Wow, 1998. Ik word oud.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Turkije is een wereldmacht. Ik zie het probleem niet zo.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Turkije is een wereldmacht. Ik zie het probleem niet zo.
Azina siciyim motherfucker!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:16 schreef captain-grammar het volgende:
goeienacht
naar aanleiding van dit topic Turkse les moet gegeven worden op de basisschool lijkt in mijn ogen dat wel een klacht waard,waarom zal je denken?
1 Turks is geen wereldtaal
2 Turkije is niks en gaat ook niks worden
3 je bent hier in Nederland pas je dan ook godverdomme aan
4 en omdat de pvda aan de macht komt denken dat je alles mag
tyf gewoon lekker een eind op met je Turkse les
klacht: Turkse gekken die de Turkse taal willen doordrukken in de Nederlandse maatschappij
Haha, over een tijdje zal de generatie 00 inderdaad online actief worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:19 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Binnenkort Fokkers die jonger zijn dan Fok!![]()
ga Nederlands praten jonge bontkraagje, als je het niet aanstaat pleurt je toch gewoon lekker opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:19 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Azina siciyim motherfucker!
Turkiye de gekste!
Hahahaha haphap. Ik ben gewoon een Nederlander en ik betwijfel ten zeerste of je dit wilt uitbreiden tot een serieuze discussie...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:21 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
ga Nederlands praten jonge bondkraagje, als je het niet aanstaat pleurt je toch gewoon lekker op
Jonge? Pleur +t ? Bondkraag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:21 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
ga Nederlands praten jonge bondkraagje, als je het niet aanstaat pleurt je toch gewoon lekker op
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:22 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Hahahaha haphap. Ik ben gewoon een Nederlander en ik betwijfel ten zeerste of je dit wilt uitbreiden tot een serieuze discussie...
En ik haat Nickelson bondkraagjes net zoveel als jij =p
Maar goeie instelling!
Mensen happen te snel als ik eens een keer troll =p
ik heb nog honger op de late avondquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:22 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Hahahaha haphap. Ik ben gewoon een Nederlander en ik betwijfel ten zeerste of je dit wilt uitbreiden tot een serieuze discussie...
En ik haat Nickelson bondkraagjes net zoveel als jij =p
Maar goeie instelling!
Gemaakt van hontquote:
De Turk is nog open op dit tijdstip. Nou ja, behalve als je in een gat woont, maar dat lijkt mij logisch. Durum met knoflooksaus op zijn tijd is lekker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:23 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
ik heb nog honger op de late avond
dat etenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De Turk is nog open op dit tijdstip. Nou ja, behalve als je niet in een gat woont, maar dat lijkt mij logisch. Durum met knoflooksaus op zijn tijd is lekker.
Niks mis met Turken, maar je kunt niet elke mens aardig vinden. Dat heeft niks met Turken te maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:26 schreef captain-grammar het volgende:
[..]
dat eten![]()
maar sommige Turken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |