quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:36 schreef Draganta het volgende:
Heerlijk dit topic!
Eerst een Turk die bijna bewijst dat TS gelijk heeft, en vervolgens gedraagt TS zich net zo
Dit is zo goed, dit moet een verzonnen/troll topic zijn!
Laten we het op feiten baseren:
Turks secularisme
Democratie van Israel
Alle andere landen in die regio kennen dit allemaal niet, dat is toch iets om trots op te zijn?
Serieuze vraag, ben je nou oprecht of gewoon wat aan het trollen?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA zoveel onzin in 1 post.![]()
Maar dat komt ervan als je als Turk niet verder kijkt dan het nieuws op de Turkse tv. Kijk eens verder dan je neus lang is en je zal zien dat de Joden een van de meeste invloeden hebben in de wereld.
Zowel economisch, militair als in de politiek. En hoe durf je Israel ooit met Turkije te vergelijken? Lieve schat, Israel bezit een wapenarsenaal die heel Turkije in 1 klap wegvaagt, terwijl jullie worstelen met guerillastrijders van de PKK.
En dan heb ik het niet eens over het feit dat je begint over dat wij een slaafje zijn van Amerika. Nogmaals, kijk eens verder dan je scheve Turkse neus lang is en je zal zien dat de Joden juist de baas zijn over Amerika![]()
Dit soort turken bedoel ik dan ook. Volledig gedesoriënteerd van de werkelijkheid. Altijd maar denken dat de Turken het goed doenVoor een Islamtisch landje doen jullie het goed ja, maar op wereldniveau zijn jullie nog steeds een 3e wereldland.
Jouw hele generatie is hypocriet.. Zelf mensen afmaken, maar wel janken dat ze oooo zo slecht behandeld zijn/worden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..].
Jij gaat ook bij een conflict met een Arabische terrorist eerst even een kopje thee drinken voordat jullie 't uitpraten? Hypocriet.
Serieus antwoord: Mensen die zo ongenuanceerd een bericht sturen naar mij, krijgen ook zo een ongenuanceerd bericht terug. Ik ga geen superscriptie schrijven op een mongool die het toch niet zal begrijpen en nooit eroverheen kan zien dat zijn turkije niet #1 is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieuze vraag, ben je nou oprecht of gewoon wat aan het trollen?
Weer zoiets ongenuanceerd. Wat een onzin, onzin, onzin. De relatie waarin Palestijnen en Joden verkeren komt omdat er aan allebei de kanten vermoord wordt. Het is niet meer dan normaal dat Israel reageert op aanvallen. Dat zou Nederland ook doen als 't werd aangevallen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jouw hele generatie is hypocriet.. Zelf mensen afmaken, maar wel janken dat ze oooo zo slecht behandeld zijn/worden.
Oke, dan ga ik er ook serieus op in.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Serieus antwoord: Mensen die zo ongenuanceerd een bericht sturen naar mij, krijgen ook zo een ongenuanceerd bericht terug. Ik ga geen superscriptie schrijven op een mongool die het toch niet zal begrijpen en nooit eroverheen kan zien dat zijn turkije niet #1 is.
Klopt, maar tegerlijkertijd is geen enkel ander volk zo vaak vervolgd, verbannen en de ergste martelingen ondergaan, of je het nu over de Paganistische Romeinen hebt, Spanje of de Katholieke Kerk, de holocaust wil ik niet er eens bijhalen omdat het een onderdeel is van de moderne geschiedenis, te onderstrepen dat volgens de Joodse eigen bronnen: bloeiden en voelden de Joden zich het veiligst binnen de Islamitische grenzen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:04 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA zoveel onzin in 1 post.![]()
Maar dat komt ervan als je als Turk niet verder kijkt dan het nieuws op de Turkse tv. Kijk eens verder dan je neus lang is en je zal zien dat de Joden een van de meeste invloeden hebben in de wereld.
Zowel qua economische als militaire statistieken staat Turkije er beter voor dan Israel, over de Israelische wapenarsenaal betreft, serieus, heel veel succes omdat over de naburige landen te laten vliegen vervoeren, hopen dat Turkije ondertussen niets doet en Israel met zo een actie niet haar eigen doodsverklaring heeft getekend, niet te vergeten dat ook Turkije nuclaire wapens in haar bezit heeft.quote:Zowel economisch, militair als in de politiek. En hoe durf je Israel ooit met Turkije te vergelijken? Lieve schat, Israel bezit een wapenarsenaal die heel Turkije in 1 klap wegvaagt, terwijl jullie worstelen met guerillastrijders van de PKK.
Met alle respect, maar qua generaliserende grappen gezien, zijn Joden toch wel de laatste mensen op aarde die grappen moeten maken over neuzen. De Democraten in de VS steunen Israel al lang niet meer onvoorwaardelijk zoals het voorheen was, omdat het simpelweg teveel kost voor het land, en onder de Republikeinen zijn het vooral de Evangelische Christenen die Israel steunen, maar ik vraag me af of je wel weet waarom? Ze geloven namelijk dat door de voorspellingen in de Bijbel zelf uit te laten komen, Jezus sneller zal terugkeren... en het zijn dezelfde evangelisten die geloven dat wanneer Jezus terugkomt het eerste wat hij zal doen is de joden uitroeien, dat weet je ook hoop ik?quote:En dan heb ik het niet eens over het feit dat je begint over dat wij een slaafje zijn van Amerika. Nogmaals, kijk eens verder dan je scheve Turkse neus lang is en je zal zien dat de Joden juist de baas zijn over Amerika![]()
Wat de extreem nationastische Turken betreft, heb ik daar ook geen goed woord voor en zitten velen verdwaald in hun eigen waanideeen, maar op wereldniveau Turkije een 3e wereldland zien zoals Somalie, Ethiopie, Sudan etc worden weggezet is echt zoals je zegt zelf ook volledig geen contact meer hebben met de werkelijkheid.quote:Dit soort turken bedoel ik dan ook. Volledig gedesoriënteerd van de werkelijkheid. Altijd maar denken dat de Turken het goed doenVoor een Islamtisch landje doen jullie het goed ja, maar op wereldniveau zijn jullie nog steeds een 3e wereldland.
leuke trol. Matig ingezet. Maar ik kom daar elke dagquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een bullshit, jij woont zeker in een hok in de provincie en ken het alleen maar van Stormfront?
In de Rivierenbuurt wonen nog meer Duitse expats dan orthodoxe Joden
Echt? Wanneer, in de geschiedenis van de mensheid, is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:55 schreef Crocodi1e het volgende:
Als je zegt dat je trots bent om Nederlands te zijn, word je meteen bestempelt als een gore, racistische Nazi
Waarschijnlijk op FOK!quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Echt? Wanneer, in de geschiedenis van de mensheid is dat gebeurd?
quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:55 schreef Crocodi1e het volgende:
Als je zegt dat je trots bent om Nederlands te zijn, word je meteen bestempelt als een gore, racistische Nazi en de ''Trotse Turken'' zijn goed bezig omdat ze hun cultuur willen behouden
Snap je het een beetje?quote:Op donderdag 1 november 2012 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik snap niet wat daar mis mee is, zolang men geen superioriteitsgevoelens gaat koesteren en leden van andere volkeren anders of minderwaardig gaat behandelen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:07 schreef pussycatdoll het volgende:
wat een kut topic.
ja Turkije is de grootste zandbak, neeeeeeeee Israël is de grootse zandbak.![]()
de Turkse neus is beter, neeeeeeeee de joodse neus is beter.
en natuurlijk is het beste land ter wereld Friesland ofcourse.
Shalom maslomga?quote:Op donderdag 1 november 2012 17:15 schreef PizzaMizza het volgende:
Gaat dit topic over alle turken? Nee, want ik geloof best dat er ook normale turken zijn.
Maar wat een nationalistische trekjes hebben veel Turken.
'' Turkije heeft de snelst groeiende economie ''
'' Turkije heeft de sterkste landmacht ''
'' De historie van Turkije behoort tot een van de mooiste ''
'' Turken zijn de beste handelaren van de wereld ''
Waarom claimen veel turken dit? En dan hebben we ook nog de turken die claimen dat turkije een van de beste regeringsvormen heeft, terwijl turkije bekend staat als een staat die volkeren onderdrukt.
Klacht lijkt mij duidelijk![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:13 schreef Peunage het volgende:
Hebreeuws is trouwens een belachelijk lelijke taal. No offence.
Ik vind Arabisch lelijker, absoluut geen offense tegenover Arabische mensen! Frans staat op 2e plek voor mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 19:13 schreef Peunage het volgende:
Hebreeuws is trouwens een belachelijk lelijke taal. No offence.
Verdomde Griek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:38 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik vind Arabisch lelijker, absoluut geen offense tegenover Arabische mensen! Frans staat op 2e plek voor mijMooiste is Italiaans, dat klinkt zoo geciviliseerd
Niet met een terrorist, waarom denk je dat? Zoiets heb ik nooit gezegd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..].
Jij gaat ook bij een conflict met een Arabische terrorist eerst even een kopje thee drinken voordat jullie 't uitpraten? Hypocriet.
Trololol, Joden die denken dat zij recht hebben op een stukje grond omdat dat te lezen schijnt te zijn in een boek van een miljoen jaar oudquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..].
Dit klopt totaal niet. Israel is op militair niveau een van de grote jongen. Dat hoef ik niet eens te zeggen, dat weet jij duidelijk wel. Het Turkse leger is erg overschat, het klopt dat Turkije veel soldaten heeft, maar kwaliteit boven kwantiteit. De turkse landmacht is vooral bestemd voor grensoorlogen en niet voor luchtaanvallen, raketaanvallen, nucleare schade, etc. Dit in tegenstelling tot Israel, die tot alles gevorderd is. Bovendien heeft Israel de onvoorwaardelijke steun van de VS, en dus ook automatisch van Europa. Een Israel-Turkije wordt snel, effectief en bovenal efficient(iets wat ontbreekt in 't turkse leger) uitgevochten.quote:Zowel qua economische als militaire statistieken staat Turkije er beter voor dan Israel, over de Israelische wapenarsenaal betreft, serieus, heel veel succes omdat over de naburige landen te laten vliegen vervoeren, hopen dat Turkije ondertussen niets doet en Israel met zo een actie niet haar eigen doodsverklaring heeft getekend, niet te vergeten dat ook Turkije nuclaire wapens in haar bezit heeft.
Volgens mij heb jij een waanbeeld want de Joden zijn een van de invloedrijkste volkeren in de wereld, en dan vooral in Amerika. In Amerika heb je het niet eens over 1 soort Joodse invloed, maar over verschillende. Een daarvan is de Zionistische steun, en dan heb ik het niet eens over de rijke Joodse families in Europa, etc.quote:Met alle respect, maar qua generaliserende grappen gezien, zijn Joden toch wel de laatste mensen op aarde die grappen moeten maken over neuzen. De Democraten in de VS steunen Israel al lang niet meer onvoorwaardelijk zoals het voorheen was, omdat het simpelweg teveel kost voor het land, en onder de Republikeinen zijn het vooral de Evangelische Christenen die Israel steunen, maar ik vraag me af of je wel weet waarom? Ze geloven namelijk dat door de voorspellingen in de Bijbel zelf uit te laten komen, Jezus sneller zal terugkeren... en het zijn dezelfde evangelisten die geloven dat wanneer Jezus terugkomt het eerste wat hij zal doen is de joden uitroeien, dat weet je ook hoop ik?
Nogmaals, iemand met geen nuance bestrijd ik met geen nuance. Ik zie dat jij wel nuance hebt, dat is netjes. Die andere user is gedesoriënteerdquote:Wat de extreem nationastische Turken betreft, heb ik daar ook geen goed woord voor en zitten velen verdwaald in hun eigen waanideeen, maar op wereldniveau Turkije een 3e wereldland zien zoals Somalie, Ethiopie, Sudan etc worden weggezet is echt zoals je zegt zelf ook volledig geen contact meer hebben met de werkelijkheid.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:42 schreef Draganta het volgende:
[..]
Niet met een terrorist, waarom denk je dat? Zoiets heb ik nooit gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |