abonnement Unibet Coolblue
pi_99198654
Rekbare doeken, geweven doeken, ringslings, mei tai's, bondolino's, manduca's, papatum's en nog veel meer. Welkom in het draagdoekentopic!

Stel hier al je vragen, show hier je foto's, vertel hoe handig het is en hoe fijn jij en je kindje het vinden!

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai met slaapkapje zelf maken - engels
Mei Tai zelf maken
Mei Tai/Poppenlifter voor je kind maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekbare doek en niet rekbare doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99198982
ff nog mijn vraag in de herhaling: tot hoeveel kilo zou een medley satin aankunnen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99199157
http://www.medley.cz/angwraps.htm even een mail sturen?
Er staat niets op de site.. (meeste doeken is rond de 18- 25 kilo dacht ik)
pi_99199436
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.medley.cz/angwraps.htm even een mail sturen?
Er staat niets op de site.. (meeste doeken is rond de 18- 25 kilo dacht ik)
ik heb een poging gedaan via het contactformulier en mail. eerst het contactformulier, maar mijn tsjechisch is niet zo goed ( o|O ) dus ik had geen idee of het lukte of niet....dus ook maar gemaild.

dank je!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:55:17 #5
100412 mefke79
komt goed!
pi_99200232
Ik heb net voor het eerst in maanden Driekus op mijn rug gehad. Wel in de MT, want Tienus moet nu in de Beco, maar dat ging prima. Hij vond het nog leuk ook! Mooi, want we willen straks naar de ikea en dat is werkelijk geen doen met een kinderwagen (en zeker niet hier, want ze zijn aan het verbouwen). Ik twijfel nog wel enorm over deze MT, ik wilde em wegdoen en dan eventueel een boba voor Driekus kopen, maar Driekus zat in principe prima in de mt. Hmmm...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99201805
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:07 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik vond de gewone hoppediz ook dunner aanvoelen dan de storchenwiege die ik heb liggen..

En nog even een fotootje van de hoppediz akaso

[ afbeelding ]
Fijn is die he!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_99202993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Fijn is die he!
Ik vind hem heerlijk. Nu al lekker soepel, niet te warm, en knoopt ook erg lekker... En Bartje slaapt er ook goed in.. ;)
pi_99218285
Ik heb een stomme vraag maar ik zie vaak ukkies met hun voetjes hangend zo buiten te doek..hebben ze het niet koud? kunnen de voeten ook in de doek? ik bedoel in de winter vooral
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99219105
bitterend, ik deed de voetjes om die reden in de doek, al schijnt buiten de doek prima te kunnen en zelfs beter te zijn. Voor mijn gevoel was het gewoon fijner.

Ik heb vandaag even de doek kunnen inspecteren die in het kinderdagverblijf wordt gebruikt. Waar ik bang voor was blijkt waar te zijn: het is een rekbare doek. Geen wonder dat Lena's leidster het zwaar vindt. Het is dat doeken zo duur zijn, anders zou ik er één speciaal voor op het kinderdagverblijf erbij kopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:26:23 #10
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99220363
oh wauw gebruiken ze doeken op jullie kdv?

Ik heb vandaag Noortje net voor het eten even in de bondolino op mijn rug gedragen maar geen succes. Huilen en zo. ook van de trek waarschijnlijk. Ik weet niet hoe ze het vind, volgens mij niets maar we gaan het morgen bij vriend proberen.
pi_99220605
Ja, dat wist ik dus ook niet! Ze vinden het nu wat lastig om Lena mee naar buiten te nemen. Ze is te groot voor de kinderwagenbak, maar de buggy voelt niet fijn. Haar leidsters zijn zelf niet zo vertrouwd met dragen, maar ze leren het van andere leidsters.

Vandaag zag ik ook weer iemand een behoorlijk grote baby met rekbare doek dragen. De baby hing nog net voor d'r buik. Het zat er heel oncomfortabel uit voor hen beiden!

Oh, en ik ben vanaag gespot door iemand van het dragen-en-voeden-forum. :o Ze sprak me aan omdat ik Lena in de ringsling had en we hebben heel eventjes over dragers gekletst. Ze wist wat een Wompat was, dus ik wist dat het iemand van D&V moest zijn. :Y)

Becky, heb je de bondolino speciaal voor Noortje gekocht?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:40:15 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99221027
Claudia, ik heb hem niet voor iemand anders nodig haha. Ik heb hem al heel lang maar weinig mee gedaan helaas. ook omdat ik me heel onzeker voelde met dragen en ik niet wist hoe en wat. Nu Noortje wat groter is durf ik het ook beter maar ja, dan moet ze wel willen. En ze loopt natuurlijk net drie weken dus die wil denk ik graag lopen.
pi_99221125
Ik vroeg me af of het een leenexemplaar was en wat de reden ervan was dat je het nu ineens probeerde. Maar hij lag er dus al een tijdje!

Geef het rustig een kans! Misschien vindt ze het morgen of over een week wel leuk. Mijn ervaring is dat ze het geklooi even niet zo leuk vinden, maar dat het wél leuk is als ze eenmaal zitten. Misschien de volgende keer als ze niet moe en niet hongerig is eens proberen en dan een klein blokje om lopen? Ze kan het zomaar ineens leuk gaan vinden. Ivan loopt ook graag zelf maar gedragen worden is toch wel heel bijzonder en gaaf. Hij behandelt me als een paard. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:45:02 #14
27699 Ravage
thinking about you
pi_99221267
:D Ivan.. Dat doet Isabel ook vaak de laatste tijd, zit ze echt te hupsen.

Ik denk dat ik het ook zou blijven proberen Becky, en dan gewoon inderdaad een stukje lopen. Isabel vindt het bij hoge uitzondering het een keertje goed als ik haar tijdens het koken opknoop, anders moet er vooral niet te lang stil gestaan worden, dan is het te saai en gaat ze mopperen :P Ik gebruik noooooit een buggy trouwens, of het moet echt niet praktisch zijn om haar op m'n lijf te hebben. Bij de kapper bijv ;)

-edit- Morretje hier dus :P (dat zal Ravage leuk vinden, dit topic in zijn Myat :D)
i'm not living, i'm just killing time
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:48:01 #15
100412 mefke79
komt goed!
pi_99221462
Claudia, Driekus vind mij ook een paard. En ik weet niet of ik dat nou :D of :'( moet vinden. We zijn vanmiddag met twee kids door de ikea gerend. Ik had Driekus op mijn rug in de MT, mijn man Tienus voorop in de Beco. Het was echt lang geleden dat ik Driekus gedragen had, moet ergens dit najaar geweest zijn, daarna ging het niet meer door de zwangerschap.
Nu ging het prima, maar ik moet de volgende keer de MT banden iets strakker zetten, nu knelde het wat. En het gaf Driekus de ruimte zich naar achteren te gooien (om het plafond te bekijken) en dat is met 11,5 kilo een beetje zwaar. En we waren, zoals voorspeld, een bezienswaardigheid in de Ikea. Maar ik was vooral erg blij dat we het zo gedaan hadden, zeker toen ik een moeder met een vergelijkbaar stel en een tweelingbuggy zag klooien.
Ik verbaas me er trouwens enorm over hoe goed mijn rug/bekken het trok. Kortom, ik ben helemaal blij na vandaag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:59:53 #16
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99222142
ik ga het morgenmiddag eens buiten proberen, hopelijk vindt ze dat wel leuk.
pi_99222647
Vanmiddag is de schaar in mijn antigua gegaan.. Ik heb nu 2 ringslingen. De een wat langer dan de andere. Ik ben er echt helemaal blij mee. Ik zal binnenkort foto'tjes maken.
*poef* nu is het weg
pi_99223323
Becky, in ieder geval gaan lopen! Ik herken wat Morretje zegt: stilstaan is niks aan.

Fijn dat het dragen van Driekus goed ging, mefke! Is hij nog maar 11,5 kg, joh? Ivan is maanden geleden de 14 kg al gepasseerd. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99223359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Vanmiddag is de schaar in mijn antigua gegaan.. Ik heb nu 2 ringslingen. De een wat langer dan de andere. Ik ben er echt helemaal blij mee. Ik zal binnenkort foto'tjes maken.
Oeh, ik ben benieuwd!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:32:42 #20
100412 mefke79
komt goed!
pi_99223743
claudia: 11,8 met kleren en luier aan vandaag op het cb. En dan 88 cm
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:30:59 #21
258612 nytar
boys boys boys
pi_99236831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Claudia_x het volgende:

Vandaag zag ik ook weer iemand een behoorlijk grote baby met rekbare doek dragen. De baby hing nog net voor d'r buik. Het zat er heel oncomfortabel uit voor hen beiden!

Zag je mij zeker lopen op de braderie? Na anderhalf uur was hij behoorlijk naar beneden gezakt...gister op marktplaats een mooie hoppendiz gespot...nu nog een reactie zien te krijgen...
pi_99244276
als je goed knoopt kan het prima gaan met een rekbare doek hoor :) zo te horen trekken ze niet strak genoeg aan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99261883
Even deze nog crossposten naar hier hoor:



Heerlijke Hoppediz conversion Mei tai, in verlopende tinten roze geverfd en gemaakt door Owlet.
Vraagprijs 50 euro
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99261947
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:35 schreef simmu het volgende:
als je goed knoopt kan het prima gaan met een rekbare doek hoor :) zo te horen trekken ze niet strak genoeg aan.
Ja, en ik heb pas begrepen dat er ook nogal wat verschil zit tussen rekbare doeken!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99268349
Ja joh? Dat wist ik niet. Maar de mijne is nu verkocht. Mocht er een tweede komen, moet die het doen zonder rek.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_99268822
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, en ik heb pas begrepen dat er ook nogal wat verschil zit tussen rekbare doeken!
ook al! ik heb die van draagdoek.nl, mijn ervaring ermee is dat je gewoon flink stevig moet knopen (zonder kind erin dus)! vooral geen rekening houden/ruimte laten voor het kind, gewoon goed strak knopen. dan kind erin en eventjes flink hupsen en dan..... even opnieuw aanspannen! en dan zit het prima. ik kon dan gerust uren rondlopen en heb zowel met ravi als met selene tot zeker een maandje of 9, 10 prettig met een rekbare gewerkt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 10 juli 2011 @ 09:51:27 #27
258612 nytar
boys boys boys
pi_99269061
Ik dus ook, maar mijn kleine man is nu 1 jaar (vandaag! Hoera!) en nu wordt hij toch wat te zwaar voor de draagdoek.nl doek. Trouwens ook bij hun zit er verschil in. Want een vriendin van mij heeft een hele dikke doek bij hun vandaan en de mijne is een stuk dunner. Echt duidelijk een andere stof zeg maar.
pi_99269492
Gefeliciteerd met je kleine man nytar!

En ik had nog een vraagje, als je je baby met dit weer in een doek knoopt, en je gaat ermee op pad, moet hij dan nog een zonnehoedje op? Het leek mij ergens wel nodig, maar vroeg me af of anderen dat ook doen..
pi_99270182
Is wel verstandig inderdaad ;)
pi_99273153
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gefeliciteerd met je kleine man nytar!

En ik had nog een vraagje, als je je baby met dit weer in een doek knoopt, en je gaat ermee op pad, moet hij dan nog een zonnehoedje op? Het leek mij ergens wel nodig, maar vroeg me af of anderen dat ook doen..
Dat doe ik eigenlijk altijd, zelfs als de zon niet zo fel lijkt te schijnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99274145
Er zijn 2 versies van de draagdoek.nl
De nieuwere die zijn een stuk fijner om mee te dragen.
Rekken ook een stuk minder.. :Y misschien is dat het.

Hier ook zonnehoedjes :D
pi_99296419
Fotospam O+

pi_99297509
Ooohhh CP O+
  zondag 10 juli 2011 @ 22:33:13 #34
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99298551
OOOOHHH CP O+


Dames, even een vraagje. Weet iemand het draagverschil tussen jacguard en kruiskeper geweven? Mijn leendoek is de eerste, is heerlijk zacht (natuurlijk al flink ingedragen) en draagt toch lekker. De doek die ik heb besteld, is dat ook, maar komt ws pas na de vakantie binnen dus heb nog een doek op het oog. Deze is echter kruiskeper geweven. Maar wat is verder het verschil? Ik heb geen flauw idee en google is not my friend hierin.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 11 juli 2011 @ 14:53:44 #36
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99320531
schaap ik ben


krijg je met 60024824234u8394 schermen open :@

[ Bericht 40% gewijzigd door Takkembah op 11-07-2011 15:26:22 ]
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 11 juli 2011 @ 15:05:27 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99320977
Pssst Takkie... dit is het draagdoekentopic, niet V&A. ;)
***
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:11:08 #38
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_99434468
Mijn 'gekke vissen' Pesci Pazzi maat 6 is nog steeds te koop, en nu ook te koop Indio Lila/Royal v2 met 40% linnen maat 7.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door texelonia op 13-07-2011 23:28:01 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_99434548
Huh, dat is helegaar geen roze! ;)
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:28:42 #40
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_99435263
Vandaar dat ik hem ook weg doe :P
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_99454865
Filmpje over rugdragen met rekbare doek vs geweven doek:
pi_99455129
Vraagje, hoe krijg ik mijn dreumes in een MT op mijn rug als ik alleen ben? Ik kan em wel vragen er zelf op te klimmen, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99455174
Supermantoss, santatoss of doorschuiven vanaf je heup. Staan filmpjes op youtube!
pi_99455501
Wup, ik ga eens kijken. Is dat anders ook iets om te leren in een draagconsult? (omdat het niet echt een doek is zeg maar). Ik weet nu ineens weer waarom de Beco zo fijn was, want die schuif je zo door of ik pak em zelfs van de bank als een rugzak zeg maar. Maar ja, Beco is nu even voor Tienus...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99455852
Ik doe de superman toss (love that name! :D), zoals de eerste methode in dit filmpje:

pi_99455996
CP, ziet er makkelijk uit.
en ligt het nou aan mij of heeft zij de mt wel erg laag zitten? Ik doe em altijd hoger eigenlijk, boven mijn heupbotten zeg maar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99456195
Ik doe hem ook hoger ja :Y
En ik doe de buikband ook anders. Zoals in dit filmpje:


Op die manier zit ze met d'r billen in een kommetje. Lijkt me comfortabeler :)

Die superman toss is echt briljant simpel. Truus begint hier ook al te grinniken als ze in de gaten heeft dat er weer met d'r gegooid gaat worden :D
pi_99461656
Ik schuif door vanaf m'n heup.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99462176
Ik doe met doek santatoss, maar voor zo spelen wel eens superman en dat wordt zeer gewaardeerd :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:44:28 #50
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_99474618
Mef de Supermantoss is echt retesimpel bij driekus.

Weten de experts toevallig of ik die ook al met espen zou kunnen doen? Ik zit altijd in de knoop met de santa...
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_99477222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schuif door vanaf m'n heup.
Ik ook
Maar vraag haar ook weleens gewoon zo op de rug te klimmen, niks mis mee toch ;)
Zo vaak wil ze trouwens niet meer, maar meestal zit Jelle dan ook in de doek ;)
pi_99477264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:44 schreef Jeetjejom het volgende:
Mef de Supermantoss is echt retesimpel bij driekus.

Weten de experts toevallig of ik die ook al met espen zou kunnen doen? Ik zit altijd in de knoop met de santa...
Jahoor, doe ik ook met Jelle
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:25:25 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99491526
Ik zit juist altijd in de knoop met supermantoss :D
Volgende week zie ik Espen weer O+
en Jorja en Jeetje natuurlijk ;)
pi_99492728
Ja hoor, ik heb de supermantoss geleerd van Grijs toen Niels 4 maanden was, ging heel goed (alleen wilde Niels toen absoluut niet op mijn rug zitten, dat werkte pas toen hij bijna 1 jaar was).
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:03:25 #55
258612 nytar
boys boys boys
pi_99507773
Ik heb een mooie hoppediz gevonden via marktplaats. En ben vandaag gelijk aan de slag gegaan. In het bijgeleverde boekje stonden veel draagmethodes voor kleine baby's. Maar welke vinden jullie het fijnst voor 1-jarige?
pi_99507809
Op de buik of rug ;)
Op de rug: rucksack carry
Op de buik: front wrap cross carry
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:22:48 #57
258612 nytar
boys boys boys
pi_99508609
rug dragen vind ik nu hij ruim 9 kilo weegt wel het prettigst :) net naar het dorp had ik de simpele rucksack carry maar daar moet Ik nog wat meer op oefenen. Mn schouders gingen een beetje branden...
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:40:41 #58
100412 mefke79
komt goed!
pi_99509209
ik heb even geoefend thuis, maar die supermandingens werkt perfect, thanks! Vandaag naar de dierentuin alleen de beco mee, dat was niet handig, ik kwam een drager te kort. We hebben de jongens er afwisselend in gehad, ging prima.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99510806
Iemand nog een goedkope zomerdoek proberen? hier nog wat Amazonas draagdoeken, voor ¤ 25,95! Nog in Navy, Natura en Paradiso (geel oranje achtig)!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:54:59 #60
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99513647
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef Orea het volgende:
Iemand nog een goedkope zomerdoek proberen? hier nog wat Amazonas draagdoeken, voor ¤ 25,95! Nog in Navy, Natura en Paradiso (geel oranje achtig)!
Ze zijn wel goedkoop, maar ik vind de kleuren zo lelijk. Het lijken me verder mooie dunne doeken.

Ik wil eigenlijk een doek ongeveer zo dun als mijn Girasol RS, dus een normale Girasol of dunner.
Mijn Hoppediz Timbuktu vind ik eigenlijk net wat te dik om lekker mee te knopen, voor de rest is het een prachtige doek, dus ik denk erover om die te verkopen of te ruilen.

Mijn RS gebruik ik echt volop, en van de week toen het fris was mijn rekbare doek, nu ook nog wel fijn.
pi_99513686
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:22 schreef nytar het volgende:
rug dragen vind ik nu hij ruim 9 kilo weegt wel het prettigst :) net naar het dorp had ik de simpele rucksack carry maar daar moet Ik nog wat meer op oefenen. Mn schouders gingen een beetje branden...
Dan moet je hem waarschijnlijk strakker aanspannen, Webkim heeft daar een heel duidelijk filmpje van.
In dit filmpje is dat best goed te zien

En mijn kleine ventje van 10 kg draag ik nog gerust op m'n buik hoor ;) Maar rugdragen is ook fijn
pi_99513991
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:54 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ze zijn wel goedkoop, maar ik vind de kleuren zo lelijk. Het lijken me verder mooie dunne doeken.

Ik wil eigenlijk een doek ongeveer zo dun als mijn Girasol RS, dus een normale Girasol of dunner.
Mijn Hoppediz Timbuktu vind ik eigenlijk net wat te dik om lekker mee te knopen, voor de rest is het een prachtige doek, dus ik denk erover om die te verkopen of te ruilen.

Mijn RS gebruik ik echt volop, en van de week toen het fris was mijn rekbare doek, nu ook nog wel fijn.
Ik heb de Natura besteld en heb nog een pak met Amazone Green (toeval die naam :D) staan van Dylon.. dus ik ga hem een verfje geven! Heb toen mijn Indio Jade ook met die verf gedaan en dat werd echt een super mooie kleur O+

Ik heb gisteren een Indio Zwart/Wit binnengekregen, en dat is ook een hele fijne doek! Niet te dun, niet te dik.. ik ben er ook wel achter dat ik dunnere doeken fijner vind dan dikkere! Desondanks blijft mijn Timbuktu! :D die vind ik zó mooi! Ik wil er een schommel van maken, volgens mij is ie daar perfect voor (haken in plafond)...
pi_99514107
Jij ging toch uitdunnen ;)
Qua stash dan he
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:13:26 #64
258612 nytar
boys boys boys
pi_99514359
die dubbele hammock ziet er tof uit! Die ga ik morgen proberen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:15:30 #65
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99514457
Vanaf wanneer mag/kan ie rug dragen?

Ik heb inmiddels mijn girasol rainforest binnen en ik ben verliefd! Nu is het wachten op de Zara en dan kan ik op vakantie....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99514566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:07 schreef mrien het volgende:
Jij ging toch uitdunnen ;)
Qua stash dan he
Ja! :D ik heb behoorlijk wat verkocht/geruild inmiddels.. :) Heb nog maar een paar doeken (9 :P variërend van maat 2 tot een lange maat 6) 2 ringslings, Wompat, Bondolino en Manduca. Manduca gaat de markt op als ie terug is (logeert bij Sproet-je :P)

Als je bedenkt dat ik van 18+ doeken (en daarbij nog dragers :')) kwam :P ben ik aardig uitgedund :D

Maar zocht nog een echte zomerdoek! En die Amazonas voor 25 euries kon ik niet laten schieten natuurlijk :P
pi_99514615
Wanneer je het aandurft ;)
Maar ook kijken naar hoe stevig het nekje van Seth is. Bij rugdragen wordt het lastiger om een spuugdoekje goed in het nekje te krijgen als ondersteuning. Wat ik weleens gedaan heb is hem eerst op de buik knopen en zo een tijdje gelopen, toen de knoop los maken en toen heeft iemand anders hem met doek en al (en doekje dus) zo op m'n rug gelegd en heb ik hem weer vast geknoopt. Toen was hij nog wel vrij jong geloof ik, week of 5. Maar ik had al wel ervaring met het rugdragen an sich.
pi_99514705
Nee da's niet gek Orea ;)
Ik gebruik de Manduca echt heel vaak momenteel, makkelijk als we even in het nieuwe huis zijn. Kan hem zo doorschuiven naar de rug als dat even makkelijker is.
En m'n korte doek gebruik ik daarnaast het meeste, even snel in een ruck met koken of naar de overburen lopen.
M'n andere doeken gebruik ik momenteel echt eigenlijk amper. Hopelijk straks weer wat meer als we verhuisd zijn en het winkelcentrum op loopafstand is.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:30:24 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99518357
Amazonas is heel fijn!
Ik heb een laguna en die is prachtig blauw/paars.
En nu ik de link van Orea zie, twijfel ik of ik niet een paradiso zal bijkopen...
Maar ik heb nog een Storchenwiege Albert liggen die ik niet gebruik (maar goed die is ook veel dikker en stugger)
pi_99518480
Incl. verzenden naar NL is ie 32 euro.. ik heb zelfs zitten twijfelen of er niet nog één bij te kopen, want er is altijd wel iemand zwanger/aan bevallen toe.. Dus ook ideaal kraamcadeau :)
pi_99518995
Ik draag Truus en haar 10 kilo ook nog wel op m'n buik, maar alleen als ik met het OV reis en als ik haar in slaap wil krijgen. Voor een stuk wandelen vind ik het echt niet fijn meer. Zit dat koppie ook steeds in de weg :P
Maar inderdaad, de truc is om superstrak aan te spannen. Lekker dat lijfje tegen je aanplakken O+

Dubbele Hammock is briljant :Y
Hoewel ik nu even zweer bij mijn mei tai :@

Orea :o 18+ doeken? :o :o :o :o
Of verkoopt Christine le Duc tegenwoordig ook doeken? :+

[ Bericht 12% gewijzigd door CrazyPrincess op 15-07-2011 22:09:43 ]
pi_99519237
Die hád ik het CP :P dus voor mijn doen ben ik echt ge-destashed al, inmiddels....

Ik draag muppet eigenlijk nooit meer op de buik.. vind ze zelf ook niet meer leuk want ze wil mee vooruit kijken :{w en dat kan op de buik natuurlijk niet :D

Ik gebruik momenteel de Wompat en mijn Amitola maatje 4 het meest :) (en heb de ringsling in de kofferbak van mijn auto liggen voor als we met de auto onderweg zijn :P)

De rest blijft maar liggen ook.. Maar die komen weer aan bod bij de volgende muppet, hoop ik :P
pi_99520668
Wegdoen kan altijd nog ja :P
pi_99521927
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef Orea het volgende:
Iemand nog een goedkope zomerdoek proberen? hier nog wat Amazonas draagdoeken, voor ¤ 25,95! Nog in Navy, Natura en Paradiso (geel oranje achtig)!
Ik ga het overwegen! Het lijkt me fijn om een doek te hebben die ik uit kan lenen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99522010
Het zou zeker een optie zijn voor bijv. mee te geven naar de opvang... Cadeau te geven, of juist zelf te gebruiken bij warmere temperaturen, óf juist om vooral binnen te gebruiken..

Ik twijfel of ik er nóg een bestel, om gewoon te hebben voor als er weer iemand een baby krijgt...
pi_99522146
Ik heb een linnen Pfau te leen. Wat een doek! Enorm dik (in vergelijking met mijn Zara, maar ik geloof ook wel in het algemeen) en heel veel structuur, maar hij zit ook echt als een huis. Ik vind een chestbelt bij zo'n dikke doek een stuk comfortabeler dan bij een dunne. En wat is een doek lenen leuk! Niet de financiële malaise, wel de lol van het (in)dragen en variëren.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 08:33:11 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99532968
Aaargh, ik had net besloten om het niet te doen, maar nu twijfel ik weer want idd met uitlenen en zulks...
Ik heb besteld :X

[ Bericht 35% gewijzigd door Asyniur op 16-07-2011 08:38:27 ]
pi_99534717
:D! Ik twijfel ook om er nog 1 bij te bestellen....

Toch maar ook de Paradiso bijbesteld.. andere bestelling was nog niet verzonden, dus dat scheelt weer verzendkosten :P :')

[ Bericht 52% gewijzigd door Orea op 16-07-2011 11:22:15 ]
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:25:24 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99536640
Twijfel twijfel...
Die blauwgestreepte heb ik al... Dus ik wéét hoe deze doeken dragen.....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:28:55 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99536751
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:07 schreef Orea het volgende:
:D! Ik twijfel ook om er nog 1 bij te bestellen....

Toch maar ook de Paradiso bijbesteld.. andere bestelling was nog niet verzonden, dus dat scheelt weer verzendkosten :P :')
Hoeveel heb je er nu besteld?
pi_99537157
2 :) een natura en een paradiso!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 13:08:56 #83
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99537978
:D
Ik ook een Paradiso.
Maar naar zeggen van Bart had hij er nog maar eentje liggen?
Ben ik benieuwd hoe dat gaat lopen...
pi_99539001
Oh dan ben ik wel benieuwd ja :) nou ja, anders stuurt ie me maar 2 natura's, dan ga ik wel zelf aan de verf :P
pi_99540706
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:
Aaargh, ik had net besloten om het niet te doen, maar nu twijfel ik weer want idd met uitlenen en zulks...
Ik heb besteld :X
Haha, ik had ook besteld. :Y) Een Navy trouwens.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99553057
Shopaholics :6
Die naturel vind ik wel potentieel verfobject, maar heb genoeg doeken en hou helemaal niet van zulke dunne doeken :N

Geloof dat ik de bwcc en shbc weer eens moet gaan oefenen, vanmiddag Jelle een tijdje in een ruck gedragen maar elke keer last een wegschietende doek onder z'n billen, ondanks dat ik hem echt goed aanspande. Hij zat de hele tijd te heen en weer te hupsen O+ Heb echt wel 6x opnieuw aangespannen, kon ook geen twist erin doen omdat ik m'n 4tje gebruikte.
Maar ff kijken hoe die ook alweer moesten ;)
pi_99555314
Oeh, dat is wel heel goedkoop inderdaad :D
pi_99555529
Misschien leuk/handig voor anderen, was even het geheugen aan het opfrissen ;)

SHBC

Double Hammock

BWCC : Mooi filmpje maar niet heel duidelijke uitleg ;)

BWCC met meer uitleg, tibetaans afwerken

Ook een duidelijke BWCC
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:04:23 #89
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99556322
mrien, dat had ik een tijdje geleden ook.

Vandaag heb ik nog eens een double hammock geprobeerd. Ik had de doek echter niet hoog genoeg over Harry's rug getrokken (allebei de keren). Maar het blijft wel trekken aan mijn schouders. MOrgen nog maar eens proberen met een andere doek
pi_99557436
DH heb ik pas geprobeerd met Lotte maar dat was toen geen succes, het lukte voor geen kant }:|
Morgen nog maar weer eens proberen, eerst maar met haar dan met Jelle ;)
pi_99560814
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef mrien het volgende:
DH heb ik pas geprobeerd met Lotte maar dat was toen geen succes, het lukte voor geen kant }:|
Morgen nog maar weer eens proberen, eerst maar met haar dan met Jelle ;)
Ik heb ook flink moeten oefenen voordat me die een beetje lukte. Kind dat niet meewerkt is ook niet heel handig :P
pi_99561114
Het kind was het probleem niet ;) die vond het wel humoristisch
pi_99562161
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef mrien het volgende:
Het kind was het probleem niet ;) die vond het wel humoristisch
Dat is wel lekker :Y
Je werd gewoon keihard uitgelachen dus :P
pi_99562308
Ik heb vandaag een bizarre drager gezien. De baby hing in horizontale houding met een paar banden aan het harnas dat de ouder droeg. Het zag er heel oncomfortabel uit voor de vader die het kind droeg.

Oh, en de Wompat is hier een groot succes! Ik heb trouwens een korte doek te leen gekregen van wickie waarmee ik rugdragen wil gaan oefenen. Dank voor de filmpjes!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99562464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Dat is wel lekker :Y
Je werd gewoon keihard uitgelachen dus :P
Haha nee hoor, ze vind de doek nog wel leuk, voor even ;) maar bij voorkeur van madame wel op de buik (en das niet mijn voorkeur met dr 15 kg)

Foto claudia ;)
pi_99562812


Lekker duidelijk. :+ We gingen ons huis bezichtigen en het was reuzehandig om zo het terrein te betreden.

Overigens zit de peuterversie heel goed bij Ivan. Ik denk dat ik ook wel de pre-school-variant had kunnen kopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99573561
Lekker duidelijk inderdaad ;)

Ik heb de DH vanmorgen even met Lotte geprobeerd en nu ging hij een stuk beter. Zat best goed inderdaad. Eens zien of ik het met Jelle ook voor elkaar krijg
pi_99574809
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag een bizarre drager gezien. De baby hing in horizontale houding met een paar banden aan het harnas dat de ouder droeg. Het zag er heel oncomfortabel uit voor de vader die het kind droeg.

Zoiets??




http://www.press1.de/wrap(...)kj215_1220873036.jpg
pi_99575297
Oh my, wat lijkt me dat enorm zwaar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99575332
En debiel!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_99575428
En niet fijn voor kind ook, zo plat op de rug met afhangende beentjes terwijl je continu heen en weer geschud wordt.
  zondag 17 juli 2011 @ 13:12:31 #102
100412 mefke79
komt goed!
pi_99575444
kan voor het kind toch ook niet lekker liggen?!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zondag 17 juli 2011 @ 13:17:01 #103
5428 crew  miss_sly
pi_99575591
Claudia vertelde gisteren dat ze zoiets had gezien. Ik kon me er geen voorstelling van maken, maar als ik dit zie, denk ik maar een ding: dat is voor geen van beiden comfortabel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99575627
Slecht te zien, maar ziet er comfortabel uit Claudia :)

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:17 schreef miss_sly het volgende:
Claudia vertelde gisteren dat ze zoiets had gezien. Ik kon me er geen voorstelling van maken, maar als ik dit zie, denk ik maar een ding: dat is voor geen van beiden comfortabel!
Dit ja!
pi_99575650
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:08 schreef Vanyel het volgende:
En debiel!
+1

oh Claudia ik moest twee keer kijken, ik dacht even dat je IN de auto zat zo :D
ik vond het al dapper dat je t durfde te posten :+
:)
pi_99575697
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef mignonne het volgende:
oh Claudia ik moest twee keer kijken, ik dacht even dat je IN de auto zat zo :D
ik vond het al dapper dat je t durfde te posten :+
+1
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_99576596


quote:
RECOMMENDED BY ORTHOPAEDISTS

Gerhard Wolf, orthopaedist: „CYBEX first.GO offers the possibility to carry the child in a horizontal sleeping position from birth. This position supports the not yet fully developed spine, making it an invaluable carrier from an orthopaedic point of view."
Dit KLINKT toch al niet eens logisch? :?
pi_99577531
Die drager :o wat vreselijk!

Claudia, mooi! Kan hij er ook helemaal in? Dus met zijn armen? De Toddler versie zit ook goed bij Leia, net iets te groot, maar das niet erg. En nu ze wat minder hard gaat groeien, verwacht ik dat ie nog wel even meegaat. Maar Ivan is al wat groter dan Leia natuurlijk.

Hier is het ook de meest gebruikte drager :) ideaal!
pi_99587217
quote:
Ja, zoiets! Alleen waren in mijn beleving de banden nóg dunner. :X
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99587331
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

+1

oh Claudia ik moest twee keer kijken, ik dacht even dat je IN de auto zat zo :D
ik vond het al dapper dat je t durfde te posten :+
:D

Dat is een meningsverschil tussen mij en m'n lief waar we niet uitkomen. Ik vind het not done om met kind in de doek op de fiets te stappen - een auto lijkt me niet zo praktisch :+ - en hij ziet het probleem niet.

Ik dacht: laat ik maar een foto ervan maken d.m.v. de reflectie in de ruit zodat ik later nog kan bewijzen dat ik m'n kindjes gedragen heb. Zo scheutig is mijn lief niet met foto's maken.

Gooi ik er een Lena in de Beco tegenaan:



Gek eigenlijk dat de Beco bij Lena zo goed bevalt terwijl het bij Ivan niks was in verband met achterover hangen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:40:24 #111
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99592946
Ooooh ik ben verliefd om mijn Girasol <3



De Zara TRI Purple komt ws niet meer voor onze vakantie, maar met de CalinBlue en deze lukt het ook wel ;). En dan is mijn salaris er, en ga ik nog een doekje van mijn verlanglijstje afstrepen :@
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 17 juli 2011 @ 22:21:52 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99595237
Ik wilde deze nog even delen van mijn gekke kabouter op vakantie
pi_99596142
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik wilde deze nog even delen van mijn gekke kabouter op vakantie
[ afbeelding ]
hehehe: piep!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 18 juli 2011 @ 11:49:33 #114
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_99613470
Gekke Harry!!!
En Takkembah, wat een mooierd (niet zo mooi als die van mij natuurlijk :D)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_99614901
Claudia, je loopt als over een catwalk ;)

Terecht flieft takkem. Welke girasol is het?

Harry :D
pi_99644870
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:13 schreef Orea het volgende:
Die drager :o wat vreselijk!

Claudia, mooi! Kan hij er ook helemaal in? Dus met zijn armen? De Toddler versie zit ook goed bij Leia, net iets te groot, maar das niet erg. En nu ze wat minder hard gaat groeien, verwacht ik dat ie nog wel even meegaat. Maar Ivan is al wat groter dan Leia natuurlijk.

Hier is het ook de meest gebruikte drager :) ideaal!
Ja, hij kan er ook helemaal in! Ik vind met de armen eruit wat gezelliger.

Harry! :D Ik heb meelij met je boobies, Asy!

Takkembah, wat een heerlijke foto. O+

WupWup, dat is mijn lief. :D Ik weet niet wat hij daar aan het doen was. Het ziet er wat gay uit, vind je niet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 07:51:27 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99652398
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef Claudia_x het volgende:

Harry! :D Ik heb meelij met je boobies, Asy!

Die hebben nergens last van hoor! :D
De druk zit op je borstbeen (boven dus). De rest trek ik er overheen want anders ziet het er nog veel oncharmanter uit :D
pi_99668717
na veel wikken wegen, komt deze bij ons wonen

pi_99670800
Oooooo KD!!!!!! De Paisleys vind ik zoooooo moooi!!! Die dus ook! Goede keuze zeg! O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99671922
ik oooooookkkk
de keus was zo moeilijk, deze of grashopper

liberty en die terradinges vond ik niet leuk genoeg en grashopper zou ik irl moeten zien.
pi_99671972
met bamboe O+
pi_99672952
ik wil ook maar mag echt echt niet }:|
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99673272
jawel! neem jij grashopper, ruilen we elk halfjaar O+
pi_99674503
Draagpapa *O*

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99674686
Harry :D Briljant kind :D

Draag dat torso nog lekker met zo'n gewicht? Ja, blijkbaar, anders deed je het niet :+

Op vakantie hebben onze kinderen ook bijna in doeken en boba gewoond :D
pi_99674819
KD waar heb je 'm gekocht?

DML draagpapa O+ *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:39:14 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99674828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
Harry :D Briljant kind :D

Draag dat torso nog lekker met zo'n gewicht? Ja, blijkbaar, anders deed je het niet :+

Op vakantie hebben onze kinderen ook bijna in doeken en boba gewoond :D
Ja! :Y
Ik vind het persoonlijk fijner dan een ruck of dh. Ik hou niet van die beperking in mijn schouders. Je moet wel heel goed strak trekken anders zakt het al snel uit met zo'n friemelkont als Harry.
Ik loop er letterlijk kilometers mee. O+

DML, leuk zeg!
pi_99674892
Zeg DML, doe mij eens de ongecensureerde versie van die foto. O-)

Wat vindt de draagpapa er zelf van? En zit Puck niet heel laag, of hoort dat zo? Ik ben alleen Ivan achterop gewend en ik vind het altijd zo fijn dat ik hem kan zien als ik over een schouder kijk.

Morgen ga ik je doek uitproberen, wickie! *O* Ik heb een korte doek te leen gekregen om het rugdragen te oefenen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99674947
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:47 schreef Kleurdoos het volgende:
na veel wikken wegen, komt deze bij ons wonen

[ afbeelding ]
Potverdorie, die is mooi. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99674960
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg DML, doe mij eens de ongecensureerde versie van die foto. O-)

Wat vindt de draagpapa er zelf van? En zit Puck niet heel laag, of hoort dat zo? Ik ben alleen Ivan achterop gewend en ik vind het altijd zo fijn dat ik hem kan zien als ik over een schouder kijk.

Morgen ga ik je doek uitproberen, wickie! *O* Ik heb een korte doek te leen gekregen om het rugdragen te oefenen.
Nou daar wordt Mr.DML niet zo blij van. Het is niet zijn beste hoofd. Ik zal een andere pm-en :Y

Papa vindt het heel leuk!
Ik weet niet zo goed of het zo hoort. Ik kreeg hem bij mezelf vanmiddag ook niet hoger eigenlijk.

Als jij Lena nu achterop doet met de Beco zit ze niet hoger denk ik? Het is gewoon nog een klein prulleke i.v.m. met jouw beertje Ivan.

Maar misschien dat anderen hier nog iets zinnigs over kunnen zeggen? Zit hij te laag? En zo ja hoe krijg je hem hoger?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99675048
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:38 schreef wickie het volgende:
KD waar heb je 'm gekocht?

DML draagpapa O+ *O*
D&V!

ik was er al naar opzoek, en wilde net bestellen (grashopper) en toen werd deze net gekickt!
pi_99675062
Ik zou ook niet zo goed weten hoe het hoger zou moeten, geloof ik. Nou ja, de band hoger om je middel doen misschien? Bij mij komt 'ie automatisch wat hoger want ik vind het het fijnst dragen ter hoogte van mijn taille.

Ik gebruik de Beco eigenlijk nooit voor Lena, dus ik heb geen idee! Als mijn lief de Beco voor Lena gebruikt gaat ze voorop.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99675105
en mijn vriend droeg elin ook, maar alleen thuis, want buiten hield ie r krampachtig vast :+
pi_99675198
KD, ik zag het net inderdaad. Mooie prijs zeg!

Ik zou graag de Silverpink willen. Maar mag echt niet. Ik heb 4 doeken (neobulle Julie en Ardoise bio, ellevill jade en een maatje 4 didy) en dat is echt genoeg.
Ik zou Julie weg kunnen doen maar het was mijn allereerste geweven doek... En aangezien we weer een meisje krijgen, beetje moeilijke keuze. Ik zou wel 1 van de Beco's weg kunnen doen.

Claudia, ik vind tibetaans afknopen erg prettig, niks om je middel.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99675199
Ik denk dat het bij mij ongeveer zo zou zitten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99675239
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:50 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik vind tibetaans afknopen erg prettig, niks om je middel.
Ik zag pas een foto van mijn toekomstige buuvvrouw (hai 8-) ) die een ruck gebruikte en tibetaans afgeknoopt had. Dat zag er heel comfortabel uit! Ik heb al uitgebreid filmpjes bekeken. Het lastigst lijkt me het begin, het op de rug krijgen en het goed aanspannen van de doek.

Waarom zou je een van de beco's eigenlijk niet wegdoen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99675454
Ik vind tibetaans afknopen niet extra moeilijk, ik vind het moeilijker Mette uberhaupt op mijn rug geknoopt te krijgen. De weerstand die ze kan geven... rampzalig. nummertje 2 gaat hier voor het half jaar al op de rug. Ik wil echt een consult zodat ik al vroeg goed leer rugknopen.

Ik denk wel dat de Beco die nu op reis is de deur uitgaat. Ik wil geen harnasje meer.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99675508
Tibetaans vind ik soms wel prettig, soms niet.
Heb nu vandaag en gisteren de double hammock gebruikt bij Jelle en dat zat verbazend lekker moet ik zeggen. Vandaag met m'n didymos Azur geknoopt maar dat was toch wel even flink sjorren, die is me toch echt te stug geloof ik
pi_99675528
Ik vind dat harnasje ook het onhandigst aan de Beco, maar mijn lief is er inmiddels wel heel handig mee. Het blijkt toch een kwestie te zijn van oefenen en ervaring opdoen. Hij vindt het dragen nu ook niet meer zo zwaar als hij in het begon vond. Lena is natuurlijk een stuk lichter dan Ivan, dus dat is makkelijker wennen.

Waarom wil je al vroeg de tweede op je rug knopen?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99675544
Oja, voor de mensen die misschien wel een Sakura ringsling zouden willen hebben. Ik zie er bij de buren 2 te koop.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99675553
ik doe niet aan emotionele waarde qua doeken, daar zijn ze te prijzig voor..ik wil mooie doeken en als ik m niet meer mooi vind, dan verkoop ik m
pi_99675670
KD, ik heb het alleen bij de Julie, bij mijn andere doeken niet. Misschien slijt het wel alles nummer 2 er is.

Claudia, het lijkt me heel erg praktisch op de rug, zeker met zo'n drukke wervelwind als Mette. Voorop is ook heel gezellig hoor, maar achterop lijkt me heerlijk met 2 kids.
Ook wil ik dat ze er al vroeg aan went. Mette was zich al te veel bewust toen ik begon met proberen en ze vind het echt verschrikkelijk op de rug. Echt heel erg jammer.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99676022
Even vakantiespam!


Tara droeg alleen in boba :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben echt de halve vakantie heerlijk gewandeld O+
pi_99676100
Wickie, als je de reis beco verkoopt, wil je me dan een seintje geven? Dan ga ik er eens hard over nadenken of ik hem hebben wil.
*poef* nu is het weg
pi_99676130
Mooie foto's free O+

Waar zijn die foto's genomen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99676317
Inderdaad mooie foto's! Ik krijg wel de kriebels van de laatste foto. Gevalletje hoogtevrees, geloof ik.

Wij zullen tijdens onze vakantie de kindjes ook wel veel dragen. Ik overweeg zelfs de kinderwagen helemaal niet mee te nemen. De enige reden waarom ik twijfel is dat de kinderwagen een handig stoeltje is voor Lena als we ergens gaan zitten om te eten of drinken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99676338
mooi free!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:29:11 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99676671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mooie foto's free O+

Waar zijn die foto's genomen?
Gorges du Verdon ;)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:31:07 #149
100412 mefke79
komt goed!
pi_99679458
Ik heb mijn lief zo ver dat ie draagt! Oke, alleen Tienus en alleen in de beco, maar toch. Dus ik Driekus achterop en hij Tienus voorop en lopen maar. We hebben net gewoon drie kwartier gelopen, oke, alleen even door de wijk, maar toch. Ik heb nu ook door hoe de MT beter zit achterop, ik deed em te strak. Op den duur wil ik eigenlijk nog wel naar een boba kijken, maar voor nu is het prima. En helaas geen vakantie hier, ik word jaloers van jullie foto's!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99686904
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Gorges du Verdon ;)
Check!
En die laatste foto liep gelukkig nog redelijk schuin af :D
Wij hebben idd de buggy thuis gelaten :)
pi_99697474
mooi free, ik blijf denk ik altijd een beetje verliefd op de chimparoo ook :)


enne

zal ik t doen of zal ik t niet doen?




ik wil er graag nog 1 doek bij (dan heb ik er 5 in verschillende maten en kleuren)
pi_99697663
ff denken

kleuren die ik mooi vind
ellevill paisley grashopper
zara lemongrass
zara infinity/blue of iets anders gewoon blauws
paars (niet van dat flauwe paars)
grijs
zwart
groen
bruin!!
geen regenboogdoeken meer
niets roze

help eens mee denken O+
pi_99697832
Free die doek is mooooooooi O+ ! En wat een heerlijke vakantie!

Chique doek die Paisley KD! Erg mooi O+ Die groene Zara vind ik zelf niet zo mooi.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99697838
Die is mooi KD O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99697920
uhuhuh

en die paisley grashopper roept mijn naam ook al ;(

argh, zo mooi zo mooi

ik hoop dat ze nog een blauwe paisley uitbrengen, of paars!
pi_99698389
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
uhuhuh

en die paisley grashopper roept mijn naam ook al ;(

argh, zo mooi zo mooi

ik hoop dat ze nog een blauwe paisley uitbrengen, of paars!
Nee! Dan moet ik 'm hebben!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99699122


maar kijk dit O+

ff die poolse straatho*r wegdenken he :+
pi_99699153
Chique uitstraling KD :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99699253
mooi he, alleen is t zo'n kleur die je vast niet zo goed kan combineren, en daar houd ik nogal van
pi_99699657
Ik vind hem echt fantastisch O+ Ik houd van groen :)

Mijn meest-gebruikt-op-vakantie doek was dus een Girasol Symphuo :) Ik vind hem zelf ook mooi idd :Y
pi_99699803
Deze mag wrs vertrekken trouwens:
Rio Medley :)
pi_99701081
hmzz zara deli vind ik mooier dan lemongrass!
even van D&V gestolen

pi_99701322
Wil je alleen een maatje 6?

Ik zie hier een hele mooie afgeprijsde Jade Spring staan, maatje 4. Ook erg praktisch
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99701486
nee eigenlijk maatjes 4 of 5, ik kan als ik op normaal gewicht ben, bijna alles knopen met een 4 en 6 is eigenlijk te lang, maar vriendlief mot er ook in en die is 2.07
pi_99701517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:00 schreef wickie het volgende:
Wil je alleen een maatje 6?

Ik zie hier een hele mooie afgeprijsde Jade Spring staan, maatje 4. Ook erg praktisch
jades vind ik niet zo..

maar zara coffee zou ik graag willen, zwaar afgeprijst bij ellevill!! Net als de jade spring.
heb alleen geen creditcard :+
pi_99701596
zara coffee
NOK 311,60
312 Noorse kronen = 39,9289591 euro's

+ 95 kronen verzenden = ong 12 euro!
pi_99701856
Ik moet daar niet kijken...
Shit, toch gedaan..

Zara Leaf O+
Maar 50 euro voor een maatje 6 :X

Of een Jade Plum....

Help :')

Iemand Neobulle Julie kopen?
KJ nog een Beco kopen?
:D

Maar dat zijn wel 'second quality' doeken. Wat houdt dat in?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99701915
Ach bestel mar, bestel mar, bestel mar
Ge wet dat ik 't neet kan loate
Nog efkes en dan begin ik
D'r wir duchtig langs te proate
pi_99702042
of een zara terracotta, 30 euro!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 juli 2011 @ 13:49:59 #170
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_99702986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mooie foto's free O+

Waar zijn die foto's genomen?
1e: Gorges du Verdon, nabij Coiloir Samson, Martel-pad
2e: Sillans-la-Cascade, rivier de Bresque, vlakbij de waterval
3e: Gorges du Verdon, nabij Coiloir Samson, Martel-pad
4e: Aups
5e: Gorges du Verdon, vlakbij Saint-Maurin plateau en Saint-Maurin watervallen
Allen in Frankrijk, Provence
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_99703062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

1e: Gorges du Verdon, nabij Coiloir Samson, Martel-pad
2e: Sillans-la-Cascade, rivier de Bresque, vlakbij de waterval
3e: Gorges du Verdon, nabij Coiloir Samson, Martel-pad
4e: Aups
5e: Gorges du Verdon, vlakbij Saint-Maurin plateau en Saint-Maurin watervallen
Allen in Frankrijk, Provence
Dank _O_
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99703271
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:16 schreef wickie het volgende:
Ik moet daar niet kijken...
Shit, toch gedaan..

Zara Leaf O+
Maar 50 euro voor een maatje 6 :X

Of een Jade Plum....

Help :')

Iemand Neobulle Julie kopen?
KJ nog een Beco kopen?
:D

Maar dat zijn wel 'second quality' doeken. Wat houdt dat in?
Mocht je je beco verkopen, wat gaat ie kosten dan??
*poef* nu is het weg
pi_99704736
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:09 schreef Kleurdoos het volgende:
zara coffee
NOK 311,60
312 Noorse kronen = 39,9289591 euro's

+ 95 kronen verzenden = ong 12 euro!
Pas op hoor, ik dacht ook een leuk koopje Zara black gedaan te hebben, maar moest wel 28 euro douane kosten betalen!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99720640
Leuke foto's freecell!!

Claudia, je kunt mbv een draagdoek Lena ook aan een gewone stoel knopen, wellicht dat dat nog een optie is. Of een bumbo meenemen ;)
pi_99721014
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:37 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Pas op hoor, ik dacht ook een leuk koopje Zara black gedaan te hebben, maar moest wel 28 euro douane kosten betalen!!
28 eur is geen pretje idd, maar zelfs met die kans is t niet zo duur
pi_99721269
AAAAARGH een Leander te koop bij de buren :X
pi_99721546
ja uberduur
pi_99738337


ik ben ook een beetje verliefd op Glace
  donderdag 21 juli 2011 @ 08:47:17 #179
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_99738488
Hier zijn de draagdoeken van Ellevill ook in de aanbieding. Wel iets duurder nog dan bij Ellevill zelf geloof ik (omdat je dan geen btw hoeft te betalen), maar ook geen kans op douanekosten.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 21 juli 2011 @ 08:49:36 #180
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99738530
Er is een amazonas Paradiso onderweg naar mij! *O*

maar verdikkeme, die Zara's zijn ook mooi zeg!
pi_99740263
Naar mij ook Asy, dus hij had er toch meer dan 1 nog liggen ;)
pi_99740550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ja uberduur
juh ;(
En mijn ruilmateriaal voldoet niet...
pi_99740730
nee klopt ik las je voorstellen ook.
Ik gun je de doek zo.. Maar zelfs als je er 3 of 4 zou geven van die stapel voldoet het denk ik niet.

Ik wil ook leander heel graag hebben en ik heb wel een doek die ze wilt hebben alleen ik twijfel.
Het is een linnen pfau tegen leander.
pi_99741664
Je mag mijn linnen pfau violet kopen en inzetten als ruilmateriaal :P
pi_99741736
heb ik al :D ik heb alle pfau's :D dus dat is het probleem niet..
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:27:49 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99742155
free, gooi wat doekies in de verkoop. Misschien kom je dan in de buurt?

Paradiso is binnen. Hij hangt al buiten te drogen na een rondje wasmachine. Ik zie alleen net met ophangen dat hij geen schuine punten heeft

[ Bericht 51% gewijzigd door Asyniur op 21-07-2011 11:35:28 ]
pi_99744355
ik schrik steeds een beetje als ik een topic van die tamara open ;(
pi_99744396
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:36 schreef Pvoesss het volgende:
nee klopt ik las je voorstellen ook.
Ik gun je de doek zo.. Maar zelfs als je er 3 of 4 zou geven van die stapel voldoet het denk ik niet.

Ik wil ook leander heel graag hebben en ik heb wel een doek die ze wilt hebben alleen ik twijfel.
Het is een linnen pfau tegen leander.
ik weet het :) en de doeken die wel in de buurt zouden komen wil ik echt houden :+
pi_99745771
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:13 schreef Pvoesss het volgende:
heb ik al :D ik heb alle pfau's :D dus dat is het probleem niet..
Dan kun je je verzameling compleet houden ;)
pi_99745835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 12:24 schreef Kleurdoos het volgende:
ik schrik steeds een beetje als ik een topic van die tamara open ;(
Van de prijzen? Ik heb kort geleden die visjesdoek voor 90 euro verkocht. Geloof dat we verschillen van mening over wat bodemprijzen zijn.
pi_99746031
nee van r foto's

ik weet dat je t niet mag zeggen.. maar ik doe het toch :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:12:00 #192
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_99746316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
nee van r foto's

die
Haar pony zit leuk :Y

[ Bericht 30% gewijzigd door Vlinder op 21-07-2011 13:18:39 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99746360
Ik kan me er eerlijk gezegd niet zoveel bij voorstellen dat je ergens van schrikken moet :?
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:18:10 #194
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_99746498
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99746735
KD past al bijna 2 keer in Emma
pi_99747518
dan is emma wel heel erg dik aangezien ik 7 mnd zwanger ben :')

en ik doelde niet op r omvang, meer op r charmante fotoblik :+
pi_99747640
niet iedereen is fotogeniek kd ;(
en tis nog erfelijk ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99747668
Simmu _O-
pi_99747689
Dat type foto wis ik meteen :+
Hier ook regelmatig :')
pi_99747778
Oké, ik heb hulp nodig!

Ik heb bij de buren een doek gekocht, een indio van meer dan honderd euro. En nu blijken er best wat haaltjes in te zitten en bovendien een aantal gele vlekken :{ .
Wat nu? Ik voel me zo belazerd! Er zit geen gat in ofzo, maar ik zou deze doek nooit voor veel geld durven verkopen, terwijl ik nog niet eens weet of ik 'm fijn vind dragen.
pi_99747873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef simmu het volgende:
niet iedereen is fotogeniek kd ;(
en tis nog erfelijk ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 uit de 50 foto's is best fotogeniek, de keus om laffefoto's op internet te zetten is je eigen keus natuurlijk :+


en Jore, heb je r al op aangesproken?
anders ff een pm naar t beheer, die hebben nogal een gestapobeleid dus er komt vast wel een oplossing

(van wie heb je m gekocht)
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:54:41 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99747885
Jore, wat zegt de verkoper? Stond er bij de beschrijving dat er haaltjes en vlekken in zaten?
pi_99747990
Nee, er stond niks in de beschrijving. Lief dat jullie even reageren trouwens!

Ik heb de verkoper een pm gestuurd maar heb nog geen reactie terug.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:58:03 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99748035
Hoe lang geleden heb je de PM gestuurd?
pi_99748078
O, nog maar kort geleden hoor, het is niet verwonderlijk dat ze nog niet heeft gereageerd, maar het zit me zo hoog. Ik wil niet al te snedig reageren richting haar maar een doek in deze toestand hoef ik gewoon niet :{ .
pi_99748122
nou, ik zou pislink zijn als ik een gore doek zou krijgen. ze zijn al niet goedkoop :{
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:00:38 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99748138
:D
Ik herken het hoor. Maar goed, nog maar even geduldig zijn. Jullie komen vast samen tot een oplossing.
pi_99748162
Inderdaad pm sturen en eerst onderling uit proberen te komen. Ook feedback achterlaten in het feedbackgedeelte. Dat kun je zonodig later aanpassen.
pi_99748190
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, ik zou pislink zijn als ik een gore doek zou krijgen. ze zijn al niet goedkoop :{
Ik ben ook pislink maar ik probeer een soort van redelijk te blijven, wat nogal matig gaat trouwens :')

Het is niet gezegd dat de vlekken er niet uit gaan in de wasmachine trouwens maar ik wil gewoon een schone doek krijgen, geen vieze die ik zelf op hoop van zegen moet gaan wassen. En die haaltjes vind ik ook stom en lelijk. Bluh :(
pi_99748226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Jore het volgende:

[..]

Ik ben ook pislink maar ik probeer een soort van redelijk te blijven, wat nogal matig gaat trouwens :')
Dat is balen zeg :o
Wat voor indio? En is het zo overduidelijk dat de verkopen het gezien zou moeten hebben?
pi_99748309
oehja, feedback achterlaten :D
pi_99748348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Jore het volgende:

[..]

Ik ben ook pislink maar ik probeer een soort van redelijk te blijven, wat nogal matig gaat trouwens :')
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is balen zeg :o
Wat voor indio? En is het zo overduidelijk dat de verkopen het gezien zou moeten hebben?
Ja, ik zag het direct toen ik de doek vluchtig bekeek. En ik zeg nog even niet welke het is want dan is de verkoper bekend, ik wil er eerst met haar uit proberen te komen.
pi_99748430
wup zit je mobiel of niet? anders pm ik je ff namelijk ipv dm :+
nevermind :+

Jore wat rot zeg :{
:)
pi_99748667
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 14:05 schreef Jore het volgende:

[..]


[..]

Ja, ik zag het direct toen ik de doek vluchtig bekeek. En ik zeg nog even niet welke het is want dan is de verkoper bekend, ik wil er eerst met haar uit proberen te komen.
hallo, al kennisgemaaktmetSherlockkleurdoosholmes?
pi_99748739
(anyway, ze staat volgens mij niet echt bekend als ranzigedoekenverkoopster, wel bulkverkoopster en inkoopster dus misschien heeft ze t over t hoofd gezien.. zo niet, aan de schandpaal!)
pi_99748769
ik ben de moeilijkste niet, maar van een draagdoek voor zoveel geld mag je toch op zn minst verwachten dattie vers gewassen is hoor!

en kleurdoos; ik sta altijd zo op foto's. ik ben koningin nonfotogeniek ;( dus ik heb het opgegeven en plet alles zo op het net :Y *O* zie het als mijn bijdrage aan verdraagzaamheid onderling O-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_99749747
Ik vind meerdere vlekken toch wel heel slecht.
En nee eigenlijk niet veel mensen laten het wassen over aan de nieuwe koper.
Als ze aan mij vragen of ze moeten wassen heb ik het ook liever niet..
Maar met vlekken is een ander verhaal imho :Y
pi_99753244
Update: ik mag de doek terugsturen, ze had hem niet bekeken voordat ze hem te koop zette. Haar reactie was heel lief, gelukkig.
Ik ben wel even genezen van het (tweedehands) doeken kopen, ik houd het maar bij mijn onverwoestbare Zara. Die is trouwens echt superzacht, zelfs nadat ik 'm gewassen heb.
pi_99753439
Jouw Zara is heel zacht inderdaad :Y
Zo was mijn vorige ook, maar die ik nu heb, krijg ik maar niet zo zacht. Hmm. Misschien de kinderen er mee laten spelen.
pi_99760947
mijn paisley is binnen en kanonne wat n mooie doek O+
mn mooiste tot nu toe!
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:01:18 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99761650
Fijn Jore, dat het zo is opgelost.
Ik ben nog altijd heel erg tevreden geweest met de aankopen van een 2ehands doek hoor.
Jammer dat jij dan nu even pech hebt...
pi_99762407
ik als didymos fan ben helemaal weg van de nieuwe hoppediz pune!!!
Wat is die zacht een dun en lekker lijkt wel 100% zijde zo zacht en soepel.
Heel netjes dat je hem terug mag sturen jore!
pi_99762564
ik ook trouwens, nog geen slechte ervaringen!

en deze paisley is hemels <3 zacht mooi, glans, bamboe, dun <3
pi_99763326


O+
pi_99763414


O+
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:14:17 #226
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99764687
Ik kom hier ook weer meekijken!

Ik had natuurlijk nog mijn Storchenwiege Anna, daarmee heb ik nu een paar keer gedragen. En van Icicle heb ik de Ellaroo Kristen te leen. Dat is sowieso een hele mooie doek, vind ik. Net heb ik die voor het eerst geknoopt en wat een heerlijkheid! ^O^ Zo soepel en licht,de Storch s wat grover.

Tot nu toe houd ik het even bij de FWCC en ga ik mezelf daarin verder bekwamen, voordat ik met andere knopen ga experimenteren.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:38:45 #227
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_99794762
Ik had het koud en zie naast me mijn ringsling liggen. Ik sla hem om als sjaal en nu ruik ik dat hij muf ruikt. :{ Hoe was ik die?

Gewoon 30 graden? Met of zonder wasverwachter? Met azijn (las ik laatst ergens) en de ringen dan? Dat is vast niet goed voor ze..
Ik moet 'ergens' zo'n bh netje hebben. De ringen zeker even in het netje doen?



Het is een paarse Girasol.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2011 @ 14:47:35 #228
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_99795279
Vlindur, ik doe altijd een dubbel paar sportsokken om de ringen met wassen. In een wasnetje of kussensloop hoor je ze anders zo ketsen tegen de wanden vd machine.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 14:49:15 #229
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_99795371
We hebben geen sportsokken :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2011 @ 14:55:20 #230
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_99795674
Drie paar gewone sokken dan. Of dragen jullie alleen pantykousen? :+
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:08:23 #231
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_99799661
Drie paar gewone sokken moet wel lukken. Pantykousen hebben we ook niet trouwens. Niet zonder ladders iig :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99799964
Washandje kan ook. Met elastiek vastzetten.
*poef* nu is het weg
pi_99800539
Ik heb mijn Amazonas binnen! *O* Wat een superdoek! Lekker dun, schuine punten, platte knoop en ik kan aan de voorkant afknopen (ik houd van doeken die ik aan de voorkant kan afknopen :7 ). Ik moet wel secuurder knopen dan bij m'n Zara, maar ik overweeg nu al om de Amazonas mee te nemen als we naar Frankrijk op vakantie gaan. Ik had trouwens voor de Navy gekozen en ik vind het een mooie kleur.

En ik heb vandaag weer complimenten over m'n ringsling gekregen. Overal waar ik kom maakt een ervaren draagster er wel een opmerking over. Wat ben ik toch blij met dat ding. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99802279
Wat stom, mijne zijn nog niet binnen }:|

Maar wel fijn dattie zo goed bevalt :)
pi_99850940
:* voor orea, is die er al?
Ik vind voor afknopen ook fijn.. dat doe ik ook altijd wel.



:o en dan is die niet alles
Ik heb nog 3 ssc's en 1 ringsling en ik ben bijna jarig dus..... :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Pvoesss op 23-07-2011 20:32:59 (oh ik zie nu net dat ik de onderste mis, violet) ]
pi_99855151
Welke is de bovenste? En zie ik anthrazit? O+ O+
pi_99855745
Ja dat is een anthrazit
Ik zal wel even allemaal noemen van boven naar beneden

Silk indio
Anthrazit indio
Nautilus Olivia
Silver Gecko's
Nino Tussah
CG Wellen
Pune
Ginkgo
Dresden Sommer
Millefiori Blau
Pfau Black 2010
Pfau Violet/white 2007
Pfau Granat
Pfau Petrol
Pfau Burgundy
Pfau Ecru
Pfau Violet
  zaterdag 23 juli 2011 @ 22:20:16 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99856246
Ik heb de mijne (Amazonas) allang binnen! ALleen heb ik een rechte doek, geen schuine punten :?
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2011 @ 14:17:49 #239
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_99875812
Helemaal recht Asyniur? Die ken ik niet.
Wel weet ik dat Amazonas tot ongeveer 2008 hele schuine punten aan de doeken had, zo ongeveer als Ellevill Zara. Daarna zijn ze een stuk minder schuin geworden.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_99876192
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb de mijne (Amazonas) allang binnen! ALleen heb ik een rechte doek, geen schuine punten :?
Ik heb niet eens een bevestiging gekregen :?
Ja, wel een bestelbevestiging met 'je moet nog betalen via paypall' dat vervolgens gedaan en niks meer gehoord... Nog achteraan gemaild, niks.
pi_99876266
Hadden jullie brievenbuspost? Ik heb 2 doeken besteld en kreeg woensdag een mailtje dat het wo of do verstuurd zou worden... nu moest het verstuurd worden uit BE, dus ik verwacht het uiterlijk dinsdag.. anders ga ik er nog even achteraan!

Free, heb je naar info of naar sales@ gemaild? Zou ze even beide doen ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 07:54:34 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99911033
Ik heb altijd direct antwoord gehad.
Ik kreeg op woensdag bericht dat hij was verstuurd en hij was donderdag binnen.

Macka, helemaal recht. Ik zag het ook pas toen hij op de waslijn hing.
  maandag 25 juli 2011 @ 11:10:55 #243
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99914564
Jeeh, ik krijg vandaag of morgen mijn eerste geweven doek binnen (tweedehands) *O* Hoop dat dit beter gaat dan de rekbare. Larissa is net een kacheltje :+ en 3 lagen over haar heen was echt teveel, voor haar en voor mij :P
Ben zooo benieuwd :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_99914942
Welke krijg je?
  maandag 25 juli 2011 @ 12:10:18 #245
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_99916543
Ik MOET echt stoppen met kijken voor doeken. Ik ben zo jaloers op je Stash PVoesss!!!!!!

Maar morgen krijg ik wel mijn draagtas!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_99917031
Wat voor draagtas? :D
  maandag 25 juli 2011 @ 12:34:10 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99917267
Ik Ben vooral jaloers op de pfau :9~
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 25 juli 2011 @ 12:51:57 #248
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_99917805




Morgen verwacht ik hem met de post!!!! Ben zo benieuwd, want altijd dat geklooi met een tas en doek!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_99917963
Mail terug, hij is donderdag verstuurd, maar er zat een nationale feestdag in BE tussen, dus zal vandaag of morgen wel aankomen :)

Mooie draagtas O+
Ik zit er over te denken om er één te maken :)
  maandag 25 juli 2011 @ 13:00:30 #250
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_99918034
Ik ben echt zo onhandig, ik kan dat echt niet zelf maken. En als ik zie hoeveel stof je nodig hebt (hier nog geen draagdoeken die verknipt mogen worden), dan vind ik het eigenlijk nog meevallen wat ik ervoor betaald heb (oké meer dan ik ook voor een tas betaald heb, ga betalen, maar ik kan hem toch ook gewoon als werktas enz gebruiken als ik hem niet meer voor de kinderen nodig heb)
Maar ben er nu al helemaal verliefd op! Helemaal mijn ding!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_99918038
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef Jeetjejom het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Morgen verwacht ik hem met de post!!!! Ben zo benieuwd, want altijd dat geklooi met een tas en doek!
Ik kan het niet goed zien zo, maar wat is het voordeel ervan? Loop nu ook vaak te klooien met mijn handtas als ik Bartje in de doek heb..
  maandag 25 juli 2011 @ 13:03:10 #252
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_99918126
Deze tas heeft knoopbanden die ik zelf kan knopen, dus evt om mijn middel of als ik Espen al in de draagdoek heb, kan ik de tas op mijn schouder knopen (of als rugzak, maar dat zie ik mezelf nu nog niet doen)

Oh wat ik ook heb is een minitas van Isoku, ideaal voor als je even een uurtje weggaat, kan 1 fles, 2 luiers en doekjes in. maar ja die moet ik dan weer in mijn handen houden enzo. Maar na de indoorspeeltuin is ie wel heel fijn!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_99918339
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben echt zo onhandig, ik kan dat echt niet zelf maken. En als ik zie hoeveel stof je nodig hebt (hier nog geen draagdoeken die verknipt mogen worden), dan vind ik het eigenlijk nog meevallen wat ik ervoor betaald heb (oké meer dan ik ook voor een tas betaald heb, ga betalen, maar ik kan hem toch ook gewoon als werktas enz gebruiken als ik hem niet meer voor de kinderen nodig heb)
Maar ben er nu al helemaal verliefd op! Helemaal mijn ding!
Ik heb nog wel stof liggen en verzin gewoon iets, haha :D
pi_99918599
Mooie tas Jeetjejom :Y Waar heb je 'm gekocht?
pi_99918878
Google maar eens op onbag dames :D staat ook een patroon van online
Of de Metzonderhandentas.. Ik heb zelf een onbag en een slingyroo
En de voordelen zijn dat ze zacht zijn en je ze kan knopen.
Geen harde onderdelen, niet zwaar en dus fijn met dragen


Slingyroo

Leuk Jeetjejom :Y
pi_99919154
Ha, de onbag! Ik heb er zelf een geknutseld, Orea kwam met een linkje destijds. Maar ik denk dat het praktisch zijn heel erg afhangt van de stof die je gebruikt. In de werkbeschrijving stond dat je een stevige stof moest gebruiken, maar ik vind de tas nu van zichzelf al zwaar. Dus ik gebruik em eigenlijk nooit meer.. :@ :{
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  maandag 25 juli 2011 @ 13:46:43 #257
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99919579
Gaaf zo'n onbag. Ik wil graag zelf eentje maken, maar daarvoor moet ik eerst goedkoop een leuke draagdoek scoren.
pi_99919632
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef Pvoesss het volgende:
Google maar eens op onbag dames :D staat ook een patroon van online
Of de Metzonderhandentas.. Ik heb zelf een onbag en een slingyroo
En de voordelen zijn dat ze zacht zijn en je ze kan knopen.
Geen harde onderdelen, niet zwaar en dus fijn met dragen

[ afbeelding ]
Slingyroo

Leuk Jeetjejom :Y
Vind jij van de Slingyroo? Ik vond hem niet zo... klein, met te korte banden.. was het net niet!

De metzonderhanden tas heb ik nu en die is best fijn! Maar ik merk dat ik met een veel kleinere tas ook wel af kan eigenlijk... (heb nooit zoveel bij me voor Leia, paar luiers en luierdoekjes en dat is het wel :P)
pi_99919738
Ik neem altijd dus alleen doekjes mee en luiers en mijn sleutels.
Eventueel wat pasjes en een flesje cola voor mij dus ik vind de afmeting wel fijn.
Maar ik had hem ook groter verwacht toen ik hem kreeg.. ik dacht huhh waar is de tas :D

En mijn banden is dus wel heel lang.. ik kan er v heel goed tussen proppen iig.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:13:05 #260
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_99920461
Ik heb hem hier laten maken. Van mij hoeft de tas ook echt niet te groot te zijn, ben niet zo van hele familieverpakkingen luiers meeslepen....
Heb laatst Jorja haar luiertas uitgeruimd en daar zaten nog kleren maat 56 in en luiers maat 2.... Dat had allang niet meer gepast hoor!

De slingaroo vind ik ook mooi btw!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_99920616
ik gebruik zo'n lekker hip kek heuptasje :D *O* :@ :6
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 25 juli 2011 @ 14:19:18 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99920729
Ik heb gewoon een tas van kipling met verstelbare schouderband.
Als ik zonder kind ben, dan heb ik die redelijk kort en met kind dan staat ie op standje lang. :D
  maandag 25 juli 2011 @ 14:24:09 #263
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99920937
quote:
2s.gif Op maandag 25 juli 2011 11:24 schreef Pvoesss het volgende:
Welke krijg je?
Een hoppediz in de kleuren licht- en donkerblauw :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 25 juli 2011 @ 14:46:32 #264
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_99921755
TT, de Dublin? Heb ik de zomerdoek van!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_99927472
Mensen nog interesse in een Beco, voor 70 euro (KJ nog interesse?)?
Of een Neobulle Julie maatje 6, voor 60 euro?

Ik wil toch echt een Paisley, maar dan moeten er wel dingen weg vind ik.

Het gaat om deze:


En deze:

Geen huisdieren en geen gerook hier. Beiden in goede staat. Prijzen exclusief verzenden.

[ Bericht 13% gewijzigd door wickie op 25-07-2011 19:22:09 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99928859
hehe je gaat voor die liberty he :) ik had dibs maar vond 2 paisleys toch iets te gortig. hij is er nog wel geloof ik
pi_99929543
Ja ik wil 'm wel graag hebben :) en de kleur is zooo mooi!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99930144
Wat vraag je voor de julie?
pi_99931064
60 euro. Hij is in goede staat, geen huisdieren, geen rook. Ligt al tijden werkeloos in de kast..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99931316
van een oud vrouwtje geweest
pi_99931460
Inderdaad KD :D
Ik heb een tijdje met stok gelopen en steunkous!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99932420
Ik heb net deze onbag baby gekocht :D



Klein en helemaal leuk!! De metzonderhanden tas die ik heb is net een slag te groot! Ideaal toen ik mijn kolfspullen nog overal mee naar toe sleepte :P maar sinds ik geen bv meer geef is ie net een beetje boel té groot!

Kan niet wachten tot ie hier is!! *O* Vind hem zó leuk!
pi_99932448
Doe je er niet eentje weg dan Orea, als je er zoveel hebt? O-)

Deze is mooi O+ :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99932490
Voor 23 kinderen heeft ze straks wel weer een grote nodig ;)

Leuk is ie Orea!
pi_99932557
Ik heb er niet zoveel meer hoor! :D de Slingyroo heb ik al verkocht.. en de metzonderhandentas blijft nog wel even... ;)

Als ik ooit weer eens de puf heb, trek ik mijn naaimachine weer eens uit de kast en ga ik zelf eens prutsen... het is echt heel makkelijk om zelf te maken!

voor de creatieve liefhebbers (of mensen met creatieve mama's ofzo :D) onder ons
pi_99932583
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Voor 2 kinderen heeft ze straks wel weer een grote nodig ;)

Leuk is ie Orea!
Ja of 3 :') :X (OMG!!)
pi_99932617
Ik had m net veranderd :D

En OMG what have you done! :P
pi_99946571
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:57 schreef Orea het volgende:
Ik heb er niet zoveel meer hoor! :D de Slingyroo heb ik al verkocht.. en de metzonderhandentas blijft nog wel even... ;)

Als ik ooit weer eens de puf heb, trek ik mijn naaimachine weer eens uit de kast en ga ik zelf eens prutsen... het is echt heel makkelijk om zelf te maken!

voor de creatieve liefhebbers (of mensen met creatieve mama's ofzo :D) onder ons
Dank! Ik heb hem gelijk opgeslagen, is wel weer een leuk projectje..
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 14:41:13 #279
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_99961229
Ik heb eindelijk ook weer eens een nieuwe doek :s) Het is een echte Mexicaanse rebozo, en hij komt uit Chiapas. Met dit soort sjaals/doeken doen ze van alles, en er zijn dan ook verschillende lengtes. Dit is een korte, speciaal voor babydragen.
Didymos Indio's zijn ook fijn, maar dit is the real deal en dat heeft voor mij toch iets speciaals :)

DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 14:56:17 #280
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_99961775
Macka hij is mooi hoor!!!!
En orea, wat een mooie onbag! De mijne is vandaag gekomen (nou ja mijn toplapje dan) en hij is door jorja al goedgekeurd! Zometeen even foto's maken....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:04:08 #281
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99964282
jeej, hij is binnen! :)
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:46 schreef Jeetjejom het volgende:
TT, de Dublin? Heb ik de zomerdoek van!
yup zo te zien is het de dublin (stond niet bij de advertentie) :P

Supermooie doek Macka O+

[ Bericht 7% gewijzigd door The_Tankgirl op 26-07-2011 16:42:11 ]
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_99966135
Ok, Amazonas Paradiso is binnen
Totáál geen klik, die gaat er snel weer uit _O-

Daarover gesproken.
Mijn Rio medley gaat eruit :) Iemand interesse?
pi_99972570
Ik heb nog steeds niks binnen :?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:00:53 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99975718
Orea, wat gek! Jij had toch eerder besteld nog dan ik?
Ik moet de Paradiso nog uitproberen maar heb nu de Zara van Jeetjejom hier dus die pak ik nu vaker...
pi_99976368
Yup, had nog gemaild en hij zei dat het was verstuurd. Net nog maar een mailtje gestuurd of hij kan zeggen wanneer het precies verstuurd is...

Afwachten maar :P
  dinsdag 26 juli 2011 @ 21:39:19 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99977855
Heel raar hoor Orea. Die van mij was er best snel :Y

Freecell, is jouw Paradiso ook recht zonder schuine punten?
pi_99978626
Wat gek zeg Asy, mijn Amazonas heeft schuine punten. Niet dat dat nut heeft, ik knoop lang niet in de punten :P

Wij hebben een Girasol Lilia te leen O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99978652
Heeft iemand nog belangstelling voor een lichtblauwe onbag van ByEthicals? Ik heb hem overgenomen, maar het is toch echt niet mijn kleur. Ik heb er 30 euro voor betaald.

"By Ethicals
These bags are made specially for Onbag out of reclaimed materials, which would otherwise have gone to landfill. Each bag is handmade and unique."

Het is die lichtblauwe linksboven


Dit zijn andere soorten tassen uit de serie


[ Bericht 38% gewijzigd door Twinkly op 26-07-2011 22:03:47 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_99979316
Bedankt voor je link Jeetjejom. Ik heb er ook één besteld daar :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 22:46:37 #290
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_99981702
Freecell, dus je Amazonas mag weer gaan? Ik wil hem miss wel van je overnemen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 07:57:00 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99992166
Twinkly mijn laguna heeft ook gewoon schuine punten...
pi_99992464
De mijne heeft wel schuine punten inderdaad :)

Ja, hij mag weer gaan denk ik Sugar :) PM maar even :)
pi_99994706
De Paisley Liberty komt waarschijnlijk vrijdag hier aan *O*
Kan 'm jammergenoeg niet gelijk proberen, maar ik kan er wel naar kijken O+ O+

*Marktverkoopman-modus*
Niemand interesse is een Beco of een Neobulle Julie??
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 27 juli 2011 @ 10:35:37 #294
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99994859
@Wickie, ik ben aan het nadenken over een Beco, ik ben (nog) geen fan van het knopen, dus gebruik eigenlijk alleen mijn ringsling en niet mijn Timbuktu.
Maar ik wil wel ook graag een drager over twee schouders hebben, ivm mijn rug.

En ik ben binnenkort jarig en moet nog een cadeautje bedenken, dus ik ga even in overleg met manlief. Dit is namelijk een drager waar hij dan ook evt mee kan dragen.
pi_99995198
Ik wil hem zo graag wickie. Maar ik heb al de bondolino, en om nou 2 dragers te hebben...
*poef* nu is het weg
pi_99995339
Juud, hij is momenteel op reis, je kan je ook aansluiten, dan kan je hem testen of het wat voor je is. Een SSC is zo persoonlijk in keuze. Er zijn veel verschillende soorten, allen met zijn voor en nadelen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99995386
Ik vond de beco zo fijn met rugdragen. Door het harnasje. Ik moet maar gewoon goed leren rugdragen met de bondolino.
*poef* nu is het weg
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:06:03 #298
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99995698
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef wickie het volgende:
Juud, hij is momenteel op reis, je kan je ook aansluiten, dan kan je hem testen of het wat voor je is. Een SSC is zo persoonlijk in keuze. Er zijn veel verschillende soorten, allen met zijn voor en nadelen.
Ik ken de Beco van het dragen met een oppaskindje, maar zij was toen al een jaar. Dat beviel me heel erg goed, heb dus wel alleen ermee ruggedragen. Ik vind vooral het harnasje handig waardoor je je kind zo op je rug kan zwiepen. Dat vind ik prettiger dan je kind op je rug schuiven en de drager er omheen vouwen.

Is het een idee als ik me aansluit, hem test met mijn mupke en hem hou als het me bevalt?
pi_99995899
Als de Beco je beviel met een kindje van een jaar dat zal hij je vast ook bevallen met Lientje! Al kan het ook wel kindgebonden zijn. Lena zit er perfect in; Ivan bleef maar achteroverhangen.

Waarom bevalt knopen je eigenlijk niet?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99996032
Ik zwiep mijn kind áltijd op m'n rug zonder harnasje :+
pi_99996101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:15 schreef WupWup het volgende:
Ik zwiep mijn kind áltijd op m'n rug zonder harnasje :+
Dat wil ik dus leren. Ik heb het nu 1 keer gedaan, en dat ging redelijk. Ik kreeg Sofie haar handjes niet helemaal ok.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')