abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:33:23 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118453128
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

New girl mag de veters van tbbt nog niet strikken. Met kop en schouders de beste comedy.
Mja, nogal subjectief, hè? Ben ik het dan weer niet mee eens. Het gevolg van het zogenaamd 'volwassen' laten worden van die serie heeft ervoor gezorgd dat er eigenlijk geen bal meer aan is. Het initiële grappige met de aandacht een kleine specifieke geekdingen maakt het zo tof, maar daar is weinig van over en daar is New Girl momenteel verrassend eigenzinnig en grappig. Vind het prima vermaak en zou nog niet een aflevering willen missen hoor. Community is wat mij betreft nog beter omdat die al helemaal in de wind slaan dat ze meer mainstream en volwassen moeten worden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:08:02 #152
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_118454232
Zeker subjectief, want het is mijn mening/smaak. Maar ik vind tbbt beter omdat ik de grappen en personages origineler vind dan bij new girl. De flashbackhumor en grappen die gemompeld worden krijgen de overhand, naar mijn idee. Het wordt wat te fantasievol.
Dit, dus.
pi_118455901
Vind het vrij lastig comedyseries met elkaar te vergelijken.
Mijn top 2 is denk ik op dit moment: Parks and Rec and Sunny in Philadelphia.
Die laatste is echter met geen enkele andere te vergelijken. Totaal absurdistische, schreeuwerige humor. Parks and Rec is mijn favoriete sitcom (gevolgd door New Girl). TBBT is een beetje (erg) weggezakt (al vond ik de aflevering van vorige week erg leuk).

Arrested Development moet ik nog aan beginnen..
pi_118455942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 13:05 schreef DUK het volgende:
Vind het vrij lastig comedyseries met elkaar te vergelijken.
Mijn top 2 is denk ik op dit moment: Parks and Rec and Sunny in Philadelphia.
Die laatste is echter met geen enkele andere te vergelijken. Totaal absurdistische, schreeuwerige humor. Parks and Rec is mijn favoriete sitcom (gevolgd door New Girl). TBBT is een beetje (erg) weggezakt (al vond ik de aflevering van vorige week erg leuk).

Arrested Development moet ik nog aan beginnen..
Neem aan dat je Community dan nog niet hebt geprobeerd? Community is veruit mijn favoriet, gevolgd door Whitney, daarna Arrested en Parks.

En uiteraard Kenny Powers.
pi_118456546
Community kijk ik ook. Community zou op 3 staan (boven New Girl) en net achter Parks en Sunny.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:20:04 #156
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118458453
1) Community (vind ik het meest origineel en verrassend)
2) Parks & Rec
3) New Girl
4) Happy Endings
5) Go On
6) The Office
7) The new normal
8) How I met your mother
9) The big bang theory

The big bang theory herhaalt veel te vaak grappen en vind ik na seizoen 3 totaal niet origineel meer. De personages overstijgen niet hun 'typetje', ze krijgen totaal geen diepgang. Penny is nog steeds het domme blondje, Raj nog steeds de vrouw-ontwijker, Howard de wannabe, Leonard de standaard nerd en Sheldon de autist.. Dat was in het begin grappig maar inmiddels is er niks veranderd. Ik kijk het nog wel maar dat is puur omdat ik niet snel afhaak...

Ik wil ook nog The League, The Mindy Project, Sunny in Philidelphia , Arrested Developments en workaholics kijken maar daar heb ik (nog) geen tijd voor :P
Fuck the EBU
pi_118459015
Ach ik vind seizoen 2 ook gewoon erg leuk. Die flashbacks storen totaal niet (vooral fat-smith is erg leuk). Gewoon leuk vermaak meer niet :P
pi_118462839
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 14:20 schreef Yesse het volgende:
Ik wil ook nog The League, The Mindy Project, Sunny in Philidelphia , Arrested Developments en workaholics kijken maar daar heb ik (nog) geen tijd voor :P
Kijk eerst Arrested Development, daarna Sunny, daarna weer Arrested Development (tweede keer is verplicht), daarna een van die andere shows en daarna nog een keer Arrested Development (ook verplicht). Als je daarna weer eens tijd hebt kan je gerust nog een keer Arrested Development kijken, zelfs dan vallen je nog dingen op die je voorheen niet hebt gezien/begrepen.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:37:42 #159
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_118463890
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Kijk eerst Arrested Development, daarna Sunny, daarna weer Arrested Development (tweede keer is verplicht), daarna een van die andere shows en daarna nog een keer Arrested Development (ook verplicht). Als je daarna weer eens tijd hebt kan je gerust nog een keer Arrested Development kijken, zelfs dan vallen je nog dingen op die je voorheen niet hebt gezien/begrepen.
Hahahaha nou dan ga ik binnenkort toch maar eens beginnen ;)
Fuck the EBU
pi_118695787

:D
pi_118703014
Vond dit echt een matige ep.
Cece en Schmidt die toch weer bij elkaar lijken te geraken (gezien de verliefde blik van Cece op het einde).
Nick met zijn foute keuzes voor vrouwen.
Jess die weer eens verliefd is en nu is het niet wederzijds.
Relatie van donkere dude is uit..bladibla..

Iets te veel van het goede.
pi_118707514
Classic Schmidt _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_118707746
Mensen ga in een ander topic praten over andere series en houd het hier over new girl.
pi_118717795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Wat je dus zegt is dat het een dusdanig slecht geschreven serie is dat je er 3 keer naar moet kijken voordat je het begrijpt. Dat lijkt me niet echt de definitie van een goede serie.
pi_118718265
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef pietjansma het volgende:

[..]

Wat je dus zegt is dat het een dusdanig slecht geschreven serie is dat je er 3 keer naar moet kijken voordat je het begrijpt. Dat lijkt me niet echt de definitie van een goede serie.
:')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118726514
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef pietjansma het volgende:

[..]

Aan je reactie te zien ligt Arrested Development iets boven jouw niveau. Probeer het over een paar jaartjes anders eens, ik beloof je dat je er geen spijt van zal krijgen!
  donderdag 1 november 2012 @ 22:59:44 #167
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118727659
Ik heb het gezien, en vond het erg goed vermaak, maar eh... ik kijk zo goed als nooit iets meer dan eens. En zou bij god niet weten waarom ik dat bij die serie zelfs tot drie keer zou moeten. Als de serie boven iemands niveau ligt... ligt het dan niet boven die van jezelf als je het drie keer moet zien? :P

Anyhoezers. Dit is het topic over New Girl? Duss...

Schmidty is altijd wel lachen. :D _O- De rest was mweh. Jess en Nick hebben altijd relatieproblemen. Dat is natuurlijk omdat niemand een geschikte partner voor ze maakt behalve elkaar. Winston was deze aflevering een beetje loze vulling en iemand die zelf dat 'reigning cats and dogs' had bedacht, vond zichzelf wel heel grappig om het nog in de show te stoppen (en het continu te laten terugkomen) ook.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118728962
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb het gezien, en vond het erg goed vermaak, maar eh... ik kijk zo goed als nooit iets meer dan eens. En zou bij god niet weten waarom ik dat bij die serie zelfs tot drie keer zou moeten. Als de serie boven iemands niveau ligt... ligt het dan niet boven die van jezelf als je het drie keer moet zien? :P
Er zitten grappen in die je pas tijdens de tweede keer kan begrijpen. Belachelijke foreshadowing en er is OVERAL rekening mee gehouden.
pi_118754970
nieuwe vriend van cece is geestig vind ik
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
pi_118755233
snijd zichzelf aan een pompoen ;p
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
pi_118773962
Ok dit is mijn exit cue ;(

Deze aflevering dus, eerst al Big Bang, nu dit... Community RULES!!!
pi_118799658
Eergisteren begonnen, seizoen 1 er doorheen.
Zeer goed vermaak. Die scene waarin Nick in het kantoor van Fancyman zit _O-
'This is president Miller of Earth, I'd like to speak to the Galactic emperor please. Yeah, it's about money.'

Overigens knap hoe ze het voor elkaar krijgen dat je zelfs een intro van 10sec al door wilt winden :')
pi_118815872
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 10:43 schreef EddyAlbena het volgende:
Overigens knap hoe ze het voor elkaar krijgen dat je zelfs een intro van 10sec al door wilt winden :')
Echt he. :D Vind ik ook.
pi_119263938
Wat een bazenaflevering was dit zeg _O_ Begon matig, maar eindigde fantastisch _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_119266626
Superaflevering.

Een van de betere zo ver inderdaad.

Mijn crush op Cece wordt trouwens met de week groter. Pfff...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')