Troe eigenlijk. Ach, volgende week weerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Een van de weinige mindere afleveringen.
Ach ja, er was tenminste genoeg te zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef FL_Freak het volgende:
Een van de weinige mindere afleveringen.
Kijkcijfers zijn ook van een bedenkelijk niveau, ik denk dat dit in ieder geval het laatste seizoen is. Jammer, want ik vind het zeker een goede serie.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:36 schreef DUK het volgende:
Zojuist de laatste twee gezien.
Die met de pa van Nick vond ik bedenkelijk slecht. Jammer maar kan gebeuren.
Die erna (met die 'killer' van Jess) was wel wat beter maar nog steeds matig voor New Girl.
Hopelijk komen ze nu met de betere afleveringen..
Fantastischquote:
Ik lag dubbel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:17 schreef µ het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-
Nee, hij scoort matig, ook al zit er de laatste weken wel weer een stijgende lijn in. 4.8 miljoen is echter niet genoeg.quote:
Wilson?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:04 schreef DUK het volgende:
Een van de betere eps wat mij betreft. Erg moeten lachen om iedereen. Zelfs Wilson..
Inderdaad ja..daar begreep ik dus ook helemaal niets van..dit is gewoon een ander karakter toch? Was dat een geintje ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef shiznuts het volgende:
Viel me op dat ze Winston laatst 'coach' noemden.
Maar 'coach' was toch alleen de benaming voor 'Brad' uit Happy Endings die in de pilot speelde?
Die oath die ze hadden genomen was toen Jess net daar ging wonen en Winston er dus nog niet woonde. Die Oath is dus genomen door Coach, Nick en Schmidt, daarom werd hij genoemd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad ja..daar begreep ik dus ook helemaal niets van..dit is gewoon een ander karakter toch? Was dat een geintje ofzo?
Op de wiki staat het ook zo:
Coach was, at one time, a roommate in the apartment. Coach is a former athlete who now works as a personal trainer. He lived with Nick, Schmidt and Jessica Day until deciding to move out, after which he was replaced by Winston, who returned from playing basketball abroad.
Thanks voor de toelichting, al is die laatste toevoeging niet echt nodig. Zo obvious was dat echt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die oath die ze hadden genomen was toen Jess net daar ging wonen en Winston er dus nog niet woonde. Die Oath is dus genomen door Coach, Nick en Schmidt, daarom werd hij genoemd.
Niks vreemds aan als je even 2 tellen de tijd neemt om na te denken
E01 en de pilot is in 9 van de 10 gevallen hetzelfde.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:34 schreef shiznuts het volgende:
Ik was onder de indruk dat een piloot nooit onderdeel was van het vervolg van de serie?
Dus ik begrijp de referentie wel uiteraard. Maar dacht dat het startpunt S01E01 was, niet de pilot.
Ik ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond dat eigenlijk ook superlogisch
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:55 schreef DUK het volgende:
Vermakelijke ep. Minder dan de vorige. Wellicht een beetje rommelig.
Poor Schmidty..
DIT! Ik dacht dat de serie minder zou worden na de obvious hookup maar ze doen het leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:42 schreef handige_har het volgende:
Waarom is deze groep zo rustig? New Girl is zo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |