Waarom had hij op het eind dan vooral pijn wanneer Winston over z'n rare opwindende dingen begon? Freshly baked breadquote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef shiznuts het volgende:
Weet ik veel.
Ik vind het alleen raar als 'ie de hele tijd, al is het niet echt een echte relatie, Cece trouw blijft en alles en hij dan zo de eerstbeste random vrouw neemt. Het leek als een dreiging, niet als een belofte. Dat 'ie dat hele verhaal tegen Cece ophield leek me alleen valse grootspraak en jaloersmakerij. Ik denk eerder dat 'ie koffie op z'n schoot gemorst in dat café waar ze zaten ofzo, weet jij veel.
Vond het ook raar dat Cece er zo overheen was dat 'ie met iemand anders seks gehad zou hebben. Maar goed. Het zal wel zo zijn.Maar ik ben wel bazig als in de volgende aflevering blijkt dat ik gelijk had natuurlijk.
Dat is dus wat ik bedoel :pquote:Op donderdag 26 april 2012 14:10 schreef loezzzje het volgende:
Omdat hij daar opgewonden van raakt en dat doet zeerAlhoewel wie wordt er nou opgewonden van vers gebakken brood
Enkel in de pilot hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens in de eerste paar eps deed die gozer uit Happy Endings mee aan New Girl
Ik vond hem toffer
[ afbeelding ]
Ja hij had een contract bij Happy Endings wat toen onverwacht toch een tweede seizoen kreeg, dus kon hij niet blijven.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:43 schreef loezzzje het volgende:
Alleen in de pilot. En toen was ie ineens weg en toen snapte ik niet wat er gebeurdeMaar ik vind Winston leuker
Okquote:Op donderdag 26 april 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja hij had een contract bij Happy Endings wat toen onverwacht toch een tweede seizoen kreeg, dus kon hij niet blijven.
Hij is toffer.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens in de eerste paar eps deed die gozer uit Happy Endings mee aan New Girl
Ik vond hem toffer
[ afbeelding ]
Gewoon nooit aan babies beginnen. Wij hebben borsten enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja met ongesteldheid en geboorte's enzo, wij zijn ook blij dat we mannen zijn
Ongesteldheid wen je aan. Ik heb nog nooit een kind gebaard maar ook nog nooit een gebroken penis gevoeld. Toch heb ik het idee dat bevallen wel honderd keer meer pijn doetquote:Op donderdag 26 april 2012 15:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja met ongesteldheid en geboorte's enzo, wij zijn ook blij dat we mannen zijn
Ik dacht eigenlijk ook bijna dat ze gingen zoenenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jess wanted the passion, now she got it. Inderdaad.
Is hij ergens bekend van dan ofzo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:43 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook bijna dat ze gingen zoenenMaar dat zou voor nu een beetje plotseling zijn, dus gelukkig niet
Vind het wel jammer van Russel. Was wel leuk om hem zo te zien tussen al die dertigers
Hoe werd in de serie New Girl zijn vertrek ook weer verklaard in de 2e aflevering?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:34 schreef Seam het volgende:
Enige echt leuke Wayan inderdaad, vind hem een echte baas. Heerlijke rol in Happy Endings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |