je geeft maar een optie dan kan ik toch niet kiezenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zo lelijk en dan toch zo'n salaris? Wat zou jij kiezen
Denk niet dat jij knapper en of rijker bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zo lelijk en dan toch zo'n salaris? Wat zou jij kiezen
Of je liever lelijk bent en minder geld of miljonair en dan met een paardensmoel door het leven moeten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:26 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
je geeft maar een optie dan kan ik toch niet kiezen
Oh god dat zal toch wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denk niet dat jij knapper en of rijker bent
Hoe heet hij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oh god dat zal toch wel.
Rijker zeker weten niet nee maar serieus zo kan je toch geen meisje versieren (behalve als het een enorme goudzoeker is)
Geen idee ik heb geen ervaring met lelijk en/of arm zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Of je liever lelijk bent en minder geld of miljonair en dan met een paardensmoel door het leven moeten.
Patserquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:29 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Geen idee ik heb geen ervaring met lelijk en/of arm zijn.
Je zal daar elke morgen naast wakker worden als meisje zijndequote:
wie zegt dat hij een grote lul heeft?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je zal daar elke morgen naast wakker worden als meisje zijndeOke je woont in een kast van een huis en dikke auto maar zal toch pijn moeten doen.
Een kleine lul doet geen pijn als je saharadroog bent?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wie zegt dat hij een grote lul heeft?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Een kleine lul doet geen pijn als je saharadroog bent?
Geen ervaring mee, heb altijd een dweil naast het bed liggen zo nat zijn ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |