Hoeveel heb je er nu besteld?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:07 schreef Orea het volgende:
! Ik twijfel ook om er nog 1 bij te bestellen....
Toch maar ook de Paradiso bijbesteld.. andere bestelling was nog niet verzonden, dus dat scheelt weer verzendkosten![]()
Haha, ik had ook besteld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:33 schreef Asyniur het volgende:
Aaargh, ik had net besloten om het niet te doen, maar nu twijfel ik weer want idd met uitlenen en zulks...
Ik heb besteld
Ik heb ook flink moeten oefenen voordat me die een beetje lukte. Kind dat niet meewerkt is ook niet heel handigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef mrien het volgende:
DH heb ik pas geprobeerd met Lotte maar dat was toen geen succes, het lukte voor geen kant![]()
Morgen nog maar weer eens proberen, eerst maar met haar dan met Jelle
Dat is wel lekkerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef mrien het volgende:
Het kind was het probleem nietdie vond het wel humoristisch
Haha nee hoor, ze vind de doek nog wel leuk, voor evenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Dat is wel lekker
Je werd gewoon keihard uitgelachen dus
Zoiets??quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag een bizarre drager gezien. De baby hing in horizontale houding met een paar banden aan het harnas dat de ouder droeg. Het zag er heel oncomfortabel uit voor de vader die het kind droeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |