abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99477222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schuif door vanaf m'n heup.
Ik ook
Maar vraag haar ook weleens gewoon zo op de rug te klimmen, niks mis mee toch ;)
Zo vaak wil ze trouwens niet meer, maar meestal zit Jelle dan ook in de doek ;)
pi_99477264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:44 schreef Jeetjejom het volgende:
Mef de Supermantoss is echt retesimpel bij driekus.

Weten de experts toevallig of ik die ook al met espen zou kunnen doen? Ik zit altijd in de knoop met de santa...
Jahoor, doe ik ook met Jelle
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:25:25 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99491526
Ik zit juist altijd in de knoop met supermantoss :D
Volgende week zie ik Espen weer O+
en Jorja en Jeetje natuurlijk ;)
pi_99492728
Ja hoor, ik heb de supermantoss geleerd van Grijs toen Niels 4 maanden was, ging heel goed (alleen wilde Niels toen absoluut niet op mijn rug zitten, dat werkte pas toen hij bijna 1 jaar was).
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:03:25 #55
258612 nytar
boys boys boys
pi_99507773
Ik heb een mooie hoppediz gevonden via marktplaats. En ben vandaag gelijk aan de slag gegaan. In het bijgeleverde boekje stonden veel draagmethodes voor kleine baby's. Maar welke vinden jullie het fijnst voor 1-jarige?
pi_99507809
Op de buik of rug ;)
Op de rug: rucksack carry
Op de buik: front wrap cross carry
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:22:48 #57
258612 nytar
boys boys boys
pi_99508609
rug dragen vind ik nu hij ruim 9 kilo weegt wel het prettigst :) net naar het dorp had ik de simpele rucksack carry maar daar moet Ik nog wat meer op oefenen. Mn schouders gingen een beetje branden...
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:40:41 #58
100412 mefke79
komt goed!
pi_99509209
ik heb even geoefend thuis, maar die supermandingens werkt perfect, thanks! Vandaag naar de dierentuin alleen de beco mee, dat was niet handig, ik kwam een drager te kort. We hebben de jongens er afwisselend in gehad, ging prima.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99510806
Iemand nog een goedkope zomerdoek proberen? hier nog wat Amazonas draagdoeken, voor ¤ 25,95! Nog in Navy, Natura en Paradiso (geel oranje achtig)!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:54:59 #60
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_99513647
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef Orea het volgende:
Iemand nog een goedkope zomerdoek proberen? hier nog wat Amazonas draagdoeken, voor ¤ 25,95! Nog in Navy, Natura en Paradiso (geel oranje achtig)!
Ze zijn wel goedkoop, maar ik vind de kleuren zo lelijk. Het lijken me verder mooie dunne doeken.

Ik wil eigenlijk een doek ongeveer zo dun als mijn Girasol RS, dus een normale Girasol of dunner.
Mijn Hoppediz Timbuktu vind ik eigenlijk net wat te dik om lekker mee te knopen, voor de rest is het een prachtige doek, dus ik denk erover om die te verkopen of te ruilen.

Mijn RS gebruik ik echt volop, en van de week toen het fris was mijn rekbare doek, nu ook nog wel fijn.
pi_99513686
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 17:22 schreef nytar het volgende:
rug dragen vind ik nu hij ruim 9 kilo weegt wel het prettigst :) net naar het dorp had ik de simpele rucksack carry maar daar moet Ik nog wat meer op oefenen. Mn schouders gingen een beetje branden...
Dan moet je hem waarschijnlijk strakker aanspannen, Webkim heeft daar een heel duidelijk filmpje van.
In dit filmpje is dat best goed te zien

En mijn kleine ventje van 10 kg draag ik nog gerust op m'n buik hoor ;) Maar rugdragen is ook fijn
pi_99513991
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:54 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ze zijn wel goedkoop, maar ik vind de kleuren zo lelijk. Het lijken me verder mooie dunne doeken.

Ik wil eigenlijk een doek ongeveer zo dun als mijn Girasol RS, dus een normale Girasol of dunner.
Mijn Hoppediz Timbuktu vind ik eigenlijk net wat te dik om lekker mee te knopen, voor de rest is het een prachtige doek, dus ik denk erover om die te verkopen of te ruilen.

Mijn RS gebruik ik echt volop, en van de week toen het fris was mijn rekbare doek, nu ook nog wel fijn.
Ik heb de Natura besteld en heb nog een pak met Amazone Green (toeval die naam :D) staan van Dylon.. dus ik ga hem een verfje geven! Heb toen mijn Indio Jade ook met die verf gedaan en dat werd echt een super mooie kleur O+

Ik heb gisteren een Indio Zwart/Wit binnengekregen, en dat is ook een hele fijne doek! Niet te dun, niet te dik.. ik ben er ook wel achter dat ik dunnere doeken fijner vind dan dikkere! Desondanks blijft mijn Timbuktu! :D die vind ik zó mooi! Ik wil er een schommel van maken, volgens mij is ie daar perfect voor (haken in plafond)...
pi_99514107
Jij ging toch uitdunnen ;)
Qua stash dan he
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:13:26 #64
258612 nytar
boys boys boys
pi_99514359
die dubbele hammock ziet er tof uit! Die ga ik morgen proberen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:15:30 #65
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99514457
Vanaf wanneer mag/kan ie rug dragen?

Ik heb inmiddels mijn girasol rainforest binnen en ik ben verliefd! Nu is het wachten op de Zara en dan kan ik op vakantie....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99514566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:07 schreef mrien het volgende:
Jij ging toch uitdunnen ;)
Qua stash dan he
Ja! :D ik heb behoorlijk wat verkocht/geruild inmiddels.. :) Heb nog maar een paar doeken (9 :P variërend van maat 2 tot een lange maat 6) 2 ringslings, Wompat, Bondolino en Manduca. Manduca gaat de markt op als ie terug is (logeert bij Sproet-je :P)

Als je bedenkt dat ik van 18+ doeken (en daarbij nog dragers :')) kwam :P ben ik aardig uitgedund :D

Maar zocht nog een echte zomerdoek! En die Amazonas voor 25 euries kon ik niet laten schieten natuurlijk :P
pi_99514615
Wanneer je het aandurft ;)
Maar ook kijken naar hoe stevig het nekje van Seth is. Bij rugdragen wordt het lastiger om een spuugdoekje goed in het nekje te krijgen als ondersteuning. Wat ik weleens gedaan heb is hem eerst op de buik knopen en zo een tijdje gelopen, toen de knoop los maken en toen heeft iemand anders hem met doek en al (en doekje dus) zo op m'n rug gelegd en heb ik hem weer vast geknoopt. Toen was hij nog wel vrij jong geloof ik, week of 5. Maar ik had al wel ervaring met het rugdragen an sich.
pi_99514705
Nee da's niet gek Orea ;)
Ik gebruik de Manduca echt heel vaak momenteel, makkelijk als we even in het nieuwe huis zijn. Kan hem zo doorschuiven naar de rug als dat even makkelijker is.
En m'n korte doek gebruik ik daarnaast het meeste, even snel in een ruck met koken of naar de overburen lopen.
M'n andere doeken gebruik ik momenteel echt eigenlijk amper. Hopelijk straks weer wat meer als we verhuisd zijn en het winkelcentrum op loopafstand is.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:30:24 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_99518357
Amazonas is heel fijn!
Ik heb een laguna en die is prachtig blauw/paars.
En nu ik de link van Orea zie, twijfel ik of ik niet een paradiso zal bijkopen...
Maar ik heb nog een Storchenwiege Albert liggen die ik niet gebruik (maar goed die is ook veel dikker en stugger)
pi_99518480
Incl. verzenden naar NL is ie 32 euro.. ik heb zelfs zitten twijfelen of er niet nog één bij te kopen, want er is altijd wel iemand zwanger/aan bevallen toe.. Dus ook ideaal kraamcadeau :)
pi_99518995
Ik draag Truus en haar 10 kilo ook nog wel op m'n buik, maar alleen als ik met het OV reis en als ik haar in slaap wil krijgen. Voor een stuk wandelen vind ik het echt niet fijn meer. Zit dat koppie ook steeds in de weg :P
Maar inderdaad, de truc is om superstrak aan te spannen. Lekker dat lijfje tegen je aanplakken O+

Dubbele Hammock is briljant :Y
Hoewel ik nu even zweer bij mijn mei tai :@

Orea :o 18+ doeken? :o :o :o :o
Of verkoopt Christine le Duc tegenwoordig ook doeken? :+

[ Bericht 12% gewijzigd door CrazyPrincess op 15-07-2011 22:09:43 ]
pi_99519237
Die hád ik het CP :P dus voor mijn doen ben ik echt ge-destashed al, inmiddels....

Ik draag muppet eigenlijk nooit meer op de buik.. vind ze zelf ook niet meer leuk want ze wil mee vooruit kijken :{w en dat kan op de buik natuurlijk niet :D

Ik gebruik momenteel de Wompat en mijn Amitola maatje 4 het meest :) (en heb de ringsling in de kofferbak van mijn auto liggen voor als we met de auto onderweg zijn :P)

De rest blijft maar liggen ook.. Maar die komen weer aan bod bij de volgende muppet, hoop ik :P
pi_99520668
Wegdoen kan altijd nog ja :P
pi_99521927
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef Orea het volgende:
Ik ga het overwegen! Het lijkt me fijn om een doek te hebben die ik uit kan lenen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99522010
Het zou zeker een optie zijn voor bijv. mee te geven naar de opvang... Cadeau te geven, of juist zelf te gebruiken bij warmere temperaturen, óf juist om vooral binnen te gebruiken..

Ik twijfel of ik er nóg een bestel, om gewoon te hebben voor als er weer iemand een baby krijgt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')