Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Je was te druk in de pmquote:
Hij heeft in het begin 3 dagen achter elkaar verbindingsprops gehad. Dat waren geniale shows. We zaten echt te wachten tot hij zn pc het raam uit zou gooien van boosheidquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hou jij er rekening mee dat popje om middernacht jarig isquote:
Hier niet hoorquote:
Dat kan ik nog herrinerenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was te druk in de pm
[..]
Hij heeft in het begin 3 dagen achter elkaar verbindingsprops gehad. Dat waren geniale shows. We zaten echt te wachten tot hij zn pc het raam uit zou gooien van boosheid
De piemels van bijna alle fokkers!!quote:
Nee dat was voor de "Let de beat.....mmmmmDROP!"quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hoorde volgens mij bij dat nummer
Hij zat zo heerlijk te vloeken toenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat kan ik nog herrinerenwas best vet ja
Houdt ze van Selah Sue? of anders Rebecca Black?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou jij er rekening mee dat popje om middernacht jarig is
Wut?, sws ik heb groterquote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De piemels van bijna alle fokkers!!
Pics !!quote:
Heb je geen happy birthday liedjequote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Houdt ze van Selah Sue? of anders Rebecca Black?
neequote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics !!
[..]
Heb je geen happy birthday liedje
werkt gewoon niet fijn vind ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Rensjebree het volgende:
Ik gebruik Virtual DJ 6 gaat prima!
wacht maar tot je Traktor hebt geprobeerd. Heb zowel VDJ als Traktor gebruikt. Zit een groot verschil inquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Rensjebree het volgende:
Ik gebruik Virtual DJ 6 gaat prima!
zal het proberen maar ik vind sam gewoon superquote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
wacht maar tot je Traktor hebt geprobeerd. Heb zowel VDJ als Traktor gebruikt. Zit een groot verschil in
Ik kan er niet mee overweg!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
wacht maar tot je Traktor hebt geprobeerd. Heb zowel VDJ als Traktor gebruikt. Zit een groot verschil in
Is traktor zwaarder op je ram dan vdj?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Niet voor niets lopen die op het platte land... (lol)quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Is traktor zwaarder op je ram dan vdj?
Edcast is volgens mij bijna hetzelfdequote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef dragems het volgende:
[..]
zal het proberen maar ik vind sam gewoon super
even oefenenquote:
Misschien iets maar valt echt mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef quaas het volgende:
[..]
Is traktor zwaarder op je ram dan vdj?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Niet voor niets lopen die op het platte land... (lol)
weet het ... niet geinig idd...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef quaas het volgende:
[..]ik snapte hem eerst niet, maar nu wel
ja een kortequote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
komt er nog een vragenronde?
VDJ heb je 4decks skinquote:Op donderdag 21 april 2011 22:54 schreef mr-green het volgende:
Allergrootste verschil is natuurlijk dat je met Traktor 4 decks hebt en met VDJ 2(handig voor achtergrond muziek en mic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |