Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Je was te druk in de pmquote:
Hij heeft in het begin 3 dagen achter elkaar verbindingsprops gehad. Dat waren geniale shows. We zaten echt te wachten tot hij zn pc het raam uit zou gooien van boosheidquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hou jij er rekening mee dat popje om middernacht jarig isquote:
Hier niet hoorquote:
Dat kan ik nog herrinerenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was te druk in de pm
[..]
Hij heeft in het begin 3 dagen achter elkaar verbindingsprops gehad. Dat waren geniale shows. We zaten echt te wachten tot hij zn pc het raam uit zou gooien van boosheid
De piemels van bijna alle fokkers!!quote:
Nee dat was voor de "Let de beat.....mmmmmDROP!"quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hoorde volgens mij bij dat nummer
Hij zat zo heerlijk te vloeken toenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat kan ik nog herrinerenwas best vet ja
Houdt ze van Selah Sue? of anders Rebecca Black?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou jij er rekening mee dat popje om middernacht jarig is
Wut?, sws ik heb groterquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De piemels van bijna alle fokkers!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |