Via via, en via een aliexpress seller...quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:06 schreef Mandéra het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/ - in de comments van dit bericht is het terug te lezen dat verschillende wholesalers dit al aan hun klanten hebben laten weten.
Stomme commiesquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef Mandéra het volgende:
Lekker dan, productie uitgesteld tot 1 oktober door onderzoek van de Chinese overheid bij Jiayu. Gaat echt nog wel even duren vrees ik.
But worse still it seems that the JiaYu G3 might not even work in a lot of the countries excited customers have ordered them! According to JiaYu the G3 support 2100 Mhz, but according to some who have used the phone it will also function on 900 and 850 (but this is unconfirmed!quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)you-willing-to-wait/
Wat is dat met die frequenties onderaan het bericht?
Dat door de overheid onderzoek haalt iemand erbij... waarschijnlijk gewoon verkeerd vertaald joh.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:15 schreef FreaZ het volgende:
Als er op 1 oktober nog geen duidelijkheid is, dan zie ik mij genoodzaakt om de order te cancelen. Ik vind dat hele artikel van gizchina maar vreemd. Eerst wachten op licentie, nu wordt Jiayu zelf onderzocht door de overheid... ??
Als er in oktober nóg niets bekend is en geen officiële announcement... hoe kun je hun dan nog serieus gaan nemen. Ik vind dit vage gedoe maar niks. Ik vind het niet erg om te wachten, maar houd je klanten dan op de hoogte met actuele info.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dat door de overheid onderzoek haalt iemand erbij... waarschijnlijk gewoon verkeerd vertaald joh.
(tevens staat het in de comments, dus ...een of andere random user post hetLekker betrouwbaar)
En je kan natuurlijk je order cancelen.. ik wacht voorlopig nog afPrima prijs voro een super phone.
quote:UMTS uses Wideband Code Division Multiple Access (W-CDMA) radio access technology to offer greater spectral efficiency and bandwidth to mobile network operators.
Oh oki, ik dacht dat alleen Amerika WCDMA gebruikte en dan ipv GSM ofzoquote:Op dinsdag 18 september 2012 14:47 schreef Ravocs het volgende:
UMTS = Universal Mobile Telecommunications System = hippe marketingnaam
WCDMA = Wideband Code Division Multiple Access = naam van de gebruikte techniek
[..]
De G3 heeft 2 SIM-slots. Het ene slot kan dus (blijkbaar?) alleen 2100 MHz en de andere kan de rest. Iets dergelijks heb ik al eerder ergens gelezen, dat het ene slot voor 3G wordt gebruikt en het andere slot om te bellen. Beide slots hebben minimaal GSM.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef secondant het volgende:
bijzonder....
wat is nu het verschil met pakweg de spec. van de Galaxy II op dit punt?
Gsm-netwerk: quad-band
Netwerkfrequenties: 850, 900, 1800, 1900, 2100
GPRS (2.5G)
EDGE (2.75G)
UMTS (3G)
HSDPA (3.5G)
Kan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:32 schreef Landgeld het volgende:
Hmmm, ik zit er serieus over te denken mijn order te cancellen. Dit kan nog wel eens een lang lang verhaal kan gaan worden
Amerika gebruikt CDMA als tegenhanger van GSM, WCDMA is een 3G techiniek waar CDMA een 2G techniek is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:08 schreef Xetran het volgende:
[..]
Oh oki, ik dacht dat alleen Amerika WCDMA gebruikte en dan ipv GSM ofzomaar ik zal het wel erg door de war krijgen allemaal dus never mind.
Overal staan trouwens andere leverdata en op een pagina stond dat ze hem al eergisteren gingen leverenEen harde struggle is dezen.
Er zitten 2 slots in:quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
Als het ene sim-slot alleen 2100mHz heeft, kan je er dan nog wel mee bellen?
Ben nogal een leek op dit gebied
Kon het antwoord niet echt halen uit de vorige posts.
In Amerika is het lastiger. Maar dat is daar altijd zo. T-mobile en Verzon hebben beiden andere frequenties bijvoorbeeld (daarom heeft elke provider daar vaak een eigen versie van een telefoon zoals de SII, etc)quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:49 schreef secondant het volgende:
Als ik het dus goed begrijp kan je nog steeds in nl overal bellen en internetten ook in zo goed als de rest van de eu maar is internet in bv de vs lastiger? en dan heb ik het natuurlijk over mobiel internet en niet over bv wifi en ook niet over bellen
maar de analyse klopt wel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In Amerika is het lastiger. Maar dat is daar altijd zo. T-mobile en Verzon hebben beiden andere frequenties bijvoorbeeld (daarom heeft elke provider daar vaak een eigen versie van een telefoon zoals de SII, etc)
Dat begrijp ik ook niet helemaal, volgens mij gaat de productie gewoon door nu..quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:13 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom wordt de productie uitgesteld door die licentierechten en niet alleen de verkoop?
Daar hoop ik ook op.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:17 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet helemaal, volgens mij gaat de productie gewoon door nu..
( mag hopen van wel, dan kunnen ze straks gewoon in grote aantallen naar de wholesalers gaan wanneer die licentie er is)
Dat wellicht/misscien etc is gewoon denken. Speculaties hebben we niks aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:37 schreef nodig het volgende:
Is gizbeat.com een beetje betrouwbaar als bron?
http://gizbeat.com/618/update-on-jaiyu-jiayu-g3-and-g2/
Hmm... had hem als gelijk aan de SII verwacht (6173 volgens de AnTuTu site).quote:
Dit, alleen nog even een cursus chinees volgenquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:48 schreef LittleBuddha het volgende:
Heeft iemand hier al zelf een mailtje/telefoontje richting jaiyu er aan gewaagd?
rest = ongegronde speculaties
Bijna alle alternatieven hebben ook geen 720P scherm.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef shiznuts het volgende:
't Is wel een letdown dat het zo lang duurt allemaal en dat er geen info's zijn. Je weet niet hoe andere merken hun aankondigingen waarmaken, maar 't schiet als paddenstoelen uit de grond natuurlijk.
't Enige wat me dan nog bindt aan de G3 is de accu-capaciteit van 2750mAh en het feit dat dualcores nog goedkoop zijn en quadcores er wel aankomen, maar ook een prijskaartje met zich meebrengen.
pin je niet vast op benchmark scores, dat zegt uit ervaring ook niet alles..quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hmm... had hem als gelijk aan de SII verwacht (6173 volgens de AnTuTu site).
Rooten en overklokken dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |