Insane!quote:
Nee, gelukkig niet moet er niet aan denken om maar iets te weten van een Chineesquote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef jeezz het volgende:
[..]
Haha Chinezen laten zich nu eenmaal niet 'researchen'... iewiewaaiweg...
Wat heb je er tegen (troll) ooit verkeerd gegeten ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef jeezz het volgende:
[..]
zeer betrouwbaar ? moet je niet in china zijn !
ennnn account hiervoor aanmaken ? dachtetnie...
Ach ja, die vertraging overleven we ook wel weerquote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
blijkbaar wel je eerste post... en die is nog niet eens zo nuttig ook
jammer volgende keer beter
Tja vertraging weer he:
http://www.gizchina.com/2(...)m+%28gizchina.com%29
Ach dat is bij alles zo. Morgen is er weer iets nieuws. Deze telefoon is nog streeds de beste bang for buck die ik ken.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef jeezz het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hem krijgt (maybe??wie weet) is er al weer een nieuwe uit... grappig toch...
Ja, importeren we ook trollenmeppers, kietelbakjes en posthisories uit China.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef jeezz het volgende:
[..]
nee hoor zit al lang op fok!.. dus waar je dat vandaan haalt... china misschien ?
Dat hou ik ook nog wel volquote:
Ook jij koopt hem vast nog welquote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef shiznuts het volgende:
Ik ga wel lekker een Huawei kopen ofzo.
Dit, ik laat zeker 1 van mijn orders open staan bij Lightake. Het duurt nu al zo lang dat die extra paar weken ook niks meer uitmaken.quote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Insane! [ afbeelding ]
Wacht hier gewoon lekker af tot ze 'm komen af geven aan de deur
Heb genoeg vertrouwen in LT om 'm te leveren zodra dat kan, en Jiayu... wacht wel gewoon af
Is het niet zo dat dat 'geschil' want je open zet in PayPal alleen maar is om aan te geven dat er 'iets' speelt? Wat ik er van begrijp is dat PayPal dan nog niet per se actie onderneemt. Als je er dan binnen 20 dagen nog niet uit komt met de leverancier, dan kan je PayPal inschakelen en een claim doen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
je order wordt dan inderdaad stopgezet. Dus dat is geen oplossing
Het is een verdenking richting de shop (die je elk moment om kan zetten in een claim. Als ''verdachte'' gaat de webshop jou echt niks opsturen want stel je voor dat jij het dan claimt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:54 schreef Ravocs het volgende:
[..]
Is het niet zo dat dat 'geschil' want je open zet in PayPal alleen maar is om aan te geven dat er 'iets' speelt? Wat ik er van begrijp is dat PayPal dan nog niet per se actie onderneemt. Als je er dan binnen 20 dagen nog niet uit komt met de leverancier, dan kan je PayPal inschakelen en een claim doen.
Dat is in ieder geval wat ik er van heb begrepen toen ik de voorwaarden doorlas.
Viel mij ook al op 4 dagen geleden, het word een stuk rustiger hier, hoeveel fokkers zouden er nu eigenlijk wachten op de G3? Lijkt wel of iedereen zijn coupon binnensleept en weer verdwijntquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:58 schreef deeq het volgende:
Jah het lange wachten is begonnen, nu word wel stil hier........................
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef mtchel112 het volgende:
ik haat wachten, inmiddels al meer bekent?
en hoe zit het met hoesjes voor de g3, is jack ook zo lief om een paar van die sillicone hoesjes in zn assorti op te nemen, zien er erg gaaf uit icm n zwarte g3 (zeker zon geel hoesje)
@hieronder haha ik hetzelfdequote:Op maandag 24 september 2012 10:47 schreef RobertNL het volgende:
Slecht nieuws:
Zojuist gelezen op het forum van Jiayu:
Licentie is nog niet binnen wegens vertraging bij de telecom instantie van China. Ze hopen dus inderdaad dat de licentie er deze week nog is maar dit is naar alle waarschijnlijkheid niet het geval. In dit geval is de kans het grootste dat de licentie in de week van 8 oktober pas komt.
Ondertussen wordt er wel wat geproduceerd (ruim 5.000 stuks), maar is er nog geen volledige massa productie (wegens het risico van het niet verlenen van een licentie). Zoals ik het nu begrijp kan zo snel de licentie binnen is een groot deel van de (op hun site geplaatste pre-orders) uitgeleverd worden. De massa productie zal worden gestart als de licentie binnen is.
Al met al kan je er op rekenen dat de productie (mede door de vakantie) pas de 15e goed op gang komt/is. Hierna moet dus eerst de order van LT nog uitgeleverd worden.
Samenvattend: Reken er maar niet op dat in de komende 3 weken er telefoons naar ons worden verzonden.
Help, wat nu? mijn paypal claim loopt af!
Optie 1: Je zoekt via de site (mijn account en dan in het linker menu) contact met Lightake en vraagt om je order te annuleren.
Optie 2: Je wacht en laat de claim verlopen. Lightake kan kosteloos tot 90 dagen refunden dit geeft Jiayu dus nog 45 dagen extra de tijd om uit te leveren. (Deze optie neem ik zelf zoveel vertrouwen heeft LT wel).
Het spijt ons dat het zo loopt/heeft moeten lopen. Wij hebben zo'n grote vertraging helaas niet kunnen zien aankomen. Tevens willen wij nog even extra vermelden van Lightake dus geen enkele blaam treft! Deze is ook maar afhankelijk van de informatie die Jiayu geeft (of niet geeft).
Mocht de telefoon tegen die tijd dat hij goed beschikbaar is nog in de belangstelling staan dan proberen wij natuurlijk z.s.m een nieuwe code te leveren.
We houden jullie deze en komende weken natuurlijk goed op de hoogte!
Groeten,
Remco, Downstar (Ramon) en Robert
EDIT: tegenstrijdig bericht, in het zelfde forum zegt een Admin van Jiayu dat de massaproductie begonnen is. Dit zou betekenen dat er wellicht sneller geleverd kan worden!
Ik lurk mee. Heb weinig nieuws te vermelden en alles is wel duidelijk: vrij weinig is duidelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Viel mij ook al op 4 dagen geleden, het word een stuk rustiger hier, hoeveel fokkers zouden er nu eigenlijk wachten op de G3? Lijkt wel of iedereen zijn coupon binnensleept en weer verdwijnt
Ik ben er ook nog hoor, direct na ontvangen coupon (zat bij de eerste lading) de G3 in pre-order gezet, en volg nu elke dag al het nieuws.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Viel mij ook al op 4 dagen geleden, het word een stuk rustiger hier, hoeveel fokkers zouden er nu eigenlijk wachten op de G3? Lijkt wel of iedereen zijn coupon binnensleept en weer verdwijnt
Dan werkt de coupon natuurlijk niet meer nee..quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben er ook nog. Heb nog niet besteld, neem aan dat die coupon nog wel geldig is?
Wil eigenlijk eerst even afwachten of ie echt geleverd wordt en hoe ie bevalt.
Hou er rekening mee dat je PayPal nodig hebt en daar ook nog wel een aantal werkdagen in kan zitten voordat je geld beschikbaar is als je niet van plan bent om je rekening te koppelenquote:Op woensdag 26 september 2012 09:48 schreef Pino112 het volgende:
Oh oke, ik heb dat totaal niet meegekregen omdat ik pas sinds een week ofzo dit topic volg.
Ook bij SK niet deelgenomen (actie al gestopt) dus ook via daar geen info gekregen.
Dan ga ik er even over nadenken en voor 30e beslissen!
Danku voor de info.
Heb al vaker bij DX besteld, dus PayPal is geen probleem.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je PayPal nodig hebt en daar ook nog wel een aantal werkdagen in kan zitten voordat je geld beschikbaar is als je niet van plan bent om je rekening te koppelen
Of kan je je bestelling alvast plaatsen en later betalen?
Ah dan kan je nog even 4 dagen rustig denkenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb al vaker bij DX besteld, dus PayPal is geen probleem.
Heb mijn rekening gekoppeld
Godverdomme, wat een anti climax zeg..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:22 schreef nodig het volgende:
Bron: GizChina
Great news everyone one of the most anticipated Chinese phones of the year has just received its network license, no not the JiaYu G3! The quad-core Xiaomi M2 has received its network license and is cleared for sale in China!
Betekend dus dat de Chinese overheid wel doorwerkt, misschien dat Jiayu hem ook binnen een paar uur/dag krijgt? Is natuurlijk puur speculeren maarja..
Misschien is het wel zo dat Jiayu niet de juiste ambtenaren weet te vinden of daar het geld niet voor (over) heeft.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een anti climax zeg..
ik dacht wtf eindelijk voor de G3 een licentie?..
vraag me echt af wanneer die voor de M2 is ingediend, want ik vind dit wel heel erg lang duren zo..
las trouwens ook dat het gerucht gaat dat omdat de G3 zo goedkoop is ze geen networklicentie zouden krijgen.. dat slaat natuurlijk helemaal nergens op..![]()
![]()
![]()
Laat je nummer hier achter dan bellen we je morgen wakker [/fok-service]quote:Op woensdag 26 september 2012 18:17 schreef Melkunie het volgende: Heb verder ook geen wekker, daar gebruik ik mijn telefoon voor en de winkels zijn dicht. Ik hoop dus dat ik morgen op tijd wakker word om op tijd op het werk te kunnen verschijnen.
tl;dr:
Iemand een goede wekker(-site) die ik met mijn laptop kan gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |