Priceangels heeft de weer prijs verhoogdquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:25 schreef shiznuts het volgende:
Kun je gewoon bij priceangels halen. Algemene coupon kun je wel vinden op www.retailmenot.com .
Mocht je ook bij LT willen bestellen... PM ff richting Downstar/RobertNL.
@ covers/Oreo-verhaal. Ik denk dat de voorkant te verwisselen valt. Alleen het plastic achterkantje.
Bij de G2 waren wel enige accesoires te krijgen. Daarnaast heeft hij wel een redelijk courante maat dus een algemene auto houder etc zal ook wel te vinden zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:36 schreef neo2000 het volgende:
Plus dat ik daarbij hard durf te betwijfelen of er veel accessoires uitkomen. Chinezen hebben er meer baat bij dat ze zo snel mogelijk zo veel mogelijk modellen op de markt pushen dan accessoires. Valt meer aan te verdienen lijkt mij.
Dat heeft mijn iPhone zelfs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
Mijn huidige SGS heeft een Super AMOLED, zal dat wel een vooruitgang zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
De resolutie maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:
Qua telefoon jazeker... qua schermtechnologie betwijfel ik het.
ja, en de geruchten gaan dat hij 1 october in stock komt.. oftwel 1 october zal hij er wel weer niet zijn,quote:Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef nodig het volgende:
Hopen dat die over een weekje verstuurd is door lightake, hoe zat het met de vakantie van die chinezen, was dat 1 tot 7 oktober ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |