Mja, nogal subjectief, hè? Ben ik het dan weer niet mee eens. Het gevolg van het zogenaamd 'volwassen' laten worden van die serie heeft ervoor gezorgd dat er eigenlijk geen bal meer aan is. Het initiële grappige met de aandacht een kleine specifieke geekdingen maakt het zo tof, maar daar is weinig van over en daar is New Girl momenteel verrassend eigenzinnig en grappig. Vind het prima vermaak en zou nog niet een aflevering willen missen hoor. Community is wat mij betreft nog beter omdat die al helemaal in de wind slaan dat ze meer mainstream en volwassen moeten worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
New girl mag de veters van tbbt nog niet strikken. Met kop en schouders de beste comedy.
Neem aan dat je Community dan nog niet hebt geprobeerd? Community is veruit mijn favoriet, gevolgd door Whitney, daarna Arrested en Parks.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:05 schreef DUK het volgende:
Vind het vrij lastig comedyseries met elkaar te vergelijken.
Mijn top 2 is denk ik op dit moment: Parks and Rec and Sunny in Philadelphia.
Die laatste is echter met geen enkele andere te vergelijken. Totaal absurdistische, schreeuwerige humor. Parks and Rec is mijn favoriete sitcom (gevolgd door New Girl). TBBT is een beetje (erg) weggezakt (al vond ik de aflevering van vorige week erg leuk).
Arrested Development moet ik nog aan beginnen..
Kijk eerst Arrested Development, daarna Sunny, daarna weer Arrested Development (tweede keer is verplicht), daarna een van die andere shows en daarna nog een keer Arrested Development (ook verplicht). Als je daarna weer eens tijd hebt kan je gerust nog een keer Arrested Development kijken, zelfs dan vallen je nog dingen op die je voorheen niet hebt gezien/begrepen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:20 schreef Yesse het volgende:
Ik wil ook nog The League, The Mindy Project, Sunny in Philidelphia , Arrested Developments en workaholics kijken maar daar heb ik (nog) geen tijd voor
Hahahaha nou dan ga ik binnenkort toch maar eens beginnenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Kijk eerst Arrested Development, daarna Sunny, daarna weer Arrested Development (tweede keer is verplicht), daarna een van die andere shows en daarna nog een keer Arrested Development (ook verplicht). Als je daarna weer eens tijd hebt kan je gerust nog een keer Arrested Development kijken, zelfs dan vallen je nog dingen op die je voorheen niet hebt gezien/begrepen.
Wat je dus zegt is dat het een dusdanig slecht geschreven serie is dat je er 3 keer naar moet kijken voordat je het begrijpt. Dat lijkt me niet echt de definitie van een goede serie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Kijk eerst Arrested Development, daarna Sunny, daarna weer Arrested Development (tweede keer is verplicht), daarna een van die andere shows en daarna nog een keer Arrested Development (ook verplicht). Als je daarna weer eens tijd hebt kan je gerust nog een keer Arrested Development kijken, zelfs dan vallen je nog dingen op die je voorheen niet hebt gezien/begrepen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Wat je dus zegt is dat het een dusdanig slecht geschreven serie is dat je er 3 keer naar moet kijken voordat je het begrijpt. Dat lijkt me niet echt de definitie van een goede serie.
Aan je reactie te zien ligt Arrested Development iets boven jouw niveau. Probeer het over een paar jaartjes anders eens, ik beloof je dat je er geen spijt van zal krijgen!quote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Wat je dus zegt is dat het een dusdanig slecht geschreven serie is dat je er 3 keer naar moet kijken voordat je het begrijpt. Dat lijkt me niet echt de definitie van een goede serie.
Er zitten grappen in die je pas tijdens de tweede keer kan begrijpen. Belachelijke foreshadowing en er is OVERAL rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:59 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb het gezien, en vond het erg goed vermaak, maar eh... ik kijk zo goed als nooit iets meer dan eens. En zou bij god niet weten waarom ik dat bij die serie zelfs tot drie keer zou moeten. Als de serie boven iemands niveau ligt... ligt het dan niet boven die van jezelf als je het drie keer moet zien?
Echt he.quote:Op zondag 4 november 2012 10:43 schreef EddyAlbena het volgende:
Overigens knap hoe ze het voor elkaar krijgen dat je zelfs een intro van 10sec al door wilt winden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |