tientje per maand, valt toch wel mee?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef teengirl.teengirl het volgende:
Daar betaal jij zoveel voor? omg
Voor een paar spelletjes? pffquote:Op woensdag 7 november 2012 13:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
tientje per maand, valt toch wel mee?
Als je die spellen lost koopt, betaal je er 30 euro per stuk voor. Dus 4 van die spellen en je hebt het er al uit. Nou en ik speel er echt wel meer dan 4 per jaar! maar dan moeten ze dus wel zorgen voor nieuwe spellen!quote:Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef teengirl.teengirl het volgende:
[..]
Voor een paar spelletjes? pff
Da's niet helemaal mijn spel. Ik zie eronder Kingdom Rush staan! Dat heb ik wel uuuuuren gespeeld! Erg verslavendquote:Op woensdag 7 november 2012 14:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Doe gewoon kongregate.com man. Met achievements, badges en awards!
Wel nice dat de OP verdwenen is trouwens.
whehehee ik wil hem ook terug! huuuuquote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef LompeHork het volgende:
Hebben jullie de OP nou ontvoerd? Geef hem terug! Terechte klacht!
Maar wel een OP weghalen?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Rectum het volgende:
haha die paupermodjes kunnen natuurlijk geen posts terugzetten
Kan wel hoor, alleen is dat erg beperkt en kan je het alleen doen als je het 'live' ziet verwijderen...ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:16 schreef Rectum het volgende:
haha die paupermodjes kunnen natuurlijk geen posts terugzetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |