Mitt Romney's zoon?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
ohh ik moest zo hard lachen toen Nick & Jess aan het ruziën warentranen gewoon
ik had alleen geen flauw idee wat Schmidt allemaal aan het doen was, ik snapte dat hij deed alsof hij iemand anders was maar wie?
Hij had er walvissen op staan toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:29 schreef shiznuts het volgende:
Die olifantenriem ook...
[ afbeelding ]
De olifant is het symbool van de republikeinse partij.
Omdat ie op een Romney leek, niet direct maar meer in stijl denk ik als ik ze zo allemaal bekijk:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Oh.Waarrempel, da's waar ook.
Lol.
Maar hoe kwam Winston er dan mee dat 'ie op Romney leek?
sorry, nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:22 schreef shiznuts het volgende:
It's like memoryfoam
[..]
Dan meen je niet serieus hoop ik?
De zoon van Mitt Romney... de republikeinse tegenstander van de democratische Barack Obama in de 2012 elections?
...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar als ik televisie kijk zijn dat voornamelijk seriesIk kijk niet zo heel vaak naar het nieuws
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef loezzzje het volgende:
Ja maar als ik televisie kijk zijn dat voornamelijk seriesIk kijk niet zo heel vaak naar het nieuws
![]()
Weet je wel wie Obama is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
sorry, nog nooit van gehoordben niet zo into politics
Ligt op puntje van m'n tong...wait for it...uhm..:Pquote:
Die hebben ze toch al tijdens een inval gedood?quote:
Dit is wel heel ergquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
sorry, nog nooit van gehoordben niet zo into politics
Interesse of niet, het is wel erg wereldvreemd hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja, want we moeten allemaal into politiek zijnPlease, het interesseert me gewoon geen zak
Dat heeft weinig met interesse te maken, dat is gewoon algemene kennis.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja, want we moeten allemaal into politiek zijnPlease, het interesseert me gewoon geen zak
Dat was zo'n "OH SNAP"-moment, heerlijk.quote:A suit? Come on, that looks like what they put on Morgan Freeman when he left jail in The Shawshank Redemption.
Ik hoop trouwens niet dat je daadwerkelijk 26 bent...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef loezzzje het volgende:
Jonger zou beter zijn hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens niet dat je daadwerkelijk 26 bent...
Een film met 'Nick' niks voor je?quote:
'April' & 'Nick' in 1 film... MUST SEEquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik zag Nick zojuist als school dean/principal in 21 Jump Street (02:00).
..en een gast uit The League.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
'April' & 'Nick' in 1 film... MUST SEE
Gezien, leuke aparte film. Nick speelt wel een lul.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef DUK het volgende:
[..]
..en een gast uit The League.
Deze wil ik zien.
Dat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:22 schreef Tazmaniac het volgende:
“You gave me cookie, gave you cookie… Gave me cookie got you cookie! YOU GAVE ME COOKIE I GOT YOU COOKIE, MAN!”x1000000
Ik heb voor het eerst de aflevering niet meteen gekeken en heb ook niet zoiets van, nou ik mis iets... vorig seizoen begon matig, maar eindigde geweldig. Mooie avonturen met die gasten, maar het valt me nu aardig tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het steeds minder worden, die flashbackhumor heb ik nu ondertussen wel gezien. Tijd voor een beetje variatie in de afleveringen.
Je mist inderdaad niets. Ik denk dat ze meer personages van buitenaf nodig hebben oid, want het is een beetje eentonig of zo.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:40 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst de aflevering niet meteen gekeken en heb ook niet zoiets van, nou ik mis iets... vorig seizoen begon matig, maar eindigde geweldig. Mooie avonturen met die gasten, maar het valt me nu aardig tegen.
Staan in mijn playlist. Moet hem nog zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien, leuke aparte film. Nick speelt wel een lul.
Mwah elke serie moet zich ontwikkelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:19 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het juist vervelend dat series als HIMYM en TBBT zich zo nodig moeten ontwikkelen en vind New Girl helemaal niet eentonig. Merk je ook wel in de comments toch, dat mensen het 'diggen'?
Zal wel zo'n serie zijn waarvan sommigen zeggen 'I don't get...' en de rest het wel erg goed vindt.
New girl mag de veters van tbbt nog niet strikken. Met kop en schouders de beste comedy.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:19 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het juist vervelend dat series als HIMYM en TBBT zich zo nodig moeten ontwikkelen en vind New Girl helemaal niet eentonig. Merk je ook wel in de comments toch, dat mensen het 'diggen'?
Zal wel zo'n serie zijn waarvan sommigen zeggen 'I don't get...' en de rest het wel erg goed vindt.
Mwoh momenteel zijn ze even leuk. TBBT kakte alleen in na 3 seizoen, New Girl al na 1 (een halve eigenlijk, want het kwam ook moeilijk op gang).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
New girl mag de veters van tbbt nog niet strikken. Met kop en schouders de beste comedy.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
New girl mag de veters van tbbt nog niet strikken. Met kop en schouders de beste comedy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |