Doet me denken aan Chemoderniseerd /osdorppossequote:Op donderdag 21 april 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vanaf je 16 pasje ziet tegenwoordig 12 jarigen met cup D man
Ja, en ik vind het engquote:
ja kutquote:
Oh, dear... I can imaginequote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het eng![]()
Betekent dit dat ik binnenkort ook ga bloeden uit mijn vajayjay?
Ik ben bang samzz
Dat. Was. Echt. Verschrikkelijk. Grappig.quote:
MAAK HET STUK!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het eng![]()
Betekent dit dat ik binnenkort ook ga bloeden uit mijn vajayjay?
Ik ben bang samzz
Ik zie nu pas trouwens dat dat filmpje is geupload door Koelkastquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat. Was. Echt. Verschrikkelijk. Grappig..
Maar dat is helemaal eng!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dear... I can imagine
En het betekent inderdaad dat je gaat bloeden uit je vajayjay...
ben je dan niet stoerl als meisjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kut
was de eerste op de basisschool
nee absoluut nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben je dan niet stoerl als meisje
Vinger instoppen, dan stopt het welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal eng!!!
Wat moet ik dan doen?
Je kan kiezen, of in een hoekje gaan zitten huilen, of tampons kopenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal eng!!!
Wat moet ik dan doen?
Neinquote:Op donderdag 21 april 2011 22:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Best, heb je in de meivakantie ook vrij?
Als meisje is het niet koel.. helemaal in groep 6 nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als jongen met haar op je piel wel hoor
Wat moet je dan doen met die tampons?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan kiezen, of in een hoekje gaan zitten huilen, of tampons kopen
Dat had ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
Ik was in groep 8 echt een reus met een zware stem
Jammer genoeg amper meer gegroeidNu ben ik 'gemiddeld' qua lengte
NIET IN JE PLASBUIS STOPPEN!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen met die tampons?
Ervaring mee?quote:
Dat betekent niet dat ik niet in bad ga zittenquote:
Ja maar ja maar, dan kunnen we er niet gelijk een gezellig dagje van makenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik niet in bad ga zitten
nope.. hij zei 5 a 10 minuten.. zal wel een half uur wordenquote:
Tuurlijk wel. Ik ben donderdags vrijquote:Op donderdag 21 april 2011 22:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, dan kunnen we er niet gelijk een gezellig dagje van maken
Je wacht maar tot na dit nummerquote:
Tuurlijk!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wacht maar tot na dit nummer![]()
Rens? Dansen?
dankje voor het ff overnemenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
na dit nummer kondig ik hem af en mag jij !
ik weet. ik schaam mequote:
moet je ook niet zo lang op een hoekje gaan staan vrijenquote:
hahaha lolquote:Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je ook niet zo lang op een hoekje gaan staan vrijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |