Fapze en fijn weekendquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef dragems het volgende:
ik ga ff snel douchen en nog wat voor school doen. tot later iedereen. druk weekend en zo
Rat in mi kitchen?quote:
ook wel na een relaxed dagjequote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Dit is echt zoooo heerlijk relaxed na een druk dagje![]()
Door zijn suggestie over wat we gaan doen woensdag?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Rensjebree het volgende:
dragems heeft het helemaal goed gemaakt!
Dan ga ik nu in een hoekje huilenquote:
Hallo en welkom en veel luisterplezier gewenstquote:
Avondquote:
Ga ik het weer missenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Rensjebree het volgende:
Morgen! Van 12:00 tot 14:00 Wederom Rensjebree!![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Viro het volgende:
Die ValHallen he, hij is een DJ waar ik spontaan homo voor zou worden
Ja hoor, ben er nu al voor de 2de keerquote:
Hoe muziek kan verbroederenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Tja, zelfde muziek smaak qua rock, metal en reggae
Welke stijl?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Rensjebree het volgende:
Zijn er nog verzoekjens! voor morgenmiddag?
Nice, misschien moet je een keer draaien, vooral meer metalquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor, ben er nu al voor de 2de keer
Van jazz tot trash!quote:
Sonata arctica - shyquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Rensjebree het volgende:
Zijn er nog verzoekjens! voor morgenmiddag?
Lijkt me tof. Al ben ik niet van de keiharde metal hoor. Zolang er niet constant gegrunt wordt vind ik het bestquote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Nice, misschien moet je een keer draaien, vooral meer metal. Is heel simpel om te dj'en
Well... Metallica - Disposable Heroesquote:
Als je wil draaien gewoon eens de wiki lezen, testen op de testserver en dan mij pmen dat je op het rooster wilquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt me tof. Al ben ik niet van de keiharde metal hoor. Zolang er niet constant gegrunt wordt vind ik het best
Dat hoeft niet per se. Gewoon draaien wat jij leuk vindquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lijkt me tof. Al ben ik niet van de keiharde metal hoor. Zolang er niet constant gegrunt wordt vind ik het best
Same here. Een Reggae leek die gewoon zin had in wat wietmuziekquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se. Gewoon draaien wat jij leuk vindDoe ik ook
Oke dealquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wil draaien gewoon eens de wiki lezen, testen op de testserver en dan mij pmen dat je op het rooster wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |