Dan meen je niet serieus hoop ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik had alleen geen flauw idee wat Schmidt allemaal aan het doen was, ik snapte dat hij deed alsof hij iemand anders was maar wie?
Mitt Romney's zoon?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
ohh ik moest zo hard lachen toen Nick & Jess aan het ruziën warentranen gewoon
ik had alleen geen flauw idee wat Schmidt allemaal aan het doen was, ik snapte dat hij deed alsof hij iemand anders was maar wie?
Hij had er walvissen op staan toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:29 schreef shiznuts het volgende:
Die olifantenriem ook...
[ afbeelding ]
De olifant is het symbool van de republikeinse partij.
Omdat ie op een Romney leek, niet direct maar meer in stijl denk ik als ik ze zo allemaal bekijk:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Oh.Waarrempel, da's waar ook.
Lol.
Maar hoe kwam Winston er dan mee dat 'ie op Romney leek?
sorry, nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef shiznuts het volgende:
It's like memoryfoam
[..]
Dan meen je niet serieus hoop ik?
De zoon van Mitt Romney... de republikeinse tegenstander van de democratische Barack Obama in de 2012 elections?
...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar als ik televisie kijk zijn dat voornamelijk seriesIk kijk niet zo heel vaak naar het nieuws
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar als ik televisie kijk zijn dat voornamelijk seriesIk kijk niet zo heel vaak naar het nieuws
![]()
Weet je wel wie Obama is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
sorry, nog nooit van gehoordben niet zo into politics
Ligt op puntje van m'n tong...wait for it...uhm..:Pquote:
Die hebben ze toch al tijdens een inval gedood?quote:
Dit is wel heel ergquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
sorry, nog nooit van gehoordben niet zo into politics
Interesse of niet, het is wel erg wereldvreemd hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja, want we moeten allemaal into politiek zijnPlease, het interesseert me gewoon geen zak
Dat heeft weinig met interesse te maken, dat is gewoon algemene kennis.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja, want we moeten allemaal into politiek zijnPlease, het interesseert me gewoon geen zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |