Gelukkig doen sommige mensen wel wat meer research voordat ze wat roepenquote:Op donderdag 20 september 2012 18:12 schreef jeezz het volgende:
Niet om mensen te stuipen, maar dit lijkt mij een geniaal oplichtingscheme... even Antoinette bellen...betalen en fluiten naar die chinezen (en je telefoon) !
Bangmakerij zonder gefundeerde basis...quote:Op donderdag 20 september 2012 18:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gelukkig doen sommige mensen wel wat meer research voordat ze wat roepen
Hahaha, geniaal.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Dat is de salesmanager.. hij denk dus 1 oktober, maar das dus in de vakantie daar, dus pas na de vakantie word alles hervat..
Daarnaast heb ik Priceangels ook gevraagd, he ze bij 24 september komen en of ze het 100% zeker weten. Dit bevestigden ze.. ik heb ze vervolgens uitgelegd met de delay etc die is ontstaan bij de productie van deze telefoon. Toch houden ze vast dat ze hem gewoon kunnen leveren..
[..]
vooral het No,yes gedeelte bij de vraag of ze het in voorraad kunnen hebben morgen![]()
![]()
we lachen allemaal wel, maar straks hebben ze hem echt morgen..quote:
Hmm nouja ik denk dat er in die 5000 telefoons al een nieuw scherm zit, dat gedoe met die schermen is al een poosje bekend.. dus ik neem aan dat dit al gefixt is in die productie voor die 5000 stuks..quote:Op donderdag 20 september 2012 17:15 schreef nodig het volgende:
Mooi nieuw scherm erin![]()
Maar er was al een batch van 5000 G3's klaar om uitgegeven te worden, betekend dat dat de mensen die als eerst gepreorderd hebben een pre-productie scherm krijgen?
Moet ik hier eerst mijn hele familie overtuigen om naar Telfort over te stappenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:33 schreef secondant het volgende:
even voor alle mensen die iets zoeken voor in de tussentijd: Telfort heeft volgens mij nu een geniale actie voor ons. Via http://shop.telfort.nl/cadeausim/ kan je een simkaart bestellen voor 0 euro met daarop gratis de bundel onderling bellen naar Telfort klanten. Je kan er voor kiezen om andere bundels toe te voegen (bijvoorbeeld internet of belmenuten) maar je kan hem natuurlijk ook als tweede simkaart in je Jiayu stoppenEn laat nu net mijn broertje, ouders en vriendin een Telfort abbo hebben.... Ik bel die dus voortaan lekker gratis via de tweede sim en haal wel een goedkoop sim-only abbo bij een andere provider voor de eerste sim
Word denk ik gelijk met de G3 meeverzonden, heb een us naar eu plug meebesteld en daar staat geen andere status dan de G3 ofzo bijquote:Op donderdag 20 september 2012 20:50 schreef Melkunie het volgende:
Nou, ik hoor nu ook bij de pre-order familie
Ben voor een zwarte gegaan, en meteen weer allerlei troep er bij besteld. Stomme Chinese websites![]()
Weet iemand of dat wel meteen verzonden wordt en de G3 later, of wachten ze tot alles compleet is?
Was al wat langer aan het kijken naar een nieuwe telefoon, m'n HTC Desire begint na 2,5 jaar toch echt op te raken. Had er eigenlijk alleen geen geld voor over en wilde niet op specificaties inleveren. Dan is de G3 natuurlijk ideaal. Heb er zin in
PS: Niet echt een nieuw lid, kwam hier tien jaar geleden ook, maar alle accountinformatie van destijds verloren... |-)
Oh god. FOK! krijgt internationale faam.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mailtje van Lightake gehad met die code gewoon erin.
Gewone nieuwsbrief dus.
Haha, achja de FOK!kers staan bovenaan de lijstquote:Op donderdag 20 september 2012 21:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mailtje van Lightake gehad met die code gewoon erin.
Gewone nieuwsbrief dus.
Kijk dan eens bij Simyo.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Haha, achja de FOK!kers staan bovenaan de lijst
btw, dat Telfort is nog best intressant. Stel ik neem hem met 500mb internet in de maand kost me dat ¤10 p. maand (bellen/smsen 20c min/sms, of evt extra bundel 150min=¤4 en 100sms=¤1 daarvoor nemen) en kan ik dus gratis naar Telfort gebruikers bellenHet enigste nadeel is dan dat je aan een 2jaars abonnement vast zit.
Had ik al gedaan is iets duurderquote:
En het goede netwerk van KPNquote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Had ik al gedaan is iets duurder
Met 500mb ben je verplicht ook 60 min/sms af te nemen (wat trouwens nog niet eens een verkeerd aantal is naar mijn behoefte). Zit je aan de 14 euro per maand (eerste paar maanden wel korting) Hier is het buiten de bundel wel 30c ipv 20c bij telfort. Ook aansluitkosten van 15¤. Bij Simyo is het echter wel maandelijks opzegbaar/aanpasbaar. Eigenlijk is Simyo ook nog best interessant (misschien stiekem nog wel interessanter door het maandelijkse opzegbaar/aanpasbaar)Maar eerst wachten tot ik mijn G3 heb
Dacht alquote:Op donderdag 20 september 2012 21:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
En het goede netwerk van KPN
/edit: Oh wacht, Telfort is van KPN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |