Dat heeft mijn iPhone zelfs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
Mijn huidige SGS heeft een Super AMOLED, zal dat wel een vooruitgang zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
De resolutie maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:
Qua telefoon jazeker... qua schermtechnologie betwijfel ik het.
ja, en de geruchten gaan dat hij 1 october in stock komt.. oftwel 1 october zal hij er wel weer niet zijn,quote:Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef nodig het volgende:
Hopen dat die over een weekje verstuurd is door lightake, hoe zat het met de vakantie van die chinezen, was dat 1 tot 7 oktober ofzo?
Niemand weet wanneer. Dus net zoals Shiznuts aangeeft gewoon bij een kennis/buurman/familie laten afleveren.quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef eleganza het volgende:
Zusje wil m hebben, zit nu met shipping 'probleem' door die onduidelijke leverdatum. Ze heeft hem het liefst rond haar verjaardag(15 oktober) - als ie dan natuurlijk al geshipt zou kunnen zijn - echter gaan we met familie op reis van 2 -15 oktober.
Heb wat gedonder gehad met DHL, dat ik vanuit Groningen helemaal naar Zwolle moest om mn pakketje op te halen omdat ze 3x langsgeweest waren. Ik zie in dit topic al meerdere '1 oktober' beloftes langskomen. Verwacht m uiteraard niet voor 2 oktober binnen te hebben. Als ik m via DHL laat shippen kan ik mogelijk met die idiote afhaallocatie zitten als ie op de in dit topic vermelde datum (na 8 okt) geshipt wordf, terwijl je voor normale shipping (ervan uitgaande dat ie 9 oktober geshipt wordt) dat je 'm dan eind oktober kunt verwachten, wat mn zusje dan weer te lang vindt. Zou lightake luisteren naar een verzoek voor een bepaalde shippingdatum? BIC had namelijk al mijn verzoeken in de wind geslagen en weet niet hoe lightake daarmee omgaat. Enig advies in dit geval?![]()
TD;DR: Zijn er al nieuwtjes over de release/shipdatum van Lightake, en wat vertraagt de boel uberhaupt zo?Er wachten genoeg fokkers op hun nieuwe telefoon
![]()
Het is overigens dat ik verslaafd ben aan mn Desire Z, als ik met n touchscreen uit de voeten kon dan had ik deze zonder twijfel voor mezelf besteldGelukkig weet mn zusje niet zoveel van telefoons en krijg ik die G3 vast nog vaak genoeg in handen
Mocht het nog veel langer duren dan wordt het inderdaad een euh, 2Gs?quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Stuur je 'em toch op naar goede vrienden uit de buurt of familie die de 15e op haar verjaardag is?
Maar goed. Mijn G2 is sinds vandaag niet meer. Doorverkocht aan collega. Gaan we met smart wachten op de Oppo 5... eh, ik bedoel Xiaomi M2, eh... Meizu MX Quad... ik bedoel, Huawei Ascend D1 Quad XL, of wacht, nee, ik bedoel natuurlijk de Jiayu JY-G3.Tot die tijd maar weer terug over op m'n HTC Desire Z en Sony Walkman-phone.
De G2S van nu krijgt dus een nieuwe upgrade naar de specs van de Jiayu G3 (minus het scherm).quote:Op maandag 24 september 2012 09:09 schreef nodig het volgende:
dafuq?! wat is deze jiayu?
http://www.gizchina.com/2(...)ated-g2-alternative/
G2S krijgt waarschijnlijk een aangepast design en komt later dit jaar.
Licentie.quote:Op maandag 24 september 2012 09:51 schreef tokko1 het volgende:
Een van de medewerkers van LT om een update gevraagd over de staus en 't verhaal van hem komt er op neer dat de liscence nogsteeds niet echt binnen is. De aanvraag is wel ingediend en in behandeling...
Hij hoopt op eind deze week nieuws omtrend de liscense..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |