Komt er al een 2e seizoen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef Rick_Castle het volgende:
Hij was weer leuk. Schmidt in het bejaardentehuis en opgewonden raken van een birds nest vanwege de eggs! En Winston met zijn oorbel![]()
Nick ook met zijn video voor future NickCaroline mag wel weg, irritante dame. Verwacht dat Jess hem wel kan overtuigen niet te gaan samenwonen.
Ik kijk al maanden uit naar die film, de trailers zijn zeer goed. Ben heel erg benieuwd naar Nick als principalquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik zag Nick zojuist als school dean/principal in 21 Jump Street (02:00).
Mooie verwijzing naar Happy Endings ook in dat stukjequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Schrijvers gaan gewoon weer verder met het "laat Jake Johnson maar gek doen op het eind"-principeWat een held!
.
Ja, dat vond ik ook heel leuk gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mooie verwijzing naar Happy Endings ook in dat stukje
Nou ja, wat 'ie doet is vast in een vrije middag opgenomen, want een prominente rol is het niet ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kijk al maanden uit naar die film, de trailers zijn zeer goed. Ben heel erg benieuwd naar Nick als principalIk ben bang dat ik hem als Nick (a.k.a. barman/chaoot) ipv als schooldirectur
Dat denk ik eigenlijk ook wel. Maar toch ging het redelijk rap.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:19 schreef Yesse het volgende:
Cece/Schmidt is volgens mij echt niet het einde... Volgens mij komt daar nog wel een staartje aan.. Die 'new roommate' was wel heeeel fout trouwens.
Ha, die had ik helemaal niet gehoord. Lekker op zitten letten...quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:43 schreef truedestiny het volgende:
"What are you afraid of the dark? No i'm not afraid of the dark i'm worried about schmidt he's a jew in the desert I don't want him to wander"
Ik het meest dommequote:Op woensdag 9 mei 2012 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vond ik het grootste LOL moment inderdaad
Het is denk ik ook de kracht van de serie dat ze allemaal wel iets leuks hebben, ook al is Schmidt natuurlijk wel de baas van het stel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een leuke serie dit.
Nick.Maar eigenlijk zijn ze allemaal tof op hun eigen manier.
Viel me op dat ze met 2 begonnen..quote:Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef Piepje het volgende:
Ennnnnnnnnnn het is weer begonnen2 nieuwe afleveringen
Vond ik ook ja. Vond dat hele gedoe rond Winston & zijn familie niet zo leuk. En dat van Jess was ook een beetje flauw.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Eerste aflevering was grappig, tweede iets minder want te weinig Schmidt
Dan meen je niet serieus hoop ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik had alleen geen flauw idee wat Schmidt allemaal aan het doen was, ik snapte dat hij deed alsof hij iemand anders was maar wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |