http://www.wekservice.com/quote:Op woensdag 26 september 2012 18:17 schreef Melkunie het volgende:
Inderdaad dikke anti-climax. Welke idioot schrijft z'n artikel nou ook zo![]()
Maargoed, we wachten vrolijk verder![]()
Ondertussen heeft mijn HTC Desire besloten (hopelijk tijdelijk) de oplaadkabel maar gewoon compleet te negeren. Mijn andere telefoon ligt aan de andere kant van het land, helemaal mooi. En mocht de Desire van mening veranderen en wel weer trek in stroom krijgen heeft ie pech want m'n oplader en snoer ben ik op mijn werk vergeten. Heb verder ook geen wekker, daar gebruik ik mijn telefoon voor en de winkels zijn dicht. Ik hoop dus dat ik morgen op tijd wakker word om op tijd op het werk te kunnen verschijnen.
tl;dr:
Iemand een goede wekker(-site) die ik met mijn laptop kan gebruiken?
Ik gebruik nog gewoon een oude betrouwbare wekkerradio, mocht het een belangrijke dag zijn zet ik twee wekkers voor het geval ik de eerste uit druk en weer in slaap sukkel. Mijn 2e wekker is dan of mijn telefoon of mijn oude nintendo ds lite (fijn dingetje, gebruik hem ook nog weleens voor muziek)quote:Op woensdag 26 september 2012 20:28 schreef Melkunie het volgende:
Ben pas net verhuist/op kamers gegaan hoor![]()
Ik heb 4 wekkers liggen. Ook een digitaal horloge. Andere kant van het land, bij m'n andere telefoon![]()
En bedankt voor de wekservice.com, dat gaat em worden
toevallig heb ik lightake daar vandaag nog over aangesproken..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Melkunie het volgende:
Holy crap, ,mijn DS heeft een wekker?![]()
Nooit geweten
Om maar even ontopic te doen, zijn er eigenlijk al verkooppunten voor accessoires voor de G3? Hoesjes in ieder geval, maar ik hoopte ook op een soort oplaadcradle, zodat hij rechtop kan staan.
dat zou wel zuur zijn als je daar vervolgens 20 euro gedoe voor moet betalen aan de grens.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)
Lol! Kan dit überhaupt?Ik dacht dat die telefoon nog geen licensie had...???
Of zou dit alleen dat 'cadeautje' zijn wat je erbij krijgt :p
Dat zal wel niet, het lijkt er dus op dat je toestel onderweg is!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)
Wut? Nu opeens verzondenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Mijne staat nog op processing momenteel.quote:JiaYu G3 cell phone now is still waiting for the network license and hopefully it will be licensed before the China national day. Actually all online stores are still in pre-order, so do not believe any have in stock advertising. We guarantee that lightake won’t deliver later than others.
Misschien verschepen ze wel stiekem eerst FOK! orders.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:25 schreef Downstar het volgende:
telefoons zijn nog niet eens op stock bij lightake, dus lijkt me wel heel sterk dat ze uit verzonden zijn..
daarnaast als ze volgorde gaan, sta ik waarschijnlijk boven aan dus;.. dan zou ik hem als eerste moeten krijgen
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef Landgeld het volgende:
Het zal wel iets anders zijn ofzo danLijkt me ook te sterk om waar te zijn.
Eerst moet er nog een bevestiging plaatsvinden.
Uit eerste onderzoeken is die echt slecht, valt uit me kaar, scherm is van plastic ipv glassquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef Downstar het volgende:
[..]
Uit eerste onderzoeken is die echt slecht, valt uit me kaar, scherm is van plastic ipv glass
touchscreen werkt alleen wanneer je er 100 x HARD opdrukt..
4 GB rom is in werkelijkheid maar 400 MB!
en het ergste is nog, de kwaliteit van het gesprek is bagger!!!
lijkt wel of je onder water belt ofzo!Dan hoef ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima, iedereen staat vrij om hem te bestellen.. of juist niet..quote:
Kan kloppenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Prima, iedereen staat vrij om hem te bestellen.. of juist niet..
daarom hebben wij hem ook maar besteld, omdat die zo lekker bagger is
past goed bij fokkers
Voor elke keer dat je wilt bellen, moet je een 'network licence' aanvragen bij de Chinese overheid.. Je moet 't er maar voor over willen hebben. Goedkoop is duurkoop!quote:
Doe maar helemaal niet dusquote:Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Voor elke keer dat je wilt bellen, moet je een 'network licence' aanvragen bij de Chinese overheid.. Je moet 't er maar voor over willen hebben. Goedkoop is duurkoop!
Owhja! ook dat nog..quote:Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Voor elke keer dat je wilt bellen, moet je een 'network licence' aanvragen bij de Chinese overheid.. Je moet 't er maar voor over willen hebben. Goedkoop is duurkoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |