China shopping doe ik vaker. Gewoon lekker van die kleine hebbedingetjes die hier niet te koop waren.quote:Op zondag 16 september 2012 21:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Want je bent bang dat je ook chinese webshop verslaafde wordt?
Tja.. begrijpelijk. China shopping kan schadelijk voor de portemonee zijn en tot extra postbode kennis leiden.
Je kan even de reviews van de mensen hier afwachtenquote:Op zondag 16 september 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
China shopping doe ik vaker. Gewoon lekker van die kleine hebbedingetjes die hier niet te koop waren.
Maar goed, een smartphone. Dat vind ik heftig
Hmm, lastig. Ik wacht inderdaad eerst afquote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan even de reviews van de mensen hier afwachten
Dan kan je alsnog bestellen, of dan inmiddels de G4?
quote:Want je bent bang dat je ook chinese webshop verslaafde wordt?
Tja.. begrijpelijk. China shopping kan schadelijk voor de portemonee zijn en tot extra postbode kennis leiden.
Snap ik helemaal heb eigenlijk een beetje hetzelfde. Daarom in eerste instantie ook niet ingeschreven op de lijst. Maar kriebelt te lang. Ik vind de G3 er echt mooi uit zien en de prijs is echt mooi. Volg de topics al een tijdje en de mensen die tab's e.d. bestellen krijgen hem altijd binnen. Daarom nu toch de stap gezet....vind het wel spannend (blijft veel geld) maar eens moet de eerste keer zijn..quote:Op zondag 16 september 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:
Oh man. Ik durf hem gewoon niet te bestellen.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:26 schreef secondant het volgende:
[..]
Snap ik helemaal heb eigenlijk een beetje hetzelfde. Daarom in eerste instantie ook niet ingeschreven op de lijst. Maar kriebelt te lang. Ik vind de G3 er echt mooi uit zien en de prijs is echt mooi. Volg de topics al een tijdje en de mensen die tab's e.d. bestellen krijgen hem altijd binnen. Daarom nu toch de stap gezet....vind het wel spannend (blijft veel geld) maar eens moet de eerste keer zijn..
Gouden tip !quote:[img]
Je krijgt ook geen mail. Je moet bij je orders kijken. Wel zorgen dat je account met hetzelfde e-mailadres als je Paypal-adres is...
Ik vraag gewoon of ze het terug willen storten... Waarom zou je een claim maken als de seller het zelf ook terug kan stortenquote:Op maandag 17 september 2012 14:24 schreef neo2000 het volgende:
Goddomme, wat duurt dat wachten lang. G3 had hier allang kunnen zijn damnit. Trage Chinezen. Eerste keer dat ik iets in China bestel en direct de laatste.
Hoe pakken jullie het trouwens aan als Jiayu geen netwerklicense krijgt? Ik bedoel, vraag mij af wat er gebeurt als Lightake straks om en nabij 45 dagen 150 paypal claims krijgt..
Nouja, die G2 batterij is ook niet echt heel klein..quote:Op maandag 17 september 2012 17:40 schreef shiznuts het volgende:
Is niet eens zoveel verschil, leek op de onboxingvideo echt huge.
Hadden we hier al eerder gemeld jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:17 schreef SuperChips het volgende:
Ik denk dat de g3 een klein beetje is gebaseert op de oppo find 3
[ afbeelding ]
De couponactie had enkel betrekking op de G3, tevens is deze inmiddels afgelopen. Maar als je Downstar of RobertNL lief aankijkt kun je er misschien nog wel 1 krijgen. Prijsverschil kun je makkelijk opzoeken via bijvoorbeeld chinaprices.us .quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:36 schreef eleganza het volgende:
/verkapte tvp
Ga deze in de gaten houden voor mn zusje, de G3, die heeft net haar Blackberry bijna gesloopt, er is niet veel meer van over.
Denk dat ze wel uit de voeten kan met een G2, hoeveel scheelt dat in prijs met een preorder van de G3? Had iets opgevangen over coupons bij lighttake ofzo?
Dat wist ik, maar als de G3 MET coupon dezelfde prijs heeft als de G2, dan heb je natuurlijk altijd liever die G3quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:49 schreef Mandéra het volgende:
[..]
De couponactie had enkel betrekking op de G3, tevens is deze inmiddels afgelopen. Maar als je Downstar of RobertNL lief aankijkt kun je er misschien nog wel 1 krijgen. Prijsverschil kun je makkelijk opzoeken via bijvoorbeeld chinaprices.us .
Updated G2 dan... http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:03 schreef eleganza het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar als de G3 MET coupon dezelfde prijs heeft als de G2, dan heb je natuurlijk altijd liever die G3En dat verschil kan ik niet in die vergelijker vinden - die ik overigens echt even ga bookmarken! thanks!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Updated G2 dan... http://www.gizchina.com/2(...)yu-g3-shipping-soon/
( $127.84 MisterTao, excl. service+shipping. Incl ~ 140 usd )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |