Whehe ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:21 schreef TheGeneral het volgende:
Toen die oude gast Nick in dat bad vasthield![]()
.
Ik kwam niet meer bij.
Mindy project niet aan beginnen, te saai!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:20 schreef Yesse het volgende:
1) Community (vind ik het meest origineel en verrassend)
2) Parks & Rec
3) New Girl
4) Happy Endings
5) Go On
6) The Office
7) The new normal
8) How I met your mother
9) The big bang theory
The big bang theory herhaalt veel te vaak grappen en vind ik na seizoen 3 totaal niet origineel meer. De personages overstijgen niet hun 'typetje', ze krijgen totaal geen diepgang. Penny is nog steeds het domme blondje, Raj nog steeds de vrouw-ontwijker, Howard de wannabe, Leonard de standaard nerd en Sheldon de autist.. Dat was in het begin grappig maar inmiddels is er niks veranderd. Ik kijk het nog wel maar dat is puur omdat ik niet snel afhaak...
Ik wil ook nog The League, The Mindy Project, Sunny in Philidelphia , Arrested Developments en workaholics kijken maar daar heb ik (nog) geen tijd voor
LOL The Mindy Project ben ik toch aan begonnen en vind ik op dit moment één van de leukste series.. Zo zie je maar, meningen verschillenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mindy project niet aan beginnen, te saai!
The new normal is wel lachen.
Zeker, dat gezicht van Nick en de ongemakkelijkheid waren echtquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:21 schreef TheGeneral het volgende:
Toen die oude gast Nick in dat bad vasthield![]()
.
Ik kwam niet meer bij.
Ik moest zo hard lachen toen hij dat gezicht ook trok in the film Safety not Guaranteedquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:04 schreef psychedelicate het volgende:
Nick heeft echt het beste ":("-gezicht:
[ afbeelding ]
Mooiste moment is wanneer Schmidt tegenover Cece doet alsof hij een random chickie belt (maar in werkelijkheid Nick), en dan vraagt Schmidt iets als "are you wearing them tight jeans?"quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen toen hij dat gezicht ook trok in the film Safety not Guaranteed
Die heette Coach, maar die vond ik eigenlijk ook wel leuker ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef Class het volgende:
Nieuwe seizoen is weer heerlijk, vind het wel nog steeds jammer dat de originele Winston mist.
Toen hij in de vorige aflevering over zijn zombie-boek vertelde vond ik het wel heel erg lijken op Warm Bodies... Zombie die verliefd wordt op een mens? (Warm Bodies (2013) - IMDb)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |