Ik ookquote:
Jahoor, doe ik ook met Jellequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:44 schreef Jeetjejom het volgende:
Mef de Supermantoss is echt retesimpel bij driekus.
Weten de experts toevallig of ik die ook al met espen zou kunnen doen? Ik zit altijd in de knoop met de santa...
Ze zijn wel goedkoop, maar ik vind de kleuren zo lelijk. Het lijken me verder mooie dunne doeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef Orea het volgende:
Iemand nog een goedkope zomerdoek proberen? hier nog wat Amazonas draagdoeken, voor ¤ 25,95! Nog in Navy, Natura en Paradiso (geel oranje achtig)!
Dan moet je hem waarschijnlijk strakker aanspannen, Webkim heeft daar een heel duidelijk filmpje van.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:22 schreef nytar het volgende:
rug dragen vind ik nu hij ruim 9 kilo weegt wel het prettigstnet naar het dorp had ik de simpele rucksack carry maar daar moet Ik nog wat meer op oefenen. Mn schouders gingen een beetje branden...
Ik heb de Natura besteld en heb nog een pak met Amazone Green (toeval die naamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ze zijn wel goedkoop, maar ik vind de kleuren zo lelijk. Het lijken me verder mooie dunne doeken.
Ik wil eigenlijk een doek ongeveer zo dun als mijn Girasol RS, dus een normale Girasol of dunner.
Mijn Hoppediz Timbuktu vind ik eigenlijk net wat te dik om lekker mee te knopen, voor de rest is het een prachtige doek, dus ik denk erover om die te verkopen of te ruilen.
Mijn RS gebruik ik echt volop, en van de week toen het fris was mijn rekbare doek, nu ook nog wel fijn.
Ja!quote:
Ik ga het overwegen! Het lijkt me fijn om een doek te hebben die ik uit kan lenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef Orea het volgende:
Iemand nog een goedkope zomerdoek proberen? hier nog wat Amazonas draagdoeken, voor ¤ 25,95! Nog in Navy, Natura en Paradiso (geel oranje achtig)!
Hoeveel heb je er nu besteld?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:07 schreef Orea het volgende:
! Ik twijfel ook om er nog 1 bij te bestellen....
Toch maar ook de Paradiso bijbesteld.. andere bestelling was nog niet verzonden, dus dat scheelt weer verzendkosten![]()
Haha, ik had ook besteld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:
Aaargh, ik had net besloten om het niet te doen, maar nu twijfel ik weer want idd met uitlenen en zulks...
Ik heb besteld
Ik heb ook flink moeten oefenen voordat me die een beetje lukte. Kind dat niet meewerkt is ook niet heel handigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef mrien het volgende:
DH heb ik pas geprobeerd met Lotte maar dat was toen geen succes, het lukte voor geen kant![]()
Morgen nog maar weer eens proberen, eerst maar met haar dan met Jelle
Dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef mrien het volgende:
Het kind was het probleem nietdie vond het wel humoristisch
Haha nee hoor, ze vind de doek nog wel leuk, voor evenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat is wel lekker
Je werd gewoon keihard uitgelachen dus
Zoiets??quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag een bizarre drager gezien. De baby hing in horizontale houding met een paar banden aan het harnas dat de ouder droeg. Het zag er heel oncomfortabel uit voor de vader die het kind droeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |