abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117109423
Ach so. :P

Ben toch niet zo van de accessoires. Grappig genoeg heb ik er een hoesje omzitten. Ben eigenlijk niet zo van de felle kleurtjes en accessoires maar om een of andere reden vind ik die felgele cover wel wat hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117109669
Zo, zilveren versie besteld :) Ga toch Ebay op den duur in de gaten houden voor losse zwarte backcovers voor een DIY-Jiayu-G3-oreo 8-) Deze foto's van zilver en deze foto's van de grijze variant hebben mij doen besluiten toch te opteren voor een zilveren G3. Want van de voorkant hebben ze (zo lijkt het) nagenoeg dezelfde kleur grijs. Maar de achterkant vind ik in zilver mooier en in grijs wat suf ogen. And now we wait ey? :z Zal met registered air mail wel tot 11 november o.i.d. duren alvorens ik hem in de vingers heb. Tenminste, dat is als ik er van uit ga dat Lightake per 10-10 de boel gaat versturen. En ach, anders is het een mooi Sinterklaas cadeau :') (wel wat vroeg om nu al te bestellen maar lekker belangrijk)
mag het weten
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2012 @ 12:51:14 #183
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117111258
Hoe verhoudt een IPS HD scherm tot bijvoorbeeld Amoled of Super Amoled en weet ik veel wat voor namen ze nog meer hebben..
pi_117111473
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117111675
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Verwacht in zonlicht middelmatige karakteristieken. Voor de rest vrij briljant. Het is natuurlijk allemaal wel op budget, dus er zit niet echt de beste technologie in. Zo heeft mijn G2 heel onopvallend wat screenbleeding aan de bovenkant.
Dat heeft mijn iPhone zelfs.
Geen referral hier.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 september 2012 @ 13:08:01 #186
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117111763
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 12:58 schreef shiznuts het volgende:
Mijn huidige SGS heeft een Super AMOLED, zal dat wel een vooruitgang zijn?
pi_117111815
Qua telefoon jazeker... qua schermtechnologie betwijfel ik het. ;)
  zaterdag 22 september 2012 @ 13:33:50 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117112612
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:10 schreef shiznuts het volgende:
Qua telefoon jazeker... qua schermtechnologie betwijfel ik het. ;)
De resolutie maakt een hoop goed ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117115367
Dat zijn gewoonweg toch eigen labels?

dat amoled is van samsung toch? retina van iphone? allemaal zijn het wel redelijke schermen..
IPS staat bekend om goede kleur waargaven, en zoals robert al zegt maar de resolutie wss ook een hoop goed al qua scherm :)
pi_117116134
amoled en IPS zijn technieken en retina is een salesterm zo ver ik weet :P
pi_117116535
Retina slaat alleen op de pixeldichtheid.

Die is op de Jiayu ongeveer gelijk aan de iPhone.
Geen referral hier.
pi_117121597
Bij lightake staat hij nu op "in stock".
pi_117121667
Stond 'ie al. De pre-order is 'In Stock', dat betekent dat je hem kunt pre-orderen, niet dat de telefoon op voorraad is. ;)
pi_117121794
hij staat in stock, omdat anders de label OUT OF STOCK er staat en hij niet meer via het systeem van lightake te bestellen is
pi_117129618
Ahaa. Sorry mijn fout :@
pi_117149694
Hopen dat die over een weekje verstuurd is door lightake, hoe zat het met de vakantie van die chinezen, was dat 1 tot 7 oktober ofzo?
pi_117152846
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef nodig het volgende:
Hopen dat die over een weekje verstuurd is door lightake, hoe zat het met de vakantie van die chinezen, was dat 1 tot 7 oktober ofzo?
ja, en de geruchten gaan dat hij 1 october in stock komt.. oftwel 1 october zal hij er wel weer niet zijn,
en dan zeggen ze ja 'holiday sorry...' en hebben ze dus weer een extra weekje speling..

hopelijk is bovenstaande niet waar, en word hij dus nog voor de vakantie verzonden, al denk ik dat dat niet gebeurd helaas :(

Morgen trouwens ook even peilen bij priceangels, die zouden de G3 24ste zeker weten in stock te hebben... 8)7
pi_117153350
Daarnaast is het aardig rustig met updates, ene kant wel goed.. want zo word er dus ook geen delay weer aangekondigd of problemen qua hardware..

mogelijk dus dat ze nu gewoon aan het produceren zijn van genoeg G3's om aan de wholesalers uit te leveren O+
pi_117153532
Ik snap Jiayu eigenlijk niet zo goed, wel mensen laten pre-orderen maar geen leverdatum vermelden (of weeknummer ofzo)... Ben benieuwd wat PriceAngels morgen gaat doen..

Hoop hem toch voor 1 november binnen te hebben.
pi_117154194
K heb er 2 besteld 1 bij lightake en 1 bij priceangels. Ben benieuwd wie er als eerste gaat leveren ;)
pi_117154253
Ik ben tevreden als ik hem eind oktober mag ontvangen.
Lijkt me ook best redelijk :)
  zondag 23 september 2012 @ 22:44:07 #202
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117175547
Zusje wil m hebben, zit nu met shipping 'probleem' door die onduidelijke leverdatum. Ze heeft hem het liefst rond haar verjaardag(15 oktober) - als ie dan natuurlijk al geshipt zou kunnen zijn - echter gaan we met familie op reis van 2 -15 oktober.

Heb wat gedonder gehad met DHL, dat ik vanuit Groningen helemaal naar Zwolle moest om mn pakketje op te halen omdat ze 3x langsgeweest waren. Ik zie in dit topic al meerdere '1 oktober' beloftes langskomen. Verwacht m uiteraard niet voor 2 oktober binnen te hebben. Als ik m via DHL laat shippen kan ik mogelijk met die idiote afhaallocatie zitten als ie op de in dit topic vermelde datum (na 8 okt) geshipt wordf, terwijl je voor normale shipping (ervan uitgaande dat ie 9 oktober geshipt wordt) dat je 'm dan eind oktober kunt verwachten, wat mn zusje dan weer te lang vindt. Zou lightake luisteren naar een verzoek voor een bepaalde shippingdatum? BIC had namelijk al mijn verzoeken in de wind geslagen en weet niet hoe lightake daarmee omgaat. Enig advies in dit geval? 8)7

TD;DR: Zijn er al nieuwtjes over de release/shipdatum van Lightake, en wat vertraagt de boel uberhaupt zo? ;( Er wachten genoeg fokkers op hun nieuwe telefoon 8)7

Het is overigens dat ik verslaafd ben aan mn Desire Z, als ik met n touchscreen uit de voeten kon dan had ik deze zonder twijfel voor mezelf besteld :Y Gelukkig weet mn zusje niet zoveel van telefoons en krijg ik die G3 vast nog vaak genoeg in handen *O*
Koekje d'r bij?
  zondag 23 september 2012 @ 22:47:33 #203
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117175729
Stuur je 'em toch op naar goede vrienden uit de buurt of familie die de 15e op haar verjaardag is? :P

Maar goed. Mijn G2 is sinds vandaag niet meer. Doorverkocht aan collega. Gaan we met smart wachten op de Oppo 5... eh, ik bedoel Xiaomi M2, eh... Meizu MX Quad... ik bedoel, Huawei Ascend D1 Quad XL, of wacht, nee, ik bedoel natuurlijk de Jiayu JY-G3. :P Tot die tijd maar weer terug over op m'n HTC Desire Z en Sony Walkman-phone.
pi_117182836
dafuq?! wat is deze jiayu?
http://www.gizchina.com/2(...)ated-g2-alternative/

G2S krijgt waarschijnlijk een aangepast design en komt later dit jaar.

EDIT: Goeiemorgen op deze 24 september, de dag dat priceangels denkt de Jiayu G3 te gaan leveren.

[ Bericht 15% gewijzigd door nodig op 24-09-2012 09:34:28 ]
  maandag 24 september 2012 @ 09:36:57 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117183324
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef eleganza het volgende:
Zusje wil m hebben, zit nu met shipping 'probleem' door die onduidelijke leverdatum. Ze heeft hem het liefst rond haar verjaardag(15 oktober) - als ie dan natuurlijk al geshipt zou kunnen zijn - echter gaan we met familie op reis van 2 -15 oktober.

Heb wat gedonder gehad met DHL, dat ik vanuit Groningen helemaal naar Zwolle moest om mn pakketje op te halen omdat ze 3x langsgeweest waren. Ik zie in dit topic al meerdere '1 oktober' beloftes langskomen. Verwacht m uiteraard niet voor 2 oktober binnen te hebben. Als ik m via DHL laat shippen kan ik mogelijk met die idiote afhaallocatie zitten als ie op de in dit topic vermelde datum (na 8 okt) geshipt wordf, terwijl je voor normale shipping (ervan uitgaande dat ie 9 oktober geshipt wordt) dat je 'm dan eind oktober kunt verwachten, wat mn zusje dan weer te lang vindt. Zou lightake luisteren naar een verzoek voor een bepaalde shippingdatum? BIC had namelijk al mijn verzoeken in de wind geslagen en weet niet hoe lightake daarmee omgaat. Enig advies in dit geval? 8)7

TD;DR: Zijn er al nieuwtjes over de release/shipdatum van Lightake, en wat vertraagt de boel uberhaupt zo? ;( Er wachten genoeg fokkers op hun nieuwe telefoon 8)7

Het is overigens dat ik verslaafd ben aan mn Desire Z, als ik met n touchscreen uit de voeten kon dan had ik deze zonder twijfel voor mezelf besteld :Y Gelukkig weet mn zusje niet zoveel van telefoons en krijg ik die G3 vast nog vaak genoeg in handen *O*
Niemand weet wanneer. Dus net zoals Shiznuts aangeeft gewoon bij een kennis/buurman/familie laten afleveren.

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef shiznuts het volgende:
Stuur je 'em toch op naar goede vrienden uit de buurt of familie die de 15e op haar verjaardag is? :P

Maar goed. Mijn G2 is sinds vandaag niet meer. Doorverkocht aan collega. Gaan we met smart wachten op de Oppo 5... eh, ik bedoel Xiaomi M2, eh... Meizu MX Quad... ik bedoel, Huawei Ascend D1 Quad XL, of wacht, nee, ik bedoel natuurlijk de Jiayu JY-G3. :P Tot die tijd maar weer terug over op m'n HTC Desire Z en Sony Walkman-phone.
Mocht het nog veel langer duren dan wordt het inderdaad een euh, 2Gs?
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 09:09 schreef nodig het volgende:
dafuq?! wat is deze jiayu?
http://www.gizchina.com/2(...)ated-g2-alternative/

G2S krijgt waarschijnlijk een aangepast design en komt later dit jaar.
De G2S van nu krijgt dus een nieuwe upgrade naar de specs van de Jiayu G3 (minus het scherm).
De G3 blijft (eerst) vast zoals het is Andi impliceert maar weer wat :P (al kan best waar zijn).

Edit: Nu wachtende op de live-chat van PA (als die online komt :{ )
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117183385
Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben, hou ons op de hoogte!
Lightake blijft bij de 1 Oktober in de buurt zitten.
Hi, the supplier said that it will be released around October 1.
LT-Nicole
  maandag 24 september 2012 @ 09:51:55 #207
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117183614
Een van de medewerkers van LT om een update gevraagd over de staus en 't verhaal van hem komt er op neer dat de "Network licence" nogsteeds niet echt binnen is. De aanvraag is wel ingediend en in behandeling...

Hij hoopt op eind deze week nieuws omtrend de "Network Licence"..

[ Bericht 4% gewijzigd door tokko1 op 24-09-2012 10:02:09 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  Redactie Sport / Supervogel maandag 24 september 2012 @ 09:54:07 #208
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117183649
quote:
16s.gif Op maandag 24 september 2012 09:51 schreef tokko1 het volgende:
Een van de medewerkers van LT om een update gevraagd over de staus en 't verhaal van hem komt er op neer dat de liscence nogsteeds niet echt binnen is. De aanvraag is wel ingediend en in behandeling...

Hij hoopt op eind deze week nieuws omtrend de liscense..
Licentie.
pi_117183990
Als de vertaling van Google een beetje klopt, staat er op de officiele Jiayu site dat de grotere batches vermoedelijk pas na de feestweek van 1 oktober uitgeleverd gaan worden, nog ff wachten dus.

Wat PA betreft, ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben met hun vandaag in stock verhaal, als idd die chat vandaag nog online komt. Mja ze zullen wel zeggen dat het door Jiayu komt, dat zij verkeerde info door gegeven hebben aan hun.
pi_117184370
Dan worden ze hopelijk 8 Oktober verstuurd en hebben we hem (hopelijk!) voor 1 november in huis :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')