Inderdaad. Topfilm gaat dat worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef Piepje het volgende:
[..]
Toen hij in de vorige aflevering over zijn zombie-boek vertelde vond ik het wel heel erg lijken op Warm Bodies... Zombie die verliefd wordt op een mens? (Warm Bodies (2013) - IMDb)
Toen hij het er de volgende keer over had was het gewoon het plot van twilight maar dan met zombies ipv vampiers. Dat was juist de grap...quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:57 schreef Piepje het volgende:
[..]
Toen hij in de vorige aflevering over zijn zombie-boek vertelde vond ik het wel heel erg lijken op Warm Bodies... Zombie die verliefd wordt op een mens? (Warm Bodies (2013) - IMDb)
Ik snapte dat dat de grap was. Vond alleen dat de grap beetje teniet gedaan werd /minder origineel was door het feit dat er al zo'n film aan zit te komenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Toen hij het er de volgende keer over had was het gewoon het plot van twilight maar dan met zombies ipv vampiers. Dat was juist de grap...
De grap wordt toch just teniet gedaan als er niet zo'n film aankomt? Nu was de grap juist dat hij steeds verhalen verzon die al bestonden waardoor hij dus niet meer zo origineel was Als hij nu opeens een nieuwe film zou verzinnen zou de grap er niet zijn...quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:16 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik snapte dat dat de grap was. Vond alleen dat de grap beetje teniet gedaan werd /minder origineel was door het feit dat er al zo'n film aan zit te komen
ah, dan heb ik 'm verkeerd begrepen! Dacht dat 't meer om Twilight specifiek ging.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
De grap wordt toch just teniet gedaan als er niet zo'n film aankomt? Nu was de grap juist dat hij steeds verhalen verzon die al bestonden waardoor hij dus niet meer zo origineel was Als hij nu opeens een nieuwe film zou verzinnen zou de grap er niet zijn...
Ja echt, met die blik, geweldigquote:Op woensdag 12 december 2012 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Schmidt bij die lapdance was fantastisch![]()
schootdansenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef LWD-Godius het volgende:
LOL, schmidt die ingrijpt tijdens het schootdansen
Het was toch een andere..2 nieuwe eps dan blijkbaarquote:
Happy Endings and Apartment 23 worden nu 2x per week uitgezonden. (geen goed teken voor beide series)quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:07 schreef Tim86 het volgende:
Happy Endings was maandag al. Dat is al een paar maanden zo..zal wel eerst in Canada ofzo worden uitgezonden.
ABCquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:06 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Happy Endings and Apartment 23 worden nu 2x per week uitgezonden. (geen goed teken voor beide series)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |