene voorwaarden.

[..]

Dus ja. Het is technisch mogelijk en dan alleen voor de admins. Maar het gebeurt alleen maar in hele uitzonderlijke gevallen.
Thanks,
dus PM is voor heel FOK! en DM alleen voor het forum als ik het goed begrijp?
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Forum Admin maandag 15 oktober 2012 @ 09:37:26 #55
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_117987836
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:29 schreef haan33 het volgende:

[..]

Thanks,
dus PM is voor heel FOK! en DM alleen voor het forum als ik het goed begrijp?
Beiden zijn tegenwoordig FOK! wide systemen. Als jij iemand een DM stuurt, dan krijgt hij die ook als hij op de FP of een andere subsite zit.
  maandag 15 oktober 2012 @ 09:38:22 #56
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117987853
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Beiden zijn tegenwoordig FOK! wide systemen. Als jij iemand een DM stuurt, dan krijgt hij die ook als hij op de FP of een andere subsite zit.
Waarom zijn er dan 2 verschillende systemen om iemand een bericht te sturen?
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:10:29 #57
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_117988544
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:38 schreef haan33 het volgende:

[..]

Waarom zijn er dan 2 verschillende systemen om iemand een bericht te sturen?
Kun je denk ik zelf ook wel verzinnen als je naar de systemen kijkt.
DM zijn directe berichten met een gelimiteerd aantal tekens en dus meer geschikt voor snelle chat. PM zijn berichten die je wat langer kunt maken, naar meer mensen tegelijk kunt sturen, dingen kan toevoegen en lijken dus wat dat betreft wat meer op een mail. Dus PM voor hele verhalen en DM voor snelle berichtjes en chat.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:12:00 #58
338880 haan33
Studerende Boy
pi_117988578
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:10 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Kun je denk ik zelf ook wel verzinnen als je naar de systemen kijkt.
DM zijn directe berichten met een gelimiteerd aantal tekens en dus meer geschikt voor snelle chat. PM zijn berichten die je wat langer kunt maken, naar meer mensen tegelijk kunt sturen, dingen kan toevoegen en lijken dus wat dat betreft wat meer op een mail. Dus PM voor hele verhalen en DM voor snelle berichtjes en chat.
Waarom kan je dan op de BB geen DM's lezen ;(
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Forum Admin maandag 15 oktober 2012 @ 12:00:08 #59
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_117991832
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:12 schreef haan33 het volgende:

[..]

Waarom kan je dan op de BB geen DM's lezen ;(
Geen idee, op mijn android kan het wel.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:56:57 #60
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118058255
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:12 schreef haan33 het volgende:

[..]

Waarom kan je dan op de BB geen DM's lezen ;(
Moet je even instellen, klikken op je naam haan33 en dan staat er pm dm etc. Vaak staat standaard de pm aan en moet je even schakelen naar dm.

gr gr.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:36:24 #61
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118064267
Waarom moeten al die voetbal topics in KLB.

Kunnen die niet naar VBL?

Voorbeeld, Strootman

Eerder was er ook al z'n zelfde klacht over die vent. Ik kan het niet meer handelen.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_118064405
Eentje minder mag wel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_118064756
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef He-man- het volgende:
Waarom moeten al die voetbal topics in KLB.

Kunnen die niet naar VBL?

Voorbeeld, Strootman

Eerder was er ook al z'n zelfde klacht over die vent. Ik kan het niet meer handelen.
Nee, wij hebben er ook al 1
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_118130223
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef He-man- het volgende:
Waarom moeten al die voetbal topics in KLB.

Kunnen die niet naar VBL?

Voorbeeld, Strootman

Eerder was er ook al z'n zelfde klacht over die vent. Ik kan het niet meer handelen.
Laten we gewoon een centraal Anti-Strootmantopic openen. Problem solved.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:11:31 #65
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118132801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee, wij hebben er ook al 1
Waarom dan ook nog een in KLB als jullie er al een hebben.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_118132822
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef He-man- het volgende:

[..]

Waarom dan ook nog een in KLB als jullie er al een hebben.
Omdat mensen blijkbaar willen klagen 8)7
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:16:03 #67
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118135455
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Omdat mensen blijkbaar willen klagen 8)7
Maar voetbal klachten kunnen prima in een voetbal forum.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_118135507
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef He-man- het volgende:

[..]

Maar voetbal klachten kunnen prima in een voetbal forum.
En klachten over een auto in PTA en klagen over een show in SHO

Doei
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:18:17 #69
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118135569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

En klachten over een auto in PTA en klagen over een show in SHO

Doei
Voetbal is specifieker.

Doei.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_118135612
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef He-man- het volgende:

[..]

Voetbal is specifieker.

Doei.
En zeuren over een sbs programma niet?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Trouwste user 2022 donderdag 18 oktober 2012 @ 18:19:31 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_118135653
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

En klachten over een auto in PTA en klagen over een show in SHO

Doei
En slecht weer topics in het woei.

Heerlijk weer dit.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 18 oktober 2012 @ 18:20:07 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_118135683
Heb hier en daar een lachbui _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin donderdag 18 oktober 2012 @ 22:06:08 #73
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118147843
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:20 schreef tong80 het volgende:
Heb hier en daar een lachbui _O_

:P
Erg plaatselijk dan, hier regent het klachten
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_118313949
turken die willen dat er Turkse les moet worden gegeven

Turken is altijd nog met een hoofdletter, dat niet doen is alle Turken over de hele wereld inclusief Legoland en Slagharen beledigen :(
pi_118313974
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
turken die willen dat er Turkse les moet worden gegeven

Turken is altijd nog met een hoofdletter, dat niet doen is alle Turken over de hele wereld inclusief Legoland en Slagharen beledigen :(
Eens
pi_118313993
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Eens
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118314035
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Eens
pi_118314239
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Eens
pi_118314261
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Eens
pi_118314300
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Eens
Hopende bij dezen mijn vatandaşlık görevi in vervulling te hebben gebracht.
  Admin dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:42:37 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118314332
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
turken die willen dat er Turkse les moet worden gegeven

Turken is altijd nog met een hoofdletter, dat niet doen is alle Turken over de hele wereld inclusief Legoland en Slagharen beledigen :(
Je vergeet die van Texel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118314473
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hopende bij dezen mijn vatandaşlık görevi in vervulling te hebben gebracht.
_O_.
pi_118314509
alle turken terug naar marokko
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2012 @ 01:56:14 #84
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_118314552
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
alle turken terug naar marokko
Marokko is nog altijd met een hoofdletter, dat niet doen is alle gevangenissen over de hele wereld inclusief Vorst en Alcatraz beledigen :(
Are you fokking to me?
pi_118314572
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:56 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Marokko is nog altijd met een hoofdletter, dat niet doen is alle gevangenissen over de hele wereld inclusief Vorst en Alcatraz beledigen :(
:D
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 06:22:05 #86
333374 Lithia
Too serious
pi_118316282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken die willen dat er Turkse les moet worden gegeven

Turken is altijd nog met een hoofdletter, dat niet doen is alle Turken over de hele wereld inclusief Legoland en Slagharen beledigen :(
Fixed en het topic kreeg een cadeautje van me.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_118331791
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:56 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Marokko is nog altijd met een hoofdletter, dat niet doen is alle gevangenissen over de hele wereld inclusief Vorst en Alcatraz beledigen :(
:')
Ga weg
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:19:06 #88
338880 haan33
Studerende Boy
pi_118414326
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Forum Admin donderdag 25 oktober 2012 @ 13:27:37 #89
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118414626
quote:
Kanonnen! Je bier is op.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_118492310
Waarom mag haan33 dagelijks een belachelijk verzonnen topic openen en slotten jullie hem niet ?
pi_118492519
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:28 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom mag haan33 dagelijks een belachelijk verzonnen topic openen en slotten jullie hem niet ?
Waar zijn de topicreports?
pi_118492714
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Waar zijn de topicreports?
Mods posten zelf in die achterlijke topics. Wat heeft een tr dan voor zin?
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:33:31 #93
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118494427
Als jij kijkt naar zijn Pohi dan zie je dat veruit het merendeel van de verzonnen verhalen wordt gesloten dus ik vind dat je sterk overdrijft eerlijk gezegd.
Daarbij heeft het maken van een TR altijd zin, dat een mod het topic niet per direct dichtkegelt wil niet zeggen dat een topic dan per definitie bestaansrecht heeft maar soms proberen we er ook nog iets leuks van te maken al is het maar voor het even. Al post er een mod, met een TR wordt altijd iets gedaan, daar zijn het TR's voor. En je kunt ons natuurlijk ook altijd aanspreken op de DM als je ergens mee zit.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  Forum Admin zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:07:27 #94
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118495394
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 12:44 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Mods posten zelf in die achterlijke topics. Wat heeft een tr dan voor zin?
Mods vermaken zich ook wel eens met achterlijke users die zich steeds verder vastlullen. Als ik ieder topic zou sluiten wat ik achterlijk acht dan zou het hier een stoffige lege bende worden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_118505939
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 14:07 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Mods vermaken zich ook wel eens met achterlijke users die zich steeds verder vastlullen. Als ik ieder topic zou sluiten wat ik achterlijk acht dan zou het hier een stoffige lege bende worden.
Maak je niet druk, ik zou de leegte opvullen met kwaliteitstopiques
Ga weg
  Forum Admin zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:54:21 #96
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118506570
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:37 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Maak je niet druk, ik zou de leegte opvullen met kwaliteitstopiques
Al een tijdje geen kwaliteitstopic meer van je gezien, maak je geen klagenswaardige dingen meer mee?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_118507070
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Al een tijdje geen kwaliteitstopic meer van je gezien, maak je geen klagenswaardige dingen meer mee?
Niet zoveel momenteel, maar ik denk dat ik wel iets heb om over te klagen eigenlijk, hold on
Ga weg
pi_118508328
Hatsee
Ga weg
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:38:19 #99
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118510702
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:37 schreef Nikmans het volgende:
Hatsee
^O^
Complimenten. En ik ben niet zo complimenteus aangelegd.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118524288
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

^O^
Complimenten. En ik ben niet zo complimenteus aangelegd.
Thanks! En ik ben niet zo heel dankbaar
Ga weg
pi_118539052
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
>VBL
quote:
8s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

Kunnen dit soort reacties voor eens en voor altijd ophouden?!?!11 Hosseltopics zijn ook toegestaan, en worden niet gekickt naar R&P. Net als nagellak/handentopics niet per se in LIF hoeven te staan en ga zo maar door.
Dit dus. Bovendien is de voetbalhaat in KLB niet meer gezond te noemen. :') Vast en zeker allemaal kneusjes die op maandagochtend nooit mee konden komen met de gesprekken.
pi_118542239
quote:
13s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:

[..]

[..]

Dit dus. Bovendien is de voetbalhaat in KLB niet meer gezond te noemen. :') Vast en zeker allemaal kneusjes die op maandagochtend nooit mee konden komen met de gesprekken.
Er is een heel subforum waar dat topic van hem prima bij kan. Sterker nog, die topics zijn er al. Het is niet speciaal genoeg om het in KLB te houden.
  Trouwste user 2022 zondag 28 oktober 2012 @ 16:51:17 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_118542323
Ik had hem in Onzin gepost. Niet in klaagbaak.

Jezus.....wat een slechte voetballer voor een jood.

Weet niet wie hem naar dit forum heeft geschopt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_118542502
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:51 schreef tong80 het volgende:
Ik had hem in Onzin gepost. Niet in klaagbaak.

Jezus.....wat een slechte voetballer voor een jood.

Weet niet wie hem naar dit forum heeft geschopt.

:P
Asje.
  Trouwste user 2022 zondag 28 oktober 2012 @ 16:58:58 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_118542653
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Asje.
Mooi passje ;) Danku :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_118588804
Ff alle namen weghalen uit mijn topic, van dat pesters, het loopt uit de hand
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
  Forum Admin maandag 29 oktober 2012 @ 19:07:30 #107
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118589684
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:47 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Ff alle namen weghalen uit mijn topic, van dat pesters, het loopt uit de hand
weg volgens mij.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:31:17 #108
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_118634293
Kunnen we geen centraal topic openen voor 'het regeerakkoord'. Overal hebben ze wel wat op te klagen: stufi, zorgtoeslag, ov chipkaart, studenten worden genaaid, dit dat zus zo. Of is het geen goed idee?
040
  Forum Admin dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:48:42 #109
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118635389
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:31 schreef Internepper het volgende:
Kunnen we geen centraal topic openen voor 'het regeerakkoord'. Overal hebben ze wel wat op te klagen: stufi, zorgtoeslag, ov chipkaart, studenten worden genaaid, dit dat zus zo. Of is het geen goed idee?
Volgens mij wordt dat een brei van door elkaar lopende discussies.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_118652690
Coca_Cola vertoont topicdiarree
Ga weg
  woensdag 31 oktober 2012 @ 06:17:50 #111
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118654317
quote:
15s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 00:43 schreef Nikmans het volgende:
Coca_Cola vertoont topicdiarree
Zijn dicht.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118694821
Ik vraag me stiekem af, waarom dit niet gesloten is
Fok was traag
  Forum Admin donderdag 1 november 2012 @ 07:41:49 #113
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118694923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me stiekem af, waarom dit niet gesloten is
Fok was traag
Mod was traag (in mijn geval) zal het eens even door nemen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 november 2012 @ 23:42:20 #114
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_118729461
Waarom slotje?

Ik mis de jumpstyle
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 2 november 2012 @ 08:04:43 #115
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118732655
Als je kijkt naar het topic dan zie je dat het gewoon een Youtube limkdunk topic is geworden waar absoluut geen discussie of wat plaatsvindt maar waar iedereen gewoon zijn filmpjes gaat plempen waar toch verder geen hond naar kijkt.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118744919
Ik had meer van Fok verwacht
Jammer dat men hier niets meer kan zeggen zonder dat men aangebrandt reageert
  vrijdag 2 november 2012 @ 15:54:34 #117
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118744967
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 15:52 schreef goudkust2008 het volgende:
Ik had meer van Fok verwacht
Jammer dat men hier niets meer kan zeggen zonder dat men aangebrandt reageert
Ik reageer niet aangebrand, maar je topics zijn op z'n positiefst slecht te noemen. Allereerst 'klaag' jij over dat er in KLB geklaagd wordt. En dat doe je op zo'n wijze dat het topic gewoon slecht is. Daarna ga jij vrolijk verder met baggeren.
Open gewoon geen topic als je geen echte klacht hebt, simpel.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:31:57 #118
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118756471
Een aanklacht tegen de taalnazi's.

Veel reacties die over mijn naam gaan, (terwijl dit vervelend is voor mijzelf als user omdat ik erop wordt aangesproken als ik er wat van zeg.) Hoop ik dat jullie mijn topic een beetje kunnen opschonen gezien ik steeds reacties krijg in mijn serieuze topic, waarin veel reacties komen op (herman) dit herman dat.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_118756575
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef He-man- het volgende:
Een aanklacht tegen de taalnazi's.

Veel reacties die over mijn naam gaan, (terwijl dit vervelend is voor mijzelf als user omdat ik erop wordt aangesproken als ik er wat van zeg.) Hoop ik dat jullie mijn topic een beetje kunnen opschonen gezien ik steeds reacties krijg in mijn serieuze topic, waarin veel reacties komen op (herman) dit herman dat.
Zal eens kijken, Herman.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_118759653
Dit gaat wat ver, laten wij het op doner houden... Het is hier geen haatsite.

Nationalistische turken
pi_118760107
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:34 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zal eens kijken, Herman.
_O-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 2 november 2012 @ 23:18:25 #122
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118760635
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit gaat wat ver, laten wij het op doner houden... Het is hier geen haatsite.

Nationalistische turken
Ingegrepen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118773462
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ingegrepen.
Dus een Jood opent een topic dat Turken te nationalistisch zijn. Omdat Joden beter zijn dan Turken is hun nationalisme onterecht. Dan begint de Jood zijn eigen volk de hemel in te prijzen. De Turk wordt kwaad en schiet uit zijn slof. De Jood doet huilie huilie bij de mods en admins. Het topic wordt gesloten hierdoor.
Mag ik zeggen dat jullie jodenhoeren zijn of hebben jullie gewoon geen verstand?
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:37:38 #124
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118773711
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:28 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Dus een Jood opent een topic dat Turken te nationalistisch zijn. Omdat Joden beter zijn dan Turken is hun nationalisme onterecht. Dan begint de Jood zijn eigen volk de hemel in te prijzen. De Turk wordt kwaad en schiet uit zijn slof. De Jood doet huilie huilie bij de mods en admins. Het topic wordt gesloten hierdoor.
Mag ik zeggen dat jullie jodenhoeren zijn of hebben jullie gewoon geen verstand?
Allereerst maakt het niet uit van welke afkomst iemand is die het topic opent, laat daar duidelijkheid over bestaan. Dus die hele discussie over joden en Turken kan wat dat betreft achterwege blijven. Daarbij kan er geklaagd worden over nationalisme maar dat heeft niets met racisme te maken, om een voorbeeldje te geven, ten tijde van het EK werd er ook geklaagd over de nationalistische achterlijke Nederlands en hun kostuums. Dus om daarover te vallen trek jij het je al in zekere zin aan en dat moet je niet doen.

Daarnaast heb je over iets discussiëren en discussiëren. Je kan het met elkaar oneens zijn, dat is een ieder goed recht. Maar dan houden we de discussie gewoon netjes en inhoudelijk, wat de ts ook deed in zijn OP. Uiteraard kun je het er niet mee eens zijn. Maar als je dingen gaat roepen als wat die persoon deed voer je geen normale discussie meer maar dan ben je gewoon racistisch en hatelijk bezig, lees het topic eens na en zie eens wat die persoon er allemaal uitgooide. Dat kan simpelweg niet, dat is moreel niet acceptabel gezien de geschiedenis.

En om terug te komen op jouw laatste zin, dat heeft dus niets daarmee te maken (overigens vind ik dat jij dat tamelijk aanvallend en onbeschoft verwoordt) maar gewoon met algemene fatsoensnormen. Je kunt je voorstellen, als jij enig historisch besef hebt dat dat soort uitspraken gewoonweg niet kunnen. En daar zit nu juist het verschil tussen de ts en die persoon, ts komt gewoon met punten die inhoudelijk zijn en niet racistisch en hij wel.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118773932
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Allereerst maakt het niet uit van welke afkomst iemand is die het topic opent, laat daar duidelijkheid over bestaan. Dus die hele discussie over joden en Turken kan wat dat betreft achterwege blijven. Daarbij kan er geklaagd worden over nationalisme maar dat heeft niets met racisme te maken, om een voorbeeldje te geven, ten tijde van het EK werd er ook geklaagd over de nationalistische achterlijke Nederlands en hun kostuums. Dus om daarover te vallen trek jij het je al in zekere zin aan en dat moet je niet doen.

Daarnaast heb je over iets discussiëren en discussiëren. Je kan het met elkaar oneens zijn, dat is een ieder goed recht. Maar dan houden we de discussie gewoon netjes en inhoudelijk, wat de ts ook deed in zijn OP. Uiteraard kun je het er niet mee eens zijn. Maar als je dingen gaat roepen als wat die persoon deed voer je geen normale discussie meer maar dan ben je gewoon racistisch en hatelijk bezig, lees het topic eens na en zie eens wat die persoon er allemaal uitgooide. Dat kan simpelweg niet, dat is moreel niet acceptabel gezien de geschiedenis.

En om terug te komen op jouw laatste zin, dat heeft dus niets daarmee te maken (overigens vind ik dat jij dat tamelijk aanvallend en onbeschoft verwoordt) maar gewoon met algemene fatsoensnormen. Je kunt je voorstellen, als jij enig historisch besef hebt dat dat soort uitspraken gewoonweg niet kunnen. En daar zit nu juist het verschil tussen de ts en die persoon, ts komt gewoon met punten die inhoudelijk zijn en niet racistisch en hij wel.
Mijn excuses voor mijn onbeschoftheid. Ik heb begrip voor beide kanten en hetgeen KrAlex zei kan inderdaad niet door de beugel maar ik begrijp zijn frustratie aangezien PizzaMizza zijn volk hoger acht en daarom het nationalisme van de Turken onterecht vindt. Hij maakt dus dezelfde denkfout als de nationalistische Turken. Mij kan het niet schelen van welke afkomst ze zijn, jullie blijkbaar wel anders was het topic niet gesloten geweest. Dat PizzaMizza het zelf niet doorhad dat hij met deze thread de Turken op zijn kop ging krijgen, komaan...
Ofwel een goede troll waar ik bij deze ook ingetrapt ben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rawberry op 03-11-2012 14:54:34 ]
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:53:05 #126
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118774053
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 14:47 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Mijn excuses voor mijn onbeschoftheid. Ik heb begrip voor beide kanten en hetgeen KrAlex zei kan inderdaad niet door de beugel maar ik begrijp zijn frustratie aan gezien PizzaMizza zijn volk hoger acht en daarom het nationalisme van de Turken onterecht vindt. Hij maakt dus dezelfde denkfout als de nationalistische Turken. Mij kan het niet schelen van welke afkomst ze zijn, jullie blijkbaar wel anders was het topic niet gesloten geweest.
Dat is niet helemaal waar. Kijk natuurlijk mag jij een topic openen zoals ts, niets racistisch aan, je kunt het er mee oneens zijn of eens. En dat volk hoger achten dan de ander, dat geeft geen reden om een topic te laten ontsporen, zie de Hollanders vs 'provincialen' discussie bijv. maar.
Maar op het moment dat jij zoals KrAlex zo het topic laat ontsporen en het dat tintje krijgt is de lol er wel vanaf en is het klaar, dat heeft verder niets met overtuigingen of afkomst te maken maar gewoon met de wending die iemand er zelf aangeeft.

Was het andersom was het ook gesloten geweest dus dat vind ik een vreemde redenering. Als een topic volledig uit de hand loopt, welke afkomst diegene dan ook heeft gaat het dicht, klaar. Dus afkomst, overtuiging en noem het allemaal maar op heeft er niets mee te maken, het gaat om de uitspraken an sich.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118774458
(zie edit)
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:14:33 #128
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_118774598
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:09 schreef Rawberry het volgende:
(zie edit)
Het zou inderdaad getroll kunnen zijn ja. Maar goed als je dat vermoedt dan plaats je een TR en dan kijken wij ernaar. Geen excuus voor zulke uitspraken en daar ging het in dit geval om. :)

Ik hoop dat de gedachte achter het sluiten nu wel duidelijk is.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_118774925
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Het zou inderdaad getroll kunnen zijn ja. Maar goed als je dat vermoedt dan plaats je een TR en dan kijken wij ernaar. Geen excuus voor zulke uitspraken en daar ging het in dit geval om. :)

Ik hoop dat de gedachte achter het sluiten nu wel duidelijk is.
Achja wanneer iemand zich onrecht aangedaan voelt kan 'ie zich soms wel laten verleiden tot dergelijke uitspraken. Diep in z'n hart zal hij het wel niet menen, denk ik.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  zondag 4 november 2012 @ 13:51:00 #130
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118804826
Ja hupsakee ik heb nog geen 5 min. een kwaliteitstopic geopend. Komt die HSG hem gauw dichtgooien. Er zat waarheid in dat topic en klacht.

Debielen als Haan en Sjipsjap openen duizend baggertopics over chimeids en worden hier in aangemoedigd, en wat klachten over mannen betreft is alleen Toradora actief.

Waar zijn die vrouwen?

Ik voel me genaaid. Het was een goed topic...
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
pi_118804871
quote:
15s.gif Op zondag 4 november 2012 13:51 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ja hupsakee ik heb nog geen 5 min. een kwaliteitstopic geopend. Komt die HSG hem gauw dichtgooien. Er zat waarheid in dat topic en klacht.

Debielen als Haan en Sjipsjap openen duizend baggertopics over chimeids en worden hier in aangemoedigd, en wat klachten over mannen betreft is alleen Toradora actief.

Waar zijn die vrouwen?

Ik voel me genaaid. Het was een goed topic...
Die topics gaan ook gewoon dicht. Toevallig nog een paar min. geleden een topic van haan33 dicht gegegooid. Geen idee waar de vrouwen zijn, maar we hebben al genoeg (bagger)topics hier, en als de vrouwen wat te klagen hebben, dan komen die topics er wel.
  zondag 4 november 2012 @ 14:01:52 #132
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118805158
quote:
15s.gif Op zondag 4 november 2012 13:51 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ja hupsakee ik heb nog geen 5 min. een kwaliteitstopic geopend. Komt die HSG hem gauw dichtgooien. Er zat waarheid in dat topic en klacht.

Debielen als Haan en Sjipsjap openen duizend baggertopics over chimeids en worden hier in aangemoedigd, en wat klachten over mannen betreft is alleen Toradora actief.

Waar zijn die vrouwen?

Ik voel me genaaid. Het was een goed topic...
Terechte klacht Haan topics en sjipsjap topics blijven heel vaak open. Ook al wordt gezegd dat ze ze dicht gooien wat mij betreft is je klacht terecht Hopelijk bedenkt hsg zich of kun je een second opinion vragen aan Pharkus.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Die topics gaan ook gewoon dicht. Toevallig nog een paar min. geleden een topic van haan33 dicht gegegooid. Geen idee waar de vrouwen zijn, maar we hebben al genoeg (bagger)topics hier, en als de vrouwen wat te klagen hebben, dan komen die topics er wel.
Zijn er zat die open blijven.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_118805478
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef He-man- het volgende:

[..]

Terechte klacht Haan topics en sjipsjap topics blijven heel vaak open. Ook al wordt gezegd dat ze ze dicht gooien wat mij betreft is je klacht terecht Hopelijk bedenkt hsg zich of kun je een second opinion vragen aan Pharkus.

[..]

Zijn er zat die open blijven.
Niet al hun topics zijn slecht. Als je er anders over denkt, laat maar zien waarom in een TR of zo. Die zie ik namelijk niet.
  zondag 4 november 2012 @ 15:21:51 #134
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118808700
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Niet al hun topics zijn slecht. Als je er anders over denkt, laat maar zien waarom in een TR of zo. Die zie ik namelijk niet.
Wellicht een optie om net als het kleine klachten topic ook een verzonnen klachten topic te maken. Want Haan heeft bijna alleen verzonnen topics.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
  Forum Admin zondag 4 november 2012 @ 16:02:31 #135
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_118810475
Lijkt me een slechte optie, Herman. Verzonnen verhalen horen niet in KLB maar in je dagboek.
Laat het beoordelen of iets verzonnen is maar aan de mods over.
  Forum Admin zondag 4 november 2012 @ 17:46:54 #136
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118814418
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 14:01 schreef He-man- het volgende:

[..]

Terechte klacht Haan topics en sjipsjap topics blijven heel vaak open. Ook al wordt gezegd dat ze ze dicht gooien wat mij betreft is je klacht terecht Hopelijk bedenkt hsg zich of kun je een second opinion vragen aan Pharkus.

[..]

Zijn er zat die open blijven.
Ik doe niet aan second opinions, ik herzie af en toe mijn eigen beslissingen wel eens. En het staat onze worstendraaier vrij om dames met klachten te wijzen op deze prachtige plek op het internet om hun menstruatiecyclus en overige klachtjes te bespreken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 4 november 2012 @ 18:47:20 #137
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118816282
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:46 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik doe niet aan second opinions, ik herzie af en toe mijn eigen beslissingen wel eens. En het staat onze worstendraaier vrij om dames met klachten te wijzen op deze prachtige plek op het internet om hun menstruatiecyclus en overige klachtjes te bespreken.
Okee heren, dat ga ik doen! ^O^
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
  zondag 4 november 2012 @ 20:22:18 #138
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_118820343
Inbrekers in de buurt.

Mensen verpesten mijn hele topic, ik kan geen enkel fatsoenlijk topic aanmaken gisteren ook al! Kan een mod mij helpen?
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
  Forum Admin zondag 4 november 2012 @ 21:06:41 #139
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118823600
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef He-man- het volgende:
Inbrekers in de buurt.

Mensen verpesten mijn hele topic, ik kan geen enkel fatsoenlijk topic aanmaken gisteren ook al! Kan een mod mij helpen?
Ik snapte niks van je OP... Verder heb je wel gelijk en als ik het in een beter topic van je hand zie dan zal ik ingrijpen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 4 november 2012 @ 22:40:42 #140
381504 JosefDettelbacher
Approved by VD en Geelman! XD
pi_118829984
Doe svp wat aan de storm "dik"-topics.
Ze gaan allemaal over hetzelfde.

Groetjes van een niet-fatty. ^O^
100% gluten en koemelk eiwitvrij!
  Forum Admin maandag 5 november 2012 @ 07:34:32 #141
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118836335
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:40 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Doe svp wat aan de storm "dik"-topics.
Ze gaan allemaal over hetzelfde.

Groetjes van een niet-fatty. ^O^
Even kijken, maar ondertussen, maak je niet dik. ^O^
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_118934156
Kan iemand even dit topic opruimen? Het gaat al vrij snel offtopic.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:03:26 #143
333374 Lithia
Too serious
pi_118934588
quote:
99s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
Kan iemand even dit topic opruimen? Het gaat al vrij snel offtopic.
Geen idee of iemand voor me was of er is iets mis met mijn pc, maar ik zie de OP niet eens. :@
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_119022915
Waarom wordt dit topic gesloten , ik had een serieuze reactie op collectanten die tegenwoordig aan de deur komen en mensen laten tekenen om maandelijks af te schrijven en dat dit geen vrijwilligers zijn maar dat ze er gewoon voor betaald krijgen .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:21:06 #145
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119023164
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:15 schreef indaha het volgende:
Waarom wordt dit topic gesloten , ik had een serieuze reactie op collectanten die tegenwoordig aan de deur komen en mensen laten tekenen om maandelijks af te schrijven en dat dit geen vrijwilligers zijn maar dat ze er gewoon voor betaald krijgen .
We hebben 2 delen gehad en zoals je kon zien was het op een gegeven moment een beetje verschoven de discussie. Ik persoonlijk weet niet of het nog zinvol is om nog een derde deel hiervan te openen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_119049052
Kan er iets gedaan worden aan de 'hype' rondom He-man- ? Ieder topic eist hij de aandacht op, probeert iedereen de grap Herman of Argo tientallen keren te herkauwen en steken hele dialogen zich af die totaal ontopic zijn. En het is niet eens grappig.
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:54:22 #147
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119050942
Die hype was er eerst sterker en heeft he-man- eigenlijk zelf over zich afgeroepen. Maar dat is inmiddels klaar alleen nu blijf je houden dat mensen hem nog steeds herman noemen. Maar ik zie he-man- verder daar niet meer op reageren, of althans, gewoon inhoudelijk, niet op het Herman. Wel ben ik het met je eens dat sommigen er soms een theekransje van maken maar dat is niet alleen he-man- maar ik zal er eens wat extra op gaan letten.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:49:44 #148
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119052302
quote:
8s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan de 'hype' rondom He-man- ? Ieder topic eist hij de aandacht op, probeert iedereen de grap Herman of Argo tientallen keren te herkauwen en steken hele dialogen zich af die totaal ontopic zijn. En het is niet eens grappig.
Ik ondervind hier meer last van, dan dat ik er daadwerkelijk wat aan heb.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119067251
Smiley

Kan dit opgeschoond worden?
Roken is lekker
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:51:54 #150
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119067649
Hij gaat zo meteen dicht als iedereen zijn lolletje weer heeft gehad, ik ben er namelijk niet zo'n liefhebber van om water naar de zee te dragen.
Formuleer voortaan maar een duidelijke klacht dat niet zo gevoelig is voor gebagger want zo'n sobere klacht is het opruimen niet waard. Ik bedoel, jij gaat een vuilnisbelt ook niet oppoetsen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_119068559
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hij gaat zo meteen dicht als iedereen zijn lolletje weer heeft gehad, ik ben er namelijk niet zo'n liefhebber van om water naar de zee te dragen.
Formuleer voortaan maar een duidelijke klacht dat niet zo gevoelig is voor gebagger want zo'n sobere klacht is het opruimen niet waard. Ik bedoel, jij gaat een vuilnisbelt ook niet oppoetsen.
Okay Frankje, ik heb een nieuwe gemaakt.
Roken is lekker
  zondag 11 november 2012 @ 00:20:26 #152
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119073864
Waarom mogen voetbal topics zoals arsenal scoorde in de laatste minuut wel en een boks topic niet?

Wach is aan het verliezen.

Graag consequent zijn en mij niet afschepen.

Zelfs deze blijft open. Kut leef
Maar oh nee een he man topics gooi het maar dicht! :')
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119074000
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 00:20 schreef He-man- het volgende:
Waarom mogen voetbal topics zoals arsenal scoorde in de laatste minuut wel en een boks topic niet?

Wach is aan het verliezen.

Graag consequent zijn en mij niet afschepen.
Want wij zijn hier 24/7 en lezen alles. Het is gewoon inhoudelijk weer eens hartstikke kut.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_119074030
En jank eens niet zo verschrikkelijk.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 11 november 2012 @ 00:28:12 #155
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119074122
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Want wij zijn hier 24/7 en lezen alles. Het is gewoon inhoudelijk weer eens hartstikke kut.
Welnee een topic over een voetbalwedstrijd waarin een team in de laatste minuut scoort. Een topic waarin geslacht word dat strootman of hoe die heet aanvoerder word. Inhoudelijk nét zoveel als mijn klacht dat de underdog in een sport verliest.

Er is ook een klacht open dat Obama de verkiezing heeft gewonnen. Dus klagen mag als je favoriet verliest. Maar nee he man mag het niet. Wil graag het verschil horen.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119074160
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef He-man- het volgende:

[..]

Welnee een topic over een voetbalwedstrijd waarin een team in de laatste minuut scoort. Een topic waarin geslacht word dat strootman of hoe die heet aanvoerder word. Inhoudelijk nét zoveel als mijn klacht dat de underdog in een sport verliest.

Er is ook een klacht open dat Obama de verkiezing heeft gewonnen. Dus klagen mag als je favoriet verliest. Maar nee he man mag het niet. Wil graag het verschil horen.
Je hebt het fijn neergezet. Daar komt het inderdaad op neer. Topcis van jou zien we liever niet.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 11 november 2012 @ 00:31:46 #157
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119074232
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 00:29 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Je hebt het fijn neergezet. Daar komt het inderdaad op neer. Topcis van jou zien we liever niet.
Wie is we? Vroeg op moeten staan hier weer een inhoudelijk topic voor je. Sluit ze allemaal of sluit ze niet. Wel consequent zijn Ludo Sanders.

Verder behoorlijk vervelend wat voorn toon je tegen me aanslaat.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119074289
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef He-man- het volgende:

[..]

Wie is we? Vroeg op moeten staan hier weer een inhoudelijk topic voor je. Sluit ze allemaal of sluit ze niet. Wel consequent zijn Ludo Sanders.

Verder behoorlijk vervelend wat voorn toon je tegen me aanslaat.
Gewoon een terechte klacht dat. Ook ik moet morgen vroeg op staan. Niet om te werken, maar toch moet het.

Het spijt me niet zozeer.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 11 november 2012 @ 00:36:14 #159
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_119074361
Echt zeiken doe je maar in het urinoir.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 11 november 2012 @ 00:37:30 #160
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119074408
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 00:34 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Gewoon een terechte klacht dat. Ook ik moet morgen vroeg op staan. Niet om te werken, maar toch moet het.

Het spijt me niet zozeer.
Het is inhoudelijk niets maar ik zal morgen ook vroeg opstaan en dan eens kijken of we iets aan je haatvolle reacties kunnen doen. Je mag best een hekel aan me hebben als user. maar je zult me moeten respecteren net als andere mijn klacht was terecht en vergelijkbaar met voetbal topics die ook open blijven ik vraag je dus voor de laatste keer waarom is die dicht?
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119074486
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 00:37 schreef He-man- het volgende:

[..]

Het is inhoudelijk niets maar ik zal morgen ook vroeg opstaan en dan eens kijken of we iets aan je haatvolle reacties kunnen doen. Je mag best een hekel aan me hebben als user. maar je zult me moeten respecteren net als andere mijn klacht was terecht en vergelijkbaar met voetbal topics die ook open blijven ik vraag je dus voor de laatste keer waarom is die dicht?
Omdat ik het een uitermate kuttopic vind. En je lijdt aan grootheidswaanzin wanneer je denkt dat ik je haat.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 11 november 2012 @ 00:43:32 #162
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119074582
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 00:39 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Omdat ik het een uitermate kuttopic vind. En je lijdt aan grootheidswaanzin wanneer je denkt dat ik je haat.
Wat is dan het verschil tussen een klacht over een verliezende bokser of over een verliezende voetbalclub? Behalve dat die van een bokser gesloten wordt. En nee je zei zelfs dat jullie liever geen topics van mij zien zit toch een soort van haat of woede of irritatie daar meneer Sanders.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119074713
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 00:43 schreef He-man- het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil tussen een klacht over een verliezende bokser of over een verliezende voetbalclub? Behalve dat die van een bokser gesloten wordt. En nee je zei zelfs dat jullie liever geen topics van mij zien zit toch een soort van haat of woede of irritatie daar meneer Sanders.
Het verschil is dat er hier een aantal mods rondlopen, we niet ieder topic lezen en al helemaal geen handboek der gesloten topics bestaat. Dat is allemaal naar eigen inzicht. Ik zie toevallig jouw topic, vind 'm kut en pleur er een slotje op. Zoals we inmiddels wel gewend zijn van jou en ook je vorige account begin je weer als een kleuter stampvoetend andere topics aan te halen als een ware calimero. Dat maakt het eigenlijk leuk jouw topics te sluiten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 11 november 2012 @ 00:53:28 #164
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119074834
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 00:48 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het verschil is dat er hier een aantal mods rondlopen, we niet ieder topic lezen en al helemaal geen handboek der gesloten topics bestaat. Dat is allemaal naar eigen inzicht. Ik zie toevallig jouw topic, vind 'm kut en pleur er een slotje op. Zoals we inmiddels wel gewend zijn van jou en ook je vorige account begin je weer als een kleuter stampvoetend andere topics aan te halen als een ware calimero. Dat maakt het eigenlijk leuk jouw topics te sluiten.
Welke vorige account? Verder geef je stiekem aan het leuk te vinden mijn topics te sluiten. Maar wat kut is aan mijn topic Ho maar. Je moet wel met gelijke mate meten. Maar blijkbaar haat je mij toch anders maakte je er niet zn heksenjacht van.

Dan kan ik alleen maar zeggen beste Ludo ik hou van je en wens je het allerbeste. Zou je er iets voor voelen om met me te praten en een eind te maken aan de vijandigheden zodat we samen kunnen lachen erom?
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119074957
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 00:53 schreef He-man- het volgende:

[..]

Welke vorige account? Verder geef je stiekem aan het leuk te vinden mijn topics te sluiten. Maar wat kut is aan mijn topic Ho maar. Je moet wel met gelijke mate meten. Maar blijkbaar haat je mij toch anders maakte je er niet zn heksenjacht van.

Dan kan ik alleen maar zeggen beste Ludo ik hou van je en wens je het allerbeste. Zou je er iets voor voelen om met me te praten en een eind te maken aan de vijandigheden zodat we samen kunnen lachen erom?
Je Argo account. Verder raad ik je aan om al mijn slotjes op jouw topics eens op te gaan zoeken, dan zul je zien dat het reuze meevalt met die heksenjacht. Je topic was kut vanwege het gebrek aan inhoud, ik bedoel er zijn duizenden mensen in NL die morgen weer een paar dubbeltjes inleggen en gokken op een overwinning van Ajax, PSV en Feijenoord en ook zij zullen dus geld verliezen. Daarnaast kan dat gemakkelijk in het speciale topic wat er was over die bokswedstrijd. Verder voel ik er niet veel voor om met je te praten, ik ga het hier dan ook bij laten. Zoals gezegd, morgen vroeg op.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 11 november 2012 @ 01:01:43 #166
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119075012
quote:
2s.gif Op zondag 11 november 2012 00:59 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Je Argo account. Verder raad ik je aan om al mijn slotjes op jouw topics eens op te gaan zoeken, dan zul je zien dat het reuze meevalt met die heksenjacht. Je topic was kut vanwege het gebrek aan inhoud, ik bedoel er zijn duizenden mensen in NL die morgen weer een paar dubbeltjes inleggen en gokken op een overwinning van Ajax, PSV en Feijenoord en ook zij zullen dus geld verliezen. Daarnaast kan dat gemakkelijk in het speciale topic wat er was over die bokswedstrijd. Verder voel ik er niet veel voor om met je te praten, ik ga het hier dan ook bij laten. Zoals gezegd, morgen vroeg op.
Maar je bent altijd kil en koud. Verder is Argo mijn account niet.

Jammer dat je niet wilt praten ik hoop echter wel dat je hierna wat liever tegen me doet. Veel plezier morgen en een kusje mee. Ps het nieuwe Topic heeft meer inhoud.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119075035
Nog snel even een slotje op knallen alvorens ik slapen ga.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_119075648
Slaap lekker Ludo.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zondag 11 november 2012 @ 01:41:14 #169
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_119075665
Idd ik ga niet eens meer fappen
pi_119075791
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 01:39 schreef 9611Niels het volgende:
Slaap lekker Ludo.
Dankjewel PostcodeNiels.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_119115787
Pittig veel spam voor Steven dit :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  maandag 12 november 2012 @ 09:57:35 #172
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119115878
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:54 schreef WH141 het volgende:
Pittig veel spam voor Steven dit :')
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
  Trouwste user 2022 maandag 12 november 2012 @ 11:12:10 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_119117764
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119118626
Kan tong80 maar domme topics blijven openen? Alleen maar omdat hij het aantal posts van een fulltime werkloze heeft?
  maandag 12 november 2012 @ 11:40:23 #175
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119118769
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:37 schreef Flying_eagle het volgende:
Kan tong80 maar domme topics blijven openen? Alleen maar omdat hij het aantal posts van een fulltime werkloze heeft?
Je kan het beter opgeven, ook al heb je gelijk.
Tong80 schijnt het visitekaartje van Fok te zijn :')
Leef en Laten Leven
pi_119118896
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:40 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Je kan het beter opgeven, ook al heb je gelijk.
Tong80 schijnt het visitekaartje van Fok te zijn :')
Blijkbaar .... op KLB bereiken we met zijn allen al niet zo'n bijzonder hoog niveau .... maar toch weet hij daar toch nog aanzienlijk onder te zitten.
  maandag 12 november 2012 @ 11:44:14 #177
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119118921
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:43 schreef Flying_eagle het volgende:

[..]

Blijkbaar .... op KLB bereiken we met zijn allen al niet zo'n bijzonder hoog niveau .... maar toch weet hij daar toch nog aanzienlijk onder te zitten.
I know.
Maar dat melden heeft geen enkele zin, dat heb ik allang ondervonden.
Leef en Laten Leven
  maandag 12 november 2012 @ 11:44:46 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119118938
Boehoe :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 12 november 2012 @ 11:45:31 #179
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119118970
Dan klik je er niet op. We gaan hier niet over users zeuren. Zoveel topics, zeker in KLB, opent hij nou ook weer niet.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  maandag 12 november 2012 @ 11:46:09 #180
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119118994
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Boehoe :').
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 11:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan klik je er niet op. We gaan hier niet over users zeuren. Zoveel topics, zeker in KLB, opent hij nou ook weer niet.
Dat is waar. In ONZ des te meer.
Leef en Laten Leven
  Forum Admin maandag 12 november 2012 @ 11:53:51 #181
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_119119266
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

[..]

Dat is waar. In ONZ des te meer.
Maar daar kom jij helemaal niet zie ik aan je posthistory. Je mag dus gerust ophouden met janken.
  maandag 12 november 2012 @ 11:54:07 #182
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119119275
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

[..]

Dat is waar. In ONZ des te meer.
Maar we zitten hier in KLB feedback. Dus dat gezeur om Tong kan gewoon stoppen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  maandag 12 november 2012 @ 11:54:42 #183
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119119298
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2012 11:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Maar daar kom jij helemaal niet zie ik aan je posthistory. Je mag dus gerust ophouden met janken.
Janken? Neu. Zie enkel dat er velen zat zijn van tong80.
Maar dat is jullie visitekaartje, en dat zegt al een heleboel.

Dagdag.
Leef en Laten Leven
pi_119119378
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Janken? Neu. Zie enkel dat er velen zat zijn van tong80.
Maar dat is jullie visitekaartje, en dat zegt al een heleboel.

Dagdag.
Niks mis met tong
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_119121162
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Janken? Neu. Zie enkel dat er velen zat zijn van tong80.
Maar dat is jullie visitekaartje, en dat zegt al een heleboel.

Dagdag.
dagdag was een toffe user. _O_
Roken is lekker
pi_119124798
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 12:44 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

dagdag was een toffe user. _O_
Hij postte twee of drie dagen terug nog iets hier
Ga weg
  maandag 12 november 2012 @ 14:35:52 #187
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119124871
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Hij postte twee of drie dagen terug nog iets hier
Ja, in de KLB SC.
Oh en kan een MOD even zeggen dat er nog geen haan33 topic is vandaag? ik had al het gevoel wat te missen :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119124997
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, in de KLB SC.
Oh en kan een MOD even zeggen dat er nog geen haan33 topic is vandaag? ik had al het gevoel wat te missen :)
Haantopic is al geslot
En verder hou het even bij feedback :)
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 12 november 2012 @ 14:39:05 #189
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119124999
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, in de KLB SC.
Oh en kan een MOD even zeggen dat er nog geen haan33 topic is vandaag? ik had al het gevoel wat te missen :)
KLB / Het is koud

Die ligt al onder de grond.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119132162
Sinds wanneer moet je met je inbreng voldoen aan de wensen van een mod?
pi_119132230
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 17:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
Sinds wanneer moet je met je inbreng voldoen aan de wensen van een mod?
Sinds je totaal offtopic lult en ik je meerdere keren gevraagd heb om ontopic te gaan
En nee ook hier hoef je niet het laatste woord te hebben
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_119132302
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Sinds je totaal offtopic lult en ik je meerdere keren gevraagd heb om ontopic te gaan
En nee ook hier hoef je niet het laatste woord te hebben
Ik hoef het laatste woord niet te hebben.
Dat heeft Jojoortje al perfect verwoord.
Zie KLB / Steven?
Dat laatste woord wil jij hebben...
pi_119132329
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Ik hoef het laatste woord niet te hebben.
Dat heeft Jojoortje al perfect verwoord.
Zie KLB / Steven?
Dat laatste woord wil jij hebben...
Oke
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_119132381
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Oke
Benieuwd of het hier bij blijft.
  Trouwste user 2022 maandag 12 november 2012 @ 18:28:59 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_119134103
Tot morgen Steven. Maak er wat moois van. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119134128
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen Steven. Maak er wat moois van. :)

:P
Komt goed
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_119134414
Tis niet waar! :D.
Zet m op stevenmac, maak dat tuig af. :r :(.
pi_119134500
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 18:35 schreef zovty het volgende:
Tis niet waar! :D.
Zet m op stevenmac, maak dat tuig af. :r :(.
:P
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 12 november 2012 @ 22:21:08 #199
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119146395
KLB / Eetwedstrijden.

Waarom mag ik niet klagen, over het ontbreken van eetwedstrijden bij mij in de buurt? Als er opeens geen voetbalwedstrijden meer zijn of een belangrijke wedstrijd wordt afgelast, mogen mensen ook niet klagen? Of gaat de partijdige Steven die een voorliefde voor voetbal heeft het topic dan niet sluiten.

Een ietswat boze He-man-
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119146439
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:21 schreef He-man- het volgende:
KLB / Eetwedstrijden.

Waarom mag ik niet klagen, over het ontbreken van eetwedstrijden bij mij in de buurt? Als er opeens geen voetbalwedstrijden meer zijn of een belangrijke wedstrijd wordt afgelast, mogen mensen ook niet klagen? Of gaat de partijdige Steven die een voorliefde voor voetbal heeft het topic dan niet sluiten.

Een ietswat boze He-man-
We hebben het er vanmiddag nog over gehad
Je hoeft niet voor elke hersenscheet een topic te openen en KLB is niet je persoonlijke dagboek
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin maandag 12 november 2012 @ 22:22:48 #201
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_119146509
En je hoeft ook echt niet over elk slotje te komen mekkeren in FB, Herman. Het begint ietwat vermoeiend te worden.
  maandag 12 november 2012 @ 22:23:27 #202
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119146556
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

We hebben het er vanmiddag nog over gehad
Je hoeft niet voor elke hersenscheet een topic te openen en KLB is niet je persoonlijke dagboek
En waar staat een regel over het hoeveelheid topics ik mag maken? Mijn topic is een topic met een inhoudelijke klacht, zonder getroll zonder gespam. Als men niet over dat onderwerp wilt praten zal het naar de bodem zinken.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
  maandag 12 november 2012 @ 22:23:39 #203
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119146573
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 22:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
En je hoeft ook echt niet over elk slotje te komen mekkeren in FB, Herman. Het begint ietwat vermoeiend te worden.
Het is een terechte klacht, en dit is een feedback topic, mag ik daar niet op reageren als mijn topic dichtgaat? :')
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
  Forum Admin maandag 12 november 2012 @ 22:24:59 #204
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_119146659
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef He-man- het volgende:

[..]

Het is een terechte klacht, en dit is een feedback topic, mag ik daar niet op reageren als mijn topic dichtgaat? :')
Met mate Herman. Met mate. Speltip #7: Weet wanneer je moet stoppen.
  maandag 12 november 2012 @ 22:27:28 #205
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119146830
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 22:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Met mate Herman. Met mate. Speltip #7: Weet wanneer je moet stoppen.
Maar kom op als ik echt maar 10 seconde aan de op besteed had zou ik het laten gaan. Maar het is een juiste klacht en ik zie nergens in het reglement van FOK! dat je maar 1 topic mag maken per dag. Tong bevestigd die regel, verder snap ik best als ergens een slotje op komt. Bij Pharkus zeur ik niet, bij Frank_Drebin zeur ik niet. Maar zij sluiten dan ook echter alleen mijn bagger topics. Dit was een serieus topic, en het wordt zomaar de kop ingedrukt zonder het een kans te geven. Er zit gewoon een klacht in.

Overal worden evenementen georganiseerd, muziek wordt populair, toneel etc. Maar eetwedstrijden ho maar! Dit vind ik jammer, en ik snap niet wat daar een hersenscheet aan is.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119146850
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:23 schreef He-man- het volgende:

[..]

En waar staat een regel over het hoeveelheid topics ik mag maken? Mijn topic is een topic met een inhoudelijke klacht, zonder getroll zonder gespam. Als men niet over dat onderwerp wilt praten zal het naar de bodem zinken.
Lees je topic nog eens
het is gewoon een dagboekverhaal dat uiteindelijk als klacht heeft dat er geen eetwedstrijden zijn
Nou jammer dan dat die er niet zijn maar je hele levensverhaal erbij over eten in groep 2 enzo hoeven mensen helemaal niet te weten
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 12 november 2012 @ 22:28:49 #207
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119146907
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Lees je topic nog eens
het is gewoon een dagboekverhaal dat uiteindelijk als klacht heeft dat er geen eetwedstrijden zijn
Nou jammer dan dat die er niet zijn maar je hele levensverhaal erbij over eten in groep 2 enzo hoeven mensen helemaal niet te weten
Als ik een topic maak dat ik klaag dat er geen eetwedstrijden zijn zonder mijn persoonlijke verhaal te maken? Zou je er dan geen slotje op pleuren? Want dan komt Pharkus, die komt dan met 'sumiere op' en smijt hem dicht :')
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
pi_119147002
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:28 schreef He-man- het volgende:

[..]

Als ik een topic maak dat ik klaag dat er geen eetwedstrijden zijn zonder mijn persoonlijke verhaal te maken? Zou je er dan geen slotje op pleuren? Want dan komt Pharkus, die komt dan met 'sumiere op' en smijt hem dicht :')
Nee
Want je hoeft nog steeds niet voor elke gedachte die je hebt een topic te openen
Je vond het van sjipsjap en haan33 ook irritant vertelde je mij vanmiddag, waarom doe je het zelf ook dan?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 12 november 2012 @ 22:30:32 #209
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119147021
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:27 schreef He-man- het volgende:

[..]

Maar kom op als ik echt maar 10 seconde aan de op besteed had zou ik het laten gaan. Maar het is een juiste klacht en ik zie nergens in het reglement van FOK! dat je maar 1 topic mag maken per dag. Tong bevestigd die regel, verder snap ik best als ergens een slotje op komt. Bij Pharkus zeur ik niet, bij Frank_Drebin zeur ik niet. Maar zij sluiten dan ook echter alleen mijn bagger topics. Dit was een serieus topic, en het wordt zomaar de kop ingedrukt zonder het een kans te geven. Er zit gewoon een klacht in.

Overal worden evenementen georganiseerd, muziek wordt populair, toneel etc. Maar eetwedstrijden ho maar! Dit vind ik jammer, en ik snap niet wat daar een hersenscheet aan is.
Deze had ik ook gesloten, sterker nog, ik was bezig aan sluitzin ware het niet dat ik Steven kennelijk voor geen meter bij kan houden, ik had nog niet eens 1 woordje af.
Maar jij verzint nu topics, opent topics om het openen en dat is niet de bedoeling.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  maandag 12 november 2012 @ 22:32:16 #210
356913 He-man-
Kan geen chick scoren.
pi_119147121
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee
Want je hoeft nog steeds niet voor elke gedachte die je hebt een topic te openen
Je vond het van sjipsjap en haan33 ook irritant vertelde je mij vanmiddag, waarom doe je het zelf ook dan?
Eetwedstrijden eetwedstrijden...

Ik deel mijn klacht altijd in op de manier, dat ik er een verhaal bij maak omdat ze anders gesloten worden omdat ze een kleine op hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Deze had ik ook gesloten, sterker nog, ik was bezig aan sluitzin ware het niet dat ik Steven kennelijk voor geen meter bij kan houden, ik had nog niet eens 1 woordje af.
Maar jij verzint nu topics, opent topics om het openen en dat is niet de bedoeling.
Maar Frank, zou jij dan niet eens willen meedoen aan een eetwedstrijd, had toch wel gedacht dat dit een redelijke terechte klacht is maar goed. Ik zal me meer op ONZ gaan richten.
Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Splutje het volgende:
Herman is helemaal de weg kwijt
  Trouwste user 2022 maandag 12 november 2012 @ 23:18:22 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_119149564
FF pissen. Leuk hier _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119153664
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 02:58 schreef me_gusta het volgende:
Kinderen... pff, Hitler was ook een kind. Stalin was ooit ook een peuter en hetzelfde geldt voor elk 'volwassen' mens. Geweld, racisme, etc. zit gewoon in de mens. Het kind zijn en 'onschuldig' zijn heeft daar toch helemaal niets mee te maken. Volwassenen die een extreme ideologie hebben, hebben dit overgenomen van anderen volwassenen toen zij nog jong waren. Als je ver genoeg terug gaat, waren het gewoon kinderen die 'puur' van gedachten etc. waren en die opeens met een extreem standpunt (of het tegenovergestelde) zijn gekomen. Zo zit de mens gewoon inelkaar en als je een winnaar wilt zijn, moet je ophouden met te klagen over niet-belangrijke/relevante zaken zoals dit en z.s.m. een extreem standpunt innemen en deze verdedigen. Waarom extreem? Omdat er al zoveel extreem linkse (communisten) zijn. De 'socialisten' beweren alles te doen om een socialer samenleving te bewerkstelligen, wat zij niet door hebben, is dat anderen benadeeld worden om dit doel te bereiken. Hoezo sociaal? Asociaal!
Computerprobleem die op een kloon zijn denkbeelden zit te spuien in een topic dat er totaal niet over gaat?
Ga weg
  dinsdag 13 november 2012 @ 04:42:28 #213
372522 me_gusta
cp, mijn cp, ja mijn ceepeeee!
pi_119153709
Deze user loopt iedereen constant te bashen en scheld met ziektes zonder dat iemand er ook maar iets aan doet:

quote:
15s.gif Op dinsdag 13 november 2012 03:49 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Kanker toch echt eens even een eind op met je debiele denkbeelden die je overal moet spuien, volslagen randmongool
dag 84: de FOK!kers hebben niet door wie ik ben
dag 91: alles verloopt volgens plan, de honden zijn niet op de hoede
dag 128: paniek, OVERAL PANIEK
dag 155: Miljoenen doden, de overname van FOK! zal gesmeerd lopen
  dinsdag 13 november 2012 @ 04:44:29 #214
372522 me_gusta
cp, mijn cp, ja mijn ceepeeee!
pi_119153711
- Geen gebash in FB -

[ Bericht 97% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-11-2012 06:17:49 ]
dag 84: de FOK!kers hebben niet door wie ik ben
dag 91: alles verloopt volgens plan, de honden zijn niet op de hoede
dag 128: paniek, OVERAL PANIEK
dag 155: Miljoenen doden, de overname van FOK! zal gesmeerd lopen
  dinsdag 13 november 2012 @ 06:23:56 #215
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119153831
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2012 03:50 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Computerprobleem die op een kloon zijn denkbeelden zit te spuien in een topic dat er totaal niet over gaat?
Ik zal zo meteen eens naar de context kijken, zo op het eerste oog vind ik de reactie wel meevallen. Verder raad ik je aan om voortaan gewoon een TR te plaatsen of het hier aan te kaarten zoals je nu doet en het daar dan bij te laten. Het heeft weinig nut om de user dan zelf in het topic uit te gaan schelden.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 november 2012 @ 16:03:49 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_119167471
Dit was een serieus topic.

KLB / Er wordt ons een crisis aangepraat.

Vanwaar het slotje :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119167497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:03 schreef tong80 het volgende:
Dit was een serieus topic.

KLB / Er wordt ons een crisis aangepraat.

Vanwaar het slotje :?

:P
Je was serieus :D
Hmm oke
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 november 2012 @ 16:07:16 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_119167600
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Je was serieus :D
Hmm oke
Je kent me toch ? 95 procent van mijn posts of topics zijn serieus. Soms werkt mijn image tegen me. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 november 2012 @ 17:57:01 #219
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_119171818
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_119172214
quote:
Doe maar beter je best en verder kan niemand het iets schelen dat jij het misschien overslaat
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:21:18 #221
338880 haan33
Studerende Boy
pi_119180227
Kan iemand in het topic: zoetermeer is een stomme stad' al mijn posts weghalen plus quotes waar namen van leraren in staan weghalen? Ik krijg gezeik met mijn school..
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Forum Admin dinsdag 13 november 2012 @ 21:25:34 #222
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119180469
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:21 schreef haan33 het volgende:
Kan iemand in het topic: zoetermeer is een stomme stad' al mijn posts weghalen plus quotes waar namen van leraren in staan weghalen? Ik krijg gezeik met mijn school..
Denk eens na voor je zoiets post...
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:27:31 #223
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_119180590
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Pharkus het volgende:
Denk eens na voor je zoiets post...
Fixed. :P
The colour of her eyes were the colour of insanity
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:29:21 #224
338880 haan33
Studerende Boy
pi_119180680
Dankje :9. Leraren wilden aanklacht tegen mij doen ;(
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  Forum Admin dinsdag 13 november 2012 @ 21:30:17 #225
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119180724
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef haan33 het volgende:
Dankje :9. Leraren wilden aanklacht tegen mij doen ;(
Terecht...
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:32:41 #226
338880 haan33
Studerende Boy
pi_119180848
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Terecht...
van fouten leert men
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_119188195
SC :') Ik geloof dat je gek bent
Ga weg
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 13:05:18 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_119197924
Klaagbaak in klaagbaak. Het pareltje van Fok :D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_119210125
quote:
13s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef Nikmans het volgende:
SC :') Ik geloof dat je gek bent
:?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_119210150
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

:?
Naar aanleiding van dat ous-topic en je sluitpost, dat waarin haan zat te janken
Ga weg
pi_119210196
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Naar aanleiding van dat ous-topic en je sluitpost, dat waarin haan zat te janken
Ja die jongen heeft het zwaar volgens mij :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_119210257
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ja die jongen heeft het zwaar volgens mij :')
Iedereen heeft een uitlaatklep nodig
Ga weg
  Trouwste user 2022 woensdag 14 november 2012 @ 19:49:33 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_119211208
quote:
9s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Iedereen heeft een uitlaatklep nodig
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 november 2012 @ 22:33:09 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_119296297
Aandacht voor Tong.

KLB / Noem me geen kut lul. ^%&^(%*^&%

Hij is wel lief.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Official ESF Kreviewer maandag 19 november 2012 @ 22:42:13 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_119408899
Mag mijn topic weer open? Geen idee waarom ie dicht is.
Wel bedankt voor het adres verwijderen.
pi_119409907
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:42 schreef Kreator het volgende:
Mag mijn topic weer open? Geen idee waarom ie dicht is.
Wel bedankt voor het adres verwijderen.
De lapo dekt de lading wel. Gaat dus niet open.
  Official ESF Kreviewer maandag 19 november 2012 @ 23:14:21 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_119410621
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 23:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

De lapo dekt de lading wel. Gaat dus niet open.
Ah. Dus het is wel normaal om in élk klaagbaaktopic de TS compleet tot op het bot af te zeiken (ik kan het wel hebben, daar niet van), maar een reactie daarop met "het is klaagbaak, daar staan klachten" is reden voor een slotje. Beetje jammer. Je zou ook eens wat actiever kunnen modden en mensen vragen om niet de TS af te zeiken, maar inhoudelijk op een topic in te gaan.

:').
pi_119427778
Mag dit topic dicht?

KLB / Danny

Sorry was een foutje.
Roken is lekker
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 november 2012 @ 20:08:28 #239
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_119439830
quote:
13s.gif Op maandag 19 november 2012 23:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ah. Dus het is wel normaal om in élk klaagbaaktopic de TS compleet tot op het bot af te zeiken (ik kan het wel hebben, daar niet van), maar een reactie daarop met "het is klaagbaak, daar staan klachten" is reden voor een slotje. Beetje jammer. Je zou ook eens wat actiever kunnen modden en mensen vragen om niet de TS af te zeiken, maar inhoudelijk op een topic in te gaan.

:').
  Forum Admin dinsdag 20 november 2012 @ 20:16:07 #240
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119440225
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Je deelt zelf bij een plaagstootje een volle mep uit, geeft niks, kunnen we nog meer wegmodereren. Voor de rest zijn we hier het afvalputje dus why bother, om je maar te kwoten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119444760
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Hoe dan? lamlul
pi_119444773
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Hoe dan?
Abonnement?!
pi_119444791
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Abonnement?!
Die heb ik niet
pi_119444853
wait wut
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:44:37 #245
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119444919
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Je hebt er al een, in je schoen gehad van Ome Hork :*
_O_
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 november 2012 @ 08:29:57 #246
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_119454530
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:16 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Je deelt zelf bij een plaagstootje een volle mep uit, geeft niks, kunnen we nog meer wegmodereren. Voor de rest zijn we hier het afvalputje dus why bother, om je maar te kwoten.
hahaha. Was dat tegen het zere been ja? Is toch ook zo? Ik open regelmatig een topic en de eerste 25 reacties zijn altijd 'zeik toch niet zo, kneus'. Daar zou je wel wat actiever op kunnen modden.
Dan ben ik dat een keer zat en dan gooi je mijn topic op slot. :').

Het plaatsen van mijn adresgegevens leek me toch een stuk banwaardiger.
  Forum Admin woensdag 21 november 2012 @ 08:35:19 #247
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119454582
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

hahaha. Was dat tegen het zere been ja? Is toch ook zo? Ik open regelmatig een topic en de eerste 25 reacties zijn altijd 'zeik toch niet zo, kneus'. Daar zou je wel wat actiever op kunnen modden.
Dan ben ik dat een keer zat en dan gooi je mijn topic op slot. :').

Het plaatsen van mijn adresgegevens leek me toch een stuk banwaardiger.
Bans worden niet besproken; die reacties zijn ook gewoon weg. Echter naast het geflame heen en weer (waar je zeker ook wel een punt hebt, en we zijn er wel eens te laat bij), was de kans met dit topic groot dat er nog een keer een spuit elf aan kwam zetten met "hahaha ik streetvriew je huis jonguh!"
Wat mij betreft kan dat topic best wel weer open, maar laat dan het wederzijdse geflame achterwege.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 november 2012 @ 08:37:31 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_119454604
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Bans worden niet besproken; die reacties zijn ook gewoon weg.
Ja. thx.

quote:
Echter naast het geflame heen en weer (waar je zeker ook wel een punt hebt, en we zijn er wel eens te laat bij), was de kans met dit topic groot dat er nog een keer een spuit elf aan kwam zetten met "hahaha ik streetvriew je huis jonguh!"
Ik zal niet meer reageren, maar topicreporten. Krijg je ook nog eens een berichtje. O+.
  Forum Admin woensdag 21 november 2012 @ 08:38:19 #249
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119454615
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:37 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja. thx.

[..]

Ik zal niet meer reageren, maar topicreporten. Krijg je ook nog eens een berichtje. O+.
Ik hou van berichtjes, lijkt het net of ik vrienden heb.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 november 2012 @ 08:39:11 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_119454625
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:38 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik hou van berichtjes, lijkt het net of ik vrienden heb.
Maar iedereen weet toch dat dat niet zo is, want je bent moderator.
pi_119479645
Zit je rustig in de trein, stappen er stereotype pauper rifapen de coupé binnen. Vervolgens houden ze zich bezig met cultureel bepaalde zaken als te luid schreeuwen, schelden, neger woorden gebruiken, stoer doen met zakjes wiet en tegen stoelen trappen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_119479793
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:43 schreef IPA35 het volgende:
Zit je rustig in de trein, stappen er stereotype pauper rifapen de coupé binnen. Vervolgens houden ze zich bezig met cultureel bepaalde zaken als te luid schreeuwen, schelden, neger woorden gebruiken, stoer doen met zakjes wiet en tegen stoelen trappen.
Oké, én waar wil je precies feedback over?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_119481512
Ja godver, ik dacht dat dit het slowchat topic was. Sorry, mijn schermpje is zo klein...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_119481644
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:19 schreef IPA35 het volgende:
Ja godver, ik zag dat dit het slowchat topic was. Sorry, mijn schermpje is zo klein...
:')
pi_119481705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

:')
Hè, hij stond bovenaan.

Maar goed, ik denk dat dit ook wel klachtwaardig is :@ .
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 21 november 2012 @ 21:26:40 #256
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119481918
quote:
15s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
Juist en alle Marokkanen terug naar Turkije.
Is dit niet een beetje racistisch? :@
Wir leben in einer Welt voller Mauern, und diese Mauern müssen von Männern mit Gewehren Beschützt werden. Und wer soll das tun, Sie?
pi_119482002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:

[..]

Is dit niet een beetje racistisch? :@
Voor iemand die slecht is in begrijpend lezen wellicht.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 21 november 2012 @ 21:28:48 #258
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119482054
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Voor iemand die slecht is in begrijpend lezen wellicht.
Nou Marokkanen kom niet uit Turkije dat begrijp ik.. Maar toch.. :@
Wir leben in einer Welt voller Mauern, und diese Mauern müssen von Männern mit Gewehren Beschützt werden. Und wer soll das tun, Sie?
pi_119482116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:28 schreef Die_Weisse_Rose het volgende:

[..]

Nou Marokkanen kom niet uit Turkije dat begrijp ik.. Maar toch.. :@
Dus die opmerking is net zo onzinnig als dat topic. We komen er wel.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 21 november 2012 @ 21:33:28 #260
389471 Die_Weisse_Rose
Es lebe die Freiheit!
pi_119482321
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:29 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dus die opmerking is net zo onzinnig als dat topic. We komen er wel.
Aah prima! Geen probleem oom Ludo ik ben hier weer weg. :)
Wir leben in einer Welt voller Mauern, und diese Mauern müssen von Männern mit Gewehren Beschützt werden. Und wer soll das tun, Sie?
pi_119618494
kan dat modje me topic meteen weer openen " je koopt et maar" belachelijkste argument ooit

snel weer open pharkus
pi_119618679
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
kan dat modje me topic meteen weer openen " je koopt et maar" belachelijkste argument ooit

snel weer open pharkus
idd snel weer open als je geen problemen wil krijge
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_119618700
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
kan dat modje me topic meteen weer openen " je koopt et maar" belachelijkste argument ooit

snel weer open pharkus
Gouden topic!
  Forum Admin zondag 25 november 2012 @ 21:49:02 #264
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119618723
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
kan dat modje me topic meteen weer openen " je koopt et maar" belachelijkste argument ooit

snel weer open pharkus
Ik vond hem ook om te lachen. Er zijn zat alternatieven die niet hier besproken worden. Dit is klaagbaak niet 'help een skeere criminele sloeber-baak'.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119618981
Mijn kla
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik vond hem ook om te lachen. Er zijn zat alternatieven die niet hier besproken worden. Dit is klaagbaak niet 'help een skeere criminele sloeber-baak'.
Mijn klacht was dan ook dat het downloaden van (illegaal)muziek veel te moeilijk is geworden

Dus open dit topic maar
  Forum Admin zondag 25 november 2012 @ 21:58:15 #266
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119619307
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn kla

[..]

Mijn klacht was dan ook dat het downloaden van (illegaal)muziek veel te moeilijk is geworden

Dus open dit topic maar
Het beroven van een bank is ook lastiger geworden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119620204
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 21:58 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Het beroven van een bank is ook lastiger geworden.
Das een domme vergelijken
pi_119664244
Pharkus, pestkop. :N
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  Forum Admin dinsdag 27 november 2012 @ 14:45:33 #269
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119673825
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 06:45 schreef Rawberry het volgende:
Pharkus, pestkop. :N
Ik ben een nare jongen :N
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119675193
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik ben een nare jongen :N
Ach, nee man.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_119709551
forum.fok.nl/topic/1899879/2/25#119709464
dit is literatuur waarom is hij dicht, doe minstens een kick naar ONZ
  Forum Admin woensdag 28 november 2012 @ 14:05:53 #272
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119709592
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef Nestalgie het volgende:
forum.fok.nl/topic/1899879/2/25#119709464
dit is literatuur waarom is hij dicht, doe minstens een kick naar ONZ
Ik zal een ONZ mod eens vragen of ze op je proza zitten te wachten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 29 november 2012 @ 12:58:33 #273
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119744132
He Phlapdrol plak die KLB SC ff aan de reeks bitte :@ gaat niet helemaal goed.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119744346
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
He Phlapdrol plak die KLB SC ff aan de reeks bitte :@ gaat niet helemaal goed.
Done
  donderdag 29 november 2012 @ 13:05:41 #275
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119744347
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2012 13:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Done
Boss ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119775227
Waarom is mijn topic gesloten ?
  Forum Admin vrijdag 30 november 2012 @ 11:48:48 #277
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119776299
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 11:10 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten ?
Omdat het anders een rotterdammers bash topic wordt, dat moeten we niet willen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119847609
Sequel*
Ga weg
  Forum Admin zondag 2 december 2012 @ 17:55:36 #279
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119847689
quote:
4s.gif Op zondag 2 december 2012 17:53 schreef Nikmans het volgende:
Sequel*
Ik zal het oplossen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119851258
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 17:55 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik zal het oplossen.
Helemaal top
Ga weg
  maandag 3 december 2012 @ 19:54:05 #281
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_119892114
Goedenavond,

Kort vraagje: is er een overzicht of iets dergelijks waar users kunnen bekijken of en wanneer hun nickname verschijnt in posts van andere users?

Dit naar aanleiding van negatieve uitlatingen en ander onwenselijke aannames jegens mijn persoontje. Ik zou dus graag willen weten of er zo'n overzicht is en zo ja, waar ik die kan raadplegen.
Zo nee, bij deze het advies om dit concept uit te werken en uiteindelijk te implementeren. Zou wel leuk zijn toch.
  Forum Admin maandag 3 december 2012 @ 19:58:27 #282
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119892325
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:54 schreef ikjijallebei het volgende:
Goedenavond,

Kort vraagje: is er een overzicht of iets dergelijks waar users kunnen bekijken of en wanneer hun nickname verschijnt in posts van andere users?

Dit naar aanleiding van negatieve uitlatingen en ander onwenselijke aannames jegens mijn persoontje. Ik zou dus graag willen weten of er zo'n overzicht is en zo ja, waar ik die kan raadplegen.
Zo nee, bij deze het advies om dit concept uit te werken en uiteindelijk te implementeren. Zou wel leuk zijn toch.
zoiets heet de spytool FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 3 december 2012 @ 23:13:12 #283
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_119902727
quote:
Thanks, handig. En geinig. :')
pi_119906313
Ik sta in het username lepeltopic, wat dat ook mag zijn
Ga weg
pi_119944758
Dubbelpost maar wat zou het, blijkbaar heb ik dus ook de 93 miljoenste post op mijn naam _O_
Ga weg
  Forum Admin woensdag 5 december 2012 @ 06:22:32 #286
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119945144
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 02:16 schreef Nikmans het volgende:
Dubbelpost maar wat zou het, blijkbaar heb ik dus ook de 93 miljoenste post op mijn naam _O_
Vis een optie?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_120105414
Hmm, mijn topic is ook al na een half uur gesloten.
Jammer, had het *"bedrijf" een mailtje gestuurd met link om te reageren
  Forum Admin zondag 9 december 2012 @ 14:03:04 #288
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_120105909
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:49 schreef AndriesP het volgende:
Hmm, mijn topic is ook al na een half uur gesloten.
Jammer, had het *"bedrijf" een mailtje gestuurd met link om te reageren
Als ze willen reageren dan sturen ze me maar een berichtje, lijkt me beter als jullie er samen uitkomen, en niet je ruzie via FOK! laten lopen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_120131550
Kan KLB / Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You misschien dicht, of zelfs in zijn geheel verwijderd worden. Is vooral door mijn eigen schuld uit de hand gelopen en niet tof voor minthy.

Thanks!
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 9 december 2012 @ 23:07:46 #290
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_120131654
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Kan KLB / Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You misschien dicht, of zelfs in zijn geheel verwijderd worden. Is vooral door mijn eigen schuld uit de hand gelopen en niet tof voor minthy.

Thanks!
ZO WERKT DAT NIET. GOOGLE KEETSJ HEEFT JE TE PAKKEN!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 9 december 2012 @ 23:57:42 #291
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_120134326
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Kan KLB / Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You misschien dicht, of zelfs in zijn geheel verwijderd worden. Is vooral door mijn eigen schuld uit de hand gelopen en niet tof voor minthy.

Thanks!
Ik heb het gezever opgeschoond.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 9 december 2012 @ 23:58:20 #292
256666 leeell
I know you're lonely
pi_120134365
Bedankt, nu kan ik rustig slapen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_120134572
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik heb het gezever opgeschoond.
Grandioos Frank.

Thanks
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_120143122
LudoSanders whohoho
U MAD?
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:42:18 #295
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120330314
Ik kom toch even hier melden dat ik van Geelman houdt, ook al is mijn topic gesloten.
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
  Forum Admin zaterdag 15 december 2012 @ 01:53:12 #296
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_120331754
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:42 schreef Akantha het volgende:
Ik kom toch even hier melden dat ik van Geelman houdt, ook al is mijn topic gesloten.
we zullen dit teken van herenliefde door geven
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_120351800
Ik wil graag een klacht maken over het topic 'rechtenstudenten' van tTheSolution. Dat topic gaat nergens over... Tot aan het ordinaire toe.
pi_120352353
Waarom wordt er niet gereageerd op mijn aanmerkingen?
  Forum Admin zaterdag 15 december 2012 @ 23:39:58 #299
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_120358039
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:22 schreef Sophie94 het volgende:
Waarom wordt er niet gereageerd op mijn aanmerkingen?
ik zal eens kijken
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin zaterdag 15 december 2012 @ 23:48:44 #300
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_120358342
Dat TS niet academisch genoeg onderlegd is om een gefundeerd weerwoord te geven kan ik ook niet helpen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin zaterdag 15 december 2012 @ 23:49:33 #301
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_120358383
Op naar een nieuw deel
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')