Doe hetquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik een leuker idee dan die van dragems
welke quizquote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben 32ste geworden bij die quiz. ben benieuwd hoe hoog dragems haalt
die ik dragems gestuurd hebquote:
ik word eerstequote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ik dragems gestuurd heb
Ik ben tijdens een show van dragems altijd bang dat mn zoon binnen komt gelopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn vader komt binnen: wat is dit, buurman en buurman ofzo!
volgens mij wel ja.. ik hoor niet verder dan de vraag over lientje delpt.. dan ligt hij eruitquote:
TIME TO KICKquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben tijdens een show van dragems altijd bang dat mn zoon binnen komt gelopen.
Vaak betekent dat dat ik iets moet gaan uitleggen![]()
Dragems je buffert als een malle, als in je valt gewoon weg
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TIME TO KICK
en wtf heb jij een ZOON?
Donequote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
TIME TO KICK
en wtf heb jij een ZOON?
ghehequote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik legde trouwens al 10x aan mijn vader uit wat ONZ radio is en dat ik zelf ook draai, vraagt hij alsnog of ik buurman & buurman kijk
ja hoe moet k dat soort dingen weten als mensen dat niet in HUN PROFIEL ZETTEN!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:
Dat is anders wel baasquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik legde trouwens al 10x aan mijn vader uit wat ONZ radio is en dat ik zelf ook draai, vraagt hij alsnog of ik buurman & buurman kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |