abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 november 2010 @ 18:21:00 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88334825
Vervolg op #50
Hier weer verder!!!


Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_88334844
welke ben jij?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88334851
Ok.. wat? :? :P
  donderdag 4 november 2010 @ 18:22:30 #4
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88334869
quote:
11s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:21 schreef m.k het volgende:
welke ben jij?
Ik ben de lachende derde!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_88334926
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



Ik ben de lachende derde!
}:|
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88334929
Over die OPV:
quote:
Bewapening

Op grond van hun grootte en sensorsuite zijn de OPV's te vergelijken met korvetten en fregatten. Hun relatief lichte bewapening past echter niet bij die kwalificatie. Hoewel er voldoende ruimte en gewichtsreserve is voor toekomstige uitbreidingen is er bij de bouw geen rekening gehouden met het aanklikken van extra wapenmodules (het treffen van diverse voorzieningen of het zogenaamde provisions for).

Het ontbreken van een adequaat luchtafweersysteem voorkomt bij voorbaat inzet in risico-gebieden. Gesuggereerd is dat met het Italiaanse Davide/DART systeem daarin is te voorzien, maar vooralsnog zijn er geen plannen om dat systeem aan te schaffen.
Een andere mogelijkheid is het Marlin kanon te voorzien van Mistral raketten. Eventueel kunnen ingescheepte mariniers met draagbare Stinger raketten een beperkte bescherming leveren.

De bewapening is geoptimaliseerd voor het takenpakket. Een kanon (76 mm) is adequaat bij de inzet tegen smokkelschepen (zoals onderschepping van drugtransporten met snelle speedboten in het Caraïbisch Gebied). Het kanon is nauwkeurig genoeg om een roer onklaar te maken.

Als aanvulling daarop zijn nog een snelvuurkanon van 30 mm (Marlin WS) en 2 machinegeweren van 12,7 mm (Hitrole NT) voorzien. Allen op afstand vanuit de centrale bedienbaar. Voor non-lethal bescherming en brandbestrijding worden twee waterkanons gevoerd. Daarnaast zijn er 6 stellingen voor handbediende MAG (7,62 mm) machinegeweren.

Voor het onderscheppen van snelle speedboten (die immers sneller zijn dan het OPV) worden twee onderscheppingsboten meegevoerd, die een snelheid van ruim 40 knopen halen. Eén daarvan wordt meegevoerd in davits, de ander in een klein dok (een slipway) op het achterschip (onder het helidek). Er zijn plannen om 6, op afstand bedienbare, vaartuigen te bouwen, maar vooralsnog wordt voorzien in de aanschaf van RHIB's.

De schepen krijgen een geïntegreerd vuurleidingssysteem van CAMS-Force Vision.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  donderdag 4 november 2010 @ 18:24:13 #7
317475 idiot---boy
Sapperdeflap perensap!
pi_88334935
dattemetoffejongenszijndatzullenweweeeeeheeeten. Zo hoort het en niet anders :(
Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
pi_88334962
Owh trouwens....

Net appart nieuws gehoord over mijn procedure bij defensie.

Omdat ik een TO heb (tijdelijke timeout) mag ik dus in januari terug komen, dit betekend echter dat de functie die naar mij is toegewezen van mij is. Het is dus zo, mocht ik de fysieke test nu halen, dan moeten ze mij een medische keuring geven en ben ik in feite binnen. Wanneer ik dan begin is een andere vraag.

Mijn ouwe bok had een collega gesproken en zijn dochter had precies hetzelfde als ik. Zij is uiteindelijk dus ook op deze manier binnen gekomen. Ben benieuwd.

* Maitje doet heel voorzichtig een klein vreugdesprongetje
Er was eens....
  donderdag 4 november 2010 @ 18:27:30 #9
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88335038
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef Maitje het volgende:
Owh trouwens....

Net appart nieuws gehoord over mijn procedure bij defensie.

Omdat ik een TO heb (tijdelijke timeout) mag ik dus in januari terug komen, dit betekend echter dat de functie die naar mij is toegewezen van mij is. Het is dus zo, mocht ik de fysieke test nu halen, dan moeten ze mij een medische keuring geven en ben ik in feite binnen. Wanneer ik dan begin is een andere vraag.

Mijn ouwe bok had een collega gesproken en zijn dochter had precies hetzelfde als ik. Zij is uiteindelijk dus ook op deze manier binnen gekomen. Ben benieuwd.

* Maitje doet heel voorzichtig een klein vreugdesprongetje
Ik hoop echt voor je dat jij gaat krijgen wat je wilt!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_88335074
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef Maitje het volgende:
* Maitje doet heel voorzichtig een klein vreugdesprongetje
niet te hoog springen he :*
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 4 november 2010 @ 18:30:14 #11
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88335120
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:24 schreef jankaas020 het volgende:
Over die OPV:
Who cares, it looks cool ;)

@Maitje
Gelukkig, is op dit moment al heel wat! Ik zal voor je duimen O+
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88335227
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef Maitje het volgende:
Owh trouwens....

Net appart nieuws gehoord over mijn procedure bij defensie.

Omdat ik een TO heb (tijdelijke timeout) mag ik dus in januari terug komen, dit betekend echter dat de functie die naar mij is toegewezen van mij is. Het is dus zo, mocht ik de fysieke test nu halen, dan moeten ze mij een medische keuring geven en ben ik in feite binnen. Wanneer ik dan begin is een andere vraag.

Mijn ouwe bok had een collega gesproken en zijn dochter had precies hetzelfde als ik. Zij is uiteindelijk dus ook op deze manier binnen gekomen. Ben benieuwd.

* Maitje doet heel voorzichtig een klein vreugdesprongetje
Weer een klein stapje de goede richting in :)!
pi_88335299
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:30 schreef Iska het volgende:

[..]


Who cares, it looks cool ;)

@Maitje
Gelukkig, is op dit moment al heel wat! Ik zal voor je duimen O+
E.R. zei dat 'ie zich niet kon verdedigen..

@maitje: En nu wild trainen!
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88335434
quote:
Op donderdag 4 november 2010 18:25 schreef Maitje het volgende:
Owh trouwens....

Net appart nieuws gehoord over mijn procedure bij defensie.

Omdat ik een TO heb (tijdelijke timeout) mag ik dus in januari terug komen, dit betekend echter dat de functie die naar mij is toegewezen van mij is. Het is dus zo, mocht ik de fysieke test nu halen, dan moeten ze mij een medische keuring geven en ben ik in feite binnen. Wanneer ik dan begin is een andere vraag.

Mijn ouwe bok had een collega gesproken en zijn dochter had precies hetzelfde als ik. Zij is uiteindelijk dus ook op deze manier binnen gekomen. Ben benieuwd.

* Maitje doet heel voorzichtig een klein vreugdesprongetje
En het AAC?
pi_88335640
Thnx ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

@maitje: En nu wild trainen!
Ben ik uiteraard al druk mee bezig :D

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

En het AAC?
Moeten ze ook meteen aanbieden nadat ik mijn fysieke keuring heb behaald, daarna mag je pas medisch gekeurd worden. Maar goed, ze kunnen er na het behalen van fysiek en AAC er gewoon niet meer onderuit.
Er was eens....
  donderdag 4 november 2010 @ 18:51:56 #16
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88335877
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef jankaas020 het volgende:

[..]


E.R. zei dat 'ie zich niet kon verdedigen..

@maitje: En nu wild trainen!
Doe OPV is gewoon zwaar onderbewapend, en men is dom om geen extra punten aan te maken voor evt. extra bewapenuing van zwaar caliber.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_88336569
Maar voor die paar skiffs in de golf van Aden en die anderhalve drugsrunner in de west issie prima bewapend, voor al het andere hebben we de Low Cost Frigate's.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  donderdag 4 november 2010 @ 19:25:29 #18
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_88337198
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



Doe OPV is gewoon zwaar onderbewapend, en men is dom om geen extra punten aan te maken voor evt. extra bewapenuing van zwaar caliber.
Juist, ik pleit voor de herinvoering van de Yamato-klasse.. ^O^


Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_88337976
lijkt op van die tekeningen die ik vroeger maakte
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88338296
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
Maar voor die paar skiffs in de golf van Aden en die anderhalve drugsrunner in de west issie prima bewapend, voor al het andere hebben we de Low Cost Frigate's.
Die lui geven een keer gas en je hebt het nakijken met je OPV...
pi_88338447
mag je ze niet terug begeleiden met kogels dan? :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88338557
quote:
Voor het onderscheppen van snelle speedboten (die immers sneller zijn dan het OPV) worden twee onderscheppingsboten meegevoerd, die een snelheid van ruim 40 knopen halen.
En alsof een zeven provinciën klasse of een M-kano, of 1 van de LPD's een skiff kan bijhouden, daarvoor hebben we uiensnijders mee.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88338691
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:45 schreef m.k het volgende:
lijkt op van die tekeningen die ik vroeger maakte
Haha, dat dacht ik net ook bij mezelf!
pi_88338827
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:00 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]



Haha, dat dacht ik net ook bij mezelf!
Ook gedaan aan oorlogje tekenen?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88339104
Ik tekende huisjes en hartjes O+
pi_88339264
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:04 schreef m.k het volgende:

[..]

Ook gedaan aan oorlogje tekenen?
yep.

Ik vocht altijd hele wereldoorlogen uit op een A4-tje. Super spannend!
pi_88339656
Ik en mn broertje plakte vroeger altijd a4-tjes aan elkaar met allerlei oorlogstuig erop getekent, als een soort van militaire colonne.. Op een gegeven moment ging die slinger echt de hele woonkamer door 8)7 Mooie tijden :P
pi_88339693
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef EllaN het volgende:
Ik tekende huisjes en hartjes O+
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]


yep.

Ik vocht altijd hele wereldoorlogen uit op een A4-tje. Super spannend!
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef JAY-T het volgende:
Ik en mn broertje plakte vroeger altijd a4-tjes aan elkaar met allerlei oorlogstuig erop getekent, als een soort van militaire colonne.. Op een gegeven moment ging die slinger echt de hele woonkamer door 8)7 Mooie tijden :P
I guess its a boys thing Ellan :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88339828
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:25 schreef JAY-T het volgende:
Ik en mn broertje plakte vroeger altijd a4-tjes aan elkaar met allerlei oorlogstuig erop getekent, als een soort van militaire colonne.. Op een gegeven moment ging die slinger echt de hele woonkamer door 8)7 Mooie tijden :P
Wij deden op school ook een soortgelijk iets, maar dan me het tekenen van een kazerne :P
Overal tanks en gebouwen. Een tank zag er ook heel simpel uit, vierkant(onderstel) klein rondje in het midden(koepel) en een streepje dat daar uitstak(kanon) :P
pi_88339919
Ik had 2 oorlogsspelletjes eigenlijk hehe, op de camping ging ik vaak in m'n tent met een zaklamp op een A4tje een wereldoorlog simuleren. Er vonden dan allerlei dingen plaats, en als een gebied veroverd was arceerde ik dat dan. En dat gebied kon natuurlijk weer terugveroverd en terugveroverd en terugveroverd worden totdat het helemaal ingekleurd was haha. Of als er ergens een nuke op werd gegooid, dan kleurde ik het ook meteen helemaal in.

Als ik met een vriendje speelde deden we ook wel eens oorlogje a la Command & Conquer op de PC. Stukjes vierkant papier uitknippen en daarop je eenheden tekenen, zoals tanks, MLRS's enzo. Voordeel hierbij was dat ik lekker mijn eigen units kon maken met super wapens en super bepantsering en veel bewegingssnelheid zodat ik elke 'beurt' de unit extra ver over het tapijt kon schuiven en keihard rond kon knallen :')
pi_88339960
mijn broer en ik hadden een mega rol papier van ongeveer anderhalve meter breed en weet ik het hoe lang weten te bemachtigen :D
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88340118
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:26 schreef m.k het volgende:

[..]


[..]


[..]

I guess its a boys thing Ellan :P
Mijn broers hadden wel een paar modeltanks en vliegtuigen en ik mocht dan meehelpen :D. Ofja, ik mocht lijm droog blazen enzo ;(.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:37:50 #33
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88340120
Deze zomer zaten we op een camping waar een groep van iets van 20-30 engelse kinderen oorlogje aan het spelen was. Rare was alleen dat de guerrilla's allemaal M16's hadden en de Federal's met takken liepen :P. Desondanks erg grappig om te zien
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88340472
ik moet die tekeningen nog ergens hebben maar ik kan ze niet vinden :'(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88340579
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef EllaN het volgende:

[..]



Mijn broers hadden wel een paar modeltanks en vliegtuigen en ik mocht dan meehelpen :D. Ofja, ik mocht lijm droog blazen enzo ;(.
ahhhh :*
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88340975
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:49 schreef m.k het volgende:

[..]

ahhhh :*
Ik vond het allang leuk dat ik iets kon doen met mijn broers haha :P. Jongste + enige meisje = sociale uitsluiting van de big boys club :').
  donderdag 4 november 2010 @ 20:58:06 #37
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88341016
Goeienavond mensen.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88341161
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef EllaN het volgende:

[..]



Ik vond het allang leuk dat ik iets kon doen met mijn broers haha :P. Jongste + enige meisje = sociale uitsluiting van de big boys club :').
ik was ook de jongste, I feel your pain ;(

:P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 4 november 2010 @ 21:05:21 #39
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88341382
Ik ben de oudste (broertje is 2,5 jaar jonger), maar ik speelde altijd met zijn autootjes, met (technisch) lego, ik ging vissen met ZIJN hengel... :P
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_88341468
hoi Vortix :).

Ik ben 14 jaar jonger dan mijn oudste broer en 6 jaar jonger dan mijn andere broer :P. Zit behoorlijk wat verschil tussen dus.
pi_88341656
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef EllaN het volgende:
Ik tekende huisjes en hartjes O+
En dieren O+

Whehe bonje bij de buren op rtl4 is bij mij achter :')
Er was eens....
pi_88341712
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:10 schreef Maitje het volgende:

[..]



En dieren O+

Whehe bonje bij de buren op rtl4 is bij mij achter :')
Ewww dat dierenhuis? Ik had vorige week het voorstukje gezien, maar ben nu aan het samenvatten dus mag niet kijken van mezelf :P.
pi_88341839
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben de oudste (broertje is 2,5 jaar jonger), maar ik speelde altijd met zijn autootjes, met (technisch) lego, ik ging vissen met ZIJN hengel... :P
Woow, das wel erg jongensachtig. Had je geen babyborn ofzo :P.

Ik had wel zo'n tank/parkeerplaats en daarbij zaten dan autootjes en dan kon je de autotjes naar beneden laten glijden.

Owja, en ik had ook dino's! :D

Edit:
Garage heete het dus :')

Er was eens....
pi_88341883
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef EllaN het volgende:

[..]



Ewww dat dierenhuis? Ik had vorige week het voorstukje gezien, maar ben nu aan het samenvatten dus mag niet kijken van mezelf :P.
Ja dat dierenhuis, maar heb de mensen werkelijk nog nooit gezien terwijl ze 2 straten verderop wonen :') . Ik woon welliswaar wel in een rijtjeshuis en kom daar nooit echt in de buurt.
Er was eens....
  donderdag 4 november 2010 @ 21:14:21 #45
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88341887
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:13 schreef Maitje het volgende:

[..]



Woow, das wel erg jongensachtig. Had je geen babyborn ofzo :P.

Ik had wel zo'n tank/parkeerplaats en daarbij zaten dan autootjes en dan kon je de autotjes naar beneden laten glijden.

Owja, en ik had ook dino's! :D
Ik had 1 barbie, daar heb ik geloof ik 2 keer mee gespeeld. En zo'n kapmadam. Maar daar deed ik ook niks mee :')
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_88342007
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:14 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik had 1 barbie, daar heb ik geloof ik 2 keer mee gespeeld. En zo'n kapmadam. Maar daar deed ik ook niks mee :')
_O-

Nee, ik had 4 barbies en een kapsalon! :D
Er was eens....
pi_88343053
Ik had echt heeeel veel barbies O+.
pi_88343314
GI Joe. O+
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  donderdag 4 november 2010 @ 21:47:31 #49
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88343578
Lego, Lego, Lego.

En Star Wars speelgoed :P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88344245
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef Vortix het volgende:
Lego, Lego, Lego.
Dat.
En playmobil!
En van die plastic soldaatjes

En vervolgens forten en basissen bouwen van boeken en schoenendozen en weet ik veel wat..
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88344408
die had ik ook :D
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 4 november 2010 @ 22:02:58 #52
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88344438
Net even snel naar Kamervragen over de defensiebegroting 2011 gekeken, en ik kwam de volgende tabel tegen:

Aangezien de vorige een beetje verouderd waren
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88344754
Zo lekker vroeg naar bed vandaag. Morgen mijn niveau 2 test. Is alleen een formaliteit, aangezien ik al maanden op niveau 3 werk maar goed.

Dus Achja als je morgen een Fennek op stelling ziet staan bij de oude poort richting de racebaan, dat ben ik ;)
  donderdag 4 november 2010 @ 22:11:35 #54
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_88344904
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Remco026 het volgende:

Dus Achja als je morgen een Fennek op stelling ziet staan bij de oude poort richting de racebaan, dat ben ik ;)
Hoelaat sta je d'r?
pi_88345253
Volgens mij heeft iedere jongen wel lego, playmobil, die plastic soldaatjes, en zo'n auto-speel mat gehad.
Die demotivational heeft trouwens wel gelijk.. _O-
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  donderdag 4 november 2010 @ 22:24:25 #56
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88345569
Is denk ik voor iedereen die bezig is met de politieke kant van Def wel handig om het document ff door te bladeren. Staan heel veel interessante dingen in!
http://www.defensie.nl/ac(...)zuinigingen_Defensie
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88345926
Goede afond

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef jankaas020 het volgende:
Volgens mij heeft iedere jongen wel lego, playmobil, die plastic soldaatjes, en zo'n auto-speel mat gehad. [ afbeelding ]
Die demotivational heeft trouwens wel gelijk.. _O-
Plaatje laat me denken aan die tweeling die voor hun verjaardag cadootjes krijgen. De een krijgt een PS3, mountain bike, CD player en een lap top. De andere kreeg 2 paar nieuwe sokken en 2 onderbroeken. Zegt de eerste tegen zijn broer, "Kan het zijn dat papa en mama meer van mij houden dan van jou?" Waarop deze antwoord, "Kan het zijn dat jij kanker hebt?"
pi_88346089
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Sine_Pari het volgende:
Goede afond

[..]

Plaatje laat me denken aan die tweeling die voor hun verjaardag cadootjes krijgen. De een krijgt een PS3, mountain bike, CD player en een lap top. De andere kreeg 2 paar nieuwe sokken en 2 onderbroeken. Zegt de eerste tegen zijn broer, "Kan het zijn dat papa en mama meer van mij houden dan van jou?" Waarop deze antwoord, "Kan het zijn dat jij kanker hebt?"
Vind jij dit grappig?
pi_88346329
'tis wel hele donkerzwarte humor, ja..

Nu tijd voor glaasje:
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88346431
Nog 1 nachtje slapen en dan weeeekend :D.

Ik heb morgenochtend nog een college en dan lekker ontspannen / artikelen lezen.
pi_88346505
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef EllaN het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan weeeekend :D.

Ik heb morgenochtend nog een college en dan lekker ontspannen / artikelen lezen.
Klinkt goed.. :)

Ik morgen ff werken en daarna sporten.

Dus bij deze, truste mensen! :*
Er was eens....
pi_88346712
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Remco026 het volgende:
Zo lekker vroeg naar bed vandaag. Morgen mijn niveau 2 test. Is alleen een formaliteit, aangezien ik al maanden op niveau 3 werk maar goed.

Dus Achja als je morgen een Fennek op stelling ziet staan bij de oude poort richting de racebaan, dat ben ik ;)
Ik zit al thuis! :P
pi_88346761
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef Iska het volgende:
Net even snel naar Kamervragen over de defensiebegroting 2011 gekeken, en ik kwam de volgende tabel tegen:
[ afbeelding ]
Aangezien de vorige een beetje verouderd waren
Leesvoer
pi_88346774
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:35 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Vind jij dit grappig?
Ja
pi_88346848
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Maitje het volgende:

[..]



Klinkt goed.. :)

Ik morgen ff werken en daarna sporten.

Dus bij deze, truste mensen! :*
Trusten :)
pi_88346870
slaap lekker
pi_88346999
Snurkse
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88347109
wie/wat heeft er eigenlijk de leiding over het franse vreemdelingen logioen? of staan ze los van alles en worden ze steeds gevraagd?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88347280
Frankrijk, neem ik aan, al hun officieren zijn iig frans, volgens de wikipedia
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88347284
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef m.k het volgende:
wie/wat heeft er eigenlijk de leiding over het franse vreemdelingen logioen? of staan ze los van alles en worden ze steeds gevraagd?
Da's generaal-majoor François l'Étranger.

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 23:01:43 ]
pi_88347367
dank u beiden, ik had dit vermoeden al maar mijn broer wou het niet geloven :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88347427
Het Légion Étrangère is sinds eniger tijd een reguliere eenheid binnen de Franse strijtkrachten en vallen net als de andere eenheden (armée de terre, armée de l'air en marine nationale) onder het ministère de la défense.
pi_88347519
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef jankaas020 het volgende:
Frankrijk, neem ik aan, al hun officieren zijn iig frans, volgens de wikipedia
Misschien kunnen we wat knippen in die muziekbende... CLSK verwacht daar in 2011 ¤ 3,62 miljoen aan uit te geven (p27)

Verder is het goed om te zien dat er in ieder geval geen tekort is op 5.56x45 munitie ;)

Tevens staat er in dat een groot deel van de KPU-tekorten door de V&V'ers voor hun rekening genomen zijn. Toch mooi, dan betaal je voor die zooi, en krijg je alsnog minder dan de rest :')
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_88347549
Hoeveel kosten die topsporters eigenlijk?
pi_88347634
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef AchJa het volgende:

[..]



Leesvoer
Hij maakt zich er trouwens wel gemakkelijk vanaf op sommige punten. Vraag 17 beantwoordt Hillen gewoon niet, om maar een voorbeeld te noemen.
pi_88347664
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Vronsky het volgende:
GI Joe. O+
Action Man!
pi_88347750
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel kosten die topsporters eigenlijk?
Een anderhalf miljoen zie ik, waarvan vijf ton in 2011 wordt bezuinigd.

Opdoeken?
  donderdag 4 november 2010 @ 23:13:51 #78
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88347790
Ik ga slapen... truste iedereen! :*
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_88347855
Slaap ze
pi_88348083
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef jankaas020 het volgende:
Frankrijk, neem ik aan, al hun officieren zijn iig frans, volgens de wikipedia
Niet al hun officieren zijn Frans, een klein gedeelte is als Legionair begonnen en heeft zich omhoog gewerkt.

Technisch gezien zijn ze waarschijnlijk wel Frans vanwege een paspoort.

Ah, het Legioen, perfecte manier om een tijdje te verdwijnen.
Het was tot aan juni mijn noodplan, had ook bijna gedaan ook vanwege wat dingetjes hierzo.

Ben heel erg blij dat ik toch niet gegaan was. :Y
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_88348202
Ben jij zo'n grote crimineel dan, dat je een 'tijdje moet verdwijnen'?
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88348263
criminelen komen er niet zo makkelijk meer in tegenwoordig
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88348432
Alle officieren in het LE hebben de Franse nationaliteit, een maar een klein deel is uit de rangen hooggeklomene en genationaliseerd. De meeste officieren komen trouwens van armée de terre en gaan daarna daar ook weer naar terug. Ook het gross van de enlisted ranks zijn Frans, maar staan enkel ter boek als bv. Frans tallige Belg, Canadees etc.
pi_88348494
Haha nee, maar ik kreeg toentertijd nogal wat slecht nieuws te horen, wilde eigenlijk gewoon weg.
(Dat het 5 jaar lang was, dat boeide toen even niet :P)

M'n rugzak was al ingepakt, heb eigenlijk toen ik de deur uit wilde lopen maar even afgevraagd waar de fuck ik nou mee bezig was.

En toen maar weer even rustig gaan zitten :Y, werkt wonderen.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_88348716
Haha, serieus? Je was al bijna weggeweest?
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88348804
Yup :D

Tas was ingepakt, had alles bij me dat ik moest hebben, had genoeg geld mee voor een kaartje naar Lille en weer terug voor het geval dat en nog wat reserve centjes.

Was wel een geweldig avontuur geweest denk ik. :)
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_88348844
Dat zeker! De tofste avonturen zijn de impulsieve!
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88348868
Hoe streng is de selectie voor het legioen eigenlijk?
pi_88348977
Ligt er blijkbaar ook een beetje aan wie er is op die dag.. als je pech hebt mag je lekker concurreren met een stel oud-spetsnaz soldaten die jaren in een of andere rukgebied hebben lopen vechten.
(Weet niet of het waar is.)

http://www.legion-recrute.com/nl/tests_sportifs.php

Dit zijn de minimum eisen.. maar ga er maar van uit dat je veel beter mag gaan doen.
4 pullups stelt bijvoorbeeld geen ruk voor, touwklimmen met alleen armen is al zwaarder.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  donderdag 4 november 2010 @ 23:54:59 #90
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_88349235
Trusten :O
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_88349338
snurkse
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88350547
Argh, de whisky is op... Wat nu?! ;(
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  vrijdag 5 november 2010 @ 01:02:14 #93
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88350805
Captain Morgan O+ O+

Net btw Inception gekeken, echt geweldige film!
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88350897
Speciaal voor jou: de Inception knop!
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_88351269
dan ook maar de "instant nooooooo" knop
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_88352683
Goetenmurgen!
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:07:48 #97
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88353642
Hellu
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 09:11:42 #98
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88353716
Hoi.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88353914
Moi.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:33:17 #100
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_88355796
Mogguh.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_88358369
Mogge, net een mailtje gehad dat ik een afspraak moet maken om m'n korporandus pak aan te laten meten! *O*
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:07:53 #102
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_88359313
Je nieuwe strepen uitrekken dus? :P
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_88359976
Meh, denk dat ik ze dit keer op maat laat maken, 6 kleeds ofzo...
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:28:27 #104
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88360014
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:42 schreef jankaas020 het volgende:
Mogge, net een mailtje gehad dat ik een afspraak moet maken om m'n korporandus pak aan te laten meten! *O*
^O^
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:45:26 #105
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88360557
Die Whey-shit is trouwens best relaxt :D. Echt 3 keer minder spierpijn dan normaal!
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:05:41 #106
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88361296
Haha, dan at jij dus gewoon te weinig. :P
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  vrijdag 5 november 2010 @ 15:13:53 #107
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88366155
Mooi kut!! Zit nu zonder internet sinds gisteren. Vanaf mobiel fokken is ook niet echt je van het!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:12:49 #108
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88368545
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:05 schreef Vronsky het volgende:
Haha, dan at jij dus gewoon te weinig. :P
Ik eet altijd al weinig. Paar boterhammen en avondeten meestal qua volume een koffieschoteltje ipv een normaal bord. Rare is dat ik zelfde afval en aankom. Zelfs mijn 800gr chocolade per week heeft geen effect :P

PS: weeg trouwens 84kg @ 1.86m, dus niet ondervoed hoor ;)
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88369496
Als je wil aankomen zou je iedere avond voor het slapen gaan een 500gram bakje Almhof volle room yoghurt kunnen proberen, bij mij vlogen de kilo's er aan.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:53:19 #110
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_88370187
Ik ben in het zomerverlof massa's aangekomen.

07.15
pre-ontbijt:
- 1 schep 100% whey op 300ml melk

07.30
in het zwembad 1,5-2 km aan baantjes trekken, zwembad is op zo'n 1,5km afstand dus hardlopend daar naar toe

09.15 ontbijt:
- 500g volle kwark met Cruesli energymix

11.00 fitnissen
2 spiergroepen, +- 1,5-2 uur met korte zware setjes.
na afloop weer whey

13.00 lunchen
kale pasta met 2 blikjes tonijn (warm)

daarna de rest van de middag relaxen in de zon bij het water ;)
en dan voor het slapen gaan nog een shakeje.

6x in de week fitnessen, 4x in de week baantjes trekken.
Op de 2 dagen dat ik niet ging zwemmen ging ik 's avonds hardlopen, 14,2 km.

Toen had ik 6 weken zomerverlof zonder op vakantie te gaan, en toen ik terug kwam was ik überfit. :Y
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_88371053
Jesus man
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:37:02 #112
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88371566
Zeer nice :D
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:37:21 #113
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88371576
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:53 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben in het zomerverlof massa's aangekomen.

07.15
pre-ontbijt:
- 1 schep 100% whey op 300ml melk

07.30
in het zwembad 1,5-2 km aan baantjes trekken, zwembad is op zo'n 1,5km afstand dus hardlopend daar naar toe

09.15 ontbijt:
- 500g volle kwark met Cruesli energymix

11.00 fitnissen
2 spiergroepen, +- 1,5-2 uur met korte zware setjes.
na afloop weer whey

13.00 lunchen
kale pasta met 2 blikjes tonijn (warm)

daarna de rest van de middag relaxen in de zon bij het water ;)
en dan voor het slapen gaan nog een shakeje.

6x in de week fitnessen, 4x in de week baantjes trekken.
Op de 2 dagen dat ik niet ging zwemmen ging ik 's avonds hardlopen, 14,2 km.

Toen had ik 6 weken zomerverlof zonder op vakantie te gaan, en toen ik terug kwam was ik überfit. :Y
BEEST. :D
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  vrijdag 5 november 2010 @ 17:40:12 #114
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_88371674
Al moet ik zeggen dat ik de tweede week puur op mn tandvlees heb gered, en ik rond de 4e week er helemaal klaar mee was.. :P

Maar de reacties in de zevende week deden wonderen.. :P
Laat staan op het strand.. O-)
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_88371800
en nu ben je weer een dikkerd _O-

grapjes en grollen natuurlijk
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:14:13 #116
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88372608
Zo!! Internet werkt weer!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_88372690
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo!! Internet werkt weer!!
Mooizo, heb je ze ff uitgescholden over de telefoon?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 18:20:22 #118
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88372797
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 18:17 schreef m.k het volgende:

[..]

Mooizo, heb je ze ff uitgescholden over de telefoon?
Een dienst bevel doet wonderen. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:55:08 #119
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88373852
Forumvrienden alweer eens gechecked?

Die fucking tor heeft lumbl van de eerste plaats gestoten...

quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Rave_NL
ErwinRommel
Maitje
Cobra4
Clan
Stupendous76
Lotusss
Vronsky
jankaas020
Sine_Pari
Esses
EllaN
Pumatje
m.k
sp3c
Iska
demspec
hcwp
Vortix
Kingstown
Rekkie
Nieuwschierig
Sloggi
Wombcat
leovanw
Andyy
viagraap
RvLaak
nikk
r_one
skippy22
Louis22
betyar
Lightning_NL
Remco026
Papierversnipperaar
YuckFou
PiRANiA
Weltschmerz
Revolution-NL
Kandijfijn
Swetsenegger
Resistor
thesystem
MikeyMo
jitzzzze
LXIV
dalaiblama
heiden6
baba117
  vrijdag 5 november 2010 @ 18:57:17 #120
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_88373922
Mooi, jij staat stijf onderaan in mijn top10.. :P
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:01:26 #121
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88374118
staan bij mij echt namen die ik nog nooit heb gezien :?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:03:20 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88374122
2001... O+ Loedertje, Cosma, Sniper, R@B... time flies.

quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2001:
FuTilE
Loedertje
HiZ
Cosma-Shiva
Koekepan
DemonBox
gelly
Topic
Sphere
links234
tbadwin2002
Berserker
golfer
machteld
Sniper
R@b
don_quichot
Schorpioen
Dr_Crouton
onschuldig
Master_Yoda
Dr.Nikita
Qarinx
HartSlag
broer
Gia
michelos
Soul_Rebel
TARAraboemdijee
speknek
SunChaser
Brupje
Doc
Oom_Agent
zodiakk
Kielef
Claudia_x
k_man
Ulx
weerdo
crackmonkey
terabyte
-Wepeel2-
Roache_
Halinalle
Bluezz
Juup©
Lamon
dwerg
Re
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 19:04:42 #124
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88374173
3/4 is MIA.....
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88374177
Wat houdt forumvrienden in dan? :? O-)
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:07:49 #126
13456 AchJa
Shut up!!!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 19:08:51 #127
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88374333
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:07 schreef AchJa het volgende:
Jammer dat mijn account waar ik mee begonnen was (onder de 10.000) niet meer kan benaderen na die verplichte password change.
AchNee is anders gewoon beschikbaar. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:11:14 #128
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:11:55 #129
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:12:27 #130
13456 AchJa
Shut up!!!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 19:15:02 #131
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88374592
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef AchJa het volgende:

[..]



Idd, staan namen tussen die ik al jaren niet meer gezien heb.
Helaas wel.....
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:16:55 #132
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88374672
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Vronsky
ErwinRommel
EllaN
Cobra4
Rave_NL
Vortix
Iska
m.k
Lotusss
Sine_Pari
jankaas020
AchJa
Remco026
hcwp
Pumatje
Esses
sp3c
Alexxxxx
EvanStone
Vjenne12345
Lightning_NL
Deathwings
HeartCrash
demspec
Lonaa
hoogvlieger
Sloggi
Clan
Orchestra.
neo2000
honkeytonk
RemcoDelft
Eraser127
Socios
Schild
mazaru
Maurice0
Sunglasses
Murmeli
djenneke
gerco94
Dhaha
mr_t88
krakkemieke
Bob-B
RonaldV
Tism
Karina
Harajuku.
dakraam
Vronsky daten O+ ?
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:18:15 #133
269091 Deathwings
No such thing as overkill
pi_88374723
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Rave_NL
Vronsky
Maitje
EllaN
Vortix
hcwp
sp3c
kitao
rubje
m.k
Doublepain
demspec
Pumatje
Iska
ErwinRommel
TheSpaceman
Esses
Remco026
AchJa
Hubs
Sine_Pari
92Merel
Sunglasses


[ Bericht 7% gewijzigd door Deathwings op 05-11-2010 19:26:53 ]
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:19:37 #134
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88374770
Ik kom wel veel voor in de top3... ben gewoon te leuk :D
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:20:57 #135
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88374810
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:16 schreef Maitje het volgende:

[..]

Vronsky daten O+ ?
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Maitje
Rave_NL
Iska
EllaN
ErwinRommel
Vortix
m.k
Lotusss
jankaas020
Sine_Pari
hcwp
sp3c
Cobra4
Pumatje
AchJa
leovanw
0067
Remco026
Sloggi
rubje
Lightning_NL
Clan
Andyy
Deathwings
OsamaBinLaden
RonaldV
Northside
von_Preussen
Royyy
Esses
Sunglasses
gerco94
stroopdoosch
Nobu
Observer86
Druid
demspec
TheGaffer
skippy22
thesystem
Maurice0
Fanta-stick
Stephen_Dedalus
Murmeli
zipta
Vjenne12345
Schild
Karrs
nullicedo
hoogvlieger
O+
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:22:39 #136
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88374852
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:20 schreef Vronsky het volgende:

[..]



[..]

O+
:D _O-
Er was eens....
pi_88375034
ken de helft niet
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
EllaN
Maitje
Rave_NL
Vronsky
Iska
Cobra4
ErwinRommel
Sine_Pari
Lotusss
jankaas020
Vortix
AchJa
Clan
Pumatje
hcwp
ElmoFan
sp3c
Remco026
Lightning_NL
Andyy
kanovinnie
Deathwings
beatrijs
Sloggi
Druid
gerco94
demspec
TimMer1981
Schild
Esses
Its-Jojo-4you
Doodkapje
Vjenne12345
0067
Sunglasses
Adames
viezerdt
Blauwebaret
hoogvlieger
Veadige
rubje
JAY-T
OMGWTFBBQSAUCE
Peter
HMaster-II
Eraser127
jitzzzze
Maurice0
IDisposable
BaasD
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 19:29:37 #138
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88375108
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:19 schreef Maitje het volgende:
Ik kom wel veel voor in de top3... ben gewoon te leuk :D
Blijkbaar niet. Bij mij sta je niet in de top 3. :{w ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Cobra4 op 05-11-2010 19:44:38 ]
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:43:06 #139
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88375578
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
ErwinRommel
Vronsky
Rave_NL
jankaas020
EllaN
Lotusss
Maitje
m.k
Cobra4
Vortix
Clan
Sloggi
hcwp
Sine_Pari
AchJa
sp3c
Blauwebaret
Pumatje
demspec
Maurice0
PugaPyga
zipta
Andyy
MrDR
rubje
Lightning_NL
Remco026
RickRaay
Schild
TMartina
Tallywhacker
vuurie
Esses
Deathwings
Druid
Karrs
Bouke-p
Mahjoe_Jazz
Maxbet
lurf_doctor
slacker_nl
tuindeurmonteur
speedytje
Ferdowsi
Nieuwschierig
wiver
RocketRonny
poqpoq
Mark94
Hubs
:D
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 19:46:50 #140
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88375707
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:29 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Bij mij sta je niet in de top 3. :{w ;)
Maar op #4 :)

FOK!forumvriendjestool

Bepaal mijn forumvriendjes op basis van de afgelopen week, de afgelopen maand, het afgelopen jaar, in het jaar , of op basis van mijn hele FOK!historie
Opvragen deelinformatie deel 1
quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Diaan73
MadMaster
ErwinRommel
Maitje
Its-Jojo-4you
EllaN
Lotusss
iamredleader
Etcetera
Rave_NL
Nembrionic
Clan
Vronsky
AchJa
TradeMarkie
Hawaii_Tim
m.k
Iska
lubje25
Sine_Pari
Whiteguy
Ofyles2
Vortix
Stokstaart
Bart
Zolcon
De_Hertog
jankaas020
LaatsteReus
Drizzt_DoUrden
Yurithemaster
Cynix ®
Integreerbeer
remlof
LadyBlack
laffer
hcwp
golfer
Lord_Vetinari
betyar
Reanimation
tong80
Murmeli
chufi
maartena
Roel_Jewel
speknek
kahaarin
Dale.
Remco026
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:54:37 #141
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376022
DDie lijsten kunnen niet kloppen!!!

Rave_NL, u weet wel, dien visstick staat bij mij op numero uno!!! Dat kan niet waar zijn!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:55:42 #142
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376070
Lijst van efgelopen jaar!!

quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Rave_NL
Maitje
Lotusss
Cobra4
AchJa
Esses
EllaN
KoosVogels
m.k
Sine_Pari
Remco026
Lightning_NL
sp3c
Braamyo
Vronsky
Pietverdriet
Vortix
Pumatje
Iska
hoogvlieger
Andyy
FunkyHomosapien
Bouke-p
Erasmo
Fortune_Cookie
Lord_Vetinari
RonaldV
du_ke
viezerdt
Sloggi
hcwp
Lavenderr
zoalshetis
Disana
Nobu
remlof
thesystem
Whiskey_Tango
DeParo
Weltschmerz
Internetheld
drivehome
De_Ruyter
El_Matador
RaptoR-X
waht
sig000
kitao
BasEnAad
Clan
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:56:22 #143
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376101
Lijst klopt voor geen ene meter!!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_88376133
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Lijst klopt voor geen ene meter!!!
Bij mij staan er zowat meer vijanden tussen dan vriendjes :') .


quote:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
ajacied4lf
Pizzakoppo
j0rdiiii
Urquhart
Kluivert_Vandervaart
tong80
Paul-89
El_Bassie
Barca
HeatWave
Morendo
Yankee
Doublepain
mash_
Sinnie
HaagsPietje
Komakie
FireFox1
Saekerhett
stevenmac26
Catch22-
Robar
HenkieVdV
Trystar
nubreektmijnklomp
Godtje
sjoemie1985
Joel-Smeets
Mangoworks2002
Maitje
heloef
Tarado
Jojoortje
DrDentz
Dirk-Kuijt
Schanulleke
IceCreamm
Zwansen
sitting_elfling
Torrio
Monolith
Cantona_No.7
Happel
Rave_NL
TwenteFC
TheVulture
peaceman
KingSizePinda
Littlerabbit
VjenneKloetn
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:57:38 #145
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88376155
Woehahaha in ieders top 5!!!

Wie wil er een handtekening?
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 19:57:39 #146
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88376157
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
DDie lijsten kunnen niet kloppen!!!

Rave_NL, u weet wel, dien visstick staat bij mij op numero uno!!! Dat kan niet waar zijn!!!
Lotusss op #3. dat kan inderdaad niet kloppen. Ik zou een hertelling aanvragen als ik jou was.......
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:57:47 #147
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376164
19:54:04 05-11-10 Melding : PRIO 1 6133 6151 6131 VUCHTERHAGE ANTWERPENSTRAAT 93 BREDA (5308) [OMS AUT] OPENBAAR MELDSYSTEEM AUTOMAAT (INC: 04)
Regio : [MWB] Regio 20 - Midden en West Brabant
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [1201925] Lichtkrant Kazerne Breda
: [1200191] Bevelvoerder van Dienst Breda
: [1201302] Kazernealarm 2e Uitruk Breda
: [1201300] Kazernetechniek Breda
: [1201999] Monitorcode Brandweer Midden en West Brabant
: [1201304] Kazernealarm Hoogwerker-6151 / Autoladder-6152 Breda
: [1201301] Kazernealarm 1e Uitruk Breda
: [1200198] Beroepsgroep Breda
: [1200011] Officier van Dienst 6198 (info) Breda
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_88376199
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Maitje het volgende:
Woehahaha in ieders top 5!!!

Wie wil er een handtekening?
Bij mij niet. :6
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:59:00 #149
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88376205
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Bij mij niet. :6
Maar jou vind ik toch stom... :6
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 19:59:00 #150
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376214
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Lotusss op #3. dat kan inderdaad niet kloppen. Ik zou een hertelling aanvragen als ik jou was.......
Ja, dat vraag ik me dus ook heel erg sterk af :P
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 19:59:21 #151
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88376247
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Maitje het volgende:
Woehahaha in ieders top 5!!!

Wie wil er een handtekening?
Ik!! Maar alleen als die op een mooie foto staat. :P
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88376297
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef Maitje het volgende:

[..]



Maar jou vind ik toch stom... :6
:'(
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:00:24 #153
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376312
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik!! Maar alleen als die op een mooie foto staat. :P
Hahahaha :D
Nu Maitje, voor de dag ermee, we willen allemaal die gesigneerde foto van jou zien op jouw foto ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:02:37 #154
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88376402
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
19:54:04 05-11-10 Melding : PRIO 1 6133 6151 6131 VUCHTERHAGE ANTWERPENSTRAAT 93 BREDA (5308) [OMS AUT] OPENBAAR MELDSYSTEEM AUTOMAAT (INC: 04)
Regio : [MWB] Regio 20 - Midden en West Brabant
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [1201925] Lichtkrant Kazerne Breda
: [1200191] Bevelvoerder van Dienst Breda
: [1201302] Kazernealarm 2e Uitruk Breda
: [1201300] Kazernetechniek Breda
: [1201999] Monitorcode Brandweer Midden en West Brabant
: [1201304] Kazernealarm Hoogwerker-6151 / Autoladder-6152 Breda
: [1201301] Kazernealarm 1e Uitruk Breda
: [1200198] Beroepsgroep Breda
: [1200011] Officier van Dienst 6198 (info) Breda
Je toko staat in de fik?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:04:12 #155
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376485
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:02 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Je toko staat in de fik?
whehehe
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:10:23 #156
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88376753
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
19:54:04 05-11-10 Melding : PRIO 1 6133 6151 6131 VUCHTERHAGE ANTWERPENSTRAAT 93 BREDA (5308) [OMS AUT] OPENBAAR MELDSYSTEEM AUTOMAAT (INC: 04)
Regio : [MWB] Regio 20 - Midden en West Brabant
Urgentie : [HOOG]
Eenheden : [1201925] Lichtkrant Kazerne Breda
: [1200191] Bevelvoerder van Dienst Breda
: [1201302] Kazernealarm 2e Uitruk Breda
: [1201300] Kazernetechniek Breda
: [1201999] Monitorcode Brandweer Midden en West Brabant
: [1201304] Kazernealarm Hoogwerker-6151 / Autoladder-6152 Breda
: [1201301] Kazernealarm 1e Uitruk Breda
: [1200198] Beroepsgroep Breda
: [1200011] Officier van Dienst 6198 (info) Breda
D'r is een OVD bij? grote fik..
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:11:44 #157
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376814
Cobra, deze moet jij kennen vanuit oudere tijden in dienst!!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:12:04 #158
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88376827
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik!! Maar alleen als die op een mooie foto staat. :P
_O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:'(
Aah.. sorry :*

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



Hahahaha :D
Nu Maitje, voor de dag ermee, we willen allemaal die gesigneerde foto van jou zien op jouw foto ;)
Ik ben daar te verlegen voor...

Handtekening kan ik wel per post opsturen.. zonder foto uiteraard :6
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:13:35 #159
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88376892
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, deze moet jij kennen vanuit oudere tijden in dienst!!

Sandra. O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:13:50 #160
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376902
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:10 schreef Vronsky het volgende:

[..]



D'r is een OVD bij? grote fik..
Geregeld hier hoor, en zelfs meldingen van de KMA :D
(brand alarm vaak whehehe)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:15:21 #161
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88376973
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:13 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Sandra. O+
YEP!!! Wie van onze generatie is er niet groot door geworden ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:16:06 #162
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88377010
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:10 schreef Vronsky het volgende:

[..]



D'r is een OVD bij? grote fik..
Een TS, HW en OVD. Niks bijzonders. :{w
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:16:14 #163
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88377017
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:17:03 #164
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88377054
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



YEP!!! Wie van onze generatie is er niet groot door geworden ;)
Ik ben er regelmatig groot door geworden. :P
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:19:15 #165
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88377140
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik ben er regelmatig groot door geworden. :P
whehehe

Nou deze dan maar, voor ons als oude rotten!!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:20:19 #166
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88377185
Niemand fan van de backstreet boys? ;(
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:21:53 #167
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88377242
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Maitje het volgende:
Niemand fan van de backstreet boys? ;(
:Y, mijn zusje. :P
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:22:36 #168
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88377277
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:20 schreef Maitje het volgende:
Niemand fan van de backstreet boys? ;(
Nu niet bepaald nee :P
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:22:39 #169
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88377282
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



whehehe

Nou deze dan maar, voor ons als oude rotten!!

En vergeet Sabrina niet. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:23:18 #170
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88377305
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

En vergeet Sabrina niet. :)
hahahaha, zat dat net te bekijken whehehe

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:25:53 #171
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88377422
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:21 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:Y, mijn zusje. :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



Nu niet bepaald nee :P
;( triest hoor!!

Voor het idee dan O+

Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:25:56 #172
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88377425
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



hahahaha, zat dat net te bekijken whehehe

:D Ouwe rukker. _O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:26:54 #173
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88377465
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Maitje het volgende:

[..]




[..]



;( triest hoor!!


Voor het idee dan O+

Kan een mod dit even wissen aub.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:28:30 #174
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88377541
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Kan een mod dit even wissen aub.
Durf is ~O>
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:29:37 #175
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88377595
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Maitje het volgende:

[..]



[..]



;( triest hoor!!

Voor het idee dan O+

Toen had je deze vieze boy bands :')

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:29:56 #176
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88377609
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:28 schreef Maitje het volgende:

[..]



Durf is ~O>
Ik durf wel. Maar ik mag niet van Fok.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:30:23 #177
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88377635
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:D Ouwe rukker. _O-
Nostalgie, weet je ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:32:14 #178
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88377711
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



Nostalgie, weet je ;)
I know. Ik moest ook even mijn hand uit mijn broek halen voor ik dat bericht plaatste. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:33:19 #179
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88377757
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



Toen had je deze vieze boy bands :')

Ik zag toch liever Bananarama....
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:33:23 #180
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88377761
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:32 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

I know. Ik moest ook even mijn hand uit mijn broek halen voor ik dat bericht plaatste. ;)
O+

Deze moet je ook wel kennen hoor, maar weer enkele jaren later!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:34:02 #181
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88377786
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik durf wel. Maar ik mag niet van Fok.
Tuurlijk durf je dat.. geloof er niets van :{w .

En mods vinden maitje lief, dus weg doen van mijn mooie BSB filmpje doen ze toch niet :6
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:36:08 #182
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88377881
van het moderne gedoe vind ik deze best ok!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:38:33 #183
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:39:40 #184
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88378038
Aah jongens, open is een youtube topic voor ouwe lullen ofzo!!! }:|
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:39:53 #185
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88378046
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:38 schreef AchJa het volgende:

[..]



In die tijd was ik meer van:


En ik had lang haar...
Dat is gvd mooi ja :D

Daar was ik toen fan van!!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:41:03 #186
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88378101
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Maitje het volgende:
Aah jongens, open is een youtube topic voor ouwe lullen ofzo!!! }:|
Lieverd!! Mogen wij ons nostalgische uurtje hebben? ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:41:37 #187
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88378131
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Maitje het volgende:
Aah jongens, open is een youtube topic voor ouwe lullen ofzo!!! }:|
:N Pics hier: http://totallycoolpix.com/2010/11/female-soldiers/
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:43:28 #188
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88378211
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Maitje het volgende:
Aah jongens, open is een youtube topic voor ouwe lullen ofzo!!! }:|
Als of je alleen jonge gastjes hier zou willen hebben. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:43:54 #189
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88378234
Ach Ja, deze moet je dan ook nog wel kennen!!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:44:20 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:45:07 #191
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88378290
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:44 schreef AchJa het volgende:

[..]



Ik moet Reign in Blood nog wel ergens hebben liggen op zolder in mijn LP bak...
Hehehe LP's, vraag dat de jeugd vcan nu en denken aan wat anders :D
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:46:31 #192
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88378361
Deze moeten AchJa en Cobra ook nog kennen ;)

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_88378384
lp's zijn cool, maar wel minder goed geluid
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:47:16 #194
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:48:34 #195
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88378460
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:44 schreef AchJa het volgende:

[..]



Ik moet Reign in Blood nog wel ergens hebben liggen op zolder in mijn LP bak...
SLAYER!!! :7

Ik moet daarbij altijd denken aan die aflevering van South Park waarbij Cartman hopen hippies overrijdt om vervolgens Reign In Blood keihard aan te zetten op een hippiefestival _O_
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:49:45 #196
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88378511
hehehe, heerlojk doe muziek van vergane glorie!!
Opdat de jeugd hier nog wat van mag leren en nooit meer komen aanzetten met de BSB's :P
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:49:53 #197
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88378522
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze moeten AchJa en Cobra ook nog kennen ;)

Ja ik ken het, helaas. Huismuziek was en is niks voor mij.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:50:21 #198
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88378537
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:44 schreef AchJa het volgende:

[..]



Ik moet Reign in Blood nog wel ergens hebben liggen op zolder in mijn LP bak...
_O_

Mijn vader heeft ook heel erg veel van dat oude spul aan LP's.. zitten volgens mij nog best wel een paar eerste drukken tussen van albums.

Zit de laatste tijd zelf nogal veel naar Elvis te luisteren. O+
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:51:44 #199
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:52:43 #200
13456 AchJa
Shut up!!!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:53:57 #201
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88378723
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, heerlojk doe muziek van vergane glorie!!
Opdat de jeugd hier nog wat van mag leren en nooit meer komen aanzetten met de BSB's :P
Die en hun producers krijgen een eigen plek tegen de muur. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88378734
jullie kennen The Cure vast ook wel
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:55:32 #203
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88378796
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef m.k het volgende:
jullie kennen The Cure vast ook wel
Mijn favoriete band. _O_

Killing an Arab is redelijk actueel. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:56:54 #204
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88378865
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:57:45 #205
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88378910
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



Lieverd!! Mogen wij ons nostalgische uurtje hebben? ;)
Nou vooruit, ben in een goeie bui.

quote:
Ik heb geen uniform! :|W
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 20:58:07 #206
13456 AchJa
Shut up!!!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:58:17 #207
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88378937
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef m.k het volgende:
jullie kennen The Cure vast ook wel
En hun concert in R'dam was echt super!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88378966
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:55 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Mijn favoriete band. _O_

Killing an Arab is redelijk actueel. ;)
The Cure maakt zeer goeie muziek :) ik ben vooral fan van het desintergration album

@ ER: wou net gaan vragen of jullie dat ook kende :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 20:59:12 #209
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88378979
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:57 schreef Maitje het volgende:

Ik heb geen uniform! :|W
Zonder mag ook. :*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:00:45 #210
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88379049
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Zonder mag ook. :*
}:|
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 21:00:50 #211
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88379054
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 20:58 schreef m.k het volgende:

[..]

ik ben vooral fan van het desintergration album

O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88379095
is Radiohead jullie ook bekend? is iets nieuwer
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 21:01:44 #213
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88379096
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:00 schreef Maitje het volgende:

[..]



}:|
Wat!? :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:02:46 #214
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88379145
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Wat!? :D
Jij met je foto's!!! Op mijn fobo ken je kieken en dat is wat je te zien krijgt.. :6
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 21:02:47 #215
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88379146
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef m.k het volgende:
is Radiohead jullie ook bekend? is iets nieuwer
:Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 21:03:48 #216
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88379199
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef Maitje het volgende:

[..]



Jij met je foto's!!! Op mijn fobo ken je kieken en dat is wat je te zien krijgt.. :6
Ik zou graag iets meer willen zien..... :9 :@
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88379227
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:Y
favo nummer O+
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:06:32 #218
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88379404
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:10:58 #220
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88379588
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:11:53 #221
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88379641
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:03 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik zou graag iets meer willen zien..... :9 :@
:o
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:12:20 #222
13456 AchJa
Shut up!!!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 21:13:32 #223
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88379746
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef Maitje het volgende:

[..]



:o
:D :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88379771
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef AchJa het volgende:

[..]



De beste van ze.

yep zeer goed :)

massive attack is ook heel goed
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:14:50 #225
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88379814
Teardrops blijft een van de beste nummers van Massive Attack.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88379863
ze hebben een nieuw album, ook heeel goed, staat een nummer in dat naar mijn idee over PTSS gaat
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:17:31 #227
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88379946
Hmm, even downloaden kopen dan maar.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88379980
goed idee, het album heet Heligoland
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:20:17 #229
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:20:46 #230
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88380084
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
En, en, en wie is hier niet mee opgegroeid? Een jas vol met buttons!

:D dies wel leuk!
Er was eens....
pi_88380182
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef m.k het volgende:
ze hebben een nieuw album, ook heeel goed, staat een nummer in dat naar mijn idee over PTSS gaat
het nummer waar ik het over had
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 21:23:01 #232
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88380188
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
En, en, en wie is hier niet mee opgegroeid? Een jas vol met buttons! :P

Ik heb alle LP's nog. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:23:08 #233
13456 AchJa
Shut up!!!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 21:24:39 #234
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88380256
Voor de jongere generatie; een LP is een groot formaat CD van zwart vinyl die men kan beluisteren zonder laser. Een naald was genoeg.....
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:25:17 #235
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88380282
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef AchJa het volgende:

[..]



Toen was ik nog jong en onbedorven... O-)
:P

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de jongere generatie; een LP is een groot formaat CD van zwart vinyl die men kan beluisteren zonder laser. Een naald was genoeg.....
Holy crap!! Je meent het.

:')
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:25:47 #236
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:27:43 #237
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88380413
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de jongere generatie; een LP is een groot formaat CD van zwart vinyl die men kan beluisteren zonder laser. Een naald was genoeg.....
Heb er hier zo'm 150 staan, wat voor iemand van mijn leeftijd volgens mij vrij veel is.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_88380415
vind het altijd leuk om een lp op de draaitafel te leggen met de naald er op en hem dan pas te laten draaien :D gaat ie in slowmotion starten :D
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:31:17 #239
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88380571
Doe Maar. O+
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:32:30 #240
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88380626
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef m.k het volgende:
vind het altijd leuk om een lp op de draaitafel te leggen met de naald er op en hem dan pas te laten draaien :D gaat ie in slowmotion starten :D
Vroegah had ik een speler waar je de toeren moest afregelen met een knop die ervoor zorgde dat een wieltje tegen een grotere of kleinere diameter as op de motor kwam, de truc was dan om dat ergens in het midden te zetten zodat dat wieltje niet tegen de as kwam, dan kon je handmatig je plaatje draaien. De kunst was dan om dat achteruit te doen om te horen of er vreemde boodschappen inzaten. Ik kan me nog iets herinneren van de Beatles "John is dead" ofzo.
pi_88380755
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:32 schreef AchJa het volgende:

[..]



Vroegah had ik een speler waar je de toeren moest afregelen met een knop die ervoor zorgde dat een wieltje tegen een grotere of kleinere diameter as op de motor kwam, de truc was dan om dat ergens in het midden te zetten zodat dat wieltje niet tegen de as kwam, dan kon je handmatig je plaatje draaien. De kunst was dan om dat achteruit te doen om te horen of er vreemde boodschappen inzaten. Ik kan me nog iets herinneren van de Beatles "John is dead" ofzo.
mooie dingen O+

ben wat dat betreft erg blij met mijn werk, mijn baas en ik hebben dezelfde muziek smaak. vaak gaat de muziek dan ook achterlijk hard tijdens her werk :P zeer fijn tijdens de eindeloze verf uren
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:36:42 #242
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:37:41 #243
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_88380884
Ik heb gewoon een reverse knop op mijn draaitafels zitten :P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:39:06 #244
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:42:04 #245
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88381096
Welkom in het grote Def-muziek topic!
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:46:03 #246
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88381283
Beatles zegt ie "I buried paul"

(Ik heb paul begraven)
Er was eens....
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 21:47:41 #247
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88381374
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Iska het volgende:
Welkom in het grote Def-muziek topic!
Met natuurlijk de gouwe ouwe.......... Fat Boys!!!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88381380
Ik heb weinig met moderne muziek, al vind ik Stef Bos erg mooie teksten hebben, Frank Boeijen ook, en wat ik een heel erg 'herkenbaar' en doeltreffend nummer vind is; Over de muur van Klein orkest.

  vrijdag 5 november 2010 @ 21:49:02 #249
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88381429
Echte muziek mensen ;).. Neej, valt erg mee! Gemiddelde deffer heeft tenminste smaak:

"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_88381458
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Clan het volgende:
Ik heb weinig met moderne muziek, al vind ik Stef Bos erg mooie teksten hebben, Frank Boeijen ook, en wat ik een heel erg 'herkenbaar' en doeltreffend nummer vind is; Over de muur van Klein orkest.

hehe die ken ik van geschiedenis les :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:50:08 #251
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88381486
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Iska het volgende:
Echte muziek mensen ;).. Neej, valt erg mee! Gemiddelde deffer heeft tenminste smaak:

Deze is veel beter!!!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:51:04 #252
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88381527
Ja klopt, die hele DVD is ronduit geweldig! Maar ik krijg altijd tranen by My Way (ik jank heeeeeeel makkelijk bij muziek/films ;) )
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:52:31 #253
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88381600
En wie kent deze nog??

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:52:53 #254
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88381620
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Clan het volgende:
Ik heb weinig met moderne muziek, al vind ik Stef Bos erg mooie teksten hebben, Frank Boeijen ook, en wat ik een heel erg 'herkenbaar' en doeltreffend nummer vind is; Over de muur van Klein orkest.

Harrie Jekkers.

Maar hoe ouder ik word hoe meer Stef Bos gelijk krijgt...

pi_88381672
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:52 schreef AchJa het volgende:

[..]



Harrie Jekkers.

Maar hoe ouder ik word hoe meer Stef Bos gelijk krijgt...

Fantastisch mooi nummer is dat :)
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:56:03 #256
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88381786
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Iska het volgende:
Ja klopt, die hele DVD is ronduit geweldig! Maar ik krijg altijd tranen by My Way (ik jank heeeeeeel makkelijk bij muziek/films ;) )
Ik heb mijn redenen dit nummer mooi te vinden, ongeacht wie het zingt ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:58:06 #257
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:58:27 #258
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88381913
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb mijn redenen dit nummer mooi te vinden, ongeacht wie het zingt ;)
Volgens mij hebben aardig wat mensen dat.. Is sowieso wel 'bekend' begrafenisnummer
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:58:28 #259
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88381916
Voor een goede dosis beer-drinking music!!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 5 november 2010 @ 21:59:43 #260
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_88381984
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef Maitje het volgende:



Holy crap!! Je meent het.

:')
:Y En na deze wijze les gaat deze "ouwe lul" snurken. Ik mag weer vroeg aan de bak voor Hare Majesteit. :) :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_88381999
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef AchJa het volgende:

[..]



Idd, net weer ff zitten luisteren. Hij heeft gewoon gelijk.
Nee, dat gaat bij mij niet op, ik ben toch heel anders dan mijn vader, al zie ik wel veel van me terug in mijn kinderen.
pi_88382046
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:Y En na deze wijze les gaat deze "ouwe lul" snurken. Ik mag weer vroeg aan de bak voor Hare Majesteit. :) :W
Wel te rusten
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:01:16 #263
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:02:42 #264
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:03:09 #265
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88382148
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:01 schreef AchJa het volgende:

[..]



Gaan we op de Britse toer?

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:03:27 #266
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88382162
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:01 schreef AchJa het volgende:

[..]



Gaan we op de Britse toer?

Heerlijk!!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:04:21 #267
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88382209

:P, gok dat het 4:41 rustig zal blijven in Def
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:04:44 #268
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88382226
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Clan het volgende:

Nee, dat gaat bij mij niet op, ik ben toch heel anders dan mijn vader, al zie ik wel veel van me terug in mijn kinderen.
Bij mij wel, ik ben qua gedrag niet helemaal hetzelfde maar vwb de rest klopt het helemaal.
pi_88382442
Goedeavond allemaal en gelijk weltrusten :P

Het was vanmorgen veel te vroeg 05:00 ging het wekkertje, omdat ik die niveau 2 test had. Was niet meer dan een formaliteit, omdat ik ook gewoon niveau 3 al meedraai, maar ik had nooit de niveau 2 test afgelegd, omdat ik pas sinds een paar weken een chauffeur heb met een rijbewijs. Voor hem was het in die zin ook allemaal nieuw. Voor het eerst op stelling en dan gelijk je niveau 2 test :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:11:15 #270
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88382529
Hey Remco.. :D

Welteruste Remco :W
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:12:03 #271
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88382566
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:13:51 #272
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:14:39 #273
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88382670
blijft ook een mooi nummer!!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:18:49 #274
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:19:29 #275
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88382899
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:20:05 #276
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:21:11 #277
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:23:11 #278
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88383087
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:09 schreef Remco026 het volgende:
Goedeavond allemaal en gelijk weltrusten :P

Het was vanmorgen veel te vroeg 05:00 ging het wekkertje, omdat ik die niveau 2 test had. Was niet meer dan een formaliteit, omdat ik ook gewoon niveau 3 al meedraai, maar ik had nooit de niveau 2 test afgelegd, omdat ik pas sinds een paar weken een chauffeur heb met een rijbewijs. Voor hem was het in die zin ook allemaal nieuw. Voor het eerst op stelling en dan gelijk je niveau 2 test :P
Truste maar weer dan!

Btw, je wordt toch niet verveeld met het "loopbaanlint"?
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:24:07 #279
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88383143
Erg makkelijk maar toch leuk:
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:24:19 #280
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88383160
Oke, iemand al een nieuwe TT? :')
Er was eens....
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:25:38 #281
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88383233
"Waar men zonder zonder Soete Noten niet te strijden gaat"
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:26:17 #282
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:26:26 #283
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88383293
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef AchJa het volgende:

[..]



Hij heeft iig een nieuw gebitje tegenwoordig!
toch wel? hahaha

Nu ja, iets nieuws dan maar voor de jonge generatie!

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:27:11 #284
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88383374
Werd vroeger veel op de kazerne gedraait;

pi_88383388
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]



Nu ja, iets nieuws dan maar voor de jonge generatie!

;( :'(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:28:06 #287
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_88383401
Ik zit nu hier naar te luisteren, maar vinden jullie denk ik weer te "modern" (Ook al klinkt het geweldig.)

That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:29:48 #288
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:30:58 #289
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88383563
Laat nieuwe TT maar weer aan mij over, heb er eentje in de maak nu.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:31:59 #290
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88383629
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Clan het volgende:
Werd vroeger veel op de kazerne gedraait;

Status Quo! Dat nummer werd het weekend voor mijn melden in Oirschot gedraaid in een overvolle tent. _O_

Met vermelding van naam.
pi_88383698
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef AchJa het volgende:

[..]



Status Quo! Dat nummer werd het weekend voor mijn melden in Oirschot gedraaid in een overvolle tent. _O_

Met vermelding van naam.
Kijk, dat is nog eens een binnenkomer ;)
pi_88383723
Goede avond allemaal
pi_88383742
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef AchJa het volgende:

[..]



Status Quo! Dat nummer werd het weekend voor mijn melden in Oirschot gedraaid in een overvolle tent. _O_

Met vermelding van naam.
Zit je allang in Oirschot, wacht stuur even een PM
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:33:59 #294
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_88383749
Welkom ;)
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:34:24 #295
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88383769
Laten we echter niet de boodschap van dat liedje vergeten, want dat is toch weer iets wat een rechtgeaarde militair niet zal bevallen!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:36:30 #296
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88383882
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Laten we echter niet de boodschap van dat liedje vergeten, want dat is toch weer iets wat een rechtgeaarde militair niet zal bevallen!!
Correct, maar dan kunnen we Metallica, the Pogues, the Dublinners etc ook in de ban doen.

En laten we Boudewijn de Groot vooral niet vergeten.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:37:33 #297
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88383945
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Sine_Pari het volgende:
Goede avond allemaal
Goedenavond Sine!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:37:39 #298
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_88384004
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Sine_Pari het volgende:
Goede avond allemaal
Goedemiddag voor jou ;)
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:38:48 #300
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_88384014
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef AchJa het volgende:

[..]



Correct, maar dan kunnen we Metallica, the Pogues, the Dublinners etc ook in de ban doen.

En laten we Boudewijn de Groot vooral niet vergeten.
Het is dat men het maar ff weet ;)
Muziek klinkt goed, luisterd goed, maar de tekst is soms zwaar anti-militairistisch, en dat is jammer.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:39:18 #301
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_88384044
VOL!!!
Er was eens....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')