abonnement Unibet Coolblue
pi_118754869
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:48 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Trololol, Joden die denken dat zij recht hebben op een stukje grond omdat dat te lezen schijnt te zijn in een boek van een miljoen jaar oud :') Gewoon mensen hun huis uit jagen, hun land inpikken en dan muren a la de Berlijnse muur om mensen buiten te houden :D
Geef mij 1 reden waarom de Palestijnen dit wel mogen doen bij Joden en andersom niet? Imperialisme is nog steeds gaande hoor. Europa is nog steeds de leider op 't gebied van imperialisme.

Waarom denk je dat Europa doet aan ontwikkelingshulp? Om die mensen echt te helpen? Nee. Iedereen weet dat het geld bij de verkeerde mensen terecht komt, waardoor de ontwikkelingslanden juist nog harder de grond inzakken. Zo kunnen de landen in Europa de mensen in die landen nog meer uitbuiten. :)

Of dacht jij dat landen in Europa er baat bij hadden om andere landen economisch op een hoger niveau te tillen? Economisch imperialisme, oftewel modern kolonialisme.

:)
#freefrederike
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:02:47 #152
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_118755072
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:55 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

:|W
Begrijp je niks van vergelijkingen? Met extremisten/ongenuanceerde mensen kan je niet op een goede manier discussieren. Daar doelde ik op.
Je moet ook niet met extremisten praten, ga je je alleen maar aan irriteren. Die nemen toch niks aan. Zonde van je energie.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2012 @ 21:04:09 #153
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_118755134
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Geef mij 1 reden waarom de Palestijnen dit wel mogen doen bij Joden en andersom niet?

Omdat de Palestijnen er eerst woonden? Als morgen de Duitsers Apeldoorn in beslag nemen komen Nederlanders ook in opstand. Klinkt raar maar ik gok van wel.
quote:
Waarom denk je dat Europa doet aan ontwikkelingshulp? Om die mensen echt te helpen? Nee. Iedereen weet dat het geld bij de verkeerde mensen terecht komt, waardoor de ontwikkelingslanden juist nog harder de grond inzakken. Zo kunnen de landen in Europa de mensen in die landen nog meer uitbuiten. :)

Of dacht jij dat landen in Europa er baat bij hadden om andere landen economisch op een hoger niveau te tillen? Economisch imperialisme, oftewel modern kolonialisme.

:)
En wat heeft dit met de illegale Israëlische nederzettingen te maken?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_118755297
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef PizzaMizza het volgende:
Bovendien heeft Israel de onvoorwaardelijke steun van de VS, en dus ook automatisch van Europa. Een Israel-Turkije wordt snel, effectief en bovenal efficient(iets wat ontbreekt in 't turkse leger) uitgevochten.
Joh, beetje 10-tegen-1, zo kan ik het ook wel. Dit is ook de walgelijkheid en de lafheid van Isreal en de bijbehorende joden. Meteen je battieboys erbij roepen...

Niet 1 v 1 kunnen :')
Isreal :')
Joden :')

Samenvatting:
:') :') :')
pi_118755356
quote:
Omdat de Palestijnen er eerst woonden? Als morgen de Duitsers Apeldoorn in beslag nemen komen Nederlanders ook in opstand. Klinkt raar maar ik gok van wel.
Volgens mij snap jij dus helemaal niet hoe het werkt. De palestijnen hebben in eerste instantie er zelf voor gezorgd, zij hebben namelijk een indeling van het land afgewezen. Natuurlijk dat Israel daarop reageert.

Volgens mij weet jij niet hoe de Palestijnen in elkaar steken, ja ze zien er zielig uit op TV maar in Israel worden ze gewoon als mensen behandeld. Je zou eens naar Israel moeten gaan, en dan eens zien hoe Palestijnen en Joden elkaar omarmen. Enige die er problemen van maakt zijn Europeanen die zich er niet mee moeten bemoeien.

quote:
En wat heeft dit met de illegale Israëlische nederzettingen te maken?
Jij verwijt Israel voor Imperialisme(het veroveren van gebieden). Je doet alsof Israel nu iets doet wat wereldvreemd is, terwijl jouw eigen volk hetzelfde doet maar dan op 10x grotere schaal. Het enige verschil is dat Europa het allemaal goed kan voorliegen en Israel gewoon een militair conflict uitvoert.
#freefrederike
pi_118755416
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Joh, beetje 10-tegen-1, zo kan ik het ook wel. Dit is ook de walgelijkheid en de lafheid van Isreal en de bijbehorende joden. Meteen je battieboys erbij roepen...

Niet 1 v 1 kunnen :')
Isreal :')
Joden :')

Samenvatting:
:') :') :')
Ah, en de afgelopen 2000 jaar waarin Joden constant verketterd, verjaagd en vermoord werden door verschillende volkeren samen of apart. Dat is niet walgelijk en laf? De ironie in jouw verhaal :') .
#freefrederike
pi_118755445
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ah, en de afgelopen 2000 jaar waarin Joden constant verketterd, verjaagd en vermoord werden door verschillende volkeren samen of apart. Dat is niet walgelijk en laf? De ironie in jouw verhaal :') .
Sommige volken zijn er gewoon om onderdrukt te worden. Als je dominatie hebt heb je ook onderdanigheid nodig. Ying en yang.
pi_118755492
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 20:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dit klopt totaal niet. Israel is op militair niveau een van de grote jongen. Dat hoef ik niet eens te zeggen, dat weet jij duidelijk wel. Het Turkse leger is erg overschat, het klopt dat Turkije veel soldaten heeft, maar kwaliteit boven kwantiteit. De turkse landmacht is vooral bestemd voor grensoorlogen en niet voor luchtaanvallen, raketaanvallen, nucleare schade, etc. Dit in tegenstelling tot Israel, die tot alles gevorderd is. Bovendien heeft Israel de onvoorwaardelijke steun van de VS, en dus ook automatisch van Europa. Een Israel-Turkije wordt snel, effectief en bovenal efficient(iets wat ontbreekt in 't turkse leger) uitgevochten.
Euhm, nee, niet helemaal. Ten eerste is Turkije een NAVO-lid, daar waar Israel dat niet is, dus dat het onvoorwaardelijk VS+Europa ten zijde van Israel blijven, integendeel zelfs, daar waar een militair conflict tussen Israel en Turkije haast ondenkbaar is, is het ook tevens zo dat zowel de VS als Israel een sterk bondgenoot in de regio als Turkije verliezen niet kunnen veroorloven, laat staan dat Turkije allianties met buurlanden zoals Iran, Rusland etc gaat opzoeken, daar waar Turkije zich staande zal weten te houden binnen haar eigen grenzen, is het maar de vraag wat de gevolgen van Turkse aanvallen zullen zijn op Israel, wat andere anti-Israelische bewegingen in de regio zullen doen, ga me alsjeblieft niet vertellen dat Israel een oorlog snel en efficient wint als ze nog dag in dag uit raketten mogen ontvangen van een paar hyena's a la Hezbollah en Hamas en reputatie van het Israelische leger een flink deuk heeft opgelopen in de 2006 oorlog met Libanon ( Hezbollah).

Wat de VS betreft, de VS is momenteel economisch en militair te zwak om een in een totaal chaos verkerende Midden Oosten onder controle te krijgen, want dat is namelijk precies wat er gebeurt als Turkije wegvalt, is er nergens meer een stabiel zone in heel het Midden Oosten.

quote:
Nu wil dit niet zeggen dat ik voor dit conflict ben, in tegendeel zelfs. Ik ben TEGEN oorlog. Ik laat alleen de verhoudingen zien, en ik wil niet zeggen dat Turkije een achtergesteld land is qua de militaire kracht maar Israel bijbenen, dan zit je op de verkeerde level. :)
Uiteraard, dat is ook mijn mening, sowieso lijkt me in het geheel ondenkbaar dat er een oorlog tussen beide landen komt, laat staan tegenelkaar kerende NAVO-landen, maar Turkije is niet opgewassen tegen Israel en zal sowieso verliezen is verre van een reele benadering als je het mij vraagt, maar een net zo opgeblazen beeld als wat de nationalistische Turken over eigen land hebben, wat denk jij?

quote:
Volgens mij heb jij een waanbeeld want de Joden zijn een van de invloedrijkste volkeren in de wereld, en dan vooral in Amerika. In Amerika heb je het niet eens over 1 soort Joodse invloed, maar over verschillende. Een daarvan is de Zionistische steun, en dan heb ik het niet eens over de rijke Joodse families in Europa, etc.
Over wat voor Zionistisch steun in de VS heb je het wat niet van de Zionisten zelf komen? De Evangeliers zijn idd pro het Zionistisch project van een Joods land in het Midden Oosten, maar dat is zeker niet vanwege de Joodse nationale ambities, voor een eigen land, de redenen waarom ze Israel steunen zijn gegrondvestigd in de Bijbel, met bizarre en pijnlijke gevolgen voor de Joden op het einde - door de Evangelisten - , volgens hun geloof.

Het klopt absoluut dat de joden heel invloedrijk zijn wereldwijd en veel in handen hebben van geld tot mediamacht etc, maar eerlijk, hoe lang gaat het nog duren voordat Amerika in een gigantisch crisis gaat verkeren en problemen gaat krijgen? Ik hoop dan serieus niet dat weer de Joden - onterecht - alle schuld krijgen en de faveur een beetje gaat veranderen, historisch gezien zou het mij niet verbazen in ieder geval.
[..]
quote:
Nogmaals, iemand met geen nuance bestrijd ik met geen nuance. Ik zie dat jij wel nuance hebt, dat is netjes. Die andere user is gedesoriënteerd :) .
Merci.
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2012 @ 21:15:07 #159
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_118755630
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:09 schreef PizzaMizza het volgende:

Volgens mij weet jij niet hoe de Palestijnen in elkaar steken, ja ze zien er zielig uit op TV maar in Israel worden ze gewoon als mensen behandeld. Je zou eens naar Israel moeten gaan, en dan eens zien hoe Palestijnen en Joden elkaar omarmen. Enige die er problemen van maakt zijn Europeanen die zich er niet mee moeten bemoeien.
Niet alleen Europa, maar ook de VN veroordeelt Israël hierover.
quote:
Jij verwijt Israel voor Imperialisme(het veroveren van gebieden). Je doet alsof Israel nu iets doet wat wereldvreemd is, terwijl jouw eigen volk hetzelfde doet maar dan op 10x grotere schaal. Het enige verschil is dat Europa het allemaal goed kan voorliegen en Israel gewoon een militair conflict uitvoert.
Gebaseerd op een verhaaltje, terwijl gezinnen daar 1000en jaren wonen nu ineens hun land moeten afstaan omdat David daar wel eens heeft kunnen lopen op zijn jezusslippers.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2012 @ 21:15:42 #160
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_118755665
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:10 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ah, en de afgelopen 2000 jaar waarin Joden constant verketterd, verjaagd en vermoord werden door verschillende volkeren samen of apart. Dat is niet walgelijk en laf? De ironie in jouw verhaal :') .
Vertel dat eens tegen Sinti's en de andere Roma's :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_118755679
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:12 schreef Triggershot het volgende:
hoe lang gaat het nog duren voordat Amerika in een gigantisch crisis gaat verkeren en problemen gaat krijgen? Ik hoop dan serieus niet dat weer de Joden - onterecht - alle schuld krijgen en de faveur een beetje gaat veranderen, historisch gezien zou het mij niet verbazen in ieder geval.
Tja... wat moet ik hier nou weer van zeggen... als je zoveel macht hebt en er komt opeens een crisis is het dus mede hun verantwoordelijk. Wie zich brand moet op de blaren zitten. En terecht vind ik, ze verdienen het.
pi_118755912
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:15 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Tja... wat moet ik hier nou weer van zeggen... als je zoveel macht hebt en er komt opeens een crisis is het dus mede hun verantwoordelijk. Wie zich brand moet op de blaren zitten. En terecht vind ik, ze verdienen het.
Indien de invloedrijke machthebbers van Joods komaf bewezen schuldig zijn aan wanpraktijken, dan verdienen ze natuurlijk vervolging, maar ik heb het meer over een ongewenst collectief afrekening met de Joden als gevolg van wat een paar invloedrijke hebben gedaan, dat is in de VS zo, Turkije zo, Europa zou en zelfs in Israel, her en der uitzonderingen uitgesloten uiteraard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 21:21:54 ]
pi_118756430
quote:
Euhm, nee, niet helemaal. Ten eerste is Turkije een NAVO-lid, daar waar Israel dat niet is, dus dat het onvoorwaardelijk VS+Europa ten zijde van Israel blijven, integendeel zelfs, daar waar een militair conflict tussen Israel en Turkije haast ondenkbaar is, is het ook tevens zo dat zowel de VS als Israel een sterk bondgenoot in de regio als Turkije verliezen niet kunnen veroorloven, laat staan dat Turkije allianties met buurlanden zoals Iran, Rusland etc gaat opzoeken, daar waar Turkije zich staande zal weten te houden binnen haar eigen grenzen, is het maar de vraag wat de gevolgen van Turkse aanvallen zullen zijn op Israel, wat andere anti-Israelische bewegingen in de regio zullen doen
Daarom zeg ik ook dat dit conflict niet gaat gebeuren. In ieder geval weet ik wel dat je niet op de hoogte bent van de waarheid. Ik zie een beetje naïviteit in je, want je gelooft nog echt in het sprookje dat de NAVO alles volgens de regels oplost. Jij begrijpt niet dat de Joodse invloed van een extreme mate is waardoor Joden het in heel veel plekken voor 't zeggen te hebben, en dat vooral in de VS en Europa. Iets wat bij Turkije ontbreekt. :)

quote:
ga me alsjeblieft niet vertellen dat Israel een oorlog snel en efficient wint als ze nog dag in dag uit raketten mogen ontvangen van een paar hyena's a la Hezbollah en Hamas en reputatie van het Israelische leger een flink deuk heeft opgelopen in de 2006 oorlog met Libanon ( Hezbollah).
Volgens mij begrijp jij het niet. De Hezbollah is geen militaire staat, dit in tegenstelling tot Turkije. Israel voert geen oorlog met een land, maar met een groep. Zij kunnen niet zomaar allerlei plekken aanvallen, want zij voeren geen oorlog met een land. Turkije wordt heel snel uitgeschakeld, de VS heeft kernwapens in de landen eromheen en ook Israel is er niet vies van. Het is een Heavyweight vs Middleweight. Niet te vergelijken, geen kans.

Verder wil ik niet eens beginnen over hoe de PKK het Turkse leger verpakt, met een van de meest inferieure wapens. Nogmaals, Turkije is geen watje, maar zeker geen heavyweight en zal dat ook nooit worden. De grotere machten zullen dat niet toelaten. :)

quote:
Uiteraard, dat is ook mijn mening, sowieso lijkt me in het geheel ondenkbaar dat er een oorlog tussen beide landen komt, laat staan tegenelkaar kerende NAVO-landen, maar Turkije is niet opgewassen tegen Israel en zal sowieso verliezen is verre van een reele benadering als je het mij vraagt, maar een net zo opgeblazen beeld als wat de nationalistische Turken over eigen land hebben, wat denk jij?
Nogmaals, ik verzoek jou een beetje up-to-date te zijn met de Joodse invloeden in de wereldpolitiek en wereldeconomie. Wat er gebeurt achter de schermen is vele malen groter dan wat Obama(de puppet) verkondigt. :) De oliemaatschappijen zijn daar het bewijs van.

quote:
Over wat voor Zionistisch steun in de VS heb je het wat niet van de Zionisten zelf komen? De Evangeliers zijn idd pro het Zionistisch project van een Joods land in het Midden Oosten, maar dat is zeker niet vanwege de Joodse nationale ambities, voor een eigen land, de redenen waarom ze Israel steunen zijn gegrondvestigd in de Bijbel, met bizarre en pijnlijke gevolgen voor de Joden op het einde - door de Evangelisten - , volgens hun geloof.
Dat is door de Joodse invloed in de Amerikaanse politiek. Natuurlijk zal wat jij zegt, ook enige invloed hebben, maar de Amerikaanse politiek is vieste op de wereld. Niet het volk, maar het geld, dat regeert. Plutocratie #1.
1 Tip: Rotschild familie. Zoek het op. Een van de machtige/dan wel de machtigste familie in de wereld.
Hebben zowel hun macht in Europa, als in de VS.

quote:
Het klopt absoluut dat de joden heel invloedrijk zijn wereldwijd en veel in handen hebben van geld tot mediamacht etc,
Zie je. Mijn bewering was toch juist: je bent inderdaad een slimme jongen.

quote:
maar eerlijk, hoe lang gaat het nog duren voordat Amerika in een gigantisch crisis gaat verkeren en problemen gaat krijgen? Ik hoop dan serieus niet dat weer de Joden - onterecht - alle schuld krijgen en de faveur een beetje gaat veranderen, historisch gezien zou het mij niet verbazen in ieder geval.
De Amerikaanse politiek is niet gericht op economisch voordeel, maar op militair ingrijpen. Ze vallen een land binnen met een valse leugen die vrijwel als de waarheid klinkt, pakken de grondstoffen zoals olie, verwoesten het land intern, zetten mensen in de regeringen die hun beleid steunen en dus een deel zijn van hun spel, en verlaten 't land dan. Een dubbel winst voor ze: Aan de ene kant economisch voordeel voor de VS zelf, aan de andere kant: ander land loopt zowel economisch als cultureel een achterstand op.

Zo werkt de Amerikaanse politiek. Ze proberen nu alles intern te doen, marionette-regeringen weer, etc. Amerika zal zeker geen mogelijkheid bieden om nog als 2e of 3e te staan. Ze komen elke keer met leugens die lijken op de waarheid, waardoor ze oorlog kunnen voeren.

Het grote nadeel voor elk ander land is ook nog dat Amerika vrijwel in elk continent kernwapens heeft, om de grootmachten uit te schakelen, en bovendien overal legerbasissen heeft. De manier van oorlog voeren is veel en veel gevaarlijker dan vroeger, daar waar gebieden 'veroverd' werden, worden gebieden nu volledig uitgewist van de kaart.
#freefrederike
pi_118757542
Kerel, je loopt hier van alles te roepen over de gigantische invloed van joden op de VS en Europa, er zijn zelfs plekken waar de joden het voor het zeggen zouden hebben. Maar waar is dat dan? Waar blijkt dat uit? Of gebeurd dat weer allemaal achter gesloten deuren? Volgens mij werden joden hier al eens eerder van beschuldigd. Kan je hier eens bronnen/concrete voorbeelden van geven?
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_118757704
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:31 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat dit conflict niet gaat gebeuren. In ieder geval weet ik wel dat je niet op de hoogte bent van de waarheid. Ik zie een beetje naïviteit in je, want je gelooft nog echt in het sprookje dat de NAVO alles volgens de regels oplost. Jij begrijpt niet dat de Joodse invloed van een extreme mate is waardoor Joden het in heel veel plekken voor 't zeggen te hebben, en dat vooral in de VS en Europa. Iets wat bij Turkije ontbreekt. :)

Als we het over vrij bizarre constructies gaan hebben, waarin internationale verdragen worden genegeerd, eigen regels van de NAVO, door de eigen NAVO landen notabene, dan kan je er echt letterlijk ALLES bij betrekken, zoals het afsluiten van de Turkse wateren voor Israelisch verkeer wat gegarandeerd is met een internationaal verdrag, Verdrag van Montreux, wat een gigantisch klap zou zijn voor Israel.
Niet te vergeten dat Turkije, als enige land ter wereld een legitieme wereldwijde Jihad tegen Israel kan uitroepen, conform de wetten die het Turkse parlement heeft verkregen in 1924, dat Pakistan, Indonesie, Egypte, Syrie, Irak en Iran zich bij Turkije zouden schuilen, achter de schermen steun van China, India en Rusland zou verkrijgen omdat er enorm veel moslims in de desbetreffende landen wonen, dan heb ik het nog niet over Europa en Afrika, zulke vage constructies kan je altijd wel verzinnen, maar hoe realistisch te zijn is maar de vraag, in beide scenario's wat dat betreft. :)

quote:
Volgens mij begrijp jij het niet. De Hezbollah is geen militaire staat, dit in tegenstelling tot Turkije. Israel voert geen oorlog met een land, maar met een groep. Zij kunnen niet zomaar allerlei plekken aanvallen, want zij voeren geen oorlog met een land. Turkije wordt heel snel uitgeschakeld, de VS heeft kernwapens in de landen eromheen en ook Israel is er niet vies van. Het is een Heavyweight vs Middleweight. Niet te vergelijken, geen kans.
Turkije is geen dag meer een militaire staat geweest sinds val van CUP in 1918, maar dat terzijde, gezien de ligging van Turkije en Israel, kunnen beide landen niet zomaar even aanvallen daar waar ze willen, dit in tegenstelling dat heel Zuid Libanon in 2006 overal gebieden had wat in puin lag of was aangevallen. Nogmaals, Turkije heeft ook kernwapens en probeer Rusland, China, India en Pakistan maar eens te overtuigen dat er bij een militair conflict naar kernwapens gegrepen mag worden, dan vrees ik serieus voor een eventuele toekomst van een Israel in het Midden Oosten, Israel heeft nog nooit kernwapens gebruikt, dus zeggen dat Israel er niet vies van is, is een persoonlijk beleving wat niet te staven is aan historische feiten.

quote:
Verder wil ik niet eens beginnen over hoe de PKK het Turkse leger verpakt, met een van de meest inferieure wapens. Nogmaals, Turkije is geen watje, maar zeker geen heavyweight en zal dat ook nooit worden. De grotere machten zullen dat niet toelaten. :)
De grootmachten is een term wat vooral ten tijde van de eerste en tweede wereldoorlog werd gebruikt voor Rusland, Engeland en Frankrijk omdat ze wereldwijde kolonien hadden, letterlijk alles konden dicteren aan andere landen en of het land al hadden bezet, dat is nu niet meer van toepassing, landen als Turkije, Syrie, Iran, Irak, Libanon, Tunesie, Libie, Afghanistan, Jordanie etc zijn niet onder dictatie van de VS, laat staan dat ze selectief zelf een scenario kunnen bepalen, laat staan de economische mogelijkheden, laat staan de afhankelijkheid van het Midden Oosten, laat staan de niet-Amerika gezinde grootmachten in de regio etc etc etc.

quote:
Nogmaals, ik verzoek jou een beetje up-to-date te zijn met de Joodse invloeden in de wereldpolitiek en wereldeconomie. Wat er gebeurt achter de schermen is vele malen groter dan wat Obama(de puppet) verkondigt. :) De oliemaatschappijen zijn daar het bewijs van.
Ik ben graag up2date, vertel eens conform welke documenten heb jij inzichten verkregen wat er werkelijk gebeurd, en wat weet kan jij mij meedelen over dit alles, anders is het een beetje giswerk, wat je met alles kunt invullen, niet?

quote:
Dat is door de Joodse invloed in de Amerikaanse politiek. Natuurlijk zal wat jij zegt, ook enige invloed hebben, maar de Amerikaanse politiek is vieste op de wereld. Niet het volk, maar het geld, dat regeert. Plutocratie #1.
1 Tip: Rotschild familie. Zoek het op. Een van de machtige/dan wel de machtigste familie in de wereld.
Hebben zowel hun macht in Europa, als in de VS.
De Amerikaanse politiek is zo instabiel als het maar kan, dus dat is niet echt een goede betrouwbare factor, waar Israel veiligheid op gebaseerd dient te zijn, wel? De Romanovs, de Ottomanen, de Franse Monarchie etc waren ook de rijksten van de wereld toentertijd, maar dat heeft weinig tot niet geholpen tegen de massa's.

Veel info over de Rotschild familie is trouwens gebaseerd op complottheorieen, giswerk, geruchten etc, niet echt een legitiem verwijzing, maar goed volgens mij kan dat dan wel onderhand naar BNW of TRU deze discussies.

quote:
De Amerikaanse politiek is niet gericht op economisch voordeel, maar op militair ingrijpen. Ze vallen een land binnen met een valse leugen die vrijwel als de waarheid klinkt, pakken de grondstoffen zoals olie, verwoesten het land intern, zetten mensen in de regeringen die hun beleid steunen en dus een deel zijn van hun spel, en verlaten 't land dan. Een dubbel winst voor ze: Aan de ene kant economisch voordeel voor de VS zelf, aan de andere kant: ander land loopt zowel economisch als cultureel een achterstand op.
Nou in Syrie zijn ze anders niet militair gericht, ook niet in Noord Korea, ik ben het in grote lijnen met je eens, maar de VS maakt bij ieder conflict wel degelijk overwegingen om het wel of niet militair aan te pakken, het niet kunnen veroverloven is een belangrijke reden om wel of niet deel te nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2012 22:04:02 ]
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:39:18 #167
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118759108
Het begon met nationalistische Turken, het eindigt met het feit dat Joden net zo nationalistisch zijn en vaak zelfs een tikkeltje verder gaan door te roepen dat Joden overal te wereld alles in de hand zouden hebben. :')

Ook is het grote Turkije geen grootmacht kwa leger, maar het kleine Israel is dat wel. :') Klinkt heel realistisch.

"Ik heb express niet alle Joden vermoord, zodat de mensheid kan zien waarom ik het deed" Adolf Hitler

Geniale quote van hem, maar hij had ze gewoon allemaal af moeten maken. :)
pi_118759285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:54 schreef donald_dick het volgende:

[..]

leuke trol. Matig ingezet. Maar ik kom daar elke dag :')
Met je ogen dicht zeker want er klopt geen drol van :D
pi_118759416
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 19:07 schreef pussycatdoll het volgende:
:') wat een kut topic.


Had niks anders verwacht van een topic met deze TT, anti-semieten/zandbak/landmacht/BNW etc etc alles komt uit, heeerlijk :9
pi_118759450
Turken stinken het hardst van allemaal!
pi_118759536
Triggershot, is er een ander topic waar jij actief bent met betrekking tot Israel? Dan kunnen wij daar verder discussieren.

Ik kan namelijk niet discussieren als iemand zoiets zegt:

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:39 schreef KrAlex het volgende:
Het begon met nationalistische Turken, het eindigt met het feit dat Joden net zo nationalistisch zijn en vaak zelfs een tikkeltje verder gaan door te roepen dat Joden overal te wereld alles in de hand zouden hebben. :')

Ook is het grote Turkije geen grootmacht kwa leger, maar het kleine Israel is dat wel. :') Klinkt heel realistisch.

"Ik heb express niet alle Joden vermoord, zodat de mensheid kan zien waarom ik het deed" Adolf Hitler

Geniale quote van hem, maar hij had ze gewoon allemaal af moeten maken. :)
Ben jij nog normaal? Ik hoop dat jij een mooie ban krijgt. Dit is niet meer normaal. Wat een walgelijk persoon ben je.
#freefrederike
pi_118759565
De ernstig vervuilde doner misde ik nog in dit topic, dus bij deze :Y)
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:49:58 #173
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118759569
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:48 schreef PizzaMizza het volgende:
Triggershot, is er een ander topic waar jij actief bent met betrekking tot Israel? Dan kunnen wij daar verder discussieren.

Ik kan namelijk niet discussieren als iemand zoiets zegt:

[..]

Ben jij nog normaal? Ik hoop dat jij een mooie ban krijgt. Dit is niet meer normaal. Wat een walgelijk persoon ben je.
Waarom een ban, mag ik geen bewondering hebben voor een man die naar mijn idee goed bezig was. :')
pi_118759659
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:49 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Waarom een ban, mag ik geen bewondering hebben voor een man die naar mijn idee goed bezig was. :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:39 schreef KrAlex het volgende:
maar hij had ze gewoon allemaal af moeten maken. :)
Dit is geen mening maar een rassenhaat, een xenofobie en bovendien een terrorisme naar Nederland zelf toe aangezien er genoeg Nederlandse Joden zijn.
Ik heb zowel een topicreport als een e-mail naar forum@fok.nl gestuurd voor jouw walgelijke 'overtuiging'.

Je bent een van de walgelijkste mensen op deze aarde. Ik zou willen dat jij eens een Jood was en in de tijd van hitler leefde, kijken hoe je dan praatte. ^O^
#freefrederike
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:55:56 #175
283085 TWP
kassalade
pi_118759786
Je bent ook een idioot als je nu nog durft te beweren dan Turkije niet een van de mooiste landen van de wereld is. Niet alleen economisch ontzetten sterk, maar ook nog eens cultureel een groot hoogtepunt.
:)
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:56:00 #176
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118759790
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

[..]

Dit is geen mening maar een rassenhaat, een xenofobie en bovendien een terrorisme naar Nederland zelf toe aangezien er genoeg Nederlandse Joden zijn.
Ik heb zowel een topicreport als een e-mail naar forum@fok.nl gestuurd voor jouw walgelijke 'overtuiging'.

Je bent een van de walgelijkste mensen op deze aarde. Ik zou willen dat jij eens een Jood was en in de tijd van hitler leefde, kijken hoe je dan praatte. ^O^
Huilebalk, ik doe toch helemaal niks richting de joden. Je opent een topic om de Turken de grond in te boren en vervolgens draait het allemaal de verkeerde kant op en voel je je aangevallen. :')

Je mag doen en laten wat je wilt, maar als ik wat heb tegen joden dan ben ik vanzelfsprekend niet droevig om hetgeen wat Hitler destijds heeft uitgespookt.

Ik leef in het heden en ik heb niks meegemaakt van die oorlog, hooguit een paar games gespeeld en heel wat gelezen op het internet erover. Ik zou dan inderdaad anders praten, maar dan stond ik waarschijnlijk ook aan jou kant in deze discussie. :')
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:56:31 #177
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_118759800
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:55 schreef TWP het volgende:
Je bent ook een idioot als je nu nog durft te beweren dan Turkije niet een van de mooiste landen van de wereld is. Niet alleen economisch ontzetten sterk, maar ook nog eens cultureel een groot hoogtepunt.
Ach welnee joh, hoe kom je daar nou bij. Er gaan jaarlijks miljoenen mensen naar Israel om daar vakantie te vieren met Joden. :')
pi_118759841
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:55 schreef TWP het volgende:
Je bent ook een idioot als je nu nog durft te beweren dan Turkije niet een van de mooiste landen van de wereld is. Niet alleen economisch ontzetten sterk, maar ook nog eens cultureel een groot hoogtepunt.
Zou je kunnen uitwijden over dat culturele hoogtepunt?
  vrijdag 2 november 2012 @ 22:57:53 #179
283085 TWP
kassalade
pi_118759846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 22:56 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Ach welnee joh, hoe kom je daar nou bij. Er gaan jaarlijks miljoenen mensen naar Israel om daar vakantie te vieren met Joden. :')
Al die mensen zijn gehersenspoeld door Amerika. Joden worden al jaren voorgetrokken ten opzichte van de Islamieten daar. En maar blijven klagen die gasten. Doodziek wordt je ervan.
:)
pi_118759875
quote:
Huilebalk, ik doe toch helemaal niks richting de joden.
Hoe durf jij dit nog te zeggen nadat je zei '' Hij had ze allemaal moeten uitroeien '' ?

quote:
Je opent een topic om de Turken de grond in te boren en vervolgens draait het allemaal de verkeerde kant op en voel je je aangevallen.
Als je je eens beter inlas zag je dat het ging om NATIONALISTISCHE Turken en is zowat een van de eerste regels van mijn topic een bevestiging dat ik juist niet alle turken over 1 kam scheer. :)

quote:
Je mag doen en laten wat je wilt, maar als ik wat heb tegen joden dan ben ik vanzelfsprekend niet droevig om hetgeen wat Hitler destijds heeft uitgespookt.

Ik leef in het heden en ik heb niks meegemaakt van die oorlog, hooguit een paar games gespeeld en heel wat gelezen op het internet erover. Ik zou dan inderdaad anders praten, maar dan stond ik waarschijnlijk ook aan jou kant in deze discussie.
Je bent een walgelijk persoon. Dat heb ik je eerder al verweten en mijn verwijt was dan ook volkomen terecht. Xenofobie en rassenhaat is wat jou heeft gemaakt tot een mislukkeling die het succes van een volk omzet tot haat naar dat volk. Ik vind het gewoon walgelijk hoe dit kan gebeuren. Dit soort mensen zijn dezelfde mensen die tegen het gelijk behandelen van negers in amerika zijn.

:r :r :r
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')