Gaat iemand deze uitdaging nog aan trouwens?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoor trouwens dat Derksen ook een dochter van 18 heeft die loopt te golfen in de VS.
Je zou wel de ultieme VI HOOLIGAN zijn als je die weet te scoren.
Ik heb haar 1 keer gezoend met Oud&Nieuw en daar wilde ik het graag bij laten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dan ook met de Hooligans op de foto met JD, gewoon al die huisvrouwen uit de weg duwen.
[..]
Gaat iemand deze uitdaging nog aan trouwens?
Zijn huidige vriendin paar huizen verderop met hun zoontje heeft grote tieten daarmee is het wel gezegd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:19 schreef Ties02 het volgende:
Hoe zien René's chicks er eigenlijk uit, is hij maar 1 keer getrouwd?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:19 schreef Ties02 het volgende:
Er zijn weeshuizen vol in Nederland, waar de kinderen maar één gedachte hebben: "Is René mijn pa?"quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:19 schreef Ties02 het volgende:
Ze hebben nog zelfs paar jaar bij Feyenoord samen gespeeld. Of het is rare humor, of Willem begint dement te worden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:32 schreef Einthovuh het volgende:
En hij moet zich schamen als Feyenoorder dat hij Jan Boskamp niet eens bij naam kent
Hij heeft toch alleen die wat oudere dochter uit z'n eerste huwelijk? Die is volgens mij achter in de 20 ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
En dan ook met de Hooligans op de foto met JD, gewoon al die huisvrouwen uit de weg duwen.
[..]
Gaat iemand deze uitdaging nog aan trouwens?
Heeft film en theaterwetenschappen gestudeerd, maar daarmee mocht je alleen bioscoopkaartjes verkopen, dus daarom werkt ze nu maar bij een uitgever.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij heeft toch alleen die wat oudere dochter uit z'n eerste huwelijk? Die is volgens mij achter in de 20 ofzo.
Zijn dit de tijdstippen om kinky.nl te noemen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:31 schreef Ties02 het volgende:
Wat een tijden ook weer half 3 snachts, lijkt wel of Wilfred de uefa wedstrijden nog aan elkaar praat, duurt ook altijd zo lang
Ja precies. Of hij was zo'n egotripper die alleen zichzelf belangrijk vond. Zie ik hem wel voor aan eigenlijk.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:32 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ze hebben nog zelfs paar jaar bij Feyenoord samen gespeeld. Of het is rare humor, of Willem begint dement te worden.
Hij heeft 2 dochters en 1 stiefzoon. Voor namen zie hieronder.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij heeft toch alleen die wat oudere dochter uit z'n eerste huwelijk? Die is volgens mij achter in de 20 ofzo.
Ja en die interviews met een lezer van het blad.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:38 schreef Littlerabbit het volgende:
1 van zijn dochters werkte/werkt ook voor VI. Die nam geloof ik die roddelpagina in het midden van de VI voor handen.
Of dat ze zijn Engels heeftquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:38 schreef Ties02 het volgende:
Valt me niet tegen
Ben benieuwd of ze ook veel in het zelfde cliché jargon als Johan praat, zou wel grappig zijn
Tijdens het poepen...quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:41 schreef tjoptjop het volgende:
Dat is wel baas![]()
Mooie sigaarrokende dames
Was dat zijn vader? Johan schijnt op de begrafenis een hele 'realistische' toespraak gehouden te hebben, geen prietpraat. Daar was de familie niet zo blij mee. Ik vermoed dat het einde was: "Nu vond ik dit niet het moment om nog een discussie met mijn vader aan te gaan, dus ik zei maar: ik zou wel graag willen dat ik het de volgende keer zelf zou mogen beslissen."quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:34 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Hij heeft 2 dochters en 1 stiefzoon. Voor namen zie hieronder.
[ afbeelding ]
Was volgens mij inderdaad zijn vader. Maar vind jij het nodig om te scoren met oud zeer? Vind je het rullevant?quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was dat zijn vader? Johan schijnt op de begrafenis een hele 'realistische' toespraak gehouden te hebben, geen prietpraat. Daar was de familie niet zo blij mee. Ik vermoed dat het einde was: "Nu vond ik dit niet het moment om nog een discussie met mijn vader aan te gaan, dus ik zei maar: ik zou wel graag willen dat ik het de volgende keer zelf zou mogen beslissen."
Maar mag ik nog wat zeggen over....... *aftiteling begint*quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:46 schreef Ties02 het volgende:
Jongens jongens, we moeten door naar Gilette pro klassement, hier komt ie........
*instart muziekje*
Leven als een profquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:47 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Maar mag ik nog wat zeggen over....... *aftiteling begint*
"Sorry Hans het is tijd".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |