Dit ja!quote:Op zondag 17 juli 2011 13:17 schreef miss_sly het volgende:
Claudia vertelde gisteren dat ze zoiets had gezien. Ik kon me er geen voorstelling van maken, maar als ik dit zie, denk ik maar een ding: dat is voor geen van beiden comfortabel!

+1quote:

+1quote:Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef mignonne het volgende:
oh Claudia ik moest twee keer kijken, ik dacht even dat je IN de auto zat zo![]()
ik vond het al dapper dat je t durfde te posten

Dit KLINKT toch al niet eens logisch?quote:RECOMMENDED BY ORTHOPAEDISTS
Gerhard Wolf, orthopaedist: „CYBEX first.GO offers the possibility to carry the child in a horizontal sleeping position from birth. This position supports the not yet fully developed spine, making it an invaluable carrier from an orthopaedic point of view."

Ja, zoiets! Alleen waren in mijn beleving de banden nóg dunner.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:50 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zoiets??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.press1.de/wrap(...)kj215_1220873036.jpg

quote:Op zondag 17 juli 2011 13:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
+1
oh Claudia ik moest twee keer kijken, ik dacht even dat je IN de auto zat zo![]()
ik vond het al dapper dat je t durfde te posten

hehehe: piep!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef Asyniur het volgende:
Ik wilde deze nog even delen van mijn gekke kabouter op vakantie
[ afbeelding ]

Ja, hij kan er ook helemaal in! Ik vind met de armen eruit wat gezelliger.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:13 schreef Orea het volgende:
Die dragerwat vreselijk!
Claudia, mooi! Kan hij er ook helemaal in? Dus met zijn armen? De Toddler versie zit ook goed bij Leia, net iets te groot, maar das niet erg. En nu ze wat minder hard gaat groeien, verwacht ik dat ie nog wel even meegaat. Maar Ivan is al wat groter dan Leia natuurlijk.
Hier is het ook de meest gebruikte dragerideaal!

Die hebben nergens last van hoor!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef Claudia_x het volgende:
Harry!Ik heb meelij met je boobies, Asy!

Ja!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef freecell het volgende:
HarryBriljant kind
Draag dat torso nog lekker met zo'n gewicht? Ja, blijkbaar, anders deed je het niet
Op vakantie hebben onze kinderen ook bijna in doeken en boba gewoond

Potverdorie, die is mooi.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:47 schreef Kleurdoos het volgende:
na veel wikken wegen, komt deze bij ons wonen
[ afbeelding ]

Nou daar wordt Mr.DML niet zo blij van. Het is niet zijn beste hoofd. Ik zal een andere pm-enquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg DML, doe mij eens de ongecensureerde versie van die foto.![]()
Wat vindt de draagpapa er zelf van? En zit Puck niet heel laag, of hoort dat zo? Ik ben alleen Ivan achterop gewend en ik vind het altijd zo fijn dat ik hem kan zien als ik over een schouder kijk.
Morgen ga ik je doek uitproberen, wickie!Ik heb een korte doek te leen gekregen om het rugdragen te oefenen.

D&V!quote:

Ik zag pas een foto van mijn toekomstige buuvvrouw (haiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:50 schreef wickie het volgende:
Claudia, ik vind tibetaans afknopen erg prettig, niks om je middel.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben echt de halve vakantie heerlijk gewandeld![]()

Gorges du Verdonquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mooie foto's free![]()
Waar zijn die foto's genomen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |