Ik lurk mee. Heb weinig nieuws te vermelden en alles is wel duidelijk: vrij weinig is duidelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Viel mij ook al op 4 dagen geleden, het word een stuk rustiger hier, hoeveel fokkers zouden er nu eigenlijk wachten op de G3? Lijkt wel of iedereen zijn coupon binnensleept en weer verdwijnt
Ik ben er ook nog hoor, direct na ontvangen coupon (zat bij de eerste lading) de G3 in pre-order gezet, en volg nu elke dag al het nieuws.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Viel mij ook al op 4 dagen geleden, het word een stuk rustiger hier, hoeveel fokkers zouden er nu eigenlijk wachten op de G3? Lijkt wel of iedereen zijn coupon binnensleept en weer verdwijnt
Dan werkt de coupon natuurlijk niet meer nee..quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben er ook nog. Heb nog niet besteld, neem aan dat die coupon nog wel geldig is?
Wil eigenlijk eerst even afwachten of ie echt geleverd wordt en hoe ie bevalt.
Hou er rekening mee dat je PayPal nodig hebt en daar ook nog wel een aantal werkdagen in kan zitten voordat je geld beschikbaar is als je niet van plan bent om je rekening te koppelenquote:Op woensdag 26 september 2012 09:48 schreef Pino112 het volgende:
Oh oke, ik heb dat totaal niet meegekregen omdat ik pas sinds een week ofzo dit topic volg.
Ook bij SK niet deelgenomen (actie al gestopt) dus ook via daar geen info gekregen.
Dan ga ik er even over nadenken en voor 30e beslissen!
Danku voor de info.
Heb al vaker bij DX besteld, dus PayPal is geen probleem.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je PayPal nodig hebt en daar ook nog wel een aantal werkdagen in kan zitten voordat je geld beschikbaar is als je niet van plan bent om je rekening te koppelen
Of kan je je bestelling alvast plaatsen en later betalen?
Ah dan kan je nog even 4 dagen rustig denkenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb al vaker bij DX besteld, dus PayPal is geen probleem.
Heb mijn rekening gekoppeld
Godverdomme, wat een anti climax zeg..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef nodig het volgende:
Bron: GizChina
Great news everyone one of the most anticipated Chinese phones of the year has just received its network license, no not the JiaYu G3! The quad-core Xiaomi M2 has received its network license and is cleared for sale in China!
Betekend dus dat de Chinese overheid wel doorwerkt, misschien dat Jiayu hem ook binnen een paar uur/dag krijgt? Is natuurlijk puur speculeren maarja..
Misschien is het wel zo dat Jiayu niet de juiste ambtenaren weet te vinden of daar het geld niet voor (over) heeft.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een anti climax zeg..
ik dacht wtf eindelijk voor de G3 een licentie?..
vraag me echt af wanneer die voor de M2 is ingediend, want ik vind dit wel heel erg lang duren zo..
las trouwens ook dat het gerucht gaat dat omdat de G3 zo goedkoop is ze geen networklicentie zouden krijgen.. dat slaat natuurlijk helemaal nergens op..![]()
![]()
![]()
Laat je nummer hier achter dan bellen we je morgen wakker [/fok-service]quote:Op woensdag 26 september 2012 18:17 schreef Melkunie het volgende: Heb verder ook geen wekker, daar gebruik ik mijn telefoon voor en de winkels zijn dicht. Ik hoop dus dat ik morgen op tijd wakker word om op tijd op het werk te kunnen verschijnen.
tl;dr:
Iemand een goede wekker(-site) die ik met mijn laptop kan gebruiken?
http://www.wekservice.com/quote:Op woensdag 26 september 2012 18:17 schreef Melkunie het volgende:
Inderdaad dikke anti-climax. Welke idioot schrijft z'n artikel nou ook zo![]()
Maargoed, we wachten vrolijk verder![]()
Ondertussen heeft mijn HTC Desire besloten (hopelijk tijdelijk) de oplaadkabel maar gewoon compleet te negeren. Mijn andere telefoon ligt aan de andere kant van het land, helemaal mooi. En mocht de Desire van mening veranderen en wel weer trek in stroom krijgen heeft ie pech want m'n oplader en snoer ben ik op mijn werk vergeten. Heb verder ook geen wekker, daar gebruik ik mijn telefoon voor en de winkels zijn dicht. Ik hoop dus dat ik morgen op tijd wakker word om op tijd op het werk te kunnen verschijnen.
tl;dr:
Iemand een goede wekker(-site) die ik met mijn laptop kan gebruiken?
Ik gebruik nog gewoon een oude betrouwbare wekkerradio, mocht het een belangrijke dag zijn zet ik twee wekkers voor het geval ik de eerste uit druk en weer in slaap sukkel. Mijn 2e wekker is dan of mijn telefoon of mijn oude nintendo ds lite (fijn dingetje, gebruik hem ook nog weleens voor muziek)quote:Op woensdag 26 september 2012 20:28 schreef Melkunie het volgende:
Ben pas net verhuist/op kamers gegaan hoor![]()
Ik heb 4 wekkers liggen. Ook een digitaal horloge. Andere kant van het land, bij m'n andere telefoon![]()
En bedankt voor de wekservice.com, dat gaat em worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |