abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117286819
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:17 schreef Melkunie het volgende:
Inderdaad dikke anti-climax. Welke idioot schrijft z'n artikel nou ook zo :')

Maargoed, we wachten vrolijk verder :)
Ondertussen heeft mijn HTC Desire besloten (hopelijk tijdelijk) de oplaadkabel maar gewoon compleet te negeren. Mijn andere telefoon ligt aan de andere kant van het land, helemaal mooi. En mocht de Desire van mening veranderen en wel weer trek in stroom krijgen heeft ie pech want m'n oplader en snoer ben ik op mijn werk vergeten. Heb verder ook geen wekker, daar gebruik ik mijn telefoon voor en de winkels zijn dicht. Ik hoop dus dat ik morgen op tijd wakker word om op tijd op het werk te kunnen verschijnen.

tl;dr:
Iemand een goede wekker(-site) die ik met mijn laptop kan gebruiken? :+
http://www.wekservice.com/

ken hem niet, maar even een youtube filmpje dr in plakken, en dan je tijd inschakelen :)!
pi_117287179
Kneiters.. mediatek.. de fabrikant achter veel procesoren in chinese smartphones
(waaronder de Jiayu G3 die een MTK6577 dualcore 1ghz processor bezit) heeft een nieuwe aankondiging gedaan van een processor(MTK6599) met 8 cores.. 8 cores.. hoe ziek is dat.. :D
ze zijn van plan deze ergens begin volgend jaar te releasen..

toch denk ik dat 8 cores op een telefoon wel een hele overkill nu nog is, en dus ook alleen maar batterijen leeg zuipt :P..

het 'goede' nieuws is dat de MTK6588, de quadcore versie.. eerder uitkomt dan geplannend.
namelijk ergens in de laatste 3 maanden van dit jaar!

Mocht de Jiayu G3 dus nog lang op zich laten wachten, dan zijn er mogelijk goede alternatieven verkrijgbaar met een Quadcore processor aanboord :)

maargoed, voorlopig kan nog niks tippen aan de G3.. dus daar wacht ik dan ook mooi op :D
pi_117287240
Ben pas net verhuist/op kamers gegaan hoor ;(
Ik heb 4 wekkers liggen. Ook een digitaal horloge. Andere kant van het land, bij m'n andere telefoon :*

En bedankt voor de wekservice.com, dat gaat em worden :)
pi_117289827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:28 schreef Melkunie het volgende:
Ben pas net verhuist/op kamers gegaan hoor ;(
Ik heb 4 wekkers liggen. Ook een digitaal horloge. Andere kant van het land, bij m'n andere telefoon :*

En bedankt voor de wekservice.com, dat gaat em worden :)
Ik gebruik nog gewoon een oude betrouwbare wekkerradio, mocht het een belangrijke dag zijn zet ik twee wekkers voor het geval ik de eerste uit druk en weer in slaap sukkel. Mijn 2e wekker is dan of mijn telefoon of mijn oude nintendo ds lite (fijn dingetje, gebruik hem ook nog weleens voor muziek)
pi_117293386
Holy crap, ,mijn DS heeft een wekker? -O-
Nooit geweten :)

Om maar even ontopic te doen, zijn er eigenlijk al verkooppunten voor accessoires voor de G3? Hoesjes in ieder geval, maar ik hoopte ook op een soort oplaadcradle, zodat hij rechtop kan staan.
pi_117294176
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Melkunie het volgende:
Holy crap, ,mijn DS heeft een wekker? -O-
Nooit geweten :)

Om maar even ontopic te doen, zijn er eigenlijk al verkooppunten voor accessoires voor de G3? Hoesjes in ieder geval, maar ik hoopte ook op een soort oplaadcradle, zodat hij rechtop kan staan.
toevallig heb ik lightake daar vandaag nog over aangesproken..
even gemeld dat het volgensmij alwel mogelijk is om aan accessoires te komen voor de G3..

ze zouden er morgen even gaan kijken
pi_117295966
DateOrder NO. Status
9/15/2012 Q120915415FOK Items Changed (via RairMail)

Is dit de normale status? Eerst stond er toch iets van collecting items oid?

Edit: Misschien weet ik al waarom dit de status is. Ik heb via de mail dropshipping aangevraagt zodat ze ff dat logotje eraf haalde. Daarom zal de status wel Items Changed zijn... Valse hoop :P
pi_117302653
Bij mij staat nu processing. Dat komt wellicht doordat ik een cancel order heb verstuurd. Ik kreeg dit als antwoord:

This is Nicole from lightake.com.

Could you please tell us reasaons why are you want to change this order?

For the item56925*1 in this order, it is pre-sale products.

The supplier estimate that this item will be released on October.

We have booked in advance from supplier, and can get goods firstly.

Could you please wait for a while?

We will do our best to arrange your order asap.

Best regards,

Nicole
pi_117303522
Dit ding begint nu toch wel heel erg interessant te worden.
pi_117307523
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)

Lol! Kan dit überhaupt? :') Ik dacht dat die telefoon nog geen licensie had...???
Of zou dit alleen dat 'cadeautje' zijn wat je erbij krijgt :p
Love is in the air!
pi_117307757
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Landgeld het volgende:
Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)

Lol! Kan dit überhaupt? :') Ik dacht dat die telefoon nog geen licensie had...???
dat zou wel zuur zijn als je daar vervolgens 20 euro gedoe voor moet betalen aan de grens.
pi_117308013
quote:

Dat zal wel niet, het lijkt er dus op dat je toestel onderweg is!
Op welke datum heb je je bestelling geplaatst (en voor welke kleur)? Als ze het op volgorde gaan doen, krijgen we een idee wanneer de rest van ons aan de beurt is :)
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 september 2012 @ 12:14:55 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117308039
quote:

Wut? Nu opeens verzonden :D Hopelijk is het waar ^O^
pi_117308069
Huh? Sounds too good to be true eigenlijk :P

Ik lees dit op de product pagina bij LT:

quote:
JiaYu G3 cell phone now is still waiting for the network license and hopefully it will be licensed before the China national day. Actually all online stores are still in pre-order, so do not believe any have in stock advertising. We guarantee that lightake won’t deliver later than others.
Mijne staat nog op processing momenteel.
pi_117308391
telefoons zijn nog niet eens op stock bij lightake, dus lijkt me wel heel sterk dat ze uit verzonden zijn..
daarnaast als ze volgorde gaan, sta ik waarschijnlijk boven aan dus;.. dan zou ik hem als eerste moeten krijgen O-)
pi_117308420
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:25 schreef Downstar het volgende:
telefoons zijn nog niet eens op stock bij lightake, dus lijkt me wel heel sterk dat ze uit verzonden zijn..
daarnaast als ze volgorde gaan, sta ik waarschijnlijk boven aan dus;.. dan zou ik hem als eerste moeten krijgen O-)
Misschien verschepen ze wel stiekem eerst FOK! orders. :P

Krijg te veel valse hoop van deze berichten, ik voel het alweer. :')
  donderdag 27 september 2012 @ 12:33:08 #287
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117308586
Ik had ook nog gemaild of ik er nog drop shipping bij kon krijgen (dat kon niet toen ik m'n bestelling plaatste). Nou, geen probleem 'my friend', met de vriendelijke groeten van Nicole. Maar dat kostte toch wel $0.01 extra! Toch maar even gevraagd hoe ik dat kon betalen.

Nou, "thank you for your kindness", maar "we present it for you". Ze zijn in ieder geval vriendelijk over de mail :P
pi_117308622
Hij staat nog wel op processing bij LT als je een beetje verder klikt.
pi_117310559
9/10/2012 12:55:19 AM Qxxxxxxxxxxx $164.99 Package Shipped [ NOTRACKNUMBER ]
Woot

Nope gewoon beetje kutten, stiekem klopt de prijs niet en gaat het om een oplaadkabletje :P...Mijn status is item changed :P omdat ik dropshipping heb toegevoegd via mail.
pi_117311285
Het zal wel iets anders zijn ofzo dan :? Lijkt me ook te sterk om waar te zijn.
Eerst moet er nog een bevestiging plaatsvinden.
Love is in the air!
pi_117311610
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef Landgeld het volgende:
Het zal wel iets anders zijn ofzo dan :? Lijkt me ook te sterk om waar te zijn.
Eerst moet er nog een bevestiging plaatsvinden.
pi_117317388
i second that:

pi_117317666
Is die telefoon goed??
pi_117317823
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is die telefoon goed??
Uit eerste onderzoeken is die echt slecht, valt uit me kaar, scherm is van plastic ipv glass
touchscreen werkt alleen wanneer je er 100 x HARD opdrukt..

4 GB rom is in werkelijkheid maar 400 MB!
de camera is om te huilen, met een banaan maak je nog betere fotos!

en het ergste is nog, de kwaliteit van het gesprek is bagger!!!
lijkt wel of je onder water belt ofzo!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117317852
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef Downstar het volgende:

[..]

Uit eerste onderzoeken is die echt slecht, valt uit me kaar, scherm is van plastic ipv glass
touchscreen werkt alleen wanneer je er 100 x HARD opdrukt..

4 GB rom is in werkelijkheid maar 400 MB!

en het ergste is nog, de kwaliteit van het gesprek is bagger!!!
lijkt wel of je onder water belt ofzo!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hoef ik niet :+
pi_117317884
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dan hoef ik niet :+
Prima, iedereen staat vrij om hem te bestellen.. of juist niet..

daarom hebben wij hem ook maar besteld, omdat die zo lekker bagger is
past goed bij fokkers :)
pi_117317905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Prima, iedereen staat vrij om hem te bestellen.. of juist niet..

daarom hebben wij hem ook maar besteld, omdat die zo lekker bagger is
past goed bij fokkers :)
Kan kloppen :*
pi_117317924
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Is die telefoon goed??
Voor elke keer dat je wilt bellen, moet je een 'network licence' aanvragen bij de Chinese overheid.. Je moet 't er maar voor over willen hebben. Goedkoop is duurkoop!
pi_117317948
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Voor elke keer dat je wilt bellen, moet je een 'network licence' aanvragen bij de Chinese overheid.. Je moet 't er maar voor over willen hebben. Goedkoop is duurkoop!
Doe maar helemaal niet dus :P
pi_117317966
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Owhja! ook dat nog..

je kan dus niet eens normaal bellen buiten europa, er moest steeds een licentie worden aangevraagd bij de chinese overheid!

das helemaal kut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')