je doet maar wat je weer niet laten kanquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dit een goed moment om mn kickskillz te oefenen dragems?
wat wil jij horen dan? iets met een paard er in?quote:
Nope ik kick alleen als er een ghost in zit of als je besluit om met ziektes te gaan smijten op de radioquote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef dragems het volgende:
[..]
je doet maar wat je weer niet laten kan
oooh leukquote:Op donderdag 21 april 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope ik kick alleen als er een ghost in zit of als je besluit om met ziektes te gaan smijten op de radio
Jij snapt heus wel wat ik bedoel meneertje dragemsquote:
Droom fijn chickquote:
Weltrustenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol een pauper hunebedquote:Op donderdag 21 april 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij snapt heus wel wat ik bedoel meneertje dragems![]()
Oh ja ik ontdekte net dat er dus gewoon een hunebed naast mn flat ligt
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Nee. Ik zal morgen ff foto maken ervan, als ik het niet vergeetquote:
Ja echt hequote:
samen een show voorbereiden, uitgebreid. Grootschalig aankondigen dat je gaat kreunen, dan samen kusjes geven aan elkaar in de eerste fok! TVradio uitzendingquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Rens we gaan woensdag fokken hoor ik net
Vind ik een leuker idee dan die van dragemsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
samen een show voorbereiden, uitgebreid. Grootschalig aankondigen dat je gaat kreunen, dan samen kusjes geven aan elkaar in de eerste fok! TVradio uitzending
Geen bier voor jou woensdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |