Doet me denken aan Chemoderniseerd /osdorppossequote:Op donderdag 21 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vanaf je 16 pasje ziet tegenwoordig 12 jarigen met cup D man
Ja, en ik vind het engquote:
ja kutquote:
Oh, dear... I can imaginequote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het eng![]()
Betekent dit dat ik binnenkort ook ga bloeden uit mijn vajayjay?
Ik ben bang samzz
Dat. Was. Echt. Verschrikkelijk. Grappig.quote:
MAAK HET STUK!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het eng![]()
Betekent dit dat ik binnenkort ook ga bloeden uit mijn vajayjay?
Ik ben bang samzz
Ik zie nu pas trouwens dat dat filmpje is geupload door Koelkastquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat. Was. Echt. Verschrikkelijk. Grappig..
Maar dat is helemaal eng!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dear... I can imagine
En het betekent inderdaad dat je gaat bloeden uit je vajayjay...
ben je dan niet stoerl als meisjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kut
was de eerste op de basisschool
nee absoluut nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben je dan niet stoerl als meisje
Vinger instoppen, dan stopt het welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal eng!!!
Wat moet ik dan doen?
Je kan kiezen, of in een hoekje gaan zitten huilen, of tampons kopenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal eng!!!
Wat moet ik dan doen?
Neinquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Best, heb je in de meivakantie ook vrij?
Als meisje is het niet koel.. helemaal in groep 6 nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als jongen met haar op je piel wel hoor
Wat moet je dan doen met die tampons?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan kiezen, of in een hoekje gaan zitten huilen, of tampons kopen
Dat had ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik was in groep 8 echt een reus met een zware stem
Jammer genoeg amper meer gegroeidNu ben ik 'gemiddeld' qua lengte
NIET IN JE PLASBUIS STOPPEN!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen met die tampons?
Ervaring mee?quote:
Dat betekent niet dat ik niet in bad ga zittenquote:
Ja maar ja maar, dan kunnen we er niet gelijk een gezellig dagje van makenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik niet in bad ga zitten
nope.. hij zei 5 a 10 minuten.. zal wel een half uur wordenquote:
Tuurlijk wel. Ik ben donderdags vrijquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan kunnen we er niet gelijk een gezellig dagje van maken
Je wacht maar tot na dit nummerquote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wacht maar tot na dit nummer![]()
Rens? Dansen?
dankje voor het ff overnemenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
na dit nummer kondig ik hem af en mag jij !
ik weet. ik schaam mequote:
moet je ook niet zo lang op een hoekje gaan staan vrijenquote:
hahaha lolquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je ook niet zo lang op een hoekje gaan staan vrijen
Ahquote:Op donderdag 21 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik ben donderdags vrij
Jij zorgt dat je dan bij het badkamerraam staat te fappen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aher is nog hoop
![]()
Ga je donderdags meestal ook in bad?
Speciaal voor rode-jurkjes-woensdag?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is dat ik dus GEEN rode jurk heb anders had ik die woensdag aangedaan
Bij het badkamerraam?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zorgt dat je dan bij het badkamerraam staat te fappen?
Ik vind meisjes in groep 6 met tietjes wel coolquote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als meisje is het niet koel.. helemaal in groep 6 niet
ben je 1 van de weinigenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind meisjes in groep 6 met tietjes wel cool [ afbeelding ]
Nee voor uhm de visitequote:Op donderdag 21 april 2011 22:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Speciaal voor rode-jurkjes-woensdag?
Hier samzz, dit is een nieuw haarmaskertjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij het badkamerraam?
Over de rand van het bad natuurlijk
oh nee hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind meisjes in groep 6 met tietjes wel cool [ afbeelding ]
Dat zou tof zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Heb ik nou serieus per abuis op het 'respect' knopje gedrukt?____
Yup, het staat op de update paginaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn.![]()
Vooral met deze tt
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Yup, het staat op de update pagina____
Bedankt hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Yup, het staat op de update pagina____
Ik heb genotenquote:
Nee, nooit. Maar dat kan ik wel doenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aher is nog hoop
![]()
Ga je donderdags meestal ook in bad?
wat mij?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb je wel gemist maar je muziek niet [ afbeelding ]
je doet maar wat je weer niet laten kanquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit een goed moment om mn kickskillz te oefenen dragems?
wat wil jij horen dan? iets met een paard er in?quote:
Nope ik kick alleen als er een ghost in zit of als je besluit om met ziektes te gaan smijten op de radioquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
[..]
je doet maar wat je weer niet laten kan
oooh leukquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik kick alleen als er een ghost in zit of als je besluit om met ziektes te gaan smijten op de radio
Jij snapt heus wel wat ik bedoel meneertje dragemsquote:
Droom fijn chickquote:
Weltrustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol een pauper hunebedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij snapt heus wel wat ik bedoel meneertje dragems![]()
Oh ja ik ontdekte net dat er dus gewoon een hunebed naast mn flat ligt
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Nee. Ik zal morgen ff foto maken ervan, als ik het niet vergeetquote:
Ja echt hequote:
samen een show voorbereiden, uitgebreid. Grootschalig aankondigen dat je gaat kreunen, dan samen kusjes geven aan elkaar in de eerste fok! TVradio uitzendingquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Rens we gaan woensdag fokken hoor ik net
Vind ik een leuker idee dan die van dragemsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
samen een show voorbereiden, uitgebreid. Grootschalig aankondigen dat je gaat kreunen, dan samen kusjes geven aan elkaar in de eerste fok! TVradio uitzending
Geen bier voor jou woensdagquote:
Doe hetquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik een leuker idee dan die van dragems
welke quizquote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben 32ste geworden bij die quiz. ben benieuwd hoe hoog dragems haalt
die ik dragems gestuurd hebquote:
ik word eerstequote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ik dragems gestuurd heb
Ik ben tijdens een show van dragems altijd bang dat mn zoon binnen komt gelopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn vader komt binnen: wat is dit, buurman en buurman ofzo!
volgens mij wel ja.. ik hoor niet verder dan de vraag over lientje delpt.. dan ligt hij eruitquote:
TIME TO KICKquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tijdens een show van dragems altijd bang dat mn zoon binnen komt gelopen.
Vaak betekent dat dat ik iets moet gaan uitleggen![]()
Dragems je buffert als een malle, als in je valt gewoon weg
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TIME TO KICK
en wtf heb jij een ZOON?
Donequote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TIME TO KICK
en wtf heb jij een ZOON?
ghehequote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik legde trouwens al 10x aan mijn vader uit wat ONZ radio is en dat ik zelf ook draai, vraagt hij alsnog of ik buurman & buurman kijk
ja hoe moet k dat soort dingen weten als mensen dat niet in HUN PROFIEL ZETTEN!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:
Dat is anders wel baasquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik legde trouwens al 10x aan mijn vader uit wat ONZ radio is en dat ik zelf ook draai, vraagt hij alsnog of ik buurman & buurman kijk
Ja hij is druk met die hele lange quizquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
haha volgens mij had dragems niks door en ratelt hij gewoon door
Zn ghost zat erin dus dan kick ikquote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heul stuk van dragems show kwijt
Daarom is het geniaal als dit soort dingen gebeuren bij dragemsquote:
Traag van begripquote:
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Je was te druk in de pmquote:
Hij heeft in het begin 3 dagen achter elkaar verbindingsprops gehad. Dat waren geniale shows. We zaten echt te wachten tot hij zn pc het raam uit zou gooien van boosheidquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hou jij er rekening mee dat popje om middernacht jarig isquote:
Hier niet hoorquote:
Dat kan ik nog herrinerenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was te druk in de pm
[..]
Hij heeft in het begin 3 dagen achter elkaar verbindingsprops gehad. Dat waren geniale shows. We zaten echt te wachten tot hij zn pc het raam uit zou gooien van boosheid
De piemels van bijna alle fokkers!!quote:
Nee dat was voor de "Let de beat.....mmmmmDROP!"quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hoorde volgens mij bij dat nummer
Hij zat zo heerlijk te vloeken toenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat kan ik nog herrinerenwas best vet ja
Houdt ze van Selah Sue? of anders Rebecca Black?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou jij er rekening mee dat popje om middernacht jarig is
Wut?, sws ik heb groterquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De piemels van bijna alle fokkers!!
Pics !!quote:
Heb je geen happy birthday liedjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Houdt ze van Selah Sue? of anders Rebecca Black?
neequote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics !!
[..]
Heb je geen happy birthday liedje
werkt gewoon niet fijn vind ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Rensjebree het volgende:
Ik gebruik Virtual DJ 6 gaat prima!
wacht maar tot je Traktor hebt geprobeerd. Heb zowel VDJ als Traktor gebruikt. Zit een groot verschil inquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Rensjebree het volgende:
Ik gebruik Virtual DJ 6 gaat prima!
zal het proberen maar ik vind sam gewoon superquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
wacht maar tot je Traktor hebt geprobeerd. Heb zowel VDJ als Traktor gebruikt. Zit een groot verschil in
Ik kan er niet mee overweg!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
wacht maar tot je Traktor hebt geprobeerd. Heb zowel VDJ als Traktor gebruikt. Zit een groot verschil in
Is traktor zwaarder op je ram dan vdj?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Niet voor niets lopen die op het platte land... (lol)quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Is traktor zwaarder op je ram dan vdj?
Edcast is volgens mij bijna hetzelfdequote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef dragems het volgende:
[..]
zal het proberen maar ik vind sam gewoon super
even oefenenquote:
Misschien iets maar valt echt mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Is traktor zwaarder op je ram dan vdj?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Niet voor niets lopen die op het platte land... (lol)
weet het ... niet geinig idd...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef quaas het volgende:
[..]ik snapte hem eerst niet, maar nu wel
ja een kortequote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
komt er nog een vragenronde?
VDJ heb je 4decks skinquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef mr-green het volgende:
Allergrootste verschil is natuurlijk dat je met Traktor 4 decks hebt en met VDJ 2(handig voor achtergrond muziek en mic)
Nou heb ik je gewoon alweer gemist vanaafquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Rensjebree het volgende:
Umm horen jullie bij mij de achtergrond muziekjens ook ?
whahaha.. ook alleen maar omdat koelkast vakantie heeftquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
1 Knetterkrankjorum - 26052
2 djkoelkast - 25794
Knetter
Welke?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Rensjebree het volgende:
Umm horen jullie bij mij de achtergrond muziekjens ook ?
vakantie van zijn baan als fokkerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha.. ook alleen maar omdat koelkast vakantie heeft
Dit!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hele dag in de zon liggen
quote:
Ga je in je eentje door een achterstandswijk lopen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik loop morgen rond als een mafioso
FOKorgie bij Knetter!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaa en hele weekend alleen thuis
Ik kom thuis!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
FOKorgie bij Knetter!
ik kom niet
Stuntfeestquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef quaas het volgende:
[..]
Ga je in je eentje door een achterstandswijk lopen?
is tofquote:
Knetter woont vlakbij dus je kan ook wel meteen doorrijden naar emmenquote:
Heb ik nou iets gewonnen vraag ik me afquote:
Ik zeg dealquote:
Ga je weg?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Al stuur je om 8 uur een whatsapp, zolang ik het maar weet![]()
![]()
Fijn weekend
Mono komt je om 4 uur vannacht wakker swaffelen voor een weizigingquote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Al stuur je om 8 uur een whatsapp, zolang ik het maar weet![]()
![]()
Fijn weekend
dankjequote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
The rock god hierna met reggae/ska
Was weer een leuke show dragems
ja hij bedoelde dat hij maandag wel voor je wou draaienquote:
Is goed balkondeur is openquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mono komt je om 4 uur vannacht wakker swaffelen voor een weiziging
hahah ik vind het goedquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hij bedoelde dat hij maandag wel voor je wou draaien
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef dragems het volgende:
ik ga ff snel douchen en nog wat voor school doen. tot later iedereen. druk weekend en zo
Fapze en fijn weekendquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef dragems het volgende:
ik ga ff snel douchen en nog wat voor school doen. tot later iedereen. druk weekend en zo
Rat in mi kitchen?quote:
ook wel na een relaxed dagjequote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit is echt zoooo heerlijk relaxed na een druk dagje![]()
Door zijn suggestie over wat we gaan doen woensdag?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Rensjebree het volgende:
dragems heeft het helemaal goed gemaakt!
Dan ga ik nu in een hoekje huilenquote:
Hallo en welkom en veel luisterplezier gewenstquote:
Avondquote:
Ga ik het weer missenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Rensjebree het volgende:
Morgen! Van 12:00 tot 14:00 Wederom Rensjebree!![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Viro het volgende:
Die ValHallen he, hij is een DJ waar ik spontaan homo voor zou worden
Ja hoor, ben er nu al voor de 2de keerquote:
Hoe muziek kan verbroederenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Tja, zelfde muziek smaak qua rock, metal en reggae
Welke stijl?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Rensjebree het volgende:
Zijn er nog verzoekjens! voor morgenmiddag?
Nice, misschien moet je een keer draaien, vooral meer metalquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor, ben er nu al voor de 2de keer
Van jazz tot trash!quote:
Sonata arctica - shyquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Rensjebree het volgende:
Zijn er nog verzoekjens! voor morgenmiddag?
Lijkt me tof. Al ben ik niet van de keiharde metal hoor. Zolang er niet constant gegrunt wordt vind ik het bestquote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Nice, misschien moet je een keer draaien, vooral meer metal. Is heel simpel om te dj'en
Well... Metallica - Disposable Heroesquote:
Als je wil draaien gewoon eens de wiki lezen, testen op de testserver en dan mij pmen dat je op het rooster wilquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt me tof. Al ben ik niet van de keiharde metal hoor. Zolang er niet constant gegrunt wordt vind ik het best
Dat hoeft niet per se. Gewoon draaien wat jij leuk vindquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt me tof. Al ben ik niet van de keiharde metal hoor. Zolang er niet constant gegrunt wordt vind ik het best
Same here. Een Reggae leek die gewoon zin had in wat wietmuziekquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se. Gewoon draaien wat jij leuk vindDoe ik ook
Oke dealquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wil draaien gewoon eens de wiki lezen, testen op de testserver en dan mij pmen dat je op het rooster wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |