abonnement Unibet Coolblue
  zondag 16 september 2012 @ 18:08:07 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116856252

Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.


Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.



Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.


Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:





Specificaties:
quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu G3 FAQ

Een Chinese telefoon in Nederland? Kan dat? Werkt dat?
Om kort te zijn: Ja.

Om deze en andere vragen te beantwoorden:
• De telefoon werkt gewoon op het Nederlandse 3G en GSM netwerk.
• Je hebt een EU --> US plug nodig bij de adapter.
• De geleverde Android firmware bevat de o.a Nederlands en Engels
• Chinese apps zijn te verwijderen of uit te schakelen
• Je kan de telefoon prima met 1 simkaart gebruiken
• Je kan beide simkaarten gelijktijdig gebruiken (Voorbeeld: 3G via SIM1, bellen en SMS via SIM2
• SIM slot 1 ondersteund 3G, SIM slot 2 alleen GSM


Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116856280
Ah was net een bericht aan het typen toen was de topic vol ^^

Hierbij:

Bij mijn LT account zie ik hem ook niet staan. Ik heb enkelt de bevestiging gekregen van PayPal dat het geld is overgemaakt. Jullie zeiden dat er in een paypal mail ook een ordernummer zou staan ofzo zodat je je zending kon volgen.

Anders mail ik LT wel ffies hoezo mijn order niet word weergeven
pi_116856384
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef tharonny het volgende:
Ah was net een bericht aan het typen toen was de topic vol ^^

Hierbij:

Bij mijn LT account zie ik hem ook niet staan. Ik heb enkelt de bevestiging gekregen van PayPal dat het geld is overgemaakt. Jullie zeiden dat er in een paypal mail ook een ordernummer zou staan ofzo zodat je je zending kon volgen.

Anders mail ik LT wel ffies hoezo mijn order niet word weergeven
Bij mij staat die gewoon onder My Account.
pi_116856473
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef tharonny het volgende:
Ah was net een bericht aan het typen toen was de topic vol ^^

Hierbij:

Bij mijn LT account zie ik hem ook niet staan. Ik heb enkelt de bevestiging gekregen van PayPal dat het geld is overgemaakt. Jullie zeiden dat er in een paypal mail ook een ordernummer zou staan ofzo zodat je je zending kon volgen.

Anders mail ik LT wel ffies hoezo mijn order niet word weergeven
Direct na het bestellen kwam het ordernummer bij mij in beeld. Dit heb ik voor mijzelf even in Word gezet en opgeslagen. Heb verder eigenlijk geen 1 mail ontvangen. Dus ik volg het via de site. :P
pi_116856633
Mandera, zie jij hem wel bij "My Account" staan dan?

Ik heb maar even eem mailtje de deur uit gedaan naar LT. Moet natuurlijk wel allemaal goed gaan..
pi_116856729
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 18:18 schreef tharonny het volgende:
Mandera, zie jij hem wel bij "My Account" staan dan?

Ik heb maar even eem mailtje de deur uit gedaan naar LT. Moet natuurlijk wel allemaal goed gaan..
Nee, dat weer niet inderdaad. :') - maar ik koop vaker bij gare shops waar ze niet echt een fatsoenlijk e-commerce systeem kennen en ik heb altijd mijn spulletjes ontvangen. :)

The Chinese way of life zullen we maar zeggen.
pi_116856922
Oke, dan maak ik me weer even wat minder zorgen :D Kom maar op met die telefoon!
pi_116858442
bij mij staat hij ook gewoon in het systeem onder my account

let wel op: het adres waarmee je hebt betaald bij paypal is tevens het adres waarin de order komt te staan op lightake.com

dus heb je betaald met Piet@hotmail.com..

en je account bij lightake had je toevallig op Jan@Hotmail.com staan,
komt de order geloof ik alsnog bij piet@hotmail.com te staan ;)

KOM OP MET GOED NIEUWS OVER DE G3!!!
pi_116858822
Idd, m'n HTC Hero begint namelijk met de dag trager te worden.. ;(
pi_116859150
* Mandéra heeft ook last van een trage Blackberry.

Dus kom maar op met die G3. >:)
pi_116859395
Brengt registreren op de site van Lighttake nog voordelen met zich mee? Dat heb ik namelijk niet gedaan.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_116859596
Hoe staat het met de extra coupons? Mijn blade lijkt ook steeds langzamer te worden ghehe
pi_116859822
Topic 1 ging snel! Hopelijk niet meer te lang wachten op de G3 en liggen ze over weekje of 4-5 op de deurmat.
  zondag 16 september 2012 @ 19:56:32 #14
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116860666
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:40 schreef Razer het volgende:
Topic 1 ging snel! Hopelijk niet meer te lang wachten op de G3 en liggen ze over weekje of 4-5 op de deurmat.
Vond het nog best wel mee vallen.
Verwacht zelf ongeveer rond de 13e okt.. Maar als vaste China shopper weet ik dat er geen pijl op te trekken valt en gewoon lekker afwachten is!
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116862176
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2012 19:56 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Vond het nog best wel mee vallen.
Verwacht zelf ongeveer rond de 13e okt.. Maar als vaste China shopper weet ik dat er geen pijl op te trekken valt en gewoon lekker afwachten is!
Whehe idd, heb ook vaak genoeg 2 maanden moeten wachten op een bestelling :P


quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 19:34 schreef Ian8 het volgende:
Hoe staat het met de extra coupons? Mijn blade lijkt ook steeds langzamer te worden ghehe
Je mag mijn coupon van de zwarte versie wel hebben, heb zelf namelijk de grijze besteld.

[ Bericht 27% gewijzigd door R4m0n_46 op 16-09-2012 20:26:58 ]
  zondag 16 september 2012 @ 20:29:35 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116862935
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 20:20 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Whehe idd, heb ook vaak genoeg 2 maanden moeten wachten op een bestelling :P

[..]

Je mag mijn coupon van de zwarte versie wel hebben, heb zelf namelijk de grijze besteld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 13:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Niet nodig. Als mensen 1 van de organisatoren even contacten dan komt alles goed. (dit is ook zodat wij contact kunnen opnemen als er iets te melden is).
;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116863500
Volgens mij gaat er iets mis bij LT probeer de G3 te bestellen maar kom niet bij Paypal uit. Ook een account maken bij LT werkt niet op dit moment :(

Edit: Zonder dropshipping lukt het gek genoeg wel maar ik krijg enkel een betaalbewijs van Paypal en (nog) geen mail van Lightake. Ben benieuwd hoe het gaat lopen....Meer mensen dit gehad? Code werkte nog en heb een donker grijze besteld. Kan niet wachten!!

[ Bericht 35% gewijzigd door secondant op 16-09-2012 20:50:24 (update) ]
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_116863503
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

;)
Aah, sorry, had niet gezien dat dit al gezegd was :@
  zondag 16 september 2012 @ 21:10:02 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116866347
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 20:36 schreef secondant het volgende:
Volgens mij gaat er iets mis bij LT probeer de G3 te bestellen maar kom niet bij Paypal uit. Ook een account maken bij LT werkt niet op dit moment :(

Edit: Zonder dropshipping lukt het gek genoeg wel maar ik krijg enkel een betaalbewijs van Paypal en (nog) geen mail van Lightake. Ben benieuwd hoe het gaat lopen....Meer mensen dit gehad? Code werkte nog en heb een donker grijze besteld. Kan niet wachten!!
Je krijgt ook geen mail. Je moet bij je orders kijken. Wel zorgen dat je account met hetzelfde e-mailadres als je Paypal-adres is...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116866463
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je krijgt ook geen mail. Je moet bij je orders kijken. Wel zorgen dat je account met hetzelfde e-mailadres als je Paypal-adres is...
Ik heb geen account en kon er ook geen aanmaken. Zal het morgen nog wel een keer proberen aan te maken hopelijk kan ik hem daar dan in vinden?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  zondag 16 september 2012 @ 21:12:15 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116866508
I ghope szo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116866998
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef shiznuts het volgende:
I ghope szo.
account is gelukt en hij staat erin. Gelukkig maar. Is toch altijd net ff wat spannender bij chinashops dan bij Bol.com ;)
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_116869407
ik heb mijn account aangemaakt op een ander email adres als mijn paypal account... Als ik nou is een account aanmaak op LT met het zelfde email adres als mn paypal, misschien zie ik hem dan wel staan bij my orders.

Hopen dat LT morgen mn emailtje ffies beantwoord, dan weet ik meer
pi_116869737
Oh man. Ik durf hem gewoon niet te bestellen. :@
  zondag 16 september 2012 @ 21:59:54 #25
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116870079
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:
Oh man. Ik durf hem gewoon niet te bestellen. :@
Want je bent bang dat je ook chinese webshop verslaafde wordt?

Tja.. begrijpelijk. China shopping kan schadelijk voor de portemonee zijn en tot extra postbode kennis leiden.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116870154
quote:
16s.gif Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Want je bent bang dat je ook chinese webshop verslaafde wordt?

Tja.. begrijpelijk. China shopping kan schadelijk voor de portemonee zijn en tot extra postbode kennis leiden.
China shopping doe ik vaker. Gewoon lekker van die kleine hebbedingetjes die hier niet te koop waren.

Maar goed, een smartphone. Dat vind ik heftig :P
  zondag 16 september 2012 @ 22:01:54 #27
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116870242
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:

[..]

China shopping doe ik vaker. Gewoon lekker van die kleine hebbedingetjes die hier niet te koop waren.

Maar goed, een smartphone. Dat vind ik heftig :P
Je kan even de reviews van de mensen hier afwachten ;)
Dan kan je alsnog bestellen, of dan inmiddels de G4? :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116870260
quote:
16s.gif Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je kan even de reviews van de mensen hier afwachten ;)
Dan kan je alsnog bestellen, of dan inmiddels de G4? :P
Hmm, lastig. Ik wacht inderdaad eerst af :P
pi_116870956
quote:
Want je bent bang dat je ook chinese webshop verslaafde wordt?

Tja.. begrijpelijk. China shopping kan schadelijk voor de portemonee zijn en tot extra postbode kennis leiden.
_O-
pi_116871845
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:
Oh man. Ik durf hem gewoon niet te bestellen. :@
Snap ik helemaal heb eigenlijk een beetje hetzelfde. Daarom in eerste instantie ook niet ingeschreven op de lijst. Maar kriebelt te lang. Ik vind de G3 er echt mooi uit zien en de prijs is echt mooi. Volg de topics al een tijdje en de mensen die tab's e.d. bestellen krijgen hem altijd binnen. Daarom nu toch de stap gezet....vind het wel spannend (blijft veel geld) maar eens moet de eerste keer zijn..
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_116878254
Ik heb me er ook overheen gezet en de G3 in de preorder gezet :D

Het lange wachten kan beginnen *O*
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_116879463
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef secondant het volgende:

[..]

Snap ik helemaal heb eigenlijk een beetje hetzelfde. Daarom in eerste instantie ook niet ingeschreven op de lijst. Maar kriebelt te lang. Ik vind de G3 er echt mooi uit zien en de prijs is echt mooi. Volg de topics al een tijdje en de mensen die tab's e.d. bestellen krijgen hem altijd binnen. Daarom nu toch de stap gezet....vind het wel spannend (blijft veel geld) maar eens moet de eerste keer zijn..
:')
pi_116880312
Wachten is niet leuk als je ergens op wacht :)
Love is in the air!
  maandag 17 september 2012 @ 09:50:29 #34
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_116881179
quote:
[img]

Je krijgt ook geen mail. Je moet bij je orders kijken. Wel zorgen dat je account met hetzelfde e-mailadres als je Paypal-adres is...
Gouden tip !
Mijn orderstatus bleef ook maar 'waiting for payment'. (E-mail account LT was ander e-mail adres als Paypal)
Na een nieuw account te hebben aangemaakt op LT, met hetzelfde e-mail adres als PP, krijg ik nu ook keurig te zien dat mijn orderstatus "Collecting Products Now" is.
And now we wait..
  maandag 17 september 2012 @ 14:24:31 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116889714
Goddomme, wat duurt dat wachten lang. G3 had hier allang kunnen zijn damnit. Trage Chinezen. Eerste keer dat ik iets in China bestel en direct de laatste. :(

Hoe pakken jullie het trouwens aan als Jiayu geen netwerklicense krijgt? Ik bedoel, vraag mij af wat er gebeurt als Lightake straks om en nabij 45 dagen 150 paypal claims krijgt.. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 17 september 2012 @ 14:42:37 #36
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116890553
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef neo2000 het volgende:
Goddomme, wat duurt dat wachten lang. G3 had hier allang kunnen zijn damnit. Trage Chinezen. Eerste keer dat ik iets in China bestel en direct de laatste. :(

Hoe pakken jullie het trouwens aan als Jiayu geen netwerklicense krijgt? Ik bedoel, vraag mij af wat er gebeurt als Lightake straks om en nabij 45 dagen 150 paypal claims krijgt.. :')
Ik vraag gewoon of ze het terug willen storten... Waarom zou je een claim maken als de seller het zelf ook terug kan storten ;)

Tot nu toe zie ik nog geen problemen :P, ga er vanuit dat de licence snel binnen is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116894712
Waarom zou de G3 geen licentie krijgen, hij was er immers al en het is nu een kwestie van verlengen..
wat blijkbaar lang duurt..

daarnaast kan ook lightake er niks aan doen toen als ze een preorder product toch niet kunnen leveren.. logisch dan dat ze geld moeten terug storten.. een paypalclaim is daar helemaal niet voor nodig natuurlijk.. dat is iets wat je gebruikt bij koppige verkopers die je een kapot product hebben geleverd, of helemaal niets uberhaupt etc.. dan kan je paypal inschakelen..

bij lightake.com kun je gewoon vragen om je order te cancellen..
pi_116895131






verschil in grootte en dikte van G2 of G3 batterij :)
pi_116897600
Is niet eens zoveel verschil, leek op de onboxingvideo echt huge. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116898458
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef shiznuts het volgende:
Is niet eens zoveel verschil, leek op de onboxingvideo echt huge. :P
Nouja, die G2 batterij is ook niet echt heel klein..

die unboxingfilmpjes zijn allemaal gemaakt door chineesjes met kleine handjes..
dan lijken die G3 batterijen idd huge :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 08:17:02 #41
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_116922878
Ik denk dat de g3 een klein beetje is gebaseert op de oppo find 3

Say whaaaat?
pi_116925368
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:17 schreef SuperChips het volgende:
Ik denk dat de g3 een klein beetje is gebaseert op de oppo find 3

[ afbeelding ]
Hadden we hier al eerder gemeld ja :P.. hele disucussie wie nu eerder was is wel te vinden op internet..

maar naar mijn weten heeft Jiayu eerder dit design laten lekker dan de Oppo find 3 :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:21:30 #43
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116926637
Sowieso: "Mooie telefoon, is dat een HTC?"
"Nee, dat is mijn Oppophone! :+ :') " vs
"Nee, dat is mijn Chinese Jiayu telefoon, wat eigenlijk 'good phone' betekent in het Chinees."
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116926968
Hehe, ik krijg de laatste tijd veel positieve opmerkingen/interesse over m'n spul. M'n Curren horloge (is dat een Citizen?), m'n Jiayu G2 smartphone (is dat een iPhone/is dat een Samsung?) en Novo7 Aurora II tablet (wat is dat?). :P

Gisteren chinaprices.us doorgegeven aan een collega, volgende dag zei hij dat 'ie urenlang nog van alles opgezocht heeft en er een wereld voor 'em openging. _O- That's the power of chinashopping. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 18 september 2012 @ 11:36:02 #45
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_116927126
/verkapte tvp

Ga deze in de gaten houden voor mn zusje, de G3, die heeft net haar Blackberry bijna gesloopt, er is niet veel meer van over.

Denk dat ze wel uit de voeten kan met een G2, hoeveel scheelt dat in prijs met een preorder van de G3? Had iets opgevangen over coupons bij lighttake ofzo?
Koekje d'r bij?
pi_116927602
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:36 schreef eleganza het volgende:
/verkapte tvp

Ga deze in de gaten houden voor mn zusje, de G3, die heeft net haar Blackberry bijna gesloopt, er is niet veel meer van over.

Denk dat ze wel uit de voeten kan met een G2, hoeveel scheelt dat in prijs met een preorder van de G3? Had iets opgevangen over coupons bij lighttake ofzo?
De couponactie had enkel betrekking op de G3, tevens is deze inmiddels afgelopen. Maar als je Downstar of RobertNL lief aankijkt kun je er misschien nog wel 1 krijgen. Prijsverschil kun je makkelijk opzoeken via bijvoorbeeld chinaprices.us . :)
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:03:16 #47
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_116928084
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 11:49 schreef Mandéra het volgende:

[..]

De couponactie had enkel betrekking op de G3, tevens is deze inmiddels afgelopen. Maar als je Downstar of RobertNL lief aankijkt kun je er misschien nog wel 1 krijgen. Prijsverschil kun je makkelijk opzoeken via bijvoorbeeld chinaprices.us . :)
Dat wist ik, maar als de G3 MET coupon dezelfde prijs heeft als de G2, dan heb je natuurlijk altijd liever die G3 :P En dat verschil kan ik niet in die vergelijker vinden - die ik overigens echt even ga bookmarken! thanks! :D
Koekje d'r bij?
pi_116928202
Ik heb de zwarte besteld! Ben eens benieuwd of het toestel mij gaat bevallen.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_116928208
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef eleganza het volgende:

[..]

Dat wist ik, maar als de G3 MET coupon dezelfde prijs heeft als de G2, dan heb je natuurlijk altijd liever die G3 :P En dat verschil kan ik niet in die vergelijker vinden - die ik overigens echt even ga bookmarken! thanks! :D
Updated G2 dan... http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/
( $127.84 MisterTao, excl. service+shipping. Incl ~ 140 usd )
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 18 september 2012 @ 12:21:26 #50
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_116928724
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Updated G2 dan... http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/
( $127.84 MisterTao, excl. service+shipping. Incl ~ 140 usd )
^O^
Ga mn zusje maar even stalken, denk dat ze dit liever heeft voor die prijs dan een gare tweedehands blackberry 8-) :7
Koekje d'r bij?
pi_116929832
Lekker dan, productie uitgesteld tot 1 oktober door onderzoek van de Chinese overheid bij Jiayu. Gaat echt nog wel even duren vrees ik.
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:04:51 #52
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_116930202
Waar vind je dat?
pi_116930240
http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/ - in de comments van dit bericht is het terug te lezen dat verschillende wholesalers dit al aan hun klanten hebben laten weten.
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:07:42 #54
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116930301
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:06 schreef Mandéra het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/ - in de comments van dit bericht is het terug te lezen dat verschillende wholesalers dit al aan hun klanten hebben laten weten.
Via via, en via een aliexpress seller... ;)

Sowiso hebben we het daar over al gehad. En zonder officiele bron vind ik het puur geroddel.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 18 september 2012 @ 13:12:47 #55
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_116930503
Op dit forum lijkt het er op dat Jiayu dichterbij de netwerklicentie komt! :)

http://bbs.ejiayu.com/for(...)26typeid%3D35&page=1
pi_116930740
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef Mandéra het volgende:
Lekker dan, productie uitgesteld tot 1 oktober door onderzoek van de Chinese overheid bij Jiayu. Gaat echt nog wel even duren vrees ik.
Stomme commies :(
pi_116931905
hmm er gingen ook geruchten dat hij mogelijk de 20ste werd uitgezonden..
echter hoor ik ook steeds meer 1 oktober voorbij komen, is ook iets wat volgens lightake van hun purchache members word gezegd.. dus ..

dan maar hopen dat 1 oktber wel echt de datum word, echter is die week dus ook weer een feestweek voor hun, dus dat word wss pas 7-8 oktober uitzenden..
pi_116932171
http://www.gizchina.com/2(...)you-willing-to-wait/

Wat is dat met die frequenties onderaan het bericht?
Geen referral hier.
pi_116932316
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)you-willing-to-wait/

Wat is dat met die frequenties onderaan het bericht?
But worse still it seems that the JiaYu G3 might not even work in a lot of the countries excited customers have ordered them! According to JiaYu the G3 support 2100 Mhz, but according to some who have used the phone it will also function on 900 and 850 (but this is unconfirmed!

Dat ziet er inderdaad niet echt lekker uit... Lijkt me niet dat ze niet aan specificaties gaan voldoend...
pi_116933193
Maar men heeft het over het feit dat de productie pas op 1 oktober kan worden gestart, hoelang zal het dan nog duren voordat bijv. Lightake een batch binnenkrijgt?? Over die frequenties gesproken, nu wordt het wel een heel gek verhaal eigenlijk. Eerst met veel spektakel de telefoon onthullen, en in de weken daarna komen er allerlei tekortkomingen naar voren...
pi_116933295
Als er op 1 oktober nog geen duidelijkheid is, dan zie ik mij genoodzaakt om de order te cancelen. Ik vind dat hele artikel van gizchina maar vreemd. Eerst wachten op licentie, nu wordt Jiayu zelf onderzocht door de overheid... ??
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:21:00 #62
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116933515
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:15 schreef FreaZ het volgende:
Als er op 1 oktober nog geen duidelijkheid is, dan zie ik mij genoodzaakt om de order te cancelen. Ik vind dat hele artikel van gizchina maar vreemd. Eerst wachten op licentie, nu wordt Jiayu zelf onderzocht door de overheid... ??
Dat door de overheid onderzoek haalt iemand erbij... waarschijnlijk gewoon verkeerd vertaald joh.
(tevens staat het in de comments, dus ...een of andere random user post het ;) Lekker betrouwbaar)

En je kan natuurlijk je order cancelen.. ik wacht voorlopig nog af :) Prima prijs voro een super phone.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116933558
Ik vind GizChina sowieso een beetje een sensatie site. Wel jammer, staan op zich best leuke dingen tussen.
pi_116933789
Aha, wel grappig dat ze op ejiayu.com ook onder het tabblad 'specs' de frequentieshizzle hebben aangepast in:

WCDMA频率 2100MHz
GSM频率 850/900/1800/1900MHz

Waar dat voorheen was:
WCDMA频率 850/900/1900/2100MHz
GSM频率 850/900/1800/1900MHz

Maar dat is niet alleen bij de G3 zo, maar ook bij de G2. Kan me moeilijk voorstellen dat ze niet gewoon dezelfde SIM-technologie gebruiken. Misschien iets met die licence te maken? Nou ja, ff afwachten maar. Nobody seems to know anything for sure anyways.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:32:58 #65
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_116933990
dubbel

[ Bericht 43% gewijzigd door Ravocs op 18-09-2012 14:39:10 ]
pi_116933993
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:21 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat door de overheid onderzoek haalt iemand erbij... waarschijnlijk gewoon verkeerd vertaald joh.
(tevens staat het in de comments, dus ...een of andere random user post het ;) Lekker betrouwbaar)

En je kan natuurlijk je order cancelen.. ik wacht voorlopig nog af :) Prima prijs voro een super phone.
Als er in oktober nóg niets bekend is en geen officiële announcement... hoe kun je hun dan nog serieus gaan nemen. Ik vind dit vage gedoe maar niks. Ik vind het niet erg om te wachten, maar houd je klanten dan op de hoogte met actuele info.

Die frequentie aanpassing, heeft dat veel impact voor NL?
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:38:52 #67
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_116934253
In Nederland:
2G is 900/1800 MHz (dit is GSM)
3G gaat over 2100 MHz (UMTS)

Dus ik denk niet dat wij hier last van hebben. Het kan zelfs zo zijn dat ze die WCDMA nog aanpassen als ze wél de 3G licentie binnen hebben en dat ze nu alleen een licentie hebben voor 2100 MHz ofzo.
pi_116934453
Wat ik me afvroeg, 3G in Nederland is toch geen GPRS of WCDMA maar iets anders? :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 14:47:19 #69
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_116934618
UMTS = Universal Mobile Telecommunications System = hippe marketingnaam
WCDMA = Wideband Code Division Multiple Access = naam van de gebruikte techniek

quote:
UMTS uses Wideband Code Division Multiple Access (W-CDMA) radio access technology to offer greater spectral efficiency and bandwidth to mobile network operators.
pi_116934885
bijzonder....

wat is nu het verschil met pakweg de spec. van de Galaxy II op dit punt?


Gsm-netwerk: quad-band
Netwerkfrequenties: 850, 900, 1800, 1900, 2100
GPRS (2.5G)
EDGE (2.75G)
UMTS (3G)
HSDPA (3.5G)

[ Bericht 90% gewijzigd door secondant op 18-09-2012 15:27:26 (Vraag toevoegen) ]
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_116935528
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:47 schreef Ravocs het volgende:
UMTS = Universal Mobile Telecommunications System = hippe marketingnaam
WCDMA = Wideband Code Division Multiple Access = naam van de gebruikte techniek

[..]

Oh oki, ik dacht dat alleen Amerika WCDMA gebruikte en dan ipv GSM ofzo :P maar ik zal het wel erg door de war krijgen allemaal dus never mind.

Overal staan trouwens andere leverdata en op een pagina stond dat ze hem al eergisteren gingen leveren ;( Een harde struggle is dezen.
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:31:41 #72
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_116936473
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef secondant het volgende:
bijzonder....

wat is nu het verschil met pakweg de spec. van de Galaxy II op dit punt?

Gsm-netwerk: quad-band
Netwerkfrequenties: 850, 900, 1800, 1900, 2100
GPRS (2.5G)
EDGE (2.75G)
UMTS (3G)
HSDPA (3.5G)
De G3 heeft 2 SIM-slots. Het ene slot kan dus (blijkbaar?) alleen 2100 MHz en de andere kan de rest. Iets dergelijks heb ik al eerder ergens gelezen, dat het ene slot voor 3G wordt gebruikt en het andere slot om te bellen. Beide slots hebben minimaal GSM.

(correct me if i'm wrong)
pi_116936508
Hmmm, ik zit er serieus over te denken mijn order te cancellen. Dit kan nog wel eens een lang lang verhaal kan gaan worden :{
Love is in the air!
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:48:07 #74
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116937110
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:32 schreef Landgeld het volgende:
Hmmm, ik zit er serieus over te denken mijn order te cancellen. Dit kan nog wel eens een lang lang verhaal kan gaan worden :{
Kan? :P

Gaa het zeker worden, ik vermoed levering rond midden okt.
Niet eerder :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_116937228
Ik zit even naar de Newman N1 te loeren op dit moment, ook niet verkeerd...
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:55:23 #76
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_116937416
Die batterij is wel een stuk minder dan de G3 :{
pi_116937668
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:08 schreef Xetran het volgende:

[..]

Oh oki, ik dacht dat alleen Amerika WCDMA gebruikte en dan ipv GSM ofzo :P maar ik zal het wel erg door de war krijgen allemaal dus never mind.

Overal staan trouwens andere leverdata en op een pagina stond dat ze hem al eergisteren gingen leveren ;( Een harde struggle is dezen.
Amerika gebruikt CDMA als tegenhanger van GSM, WCDMA is een 3G techiniek waar CDMA een 2G techniek is.
pi_116940787
Als het ene sim-slot alleen 2100mHz heeft, kan je er dan nog wel mee bellen?
Ben nogal een leek op dit gebied :P

Kon het antwoord niet echt halen uit de vorige posts.
pi_116941116
Hier heb je wel een aardig overzicht welke providers op welke frequentie zitten met hun 3G netwerk.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_UMTS_networks
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:25:19 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116941682
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
Als het ene sim-slot alleen 2100mHz heeft, kan je er dan nog wel mee bellen?
Ben nogal een leek op dit gebied :P

Kon het antwoord niet echt halen uit de vorige posts.
Er zitten 2 slots in:
1 WCDMA + GSM
1 GSM

Dus ja dat gaat prima.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116942420
Dus dat met die frequenties is voor NL niet relevant?
Geen referral hier.
pi_116942468
Oke, thanks, weer wat geleerd :)
pi_116942567
Als ik het dus goed begrijp kan je nog steeds in nl overal bellen en internetten ook in zo goed als de rest van de eu maar is internet in bv de vs lastiger? en dan heb ik het natuurlijk over mobiel internet en niet over bv wifi en ook niet over bellen
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  dinsdag 18 september 2012 @ 17:52:23 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116942700
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef secondant het volgende:
Als ik het dus goed begrijp kan je nog steeds in nl overal bellen en internetten ook in zo goed als de rest van de eu maar is internet in bv de vs lastiger? en dan heb ik het natuurlijk over mobiel internet en niet over bv wifi en ook niet over bellen
In Amerika is het lastiger. Maar dat is daar altijd zo. T-mobile en Verzon hebben beiden andere frequenties bijvoorbeeld (daarom heeft elke provider daar vaak een eigen versie van een telefoon zoals de SII, etc)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116942800
hmm met die frequentie veranderingen vind ik ook kut..

straks kopen we allemaal een telefoon waarmee we niet eens kunnen 3g'en :P..

voorlopig laat ik hem nog zeker wel even staan tot midden oktober.. die tel komt vast ooit wel eens uit..:P

en die Newman N1 heeft een mindere batterij, maar is ook nog niet leverbaar naar mijn weten..
dus ook voor die zul je moeten wachten.. ken je net zo goed op de G3 nog even wachten :P
pi_116942864
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

In Amerika is het lastiger. Maar dat is daar altijd zo. T-mobile en Verzon hebben beiden andere frequenties bijvoorbeeld (daarom heeft elke provider daar vaak een eigen versie van een telefoon zoals de SII, etc)
maar de analyse klopt wel?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_116943218
Achja, ik laat hem ook nog even staan, misschien passen ze het later nog wel aan (denk het eigenlijk niet...) Zolang we er in NL geen last van hebben. Maar er is dus ook een (iets leukere) speculatie dat de licentie rond is, achja voor nu blijft het toch vooral gissen en de tijd zal het leren.
Al hoop ik stiekem dat die de 20e gewoon verstuurd word

Hier nog even wat informatie over de gebruikte frequenties (of hoe je dat ook schrijft :P):

http://maps.mobileworldli(...)05&cname=Netherlands
pi_116943555
Waarom wordt de productie uitgesteld door die licentierechten en niet alleen de verkoop?
pi_116943738
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom wordt de productie uitgesteld door die licentierechten en niet alleen de verkoop?
Dat begrijp ik ook niet helemaal, volgens mij gaat de productie gewoon door nu..
( mag hopen van wel, dan kunnen ze straks gewoon in grote aantallen naar de wholesalers gaan wanneer die licentie er is)
pi_116944222
Het is voor mij of deze of de One X, en aangezien ik voor het laatste voorlopig niet genoeg geld ga hebben dan word het wel de G3 :7
pi_116944580
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet helemaal, volgens mij gaat de productie gewoon door nu..
( mag hopen van wel, dan kunnen ze straks gewoon in grote aantallen naar de wholesalers gaan wanneer die licentie er is)
Daar hoop ik ook op. :) Welk datum gokken jullie dat jullie 'm binnen hebben? Ik gok 20 oktober. :P
pi_116944697
Is gizbeat.com een beetje betrouwbaar als bron?
http://gizbeat.com/618/update-on-jaiyu-jiayu-g3-and-g2/

EDIT:
Lightake (wel redelijk betrouwbaar als bron omdat ze contact hebben met Jiayu :D) meld:
The phone is pre-order item, the supplier is producing and will release it around October 1st.
  dinsdag 18 september 2012 @ 18:43:36 #93
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116944959
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef nodig het volgende:
Is gizbeat.com een beetje betrouwbaar als bron?
http://gizbeat.com/618/update-on-jaiyu-jiayu-g3-and-g2/
Dat wellicht/misscien etc is gewoon denken. Speculaties hebben we niks aan.
Even wachten tot Giz het bevestigd (en dan hopelijk met iets concreets ipv ik denk dat het nog een poos gaat duren voor ''outsiders'')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116945208
Heeft iemand hier al zelf een mailtje/telefoontje richting jaiyu er aan gewaagd?

rest = ongegronde speculaties :7
pi_116951527
pi_116954689
quote:
Hmm... had hem als gelijk aan de SII verwacht (6173 volgens de AnTuTu site).
Rooten en overklokken dan maar :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:26:50 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116954893
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:48 schreef LittleBuddha het volgende:
Heeft iemand hier al zelf een mailtje/telefoontje richting jaiyu er aan gewaagd?

rest = ongegronde speculaties :7
Dit, alleen nog even een cursus chinees volgen :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116955029
't Is wel een letdown dat het zo lang duurt allemaal en dat er geen info's zijn. Je weet niet hoe andere merken hun aankondigingen waarmaken, maar 't schiet als paddenstoelen uit de grond natuurlijk.

't Enige wat me dan nog bindt aan de G3 is de accu-capaciteit van 2750mAh en het feit dat dualcores nog goedkoop zijn en quadcores er wel aankomen, maar ook een prijskaartje met zich meebrengen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 18 september 2012 @ 21:36:10 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116955549
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef shiznuts het volgende:
't Is wel een letdown dat het zo lang duurt allemaal en dat er geen info's zijn. Je weet niet hoe andere merken hun aankondigingen waarmaken, maar 't schiet als paddenstoelen uit de grond natuurlijk.

't Enige wat me dan nog bindt aan de G3 is de accu-capaciteit van 2750mAh en het feit dat dualcores nog goedkoop zijn en quadcores er wel aankomen, maar ook een prijskaartje met zich meebrengen.
Bijna alle alternatieven hebben ook geen 720P scherm.

Daarnaast heeft de Newman N1 ook al vergelijkbare (vage) problemen, wellicht toch iets met stabiliteit/yields die toch niet goed genoeg zijn?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116961642
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 21:24 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Hmm... had hem als gelijk aan de SII verwacht (6173 volgens de AnTuTu site).
Rooten en overklokken dan maar :P
pin je niet vast op benchmark scores, dat zegt uit ervaring ook niet alles..
het kan maar zo zijn dat een schermresolutie een paar honderd punt scheelt etc..

daarnaast is deze foto al een poosje uit en dus wss nog niet met de laatste firmware van jiayu..
denk dat ze nog wel wat dingen aanpassen, dus mogelijk ook een hogere score :)
pi_116968679
Fastcardtech beweerd 500 pre-orders binnen te hebben en heeft het voor nu gesloten.

Dear customer :
The Scheduled pre-sale for 500 sets of Jiayu G3 has been completed pre-sold all till now, sorry to say that we have to close the Jiayu G3 Pre-Order Application today.
If we can get more for Jiayu G3 facotry or some buyer cancel the order during this time, we will re-open the "Pre-Order Application" again.
The latest news Jiayu G3 will be delivered in the first half of October :)
Till then ,we will update the product information and dispatch the package to all of you according to the preorder date.

Pandawill meld dit:
Not sure the exact time when have stock, we will propose a suitable solution as soon as possible. 09-15-2012

Lightake meld dit:
-The phone is pre-order item, the supplier is producing and will release it around October 1st.
-The phone is pre-order item, if you pay now, I am afraid that you need wait for a few days, the supplier is producing and inform us it will be released around October 1st.
-The phone will in stock around October 1st.

[ Bericht 8% gewijzigd door nodig op 19-09-2012 08:46:57 ]
pi_116969369
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 08:29 schreef nodig het volgende:
Fastcardtech beweerd 500 pre-orders binnen te hebben en heeft het voor nu gesloten.

Dear customer :
The Scheduled pre-sale for 500 sets of Jiayu G3 has been completed pre-sold all till now, sorry to say that we have to close the Jiayu G3 Pre-Order Application today.
If we can get more for Jiayu G3 facotry or some buyer cancel the order during this time, we will re-open the "Pre-Order Application" again.
The latest news Jiayu G3 will be delivered in the first half of October :)
Till then ,we will update the product information and dispatch the package to all of you according to the preorder date.

Pandawill meld dit:
Not sure the exact time when have stock, we will propose a suitable solution as soon as possible. 09-15-2012

Lightake meld dit:
-The phone is pre-order item, the supplier is producing and will release it around October 1st.
-The phone is pre-order item, if you pay now, I am afraid that you need wait for a few days, the supplier is producing and inform us it will be released around October 1st.
-The phone will in stock around October 1st.
Hmmm valt me toch nog mee hoeveel preorders er bij FCT zijn geplaats dan, maar 500 ..
ik had et toch enkele duizenden verwacht, gezien de comments en het feit dat FCT als 1 van de eerste, zoniet de eerste wholesaler was die hem had gelist!

nu dus maar hopen dat ze op 1 october stock hebben!
pi_116970669
De processor is volgens mij niet heel zuinig. ;(
pi_116976156
Is nu ook bestelbaar (pre-order) bij PriceAngels
http://www.priceangels.co(...)--Grey--s432680.html

zij vermelden "arrival-time: Sept.24"
pi_116976402
Hmmm,
quote:
Grand Total: $164,64 als je een 3%-coupon gebruikt (vond ik snel ff via retailmenot/tjoos).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116978619
@bartvangils, Dat zou heel mooi uitkomen. Misschien even een mailtje aan wagen hoe zeker ze daarvan zijn :)

Verder wat mij opviel: Op alle foto's van de zwart versie zie ik op de voorkant aan de onderkant van de telefoon geen Jiayu staan, wat bij de andere kleuren wel staat? Photoshop failure? Vind het wel mooi zulke glimmende letters :D
pi_116978722
Wel een hele goede Retail Price zeg... +-170.. toch vraag ik me af waar ze die 24Ste vandaan halen..

Zou wat zijn als ze hem goedkoper en sneller uitleveren dan Lightake :p al ben ik daar niet zo bang voor want die 24Ste word hem toch niet
pi_116978803
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:57 schreef tharonny het volgende:
@bartvangils, Dat zou heel mooi uitkomen. Misschien even een mailtje aan wagen hoe zeker ze daarvan zijn :)

Verder wat mij opviel: Op alle foto's van de zwart versie zie ik op de voorkant aan de onderkant van de telefoon geen Jiayu staan, wat bij de andere kleuren wel staat? Photoshop failure? Vind het wel mooi zulke glimmende letters :D
Letters staan op geen enkele versie, waar het wel op staat zijn oude concepten voor het ontwerp
pi_116978919
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

Letters staan op geen enkele versie, waar het wel op staat zijn oude concepten voor het ontwerp
Dan voel ik me toch genoodzaakt om m'n order te cancelen :')
pi_116979083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 13:59 schreef Downstar het volgende:
Wel een hele goede Retail Price zeg... +-170.. toch vraag ik me af waar ze die 24Ste vandaan halen..

Zou wat zijn als ze hem goedkoper en sneller uitleveren dan Lightake :p al ben ik daar niet zo bang voor want die 24Ste word hem toch niet
Misschien willen ze gewoon snel veel pre-orders binnenhalen. :P
pi_116984146
Gizbeat (weet niet of deze bron betrouwbaar is!!!!) meld:

JiaYu / JaiYu Updated G2 with mtk6577 Goes on Sale Today!
At 12 noon, the updated JiaYu g2 went officially on sale. The price is 599 yuan, and they should be shipping within 7 days. Excellent news, another mtk6577 with 1GB is on the table. Hopefully in the very near future JiaYu will release enough units to keep the masses supplied and happy.

http://gizbeat.com/652/ji(...)-goes-on-sale-today/
  woensdag 19 september 2012 @ 18:34:43 #112
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116991404
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 16:04 schreef nodig het volgende:
Gizbeat (weet niet of deze bron betrouwbaar is!!!!) meld:

JiaYu / JaiYu Updated G2 with mtk6577 Goes on Sale Today!
At 12 noon, the updated JiaYu g2 went officially on sale. The price is 599 yuan, and they should be shipping within 7 days. Excellent news, another mtk6577 with 1GB is on the table. Hopefully in the very near future JiaYu will release enough units to keep the masses supplied and happy.

http://gizbeat.com/652/ji(...)-goes-on-sale-today/
Maar we willen de g3. ;( :%
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116991948
quote:
11s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Maar we willen de g3. ;( :%
Klopt maar positief nieuws voor de G2s is ook (in zekere mate) positief voor de G3.
pi_116995405
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 18:46 schreef nodig het volgende:

[..]

Klopt maar positief nieuws voor de G2s is ook (in zekere mate) positief voor de G3.
in welke mate dan :') ?

dat ze dus wel de g2s kunnen verkopen maar niet de G3.. is gewoon kut..
hopelijk komt die G3 dan ook snel, want zoals ik heb gehoord is dus die licentie eral
pi_116995511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

in welke mate dan :') ?

dat ze dus wel de g2s kunnen verkopen maar niet de G3.. is gewoon kut..
hopelijk komt die G3 dan ook snel, want zoals ik heb gehoord is dus die licentie eral
Dat ze igg de G2S kunnen verkopen zegt al heel wat lijkt me, er zit bijvoorbeeld dezelfde processor in..
pi_116995699
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 19:57 schreef nodig het volgende:

[..]

Dat ze igg de G2S kunnen verkopen zegt al heel wat lijkt me, er zit bijvoorbeeld dezelfde processor in..
Tja, dat zegt mijn nog niks over de G3.., deze processor zit ook in tig andere smartphones en die kunnen ook gewoon worden verzonden.. komop Jiayu.. we willen eerst de G3 :D
pi_116995997
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 20:01 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tja, dat zegt mijn nog niks over de G3.., deze processor zit ook in tig andere smartphones en die kunnen ook gewoon worden verzonden.. komop Jiayu.. we willen eerst de G3 :D
Er was eerst een gerucht dat ze moeilijk aan die processor konden komen door de hoge vraag, al had gizchina al gemeld dat dit probleem verholpen was. Ikzelf verwacht dat als ze de G2s kunnen uitbrengen waarom niet de G3 er snel achteraan :D

quote:
The second problem we were made aware of was that MediaTek, the company behind the low-cost but powerful MT6577 CPU were running into shortages and Chinese phone makers were having trouble getting hold of them.

Still no JiaYu G3 news! How long are you willing to wait?

But, JiaYu came back that they were in fact getting the chips they needed even though they were paying a higher price to get them, and that CPU availability wouldn’t affect the G3′s launch date!
pi_117013490
Als het onderdeel voor de 3GS van mijn vrouw er eerder is dan dan er definitieve duidelijkheid van het verzenden van de G3, dan cancel ik de G3. Tis een leuk toestel, maar zo lang wachten vind ik niks.
Mocht ik er weer aan toe zijn dan betel ik hem wel weer opnieuw.
pi_117015816
De prijs bij priceangels is ook alweer bijgesteld :P van 170$ naar 186$..

nu nog even weten hoe ze bij die 24 september uit komen.. Lightake vermeld dat ze na die vakantie denken uit te leveren. Dan kan dus 1 oktober wel eens kloppen.
  donderdag 20 september 2012 @ 12:01:51 #120
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_117018576
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 08:41 schreef Nicap_tm het volgende:
Als het onderdeel voor de 3GS van mijn vrouw er eerder is dan dan er definitieve duidelijkheid van het verzenden van de G3, dan cancel ik de G3. Tis een leuk toestel, maar zo lang wachten vind ik niks.
Mocht ik er weer aan toe zijn dan betel ik hem wel weer opnieuw.
Als je er zo in staat, dan houdt sowieso niemand je tegen om de lokale phonehouse binnen te lopen. Ook al zijn ze op voorraad bij leverancier kan het nml nog even duren, aangezien het uit China moet komen. Is nogal ver weg, duurt meestal nogal even namelijk. :P oO<
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_117018852
Lightake heeft vandaag opnieuw bevestigd dat de voorraad voor het eind van de maand binnen moet zijn. Ik hoop dat ze het waar kunnen maken!
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117019240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:09 schreef ikbenik het volgende:
Lightake heeft vandaag opnieuw bevestigd dat de voorraad voor het eind van de maand binnen moet zijn. Ik hoop dat ze het waar kunnen maken!
quote:
[10:23:30] Ramon: But do you have some updated news about the G3?
[10:23:35] Ramon: when do u think it is in stock ?
[10:24:53] Jerry: as far as I know, it will be in stock when the Chinese national day was over in Oct.
[10:25:30] Ramon: so 7/8 oct ?
[10:25:43] Jerry: we have 8days in holiday from 1th-8th, Oct
Dat is de salesmanager.. hij denk dus 1 oktober, maar das dus in de vakantie daar, dus pas na de vakantie word alles hervat..

Daarnaast heb ik Priceangels ook gevraagd, he ze bij 24 september komen en of ze het 100% zeker weten. Dit bevestigden ze.. ik heb ze vervolgens uitgelegd met de delay etc die is ontstaan bij de productie van deze telefoon. Toch houden ze vast dat ze hem gewoon kunnen leveren..

quote:
5:01:28 AM: Alice:
Yes, this is a new arrival, we can get it soon

5:01:28 AM: Downstar:
i know but i also know Jiayu

5:01:28 AM: Downstar:
has lot of delays

5:01:28 AM: Downstar:
and its not sure when the G3 will come in stock so

5:01:28 AM: Downstar:
thats why i dont think its the 24th of september in stock

5:01:28 AM: Alice:
hmm, normally new arrivals will restock very soon. please dont worry.

5:01:28 AM: Downstar:
yeah but

5:01:28 AM: Downstar:
where did you got the 24 september from ??

5:01:28 AM: Downstar:
did Jiayu confirmed this ?

5:01:28 AM: Alice:
Jiayu ?

5:01:28 AM: Downstar:
JIAYU is the manufacture of the G3 cellphone

5:01:49 AM: Alice:
ok, yes, we could get it within 3 days. So if you could place order now, we could get it tomorrow from the supplier.

5:05:10 AM: Downstar:
so tomorrow you can have stock ?

5:05:58 AM: Alice:
No, yes, right, tomorrow afternoon they can get it restock and will be sent it out the day after tomorrow.

5:06:40 AM: Downstar:
restock???

5:06:48 AM: Downstar:
its never been in stock !

5:06:51 AM: Downstar:
its a new product

5:06:58 AM: Downstar:
so why saying restock ?

5:07:03 AM: Alice:
why you said that?

5:07:34 AM: Alice:
I mean we could get it from the market for youtomorrow if you place order now.

5:07:49 AM: Downstar:
but thats the problem alice..

5:07:51 AM: Downstar:
this product..

5:07:57 AM: Downstar:
is not in market yet!!

5:08:01 AM: Downstar:
its not even released!

5:08:10 AM: Alice:


5:08:29 AM: Downstar:
this product must be still shipped by Jiayu

5:08:38 AM: Downstar:
and jiayu told

5:08:49 AM: Downstar:
that they can shipout orders likely on

5:08:53 AM: Downstar:
1th octover

5:08:57 AM: Alice:
In this case, i am afraid that this item is not original.

5:09:15 AM: Downstar:
so i dont understand why Priceangels say it is

5:09:22 AM: Downstar:
on24 september

5:10:11 AM: Alice:
then it must be a high quality repica.

5:12:30 AM: Downstar:
LOL

5:12:32 AM: Downstar:
no

5:12:37 AM: Downstar:
this is a chinese phone...

5:12:44 AM: Downstar:
it not replica now

5:13:02 AM: Alice:


5:13:04 AM: Downstar:
Jiayu is not a big phone company

5:13:15 AM: Downstar:
so there will be no replicas from this brand

5:13:38 AM: Alice:
oh, thank you for explain it for me.

5:14:10 AM: Downstar:
check this

5:14:10 AM: Downstar:
http://www.gizchina.com/2(...)you-willing-to-wait/

5:14:12 AM: Alice:
In this case, it is Chinese Phone and Jiayu will be replicas

5:14:15 AM: Alice:


5:14:24 AM: Downstar:
its news about the G3

5:14:29 AM: Downstar:
its still not on market so

5:15:20 AM: Downstar:
you can read chinese right? see this: http://mtksj.com/html/MTKshoujizixun/1323.html

5:15:25 AM: Alice:
you are right. i just check the link.

5:15:44 AM: Alice:
yes.

5:15:54 AM: Downstar:
they not have a network license yet, so they can not sell out the phone in china.

5:17:53 AM: Alice:
right

5:19:37 AM: Downstar:
you read the article in chinese ?

5:20:04 AM: Alice:
Yes, i could read

5:20:12 AM: Downstar:
the product has lot of delays

5:20:21 AM: Downstar:
and there is still no news that jiayu shipped out

5:20:44 AM: Downstar:
i dont think priceangles can get it. stock on : 24 september

5:22:33 AM: Alice:
hmm, that is right. But i dont know why they confirm it could be restock. let me double confirm again.

5:24:36 AM: Downstar:
oke

5:24:39 AM: Downstar:
check that please

5:24:45 AM: Downstar:
thank you alice

5:25:05 AM: Alice:
ok.

5:32:35 AM: Alice:
yes, they confirm the items could be on stock 24 september

5:33:23 AM: Alice:
I have double confirmed.

5:44:58 AM: Downstar:
very strange!

5:45:03 AM: Downstar:
i cant believe it

5:45:36 AM: Alice:
:)

5:45:48 AM: Alice:
nothing is impossible.

6:01:41 AM: Downstar:
yeah but it it strange

6:01:56 AM: Downstar:
the product is not on the market yet....
vooral het No,yes gedeelte bij de vraag of ze het in voorraad kunnen hebben morgen _O- _O-
pi_117019321
Kwestie van geduld dus :P.

En vertrouwen :')
Geen referral hier.
pi_117019339
Haha, geweldig. _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117019572
Daarnaast is einde van de maand bijna gelijk aan begin van een nieuwe maand :P
dus die end of the month kan ook best voor die chineze 1 oktober zijn..

1 oktober is lightake gesloten, dus zal wel rond 10 oktober zijn :P
pi_117019775
Eind van de maand betekent dus half oktober? Wel vervelend. Ik heb al eerder bij Chinese webshops besteld, maar nog nooit zo'n groot bedrag. En de eerste keer dat ik zoveel uitgeef, moet ik extra veel geduld hebben... Misschien moet ik maar wat extra afleiding gaan zoeken ;)
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  donderdag 20 september 2012 @ 14:17:34 #127
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117023339
Nice, duidelijk verschil.
Geen referral hier.
pi_117030034
Mooi nieuw scherm erin ^O^
Maar er was al een batch van 5000 G3's klaar om uitgegeven te worden, betekend dat dat de mensen die als eerst gepreorderd hebben een pre-productie scherm krijgen?
pi_117030484
Mooi nieuws, ik denk dus dat ik met een beetje geluk mijn G3 dus eind oktober kan verwachten!
  donderdag 20 september 2012 @ 18:12:44 #131
349273 jeezz
wat een ellende !
pi_117032060
Niet om mensen te stuipen, maar dit lijkt mij een geniaal oplichtingscheme... even Antoinette bellen... :) betalen en fluiten naar die chinezen (en je telefoon) !
  donderdag 20 september 2012 @ 18:17:14 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117032219
quote:
10s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef jeezz het volgende:
Niet om mensen te stuipen, maar dit lijkt mij een geniaal oplichtingscheme... even Antoinette bellen... :) betalen en fluiten naar die chinezen (en je telefoon) !
Gelukkig doen sommige mensen wel wat meer research voordat ze wat roepen :*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 20 september 2012 @ 18:19:16 #133
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117032299
quote:
16s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gelukkig doen sommige mensen wel wat meer research voordat ze wat roepen :*
Bangmakerij zonder gefundeerde basis...

Heeftie nou speciaal een account aangemaakt voor die éne post? :')
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117032424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 12:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Dat is de salesmanager.. hij denk dus 1 oktober, maar das dus in de vakantie daar, dus pas na de vakantie word alles hervat..

Daarnaast heb ik Priceangels ook gevraagd, he ze bij 24 september komen en of ze het 100% zeker weten. Dit bevestigden ze.. ik heb ze vervolgens uitgelegd met de delay etc die is ontstaan bij de productie van deze telefoon. Toch houden ze vast dat ze hem gewoon kunnen leveren..

[..]

vooral het No,yes gedeelte bij de vraag of ze het in voorraad kunnen hebben morgen _O- _O-
Hahaha, geniaal. _O-
pi_117036711
Dan heb ik hem dus niet voor mijn verjaardag.. mooi kut :+
pi_117037025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hahaha, geniaal. _O-
we lachen allemaal wel, maar straks hebben ze hem echt morgen..
en moeten wij nog wachten tot lightake ze krijgt haha :P

Ja lekkere oplichting dit, ik en robert zitten stiekem achter de website; www.lightake.com
we zitten nu lekker aan de kust in een warm land, genieten wel van onze G3's die wij natuurlijk al 3 maand in bezit hebben!

en idd, een account aanmaken voor z'n post :') ..

We hebben juist lightake gekozen omdat deze zeer betrouwbaar is als het gaat om levering van producten en correctheid van informatie etc.. ook waren ze niet te beroerd om voor ons FOK members een mooie prijs neer te zetten.. daarnaast heb je nog tot +- 15 oktober ofzo paypal kopersbescherming..
pi_117037146
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef nodig het volgende:
Mooi nieuw scherm erin ^O^
Maar er was al een batch van 5000 G3's klaar om uitgegeven te worden, betekend dat dat de mensen die als eerst gepreorderd hebben een pre-productie scherm krijgen?
Hmm nouja ik denk dat er in die 5000 telefoons al een nieuw scherm zit, dat gedoe met die schermen is al een poosje bekend.. dus ik neem aan dat dit al gefixt is in die productie voor die 5000 stuks..

daarnaast die 5000 stuks gaan gewoon direct naar de preorder mensen in china, daarbij zit lightake als het goed is niet eens bij.. dus lightake krijgt dan sws een andere batch dan die 5000 preorders krijgen..

ik vind het scherm er ook wel beter uit zien, toch vind ik te overbright niet mooi..
en het is hoe dan ook gewoon niet goed te zien in deze foto's.. zoiets moet je in reallife zien..



zo vind ik namelijk de iconen op het verbeterde scherm, er minder goed uit zien dan op het eerdere scherm.. die 'nieuwe' iconen zien er flets uit.. en er ontbreekt wat contrast.. maar dit komt wss gewoonweg door de foto en hoe het licht erin valt..
pi_117039006
even voor alle mensen die iets zoeken voor in de tussentijd: Telfort heeft volgens mij nu een geniale actie voor ons. Via http://shop.telfort.nl/cadeausim/ kan je een simkaart bestellen voor 0 euro met daarop gratis de bundel onderling bellen naar Telfort klanten. Je kan er voor kiezen om andere bundels toe te voegen (bijvoorbeeld internet of belmenuten) maar je kan hem natuurlijk ook als tweede simkaart in je Jiayu stoppen :) En laat nu net mijn broertje, ouders en vriendin een Telfort abbo hebben.... Ik bel die dus voortaan lekker gratis via de tweede sim en haal wel een goedkoop sim-only abbo bij een andere provider voor de eerste sim
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
pi_117039698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef secondant het volgende:
even voor alle mensen die iets zoeken voor in de tussentijd: Telfort heeft volgens mij nu een geniale actie voor ons. Via http://shop.telfort.nl/cadeausim/ kan je een simkaart bestellen voor 0 euro met daarop gratis de bundel onderling bellen naar Telfort klanten. Je kan er voor kiezen om andere bundels toe te voegen (bijvoorbeeld internet of belmenuten) maar je kan hem natuurlijk ook als tweede simkaart in je Jiayu stoppen :) En laat nu net mijn broertje, ouders en vriendin een Telfort abbo hebben.... Ik bel die dus voortaan lekker gratis via de tweede sim en haal wel een goedkoop sim-only abbo bij een andere provider voor de eerste sim
Moet ik hier eerst mijn hele familie overtuigen om naar Telfort over te stappen :P (moet niet zo heel moeilijk zijn, iedereen gebruikt hier nog prepaid)
pi_117039951
Nou, ik hoor nu ook bij de pre-order familie :)
Ben voor een zwarte gegaan, en meteen weer allerlei troep er bij besteld. Stomme Chinese websites :(
Weet iemand of dat wel meteen verzonden wordt en de G3 later, of wachten ze tot alles compleet is?

Was al wat langer aan het kijken naar een nieuwe telefoon, m'n HTC Desire begint na 2,5 jaar toch echt op te raken. Had er eigenlijk alleen geen geld voor over en wilde niet op specificaties inleveren. Dan is de G3 natuurlijk ideaal. Heb er zin in :)

PS: Niet echt een nieuw lid, kwam hier tien jaar geleden ook, maar alle accountinformatie van destijds verloren... |-)
pi_117040800
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Melkunie het volgende:
Nou, ik hoor nu ook bij de pre-order familie :)
Ben voor een zwarte gegaan, en meteen weer allerlei troep er bij besteld. Stomme Chinese websites :(
Weet iemand of dat wel meteen verzonden wordt en de G3 later, of wachten ze tot alles compleet is?

Was al wat langer aan het kijken naar een nieuwe telefoon, m'n HTC Desire begint na 2,5 jaar toch echt op te raken. Had er eigenlijk alleen geen geld voor over en wilde niet op specificaties inleveren. Dan is de G3 natuurlijk ideaal. Heb er zin in :)

PS: Niet echt een nieuw lid, kwam hier tien jaar geleden ook, maar alle accountinformatie van destijds verloren... |-)
Word denk ik gelijk met de G3 meeverzonden, heb een us naar eu plug meebesteld en daar staat geen andere status dan de G3 ofzo bij ;)
pi_117041759
als het echt om meerdere producten gaat, kun je best lightake even mailen om de order te splitsen om dus een deel van die bestelling al te verzenden..
pi_117042169
Mailtje van Lightake gehad met die code gewoon erin :').

Gewone nieuwsbrief dus.
Geen referral hier.
pi_117042205
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mailtje van Lightake gehad met die code gewoon erin :').

Gewone nieuwsbrief dus.
Oh god. FOK! krijgt internationale faam.
pi_117042469
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mailtje van Lightake gehad met die code gewoon erin :').

Gewone nieuwsbrief dus.
Haha, achja de FOK!kers staan bovenaan de lijst :D
btw, dat Telfort is nog best intressant. Stel ik neem hem met 500mb internet in de maand kost me dat ¤10 p. maand (bellen/smsen 20c min/sms, of evt extra bundel 150min=¤4 en 100sms=¤1 daarvoor nemen) en kan ik dus gratis naar Telfort gebruikers bellen ^O^ Het enigste nadeel is dan dat je aan een 2jaars abonnement vast zit.
pi_117042527
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef nodig het volgende:

[..]

Haha, achja de FOK!kers staan bovenaan de lijst :D
btw, dat Telfort is nog best intressant. Stel ik neem hem met 500mb internet in de maand kost me dat ¤10 p. maand (bellen/smsen 20c min/sms, of evt extra bundel 150min=¤4 en 100sms=¤1 daarvoor nemen) en kan ik dus gratis naar Telfort gebruikers bellen ^O^ Het enigste nadeel is dan dat je aan een 2jaars abonnement vast zit.
Kijk dan eens bij Simyo.
Geen referral hier.
pi_117043068
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Kijk dan eens bij Simyo.
Had ik al gedaan is iets duurder ;)
Met 500mb ben je verplicht ook 60 min/sms af te nemen (wat trouwens nog niet eens een verkeerd aantal is naar mijn behoefte). Zit je aan de 14 euro per maand (eerste paar maanden wel korting) Hier is het buiten de bundel wel 30c ipv 20c bij telfort. Ook aansluitkosten van 15¤. Bij Simyo is het echter wel maandelijks opzegbaar/aanpasbaar. Eigenlijk is Simyo ook nog best interessant (misschien stiekem nog wel interessanter door het maandelijkse opzegbaar/aanpasbaar) :D Maar eerst wachten tot ik mijn G3 heb :P
pi_117043111
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Had ik al gedaan is iets duurder ;)
Met 500mb ben je verplicht ook 60 min/sms af te nemen (wat trouwens nog niet eens een verkeerd aantal is naar mijn behoefte). Zit je aan de 14 euro per maand (eerste paar maanden wel korting) Hier is het buiten de bundel wel 30c ipv 20c bij telfort. Ook aansluitkosten van 15¤. Bij Simyo is het echter wel maandelijks opzegbaar/aanpasbaar. Eigenlijk is Simyo ook nog best interessant (misschien stiekem nog wel interessanter door het maandelijkse opzegbaar/aanpasbaar) :D Maar eerst wachten tot ik mijn G3 heb :P
En het goede netwerk van KPN

/edit: Oh wacht, Telfort is van KPN :').
Geen referral hier.
pi_117043652
Hollands Nieuwe is ook aan te raden. Vodafone Netwerk (dochter) en zeer goedkoop. 275 mb/sms/min + 500mb voor 10,25.

Maar goed, on topic. Wie is het wachten al zat? :P
pi_117043714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

En het goede netwerk van KPN

/edit: Oh wacht, Telfort is van KPN :').
Dacht al ;)

Nu maar eens de kosten van Hollands Nieuwe uitpluizen.
En maar weer on-topic :P Ben het wachten nog niet zat, als ik hem voor november binnen heb is het toppie

EDIT: Hollands Nieuwe is duuuur. ¤20,50 nadat die onduidelijke kortingen zijn afgelopen ipv die 10,25 die jij meld. Met korting kom ik alsnog op 14,25 (voor de eerste 2 jaar). Of heb jij hem in een goeie tijd gekocht ofzo ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door nodig op 20-09-2012 21:54:32 ]
pi_117044272
Misschien maar gelijk wat vuurwerk mee bestellen ;) Just in case het eind december wordt haha.

Ik had inderdaad zo'n sim uit zo'n automaat met korting. Maar je zou eens moeten kijken naar sim only (1 of 2 jarig) met telefoon. Telefoon gelijk verkopen. Via telecomvergelijker kun je contact opnemen met een vrouw (lian of zo, ben ff 'r naam kwijt) en die geeft je vaak nog goeie deals. Extra korting bovenop de huidige aanbiedingen.
pi_117045902
Ik betaal +- 16 euro voor 1 GB internet en 250 belminuten/sms bij simyo ( KPN )
voorheen betaalde ik maar 12 euro ofzo met korting :P

Ik denk dat lightake nu pas inziet hoe gewild deze telefoon is, en hopen door de prijs aantrekkelijk te maken dat ze veel klanten van concurrenten afpakken..

Jerry salesmanager kwam (eer)gister al met het bericht dat hij had gehoord dat ze bij priceangels ook de G3 verzonden en voor de prijs 170$ en met eventuele korting nog goedkoper... ik denk dat lightake daarom nu gauw onze actie aan iedereen openbaar maakt..

maar deze actie was dus typische voor FOK members gemaakt en was ook maar een aantal maal beschikbaar.

ik ben het wachten wel zat, maar niet zat dat ik hem cancel :P...
waar vind ik een telefoon met deze specs voor de prijs van +-130 euro...

juist nergens (nog) :), zelfs andere chinese telefoon bieden ze nog niet voor deze prijzen aan..
pi_117046196
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Downstar het volgende:
ik ben het wachten wel zat, maar niet zat dat ik hem cancel :P...
waar vind ik een telefoon met deze specs voor de prijs van +-130 euro...

juist nergens (nog) :), zelfs andere chinese telefoon bieden ze nog niet voor deze prijzen aan..
Heb je helemaal gelijk in. We drinken er nog eentj... uh een paar flessen op en dan zien we wel weer verder ;)
pi_117049679
Zouden we dan niet gewoon cancelen en opnieuw bestellen? (om de ene reden dat je paypal claim datum verschuift, en 2 omdat de dollar een stukje voordeliger is?)

Gewoon een denkoefening, kan helemaal mis zijn op dit uur van de dag..
pi_117049800
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 23:30 schreef mathske1 het volgende:
Zouden we dan niet gewoon cancelen en opnieuw bestellen? (om de ene reden dat je paypal claim datum verschuift, en 2 omdat de dollar een stukje voordeliger is?)

Gewoon een denkoefening, kan helemaal mis zijn op dit uur van de dag..
De paypal claim tijd loop tot sws 15 oktober ofzo geloof ik..
en maakt jou echt die 3 euro winst uit, om daarvoor weer achter aan de rij aan te sluiten?

wie het eerst komt wie het eest maalt geld ook voor deze preorder list
pi_117051306
Poll: Welke kleur heb je besteld?
Grijs
Zilver
Zwart
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Het staat vast dat ik er eentje ga bestellen, maar welke kleur? * Joosie200 mompelt iets over first world problems... Maar zoiets vraagt om een poll. Grijs, zilver of zwart. Verrekte keuzes ook altijd :o
mag het weten
  vrijdag 21 september 2012 @ 00:04:45 #157
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117051360
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:03 schreef Joosie200 het volgende:
Poll: Welke kleur heb je besteld?
Grijs
Zilver
Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Het staat vast dat ik er eentje ga bestellen, maar welke kleur? * Joosie200 mompelt iets over first world problems... Maar zoiets vraagt om een poll. Grijs, zilver of zwart. Verrekte keuzes ook altijd :o
Waar is de optie van elke kleur 1 :@
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 21 september 2012 @ 00:06:11 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117051423
Once you go black... ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117051472
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar is de optie van elke kleur 1 :@
:+ Daar had ik geen rekening mee gehouden! Wel handig, want de overige twee raak je altijd wel kwijt en zo kun je pas goed beoordelen hoe de kleur in het echt is :)

edit: blijf de oreo versie toch het sjiekst vinden. Combi van zilver/zwart of zilver/grijs ftw!
mag het weten
pi_117051617
Ik heb een zwarte besteld.. vind ik wel de mooiste die er bij zit..
toch maar het me niet uit welke ik zou krijgen.. al vind ik grijs dan toch weer wat mooier dan zilver :P
  vrijdag 21 september 2012 @ 10:33:51 #161
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117056151
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 00:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

:+ Daar had ik geen rekening mee gehouden! Wel handig, want de overige twee raak je altijd wel kwijt en zo kun je pas goed beoordelen hoe de kleur in het echt is :)

edit: blijf de oreo versie toch het sjiekst vinden. Combi van zilver/zwart of zilver/grijs ftw!
Twee phones bestellen, frontje en achterkantje uitwisselen .. dan heb je ook Oreo? ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117056751
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Twee phones bestellen, frontje en achterkantje uitwisselen .. dan heb je ook Oreo? ;)
Misschien worden er binnenkort ook wel frontjes gemaakt die je los kan kopen. Je kan ook frontjes ruilen met andere bezitters.

Ik heb voor grijs gekozen. Wit wil ik sowieso niet. Wit moet mooi wit zijn en blijven. Een klein krasje of een vuiltje zie je bij wit eerder zitten dan bij grijs/zwart. Zwart lijkt mij beetje saai, dus maar voor grijs gekozen. Het is natuurlijk lastig te bepalen hoe mooi die is aan de hand van foto's, die vaak bewerkt zijn met extra glans oid.
pi_117057369
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 10:56 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Misschien worden er binnenkort ook wel frontjes gemaakt die je los kan kopen. Je kan ook frontjes ruilen met andere bezitters.

Ik heb voor grijs gekozen. Wit wil ik sowieso niet. Wit moet mooi wit zijn en blijven. Een klein krasje of een vuiltje zie je bij wit eerder zitten dan bij grijs/zwart. Zwart lijkt mij beetje saai, dus maar voor grijs gekozen. Het is natuurlijk lastig te bepalen hoe mooi die is aan de hand van foto's, die vaak bewerkt zijn met extra glans oid.
Frontjes verwisselen lijkt mij niet veel waard, je voorkant is dan nog steeds de originele kleur..

WIT? wit is er niet eens :P.. grijs/zwart/zilver.. zwart is gewoon classic en zakelijk :D
pi_117057536
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Frontjes verwisselen lijkt mij niet veel waard, je voorkant is dan nog steeds de originele kleur..

WIT? wit is er niet eens :P.. grijs/zwart/zilver.. zwart is gewoon classic en zakelijk :D
Dat is waar. Maar dan heb je een mix van kleurtjes, dat is toch wat die wilde?

Op deze foto vond ik zilver erg op wit lijken. Ik bedoel inderdaad zilver.
pi_117057615
Ik heb 2 zwarte besteld (kan helaas maar 1x stemmen). Misschien nog een 3e voor mijn zwager, maar die heeft zelf nog twijfels.
pi_117057723
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef FreaZ het volgende:
Hollands Nieuwe is ook aan te raden. Vodafone Netwerk (dochter) en zeer goedkoop. 275 mb/sms/min + 500mb voor 10,25.

Maar goed, on topic. Wie is het wachten al zat? :P
Haha, briljant. Vodaphone wilde me een abbo aansmeren (simonly ook) met 125min, 500mb en dan voor fucking ¤20!
Ja menjeer, maar dan kunt u gratis naar Vodaphoneklanten bellen! :')
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_117062260
Oeps, ondertussen nog steeds niet besteld :).
Werken die coupons nog? :O.

En, midden oktober haalbaar?
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:17:34 #168
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117064072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:34 schreef jonasr het volgende:
Oeps, ondertussen nog steeds niet besteld :).
Werken die coupons nog? :O.

En, midden oktober haalbaar?
Coupons werken nog, en over de levertijd is op dit moment niet bekend.. niets echt 100% concreets.
Maar ik zou zeggen midden oktober is haalbaar.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_117066184
Mm ik stel me ergens toch vragen bij de steeds 'vertragings"-manouvers.
Zou er nu iets mis zijn of wacht men echt enkel op die licentie?
In het laatste geval zou je toch verwachten dat ze vol aan het produceren zijn...
Of gaat men wachten wat de eerste batch opbrengt om zo met dat geld te beginnen aan de 2de...
Ik vind het toch allemaal wat vaag.

Maar de G3 blijft toch ver uit de goedkoopste voor die specs dus, blijven we maar wachten ;D.
pi_117067302
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 15:15 schreef jonasr het volgende:
Mm ik stel me ergens toch vragen bij de steeds 'vertragings"-manouvers.
Zou er nu iets mis zijn of wacht men echt enkel op die licentie?
In het laatste geval zou je toch verwachten dat ze vol aan het produceren zijn...
Of gaat men wachten wat de eerste batch opbrengt om zo met dat geld te beginnen aan de 2de...
Ik vind het toch allemaal wat vaag.

Maar de G3 blijft toch ver uit de goedkoopste voor die specs dus, blijven we maar wachten ;D.
Het is gewoon zo dat chinese smartphone makers met uitzondering van de Xaomi ofzo .. enorm slecht in plannen zijn, vaak worden dus ook al de eerste design van een telefoon 'expres' gelekt..

mensen happen hier dan op en verzinnen er zelf geruchten bij, echter veranderd er in de periode van de eerste lek foto tot aan het definitieve model nog zoooooveeel.. dat het gewoonweg niet bij te houden is.. Daarnaast heeft jiayu zelf nooit bevestigd wanneer er een officiele launch zou zijn..
het zijn allemaal geruchten, net zoals dat 1 oktober.. dat kan dus mogelijk helemaal niet waar zijn..

hier nog een artikeltje over de vertraging en andere ergenissen bij chinese smartphones:

http://www.gizchina.com/2(...)nds-will-stop-doing/
pi_117074734
Een vraag aan de mensen die al langer in het buitenland bestellen.. Is het normaal dat Paypal geld vasthoud nadat de shop het terugstort? Ik had namelijk mn G3 gecanceld om een andere kleur te kopen. Binnen een dag had ik van paypal bericht dat het geld terugbetaald was. Echter, ik heb het nog niet gekregen en op paypal is te zien dat het woord onbepaalde tijd wordt vastgehouden.. Wat kan er aan de hand zijn? (Dit is al 1-2 weken zo).
pi_117074914
Ah, episch. Zojuist gekregen nu ik weer kijk. Voortaan eerst even kijken dus. :) (elke dag gekeken muv vandaag). Toch rest de vraag waarom ze (Paypal) dit doen. En lightake verdient wel respect om als chinese shop binnen een dag na een support mailtje het geld terug te storten. :)
pi_117075236
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 18:07 schreef dramatic het volgende:
Ah, episch. Zojuist gekregen nu ik weer kijk. Voortaan eerst even kijken dus. :) (elke dag gekeken muv vandaag). Toch rest de vraag waarom ze (Paypal) dit doen. En lightake verdient wel respect om als chinese shop binnen een dag na een support mailtje het geld terug te storten. :)
kijk.., gelijk even een goed bericht voor mensen die bang zijn dat lightake na het verstrijken van de claim van paypal bijvoorbeeld het geld houden.. en dat ze hun geld dus nooit meer weer zien.. lightake heeft wel een goede service :)
pi_117079157
Als ze losse covers gaan verkopen, dan kun je met de zilveren versie er een Oreo van maken ja. Als je namelijk gaat vergelijken dan zie je dezelfde grijze kleur die onderbroken wordt door de zwarte rand v/h scherm, maar aan de onderkant zit dan een zwarte backcover. En als ik dan de zilveren versie van de zijkant bekijk, vind ik dat kleurverloop best wel lelijk. Donkergrijs + zwarte rand v/h scherm aan de bovenkant en de rest is zilver. Terwijl het bij de grijze versie puur grijs/donker zilver is met de zwarte rand v/h scherm.

Zo bezien valt de zilveren variant af, want ik denk niet dat je snel losse covers zult aantreffen op ebay. Zwart is zo zwart en dus de standaard. Kortom: denk dat ik de grijze maar ga bestellen :) Tot zover mijn fwp :') [/kleuranalyse]
mag het weten
  vrijdag 21 september 2012 @ 23:38:56 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117097131
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Coupons werken nog, en over de levertijd is op dit moment niet bekend.. niets echt 100% concreets.
Maar ik zou zeggen midden oktober is haalbaar.
Stiekem hoop ik gewoon op 24 september zoals PA aangeeft :P
SPOILER: Speltip 13
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:20:35 #176
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117107711
Mn zusje heeft besloten dat ze alsnog liever de G3 wil, iemand die nog een coupon heeft ? ^O^
Koekje d'r bij?
pi_117107775
Kun je gewoon bij priceangels halen. Algemene coupon kun je wel vinden op www.retailmenot.com . ;)
Mocht je ook bij LT willen bestellen... PM ff richting Downstar/RobertNL.

@ covers/Oreo-verhaal. Ik denk dat de voorkant te verwisselen valt. Alleen het plastic achterkantje.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2012 @ 10:42:57 #178
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117108077
Even volgen c_/
Heb nu een Galaxy S sinds twee jaar, en de specs van deze zien er goed uit voor de prijs ^O^
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:36:29 #179
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_117109132
Plus dat ik daarbij hard durf te betwijfelen of er veel accessoires uitkomen. Chinezen hebben er meer baat bij dat ze zo snel mogelijk zo veel mogelijk modellen op de markt pushen dan accessoires. Valt meer aan te verdienen lijkt mij.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:47:16 #180
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117109366
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:25 schreef shiznuts het volgende:
Kun je gewoon bij priceangels halen. Algemene coupon kun je wel vinden op www.retailmenot.com . ;)
Mocht je ook bij LT willen bestellen... PM ff richting Downstar/RobertNL.

@ covers/Oreo-verhaal. Ik denk dat de voorkant te verwisselen valt. Alleen het plastic achterkantje.
Priceangels heeft de weer prijs verhoogd :o! ;)

quote:
11s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef neo2000 het volgende:
Plus dat ik daarbij hard durf te betwijfelen of er veel accessoires uitkomen. Chinezen hebben er meer baat bij dat ze zo snel mogelijk zo veel mogelijk modellen op de markt pushen dan accessoires. Valt meer aan te verdienen lijkt mij.
Bij de G2 waren wel enige accesoires te krijgen. Daarnaast heeft hij wel een redelijk courante maat dus een algemene auto houder etc zal ook wel te vinden zijn.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117109423
Ach so. :P

Ben toch niet zo van de accessoires. Grappig genoeg heb ik er een hoesje omzitten. Ben eigenlijk niet zo van de felle kleurtjes en accessoires maar om een of andere reden vind ik die felgele cover wel wat hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117109669
Zo, zilveren versie besteld :) Ga toch Ebay op den duur in de gaten houden voor losse zwarte backcovers voor een DIY-Jiayu-G3-oreo 8-) Deze foto's van zilver en deze foto's van de grijze variant hebben mij doen besluiten toch te opteren voor een zilveren G3. Want van de voorkant hebben ze (zo lijkt het) nagenoeg dezelfde kleur grijs. Maar de achterkant vind ik in zilver mooier en in grijs wat suf ogen. And now we wait ey? :z Zal met registered air mail wel tot 11 november o.i.d. duren alvorens ik hem in de vingers heb. Tenminste, dat is als ik er van uit ga dat Lightake per 10-10 de boel gaat versturen. En ach, anders is het een mooi Sinterklaas cadeau :') (wel wat vroeg om nu al te bestellen maar lekker belangrijk)
mag het weten
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2012 @ 12:51:14 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117111258
Hoe verhoudt een IPS HD scherm tot bijvoorbeeld Amoled of Super Amoled en weet ik veel wat voor namen ze nog meer hebben..
pi_117111473
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117111675
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
Dat heeft mijn iPhone zelfs.
Geen referral hier.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2012 @ 13:08:01 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117111763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
Mijn huidige SGS heeft een Super AMOLED, zal dat wel een vooruitgang zijn?
pi_117111815
Qua telefoon jazeker... qua schermtechnologie betwijfel ik het. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:33:50 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117112612
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:
Qua telefoon jazeker... qua schermtechnologie betwijfel ik het. ;)
De resolutie maakt een hoop goed ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117115367
Dat zijn gewoonweg toch eigen labels?

dat amoled is van samsung toch? retina van iphone? allemaal zijn het wel redelijke schermen..
IPS staat bekend om goede kleur waargaven, en zoals robert al zegt maar de resolutie wss ook een hoop goed al qua scherm :)
pi_117116134
amoled en IPS zijn technieken en retina is een salesterm zo ver ik weet :P
pi_117116535
Retina slaat alleen op de pixeldichtheid.

Die is op de Jiayu ongeveer gelijk aan de iPhone.
Geen referral hier.
pi_117121597
Bij lightake staat hij nu op "in stock".
pi_117121667
Stond 'ie al. De pre-order is 'In Stock', dat betekent dat je hem kunt pre-orderen, niet dat de telefoon op voorraad is. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117121794
hij staat in stock, omdat anders de label OUT OF STOCK er staat en hij niet meer via het systeem van lightake te bestellen is
pi_117129618
Ahaa. Sorry mijn fout :@
pi_117149694
Hopen dat die over een weekje verstuurd is door lightake, hoe zat het met de vakantie van die chinezen, was dat 1 tot 7 oktober ofzo?
pi_117152846
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef nodig het volgende:
Hopen dat die over een weekje verstuurd is door lightake, hoe zat het met de vakantie van die chinezen, was dat 1 tot 7 oktober ofzo?
ja, en de geruchten gaan dat hij 1 october in stock komt.. oftwel 1 october zal hij er wel weer niet zijn,
en dan zeggen ze ja 'holiday sorry...' en hebben ze dus weer een extra weekje speling..

hopelijk is bovenstaande niet waar, en word hij dus nog voor de vakantie verzonden, al denk ik dat dat niet gebeurd helaas :(

Morgen trouwens ook even peilen bij priceangels, die zouden de G3 24ste zeker weten in stock te hebben... 8)7
pi_117153350
Daarnaast is het aardig rustig met updates, ene kant wel goed.. want zo word er dus ook geen delay weer aangekondigd of problemen qua hardware..

mogelijk dus dat ze nu gewoon aan het produceren zijn van genoeg G3's om aan de wholesalers uit te leveren O+
pi_117153532
Ik snap Jiayu eigenlijk niet zo goed, wel mensen laten pre-orderen maar geen leverdatum vermelden (of weeknummer ofzo)... Ben benieuwd wat PriceAngels morgen gaat doen..

Hoop hem toch voor 1 november binnen te hebben.
pi_117154194
K heb er 2 besteld 1 bij lightake en 1 bij priceangels. Ben benieuwd wie er als eerste gaat leveren ;)
pi_117154253
Ik ben tevreden als ik hem eind oktober mag ontvangen.
Lijkt me ook best redelijk :)
  zondag 23 september 2012 @ 22:44:07 #202
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117175547
Zusje wil m hebben, zit nu met shipping 'probleem' door die onduidelijke leverdatum. Ze heeft hem het liefst rond haar verjaardag(15 oktober) - als ie dan natuurlijk al geshipt zou kunnen zijn - echter gaan we met familie op reis van 2 -15 oktober.

Heb wat gedonder gehad met DHL, dat ik vanuit Groningen helemaal naar Zwolle moest om mn pakketje op te halen omdat ze 3x langsgeweest waren. Ik zie in dit topic al meerdere '1 oktober' beloftes langskomen. Verwacht m uiteraard niet voor 2 oktober binnen te hebben. Als ik m via DHL laat shippen kan ik mogelijk met die idiote afhaallocatie zitten als ie op de in dit topic vermelde datum (na 8 okt) geshipt wordf, terwijl je voor normale shipping (ervan uitgaande dat ie 9 oktober geshipt wordt) dat je 'm dan eind oktober kunt verwachten, wat mn zusje dan weer te lang vindt. Zou lightake luisteren naar een verzoek voor een bepaalde shippingdatum? BIC had namelijk al mijn verzoeken in de wind geslagen en weet niet hoe lightake daarmee omgaat. Enig advies in dit geval? 8)7

TD;DR: Zijn er al nieuwtjes over de release/shipdatum van Lightake, en wat vertraagt de boel uberhaupt zo? ;( Er wachten genoeg fokkers op hun nieuwe telefoon 8)7

Het is overigens dat ik verslaafd ben aan mn Desire Z, als ik met n touchscreen uit de voeten kon dan had ik deze zonder twijfel voor mezelf besteld :Y Gelukkig weet mn zusje niet zoveel van telefoons en krijg ik die G3 vast nog vaak genoeg in handen *O*
Koekje d'r bij?
  zondag 23 september 2012 @ 22:47:33 #203
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117175729
Stuur je 'em toch op naar goede vrienden uit de buurt of familie die de 15e op haar verjaardag is? :P

Maar goed. Mijn G2 is sinds vandaag niet meer. Doorverkocht aan collega. Gaan we met smart wachten op de Oppo 5... eh, ik bedoel Xiaomi M2, eh... Meizu MX Quad... ik bedoel, Huawei Ascend D1 Quad XL, of wacht, nee, ik bedoel natuurlijk de Jiayu JY-G3. :P Tot die tijd maar weer terug over op m'n HTC Desire Z en Sony Walkman-phone.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117182836
dafuq?! wat is deze jiayu?
http://www.gizchina.com/2(...)ated-g2-alternative/

G2S krijgt waarschijnlijk een aangepast design en komt later dit jaar.

EDIT: Goeiemorgen op deze 24 september, de dag dat priceangels denkt de Jiayu G3 te gaan leveren.

[ Bericht 15% gewijzigd door nodig op 24-09-2012 09:34:28 ]
  maandag 24 september 2012 @ 09:36:57 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117183324
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef eleganza het volgende:
Zusje wil m hebben, zit nu met shipping 'probleem' door die onduidelijke leverdatum. Ze heeft hem het liefst rond haar verjaardag(15 oktober) - als ie dan natuurlijk al geshipt zou kunnen zijn - echter gaan we met familie op reis van 2 -15 oktober.

Heb wat gedonder gehad met DHL, dat ik vanuit Groningen helemaal naar Zwolle moest om mn pakketje op te halen omdat ze 3x langsgeweest waren. Ik zie in dit topic al meerdere '1 oktober' beloftes langskomen. Verwacht m uiteraard niet voor 2 oktober binnen te hebben. Als ik m via DHL laat shippen kan ik mogelijk met die idiote afhaallocatie zitten als ie op de in dit topic vermelde datum (na 8 okt) geshipt wordf, terwijl je voor normale shipping (ervan uitgaande dat ie 9 oktober geshipt wordt) dat je 'm dan eind oktober kunt verwachten, wat mn zusje dan weer te lang vindt. Zou lightake luisteren naar een verzoek voor een bepaalde shippingdatum? BIC had namelijk al mijn verzoeken in de wind geslagen en weet niet hoe lightake daarmee omgaat. Enig advies in dit geval? 8)7

TD;DR: Zijn er al nieuwtjes over de release/shipdatum van Lightake, en wat vertraagt de boel uberhaupt zo? ;( Er wachten genoeg fokkers op hun nieuwe telefoon 8)7

Het is overigens dat ik verslaafd ben aan mn Desire Z, als ik met n touchscreen uit de voeten kon dan had ik deze zonder twijfel voor mezelf besteld :Y Gelukkig weet mn zusje niet zoveel van telefoons en krijg ik die G3 vast nog vaak genoeg in handen *O*
Niemand weet wanneer. Dus net zoals Shiznuts aangeeft gewoon bij een kennis/buurman/familie laten afleveren.

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Stuur je 'em toch op naar goede vrienden uit de buurt of familie die de 15e op haar verjaardag is? :P

Maar goed. Mijn G2 is sinds vandaag niet meer. Doorverkocht aan collega. Gaan we met smart wachten op de Oppo 5... eh, ik bedoel Xiaomi M2, eh... Meizu MX Quad... ik bedoel, Huawei Ascend D1 Quad XL, of wacht, nee, ik bedoel natuurlijk de Jiayu JY-G3. :P Tot die tijd maar weer terug over op m'n HTC Desire Z en Sony Walkman-phone.
Mocht het nog veel langer duren dan wordt het inderdaad een euh, 2Gs?
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 09:09 schreef nodig het volgende:
dafuq?! wat is deze jiayu?
http://www.gizchina.com/2(...)ated-g2-alternative/

G2S krijgt waarschijnlijk een aangepast design en komt later dit jaar.
De G2S van nu krijgt dus een nieuwe upgrade naar de specs van de Jiayu G3 (minus het scherm).
De G3 blijft (eerst) vast zoals het is Andi impliceert maar weer wat :P (al kan best waar zijn).

Edit: Nu wachtende op de live-chat van PA (als die online komt :{ )
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117183385
Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben, hou ons op de hoogte!
Lightake blijft bij de 1 Oktober in de buurt zitten.
Hi, the supplier said that it will be released around October 1.
LT-Nicole
  maandag 24 september 2012 @ 09:51:55 #207
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117183614
Een van de medewerkers van LT om een update gevraagd over de staus en 't verhaal van hem komt er op neer dat de "Network licence" nogsteeds niet echt binnen is. De aanvraag is wel ingediend en in behandeling...

Hij hoopt op eind deze week nieuws omtrend de "Network Licence"..

[ Bericht 4% gewijzigd door tokko1 op 24-09-2012 10:02:09 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  Redactie Sport / Supervogel maandag 24 september 2012 @ 09:54:07 #208
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117183649
quote:
16s.gif Op maandag 24 september 2012 09:51 schreef tokko1 het volgende:
Een van de medewerkers van LT om een update gevraagd over de staus en 't verhaal van hem komt er op neer dat de liscence nogsteeds niet echt binnen is. De aanvraag is wel ingediend en in behandeling...

Hij hoopt op eind deze week nieuws omtrend de liscense..
Licentie.
pi_117183990
Als de vertaling van Google een beetje klopt, staat er op de officiele Jiayu site dat de grotere batches vermoedelijk pas na de feestweek van 1 oktober uitgeleverd gaan worden, nog ff wachten dus.

Wat PA betreft, ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben met hun vandaag in stock verhaal, als idd die chat vandaag nog online komt. Mja ze zullen wel zeggen dat het door Jiayu komt, dat zij verkeerde info door gegeven hebben aan hun.
pi_117184370
Dan worden ze hopelijk 8 Oktober verstuurd en hebben we hem (hopelijk!) voor 1 november in huis :D
  maandag 24 september 2012 @ 10:47:57 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117184778
Slecht nieuws:

Zojuist gelezen op het forum van Jiayu:

Licentie is nog niet binnen wegens vertraging bij de telecom instantie van China. Ze hopen dus inderdaad dat de licentie er deze week nog is maar dit is naar alle waarschijnlijkheid niet het geval. In dit geval is de kans het grootste dat de licentie in de week van 8 oktober pas komt.

Ondertussen wordt er wel wat geproduceerd (ruim 5.000 stuks), maar is er nog geen volledige massa productie (wegens het risico van het niet verlenen van een licentie). Zoals ik het nu begrijp kan zo snel de licentie binnen is een groot deel van de (op hun site geplaatste pre-orders) uitgeleverd worden. De massa productie zal worden gestart als de licentie binnen is.

Al met al kan je er op rekenen dat de productie (mede door de vakantie) pas de 15e goed op gang komt/is. Hierna moet dus eerst de order van LT nog uitgeleverd worden.

Samenvattend: Reken er maar niet op dat in de komende 3 weken er telefoons naar ons worden verzonden.

Help, wat nu? mijn paypal claim loopt af!
Optie 1: Je zoekt via de site (mijn account en dan in het linker menu) contact met Lightake en vraagt om je order te annuleren.
Optie 2: Je wacht en laat de claim verlopen. Lightake kan kosteloos tot 90 dagen refunden dit geeft Jiayu dus nog 45 dagen extra de tijd om uit te leveren. (Deze optie neem ik zelf zoveel vertrouwen heeft LT wel).

Het spijt ons dat het zo loopt/heeft moeten lopen. Wij hebben zo'n grote vertraging helaas niet kunnen zien aankomen. Tevens willen wij nog even extra vermelden van Lightake dus geen enkele blaam treft! Deze is ook maar afhankelijk van de informatie die Jiayu geeft (of niet geeft).

Mocht de telefoon tegen die tijd dat hij goed beschikbaar is nog in de belangstelling staan dan proberen wij natuurlijk z.s.m een nieuwe code te leveren.

We houden jullie deze en komende weken natuurlijk goed op de hoogte!

Groeten,
Remco, Downstar (Ramon) en Robert

EDIT: tegenstrijdig bericht, in het zelfde forum zegt een Admin van Jiayu dat de massaproductie begonnen is. Dit zou betekenen dat er wellicht sneller geleverd kan worden!

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 24-09-2012 10:58:01 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Redactie Sport / Supervogel maandag 24 september 2012 @ 11:01:40 #212
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117185143
Ik heb nog niet besteld, dus daar wacht ik mooi mee totdat de licentie en alles rond is. :)

quote:
Het spijt ons dat het zo loopt/heeft moeten lopen.
Aardig, maar daar kunnen jullie toch niks aan doen? Top dat jullie er zo druk mee bezig zijn ^O^ _O_
pi_117185984
Mensen mensen rustig aan. We willen allemaal deze fantastische phone uit China omdat hij mooi of goedkoop is of beide. Maar we hebben wel te maken met een bedrijf dat vooral op de interne markt gericht lijkt te zijn en niet op de westerse markt. Dit zorgt ervoor dat de communicatie niet top is (dat hoeft niet in een systeem zoals ze dat in China hebben), het soms lang duurt voordat zaken rond zijn en er tegenstrijdige berichten zijn.

Dit is voor ons westerlingen misschien moeilijk maar ik denk wel de realiteit. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon allemaal goed gaat komen en we over pakweg een maand allemaal met onze nieuwe telefoon bellen ;). Dan zijn we dit allemaal snel vergeten.

Ik maak mij in ieder geval niet zo druk. Denk dat hij na de feestweek uitgeleverd gaat worden.
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
pi_117186201
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:26 schreef secondant het volgende:
Mensen mensen rustig aan. We willen allemaal deze fantastische phone uit China omdat hij mooi of goedkoop is of beide. Maar we hebben wel te maken met een bedrijf dat vooral op de interne markt gericht lijkt te zijn en niet op de westerse markt. Dit zorgt ervoor dat de communicatie niet top is (dat hoeft niet in een systeem zoals ze dat in China hebben), het soms lang duurt voordat zaken rond zijn en er tegenstrijdige berichten zijn.

Dit is voor ons westerlingen misschien moeilijk maar ik denk wel de realiteit. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon allemaal goed gaat komen en we over pakweg een maand allemaal met onze nieuwe telefoon bellen ;). Dan zijn we dit allemaal snel vergeten.

Ik maak mij in ieder geval niet zo druk. Denk dat hij na de feestweek uitgeleverd gaat worden.
Dat zijn ze nu toch ook niet? ze zijn alleen intern gericht.. ze hebben niks te maken met landen buiten China.. dat wholesalers ze naar het buitenland sturen staat los van wat jiayu doet..

Daarnaast zijn we niet de enige hoor die ongeduldig zijn, kijk maar eens op het officiele jiayu forum hoeveel berichten er dagelijks door die chinezen zelf word gepost! waarom het zo lang moet duren, en waarom het zo onduidelijk is..

Daarnaast is het niet 'even wachten', inmiddels hebben ze geloof ik al 3-4 maand vertraging.. en dat blijft nu dus al oplopen.. ik denk zelf eerlijk gezegd dat ze pas over een maand ofzo worden verzonden naar de wholesalers, en dat ze dan rond november bij ons binnen zullen druppelen..

maargoed dat is mijn visie, kan maar zo zijn dat ze morgen de licentie hebben, en bijvoorbeeld overmorgen al gaan uitzenden.. het komt er dus gewoonweg opneer dan we moeten wachten :)

geduld is een schone zaak :D
pi_117186604
^^ Die laatste zin dus. Ik verwacht niet eerder dan half november iets te ontvangen. Arriveert ie eerder, dan is dat alleen maar mooi meegenomen. Tot die tijd vermaak ik mij wel met mijn ZTE Blade die nu al JB draait met dank aan CM10. Het heeft geen haast voor mij en het helpt niks om je gek te laten maken door alle berichten van Gizchina.
mag het weten
  maandag 24 september 2012 @ 11:56:49 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117186920
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:47 schreef Joosie200 het volgende:
^^ Die laatste zin dus. Ik verwacht niet eerder dan half november iets te ontvangen. Arriveert ie eerder, dan is dat alleen maar mooi meegenomen. Tot die tijd vermaak ik mij wel met mijn ZTE Blade die nu al JB draait met dank aan CM10. Het heeft geen haast voor mij en het helpt niks om je gek te laten maken door alle berichten van Gizchina.
Dit zijn berichten van de officele fora.

Aangezien er zo veel mensen zijn die voor het eerst (voor zo'n groot bedrag) uit China bestellen willen wij toch wat informatie blijven geven.

Mijn verwachting is dat we 10 oktober meer weten of wanneer er iets geleverd gaat worden maar dat beloven kan ik niet ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117187181
Is er momenteel überhaupt wel een (ongeveer) gelijkwaardig Chinees toestel leverbaar? :{
pi_117187213
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:05 schreef Mandéra het volgende:
Is er momenteel überhaupt wel een (ongeveer) gelijkwaardig Chinees toestel leverbaar? :{
qua specs misschien wel (al heeft niemand zo grote batterij), maar qua prijs kan er niks tegen op!
pi_117189159
Pff... vervelend nieuws idd.
Ik wacht nog wel ff, maar laat m'n PayPal claim niet verlopen.
Hopelijk is er daarvoor meer nieuws.

UMI X1 is btw redelijk vergelijkbaar (wel wat duurder en kleinere batterij).
Alleen ook een pre-order :P

[ Bericht 22% gewijzigd door R4m0n_46 op 24-09-2012 13:17:36 ]
pi_117190242
Lastige keuze, heb ook nog nooit voor zo'n relatief hoog bedrag uit China bestelt. Denk toch dat ik voor optie 2 ga, ik waag de gok maar eens. Beetje vertrouwen in de medemens kan geen kwaad :) hoop ik

Overigens ook veel dank aan Remco, Downstar en Robert voor het goed op de hoogte houden van iedereen en de moeite die jullie er in steken ^O^
pi_117190337
PA heeft zijn availability datum ook weer verzet naar 30 september i.p.v. vandaag. Vind 30 september toch nog een beetje te positief van ze ;)
pi_117190748
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Aangezien er zo veel mensen zijn die voor het eerst (voor zo'n groot bedrag) uit China bestellen willen wij toch wat informatie blijven geven.
Oh, maar begrijp me niet verkeerd. Ons op de hoogte houden is alleen maar fijn. :) Voor mij is dit ook de eerste 'grote' (>¤100) aankoop uit China. Maar ik wacht mooi rustig af ;)
mag het weten
pi_117191369
Zeker top om informatie te blijven geven en nogmaals hulde aan Remco, Downstar en Robert
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
pi_117196027
Robert Downstar Remco :D
Lightake :D
Jiayu :D :9
Chinese overheid :(

EDIT:
Ik heb nog tot 26 Oktober kopersbescherming van PayPal, denk haast wel dat die voor de 26e geshipped is :D

EDIT2: Priceangels heeft er 30 september van gemaakt :')

[ Bericht 12% gewijzigd door nodig op 24-09-2012 16:54:29 ]
  maandag 24 september 2012 @ 17:12:40 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117197667
quote:
12s.gif Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef nodig het volgende:
Robert Downstar Remco :D
Lightake :D
Jiayu :D :9
Chinese overheid :(

EDIT:
Ik heb nog tot 26 Oktober kopersbescherming van PayPal, denk haast wel dat die voor de 26e geshipped is :D

EDIT2: Priceangels heeft er 30 september van gemaakt :')
Ja, morgen maar eens flink klagen waarom ze hem zomaar 7 dagen durven uit te stellen (bij PA). Ze hadden het nog zo beloofd :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117198086
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, morgen maar eens flink klagen waarom ze hem zomaar 7 dagen durven uit te stellen (bij PA). Ze hadden het nog zo beloofd :')
Kan je niet vragen of ze elke dag dat te ze laat zijn er 1% van de prijs afhalen, als ze toch zo zeker zijn? :P
  maandag 24 september 2012 @ 17:23:11 #227
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117198104
Om van paypal kopersbescherming gebruik te maken moet je binnen 45 dagen na de betaling een geschil openzetten. Dit moet je vervolgens binnen 20 dagen omzetten in een claim. Eigenlijk heb je dus 65 dagen: gewoon alvast een geschil openzetten.
pi_117198827
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef Ravocs het volgende:
Om van paypal kopersbescherming gebruik te maken moet je binnen 45 dagen na de betaling een geschil openzetten. Dit moet je vervolgens binnen 20 dagen omzetten in een claim. Eigenlijk heb je dus 65 dagen: gewoon alvast een geschil openzetten.
Toppie, maar ziet lightake dan ook dat ik een geschil open, dan cancelen hun waarschijnlijk mijn order direct wat dan niet de bedoeling is.
  maandag 24 september 2012 @ 17:58:28 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117199357
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef nodig het volgende:

[..]

Toppie, maar ziet lightake dan ook dat ik een geschil open, dan cancelen hun waarschijnlijk mijn order direct wat dan niet de bedoeling is.
je order wordt dan inderdaad stopgezet. Dus dat is geen oplossing
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117199662
Hierom betaal ik dit soort spul dus altijd met mijn credit card. Mijn cc maatschappij kent een aflever garantie die betalingen tot 1 jaar na opdracht nog vergoed.

Lang leve internet en aflever garanties!
  maandag 24 september 2012 @ 18:48:17 #231
349273 jeezz
wat een ellende !
pi_117201518
quote:
16s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gelukkig doen sommige mensen wel wat meer research voordat ze wat roepen :*
Haha Chinezen laten zich nu eenmaal niet 'researchen'... iewiewaaiweg...
  maandag 24 september 2012 @ 18:50:05 #232
349273 jeezz
wat een ellende !
pi_117201610
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 19:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

we lachen allemaal wel, maar straks hebben ze hem echt morgen..
en moeten wij nog wachten tot lightake ze krijgt haha :P

Ja lekkere oplichting dit, ik en robert zitten stiekem achter de website; www.lightake.com
we zitten nu lekker aan de kust in een warm land, genieten wel van onze G3's die wij natuurlijk al 3 maand in bezit hebben!

en idd, een account aanmaken voor z'n post :') ..

We hebben juist lightake gekozen omdat deze zeer betrouwbaar is als het gaat om levering van producten en correctheid van informatie etc.. ook waren ze niet te beroerd om voor ons FOK members een mooie prijs neer te zetten.. daarnaast heb je nog tot +- 15 oktober ofzo paypal kopersbescherming..
zeer betrouwbaar ? moet je niet in china zijn !
ennnn account hiervoor aanmaken ? dachtetnie...
pi_117201797
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef jeezz het volgende:

[..]

zeer betrouwbaar ? moet je niet in china zijn !
ennnn account hiervoor aanmaken ? dachtetnie...
blijkbaar wel je eerste post... en die is nog niet eens zo nuttig ook :(
jammer volgende keer beter :D

Tja vertraging weer he:

http://www.gizchina.com/2(...)m+%28gizchina.com%29
  maandag 24 september 2012 @ 18:54:25 #234
349273 jeezz
wat een ellende !
pi_117201836
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:23 schreef Downstar het volgende:
Ik betaal +- 16 euro voor 1 GB internet en 250 belminuten/sms bij simyo ( KPN )
voorheen betaalde ik maar 12 euro ofzo met korting :P

Ik denk dat lightake nu pas inziet hoe gewild deze telefoon is, en hopen door de prijs aantrekkelijk te maken dat ze veel klanten van concurrenten afpakken..

Jerry salesmanager kwam (eer)gister al met het bericht dat hij had gehoord dat ze bij priceangels ook de G3 verzonden en voor de prijs 170$ en met eventuele korting nog goedkoper... ik denk dat lightake daarom nu gauw onze actie aan iedereen openbaar maakt..

maar deze actie was dus typische voor FOK members gemaakt en was ook maar een aantal maal beschikbaar.

ik ben het wachten wel zat, maar niet zat dat ik hem cancel :P...
waar vind ik een telefoon met deze specs voor de prijs van +-130 euro...

juist nergens (nog) :), zelfs andere chinese telefoon bieden ze nog niet voor deze prijzen aan..
Tegen de tijd dat je hem krijgt (maybe??wie weet) is er al weer een nieuwe uit... grappig toch...
  maandag 24 september 2012 @ 18:55:56 #235
349273 jeezz
wat een ellende !
pi_117201903
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

blijkbaar wel je eerste post... en die is nog niet eens zo nuttig ook :(
jammer volgende keer beter :D

Tja vertraging weer he:

http://www.gizchina.com/2(...)m+%28gizchina.com%29

nee hoor zit al lang op fok!.. dus waar je dat vandaan haalt... china misschien ?
pi_117202112
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef jeezz het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat je hem krijgt (maybe??wie weet) is er al weer een nieuwe uit... grappig toch...
Dannog is er geen telefoon die voor deze prijs kan tippen. (in nederland sowieso niet)
daarvoor kan ik zelfs nog wel een jaar wachten.. :')

en in china zul je ook nog niet zo snel voor deze prijs vergelijkbare specs krijgen..

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef jeezz het volgende:

[..]

nee hoor zit al lang op fok!.. dus waar je dat vandaan haalt... china misschien ?
al zit je hier al 10 jaar, het is gewoonweg je 1e topic waarin je post..
als je hier komt trollen ken je beter weg gaan.. :O

[ Bericht 14% gewijzigd door Downstar op 24-09-2012 19:05:17 ]
pi_117202177
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef jeezz het volgende:

[..]

nee hoor zit al lang op fok!.. dus waar je dat vandaan haalt... china misschien ?
Jij bent een echte fokker, dat wij dat niet wisten joh, al bijna 10.000 posts of niet :o? oh, 5 :')
aantal posts: 5 (gemiddeld 1 per dag)
pi_117203741
Ik geef ze tot eind oktober.
Geen referral hier.
pi_117204015
Ik geef ze ook tot eind oktober. dan wil ik duidelijkheid, anders toch cancel i.v.m. Paypal kopersbescherming :)
Love is in the air!
  maandag 24 september 2012 @ 20:03:41 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117205736
Ik ga wel lekker een Huawei kopen ofzo. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117210392
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik geef ze tot eind oktober.
Same.
  maandag 24 september 2012 @ 21:15:51 #242
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117210538
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Same.
Insane!

Wacht hier gewoon lekker af tot ze 'm komen af geven aan de deur :)
Heb genoeg vertrouwen in LT om 'm te leveren zodra dat kan, en Jiayu... wacht wel gewoon af :')
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 24 september 2012 @ 21:22:44 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117210987
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef jeezz het volgende:

[..]

Haha Chinezen laten zich nu eenmaal niet 'researchen'... iewiewaaiweg...
Nee, gelukkig niet moet er niet aan denken om maar iets te weten van een Chinees :')
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef jeezz het volgende:

[..]

zeer betrouwbaar ? moet je niet in china zijn !
ennnn account hiervoor aanmaken ? dachtetnie...
Wat heb je er tegen (troll) ooit verkeerd gegeten ofzo?
Al jaren lang ervaring met Lightake en garantie uit het verleden bieden ook niet het kleinste beetje vertrouwen.
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Downstar het volgende:

[..]

blijkbaar wel je eerste post... en die is nog niet eens zo nuttig ook :(
jammer volgende keer beter :D

Tja vertraging weer he:

http://www.gizchina.com/2(...)m+%28gizchina.com%29

Ach ja, die vertraging overleven we ook wel weer :P 10 oktober weten we vast meer :)
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef jeezz het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat je hem krijgt (maybe??wie weet) is er al weer een nieuwe uit... grappig toch...
Ach dat is bij alles zo. Morgen is er weer iets nieuws. Deze telefoon is nog streeds de beste bang for buck die ik ken.
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef jeezz het volgende:

[..]

nee hoor zit al lang op fok!.. dus waar je dat vandaan haalt... china misschien ?
Ja, importeren we ook trollenmeppers, kietelbakjes en posthisories uit China.
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik geef ze tot eind oktober.
Dat hou ik ook nog wel vol :P
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga wel lekker een Huawei kopen ofzo. ;(
Ook jij koopt hem vast nog wel :P....
quote:
16s.gif Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Insane! [ afbeelding ]

Wacht hier gewoon lekker af tot ze 'm komen af geven aan de deur :)
Heb genoeg vertrouwen in LT om 'm te leveren zodra dat kan, en Jiayu... wacht wel gewoon af :')
Dit, ik laat zeker 1 van mijn orders open staan bij Lightake. Het duurt nu al zo lang dat die extra paar weken ook niks meer uitmaken.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 25 september 2012 @ 07:54:06 #244
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117222952
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 17:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

je order wordt dan inderdaad stopgezet. Dus dat is geen oplossing
Is het niet zo dat dat 'geschil' want je open zet in PayPal alleen maar is om aan te geven dat er 'iets' speelt? Wat ik er van begrijp is dat PayPal dan nog niet per se actie onderneemt. Als je er dan binnen 20 dagen nog niet uit komt met de leverancier, dan kan je PayPal inschakelen en een claim doen.

Dat is in ieder geval wat ik er van heb begrepen toen ik de voorwaarden doorlas.
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:17:14 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117225281
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 07:54 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Is het niet zo dat dat 'geschil' want je open zet in PayPal alleen maar is om aan te geven dat er 'iets' speelt? Wat ik er van begrijp is dat PayPal dan nog niet per se actie onderneemt. Als je er dan binnen 20 dagen nog niet uit komt met de leverancier, dan kan je PayPal inschakelen en een claim doen.

Dat is in ieder geval wat ik er van heb begrepen toen ik de voorwaarden doorlas.
Het is een verdenking richting de shop (die je elk moment om kan zetten in een claim. Als ''verdachte'' gaat de webshop jou echt niks opsturen want stel je voor dat jij het dan claimt?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117243238
Jah het lange wachten is begonnen, nu word wel stil hier........................
nosig gives more peace
pi_117243442
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:58 schreef deeq het volgende:
Jah het lange wachten is begonnen, nu word wel stil hier........................
Viel mij ook al op 4 dagen geleden, het word een stuk rustiger hier, hoeveel fokkers zouden er nu eigenlijk wachten op de G3? Lijkt wel of iedereen zijn coupon binnensleept en weer verdwijnt :(
pi_117244169
ik haat wachten, inmiddels al meer bekent?

en hoe zit het met hoesjes voor de g3, is jack ook zo lief om een paar van die sillicone hoesjes in zn assorti op te nemen, zien er erg gaaf uit icm n zwarte g3 (zeker zon geel hoesje)
pi_117244572
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef mtchel112 het volgende:
ik haat wachten, inmiddels al meer bekent?

en hoe zit het met hoesjes voor de g3, is jack ook zo lief om een paar van die sillicone hoesjes in zn assorti op te nemen, zien er erg gaaf uit icm n zwarte g3 (zeker zon geel hoesje)
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 10:47 schreef RobertNL het volgende:
Slecht nieuws:

Zojuist gelezen op het forum van Jiayu:

Licentie is nog niet binnen wegens vertraging bij de telecom instantie van China. Ze hopen dus inderdaad dat de licentie er deze week nog is maar dit is naar alle waarschijnlijkheid niet het geval. In dit geval is de kans het grootste dat de licentie in de week van 8 oktober pas komt.

Ondertussen wordt er wel wat geproduceerd (ruim 5.000 stuks), maar is er nog geen volledige massa productie (wegens het risico van het niet verlenen van een licentie). Zoals ik het nu begrijp kan zo snel de licentie binnen is een groot deel van de (op hun site geplaatste pre-orders) uitgeleverd worden. De massa productie zal worden gestart als de licentie binnen is.

Al met al kan je er op rekenen dat de productie (mede door de vakantie) pas de 15e goed op gang komt/is. Hierna moet dus eerst de order van LT nog uitgeleverd worden.

Samenvattend: Reken er maar niet op dat in de komende 3 weken er telefoons naar ons worden verzonden.

Help, wat nu? mijn paypal claim loopt af!
Optie 1: Je zoekt via de site (mijn account en dan in het linker menu) contact met Lightake en vraagt om je order te annuleren.
Optie 2: Je wacht en laat de claim verlopen. Lightake kan kosteloos tot 90 dagen refunden dit geeft Jiayu dus nog 45 dagen extra de tijd om uit te leveren. (Deze optie neem ik zelf zoveel vertrouwen heeft LT wel).

Het spijt ons dat het zo loopt/heeft moeten lopen. Wij hebben zo'n grote vertraging helaas niet kunnen zien aankomen. Tevens willen wij nog even extra vermelden van Lightake dus geen enkele blaam treft! Deze is ook maar afhankelijk van de informatie die Jiayu geeft (of niet geeft).

Mocht de telefoon tegen die tijd dat hij goed beschikbaar is nog in de belangstelling staan dan proberen wij natuurlijk z.s.m een nieuwe code te leveren.

We houden jullie deze en komende weken natuurlijk goed op de hoogte!

Groeten,
Remco, Downstar (Ramon) en Robert

EDIT: tegenstrijdig bericht, in het zelfde forum zegt een Admin van Jiayu dat de massaproductie begonnen is. Dit zou betekenen dat er wellicht sneller geleverd kan worden!
@hieronder haha ik hetzelfde :D
pi_117244678
Geloof mij maar, ik zit elke dag minimaal 3x op gizchina of in dit topic te kijken of er al nieuws is hoor :P HURRY HURRY >:)
pi_117248042
Me2 en op ejiayu.com maar daar ook geen nieuw nieuws van jiayu helaas, maar dat kan nog even duren ;)
pi_117253311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef nodig het volgende:

[..]

Viel mij ook al op 4 dagen geleden, het word een stuk rustiger hier, hoeveel fokkers zouden er nu eigenlijk wachten op de G3? Lijkt wel of iedereen zijn coupon binnensleept en weer verdwijnt :(
Ik lurk mee. Heb weinig nieuws te vermelden en alles is wel duidelijk: vrij weinig is duidelijk.
pi_117254092
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef nodig het volgende:

[..]

Viel mij ook al op 4 dagen geleden, het word een stuk rustiger hier, hoeveel fokkers zouden er nu eigenlijk wachten op de G3? Lijkt wel of iedereen zijn coupon binnensleept en weer verdwijnt :(
Ik ben er ook nog hoor, direct na ontvangen coupon (zat bij de eerste lading) de G3 in pre-order gezet, en volg nu elke dag al het nieuws. :)
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 25 september 2012 @ 22:37:11 #254
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117254978
Ik ben er ook nog. Heb nog niet besteld, neem aan dat die coupon nog wel geldig is?
Wil eigenlijk eerst even afwachten of ie echt geleverd wordt en hoe ie bevalt.
pi_117263445
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben er ook nog. Heb nog niet besteld, neem aan dat die coupon nog wel geldig is?
Wil eigenlijk eerst even afwachten of ie echt geleverd wordt en hoe ie bevalt.
Dan werkt de coupon natuurlijk niet meer nee..

er is aangegeven binnen een week te bestellen, ivm met de geldigheid van de coupon
uiteindelijk heeft lightake de coupon geldig gemaakt voor iedereen en tot 30 september beschikbaar gemaakt..

je hebt dus nog 4 dagen.. nou dan hebben heeft niemand hem nog binnen hoor :D
dus gewoon de keuze maken of je hem wel of niet wil nu op basis van de huidige info..

of afwachten tot mensen hem binnen hebben, en hem vervolgens zonder korting kopen.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 26 september 2012 @ 09:48:53 #256
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117264387
Oh oke, ik heb dat totaal niet meegekregen omdat ik pas sinds een week ofzo dit topic volg.
Ook bij SK niet deelgenomen (actie al gestopt) dus ook via daar geen info gekregen.

Dan ga ik er even over nadenken en voor 30e beslissen! :)

Danku voor de info ^O^.
pi_117275672
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:48 schreef Pino112 het volgende:
Oh oke, ik heb dat totaal niet meegekregen omdat ik pas sinds een week ofzo dit topic volg.
Ook bij SK niet deelgenomen (actie al gestopt) dus ook via daar geen info gekregen.

Dan ga ik er even over nadenken en voor 30e beslissen! :)

Danku voor de info ^O^.
Hou er rekening mee dat je PayPal nodig hebt en daar ook nog wel een aantal werkdagen in kan zitten voordat je geld beschikbaar is als je niet van plan bent om je rekening te koppelen ;)

Of kan je je bestelling alvast plaatsen en later betalen? :P
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 26 september 2012 @ 15:52:05 #258
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117275793
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef nodig het volgende:

[..]

Hou er rekening mee dat je PayPal nodig hebt en daar ook nog wel een aantal werkdagen in kan zitten voordat je geld beschikbaar is als je niet van plan bent om je rekening te koppelen ;)

Of kan je je bestelling alvast plaatsen en later betalen? :P
Heb al vaker bij DX besteld, dus PayPal is geen probleem.
Heb mijn rekening gekoppeld :)
pi_117275856
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Heb al vaker bij DX besteld, dus PayPal is geen probleem.
Heb mijn rekening gekoppeld :)
Ah dan kan je nog even 4 dagen rustig denken ;)
pi_117276023
ga m de 29ste bestellen denk ik :p
pi_117276948
Bron: GizChina

Great news everyone one of the most anticipated Chinese phones of the year has just received its network license, no not the JiaYu G3! The quad-core Xiaomi M2 has received its network license and is cleared for sale in China!

Betekend dus dat de Chinese overheid wel doorwerkt, misschien dat Jiayu hem ook binnen een paar uur/dag krijgt? Is natuurlijk puur speculeren maarja..
pi_117276961
Ik wilde al haast voor een andere gaan. Had een Ascend D1 Quad XL gezien voor 2100 CNY. Maar ja, weet je wat het is. Die high-end Chinese phones hebben helemaal geen dualSIM. Wil je goede accuduur, HD-scherm met gorillaglass en dualSIM dan kom je dus eigenlijk niet onder de G3 uit en is 'ie nog altijd zo'n beetje de beste bang-for-buck idd... ook al duurt het lang. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117277451
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef nodig het volgende:
Bron: GizChina

Great news everyone one of the most anticipated Chinese phones of the year has just received its network license, no not the JiaYu G3! The quad-core Xiaomi M2 has received its network license and is cleared for sale in China!

Betekend dus dat de Chinese overheid wel doorwerkt, misschien dat Jiayu hem ook binnen een paar uur/dag krijgt? Is natuurlijk puur speculeren maarja..
Godverdomme, wat een anti climax zeg..

ik dacht wtf eindelijk voor de G3 een licentie :D?..
vraag me echt af wanneer die voor de M2 is ingediend, want ik vind dit wel heel erg lang duren zo..

las trouwens ook dat het gerucht gaat dat omdat de G3 zo goedkoop is ze geen networklicentie zouden krijgen.. dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.. :') :') 8)7
  woensdag 26 september 2012 @ 16:50:02 #264
97745 Thorical
finding a way
pi_117278073
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Godverdomme, wat een anti climax zeg..

ik dacht wtf eindelijk voor de G3 een licentie :D?..
vraag me echt af wanneer die voor de M2 is ingediend, want ik vind dit wel heel erg lang duren zo..

las trouwens ook dat het gerucht gaat dat omdat de G3 zo goedkoop is ze geen networklicentie zouden krijgen.. dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.. :') :') 8)7
Misschien is het wel zo dat Jiayu niet de juiste ambtenaren weet te vinden of daar het geld niet voor (over) heeft.
pi_117278809
Bidden dat de G3 licentie snel volgt!
pi_117278966
Damn, anti-climax inderdaad :P
pi_117281283
Inderdaad dikke anti-climax. Welke idioot schrijft z'n artikel nou ook zo :')

Maargoed, we wachten vrolijk verder :)
Ondertussen heeft mijn HTC Desire besloten (hopelijk tijdelijk) de oplaadkabel maar gewoon compleet te negeren. Mijn andere telefoon ligt aan de andere kant van het land, helemaal mooi. En mocht de Desire van mening veranderen en wel weer trek in stroom krijgen heeft ie pech want m'n oplader en snoer ben ik op mijn werk vergeten. Heb verder ook geen wekker, daar gebruik ik mijn telefoon voor en de winkels zijn dicht. Ik hoop dus dat ik morgen op tijd wakker word om op tijd op het werk te kunnen verschijnen.

tl;dr:
Iemand een goede wekker(-site) die ik met mijn laptop kan gebruiken? :+
pi_117283248
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:17 schreef Melkunie het volgende: Heb verder ook geen wekker, daar gebruik ik mijn telefoon voor en de winkels zijn dicht. Ik hoop dus dat ik morgen op tijd wakker word om op tijd op het werk te kunnen verschijnen.

tl;dr:
Iemand een goede wekker(-site) die ik met mijn laptop kan gebruiken? :+
Laat je nummer hier achter dan bellen we je morgen wakker [/fok-service]
pi_117284455
Sorry voor de onvolledigheid van m'n bericht, maar mijn telefoontje red het maar zo'n 3 uur op een volle acculading dus dat gaat em niet worden :P
pi_117286465
Mensen die geen wekkers hebben... ;( Of digitale horloges. :P
Dan vraag je er ook om. Als je in een hotel was kon je tenminste nog een wake-up call bestellen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117286819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:17 schreef Melkunie het volgende:
Inderdaad dikke anti-climax. Welke idioot schrijft z'n artikel nou ook zo :')

Maargoed, we wachten vrolijk verder :)
Ondertussen heeft mijn HTC Desire besloten (hopelijk tijdelijk) de oplaadkabel maar gewoon compleet te negeren. Mijn andere telefoon ligt aan de andere kant van het land, helemaal mooi. En mocht de Desire van mening veranderen en wel weer trek in stroom krijgen heeft ie pech want m'n oplader en snoer ben ik op mijn werk vergeten. Heb verder ook geen wekker, daar gebruik ik mijn telefoon voor en de winkels zijn dicht. Ik hoop dus dat ik morgen op tijd wakker word om op tijd op het werk te kunnen verschijnen.

tl;dr:
Iemand een goede wekker(-site) die ik met mijn laptop kan gebruiken? :+
http://www.wekservice.com/

ken hem niet, maar even een youtube filmpje dr in plakken, en dan je tijd inschakelen :)!
pi_117287179
Kneiters.. mediatek.. de fabrikant achter veel procesoren in chinese smartphones
(waaronder de Jiayu G3 die een MTK6577 dualcore 1ghz processor bezit) heeft een nieuwe aankondiging gedaan van een processor(MTK6599) met 8 cores.. 8 cores.. hoe ziek is dat.. :D
ze zijn van plan deze ergens begin volgend jaar te releasen..

toch denk ik dat 8 cores op een telefoon wel een hele overkill nu nog is, en dus ook alleen maar batterijen leeg zuipt :P..

het 'goede' nieuws is dat de MTK6588, de quadcore versie.. eerder uitkomt dan geplannend.
namelijk ergens in de laatste 3 maanden van dit jaar!

Mocht de Jiayu G3 dus nog lang op zich laten wachten, dan zijn er mogelijk goede alternatieven verkrijgbaar met een Quadcore processor aanboord :)

maargoed, voorlopig kan nog niks tippen aan de G3.. dus daar wacht ik dan ook mooi op :D
pi_117287240
Ben pas net verhuist/op kamers gegaan hoor ;(
Ik heb 4 wekkers liggen. Ook een digitaal horloge. Andere kant van het land, bij m'n andere telefoon :*

En bedankt voor de wekservice.com, dat gaat em worden :)
pi_117289827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:28 schreef Melkunie het volgende:
Ben pas net verhuist/op kamers gegaan hoor ;(
Ik heb 4 wekkers liggen. Ook een digitaal horloge. Andere kant van het land, bij m'n andere telefoon :*

En bedankt voor de wekservice.com, dat gaat em worden :)
Ik gebruik nog gewoon een oude betrouwbare wekkerradio, mocht het een belangrijke dag zijn zet ik twee wekkers voor het geval ik de eerste uit druk en weer in slaap sukkel. Mijn 2e wekker is dan of mijn telefoon of mijn oude nintendo ds lite (fijn dingetje, gebruik hem ook nog weleens voor muziek)
pi_117293386
Holy crap, ,mijn DS heeft een wekker? -O-
Nooit geweten :)

Om maar even ontopic te doen, zijn er eigenlijk al verkooppunten voor accessoires voor de G3? Hoesjes in ieder geval, maar ik hoopte ook op een soort oplaadcradle, zodat hij rechtop kan staan.
pi_117294176
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Melkunie het volgende:
Holy crap, ,mijn DS heeft een wekker? -O-
Nooit geweten :)

Om maar even ontopic te doen, zijn er eigenlijk al verkooppunten voor accessoires voor de G3? Hoesjes in ieder geval, maar ik hoopte ook op een soort oplaadcradle, zodat hij rechtop kan staan.
toevallig heb ik lightake daar vandaag nog over aangesproken..
even gemeld dat het volgensmij alwel mogelijk is om aan accessoires te komen voor de G3..

ze zouden er morgen even gaan kijken
pi_117295966
DateOrder NO. Status
9/15/2012 Q120915415FOK Items Changed (via RairMail)

Is dit de normale status? Eerst stond er toch iets van collecting items oid?

Edit: Misschien weet ik al waarom dit de status is. Ik heb via de mail dropshipping aangevraagt zodat ze ff dat logotje eraf haalde. Daarom zal de status wel Items Changed zijn... Valse hoop :P
pi_117302653
Bij mij staat nu processing. Dat komt wellicht doordat ik een cancel order heb verstuurd. Ik kreeg dit als antwoord:

This is Nicole from lightake.com.

Could you please tell us reasaons why are you want to change this order?

For the item56925*1 in this order, it is pre-sale products.

The supplier estimate that this item will be released on October.

We have booked in advance from supplier, and can get goods firstly.

Could you please wait for a while?

We will do our best to arrange your order asap.

Best regards,

Nicole
pi_117303522
Dit ding begint nu toch wel heel erg interessant te worden.
pi_117307523
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)

Lol! Kan dit überhaupt? :') Ik dacht dat die telefoon nog geen licensie had...???
Of zou dit alleen dat 'cadeautje' zijn wat je erbij krijgt :p
Love is in the air!
pi_117307757
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)

Lol! Kan dit überhaupt? :') Ik dacht dat die telefoon nog geen licensie had...???
Of zou dit alleen dat 'cadeautje' zijn wat je erbij krijgt :p
dat zou wel zuur zijn als je daar vervolgens 20 euro gedoe voor moet betalen aan de grens.
pi_117308013
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)

Lol! Kan dit überhaupt? :') Ik dacht dat die telefoon nog geen licensie had...???
Of zou dit alleen dat 'cadeautje' zijn wat je erbij krijgt :p
Dat zal wel niet, het lijkt er dus op dat je toestel onderweg is!
Op welke datum heb je je bestelling geplaatst (en voor welke kleur)? Als ze het op volgorde gaan doen, krijgen we een idee wanneer de rest van ons aan de beurt is :)
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 12:14:55 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117308039
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)

Lol! Kan dit überhaupt? :') Ik dacht dat die telefoon nog geen licensie had...???
Of zou dit alleen dat 'cadeautje' zijn wat je erbij krijgt :p
Wut? Nu opeens verzonden :D Hopelijk is het waar ^O^
pi_117308069
Huh? Sounds too good to be true eigenlijk :P

Ik lees dit op de product pagina bij LT:

quote:
JiaYu G3 cell phone now is still waiting for the network license and hopefully it will be licensed before the China national day. Actually all online stores are still in pre-order, so do not believe any have in stock advertising. We guarantee that lightake won’t deliver later than others.
Mijne staat nog op processing momenteel.
pi_117308391
telefoons zijn nog niet eens op stock bij lightake, dus lijkt me wel heel sterk dat ze uit verzonden zijn..
daarnaast als ze volgorde gaan, sta ik waarschijnlijk boven aan dus;.. dan zou ik hem als eerste moeten krijgen O-)
pi_117308420
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:25 schreef Downstar het volgende:
telefoons zijn nog niet eens op stock bij lightake, dus lijkt me wel heel sterk dat ze uit verzonden zijn..
daarnaast als ze volgorde gaan, sta ik waarschijnlijk boven aan dus;.. dan zou ik hem als eerste moeten krijgen O-)
Misschien verschepen ze wel stiekem eerst FOK! orders. :P

Krijg te veel valse hoop van deze berichten, ik voel het alweer. :')
  donderdag 27 september 2012 @ 12:33:08 #287
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117308586
Ik had ook nog gemaild of ik er nog drop shipping bij kon krijgen (dat kon niet toen ik m'n bestelling plaatste). Nou, geen probleem 'my friend', met de vriendelijke groeten van Nicole. Maar dat kostte toch wel $0.01 extra! Toch maar even gevraagd hoe ik dat kon betalen.

Nou, "thank you for your kindness", maar "we present it for you". Ze zijn in ieder geval vriendelijk over de mail :P
pi_117308622
Hij staat nog wel op processing bij LT als je een beetje verder klikt.
pi_117310559
9/10/2012 12:55:19 AM Qxxxxxxxxxxx $164.99 Package Shipped [ NOTRACKNUMBER ]
Woot

Nope gewoon beetje kutten, stiekem klopt de prijs niet en gaat het om een oplaadkabletje :P...Mijn status is item changed :P omdat ik dropshipping heb toegevoegd via mail.
pi_117311285
Het zal wel iets anders zijn ofzo dan :? Lijkt me ook te sterk om waar te zijn.
Eerst moet er nog een bevestiging plaatsvinden.
Love is in the air!
pi_117311610
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef Landgeld het volgende:
Het zal wel iets anders zijn ofzo dan :? Lijkt me ook te sterk om waar te zijn.
Eerst moet er nog een bevestiging plaatsvinden.
pi_117317388
i second that:

pi_117317666
Is die telefoon goed??
pi_117317823
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is die telefoon goed??
Uit eerste onderzoeken is die echt slecht, valt uit me kaar, scherm is van plastic ipv glass
touchscreen werkt alleen wanneer je er 100 x HARD opdrukt..

4 GB rom is in werkelijkheid maar 400 MB!
de camera is om te huilen, met een banaan maak je nog betere fotos!

en het ergste is nog, de kwaliteit van het gesprek is bagger!!!
lijkt wel of je onder water belt ofzo!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117317852
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

Uit eerste onderzoeken is die echt slecht, valt uit me kaar, scherm is van plastic ipv glass
touchscreen werkt alleen wanneer je er 100 x HARD opdrukt..

4 GB rom is in werkelijkheid maar 400 MB!

en het ergste is nog, de kwaliteit van het gesprek is bagger!!!
lijkt wel of je onder water belt ofzo!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoef ik niet :+
pi_117317884
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dan hoef ik niet :+
Prima, iedereen staat vrij om hem te bestellen.. of juist niet..

daarom hebben wij hem ook maar besteld, omdat die zo lekker bagger is
past goed bij fokkers :)
pi_117317905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Prima, iedereen staat vrij om hem te bestellen.. of juist niet..

daarom hebben wij hem ook maar besteld, omdat die zo lekker bagger is
past goed bij fokkers :)
Kan kloppen :*
pi_117317924
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is die telefoon goed??
Voor elke keer dat je wilt bellen, moet je een 'network licence' aanvragen bij de Chinese overheid.. Je moet 't er maar voor over willen hebben. Goedkoop is duurkoop!
pi_117317948
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Voor elke keer dat je wilt bellen, moet je een 'network licence' aanvragen bij de Chinese overheid.. Je moet 't er maar voor over willen hebben. Goedkoop is duurkoop!
Doe maar helemaal niet dus :P
pi_117317966
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Voor elke keer dat je wilt bellen, moet je een 'network licence' aanvragen bij de Chinese overheid.. Je moet 't er maar voor over willen hebben. Goedkoop is duurkoop!
Owhja! ook dat nog..

je kan dus niet eens normaal bellen buiten europa, er moest steeds een licentie worden aangevraagd bij de chinese overheid!

das helemaal kut
pi_117318046
Sluit ik dit topic af met een boodschap aan de Chinese overheid;

SCHIET VERDOMME EENS OP JOH!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')