Komt er al een 2e seizoen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef Rick_Castle het volgende:
Hij was weer leuk. Schmidt in het bejaardentehuis en opgewonden raken van een birds nest vanwege de eggs! En Winston met zijn oorbel![]()
Nick ook met zijn video voor future NickCaroline mag wel weg, irritante dame. Verwacht dat Jess hem wel kan overtuigen niet te gaan samenwonen.
Ik kijk al maanden uit naar die film, de trailers zijn zeer goed. Ben heel erg benieuwd naar Nick als principalquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik zag Nick zojuist als school dean/principal in 21 Jump Street (02:00).
Mooie verwijzing naar Happy Endings ook in dat stukjequote:Op donderdag 3 mei 2012 15:26 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Schrijvers gaan gewoon weer verder met het "laat Jake Johnson maar gek doen op het eind"-principeWat een held!
.
Ja, dat vond ik ook heel leuk gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mooie verwijzing naar Happy Endings ook in dat stukje
Nou ja, wat 'ie doet is vast in een vrije middag opgenomen, want een prominente rol is het niet ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kijk al maanden uit naar die film, de trailers zijn zeer goed. Ben heel erg benieuwd naar Nick als principalIk ben bang dat ik hem als Nick (a.k.a. barman/chaoot) ipv als schooldirectur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |