abonnement Unibet Coolblue
pi_110810820



quote:
The series stars Zooey Deschanel as Jessica "Jess" Day, a well-liked, bubbly, and adorable woman in her late 20s who is trying to get over her surprise breakup with her model boyfriend. She eventually finds a new place to stay when she moves in with three single guys: Nick, a bartender; Schmidt, a professional and modern-day casanova; and Coach, a former athlete turned trainer. Rounding out this unlikely bunch is Jessica's street-smart model friend Cece. Together, this group of friends try to help Jess learn a lot about love, life and mostly about herself, while at the same time learn a lot about themselves.



[ Bericht 3% gewijzigd door Tegan op 26-04-2012 13:24:44 ]
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 13:10:51 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110811141
New Girl begon dit seizoen als een nogal vreemde sitcom, maar is uitgegroeid tot een originele en uiterst grappige serie die zijn tweede seizoen meer dan verdiend heeft. ^O^
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_110811175
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarmee kun je nog meer je penis breken?
Een knietje in z'n kruis, of gewoon iets lulligs. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Breuls het volgende:
New Girl begon dit seizoen als een nogal vreemde sitcom, maar is uitgegroeid tot een originele en uiterst grappige serie die zijn tweede seizoen meer dan verdiend heeft. ^O^
Zeker! Zeker! :Y
(Zeg Breuls, doe us een leuke TT ofzo, staat zo leeg daarboven)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_110811315
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:10 schreef Breuls het volgende:
New Girl begon dit seizoen als een nogal vreemde sitcom, maar is uitgegroeid tot een originele en uiterst grappige serie die zijn tweede seizoen meer dan verdiend heeft. ^O^
:Y .
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Een knietje in z'n kruis, of gewoon iets lulligs. :P
Mwah. Hadden ze wel iets duidelijker over mogen zijn dan. Ik blijft het nu een sex injury vinden.
pi_110811391
Ik kan trouwens echt niet zien of dat Winston of Coach is op die plaatjes :@ . Ik denk Coach.
pi_110811419
Das inderdaad Coach, of... Brad uit Happy Endings. _O_ Ook zo'n gelijksoortige toffe serie. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 26 april 2012 @ 13:19:46 #7
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_110811469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 12:59 schreef shiznuts het volgende:
Meh, volgens mij zei hij dat alleen om haar jaloers te maken/niet te laten merken dat hij om haar geeft en is het zover niet eens gekomen. Ik denk niet dat hij z'n penis heeft 'gebroken' vanwege de wilde seks... :P
Natuurlijk hebben ze wel sex gehad. Schmidt was zich compleet onbewust van dat Cece echt om hem geeft buiten de fantastische sex die ze hebben, daar is hij veel te onzeker voor. Als Cece dan zegt dat ze het goed vindt dat hij met dat model op date te gaan, ziet hij daar geen probleem in daarom. Hij staat er niet bij stil dat Cece genoeg om hem geeft dat ze jaloers zou kunnen worden door sex te hebben met dat Russische model.
En hoe moet die ander zijn lul hebben gebroken, was niet alsof de date heel goed ging tot ze hem ging sexen in the face :P
pi_110811506
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
Das inderdaad Coach, of... Brad uit Happy Endings. _O_ Ook zo'n gelijksoortige toffe serie. :Y
Ah, dan moet er even een nieuwe pic komen met Winston :).
pi_110811652
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben ze wel sex gehad. Schmidt was zich compleet onbewust van dat Cece echt om hem geeft buiten de fantastische sex die ze hebben, daar is hij veel te onzeker voor. Als Cece dan zegt dat ze het goed vindt dat hij met dat model op date te gaan, ziet hij daar geen probleem in daarom. Hij staat er niet bij stil dat Cece genoeg om hem geeft dat ze jaloers zou kunnen worden door sex te hebben met dat Russische model.
Meh. Schmidty wilde dreigen, niet iemand anders neuken. Dus hij nam de eerste de beste dame mee, in your face Cece: het is je kamergenote. Hier. Nu je zin? Wil je echt dat het over is en ik verder ga met een ander, nee toch zeker, ik doe het hoor!

Hij heeft zeker zelf ook gevoelens voor Cece dus ik vraag me ten zeerste af of dat nu daadwerkelijk zo was eigenlijk. ;)
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ah, dan moet er even een nieuwe pic komen met Winston :).
That's better! :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 26 april 2012 @ 13:26:41 #10
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_110811775
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Meh. Schmidty wilde dreigen, niet iemand anders neuken. Dus hij nam de eerste de beste dame mee, in your face Cece: het is je kamergenote. Hier. Nu je zin? Wil je echt dat het over is en ik verder ga met een ander, nee toch zeker, ik doe het hoor!

Hij heeft zeker zelf ook gevoelens voor Cece dus ik vraag me ten zeerste af of dat nu daadwerkelijk zo was eigenlijk. ;)

[..]

That's better! :)
Hij heeft zeker zelf gevoelens voor Cece. Dat is overduidelijk. Natuurlijk is het eerst dreigen, maar vanaf het moment dat Cece instemt en hem niet tegenhoudt, ziet hij dat als bevestiging dat hun relatie puur sexueel is en niet dat Cece dus ook gevoelens heeft voor hem. (Elke normale man zou dat natuurlijk doorzien, maar het is en blijft Schmidt ;) ) En dus niet bewust van het feit dat als hij dat dreigement echt opvolgt, hij haar daar pijn meedoet. Daarom is het logisch dat Schmidt gewoon sex heeft, als een gestoord model dat aanbiedt.
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 13:27:42 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110811821
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Een knietje in z'n kruis, of gewoon iets lulligs. :P

[..]

Zeker! Zeker! :Y
(Zeg Breuls, doe us een leuke TT ofzo, staat zo leeg daarboven)
Ik lag helemaal dubbel om die penisbreuk, dus die staat nu in de TT. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 26 april 2012 @ 13:28:24 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110811861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef Tegan het volgende:

[..]

:Y .

[..]

Mwah. Hadden ze wel iets duidelijker over mogen zijn dan. Ik blijft het nu een sex injury vinden.
Hij was er zeker van dat de vagina van dat model een rechte hoek had. Dus het is een sex injury ja. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:33:05 #13
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110812066
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik lag helemaal dubbel om die penisbreuk, dus die staat nu in de TT. :P
:D Great!
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Hij heeft zeker zelf gevoelens voor Cece. Dat is overduidelijk. Maar hij is zich onbewust van het feit dat Cece ook echt gevoelens voor hem heeft. En dus niet bewust van het feit dat als hij dat dreigement echt opvolgt, hij haar daar pijn meedoet. Dus is het logisch dat Schmidt gewoon sex heeft, als een gestoord model dat aanbiedt.
Mja, ik ga toch eerder voor geen seks. Ook in het ziekenhuis zei hij dat 'ie wilde seks had gehad met haar vagina en daardoor z'n penis gebroken had om haar te laten inzien dat ze hem niet zo had moeten wegdoen en misschien zou beseffen dat ze hem voor zichzelf wilde (wat dus lukte). Volgens mij is het gewoon een goede scheme en heb nooit gehoord van een door seks gebroken penis en lijkt me ook erg sterk. Dus ik vermoed gewoon dat 'ie dat op een andere manier heeft opgelopen. Maar goed, misschien dat het nog wat opgehelderd wordt in de toekomst. Both are plausible scenarios.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_110812168
Oh, dat toompje scheuren komt toch wel vaker voor?
pi_110812348
Je kan je penis wel breken door wilde sex, als je als man staat en de vrouw met de benen om je heen gewikkeld hangt en je tilt haar op aan haar kont en je kan haar niet meer houden en ze valt op de grond terwijl je er nog in zit. Je penis kan dusdanig knikken dat je een soort bloeduitstorting krijgt, dat noemen ze een gebroken penis, echt gebroken kan natuurlijk niet, want er zit geen bot in.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:40:01 #16
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110812377
Gebroken en ijs erop, dan denk ik aan een kneuzing overgehouden aan een keihard knietje of tussen een dichtgeslagen deur komen of zoiets pijnlijks en sufs. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_110812513
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:39 schreef JDx het volgende:
Je kan je penis wel breken door wilde sex, als je als man staat en de vrouw met de benen om je heen gewikkeld hangt en je tilt haar op aan haar kont en je kan haar niet meer houden en ze valt op de grond terwijl je er nog in zit. Je penis kan dusdanig knikken dat je een soort bloeduitstorting krijgt, dat noemen ze een gebroken penis, echt gebroken kan natuurlijk niet, want er zit geen bot in.
Mja. Maar hij hoeft natuurlijk niet officieel gebroken te zijn, dat kan hij gewoon zeggen omdat het pijn doet.

Maar ik ga ook voor deze theorie.
pi_110812901
http://en.wikipedia.org/wiki/Penile_fracture

Ook weer opgelost :P

Je doet je penis trouwens niet zo snel pijn zonder dat hij stijf is, dus daar kun je wel van uitgaan in dit geval.
  donderdag 26 april 2012 @ 13:54:41 #19
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_110813068
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:39 schreef JDx het volgende:
Je kan je penis wel breken door wilde sex, als je als man staat en de vrouw met de benen om je heen gewikkeld hangt en je tilt haar op aan haar kont en je kan haar niet meer houden en ze valt op de grond terwijl je er nog in zit. Je penis kan dusdanig knikken dat je een soort bloeduitstorting krijgt, dat noemen ze een gebroken penis, echt gebroken kan natuurlijk niet, want er zit geen bot in.
ervaring ofzo met deze gedetaileerde uitleg. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef Cpt.Awesome het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Penile_fracture

Ook weer opgelost :P

Je doet je penis trouwens niet zo snel pijn zonder dat hij stijf is, dus daar kun je wel van uitgaan in dit geval.
Precies van een knietje breek je penis echt niet zo snel. Zelfs als die stijf is. En hoe je je penis tussen de deur kan krijgen is me helemaal een raadsel.
pi_110813082
Het is wel heel toevallig dat zijn penis breekt net nu hij een punt wilde maken bij Cece. Ik denk dat geen enkele man zijn eigen penis zou gaan breken :P. Dus sex injury.
pi_110813104
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

ervaring ofzo met deze gedetaileerde uitleg. :D

[..]

Precies van een knietje breek je penis echt niet zo snel. Zelfs als die stijf is. En hoe je je penis tussen de deur kan krijgen is me helemaal een raadsel.
_O- .
pi_110813134
Je kunt je penis wel breken door wilde sex. Mark Sloan van Greys Anatomy heeft er ook ervaring mee :P

Maar ik denk dat Schmidt wel gewoon sex heeft gehad met dat model, ik bedoel kom op het is Schmidt _O- en Cece had gezegd dat het over was dus hij was weer vrij om te doen wat hij wil.
pi_110813159
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

ervaring ofzo met deze gedetaileerde uitleg. :D
Lol, nee, ben erg visueel ingesteld :')
pi_110813214
Heb je een zak ijs nodig als je een flink knietje krijgt?
pi_110813269
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Tegan het volgende:
Heb je een zak ijs nodig als je een flink knietje krijgt?
Even uitlopen :P
  donderdag 26 april 2012 @ 13:59:48 #26
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_110813275
;( Weet ik veel. _O- Ik vind het alleen raar als 'ie de hele tijd, al is het niet echt een echte relatie, Cece trouw blijft en alles en hij dan zo de eerstbeste random vrouw neemt. Het leek als een dreiging, niet als een belofte. Dat 'ie dat hele verhaal tegen Cece ophield leek me alleen valse grootspraak en jaloersmakerij. Ik denk eerder dat 'ie koffie op z'n schoot gemorst in dat café waar ze zaten ofzo, weet jij veel.

Vond het ook raar dat Cece er zo overheen was dat 'ie met iemand anders seks gehad zou hebben. Maar goed. Het zal wel zo zijn. ;( Maar ik ben wel bazig als in de volgende aflevering blijkt dat ik gelijk had natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_110813440
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef shiznuts het volgende:
;( Weet ik veel. _O- Ik vind het alleen raar als 'ie de hele tijd, al is het niet echt een echte relatie, Cece trouw blijft en alles en hij dan zo de eerstbeste random vrouw neemt. Het leek als een dreiging, niet als een belofte. Dat 'ie dat hele verhaal tegen Cece ophield leek me alleen valse grootspraak en jaloersmakerij. Ik denk eerder dat 'ie koffie op z'n schoot gemorst in dat café waar ze zaten ofzo, weet jij veel.

Vond het ook raar dat Cece er zo overheen was dat 'ie met iemand anders seks gehad zou hebben. Maar goed. Het zal wel zo zijn. ;( Maar ik ben wel bazig als in de volgende aflevering blijkt dat ik gelijk had natuurlijk.
Waarom had hij op het eind dan vooral pijn wanneer Winston over z'n rare opwindende dingen begon? Freshly baked bread _O-
pi_110813689
Brandwonden :X .
pi_110813723
Omdat hij daar opgewonden van raakt en dat doet zeer :P Alhoewel wie wordt er nou opgewonden van vers gebakken brood _O-
pi_110814151
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef loezzzje het volgende:
Omdat hij daar opgewonden van raakt en dat doet zeer :P Alhoewel wie wordt er nou opgewonden van vers gebakken brood _O-
Dat is dus wat ik bedoel :p
Hij zou niet die pijn krijgen als hij z'n penis niet echt gebroken heeft (zwellichaam kapot doet pijn als je lichaam hem wilt vullen xD)
pi_110817036
Ik ben blij dat ik een vrouw ben _O-
pi_110817197
Trouwens in de eerste paar eps deed die gozer uit Happy Endings mee aan New Girl
Ik vond hem toffer
pi_110817591
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens in de eerste paar eps deed die gozer uit Happy Endings mee aan New Girl
Ik vond hem toffer
[ afbeelding ]
Enkel in de pilot hoor
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_110817737
Alleen in de pilot. En toen was ie ineens weg en toen snapte ik niet wat er gebeurde :') Maar ik vind Winston leuker :)
pi_110818040
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef loezzzje het volgende:
Alleen in de pilot. En toen was ie ineens weg en toen snapte ik niet wat er gebeurde :') Maar ik vind Winston leuker :)
Ja hij had een contract bij Happy Endings wat toen onverwacht toch een tweede seizoen kreeg, dus kon hij niet blijven.
pi_110818079
quote:
7s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja hij had een contract bij Happy Endings wat toen onverwacht toch een tweede seizoen kreeg, dus kon hij niet blijven.
Ok :) Ik ben blij dat Winston erbij is gekomen.
pi_110818139
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:29 schreef loezzzje het volgende:
Ik ben blij dat ik een vrouw ben _O-
Ja met ongesteldheid en geboorte's enzo, wij zijn ook blij dat we mannen zijn :P
pi_110818464
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens in de eerste paar eps deed die gozer uit Happy Endings mee aan New Girl
Ik vond hem toffer
[ afbeelding ]
Hij is toffer. _O_
pi_110818471
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja met ongesteldheid en geboorte's enzo, wij zijn ook blij dat we mannen zijn :P
Gewoon nooit aan babies beginnen. Wij hebben borsten enzo :9 .
pi_110818702
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja met ongesteldheid en geboorte's enzo, wij zijn ook blij dat we mannen zijn :P
Ongesteldheid wen je aan. Ik heb nog nooit een kind gebaard maar ook nog nooit een gebroken penis gevoeld. Toch heb ik het idee dat bevallen wel honderd keer meer pijn doet _O-
pi_110860149
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Jess wanted the passion, now she got it. Inderdaad. :P
Ik dacht eigenlijk ook bijna dat ze gingen zoenen :') Maar dat zou voor nu een beetje plotseling zijn, dus gelukkig niet :P Vind het wel jammer van Russel. Was wel leuk om hem zo te zien tussen al die dertigers :P
pi_110860426
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:43 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk ook bijna dat ze gingen zoenen :') Maar dat zou voor nu een beetje plotseling zijn, dus gelukkig niet :P Vind het wel jammer van Russel. Was wel leuk om hem zo te zien tussen al die dertigers :P
Is hij ergens bekend van dan ofzo?
  Admin vrijdag 27 april 2012 @ 13:53:58 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_110860510
Ik ken 'm uit Friends. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_110860684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Is hij ergens bekend van dan ofzo?
Ik ken hem verder niet. Het ging mij gewoon om het contrast :P
pi_110863770
Ik ken hem van die film The Family Stone, en idd ook van Friends :P
pi_111037547
Hij was weer leuk. Schmidt in het bejaardentehuis en opgewonden raken van een birds nest vanwege de eggs! En Winston met zijn oorbel _O-
Nick ook met zijn video voor future Nick :P Caroline mag wel weg, irritante dame. Verwacht dat Jess hem wel kan overtuigen niet te gaan samenwonen.
pi_111042397
Nick & Schmidt, wat een bazen _O-

Nick op het eind _O-
pi_111058763
Geweldige aflevering _O_ _O-
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:34:38 #49
206322 Seam
Pillz-E
pi_111059018
Enige echt leuke Wayan inderdaad, vind hem een echte baas. Heerlijke rol in Happy Endings.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_111059913
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:34 schreef Seam het volgende:
Enige echt leuke Wayan inderdaad, vind hem een echte baas. Heerlijke rol in Happy Endings.
Hoe werd in de serie New Girl zijn vertrek ook weer verklaard in de 2e aflevering?
pi_111061507
Ja die Caroline mag echt wel weg ja!
Ik vond deze aflevering toch iets minder, hoewel ik de stukjes met Winstons oorbel toch wel heel leuk vond :)
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:22:05 #52
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111062423
Die oorbel sloeg natuurlijk nergens op. Maar de Schmidty-grapjes erover waren er niet minder leuk om.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111064534
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef Rick_Castle het volgende:
Hij was weer leuk. Schmidt in het bejaardentehuis en opgewonden raken van een birds nest vanwege de eggs! En Winston met zijn oorbel _O-
Nick ook met zijn video voor future Nick :P Caroline mag wel weg, irritante dame. Verwacht dat Jess hem wel kan overtuigen niet te gaan samenwonen.
Komt er al een 2e seizoen dan? ;)
pi_111064544
Ik vond het grappig hoe hij steeds een grotere oorbel in had. Eerst een knopje, toen een ring en toen een hanger met veren _O-
pi_111064592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Komt er al een 2e seizoen dan? ;)
Is al renewed voor een 2de seizoen ja :)
pi_111064678
Ok, nja was een verkapt dit was de laatste aflevering post :P

Vond het namelijk wel een beetje tegenvallen als season ending, had het spetterender verwacht, vond het niet een van de betere afleveringen.
pi_111064887
Volgens mij is volgende week de season finale hoor.

*zoekt het op in wikipedia*
pi_111064994
Sowieso is er volgende week nog een aflevering volgens mijn TV Forecast.
pi_111065036
Ja klopt. Volgens wikipedia is volgende week de season finale.
pi_111065337
Ik denk al. Mooi dat we nog een aflevering krijgen, want ik zou Schmidt en Nick wel missen hoor :P
pi_111065758
Ik kwam Schmidt laatst tegen in een aflevering van Happy Endings trouwens :D

Mooi dat er een seizoen 2 komt _O_
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:24:44 #62
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111066229
Ik zag Nick zojuist als school dean/principal in 21 Jump Street (02:00). :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111068038
Die film lijkt me zo gaaf. En nu ik weet dat Nick er ook in zit wil ik hem helemaal zien :P
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:17:46 #64
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_111073133
quote:
11s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik zag Nick zojuist als school dean/principal in 21 Jump Street (02:00). :P
Ik kijk al maanden uit naar die film, de trailers zijn zeer goed. Ben heel erg benieuwd naar Nick als principal _O- Ik ben bang dat ik hem als Nick (a.k.a. barman/chaoot) ipv als schooldirectur :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_111073994
Heb hem net gedownload, mooi filmpje voor vanavond :D
pi_111087245
Schrijvers gaan gewoon weer verder met het "laat Jake Johnson maar gek doen op het eind"-principe _O- Wat een held!

Daarnaast waren de oorbelgrapjes wel lachen voor erbij, Captain Black Sparrow was m'n favoriet!
Schmidt ging inderdaad weer verder met z'n rare dingen waar hij opgewonden van raakt, al zat er wel een mooi stukje in qua ontwikkeling van de relatie met Cece.

Al met al duidelijk een set-up voor de finale van volgende week, maar nog steeds een vermakelijke aflevering, de serie is echt duidelijk beter geworden de laatste 10 afleveringen ofzo.
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:19:05 #67
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_111089596
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Schrijvers gaan gewoon weer verder met het "laat Jake Johnson maar gek doen op het eind"-principe _O- Wat een held!

.
Mooie verwijzing naar Happy Endings ook in dat stukje ;)
pi_111091106
quote:
12s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Mooie verwijzing naar Happy Endings ook in dat stukje ;)
Ja, dat vond ik ook heel leuk gedaan :P Was ook in Supernatural een keer naar Gilmore Girls (Jared Padalecki)
  donderdag 3 mei 2012 @ 22:03:20 #69
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_111106644
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 08:17 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik kijk al maanden uit naar die film, de trailers zijn zeer goed. Ben heel erg benieuwd naar Nick als principal _O- Ik ben bang dat ik hem als Nick (a.k.a. barman/chaoot) ipv als schooldirectur :P
Nou ja, wat 'ie doet is vast in een vrije middag opgenomen, want een prominente rol is het niet ofzo.
Maar toch leuk! :Y

Zitten ook wat andere toffe appearances bij (zoals Johnny Depp). :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_111112113
Ik schrok al toen ik las dat sommigen hier dachten dat het de laatste ep van het seizoen zou zijn.
Gelukkig volgende week er nog een.

Actrice die Caroline speelt speelt 'The Waitress' in It's Always Sunny trouwens... :)

Vond hem deze week niet heel grappig (op de oorbelgrappen na van Schmidt) maar nog altijd erg vermakelijk om naar te kijken.
pi_111324904
Mooie aflevering.

"Are you white fanging me?" _O- _O- _O-
pi_111329313
Mooi dat Nick weer terug is. Had ook niet anders gedacht. Ben benieuwd of hij nog wel steeds een relatie heeft met Caroline.
Ik ga New Girl missen ;(
pi_111335777
Meep meep _O-
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:10:11 #74
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_111336087
Leuke finale. Maar het was beter geweest als het een dubbele aflevering was geweest, want nu ging zowel Nicks ontwikkeling van wel tot niet-samenwonen en de Cece/Schimdt break-up wel heel snel.
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:19:32 #75
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_111336469
Cece/Schmidt is volgens mij echt niet het einde... Volgens mij komt daar nog wel een staartje aan.. Die 'new roommate' was wel heeeel fout trouwens.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 9 mei 2012 @ 15:21:32 #76
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_111336538
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Yesse het volgende:
Cece/Schmidt is volgens mij echt niet het einde... Volgens mij komt daar nog wel een staartje aan.. Die 'new roommate' was wel heeeel fout trouwens.
Dat denk ik eigenlijk ook wel. Maar toch ging het redelijk rap.

Goed interview met Liz Meriwether over seizoen 1:
pi_111337423
"What are you afraid of the dark? No i'm not afraid of the dark i'm worried about schmidt he's a jew in the desert I don't want him to wander" _O-
pi_111337918
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:02 schreef ari_zahav het volgende:
Meep meep _O-
Vond ik het grootste LOL moment inderdaad :P
pi_111344603
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef truedestiny het volgende:
"What are you afraid of the dark? No i'm not afraid of the dark i'm worried about schmidt he's a jew in the desert I don't want him to wander" _O-
Ha, die had ik helemaal niet gehoord. Lekker op zitten letten...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_111346498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2012 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Vond ik het grootste LOL moment inderdaad :P
Ik het meest domme :P echt de meiden lachen om Jess en de jongens om die gasten volgens mij haha.
pi_111358641
Leuke seasonfinale.
Ik heb echt genoten van het eerste seizoen.
Ga het missen.

Neem aan dat seizoen 2 weer in September begint?
pi_111358793
Lijkt me wel ^O^

Toffe season finale. De boys weer lekker op dreef en Jess was ook grappig. Al vind ik haar maniertjes altijd wel komisch eigenlijk *)
pi_111430693
Wat een leuke serie dit. *O*

Nick. O+ Maar eigenlijk zijn ze allemaal tof op hun eigen manier.
pi_111431207
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een leuke serie dit. *O*

Nick. O+ Maar eigenlijk zijn ze allemaal tof op hun eigen manier.
Het is denk ik ook de kracht van de serie dat ze allemaal wel iets leuks hebben, ook al is Schmidt natuurlijk wel de baas van het stel.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 01:03:39 #85
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112294246
O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+!



O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+! O+!

[ Bericht 62% gewijzigd door ClapClapYourHands op 01-06-2012 01:04:27 ( ) ]
pi_117263368
Ennnnnnnnnnn het is weer begonnen :) 2 nieuwe afleveringen
People live to learn things, and I learn to live...
pi_117268152
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef Piepje het volgende:
Ennnnnnnnnnn het is weer begonnen :) 2 nieuwe afleveringen
Viel me op dat ze met 2 begonnen..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_117271447
Eerste aflevering was grappig, tweede iets minder want te weinig Schmidt
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_117277258
Thanks 4 zhe headsup. :D Jammer dat ze niet op tvcountdown.com gelist worden, heb nog maar eens een aanvraag gedaan om de nieuwe episodes te listen.

Nu en binnenkort is de return van veel series. Zo is How I met your mother weer terug... The Big Bang Theory is er ook haast alweer, dan krijgen we Dexter, Community en Happy Endings niet veel later ook weer te zien. Voor de mensen die New Girl kijken... Happy Endings is ook een echte aanrader en is met die gast die 'Coach' speelde in de pilot aflevering van New Girl.

Zo maar ff kijken. Schmidty! _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117280332
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Eerste aflevering was grappig, tweede iets minder want te weinig Schmidt
Vond ik ook ja. Vond dat hele gedoe rond Winston & zijn familie niet zo leuk. En dat van Jess was ook een beetje flauw.

Nick & Schmidt _O_ O+
  woensdag 26 september 2012 @ 17:55:52 #91
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_117280661
Ik vond de tweede juist veel grappiger dan de eerste, die ook wel gewoon leuk en goed was.
pi_117282218
Bedankt voor de kick, ik had er helemaal niet aan gedacht. :o Leuk *O*
pi_117287570
Over het algemeen wel grappige afleveringen. :D Leuk dat het weer terug is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117298018
Damn wat een geniale afleveringen..we lagen echt helemaal dubbel hier bij vlagen :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_117298756
Schmidt _O_

quote:
"There's gotta be an explanation for this. Like he's the Lord of Winterfell.."
_O_ :D _O-
pi_117298852
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:53 schreef Snuf. het volgende:
Schmidt _O_

[..]

_O_ :D _O-
_O_
pi_117383586
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:53 schreef Snuf. het volgende:
Schmidt _O_

[..]

_O_ :D _O-
_O-
pi_117450339
Best ok. Wellicht te erg naar uitgekeken en daardoor lichte tegenvaller (vooral de tweede). Maar nog steeds de nodige hilarische momenten.

Meer Schmidt en meer Cece please (oog wilt ook wat). :)
pi_117542169
ohh ik moest zo hard lachen toen Nick & Jess aan het ruziën waren _O- tranen gewoon _O-

ik had alleen geen flauw idee wat Schmidt allemaal aan het doen was, ik snapte dat hij deed alsof hij iemand anders was maar wie? :')
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:22:33 #100
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117543690
It's like memoryfoam _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]

ik had alleen geen flauw idee wat Schmidt allemaal aan het doen was, ik snapte dat hij deed alsof hij iemand anders was maar wie? :')
Dan meen je niet serieus hoop ik? ;(
De zoon van Mitt Romney... de republikeinse tegenstander van de democratische Barack Obama in de 2012 elections?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117543758
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
ohh ik moest zo hard lachen toen Nick & Jess aan het ruziën waren _O- tranen gewoon _O-

ik had alleen geen flauw idee wat Schmidt allemaal aan het doen was, ik snapte dat hij deed alsof hij iemand anders was maar wie? :')
Mitt Romney's zoon?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:29:48 #102
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117543947
Die olifantenriem ook...

De olifant is het symbool van de republikeinse partij.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117543955
Whehehe geweldig weer :D
Sowieso vind ik de chemie tussen alle spelers heel natuurlijk overkomen waardoor het zo echt lijkt en dus grappig :D
Ik vond alles leuk aan deze aflevering :D
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_117543982
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:29 schreef shiznuts het volgende:
Die olifantenriem ook...
[ afbeelding ]
De olifant is het symbool van de republikeinse partij.
Hij had er walvissen op staan toch?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:33:30 #105
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117544089
Oh. :P Waarrempel, da's waar ook. :+ Lol.
Maar hoe kwam Winston er dan mee dat 'ie op Romney leek?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117544248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Oh. :P Waarrempel, da's waar ook. :+ Lol.
Maar hoe kwam Winston er dan mee dat 'ie op Romney leek?
Omdat ie op een Romney leek, niet direct maar meer in stijl denk ik als ik ze zo allemaal bekijk:

http://jezebel.com/5886947/fuck-marry-kill-the-romney-sons
pi_117544809
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef shiznuts het volgende:
It's like memoryfoam _O-

[..]

Dan meen je niet serieus hoop ik? ;(
De zoon van Mitt Romney... de republikeinse tegenstander van de democratische Barack Obama in de 2012 elections?
sorry, nog nooit van gehoord :@ ben niet zo into politics :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 14:19:17 #108
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117545893
Ah, okee. 't Is vrij moeilijk te missen als je vaak op het internet bent en/of televisie kijkt zou je denken. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117546042
Ja maar als ik televisie kijk zijn dat voornamelijk series :P Ik kijk niet zo heel vaak naar het nieuws :@ :P
pi_117580815
Ik vond de aflevering minder dan de vorige twee.
pi_117581865
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar als ik televisie kijk zijn dat voornamelijk series :P Ik kijk niet zo heel vaak naar het nieuws :@ :P
...
pi_117596853
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar als ik televisie kijk zijn dat voornamelijk series :P Ik kijk niet zo heel vaak naar het nieuws :@ :P
;(. Ga, verbreed je horizon!
pi_117596955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef loezzzje het volgende:

[..]

sorry, nog nooit van gehoord :@ ben niet zo into politics :P
Weet je wel wie Obama is?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:05:59 #114
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_117597140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet je wel wie Obama is?
Ligt op puntje van m'n tong...wait for it...uhm..:P

Serieuzer..ik heb net de eerste 4 afleveringen van seizoen 1 gekeken. Dit ga ik wel even snel inhalen ; toffe humor :D Dankje loezzzje voor de herinnering dat ik het nog moest kijken :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 19:09:19 #115
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117597303
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet je wel wie Obama is?
Die hebben ze toch al tijdens een inval gedood? :o Hopelijk weten ze Saddam ook binnenkort te pakken!
_

Dacht trouwens gisteren dat ze na die ruzie en Nick, Jess, die cd gaf opeens zoenend eindigden in bed, dat 'ie de fluffer boyfriend was én de reward kreeg. Maar toen bleek het toch die ene gast te zijn. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117599334
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef loezzzje het volgende:

[..]

sorry, nog nooit van gehoord :@ ben niet zo into politics :P
Dit is wel heel erg _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_117599449
Ja, want we moeten allemaal into politiek zijn :') Please, het interesseert me gewoon geen zak :{
pi_117600633
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja, want we moeten allemaal into politiek zijn :') Please, het interesseert me gewoon geen zak :{
Interesse of niet, het is wel erg wereldvreemd hoor. :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 23:45:30 #119
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_117612216
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja, want we moeten allemaal into politiek zijn :') Please, het interesseert me gewoon geen zak :{
Dat heeft weinig met interesse te maken, dat is gewoon algemene kennis.
pi_117619019
Ach ik had er ook toevallig 1x van gehoord, via via. Heb geen kabel aangesloten, dus kan thuis alleen maar gedownloade films en series kijken en kijk op weg naar werk even vluchtig door de Metro. Dus zo erg is het niet als je Mitt Romney niet kent hoor.

Ze is vast niet de enige. Pas na deze aflevering had ik door dat het dus een serieuze tegenstander was van Obama. En nu opeens zie ik het ook staan in de krant, omdat ik erover gehoord heb (maar lees het alsnog niet, omdat het me niets boeit).
pi_117619783
quote:
A suit? Come on, that looks like what they put on Morgan Freeman when he left jail in The Shawshank Redemption.
Dat was zo'n "OH SNAP"-moment, heerlijk.
pi_117629902
Best aardig maar niet heel speciaal. Die hele Schmidt-verhaallijn boeide me deze keer weinig.
pi_117632692
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja, want we moeten allemaal into politiek zijn :') Please, het interesseert me gewoon geen zak :{
Ik hoop trouwens niet dat je daadwerkelijk 26 bent...
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:05:42 #124
213457 engine
pi_117632761
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef pietjansma het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens niet dat je daadwerkelijk 26 bent...
Jonger zou beter zijn he :9~ :+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_117632988
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Jonger zou beter zijn he :9~ :+
lol, hoe dichter bij de nul...
  donderdag 11 oktober 2012 @ 01:20:08 #126
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117841219
Er is weer een nieuwe, hè. ;)
Was wel redelijk glapsig. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117841543
Was leuk :)

Nick O+ :D
pi_117879338
Hmm. Vond deze niet zo heel leuk. Behalve de pranks van Nick op Schmidt dan :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:38:20 #129
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117976250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Was leuk :)

Nick O+ :D
Een film met 'Nick' niks voor je? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:55:55 #130
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_117977369
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Een film met 'Nick' niks voor je? :P
'April' & 'Nick' in 1 film... MUST SEE :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:59:37 #131
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_117977580
:P Hij had ook niet al te lang geleden een klein rolletje als school principal in 21 Jump Street.
quote:
11s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik zag Nick zojuist als school dean/principal in 21 Jump Street (02:00). :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117983679
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef Yesse het volgende:

[..]

'April' & 'Nick' in 1 film... MUST SEE :D
..en een gast uit The League.

Deze wil ik zien.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 21:22:46 #133
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_118390118
“You gave me cookie, gave you cookie… Gave me cookie got you cookie! YOU GAVE ME COOKIE I GOT YOU COOKIE, MAN!”

_O- x1000000
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_118390988
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef DUK het volgende:

[..]

..en een gast uit The League.

Deze wil ik zien.
Gezien, leuke aparte film. Nick speelt wel een lul.
pi_118391693
Wat blijft deze serie toch heerlijk. _O_ _O- _O_
  woensdag 24 oktober 2012 @ 22:25:32 #136
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118395089
't Is tof omdat er zoveel aandacht en lol in de kleine eigenzinnige dingen gaat zitten, kan ik wel waarderen. _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 24 oktober 2012 @ 22:37:44 #137
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_118396041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
“You gave me cookie, gave you cookie… Gave me cookie got you cookie! YOU GAVE ME COOKIE I GOT YOU COOKIE, MAN!”

_O- x1000000
Dat. _O_ _O-

Geweldige aflevering dit. Het was gewoon ontroerend en grappig. Dan hoor je tot de top komedies.
pi_118396504
#yolo
జ్ఞ‌ా
pi_118399587
Ik vind het steeds minder worden, die flashbackhumor heb ik nu ondertussen wel gezien. Tijd voor een beetje variatie in de afleveringen.
Dit, dus.
pi_118403554
Heerlijke aflevering weer _O-
Vond allebei de lijnen leuk, en bij die boobfight dacht ik: dit is nog best opwindend, en toen kwam Nick met: This is arousing _O- _O-
Fantastisch.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_118408357
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het steeds minder worden, die flashbackhumor heb ik nu ondertussen wel gezien. Tijd voor een beetje variatie in de afleveringen.
Ik heb voor het eerst de aflevering niet meteen gekeken en heb ook niet zoiets van, nou ik mis iets... vorig seizoen begon matig, maar eindigde geweldig. Mooie avonturen met die gasten, maar het valt me nu aardig tegen.
pi_118409698
Ik vond m nogal meh. Ik begin me te storen aan hoe gemaakt en gespeeld scenes overkomen, zoals die met Smith en het koekje. Het maakt de personages zo ongeloofwaardig en dat vind ik jammer...
pi_118416300
Een van de grappigste series op dit moment :D
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_118418500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 10:40 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb voor het eerst de aflevering niet meteen gekeken en heb ook niet zoiets van, nou ik mis iets... vorig seizoen begon matig, maar eindigde geweldig. Mooie avonturen met die gasten, maar het valt me nu aardig tegen.
Je mist inderdaad niets. Ik denk dat ze meer personages van buitenaf nodig hebben oid, want het is een beetje eentonig of zo.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 16:19:34 #145
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118421758
Ik vind het juist vervelend dat series als HIMYM en TBBT zich zo nodig moeten ontwikkelen en vind New Girl helemaal niet eentonig. Merk je ook wel in de comments toch, dat mensen het 'diggen'?

Zal wel zo'n serie zijn waarvan sommigen zeggen 'I don't get...' en de rest het wel erg goed vindt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118444869
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gezien, leuke aparte film. Nick speelt wel een lul.
Staan in mijn playlist. Moet hem nog zien.

Aflevering van gisteren was hilarisch. Ik vond hem echt heel grappig. Zelfs het schijtlollige optreden van Jess als model. Alleen dat een beetje geforceerde boos worden van Cece was een beetje over the top.

Dat verhaallijntje met die gasten vond ik erg grappig.
pi_118445112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:19 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het juist vervelend dat series als HIMYM en TBBT zich zo nodig moeten ontwikkelen en vind New Girl helemaal niet eentonig. Merk je ook wel in de comments toch, dat mensen het 'diggen'?

Zal wel zo'n serie zijn waarvan sommigen zeggen 'I don't get...' en de rest het wel erg goed vindt.
Mwah elke serie moet zich ontwikkelen. :)
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:22:09 #148
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118452813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:19 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het juist vervelend dat series als HIMYM en TBBT zich zo nodig moeten ontwikkelen en vind New Girl helemaal niet eentonig. Merk je ook wel in de comments toch, dat mensen het 'diggen'?

Zal wel zo'n serie zijn waarvan sommigen zeggen 'I don't get...' en de rest het wel erg goed vindt.
New girl mag de veters van tbbt nog niet strikken. Met kop en schouders de beste comedy.
Dit, dus.
pi_118452916
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

New girl mag de veters van tbbt nog niet strikken. Met kop en schouders de beste comedy.
Mwoh momenteel zijn ze even leuk. TBBT kakte alleen in na 3 seizoen, New Girl al na 1 (een halve eigenlijk, want het kwam ook moeilijk op gang).
pi_118453107
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

New girl mag de veters van tbbt nog niet strikken. Met kop en schouders de beste comedy.
:')

TBBT is net zo standaard en grappig als vrijwel elke andere willekeurige sitcom op het moment.

Er is maar één comedyserie die met kop en schouders op elk vlak er overal bovenuit steekt; Arrested Development. Al een paar jaartjes oud, maar ze komen volgend jaar terug.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:33:23 #151
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118453128
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

New girl mag de veters van tbbt nog niet strikken. Met kop en schouders de beste comedy.
Mja, nogal subjectief, hè? Ben ik het dan weer niet mee eens. Het gevolg van het zogenaamd 'volwassen' laten worden van die serie heeft ervoor gezorgd dat er eigenlijk geen bal meer aan is. Het initiële grappige met de aandacht een kleine specifieke geekdingen maakt het zo tof, maar daar is weinig van over en daar is New Girl momenteel verrassend eigenzinnig en grappig. Vind het prima vermaak en zou nog niet een aflevering willen missen hoor. Community is wat mij betreft nog beter omdat die al helemaal in de wind slaan dat ze meer mainstream en volwassen moeten worden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:08:02 #152
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118454232
Zeker subjectief, want het is mijn mening/smaak. Maar ik vind tbbt beter omdat ik de grappen en personages origineler vind dan bij new girl. De flashbackhumor en grappen die gemompeld worden krijgen de overhand, naar mijn idee. Het wordt wat te fantasievol.
Dit, dus.
pi_118455901
Vind het vrij lastig comedyseries met elkaar te vergelijken.
Mijn top 2 is denk ik op dit moment: Parks and Rec and Sunny in Philadelphia.
Die laatste is echter met geen enkele andere te vergelijken. Totaal absurdistische, schreeuwerige humor. Parks and Rec is mijn favoriete sitcom (gevolgd door New Girl). TBBT is een beetje (erg) weggezakt (al vond ik de aflevering van vorige week erg leuk).

Arrested Development moet ik nog aan beginnen..
pi_118455942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:05 schreef DUK het volgende:
Vind het vrij lastig comedyseries met elkaar te vergelijken.
Mijn top 2 is denk ik op dit moment: Parks and Rec and Sunny in Philadelphia.
Die laatste is echter met geen enkele andere te vergelijken. Totaal absurdistische, schreeuwerige humor. Parks and Rec is mijn favoriete sitcom (gevolgd door New Girl). TBBT is een beetje (erg) weggezakt (al vond ik de aflevering van vorige week erg leuk).

Arrested Development moet ik nog aan beginnen..
Neem aan dat je Community dan nog niet hebt geprobeerd? Community is veruit mijn favoriet, gevolgd door Whitney, daarna Arrested en Parks.

En uiteraard Kenny Powers.
pi_118456546
Community kijk ik ook. Community zou op 3 staan (boven New Girl) en net achter Parks en Sunny.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:20:04 #156
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118458453
1) Community (vind ik het meest origineel en verrassend)
2) Parks & Rec
3) New Girl
4) Happy Endings
5) Go On
6) The Office
7) The new normal
8) How I met your mother
9) The big bang theory

The big bang theory herhaalt veel te vaak grappen en vind ik na seizoen 3 totaal niet origineel meer. De personages overstijgen niet hun 'typetje', ze krijgen totaal geen diepgang. Penny is nog steeds het domme blondje, Raj nog steeds de vrouw-ontwijker, Howard de wannabe, Leonard de standaard nerd en Sheldon de autist.. Dat was in het begin grappig maar inmiddels is er niks veranderd. Ik kijk het nog wel maar dat is puur omdat ik niet snel afhaak...

Ik wil ook nog The League, The Mindy Project, Sunny in Philidelphia , Arrested Developments en workaholics kijken maar daar heb ik (nog) geen tijd voor :P
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_118459015
Ach ik vind seizoen 2 ook gewoon erg leuk. Die flashbacks storen totaal niet (vooral fat-smith is erg leuk). Gewoon leuk vermaak meer niet :P
pi_118462839
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:20 schreef Yesse het volgende:
Ik wil ook nog The League, The Mindy Project, Sunny in Philidelphia , Arrested Developments en workaholics kijken maar daar heb ik (nog) geen tijd voor :P
Kijk eerst Arrested Development, daarna Sunny, daarna weer Arrested Development (tweede keer is verplicht), daarna een van die andere shows en daarna nog een keer Arrested Development (ook verplicht). Als je daarna weer eens tijd hebt kan je gerust nog een keer Arrested Development kijken, zelfs dan vallen je nog dingen op die je voorheen niet hebt gezien/begrepen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:37:42 #159
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118463890
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Kijk eerst Arrested Development, daarna Sunny, daarna weer Arrested Development (tweede keer is verplicht), daarna een van die andere shows en daarna nog een keer Arrested Development (ook verplicht). Als je daarna weer eens tijd hebt kan je gerust nog een keer Arrested Development kijken, zelfs dan vallen je nog dingen op die je voorheen niet hebt gezien/begrepen.
Hahahaha nou dan ga ik binnenkort toch maar eens beginnen ;)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_118695787


:D
pi_118703014
Vond dit echt een matige ep.
Cece en Schmidt die toch weer bij elkaar lijken te geraken (gezien de verliefde blik van Cece op het einde).
Nick met zijn foute keuzes voor vrouwen.
Jess die weer eens verliefd is en nu is het niet wederzijds.
Relatie van donkere dude is uit..bladibla..

Iets te veel van het goede.
pi_118707514
Classic Schmidt _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_118707746
Mensen ga in een ander topic praten over andere series en houd het hier over new girl.
pi_118717795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Kijk eerst Arrested Development, daarna Sunny, daarna weer Arrested Development (tweede keer is verplicht), daarna een van die andere shows en daarna nog een keer Arrested Development (ook verplicht). Als je daarna weer eens tijd hebt kan je gerust nog een keer Arrested Development kijken, zelfs dan vallen je nog dingen op die je voorheen niet hebt gezien/begrepen.
Wat je dus zegt is dat het een dusdanig slecht geschreven serie is dat je er 3 keer naar moet kijken voordat je het begrijpt. Dat lijkt me niet echt de definitie van een goede serie.
pi_118718265
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef pietjansma het volgende:

[..]

Wat je dus zegt is dat het een dusdanig slecht geschreven serie is dat je er 3 keer naar moet kijken voordat je het begrijpt. Dat lijkt me niet echt de definitie van een goede serie.
:')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118726514
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef pietjansma het volgende:

[..]

Wat je dus zegt is dat het een dusdanig slecht geschreven serie is dat je er 3 keer naar moet kijken voordat je het begrijpt. Dat lijkt me niet echt de definitie van een goede serie.
Aan je reactie te zien ligt Arrested Development iets boven jouw niveau. Probeer het over een paar jaartjes anders eens, ik beloof je dat je er geen spijt van zal krijgen!
  donderdag 1 november 2012 @ 22:59:44 #167
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_118727659
Ik heb het gezien, en vond het erg goed vermaak, maar eh... ik kijk zo goed als nooit iets meer dan eens. En zou bij god niet weten waarom ik dat bij die serie zelfs tot drie keer zou moeten. Als de serie boven iemands niveau ligt... ligt het dan niet boven die van jezelf als je het drie keer moet zien? :P

Anyhoezers. Dit is het topic over New Girl? Duss...

Schmidty is altijd wel lachen. :D _O- De rest was mweh. Jess en Nick hebben altijd relatieproblemen. Dat is natuurlijk omdat niemand een geschikte partner voor ze maakt behalve elkaar. Winston was deze aflevering een beetje loze vulling en iemand die zelf dat 'reigning cats and dogs' had bedacht, vond zichzelf wel heel grappig om het nog in de show te stoppen (en het continu te laten terugkomen) ook.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118728962
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb het gezien, en vond het erg goed vermaak, maar eh... ik kijk zo goed als nooit iets meer dan eens. En zou bij god niet weten waarom ik dat bij die serie zelfs tot drie keer zou moeten. Als de serie boven iemands niveau ligt... ligt het dan niet boven die van jezelf als je het drie keer moet zien? :P
Er zitten grappen in die je pas tijdens de tweede keer kan begrijpen. Belachelijke foreshadowing en er is OVERAL rekening mee gehouden.
pi_118754970
nieuwe vriend van cece is geestig vind ik
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
pi_118755233
snijd zichzelf aan een pompoen ;p
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
pi_118773962
Ok dit is mijn exit cue ;(

Deze aflevering dus, eerst al Big Bang, nu dit... Community RULES!!!
pi_118799658
Eergisteren begonnen, seizoen 1 er doorheen.
Zeer goed vermaak. Die scene waarin Nick in het kantoor van Fancyman zit _O-
'This is president Miller of Earth, I'd like to speak to the Galactic emperor please. Yeah, it's about money.'


Overigens knap hoe ze het voor elkaar krijgen dat je zelfs een intro van 10sec al door wilt winden :')
pi_118815872
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 10:43 schreef EddyAlbena het volgende:
Overigens knap hoe ze het voor elkaar krijgen dat je zelfs een intro van 10sec al door wilt winden :')
Echt he. :D Vind ik ook.
pi_119263938
Wat een bazenaflevering was dit zeg _O_ Begon matig, maar eindigde fantastisch _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119266626
Superaflevering.

Een van de betere zo ver inderdaad.

Mijn crush op Cece wordt trouwens met de week groter. Pfff...
pi_119268049
Toen die oude gast Nick in dat bad vasthield _O- _O- .

Ik kwam niet meer bij :D .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_119268186
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:21 schreef TheGeneral het volgende:
Toen die oude gast Nick in dat bad vasthield _O- _O- .

Ik kwam niet meer bij :D .
Whehe ik ook niet.
IK zat in de trein en ik moest m zelfs stil zetten om mezelf onder controle te kunnen houden :D
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_119269541
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:20 schreef Yesse het volgende:
1) Community (vind ik het meest origineel en verrassend)
2) Parks & Rec
3) New Girl
4) Happy Endings
5) Go On
6) The Office
7) The new normal
8) How I met your mother
9) The big bang theory

The big bang theory herhaalt veel te vaak grappen en vind ik na seizoen 3 totaal niet origineel meer. De personages overstijgen niet hun 'typetje', ze krijgen totaal geen diepgang. Penny is nog steeds het domme blondje, Raj nog steeds de vrouw-ontwijker, Howard de wannabe, Leonard de standaard nerd en Sheldon de autist.. Dat was in het begin grappig maar inmiddels is er niks veranderd. Ik kijk het nog wel maar dat is puur omdat ik niet snel afhaak...

Ik wil ook nog The League, The Mindy Project, Sunny in Philidelphia , Arrested Developments en workaholics kijken maar daar heb ik (nog) geen tijd voor :P
Mindy project niet aan beginnen, te saai!

The new normal is wel lachen.
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:22:27 #179
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_119269682
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Mindy project niet aan beginnen, te saai!

The new normal is wel lachen.
LOL The Mindy Project ben ik toch aan begonnen en vind ik op dit moment één van de leukste series.. Zo zie je maar, meningen verschillen ;)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_119270081
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:21 schreef TheGeneral het volgende:
Toen die oude gast Nick in dat bad vasthield _O- _O- .

Ik kwam niet meer bij :D .
Zeker, dat gezicht van Nick en de ongemakkelijkheid waren echt _O-
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_119274923
Nick heeft echt het beste ":("-gezicht:

pi_119275165
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:04 schreef psychedelicate het volgende:
Nick heeft echt het beste ":("-gezicht:

[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen toen hij dat gezicht ook trok in the film Safety not Guaranteed _O-
pi_119276073
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik moest zo hard lachen toen hij dat gezicht ook trok in the film Safety not Guaranteed _O-
Mooiste moment is wanneer Schmidt tegenover Cece doet alsof hij een random chickie belt (maar in werkelijkheid Nick), en dan vraagt Schmidt iets als "are you wearing them tight jeans?"

De ":("-kop daarna is onbetaalbaar.
pi_119281583
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_119282075
Ik vond hem goed :D.
జ్ఞ‌ా
pi_119283270
Nieuwe seizoen is weer heerlijk, vind het wel nog steeds jammer dat de originele Winston mist.
pi_119592044
quote:
:D
pi_119608175
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef Class het volgende:
Nieuwe seizoen is weer heerlijk, vind het wel nog steeds jammer dat de originele Winston mist.
Die heette Coach, maar die vond ik eigenlijk ook wel leuker ja.
pi_119615250
Leukk, Jamie Lee Curtis als de moeder van Jess. :)
  zondag 25 november 2012 @ 21:25:28 #190
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119617243
'k Heb juist een hekel aan dat mens. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119723056
Wat een aflevering zeg. Dat stuk bij de gynaecoloog ging ik helemaal stuk. _O- _O-
pi_119727621
Smidt>Barney Stinson (in zijn huidige vorm)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119729271
Deze aflevering ging wel weer idd.
pi_119769385
pi_119778180
Bazen ep 8-). Geniaal bij de gynaecoloog _O_
pi_119812951
Super Ep. Schmidt bij de gynaecoloog en laatste stuk over Z is for Zombies.
Erg gelachen..!
pi_119812978
Ik heb weer niet moeten lachen. Ben denk ik een beetje klaar met deze serie.
pi_119820714
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 15:21 schreef DUK het volgende:
en laatste stuk over Z is for Zombies.
Toen hij in de vorige aflevering over zijn zombie-boek vertelde vond ik het wel heel erg lijken op Warm Bodies... Zombie die verliefd wordt op een mens? (Warm Bodies (2013) - IMDb)
People live to learn things, and I learn to live...
pi_119968119
"You my boo." Ik was zo hard aan het facepalmen door plaatsvervangende schaamte.
pi_120000787
Olivia Munn ~O>
  donderdag 6 december 2012 @ 16:50:33 #201
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_120000951
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef Piepje het volgende:

[..]

Toen hij in de vorige aflevering over zijn zombie-boek vertelde vond ik het wel heel erg lijken op Warm Bodies... Zombie die verliefd wordt op een mens? (Warm Bodies (2013) - IMDb)
Inderdaad. Topfilm gaat dat worden. :P
pi_120016112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef Piepje het volgende:

[..]

Toen hij in de vorige aflevering over zijn zombie-boek vertelde vond ik het wel heel erg lijken op Warm Bodies... Zombie die verliefd wordt op een mens? (Warm Bodies (2013) - IMDb)
Toen hij het er de volgende keer over had was het gewoon het plot van twilight maar dan met zombies ipv vampiers. Dat was juist de grap...
pi_120024369
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Toen hij het er de volgende keer over had was het gewoon het plot van twilight maar dan met zombies ipv vampiers. Dat was juist de grap...
Ik snapte dat dat de grap was. Vond alleen dat de grap beetje teniet gedaan werd /minder origineel was door het feit dat er al zo'n film aan zit te komen
People live to learn things, and I learn to live...
pi_120024413
Schmidt leid deze serie.
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:52:02 #205
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_120026084
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 04:16 schreef Piepje het volgende:

[..]

Ik snapte dat dat de grap was. Vond alleen dat de grap beetje teniet gedaan werd /minder origineel was door het feit dat er al zo'n film aan zit te komen
De grap wordt toch just teniet gedaan als er niet zo'n film aankomt? Nu was de grap juist dat hij steeds verhalen verzon die al bestonden waardoor hij dus niet meer zo origineel was Als hij nu opeens een nieuwe film zou verzinnen zou de grap er niet zijn...
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_120042257
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:52 schreef Yesse het volgende:

[..]

De grap wordt toch just teniet gedaan als er niet zo'n film aankomt? Nu was de grap juist dat hij steeds verhalen verzon die al bestonden waardoor hij dus niet meer zo origineel was Als hij nu opeens een nieuwe film zou verzinnen zou de grap er niet zijn...
ah, dan heb ik 'm verkeerd begrepen! Dacht dat 't meer om Twilight specifiek ging.
People live to learn things, and I learn to live...
pi_120045899
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 04:32 schreef FL_Freak het volgende:
Schmidt leid deze serie.
:')
Schmidt leidt alles.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_120221692
జ్ఞ‌ా
pi_120225342
Schmidt bij die lapdance was fantastisch _O- _O-
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_120240474
Elke week is de laatste tijd gewoon weer goud, wat kan ik mij kapot lachen om deze serie zeg. _O_
pi_120247750
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Schmidt bij die lapdance was fantastisch _O- _O-
Ja echt, met die blik, geweldig _O-
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_120259165
zo geweldig inderdaad! helemaal fan!
pi_120277620
Ik vond het ook wel een beetje een feelgood aflevering voor de kerst. Nu duurt de volgende afl zeker weer heel lang? =/
Heb niet heel veel gelachen maar die lapdance was erg mooi =P it's all about eyecontact
pi_120489409
LOL, schmidt die ingrijpt tijdens het schootdansen :')
pi_120489481
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef LWD-Godius het volgende:
LOL, schmidt die ingrijpt tijdens het schootdansen :')
schootdansen :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_120489500
Heb ik een aflevering gemist ofzo?
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:51:41 #217
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_120489697
Dat ligt eraan welke je voor het laatst hebt gezien. :P Als dat die van zes dagen geleden is geweest, er is geen nieuwe. Pas volgende maand weer. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121029547
Vandaag pas de laatste twee gezien. Blijft echt een favoriet deze.
Zo erg moeten lachen om Schmidt en Nick.
pi_121335596
Morgen?
జ్ఞ‌ా
  woensdag 9 januari 2013 @ 00:13:33 #220
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121337711
2h 46m to go *O* Happy Endings ook. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121339087
Happy Endings was maandag al. Dat is al een paar maanden zo..zal wel eerst in Canada ofzo worden uitgezonden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 9 januari 2013 @ 02:00:22 #222
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121339807
Verrek. Lol. :P :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121340877
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 02:00 schreef shiznuts het volgende:
Verrek. Lol. :P :@
Het was toch een andere..2 nieuwe eps dan blijkbaar :o :@
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_121345409
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Happy Endings was maandag al. Dat is al een paar maanden zo..zal wel eerst in Canada ofzo worden uitgezonden.
Happy Endings and Apartment 23 worden nu 2x per week uitgezonden. (geen goed teken voor beide series)
pi_121348772
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Happy Endings and Apartment 23 worden nu 2x per week uitgezonden. (geen goed teken voor beide series)
ABC :r
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121364697
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Seam het volgende:

[..]

schootdansen :')
Anglofiel?
pi_121365012
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:38 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Anglofiel?
Ja, maar heb ook de Britse nationaliteit :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_121365323
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Seam het volgende:

[..]

Ja, maar heb ook de Britse nationaliteit :P
Hehe, dan is het wel begrijpelijk.

Ik vind het altijd zeer vreemd als Nederlandstaligen opeens geen Nederlands meer gaan gebruiken maar Nederlandse woorden gaan vervangen door Engelse woorden, om het zo (waarschijnlijk) hip te laten klinken. Dit zie je trouwens meer in Nederland dan in Vlaanderen bijvoorbeeld.
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:57:59 #229
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_121365566
Word, bro.

Hi-la-rious trouwens, deze aflevering. Schmidty is da man. _O_ Nick is ook altijd wel lachen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_121374969
Robert _O-
pi_121401087
Schmidt in deze serie is als Barney in how I met your mother in de eerste 6 seizoenen.
pi_121952333
Cece die als baby praat :')
జ్ఞ‌ా
pi_121952570
Een van de weinige mindere afleveringen.
pi_121953095
quote:
11s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Een van de weinige mindere afleveringen.
Troe eigenlijk. Ach, volgende week weer :)
జ్ఞ‌ా
pi_121975673
quote:
11s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Een van de weinige mindere afleveringen.
Ach ja, er was tenminste genoeg te zien. ;)
pi_121993405
Ik vond hem super grappig.

Nick & Jess _O-
pi_122147962
Zojuist de laatste twee gezien.
Die met de pa van Nick vond ik bedenkelijk slecht. Jammer maar kan gebeuren.
Die erna (met die 'killer' van Jess) was wel wat beter maar nog steeds matig voor New Girl.
Hopelijk komen ze nu met de betere afleveringen..
pi_122151511
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 00:36 schreef DUK het volgende:
Zojuist de laatste twee gezien.
Die met de pa van Nick vond ik bedenkelijk slecht. Jammer maar kan gebeuren.
Die erna (met die 'killer' van Jess) was wel wat beter maar nog steeds matig voor New Girl.
Hopelijk komen ze nu met de betere afleveringen..
Kijkcijfers zijn ook van een bedenkelijk niveau, ik denk dat dit in ieder geval het laatste seizoen is. Jammer, want ik vind het zeker een goede serie.
pi_122256640
Die zoen :9~
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:02:47 #240
207863 Obama
Barack Hussein
pi_122257954
Die jas :9~
pi_122260020
Éindelijk O+
pi_122263586
jaaaaa O+ ik heb echt heel hard gelachen om deze episode trouwens...
Kwak
pi_122263623
EINDELIJK.
pi_122264216
AY GURL WHAT YO NAME IS
pi_122271639
Lache ep *O*.
జ్ఞ‌ా
pi_122283042
Had de 'spoiler' al op FB gelezen. Een beetje jammer natuurlijk maar nog altijd erg leuk dat die twee elkaar gevonden lijken te hebben.
pi_122284280
Als jullie het hebben over wat ik denk dan is de epi vast het downloaden waard.
pi_122286685
Ook leuk gedaan vond ik. Zo lekker aan het eind :P Had ook de spoiler al op facebook gezien dus ik zat er wel steeds op te wachten haha.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_122308138
Die kus O M G
pi_122310515
Die tieten van Zoey waren wel goed zeg. Die aziaat was ook prima te pruimen. En Schmitty _O_ wat een baas _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_122310652
Wat een comedy zeg. _O_ _O- Zo jammer dat het niet al te populair is in de VS.
pi_122319012
Brenda Song *O* Hoop dat ze langer in de serie blijft.
pi_122327930
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:19 schreef psychedelicate het volgende:
AY GURL WHAT YO NAME IS
Fantastisch _O-
Dat ga ik ook eens proberen, hopen dat ik dan later ook zo'n lekkere aziaat aan de haak sla :9
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_122327951
Jammer dat ik blank ben tho'
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_122579668
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-
జ్ఞ‌ా
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:39:06 #256
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_122580873
_O- Magic carpet ride.
Schmidty is echt bauce.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_122582600
"I'm gonna kick your ass, man" in dat piepstemmetje. :D
pi_122583187
quote:
3s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:17 schreef µ het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-
Ik lag dubbel. _O-
That's all folks!
pi_122583799
Nohhh blijven ze alsnog om elkaar heen draaien. ;(

Wel echt een leuke aflevering. *O*
pi_122604736
Super aflevering!
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:38:49 #261
207863 Obama
Barack Hussein
pi_122611117
Geweldige aflevering, ik begrijp Amerikanen echt niet. Dit zou een kijkcijferhit moeten zijn.
pi_122630988
Hij scoort toch ook best goed?
pi_122632590
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 10:49 schreef loezzzje het volgende:
Hij scoort toch ook best goed?
Nee, hij scoort matig, ook al zit er de laatste weken wel weer een stijgende lijn in. 4.8 miljoen is echter niet genoeg.
pi_122634276
Oh ok, dacht dat ie het redelijk goed deed. Als ze het maar niet cancellen! Imo 1 van de beste comedy's van de laatste tijd.
pi_122635498


:D :D :D
pi_122638701
_O- fantastisch was dat ja :D
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_122664227
Mooie ep. Nick steelt wel de show hoor de laatste tijd. Schmidt ingehaald.
Echt balen dat de kijkcijfers tegenvallen. Voel de bui al hangen.
pi_122669347
Lees net in het rating/welke series worden gecancelled dat het wel mee valt. 2.6 en 2.6 ofzo voor delaatste twee afleveringen maar heb geen idee waar dat voor staat :P
Kwak
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:09:25 #269
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123128369
:P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:16:00 #270
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_123132098
Winston bij Cece's deur. _O- _O_ _O- Ik moest zo hard lachen, dat ik de aflevering moest pauzeren.
pi_123181038
Winston was echt geniaal deze aflevering _O-
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_123190099


_O-
pi_123263368
Een van de betere eps wat mij betreft. Erg moeten lachen om iedereen. Zelfs Wilson.... ;)

Winston... :)

[ Bericht 28% gewijzigd door DUK op 24-02-2013 10:11:04 ]
pi_123263608
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 01:04 schreef DUK het volgende:
Een van de betere eps wat mij betreft. Erg moeten lachen om iedereen. Zelfs Wilson.. ;)
Wilson?
  zondag 24 februari 2013 @ 17:41:55 #275
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123287338
Viel me op dat ze Winston laatst 'coach' noemden. :o
Maar 'coach' was toch alleen de benaming voor 'Brad' uit Happy Endings die in de pilot speelde?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123287787
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef shiznuts het volgende:
Viel me op dat ze Winston laatst 'coach' noemden. :o
Maar 'coach' was toch alleen de benaming voor 'Brad' uit Happy Endings die in de pilot speelde?
Inderdaad ja..daar begreep ik dus ook helemaal niets van..dit is gewoon een ander karakter toch? Was dat een geintje ofzo? 8)7

Op de wiki staat het ook zo:
Coach was, at one time, a roommate in the apartment. Coach is a former athlete who now works as a personal trainer. He lived with Nick, Schmidt and Jessica Day until deciding to move out, after which he was replaced by Winston, who returned from playing basketball abroad.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 24 februari 2013 @ 17:55:19 #277
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123288015
Psies ja. :P Zal dan wel een inside reference joke zijn ofzo.
Ging om de lease & 'the no-nail oath'. 15:25 nadat Schmidty in z'n broek pist.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123288904
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Inderdaad ja..daar begreep ik dus ook helemaal niets van..dit is gewoon een ander karakter toch? Was dat een geintje ofzo? 8)7

Op de wiki staat het ook zo:
Coach was, at one time, a roommate in the apartment. Coach is a former athlete who now works as a personal trainer. He lived with Nick, Schmidt and Jessica Day until deciding to move out, after which he was replaced by Winston, who returned from playing basketball abroad.
Die oath die ze hadden genomen was toen Jess net daar ging wonen en Winston er dus nog niet woonde. Die Oath is dus genomen door Coach, Nick en Schmidt, daarom werd hij genoemd.
Niks vreemds aan als je even 2 tellen de tijd neemt om na te denken
pi_123289006
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Die oath die ze hadden genomen was toen Jess net daar ging wonen en Winston er dus nog niet woonde. Die Oath is dus genomen door Coach, Nick en Schmidt, daarom werd hij genoemd.
Niks vreemds aan als je even 2 tellen de tijd neemt om na te denken
Thanks voor de toelichting, al is die laatste toevoeging niet echt nodig. Zo obvious was dat echt niet :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 24 februari 2013 @ 18:34:36 #280
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123289939
Ik was onder de indruk dat een piloot nooit onderdeel was van het vervolg van de serie?
Dus ik begrijp de referentie wel uiteraard. Maar dacht dat het startpunt S01E01 was, niet de pilot.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123290628
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:34 schreef shiznuts het volgende:
Ik was onder de indruk dat een piloot nooit onderdeel was van het vervolg van de serie?
Dus ik begrijp de referentie wel uiteraard. Maar dacht dat het startpunt S01E01 was, niet de pilot.
E01 en de pilot is in 9 van de 10 gevallen hetzelfde.
pi_123290826
Ik vond dat eigenlijk ook superlogisch :+
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zondag 24 februari 2013 @ 18:54:42 #283
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123290836
Daarom. Dus het begin van het hele verhaallijn is eigenlijk altijd E01.
Verder kan ik me alleen van The Big Bang Theory herinneren dat de unaired pilot anders was.
Maar goed, daar refereren ze dan ook niet naar. Wel leuk dat ze dat bij New Girl wel hebben gedaan. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 24 februari 2013 @ 21:23:40 #284
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_123300080
quote:
11s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond dat eigenlijk ook superlogisch :+
Ik ook. :P
pi_123300260
Dan had ik blijkbaar een minder snugger moment...Normaal ben ik een hele slimme knul hoor ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_123445522
Vermakelijke ep. Minder dan de vorige. Wellicht een beetje rommelig.
Poor Schmidty.. :(
pi_123447410
Cece gaat daar echt niet mee door hoor, die is al episode na episode aan het twijfelen over haar beslissing van arranged marriage.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_123451069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:55 schreef DUK het volgende:
Vermakelijke ep. Minder dan de vorige. Wellicht een beetje rommelig.
Poor Schmidty.. :(
pi_123454080
Mag hopen dat Cece er inderdaad niet mee doorgaat..
pi_123454513
Ik vond het een matige ep. Weinig grappig.
That's all folks!
pi_123460484
Natuurlijk gaat Cece er niet mee door.

Ik kan een stuk meer lachen om dit seizoen dan de eerste.
Amen.
pi_123469583
Vond dit seizoen in het begin wat minder maar heb nou al een aantal afleveringen weer flink moeten lachen.



_O-
pi_123469712
Ik vond het juist een vermakelijke ep.
pi_123567553
Ik vond de laatste 2 eps heel grappig :D.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:05:51 #295
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_124287305
S02E19, get it while it's hot. :Y)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_124290904
Hele leuke aflevering weer O+
pi_124292791
Leuke aflevering!
pi_124295307
Waarom is deze groep zo rustig? New Girl is zo leuk!
pi_124295357
Die chick van Breaking In (L)
Nick heeft het goed voor elkaar dit seizoen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 20 maart 2013 @ 17:47:37 #300
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_124300678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 15:42 schreef handige_har het volgende:
Waarom is deze groep zo rustig? New Girl is zo leuk!
DIT! Ik dacht dat de serie minder zou worden na de obvious hookup maar ze doen het leuk :D Een van mijn favoriete afleveringen :)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_124325553
Een van mijn favoriete comedies van het moment. Wel eigenlijk alleen deze en Parks... :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')