quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef simmu het volgende:
niet iedereen is fotogeniek kd![]()
en tis nog erfelijk ook.1 uit de 50 foto's is best fotogeniek, de keus om laffefoto's op internet te zetten is je eigen keus natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Jore, heb je r al op aangesproken?
anders ff een pm naar t beheer, die hebben nogal een gestapobeleid dus er komt vast wel een oplossing
(van wie heb je m gekocht)
Ik ben ook pislink maar ik probeer een soort van redelijk te blijven, wat nogal matig gaat trouwensquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:00 schreef Kleurdoos het volgende:
nou, ik zou pislink zijn als ik een gore doek zou krijgen. ze zijn al niet goedkoop
Dat is balen zegquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Jore het volgende:
[..]
Ik ben ook pislink maar ik probeer een soort van redelijk te blijven, wat nogal matig gaat trouwens
quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef Jore het volgende:
[..]
Ik ben ook pislink maar ik probeer een soort van redelijk te blijven, wat nogal matig gaat trouwens
Ja, ik zag het direct toen ik de doek vluchtig bekeek. En ik zeg nog even niet welke het is want dan is de verkoper bekend, ik wil er eerst met haar uit proberen te komen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is balen zeg
Wat voor indio? En is het zo overduidelijk dat de verkopen het gezien zou moeten hebben?
hallo, al kennisgemaaktmetSherlockkleurdoosholmes?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:05 schreef Jore het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zag het direct toen ik de doek vluchtig bekeek. En ik zeg nog even niet welke het is want dan is de verkoper bekend, ik wil er eerst met haar uit proberen te komen.
Ik heb niet eens een bevestiging gekregenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb de mijne (Amazonas) allang binnen! ALleen heb ik een rechte doek, geen schuine punten
Ik kan het niet goed zien zo, maar wat is het voordeel ervan? Loop nu ook vaak te klooien met mijn handtas als ik Bartje in de doek heb..quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef Jeetjejom het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen verwacht ik hem met de post!!!! Ben zo benieuwd, want altijd dat geklooi met een tas en doek!
Ik heb nog wel stof liggen en verzin gewoon iets, hahaquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben echt zo onhandig, ik kan dat echt niet zelf maken. En als ik zie hoeveel stof je nodig hebt (hier nog geen draagdoeken die verknipt mogen worden), dan vind ik het eigenlijk nog meevallen wat ik ervoor betaald heb (oké meer dan ik ook voor een tas betaald heb, ga betalen, maar ik kan hem toch ook gewoon als werktas enz gebruiken als ik hem niet meer voor de kinderen nodig heb)
Maar ben er nu al helemaal verliefd op! Helemaal mijn ding!
Vind jij van de Slingyroo? Ik vond hem niet zo... klein, met te korte banden.. was het net niet!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:25 schreef Pvoesss het volgende:
Google maar eens op onbag damesstaat ook een patroon van online
Of de Metzonderhandentas.. Ik heb zelf een onbag en een slingyroo
En de voordelen zijn dat ze zacht zijn en je ze kan knopen.
Geen harde onderdelen, niet zwaar en dus fijn met dragen
[ afbeelding ]
Slingyroo
Leuk Jeetjejom
Een hoppediz in de kleuren licht- en donkerblauwquote:
Ja of 3quote:Op maandag 25 juli 2011 19:55 schreef Sonnetje85 het volgende:
Voor 2 kinderen heeft ze straks wel weer een grote nodig
Leuk is ie Orea!
Dank! Ik heb hem gelijk opgeslagen, is wel weer een leuk projectje..quote:Op maandag 25 juli 2011 19:57 schreef Orea het volgende:
Ik heb er niet zoveel meer hoor!de Slingyroo heb ik al verkocht.. en de metzonderhandentas blijft nog wel even...
Als ik ooit weer eens de puf heb, trek ik mijn naaimachine weer eens uit de kast en ga ik zelf eens prutsen... het is echt heel makkelijk om zelf te maken!
voor de creatieve liefhebbers (of mensen met creatieve mama's ofzo) onder ons
yup zo te zien is het de dublin (stond niet bij de advertentie)quote:Op maandag 25 juli 2011 14:46 schreef Jeetjejom het volgende:
TT, de Dublin? Heb ik de zomerdoek van!
Ik ken de Beco van het dragen met een oppaskindje, maar zij was toen al een jaar. Dat beviel me heel erg goed, heb dus wel alleen ermee ruggedragen. Ik vind vooral het harnasje handig waardoor je je kind zo op je rug kan zwiepen. Dat vind ik prettiger dan je kind op je rug schuiven en de drager er omheen vouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef wickie het volgende:
Juud, hij is momenteel op reis, je kan je ook aansluiten, dan kan je hem testen of het wat voor je is. Een SSC is zo persoonlijk in keuze. Er zijn veel verschillende soorten, allen met zijn voor en nadelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |